» »

lidl in hofer: konkurenta ali partnerja?

lidl in hofer: konkurenta ali partnerja?

lizard14 ::

nekaj mi ne gre v glavo pri tema trgovcema:)
po eni strani gre za konkurenta, ki si odžirata (diskontni) delež na trgu.

opažam pa naslednje reči, ki ju delajo zelo podobne:

1) ko ima en neko tematsko akcijo, jo ima čez teden tudi drug
2) cene pri nekaterih osnovnih surovinah so do centa enake
3) določeni neživilski izdelki so pri obeh podobni, čeprav je proizvajalec drug
4) večima sta si trgovini lokacijsko zelo blizu. recimo za bežigradom pri plavi laguni: najprej se je postavil lidl, ob precej strnjeni in natrpani lokaciji se je vrinil še hofer.

vaše mnenje?

Tilen ::

Moje mnenje je, da preveč časa zapravljaš z brskanjem katalogov.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

tomazhin ::

Temu se reče konkurenca.

PunkDude ::

Se pridružujem mnenju Tilna.

lizard14 ::

Tilen je izjavil:

Moje mnenje je, da preveč časa zapravljaš z brskanjem katalogov.

dobra, se valjam od smeha:)

showsover ::

Možakar je analitičen, ker ugotavlja, kje dobi (naj?)več za svoj denar.
Namesto, da se mu posmehujete, bi ga raje povabili, da svoje ugotovitve kje ustrezno prezentira.

Smurf ::

Nobena od tock ne nakazuje, da sta partnerja, ampak kvecjemu konkurenta.

OldSkul ::

tomazhin je izjavil:

Temu se reče konkurenca.


Tako, in konkurenca se neprestano opazuje in posledično prilagaja.

radmannsdorf ::

showsover je izjavil:

Možakar je analitičen, ker ugotavlja, kje dobi (naj?)več za svoj denar.
Namesto, da se mu posmehujete, bi ga raje povabili, da svoje ugotovitve kje ustrezno prezentira.

Hahaha, ni vedno tako, sploh bi bil pa čas da folk začne gledat tudi na to kaj dobi, ne samo koliko dobi.

https://www.aldireviewer.com/2019/02/11...

Zgodovina sprememb…

mihec87 ::

"1) ko ima en neko tematsko akcijo, jo ima čez teden tudi drug"

Bolj pametno kot pa obadva naenkrat in si delit stranke...

tikitoki ::

Smurf je izjavil:

Nobena od tock ne nakazuje, da sta partnerja, ampak kvecjemu konkurenta.


Seveda. Pred leti so imeli istocasno popolnoma enake akcije. To je bilo mozno zgolj v sodelovanju.

anketar ::

news flash kiddo, proizvajaci imajo akcije, ki jih razporedijo med trgovce po tednih, primer munchmallow od crvenke 3v1 dolga pakung (uvoznik za slo trg je mercator) prvi (1.teden) so jo dobil pri hoferju, (2.teden) mercator, (3.teden) lidl itd, enako je z vsemi izdelki (od praška do kave)

kar se tiče tamtik, jih oba imata že od začetka, so se pa skozi leta prlagajal slo trgu tudi s posnemanjem konkurence (mercatorja) upokojenci popust na celoten račun

showsover ::

radmannsdorf je izjavil:

Hahaha, ni vedno tako, sploh bi bil pa čas da folk začne gledat tudi na to kaj dobi, ne samo koliko dobi. https://www.aldireviewer.com/2019/02/11...

no, vidiš, nisem še prebral tvojega linka, izgleda zanimnivo... to je naslednja korak, kolikor se spomnim, gre za približno enako(vredno) ponudbo - tudi vprašanje gre v tej smeri... vsekakor je op izbral temo, ki se jo da še razširiti... jaz bi bil vesel, recimo, nekega (brezplačnega) servis, ki bi na osnovi vnesenega nakupovalnega listka, geolokacije izbral najbolj ekonomičen (vključno s porabljenim časom in gorivom) nakup...

IL_DIAVOLO ::

Samo nerazgledan bedak ne spremlja katalogov in izkorisca popustov.

kogledom ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Samo nerazgledan bedak ne spremlja katalogov in izkorisca popustov.

Ali pa tisti, ki za to nimajo časa; beri: se jim ne splača.

IL_DIAVOLO ::

No ja, ce jes junk food, je itak vseeno, ker je itak vedno poceni in se res ne izplaca.

anketar ::

/s?

Machete ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Samo nerazgledan bedak ne spremlja katalogov in izkorisca popustov.

Ravno obratno.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

mwaaa ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Samo nerazgledan bedak ne spremlja katalogov in izkorisca popustov.

:)):)):)):))
Oh, slepi potrošniki...

IL_DIAVOLO ::

V redni ceni je cena piscancjega fileja 8 evrov, v akciji 5 evrov. Vzames 2.5 kg in imas 1 kilo gratis.

Se splaca? Mislim da ja.

Machete ::

Il diavolo: https://comb.io/PXKEud



IL_DIAVOLO je izjavil:

V redni ceni je cena piscancjega fileja 8 evrov, v akciji 5 evrov. Vzames 2.5 kg in imas 1 kilo gratis.
Se splaca? Mislim da ja.


Hahaha. Uspeli so. Jaz pa raje kupim 1 kilo ne glede na akcijo in sem proti tebi prišparal 4,5 eur, celo brez akcije.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

IL_DIAVOLO ::

Kako pa kaj logika? Je tezka ha?

showsover ::

ja, samo nam se tudi ni težko odločit za popust pri večji količini, saj počaka nekaj dni...
sveže hrane na neko hudo zalogo res ne moreš kupovati...

tikitoki ::

anketar je izjavil:

news flash kiddo, proizvajaci imajo akcije, ki jih razporedijo med trgovce po tednih, primer munchmallow od crvenke 3v1 dolga pakung (uvoznik za slo trg je mercator) prvi (1.teden) so jo dobil pri hoferju, (2.teden) mercator, (3.teden) lidl itd, enako je z vsemi izdelki (od praška do kave)

kar se tiče tamtik, jih oba imata že od začetka, so se pa skozi leta prlagajal slo trgu tudi s posnemanjem konkurence (mercatorja) upokojenci popust na celoten račun


Vidim, da slabo poznas zadeve. Lidl in hofer vecinomane trzita istih znamk.

Glugy ::

Hofer je imel akcijo za Čokolino; tedn dni kasnej je imel Mercator isto akcijo ; preračunano na kg v bistvu skoraj identična cena. Drgač bi se temu pridružil tud Lidl sam kolikor vem nimajo Čokoline. Kar hočem rečt je da ker imata Lidl in Hofer podoben način nabave (in podobne/iste dobavitelje ) in sta si bolj podobna hitreje opaziš podobne akcije med njima v krajšem obdobju. Drgač pa je to pri večih trgovcih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Glugy ()

Groot ::

Machete je izjavil:

Il diavolo: https://comb.io/PXKEud



IL_DIAVOLO je izjavil:

V redni ceni je cena piscancjega fileja 8 evrov, v akciji 5 evrov. Vzames 2.5 kg in imas 1 kilo gratis.
Se splaca? Mislim da ja.


Hahaha. Uspeli so. Jaz pa raje kupim 1 kilo ne glede na akcijo in sem proti tebi prišparal 4,5 eur, celo brez akcije.


Hahah tvoj komentar bi še bil na mestu, če bi bil primer glede kakšnega druge dobrine. Kajti tvoj komentar je baziral na tem, da potrošnik zaradi akcije kupi več, ker seveda cena je ugodna in treba navalit. Ampak pri nekih osnovnih surovinah kot je npr. meso itd. ta logika ne zdrži, ker gre v tem primeru za blago, ki ga potrošnik v vsakem primeru porabi. Torej kupiš malce več piščančjega mesa neaenkrat, ga zamrzneš in imaš mir za nekaj časa. Ti pa namesto tega vsak teden (v najbrž Mercatorju) kupiš meso po oderuški ceni.

Ales ::

OldSkul je izjavil:

tomazhin je izjavil:

Temu se reče konkurenca.


Tako, in konkurenca se neprestano opazuje in posledično prilagaja.

Lahko bi šlo za kartelne dogovore, kar bi bilo slabo za potrošnike. In nezakonito.

(ne pravim, da gre ali da ne gre, nisem se poglabljal v problematiko)

zobnik ::

pa zmeraj slabšo robo majo.

bambam20 ::

Men se pa zdi, da če rabiš listat te letake s popusti, da si z denarjem na tesno in moraš vsak cent petkrat obrnat.

kixs ::

Ko imas enkrat svoj denar, je verjetno pametno z njim ravnati preudarno.

blackbfm ::

bambam20 je izjavil:

Men se pa zdi, da če rabiš listat te letake s popusti, da si z denarjem na tesno in moraš vsak cent petkrat obrnat.


Realno je prej kontra. Bolj kot zna clovek denar obracat bolj ma obcutek za dobre deale, ne samo v trg ampak povsod.

Na tesnem so tisti ki zivijo prek svojih zmoznosti, ne tisti ki izkoriscajo popuste.

buttcrack ::

bambam20 je izjavil:

Men se pa zdi, da če rabiš listat te letake s popusti, da si z denarjem na tesno in moraš vsak cent petkrat obrnat.

če maš viška, ti lahko povem trr na privat ;)

Smrekar1 ::

lizard14 je izjavil:

nekaj mi ne gre v glavo pri tema trgovcema:)
po eni strani gre za konkurenta, ki si odžirata (diskontni) delež na trgu.


Konkurenta.

opažam pa naslednje reči, ki ju delajo zelo podobne:

1) ko ima en neko tematsko akcijo, jo ima čez teden tudi drug


Konkurenca. Kupcem ne smeš dati razloga, da namesto k tebi zahajajo k sosedu.

2) cene pri nekaterih osnovnih surovinah so do centa enake


Konkurenca. Kupcem ne smeš dati razloga, da namesto k tebi zahajajo k sosedu.

3) določeni neživilski izdelki so pri obeh podobni, čeprav je proizvajalec drug


Konkurenca. Kupcem ne smeš dati razloga, da namesto k tebi zahajajo k sosedu.

4) večima sta si trgovini lokacijsko zelo blizu. recimo za bežigradom pri plavi laguni: najprej se je postavil lidl, ob precej strnjeni in natrpani lokaciji se je vrinil še hofer.


Konkurenca. Kupcem ne smeš dati razloga, da namesto k tebi zahajajo k sosedu. Tudi razlog zakaj so veliki trgovski centri prihodnost trgovin.

Ta morda ni tako očitna. Tu imaš video, ki to razloži:

Daliborg ::

A je to raziskava samo v Sloveniji med lidl & hofer ali tudi kje drugje? Namreč za tisto prvo verjamem da imajo njihovi (slovenski) tržniki prste čez.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_

bambam20 ::

buttcrack je izjavil:


če maš viška, ti lahko povem trr na privat ;)


Če rabiš dodatne letake ti jih uredim. ni problema.

showsover ::

Ceneje.si očitno ne uporabljate... tam imaš letake, ne vem če je vsebina indeksirana, imaš pa shops feede v iskalnik... reklamo delam, žal?, brezplačno in brez referral linka :(

bambam20 ::

Da se pelješ 10 km stran po isti jogurt, ker je 10 centov cenejši je bedarija. Govorimo o hrani.

Utk ::

Jaz hodim v hofer, ker sem hitreje rešen. Še lidl je počasnejši. Ostali so itak katastrofa. Če je še malo cenejše pa tolk boljše.

facepalm ::

Pred leti sem nakupil cca 150€ speze v LJ, ker sem pac ze bil na Rudniku.
Ko sem primerjal cene z lokalnimi (KP), sem prisel skozi cca 30€ ceneje. Enako sem opazil, ko sem kupoval backup pult. OBI Rudnik cca 5€ ceneje kot OBI v KP (cca 25 vs 20€).
Torej, ce imas pot oz dovolj velik nakup, bi se teoreticno splacalo vozit tudi 100km stran.

Cruz ::

facepalm je izjavil:

Torej, ce imas pot oz dovolj velik nakup, bi se teoreticno splacalo vozit tudi 100km stran.

Je potrebno v računico dodati še (zapravljen) čas, da vidiš, če se ti res splača. Hint: Nope.

buttcrack ::

če bi se tisto uro samo čohal po jajcih, verjetno niti ni tako švoh zapravljen čas. sploh v takem vremenu v LJ trenutno. očit na pecljih :)

bajsibajsi ::

lidl in hofer: konkurenta ali partnerja?

Brata. Ampak eden izmed njiju sedaj daje napotke iz onostranstva.

dexterboy ::

Groot je izjavil:

Machete je izjavil:

Il diavolo: https://comb.io/PXKEud


IL_DIAVOLO je izjavil:

V redni ceni je cena piscancjega fileja 8 evrov, v akciji 5 evrov. Vzames 2.5 kg in imas 1 kilo gratis.
Se splaca? Mislim da ja.

Hahaha. Uspeli so. Jaz pa raje kupim 1 kilo ne glede na akcijo in sem proti tebi prišparal 4,5 eur, celo brez akcije.

Hahah tvoj komentar bi še bil na mestu, če bi bil primer glede kakšnega druge dobrine. Kajti tvoj komentar je baziral na tem, da potrošnik zaradi akcije kupi več, ker seveda cena je ugodna in treba navalit. Ampak pri nekih osnovnih surovinah kot je npr. meso itd. ta logika ne zdrži, ker gre v tem primeru za blago, ki ga potrošnik v vsakem primeru porabi. Torej kupiš malce več piščančjega mesa neaenkrat, ga zamrzneš in imaš mir za nekaj časa. Ti pa namesto tega vsak teden (v najbrž Mercatorju) kupiš meso po oderuški ceni.

BRAWO! Test inteligencije NEGATIVNO!!!
Poglej iz drugega kota; se ne OBREMENJUJE z akcijami. Gre v štacuno in kupi KOLIKOR potrebuje, ne kupuje NA ZALOGO.
Čas, ki bi ga zapravil s pregledovanjem akcij ter njih cen, zapravi v nekaj, kar ga veseli, izpolnjuje ali pa prinaša večjo plačo.
In zato ga NE UDARI po denarnici, če je kilo mesa 3,99 v akciji ali pa 4,85 v redni ceni.
Sploh pa, bodi srečen, da obstaja folk, ki po drugi strani zapravi več kot ti. Ker če ne bi bilo takšnih, ti ne bi imel vse te izdelke po znižani ceni.
Sej bo šlo, a ne? :)
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

facepalm ::

Jaz letakov ne spremljam, kupim pa na zalogo, ce slucajno v trgovini naletim na ugodno ceno (npr piscancji file 5€/kg namesto 8€/kg). Takrat kupim par kg namesto 1kg.

jocoj ::

bajsibajsi je izjavil:

lidl in hofer: konkurenta ali partnerja?

Brata. Ampak eden izmed njiju sedaj daje napotke iz onostranstva.
Nope, zamešal si z Aldi Sud(sem spada Hofer) in Aldi Nord. Poleg tega sta oba preminula.

jocoj ::

Glugy je izjavil:

Kar hočem rečt je da ker imata Lidl in Hofer podoben način nabave (in podobne/iste dobavitelje ) in sta si bolj podobna hitreje opaziš podobne akcije med njima v krajšem obdobju. Drgač pa je to pri večih trgovcih.
Dobavitelji so pri hrani v večini različni. Lidl ima veliko večino no brand hrane Madžarsko/Češko/Poljskega porekla. Hofer pa veliko večino hrane Nemško/Avstrijsko/Slovenskega porekla. Nekaj malega se prekriva. Pri brand hrani pa je isti šmorn kot drugje, tudi glede cen.

Groot ::

dexterboy je izjavil:

Groot je izjavil:

Machete je izjavil:

Il diavolo: https://comb.io/PXKEud


IL_DIAVOLO je izjavil:

V redni ceni je cena piscancjega fileja 8 evrov, v akciji 5 evrov. Vzames 2.5 kg in imas 1 kilo gratis.
Se splaca? Mislim da ja.

Hahaha. Uspeli so. Jaz pa raje kupim 1 kilo ne glede na akcijo in sem proti tebi prišparal 4,5 eur, celo brez akcije.

Hahah tvoj komentar bi še bil na mestu, če bi bil primer glede kakšnega druge dobrine. Kajti tvoj komentar je baziral na tem, da potrošnik zaradi akcije kupi več, ker seveda cena je ugodna in treba navalit. Ampak pri nekih osnovnih surovinah kot je npr. meso itd. ta logika ne zdrži, ker gre v tem primeru za blago, ki ga potrošnik v vsakem primeru porabi. Torej kupiš malce več piščančjega mesa neaenkrat, ga zamrzneš in imaš mir za nekaj časa. Ti pa namesto tega vsak teden (v najbrž Mercatorju) kupiš meso po oderuški ceni.

BRAWO! Test inteligencije NEGATIVNO!!!
Poglej iz drugega kota; se ne OBREMENJUJE z akcijami. Gre v štacuno in kupi KOLIKOR potrebuje, ne kupuje NA ZALOGO.
Čas, ki bi ga zapravil s pregledovanjem akcij ter njih cen, zapravi v nekaj, kar ga veseli, izpolnjuje ali pa prinaša večjo plačo.
In zato ga NE UDARI po denarnici, če je kilo mesa 3,99 v akciji ali pa 4,85 v redni ceni.
Sploh pa, bodi srečen, da obstaja folk, ki po drugi strani zapravi več kot ti. Ker če ne bi bilo takšnih, ti ne bi imel vse te izdelke po znižani ceni.
Sej bo šlo, a ne? :)


Hahahah!! Test populizma: močno pozitivno. Prav patetično smešno je to mišljenje, da to da človek pač prelista tiste 3 letake na teden vzame ne vem kakšne ure in ure časa. Res prav komično smešna floskula, ki jo ponavadi z največjim veseljem ponavljajo vsi, ki dlje od najboljšega soseda ne vidijo. Če verjameš ali pa ne vsaj meni osebno to vzame cca. 30 sekund ene 3 dni na teden (ko pač pridejo novi letaki). In ne tudi obiskovanje več trgovin mi ne vzame ogromno denarja (sklepam da bo to tvoj naslednji komentar), ker imam praktično vse na vsakodnevni poti.

dexterboy je izjavil:

Sploh pa, bodi srečen, da obstaja folk, ki po drugi strani zapravi več kot ti. Ker če ne bi bilo takšnih, ti ne bi imel vse te izdelke po znižani ceni.
Sej bo šlo, a ne? :)


No pa še test inteligence: žal negativno. Če nihče ne bi želel kupiti izdelka po višji ceni kot je v akciji, bi to vodilo v znižanje cene, ker preprosto ne bi bilo povpraševanja pri takšni ceni oziroma bi ga bilo za prodajalca premalo. Bo treba malce osnove ponudbe in povpraševanja predelati ;)

Aja pa p.s. inteligenca nije inteligencija ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Groot ()

lizard14 ::

tema je malce zašla:)
če razčlenim razmišljanje:

1) ko ima en neko tematsko akcijo, jo ima čez teden tudi drug

Nekateri artikli so resda sezonsko orientirani, a vzemimo recimo sklop artiklov za kopalnico. To se lahko prodaja vse leto. Kako je možno, da bolj ali manj prodajata en za drugim? Če bi imel konkurenco, bi akcije (tisk, reklame) pripravljal v tajnosti. In bi bil vedno prvi, ki prodaja:)

2) cene pri nekaterih osnovnih surovinah so do centa enake

Recimo jajca, oba 1.99:) Mercator, Spar in Tuš imajo višjo ceno in vsi različno, dobavitelj pri vseh je isti.

3) določeni neživilski izdelki so pri obeh podobni, čeprav je proizvajalec drug

Recimo aparat za pripravo sladoleda. Relativno 'eksotična' naprava, oba v ponudbi, najbrž z enako ceno:)))

4) večima sta si trgovini lokacijsko zelo blizu. recimo za bežigradom pri plavi laguni: najprej se je postavil lidl, ob precej strnjeni in natrpani lokaciji se je vrinil še hofer.

Zgoraj je nekdo pripel video, ful dobro! Ko se gradi poslovalnico z nule: zdrava kmečka pamet bi narekovala, da gradiš na parcelah, kjer okoli tebe ne bo možna gradnja direktnih konkurentov:)

louser ::

McDonald's se ne strinja.

windigo ::

lizard14 je izjavil:

Nekateri artikli so resda sezonsko orientirani, a vzemimo recimo sklop artiklov za kopalnico. To se lahko prodaja vse leto. Kako je možno, da bolj ali manj prodajata en za drugim? Če bi imel konkurenco, bi akcije (tisk, reklame) pripravljal v tajnosti. In bi bil vedno prvi, ki prodaja:)

Gradbena in obnovitvena dela so precej sezonska. Prav tako se ne splača prodajat kopalniške opreme na omejenem prostoru v času pred božičem (pa tudi pred začetkom šolskega leta se bolj splača tja postaviti zvezke in svinčnike, in tako dalje in tako naprej). Za trenutni navdih pa je tukaj vedno Bauhaus ali Merkur.

lizard14 je izjavil:

Recimo jajca, oba 1.99:) Mercator, Spar in Tuš imajo višjo ceno in vsi različno, dobavitelj pri vseh je isti.

Oba znata delati dobiček s precej manjšimi marginami od Mercatorja. In v konceptu nimata iluzije neskončne izbire. 1,99 je lahko posledica, da se jima nižje ne splača v cenovni tekmi.

lizard14 je izjavil:

Recimo aparat za pripravo sladoleda. Relativno 'eksotična' naprava, oba v ponudbi, najbrž z enako ceno:)))

Po mojem živimo v dveh vzporednih svetovih, v enem je Planica odličen sladoled (saj je najbolj prodajan), v drugem vzporednem pa ljudje obupujejo nad ponudbo Ljubljanskih mlekarn in Leone, ki je na voljo v manj založenih Mercatorjih. No tisti, ki imajo radi Planico, najbrže ne bodo prav veliko časa porabili za domače eksperimentiranje, ampak to posplošiti na cel svet je pa vendarle prehudo.

lizard14 je izjavil:

Zgoraj je nekdo pripel video, ful dobro! Ko se gradi poslovalnico z nule: zdrava kmečka pamet bi narekovala, da gradiš na parcelah, kjer okoli tebe ne bo možna gradnja direktnih konkurentov:)

Zakaj? V zadnjih dvajsetih letih se je trgovina precej spremenila. Včasih smo hodili dnevno v lokalno trgovino, danes se v trgovino peljemo po večje nakupe. Trgovski centri tipa BTC in Rudnik so potemtakem šele gigantski nesmisel. Namesto da bi bila po tvojem razdalja med trgovinami najmanj kilometer, so vse na kupu. Potrošniki pa vseeno derejo tja. Trgovci pa mastno plačujejo BTC, da lahko tam prodajajo.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Slovenski paradižnik v Lidlu cenejši kot v Mercatorju (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6316761 (12752) Utk
»

Kartice ugodnosti - zakaj ne?

Oddelek: Loža
458302 (6858) matobeli
»

Slovenski jogurt v Hoferju cenejši kot v Mercatorju (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Loža
28259467 (44235) cholt45

Več podobnih tem