Forum » Pomoč in nasveti » Monitor - stvarna napaka?
Monitor - stvarna napaka?
Torque ::
Pozdravljeni,
pred kratkim sem kupil dva identična modela monitorjev DELL z IPS matriko (U2417H). Prvi brezhiben, drugi ima rahel rumenkast odtenek/film na prvi četrtini, če gledamo navpično. Zadeva je najbolj vpadljiva pri raznih sivih odtenkih barv in seveda na belem.
Odločil sem se za uveljavljanje stvarne napake. Danes je prispel odgovor trgovine, v katerem trdijo da v mojem primeru ne gre za stvarno napako in da servis poroča, da z monitorjem ni nič narobe oz. ne pokaže simptomov, ki sem jih opisal. Prav tako pravijo, da v kolikor se ne strinjam z mnenjem, da naj pokličem na Dell tehnično podporo in z njimi rešim reklamacijo - zamenjavo.
Dellov tehnični servis zadevo rešuje tako, da zamenja monitor z drugim, ki prihaja iz obnovljenih virov (refurbish), kar pri meni res ne sedi najbolje, saj sem plačal za ceno novega artikla in ne obnovljenega, ki se navadno prodajajo ceneje.
Glede na to, da je prednost IPS matrike ravno v točnosti barvnih odtenkov tak izdelek po moji logiki spada pod stvarno napako.
Se morda motim? Ima kdo kako izkušnjo s čemer podobnim? Naprej na Tržni inšpektorat RS ali se take zadeve pri nas sploh ne rešujejo ugodno? Hvala.
pred kratkim sem kupil dva identična modela monitorjev DELL z IPS matriko (U2417H). Prvi brezhiben, drugi ima rahel rumenkast odtenek/film na prvi četrtini, če gledamo navpično. Zadeva je najbolj vpadljiva pri raznih sivih odtenkih barv in seveda na belem.
Odločil sem se za uveljavljanje stvarne napake. Danes je prispel odgovor trgovine, v katerem trdijo da v mojem primeru ne gre za stvarno napako in da servis poroča, da z monitorjem ni nič narobe oz. ne pokaže simptomov, ki sem jih opisal. Prav tako pravijo, da v kolikor se ne strinjam z mnenjem, da naj pokličem na Dell tehnično podporo in z njimi rešim reklamacijo - zamenjavo.
Dellov tehnični servis zadevo rešuje tako, da zamenja monitor z drugim, ki prihaja iz obnovljenih virov (refurbish), kar pri meni res ne sedi najbolje, saj sem plačal za ceno novega artikla in ne obnovljenega, ki se navadno prodajajo ceneje.
Glede na to, da je prednost IPS matrike ravno v točnosti barvnih odtenkov tak izdelek po moji logiki spada pod stvarno napako.
Se morda motim? Ima kdo kako izkušnjo s čemer podobnim? Naprej na Tržni inšpektorat RS ali se take zadeve pri nas sploh ne rešujejo ugodno? Hvala.
- spremenil: Torque ()
3p ::
Tržni inšpektorat, ja.
Saj si preveril, da imaš signal v redu? (Si menjal kabla?)
Aja, še tega ne pozabi: Če si kupil preko spleta, lahko 14 dni monitor vrneš brez razlage.
Saj si preveril, da imaš signal v redu? (Si menjal kabla?)
Aja, še tega ne pozabi: Če si kupil preko spleta, lahko 14 dni monitor vrneš brez razlage.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3p ()
Xserces ::
Brez da bi karkoli pojasneval... Prineseš in ti morajo vrniti kupnino.
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|
Torque ::
Zakaj bi jo morali? V dopisu za stvarno napako sem se odločil za zamenjavo za nov izdelek, kar je bilo zavrnjeno, kot sem že omenil.
Ales ::
Pod črto, če se ne strinjaš z ugotovitvijo servisa, boš moral v tožbo.
Direkten kontakt z Dellom je IMHO še najboljša rešitev v tem primeru, če obstaja verjetnost, da kaj urediš po tej poti.
Če pa si kupil blago na daljavo in kot fizična oseba ter 14-dnevni rok za odstop od nakupa še ni mimo, izkoristi to.
Direkten kontakt z Dellom je IMHO še najboljša rešitev v tem primeru, če obstaja verjetnost, da kaj urediš po tej poti.
Če pa si kupil blago na daljavo in kot fizična oseba ter 14-dnevni rok za odstop od nakupa še ni mimo, izkoristi to.
Torque ::
Obstaja verjetnost seveda, ampak kot že omenjeno dobim refurbished zadevo in ne novo.
Zadeva je bila kupljena fizično v trgovini.
Zanimivo, da celotna zadeva "stvarna napaka" pade v vodo, če se servis z nekega razloga odloči, da napaka pač ne obstaja. Kdo bo šel na sodišče čez 200e..
Zadeva je bila kupljena fizično v trgovini.
Zanimivo, da celotna zadeva "stvarna napaka" pade v vodo, če se servis z nekega razloga odloči, da napaka pač ne obstaja. Kdo bo šel na sodišče čez 200e..
Han ::
Pri ekranih na žalost ni nobene garancije, da bosta dva (iz iste serije) imela v 99% enako sliko.
Lahko uveljavljaš napako na Dellovem tehničnem servisu; lahko kupiš enak nov monitor prek spleta in upaš, da bo boljši. Če ne bo dober, ga enostavno vrneš in dobiš povrnjeno kupnino. Tistega, ki ti ne bo ustrezal, na koncu prodaš...
Lahko uveljavljaš napako na Dellovem tehničnem servisu; lahko kupiš enak nov monitor prek spleta in upaš, da bo boljši. Če ne bo dober, ga enostavno vrneš in dobiš povrnjeno kupnino. Tistega, ki ti ne bo ustrezal, na koncu prodaš...
cvalsr ::
Popokaj tistega brezhibnega, ga odnesi na servis in ju tam na licu mesta primerjajte. Če bo razlika vidna, se ve ...
Pa stroške poti in časa naj ti povrnejo, razen če želijo obilno negativno reklamo na spletu ;)
Pa stroške poti in časa naj ti povrnejo, razen če želijo obilno negativno reklamo na spletu ;)
LeyaPrive ::
Imeli podobno zgodbo. Odprli, prižgali, ni bilo ok in vrnili v trgovino. Iz servisa pa so nap poslali refurbished ekran. Smo malo znoreli, da smo kupili novega in takega po 1 dnevu uporabe tudi želimo imeti. Če bi hoteli kupiti nekaj popravljenega, potem ne bi plačali polno ceno za novega. So se potem le izkašljali in povedali, da do 30 dni po nakupu dajo novo, po 30 dneh pa refurbished. Smo sicer morali z računu dokazovati, da smo znotraj 30 dnevnega roka, samo so na koncu le poslali nov ekran.
3p ::
Tole si prebral?
https://vemvec.si/index.php/stvarna-nap...
Prvega pol leta morajo oni dokazovati, da je vse v redu.
Res najboljše da pokličeš dežurnega tržnega inšpektorja. Ti bodo vedeli ustrezno svetovati. Preverjetno ne grizejo.
https://vemvec.si/index.php/stvarna-nap...
Prvega pol leta morajo oni dokazovati, da je vse v redu.
Res najboljše da pokličeš dežurnega tržnega inšpektorja. Ti bodo vedeli ustrezno svetovati. Preverjetno ne grizejo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Uveljavljanje stvarne napake (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 14755 (7977) | solatko |
» | Avto star mesec dni s kupom problemovOddelek: Na cesti | 7867 (5712) | Vikking |
» | Stvarna napaka LCD TV (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 47889 (42683) | Okapi |
» | Vračilo artikla,kupnine, zamenjava, stvarna napaka?Oddelek: Pomoč in nasveti | 7501 (6970) | Ziga Dolhar |
» | Upravičen do garancije?Oddelek: Zvok in slika | 4174 (3260) | BlaY0 |