» »

alternator na avtu

alternator na avtu

papasmrk ::

Pozdravljeni,

ker se mi je na avtu pretrgal jermen, ki poganja alternator imam zdaj na sumu, da je fuč sam alternator. Menim namreč, da se je alternator zaštekal in zato se jermen ni mogel več vrteti in se je pretrgal. Zdaj pa me zanima ali se alternator lahko vrti s prosto roko, da preverim če je res zaribal ali je to že samo po sebi težko obrniti (tudi ko je dober) ?

hvala za odgovore

tv6865 ::

altenator se vrti čisto z lahkoto, upor predstavljajo samo trenje ležajev. govorim seveda o ugašenem avtu. preveri še vodno črpalko, tudi ta se more vrtet t lahkoto. vse skup pa skoraj neslišno. drugač so fuč ležaji

Brane2 ::

Pumpa je AFAIK vedno na drugem jermenu.

Drugače se mora alternator vrtet čisto lepo, ni pa res, da pri uporu sodelujejo samo ležaje. Tu so tudi krtačke, ki pa ne bi smele bistveno bremzati zadeve. No bo se vrtela še minuto sama zase, z roko bi se jo pa moralo dati obrniti brez napora.
On the journey of life, I chose the psycho path.

solatko ::

Brane2 - pri večini avtov je pumpa na glavnem jermenu, izjema so avti z verigo.
Delo krepa človeka

Brane2 ::

No, to sem mislu.

Alternator ni na istem kot pumpa.
On the journey of life, I chose the psycho path.

tony1 ::

Vsekakor obstajajo avti, kjer sta alternator in vodna pumpa na istem jermenu.

papasmrk ::

Jaz imam na Mazdi tako da sta alternator in pumpa na istem jermenu. Torej sem zdaj precej ziher da je fuč alternator, ker ga jermen ne more poganjat...

balocom ::

A strgan jeremen si najdu? Ker če je bil napokan ali pa star 10 let je večja verjetnost da se je strgal sam od sebe. Sicer en dolg jermen lahko poganja poleg alternatorja tudi vodno in servo pumpo.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

energetik ::

Tudi Hyundai ima vodno pumpo in alternator na istem, mikro jermenu. Kar je seveda meni osebno veliko boljše, saj pri menjavi glavnega jermena ni treba preventivno menjat še vodne pumpe, saj je posledica lahko le strgan mikro jermen. Res ne vem iz katerega razloga tlačijo pogon vodne pumpe na glavni jermen.

Papasmrk, če ne moreš z mezincem zavrteti alternatorja, potem je zihr ležaj zariban.

Zgodovina sprememb…

balocom ::

energetik je izjavil:

Res ne vem iz katerega razloga tlačijo pogon vodne pumpe na glavni jermen.


Zato da jo preventivno menjaš, ne pa da ti spusti semering ter tam steče vn vsa voda ter na koncu motor zakuha brez vode:D
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

papasmrk ::

energetik je izjavil:


Papasmrk, če ne moreš z mezincem zavrteti alternatorja, potem je zihr ležaj zariban.

No to je torej to, se pravi alternator če prav deluje se ga lahko obrača brez najmanjšega napora. Meni se je jermen strgal, ker ga je alternator bremzal in posledično prekuril...

energetik ::

balocom je izjavil:

energetik je izjavil:

Res ne vem iz katerega razloga tlačijo pogon vodne pumpe na glavni jermen.


Zato da jo preventivno menjaš, ne pa da ti spusti semering ter tam steče vn vsa voda ter na koncu motor zakuha brez vode:D

Eh, do zdaj smo imeli samo avte s pumpo na mikro jermenu (od tega 4 Yugote:P), tako da je nikoli nismo preventivno menjali. Še pri nobenem ni bilo niti kapljice puščanja, tudi pri 200tkm ne. Drugače imajo pa avti na armaturki tudi števec za temperaturo vode.

balocom ::

Števec za temperaturo vode zna bit blazno neuporaben, če vsa voda izteče vn ter senzor ni več oblit z vodo:P Sicer baje obstajajo avti, ki imajo senzor za nivo vode, ampak taki so bolj redki.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

energetik ::

Imaš prav, ampak verjetno bi zaznal neobičajno nihanje kazalca, ki ponavadi stoji kot pribit. Poleg tega tudi uparjeno hladilo lepo greje senzor, da vsaj nekaj pokaže.

balocom ::

Večina normalnih voznikov teh nihanj ne bo opazila.
V svetu brez googla bi bil najbolj uporabljen ukaz v bash-u ukaz man

papasmrk ::

Jaz sem takoj opazil, da je števec pokazal prekomerno temperaturo, tako da sem najprej pomislil, da je šla vodna pumpa fuč, vendar je alternator tisti, ki je zaribal

St235 ::

ne vem, če so vozila z senzorjem nivoja tako redka. Ko se mi je to zgodilo pri cliotu in je stekla voda iz motorja se je takoj prižgala lučka (pa ne tista za temperaturo). Je pa res da malo butasto pogledaš ko ti kar neka rdeča lučka začne svetit. Sam če ustaviš ti je takoj jasno kolk je ura.

;-) ::

balocom je izjavil:

Večina normalnih voznikov teh nihanj ne bo opazila.

Te pa niso normalni vozniki.

Pyr0Beast ::

energetik je izjavil:

balocom je izjavil:

energetik je izjavil:

Res ne vem iz katerega razloga tlačijo pogon vodne pumpe na glavni jermen.


Zato da jo preventivno menjaš, ne pa da ti spusti semering ter tam steče vn vsa voda ter na koncu motor zakuha brez vode:D

Eh, do zdaj smo imeli samo avte s pumpo na mikro jermenu (od tega 4 Yugote:P), tako da je nikoli nismo preventivno menjali. Še pri nobenem ni bilo niti kapljice puščanja, tudi pri 200tkm ne. Drugače imajo pa avti na armaturki tudi števec za temperaturo vode.


Sam za info; Da ti vodna pumpa spusti, se ne pozna na njenem ohišju neposredno. Ima vgrajen odvod vode nekaj nižje, da zadeva ne šprica po celi mašini.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

papasmrk ::

Uglavnem...

alternator sem z muko odmontiral in ga dal popravit in ga potem nazaj namontiral. Če bi prej vedel, da je taka jeba, da dobiš ven alternator bi ga dal raje na servis.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Jermen v avtomobilu

Oddelek: Na cesti
214699 (3945) kremenko1
»

Velik servis kje dobiti dele

Oddelek: Na cesti
386190 (1355) shintaro
»

Subaru

Oddelek: Na cesti
248852 (7721) galimim
»

Ford 1.6 TDCi - čuden zvok pri visokih vrtljajih

Oddelek: Na cesti
182096 (1575) perci
»

Klinasti jermen DIY menjava

Oddelek: Na cesti
51882 (1681) phuntaox

Več podobnih tem