Forum » Na cesti » Jermen v avtomobilu
Jermen v avtomobilu
FrRoSt ::
Torej, zobati jermen je glavni, on skrbi za delovanje motorja in sinhronizira vse ostalo, gibanje ventilov .... ect.ect.
Potem imaš še jermen na alternator, on ti torej poganja alternator, alternator pa ti prizvaja električno energijo in ti jo pošilja (polni) el. akumulator.
To sta glavna jermena v mašini.
Potem imaš še jermen na alternator, on ti torej poganja alternator, alternator pa ti prizvaja električno energijo in ti jo pošilja (polni) el. akumulator.
To sta glavna jermena v mašini.
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
||_^_|| ::
Za zobatega ni nujno da je, nekateri avtomobili imajo npr. verigo. Potem je še "mikro" jermen, ki služi pogonu kompresorja klime, alternatorja, servo črpalke (novejši avtomobili imajo sicer namesto servo črpalke elektromotor).
Včasih je bil pri dizlih še en jermen, ki je vrtel črpalko za gorivo ("boschpumpo":)
Včasih je bil pri dizlih še en jermen, ki je vrtel črpalko za gorivo ("boschpumpo":)
2dark ::
ziga1990 ::
Toyotini hibridi imajo samo verigo za delovanje motorja vse ostalo je električno
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Scorpy84 ::
Potem imaš še jermen na alternator, on ti torej poganja alternator, alternator pa ti prizvaja električno energijo in ti jo pošilja (polni) el. akumulator.
To sta glavna jermena v mašini.
Lahko imaš 2 mikro jermena oz. manjša jermena. Eden poganja alternator, drugi klima enoto.
Ali pa en jermen, ki vse to poganja, plus vodno črpalko.
FrRoSt ::
Lahko imaš 2 mikro jermena oz. manjša jermena. Eden poganja alternator, drugi klima enoto.
HVALA. Si bom zapomnil.
Ko bom kupil avto s klimo.....
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
2dark ::
FrRoSt ::
Ne, ni potrebno, da bi tako na/pisal. Saj sem razumel.
Pač nimam avtomobila in tudi zadnji, ki sem ga imel, ni imel "klime"....s kompresorjem za hlajenje.
l.p.
Pač nimam avtomobila in tudi zadnji, ki sem ga imel, ni imel "klime"....s kompresorjem za hlajenje.
l.p.
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
hojnikb ::
Za zobatega ni nujno da je, nekateri avtomobili imajo npr. verigo.
To da je veriga, še ni nujno, da je ni treba nikol menjat oz. vsaj prečekirat.
#brezpodpisa
Scorpy84 ::
Miha 333 ::
2dark ::
Za zobatega ni nujno da je, nekateri avtomobili imajo npr. verigo.
To da je veriga, še ni nujno, da je ni treba nikol menjat oz. vsaj prečekirat.
Načelomaje tako, da je ketna pomenila kvaliteto. ČE ciljaš na BMW. BMW je bil pojem kvalitete. v 90-ih nisi slišal, da bi kdo ketno menjaval pri BMW-ju.. Težave , ker so šrktuhi postal so se jim začele leta 2007... Od takrat imajo ta problem kronično in kupit BMW-ja je neumen nakup, da biš vsak dan živčen in poslušal, če se ketna sliši.
hojnikb ::
tretiras ketno kot consumable (tako kot jermen), menjas pravocasno in ni tezav.
#brezpodpisa
||_^_|| ::
aiko ::
MihaK3 ::
Za zobatega ni nujno da je, nekateri avtomobili imajo npr. verigo. Potem je še "mikro" jermen, ki služi pogonu kompresorja klime, alternatorja, servo črpalke (novejši avtomobili imajo sicer namesto servo črpalke elektromotor).
Včasih je bil pri dizlih še en jermen, ki je vrtel črpalko za gorivo ("boschpumpo":)
Sem pa tja je tudi kak motor, ki nima ne jermena, ne verige, temveč direkten zobniški prenos do odmičnih gredi, so pa res redki...
Za zobatega ni nujno da je, nekateri avtomobili imajo npr. verigo.
To da je veriga, še ni nujno, da je ni treba nikol menjat oz. vsaj prečekirat.
Kje pa je omenil, da ni treba nikoli menjati?
Nikjer, samo hojnik včasih (no, mogoče ne tako redko) rad prca brez razloga. Je pa res, da je včasih (oz tam v 80-90, še prej so se na budget kantah, recimo Fičotu ketne menjavale še pogosteje kot jermena) le-ta pomenila praktično manjko skrbi okoli nje oz vsaj do 300000km, raje več. Na Mercedesih iz tega obdobja so jo preverjali recimo kvečjemu taksisti...pri 500000 in več in poznani so primeri z 1000000km z originalom, dočim se je stanje v zadnjih dobrih 10 letih bistveno poslabšalo, najbolj famozno seveda pri BMW-jevem 2.0d motorju...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: MihaK3 ()
2dark ::
tretiras ketno kot consumable (tako kot jermen), menjas pravocasno in ni tezav.
Lol. Sem napisal, da je prednost ketne ravno v tem, da bi morala zdržat vsaj 500.000 km in tako odpade velik servis. To je med drugim bila vedno prednost avtomobilov s ketnami.
tretiras ketno kot consumable (tako kot jermen), menjas pravocasno in ni tezav.
Točno tako.
S tem da za zamenjavo jermena plačaš 60€, za menjavo ketne pa 600+
res consumable
Napiš raje 1200€ .. pa še to sem premalo napisal.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 2dark ()
2dark ::
dočim se je stanje v zadnjih dobrih 10 letih bistveno poslabšalo, najbolj famozno seveda pri BMW-jevem 2.0d motorju...
Pri BMw-ju so se začele težave točno leta 2007 in še vedno trajajo. Ketna je bila sinonim za kvaliteto. Zadnjih 12 let se delajo pa veliki servisi in menjava ketne, kar se prej ni počelo. Ker je menjava precej draga je posledično potrebno vse servise opravljat na pooblaščenem servisu , če želiš, da ti tovarna krije večino stroškov.
lovro535v2 ::
Ketne so ratale slabše kot so bile včasih interval zobatih jeremen se je precej podaljšal sicer so pa najboljša opcija zobniki, ki poganjajo vse dodatke in skrbijo za sinhronizirano vrtenje odmičih gredi ter glavne gredi.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
hojnikb ::
Predn se začnejo teorije zarote, ketne so "slabše" predvsem zaradi zmanjševanje porab in emisij kar prinese tudi drastične posege v vse, kar povzroča frikcijo (cilindr linerji, accessories in med drugim tudi pogonski jermen ali ketna). Zato se daje tanjša ketna, ne zato da bojo pr vsakem avtu pršparal 50c.
#brezpodpisa
kremenko1 ::
Prvi,glavni in skorajda edini razlog za verigo je v zadnjem času prostor,ki ga zavzema le ta.Pogonski jermen predvsem pri vozilih z več navora mora biti še vedno zelo širok v primerjavi z verigo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | tdi ali tsi (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 49077 (14469) | hojnikb |
» | Veriga ali zobati jermen. (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 33045 (23189) | hojnikb |
» | Je že komu odtrgal zobati jermen pri avtu? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 49203 (46536) | Pyr0Beast |
» | alternator na avtuOddelek: Loža | 4470 (4063) | papasmrk |
» | Servis avtomobilaOddelek: Pomoč in nasveti | 3412 (2979) | Blinder |