» »

Prikazovanje zastojev v navigaciji-SLO

Prikazovanje zastojev v navigaciji-SLO

1 2
3
»

          ::

Nikonja je izjavil:

Plusov je malo morje, karte so zmeraj ta zadnje in zastonj, real time traffic je odličen in zastonj, ni treba tipkat naslove ampak vneseš ime firme, ali če imaš naslove za kontakte v imeniku lahko samo poveš da te navigira kontaktu, če npr navigiraš v trgovino ti takoj pove do kdaj je odprta in če boš pravočasno prišel tam..... ma malo morje stvari katere ugrajene navigacije nimajo


Vse to se sliši zelo uporabno! Moj avto je, kar se tega tiče, še zelo zastarel, je pa korak v tej smeri BT audio, da lahko na avtoradiu poslušam svojo celotno zbirko glasbe in mi pri tem ni potrebno nobeno kopiranje datotek ali kakšna telovadba s kabli. Kot kaže, imaš ti podobno funkcionalnost tudi na področju navigacije. Prenos podatkov mi tudi ni problematičen, saj s svojim avtom vozim v glavnem znotraj EU. Bom vsekakor preveril, če ima Applov Carplay kaj podobnega.

          ::

bbbbbb2015 je izjavil:

Kar privoščim ti, da te doleti zastoj v tunelu in tvoj Android Auto fura naprej brez tebe, medtem, ko ti v vrsti čakaš. In je v tunelu odcep, ti pa ne veš, kaj bi, ker je tbvoj Android Auto kilometer naprej - zmeden čaka na tebe.


Na Google Mapsih boš zastoj videl že prej, poleg tega se nam ne dogaja ravno na dnevni osnovi, da navigiramo skozi tunel z odcepi, kjer se je zgodil zastoj. Jaz po >1.000.000 prevoženih kilometrih takega primera še nisem imel. Trenutna navigacija (vgrajena v avto) mi že precej prej kaže oznako odcepa, kjer naj naslednjič zavijem. Menim, da je vsak, vsaj za silo opravilno sposoben, zmožen med vožnjo gledati tudi prometne označbe in ne le brezglavo slediti navodilom navigacije. Sem pa zaradi nepozornosti že zgrešil kakšen odcep, a je navigacija potem vedno preračunala novo pot. Vgrajeno navigacijo uporabljam zaradi drugih prednosti, tole zgoraj pa ne pije vode.

Machete ::

St235 je izjavil:

niti ne mislim bit, samo ni se pa treba slepit in si racionalizirat neracionalnih odločitev.
Če hočeš imet navigacijo v avtu si jo pač kupi, brez opravčevanja in racionalizacije, ki jo v tej temi ne manjka.


Da bi sploh rabil racionlizirat in opravičevat tako osnovno zadevo je malo 1980s in YUG.
*Ni pa nič narobe z biti asket in privarčevati vse in povsod kjer je alternativa. Nasprotno.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

          ::

Machete je izjavil:

Če pa pri 20 ali 30 jurjev gleda kdo kako bo še kaj oklestil, potem že v štartu išče zase predrag avto.


Cene avtomobilov se ne končajo pri 30 jurjih in obstajajo tudi ljudje, ki niso toliko vešči tehnologije, da bi parili telefon z avtom, nameščali dodatne aplikacije in podobno. Nekateri potrebujejo enostaven način, da v konzolo v avtu vtipkajo naslov, vse ostalo je prekomplicirano. Sicer ne vem, kako imajo to rešeni sistemi Android Auto ali Apple Carplay, vendar meni je sprejem navigacijskih navodil na HUD-u ali glavnem števcu zelo všeč.

Gregor P ::

To bi lahko sedaj interpretiral, naj nevešči kar plačajo 1000 ali več evrov za svoje neznanje; ker če bi bili vešči, bi vedeli, da daleč preplačujejo za te zadeve.

Morda boš presenečen, a v resnici "premožni" pazijo na vsak evro, "reveži" pa po drugi strani vedno plačujejo dražje.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Tomassi ::

No, ampak vseeno te zmrazi, ko vidiš premožnega v ornk avtu, s telefonom na ušesu, ker pač pojma nima, da ma njegov tazadnji iphone bluetooth

IL_DIAVOLO ::

Kaj bi te zmrazilo? Ljubosumje, ker nima pojma o sodobni tehnologiji in ima kljub temu vec kesa ko ti?

          ::

Gregor P je izjavil:

To bi lahko sedaj interpretiral, naj nevešči kar plačajo 1000 ali več evrov za svoje neznanje; ker če bi bili vešči, bi vedeli, da daleč preplačujejo za te zadeve.


Mišljeno je bilo bolj kot: nekaterim se enostavno ne da zajabavati s kabli, noslilci, aplikacijami, nastavitvami in podobnim, ker bi jih na koncu te zadeve mogoče celo stale več. Če si zainteresiran za nove tehnologije in ti je to v veselje je ena stvar, obstajajo pa tudi ljudje s kopico pomembnejših problemov, ki nimajo časa za te zadeve in zato raje plačajo za out-of-the-box delujočo rešitev. Podobno razmišljanje kakor pri telefonih: zakaj bi plačal X za premium telefon, če pa lahko za X/3 kupim drugega, ki mu nato namestim custom rom, še malo pohekam in imam skoraj takega, kakor tisti za X. Nekaterih to enostavno ne zanima ali za to nimajo časa.

WaterBoy ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Kaj bi te zmrazilo? Ljubosumje, ker nima pojma o sodobni tehnologiji in ima kljub temu vec kesa ko ti?

Mene to tudi zmoti. Vidiš nov avto, notri mladega človeka z telefonom na ušesu. Kot da je res tako težko se povezati na avto...

Bellzmet ::

A je** ga je dal za 2.0 ves denar, zmanjkalo pa je za bluetooth...

          ::

WaterBoy je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Kaj bi te zmrazilo? Ljubosumje, ker nima pojma o sodobni tehnologiji in ima kljub temu vec kesa ko ti?

Mene to tudi zmoti. Vidiš nov avto, notri mladega človeka z telefonom na ušesu. Kot da je res tako težko se povezati na avto...


Seveda se je težko povezati, ker potem v fotrovem avtu zjebeš nastavitve.

neo5468 ::

Machete je izjavil:

Nihče, imaš prav. Dejansko jih ljudje vozijo nazaj v salone, da odstranijo ven navigacije, ker je telefonska google maps na 5,5'' telefonu tisto tapravo :D

Sicer pa nihče razen upravljanja na volanu ni omenil tudi glasovnega narekovanja naslova, pisanja po joystickih in zaslonih naslova direkt in precej druhig zadev. Audi ti lepo riše počivališča na npr. Autobahnu, točno odšteva razdalje, še komercilnega nosilca črpalke ti pove kateri bo (agip, mol, omv..) Tu je še dejansko kombiniranje podatkov na šipi, na celem gage clusterju. Skratka GMaps naredi svoje delo, ne pa primerjat jabolk s hruškami, če niste obojega dodobra poskusili. Jaz bi se prej vprašal, kdo pri zdravi pameti ne plača navigacije, če že enkrat da 20k in več za nek pleh. (Itak so pa večinoma že serijske). Če toliko odgrizne svojega zaslužka, potem 1000 eur gor ali dol ne bi smelo imeti takega vpliva, da reje drekaš z nosilci, kabli in telefoni po armaturki. Če pa pri 20 ali 30 jurjev gleda kdo kako bo še kaj oklestil, potem že v štartu išče zase predrag avto.


Govor je o android auto, torej imaš google maps na infotainmentu, ne uporabljaš telefonski zaslon. Pa a ti res hočeš primerjat polizdelke kot je nek avto voice control proti google assistant, ki ti po mojem že kosilo lahko skuha? Svetlobna leta je pred vgradnimi. Brez android auto pa tega nimaš. Seveda če folk ne zna angleško je voice control pri vseh useless. Tudi navigacija je bolj dovršna, še posebej promet. Google minira vse uporabnike in večina ljudi se vozi z android telefoni, zato so prometne informacije tako natančne pri waze/google maps.

Google je tudi napovedal, da se bo google assistant razširil na 30 dodatnih jezikov, med njimi bo verjetno tudi slovenščina. S tem bo android auto uradno na voljo tudi v sloveniji. To bo fajn, ker ne rabiš več pošiljat smse v angleščini.

OK.d ::

Danes se kupujejo avtomobili z android autom/car playem, ker bo čez 5 let ko se bo tak avto prodajal prvo vprašanje kupca ali ima to vgrajeno.
Avtomobili z outdate serijskim vgrajenim navigacijam žal ne bodo tako zanimivi, ker je potrebno za to kvazi nadgrajevanje plačevati.
LPOK.d

kr3ten ::

Zanima me, kako google maps ve, kje so zastoji, upočasnitev prometa...?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kr3ten ()

OK.d ::

Preko tvojega telefona v žepu.
LPOK.d

IL_DIAVOLO ::

kr3ten je izjavil:

Zanima me, kako google maps ve, kje so zastoji, upočasnitev prometa...?


https://www.businessinsider.com/how-goo...

dunda ::

kr3ten je izjavil:

Zanima me, kako google maps ve, kje so zastoji, upočasnitev prometa...?

Madona čas leti. Vidim, da je že pet let, ko sem tole pisal.

Sedaj je pač podatkov vse več in več. Ampak omenjeni so ostali glavni.
https://www.kacnje.eu

gruntfürmich ::

danes mi navigacija nič ni kazala da ni izvozov na avtocesti zaradi del; za enega sem ziher, za drugega pa sem prepričan...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

EnStot ::

OK.d je izjavil:

Danes se kupujejo avtomobili z android autom/car playem, ker bo čez 5 let ko se bo tak avto prodajal prvo vprašanje kupca ali ima to vgrajeno.
Avtomobili z outdate serijskim vgrajenim navigacijam žal ne bodo tako zanimivi, ker je potrebno za to kvazi nadgrajevanje plačevati.

Si že kdaj navigiral kam bolj daleč z Android Auto? Zadeva ni tako pozitivna kot nakladajo posamezniki. Še vedno se ne boš znebil kablov, kajti tulifon v AA precej žre baterijo. Poleg tega mora biti tudi na primernem mestu za dober GPS sprejem, kar pomeni ustrezni nosilec. Meni recimo tulifona kljub priključitvi na kabel ne polni dovolj in se sproti preveč prazni, tako da ne zdrži do konca potovanja.
Navigiranje med vožnjo je obup, saj AA ne razume Slongleščine in pri navanju naslovov razume čisto nekaj drugega. Če hočeš kam priti, se moraš ustaviti in postanke vnesti ročno.

Vgrajena navigacija je boljša, stari dobri Garmin pa naj-naj-najboljši.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: EnStot ()

darkolord ::

Kako natančne podatke imajo vgrajene navigacije glede podatkov o prometu v primerjavi z google maps?

Ker pri Maps na zemljevidu skorajda vidiš babico, ki čez prehod za pešce hodi malo dlje in se tisti košček ceste obarva rumeno.

neo5468 ::

EnStot je izjavil:

OK.d je izjavil:

Danes se kupujejo avtomobili z android autom/car playem, ker bo čez 5 let ko se bo tak avto prodajal prvo vprašanje kupca ali ima to vgrajeno.
Avtomobili z outdate serijskim vgrajenim navigacijam žal ne bodo tako zanimivi, ker je potrebno za to kvazi nadgrajevanje plačevati.

Si že kdaj navigiral kam bolj daleč z Android Auto? Zadeva ni tako pozitivna kot nakladajo posamezniki. Še vedno se ne boš znebil kablov, kajti tulifon v AA precej žre baterijo. Poleg tega mora biti tudi na primernem mestu za dober GPS sprejem, kar pomeni ustrezni nosilec. Meni recimo tulifona kljub priključitvi na kabel ne polni dovolj in se sproti preveč prazni, tako da ne zdrži do konca potovanja.
Navigiranje med vožnjo je obup, saj AA ne razume Slongleščine in pri navanju naslovov razume čisto nekaj drugega. Če hočeš kam priti, se moraš ustaviti in postanke vnesti ročno.

Vgrajena navigacija je boljša, stari dobri Garmin pa naj-naj-najboljši.


Telefon ima ugasnjen zaslon, ko ga imaš povezanega z avtom, tist kabel pa tudi ni noben problem vklopit, ko se usedeš v avto. Fila malo počasneje, ampak še vedno ga fila. Nobenega nosilca ne rabiš, GPS mi najde tudi če sem v hiši, verjetno imaš samo star/slab telefon z slabim GPS sprejemnikom. Slovenščine ne razume, ker slovenski jezik ni podprt, zato android auto uradno tudi ni na voljo v play store za slovence, to je pač limitacija, da se moraš pogovarjat z asistentom po angleško, naslovov pa jasno ne bo vseh razumu. Podpora za slovenščino bo še prišla, mogoče že drugo leto.

IL_DIAVOLO ::

Nekateri dajete obcutek, kot da se brez navigacije ne znate peljat od doma do prve trgovine.

Mavrik ::

darkolord je izjavil:

Kako natančne podatke imajo vgrajene navigacije glede podatkov o prometu v primerjavi z google maps?

Ker pri Maps na zemljevidu skorajda vidiš babico, ki čez prehod za pešce hodi malo dlje in se tisti košček ceste obarva rumeno.


Maps je večinoma boljši, ampak velikokrat pa tudi kaže napačne informacije (kolono kjer je ni, ali pa kaj zgreši). Je pa skoraj vedno točnejši od RDS sistema.

IL_DIAVOLO je izjavil:

Nekateri dajete obcutek, kot da se brez navigacije ne znate peljat od doma do prve trgovine.


Nekateri se ne vozimo samo od toma pa do trgovine.

EnStot je izjavil:


Si že kdaj navigiral kam bolj daleč z Android Auto? Zadeva ni tako pozitivna kot nakladajo posamezniki. Še vedno se ne boš znebil kablov, kajti tulifon v AA precej žre baterijo. Poleg tega mora biti tudi na primernem mestu za dober GPS sprejem, kar pomeni ustrezni nosilec. Meni recimo tulifona kljub priključitvi na kabel ne polni dovolj in se sproti preveč prazni, tako da ne zdrži do konca potovanja.
Navigiranje med vožnjo je obup, saj AA ne razume Slongleščine in pri navanju naslovov razume čisto nekaj drugega. Če hočeš kam priti, se moraš ustaviti in postanke vnesti ročno.

Vgrajena navigacija je boljša, stari dobri Garmin pa naj-naj-najboljši.


Ko govorimo o Android Auto/CarPlay nas večina misli vgrajeno podporo v avto, kjer se ekran projicira na display vozila. V tem primeru avto MORA imeti porte, ki polnijo telefon hitreje kot ga navigacija prazni - tako Google kot Apple zahtevata take porte za certifikacijo. To je recimo razlog zakaj Mazda menja USB porte ko vgradi CarPlay/Auto podporo.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

dunda ::

Če se telefon pri uporabi AA ali Google Maps prazni (ali komaj polni), potem je definitivno težava v slabem polnilcu ali kablu ali bateriji telefona. Na normalni kombinaciji ni s tem prav nobenih težav. Nekateri poceni kabli ali polnilci so komaj vredni svojega naziva.
https://www.kacnje.eu

EnStot ::

Mavrik je izjavil:

darkolord je izjavil:

Kako natančne podatke imajo vgrajene navigacije glede podatkov o prometu v primerjavi z google maps?

Ker pri Maps na zemljevidu skorajda vidiš babico, ki čez prehod za pešce hodi malo dlje in se tisti košček ceste obarva rumeno.


Maps je večinoma boljši, ampak velikokrat pa tudi kaže napačne informacije (kolono kjer je ni, ali pa kaj zgreši). Je pa skoraj vedno točnejši od RDS sistema.


Ko govorimo o Android Auto/CarPlay nas večina misli vgrajeno podporo v avto, kjer se ekran projicira na display vozila. V tem primeru avto MORA imeti porte, ki polnijo telefon hitreje kot ga navigacija prazni - tako Google kot Apple zahtevata take porte za certifikacijo. To je recimo razlog zakaj Mazda menja USB porte ko vgradi CarPlay/Auto podporo.

Avto ima dva USB porta, enega samo za polnjenje in enega za povezavo z multimedijo. Ta ne polni dovolj močno, tako da se tulifon počasi prazni.

Kar se tiče točnosti Googla pa ti povem, da je lani cel mesec kazal, da je Ljubljanska cesta na Bled zaprta, čeprav je bila zaprta stara stranska, vzporedna Lj. cesta. Če si ukazal AA navigaciji naj pelje na Bled, je naredila butaste obvoze.

Še enkrat: Stari dobri Garmin je tanartabulš.

Map ::

Samo eno vprašanje, če lahko kar tukaj.

Vem za nekaj cest, kjer Google Maps ne pelje po pravi poti. Pripelje sicer do cilja, ampak npr. po nekih ozkih in strmih makedamskih cestah, ki niti niso za vsak avto(kaj šele tovornjak), ker je pač sto metrov bližja pot. Po možnosti se včasih še komu čez dvorišče voziš. Kam bi lahko to prijavil/posredoval? Če je možen kak feedback že v aplikaciji, pa vprašanje, če bi ta en feedback sploh kaj vplival.

darkolord ::

Menu -> Send feedback -> Wrong information

IL_DIAVOLO ::

EnStot je izjavil:

Mavrik je izjavil:

darkolord je izjavil:

Kako natančne podatke imajo vgrajene navigacije glede podatkov o prometu v primerjavi z google maps?

Ker pri Maps na zemljevidu skorajda vidiš babico, ki čez prehod za pešce hodi malo dlje in se tisti košček ceste obarva rumeno.


Maps je večinoma boljši, ampak velikokrat pa tudi kaže napačne informacije (kolono kjer je ni, ali pa kaj zgreši). Je pa skoraj vedno točnejši od RDS sistema.


Ko govorimo o Android Auto/CarPlay nas večina misli vgrajeno podporo v avto, kjer se ekran projicira na display vozila. V tem primeru avto MORA imeti porte, ki polnijo telefon hitreje kot ga navigacija prazni - tako Google kot Apple zahtevata take porte za certifikacijo. To je recimo razlog zakaj Mazda menja USB porte ko vgradi CarPlay/Auto podporo.

Avto ima dva USB porta, enega samo za polnjenje in enega za povezavo z multimedijo. Ta ne polni dovolj močno, tako da se tulifon počasi prazni.

Kar se tiče točnosti Googla pa ti povem, da je lani cel mesec kazal, da je Ljubljanska cesta na Bled zaprta, čeprav je bila zaprta stara stranska, vzporedna Lj. cesta. Če si ukazal AA navigaciji naj pelje na Bled, je naredila butaste obvoze.

Še enkrat: Stari dobri Garmin je tanartabulš.


Saj pa ima vsak avto 12V vticnico, na katerega priklopis pretvornik za usb.

St235 ::

EnStot je izjavil:

Mavrik je izjavil:

darkolord je izjavil:

Kako natančne podatke imajo vgrajene navigacije glede podatkov o prometu v primerjavi z google maps?

Ker pri Maps na zemljevidu skorajda vidiš babico, ki čez prehod za pešce hodi malo dlje in se tisti košček ceste obarva rumeno.


Maps je večinoma boljši, ampak velikokrat pa tudi kaže napačne informacije (kolono kjer je ni, ali pa kaj zgreši). Je pa skoraj vedno točnejši od RDS sistema.


Ko govorimo o Android Auto/CarPlay nas večina misli vgrajeno podporo v avto, kjer se ekran projicira na display vozila. V tem primeru avto MORA imeti porte, ki polnijo telefon hitreje kot ga navigacija prazni - tako Google kot Apple zahtevata take porte za certifikacijo. To je recimo razlog zakaj Mazda menja USB porte ko vgradi CarPlay/Auto podporo.

Avto ima dva USB porta, enega samo za polnjenje in enega za povezavo z multimedijo. Ta ne polni dovolj močno, tako da se tulifon počasi prazni.

Kar se tiče točnosti Googla pa ti povem, da je lani cel mesec kazal, da je Ljubljanska cesta na Bled zaprta, čeprav je bila zaprta stara stranska, vzporedna Lj. cesta. Če si ukazal AA navigaciji naj pelje na Bled, je naredila butaste obvoze.

Še enkrat: Stari dobri Garmin je tanartabulš.


Ja ,dragi srot, uni stari garmini v nulo obvladajo dela na cesti in zastoje... jao...

EnStot ::

St235 je izjavil:



Ja ,dragi srot, uni stari garmini v nulo obvladajo dela na cesti in zastoje... jao...

Zdej vem zakaj nisi prišla Bled, ker si se zgubila v Googlu.😈

EnStot ::

IL_DIAVOLO je izjavil:



Saj pa ima vsak avto 12V vticnico, na katerega priklopis pretvornik za usb.

Potem pa tulifona ne moreš povezati z multimedio in ti AA ne dela!

Sicer pa Google maps ne kaže hitrostnih omejitev, ne kaže dejanske hitrosti, nima junction wiew, pomanjkljive so potovalne informacije, ne moreš shranjevati vnaprej pripravljene poti, nimaš funkcije storitve ob avtocestah, itd...

Ko grem na daljšo pot, vedno vzamem Garmin s predpripravljenimi vmesnimi cilji in potmi. TMC dela povsem solidno,saj opozarja na dejanske zapore prometa, ne pa na vsak mali zastoj, ki nima pomena. Poleg tega ima Garmin preko povezave s tulifonom tudi prometne informacije preko interneta, če jih že hočeš. Pa s sabo ga lahko neseš v najet avto.

Skratka, Garmin je tanartabulš!

St235 ::

Pa s sabo ga lahko neseš v najet avto.

damn, še dobro da si povedal. Ko bi se le dalo enako s telefonom...

          ::

EnStot je izjavil:

Skratka, Garmin je tanartabulš!


Cca. pet let nazaj smo na službenih poteh testirali razne naprave in aplikacije. Več ljudi v avtu, vsak s svojo napravo ali aplikacijo ... Precej smo prefurali po Sloveniji, Avstiji, Nemčiji in Srbiji. Ostale navigacije so bile tam-tam, le Garmin je precej izstopal. Katastrofa! Namesto v hotel nas je peljal v neko vukojebino 5km stran, po Nemčiji ni našel naslovov v večjih mestih, ki so jih ostale navigacije brez problema našle, vozil je po daljših poteh in podobno. Skratka, bil je tako očitno slabši, da ga še dolgo časa ne bom niti povohal več.

Bellzmet ::

A Garmine sploh še prodajajo?

Utk ::

Pri večih zaporednih križiščih, bog ne daj, če je še kak tunelček vmes, se google maps zgubi, pa nekatere aplikacije na telefonu tudi. Ne vem zakaj, verjetno preveč resno vzamejo lokacijo telefona, namenske naprave pa lokacijo malo posimulirajo (če se voziš po neki cesti, verjetno nisi v trenutku skočil na drugo cesto 20 metrov stran, če te je poslalo levo, si verjetno zavil levo, tudi če si zdaj v tunelu in ni gps signala, in take stvari). Google maps je dober, ampak če zares rabiš navigacijo, je še zmeraj skoraj nujna specialna naprava.

          ::

Utk je izjavil:

Pri večih zaporednih križiščih, bog ne daj, če je še kak tunelček vmes, se google maps zgubi, pa nekatere aplikacije na telefonu tudi. Ne vem zakaj, verjetno preveč resno vzamejo lokacijo telefona, namenske naprave pa lokacijo malo posimulirajo (če se voziš po neki cesti, verjetno nisi v trenutku skočil na drugo cesto 20 metrov stran, če te je poslalo levo, si verjetno zavil levo, tudi če si zdaj v tunelu in ni gps signala, in take stvari). Google maps je dober, ampak če zares rabiš navigacijo, je še zmeraj skoraj nujna specialna naprava.


A nismo tega že obdelali enkrat v tej temi?

OK.d ::

EnStot je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:



Saj pa ima vsak avto 12V vticnico, na katerega priklopis pretvornik za usb.

Potem pa tulifona ne moreš povezati z multimedio in ti AA ne dela!

Sicer pa Google maps ne kaže hitrostnih omejitev, ne kaže dejanske hitrosti, nima junction wiew, pomanjkljive so potovalne informacije, ne moreš shranjevati vnaprej pripravljene poti, nimaš funkcije storitve ob avtocestah, itd...

Ko grem na daljšo pot, vedno vzamem Garmin s predpripravljenimi vmesnimi cilji in potmi. TMC dela povsem solidno,saj opozarja na dejanske zapore prometa, ne pa na vsak mali zastoj, ki nima pomena. Poleg tega ima Garmin preko povezave s tulifonom tudi prometne informacije preko interneta, če jih že hočeš. Pa s sabo ga lahko neseš v najet avto.

Skratka, Garmin je tanartabulš!

Ja itak, če ne znaš uporabljati Google mapsa.

Drugače za hitrost se uporabljajo widgeti; https://play.google.com/store/apps/deta... ali https://play.google.com/store/apps/deta...

Ni bolj enostavno si nastaviti in shraniti poti v Google mapsu na računalniku in imaš potem v avtu vse shranjene zadeve pri roki.

Drugače zdaj ko velike količine podatke operaterji mečejo za nami vse lepo laufa preko streama in se recimo naš zastarel tehnološko zastarel DAB+ počasi poslavlja v zgodovino, ko prihaja 5G omrežje.

Internet radijo, Google play music, Spotify, Podcasti vse imaš na dosegu roke na armaturi preko Android Auta.
In kaj imaš na serijsko vgrajenih navigacija, razen visoke cene ob nakupu in updejtu kart?
Pa tudi tako opevani Garmin je marsikaterega uporabnika zapeljal po kozjih stezicah, da o zagozdenih šleperjih na ozkih cestah sploh ne govorimo.
Tako da, dokler bo "zastonj" je Google po uporabnosti daleč spredaj.
LPOK.d

EnStot ::

Ti ne znaš uporabljati Garmina. Kaj se sklicuješ na "zastonj" google, zraven pa navajaš v bistvu plačljive app-e za AA. In v AA dela samo tistih par appov, ki jih dopušča Google, nobeni extra widgeti.

Novejši Garmini so vsi povezljivi z internetom preko Smartphone link app-a, kjer iščeš lokacije kot v Googlu in jih pošiljaš na Garmin, dobivaš sprotne prometne informacije kot v Googlu, vreme na destinaciji, Parking s cenami, foto live prometne kamere, itd

Garmin je tanartabulš, pa TomTom serija 6200 še zraven.

St235 ::

Z drugimi besedami, Garmin uspešno emulira telefon, od njega dobiva podatke in jih prikazuje na precenjenem zaslonu? Torej sem na istem, če na armaturo postavim telefon...

A mi pokažeš kako se garmin poveže z AA (glede na to, da se ob to spotikaš)? Aja, se ne more... Ker vidim, da nisi opazil, da se pogovarjamo o tem, da se v 21 stoletju res ne mislimo zajebavat z limanjem naprav na vetrobransko steklo.

jao si ti enšrot.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: EnStot ()

OK.d ::

EnStot je izjavil:

Ti ne znaš uporabljati Garmina. Kaj se sklicuješ na "zastonj" google, zraven pa navajaš v bistvu plačljive app-e za AA. In v AA dela samo tistih par appov, ki jih dopušča Google, nobeni extra widgeti.

Novejši Garmini so vsi povezljivi z internetom preko Smartphone link app-a, kjer iščeš lokacije kot v Googlu in jih pošiljaš na Garmin, dobivaš sprotne prometne informacije kot v Googlu, vreme na destinaciji, Parking s cenami, foto live prometne kamere, itd

Garmin je tanartabulš, pa TomTom serija 6200 še zraven.

Btw, za ljubitelje limanja na steklo bo kmalu tudi Google poskrbel z "driveing mode" opcijo;)
LPOK.d

Utk ::

          je izjavil:

Utk je izjavil:

Pri večih zaporednih križiščih, bog ne daj, če je še kak tunelček vmes, se google maps zgubi, pa nekatere aplikacije na telefonu tudi. Ne vem zakaj, verjetno preveč resno vzamejo lokacijo telefona, namenske naprave pa lokacijo malo posimulirajo (če se voziš po neki cesti, verjetno nisi v trenutku skočil na drugo cesto 20 metrov stran, če te je poslalo levo, si verjetno zavil levo, tudi če si zdaj v tunelu in ni gps signala, in take stvari). Google maps je dober, ampak če zares rabiš navigacijo, je še zmeraj skoraj nujna specialna naprava.


A nismo tega že obdelali enkrat v tej temi?

Možno, ampak ne z mano, in še bolj pomembno, ne z googlom.

EnStot ::

Za ljubitelje na šipo prpopanih navigacij(kar je še vedno najboljše mesto za GPS in nespametne tulifone):
Prpopane navigacije

Sicer pa je očitno, da razen 2-eh, 3-eh manjdeljcev sploh nimate Android Auto compatibilne multimedije v avtih, tako da v resnici sploh ne veste kako deluje in samo nakladate. Kot vedno.

OK.d ::

Imamo imamo brez skrbi;)
LPOK.d

St235 ::

EnStot je izjavil:



Sicer pa je očitno, da razen 2-eh, 3-eh manjdeljcev sploh nimate Android Auto compatibilne multimedije v avtih, tako da v resnici sploh ne veste kako deluje in samo nakladate. Kot vedno.

Ccc... in kot vedno spet druge sodis po sebi....

Utk ::

Sicer pa je očitno, da razen 2-eh, 3-eh manjdeljcev sploh nimate Android Auto compatibilne multimedije v avtih, tako da v resnici sploh ne veste kako deluje in samo nakladate. Kot vedno.

Mislim da je bolj problem, da nekateri ne vejo kako bi navigacija morala delovat...

IL_DIAVOLO ::

Btw google maps po novem prikazuje tudi radarje.

Mare2 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Btw google maps po novem prikazuje tudi radarje.


Verjetno fiksne?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Huawei bo uporabljal TomTomove zemljevide

Oddelek: Novice / Android
469104 (6608) dunda
»

Navigacija: slovensko vodenje

Oddelek: Na cesti
324943 (3800) Konlov
»

navigacija v avtu

Oddelek: Pomoč in nasveti
275324 (4314) feryz
»

Sygic - navigacija - nakup (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
5516890 (11592) dunda
»

Avto brez navigacije (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8816754 (13096) Mavrik

Več podobnih tem