Forum » Na cesti » Parkirišča med bloki
Parkirišča med bloki
::
Imajo pa ljubljančani lepo navado opraskati avto ali lomiti brisalce....
Ko sem živel v Ljubljani (bil sem lastnik stanovanja!) in imel na avtu ne-LJ tablice, so mi avto stalno praskali, nalivali lepilo v ključavnice in podobno. Dokler nisem tablic zamenjal za take z LJ. LJ tablice uporabljam še sedaj, ko sem se iz Ljubljane izselil v prijaznejši kraj in lahko z njimi mirno parkiram pred stanovanjskimi bloki, kadar imam tam opravke.
WhiteAngel ::
Prava rešitev bi bila najem garaže nekje v okolici.
Ali pa se voziš s kolesom/peš/trolo? Ali pa se odseliš ven iz LJ in boš imel dovolj prostora za 5 avtov? Problem mest je pač gužva. Veliko ljudi, veliko prometa, veliko dogajanja. Ne moreš imeti vsega
scipascapa je izjavil:
Slovenija ima 50% preveč avtov, 1.2miliona.....znosna cifra bi bila 600k.....Carsharing, močno boljši javni prevoz.
Avto je strošek, letno ena plača samo za avto. Če se je dalo pred 30/40 leti normalno shajati, je danes samo in izključno RAZVADA in LENOBA.
V socializmu pred 30/40 leti ni bila taka koncentracija služb v Ljubljani, ampak je imelo vsako malo večje selo tovarno s 1000 delovnimi mesti. Saj vidim moje tastare, pa od žene - vsi so delali nekje v okolici za "spodoben" denar. Kaj pa danes, če si iz IT foha? Ja, služb je dovolj, ampak LJ ti ponuja 2-kratnik plače ali več v primerjavi z obrobjem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: WhiteAngel ()
Daliborg ::
A zato so tako zloglasne Ljubljanske tablice in jih noben izven Ljubljane ne mara? oz. so na Hrvaškem več ali manj tarče ravno avtomobili z LJ registrsko.
Kar se parkirišč tiče tudi v Kranju ni to urejeno oz. mi sploh ni jasno kako se nekaterim izdaja gradbena dovoljenja.
Primer: Nasproti OŠ so zgradili nov stanovanjski blok seveda z zunanjim parkirnim prostoram + garaže. Stanovalci so se lahko odločili ali bodo kupili parkirišče zunaj ali v garaži.
Posledica: Zelo malo ljudi parkira okoli bloka in garažah (prišparali) večina teh stanovalcev parkira na parkirišču OŠ. Od takrat imamo mi pred blokam nenormalno količino vozil ker zjutraj opažam da se profesorji sploh ne trudijo več z parkiriščam pred OŠ ampak pridejo parkirat direkno pred naš stanovanjski blok.
Primer2: Zdravstveni dom Kranj- kdor je že kdajkoli obiskal zdravnika v Kranju ve kako težko se dobi tam parkirišče. Čeprav je plačljivo je vedno zasedeno 100% razen če ne prideš ob 7h zjutraj ker 7:20h je že polno.
To parkirišče je locirano zraven bivše porodnišnice/ginekologije katero so sedaj zrušili in so posest prodali privatniku. Zemlja je zravnana s peskam in onemogočili so dostop z barikadami tako da so onemogočili enemu stanovanjskemu bloku parkirišče oz. so jim ga zrušili ker naj bi to spadalo pod prodano posest.
Pa še več takih primerov je ampak tedva sta mi najbolj blizu in vplivata tudi na moje življenje.
lp.
Kar se parkirišč tiče tudi v Kranju ni to urejeno oz. mi sploh ni jasno kako se nekaterim izdaja gradbena dovoljenja.
Primer: Nasproti OŠ so zgradili nov stanovanjski blok seveda z zunanjim parkirnim prostoram + garaže. Stanovalci so se lahko odločili ali bodo kupili parkirišče zunaj ali v garaži.
Posledica: Zelo malo ljudi parkira okoli bloka in garažah (prišparali) večina teh stanovalcev parkira na parkirišču OŠ. Od takrat imamo mi pred blokam nenormalno količino vozil ker zjutraj opažam da se profesorji sploh ne trudijo več z parkiriščam pred OŠ ampak pridejo parkirat direkno pred naš stanovanjski blok.
Primer2: Zdravstveni dom Kranj- kdor je že kdajkoli obiskal zdravnika v Kranju ve kako težko se dobi tam parkirišče. Čeprav je plačljivo je vedno zasedeno 100% razen če ne prideš ob 7h zjutraj ker 7:20h je že polno.
To parkirišče je locirano zraven bivše porodnišnice/ginekologije katero so sedaj zrušili in so posest prodali privatniku. Zemlja je zravnana s peskam in onemogočili so dostop z barikadami tako da so onemogočili enemu stanovanjskemu bloku parkirišče oz. so jim ga zrušili ker naj bi to spadalo pod prodano posest.
Pa še več takih primerov je ampak tedva sta mi najbolj blizu in vplivata tudi na moje življenje.
lp.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
WhiteAngel ::
Primer2: Zdravstveni dom Kranj- kdor je že kdajkoli obiskal zdravnika v Kranju ve kako težko se dobi tam parkirišče. Čeprav je plačljivo je vedno zasedeno 100% razen če ne prideš ob 7h zjutraj ker 7:20h je že polno.
Ja, pred ZD Kranj je kar fucked up parkiranje. Vedno je polno, ampak k sreči se hitro obrača promet, tako da vedno naredim 2 ali 3 kroge in gre potem kdo ven. Mimogrede, ista štorija je v ZD Škofja Loka. Podobno "majhen" parkir plac, ampak se folk hitro menja, tako da moraš ene 5 minut poačakati/krožiti, pa se najde.
mirator ::
A nisi malo prej trdil, da takšne table niso predvidene in niso del prometne signalizacije?Promet na javnih površina je eno in je urejen s CCP. Promet na zasebnem zemljišču pa s CPP nima nobene zveze. Nikjer pa ne piše, da je na zasebnerm zemljišču prepovedana postavitev znakov po Pravilniku o prometni signalizaciji in prometni opremi na cestah. Celo zaželjeno je, da se postavi znak, ki ga vsi razumejo in dopolnilna tabla, da gre za zasebno zemljišče ali parkirišče in kdo ima pravico parkirati. To je tudi osnova, da lahko sprožiš kakršnikoli pravni postopek proti nepridipravu. Je pa res, če je lastnik eden ali dva ni noben problem dokazti motenja posesti, pri več lastnikih pa je to že otežkočeno. Ampak, če je volja, se da vse.
Niso pa kršitve prometnih oznak na privatnem zemljišču, čeprav so skladne z zgoraj omenjenim pravilnikom, v pristojnosti policije ali redarjev. Je pa lahko postavitev takšnih znakov problematična, če vpliva na promet na javnih površinah.
LeQuack ::
WhiteAngel je izjavil:
Primer2: Zdravstveni dom Kranj- kdor je že kdajkoli obiskal zdravnika v Kranju ve kako težko se dobi tam parkirišče. Čeprav je plačljivo je vedno zasedeno 100% razen če ne prideš ob 7h zjutraj ker 7:20h je že polno.
Ja, pred ZD Kranj je kar fucked up parkiranje. Vedno je polno, ampak k sreči se hitro obrača promet, tako da vedno naredim 2 ali 3 kroge in gre potem kdo ven. Mimogrede, ista štorija je v ZD Škofja Loka. Podobno "majhen" parkir plac, ampak se folk hitro menja, tako da moraš ene 5 minut poačakati/krožiti, pa se najde.
A niso dal zdaj vsi zdravniki odpoved, tako da se bo dalo končno parkirati?
Quack !
MIHAc27 ::
Meni se zdijo ti potopni stebrički še najbolj efektivni. Pač kupte ne najcenejšega, da zdrži par let.
Drugače pa stanovalci zberte skupaj ene 200€ za 2 tabli, na prvi naj piše: Samo za stanovalce, ostali parkirate na lastno odgovornost.
Ter drugo tablo, ki jo date poleg enga avta, ki ga kupte za ene 50€ in ga 'obdelate' na kateri piše: Ta avto je bil od nekoga, ki tukaj ne stanuje in je mislil, da lahko parkira brez posledic.
Drugače pa stanovalci zberte skupaj ene 200€ za 2 tabli, na prvi naj piše: Samo za stanovalce, ostali parkirate na lastno odgovornost.
Ter drugo tablo, ki jo date poleg enga avta, ki ga kupte za ene 50€ in ga 'obdelate' na kateri piše: Ta avto je bil od nekoga, ki tukaj ne stanuje in je mislil, da lahko parkira brez posledic.
Daliborg ::
A niso dal zdaj vsi zdravniki odpoved, tako da se bo dalo končno parkirati?
Nevem če ni to 1.aprilska šala, če se bo pa izpeljalo pa Kranjčanom to parkirišče skorajda ne bo več potrebeno, ker se nas bo večina vozil v Škofja Loko ali drugih krajev do zdravnikov.
Lp.
Format life:
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
Warning all life will be erased!
Do you want to continue?(y/n) Y_
LeQuack ::
A niso dal zdaj vsi zdravniki odpoved, tako da se bo dalo končno parkirati?
Nevem če ni to 1.aprilska šala, če se bo pa izpeljalo pa Kranjčanom to parkirišče skorajda ne bo več potrebeno, ker se nas bo večina vozil v Škofja Loko ali drugih krajev do zdravnikov.
Lp.
Saj bodo nove uvozil.
Quack !
thramos ::
Promet na javnih površina je eno in je urejen s CCP. Promet na zasebnem zemljišču pa s CPP nima nobene zveze. Nikjer pa ne piše, da je na zasebnerm zemljišču prepovedana postavitev znakov po Pravilniku o prometni signalizaciji in prometni opremi na cestah. Celo zaželjeno je, da se postavi znak, ki ga vsi razumejo in dopolnilna tabla, da gre za zasebno zemljišče ali parkirišče in kdo ima pravico parkirati. To je tudi osnova, da lahko sprožiš kakršnikoli pravni postopek proti nepridipravu. Je pa res, če je lastnik eden ali dva ni noben problem dokazti motenja posesti, pri več lastnikih pa je to že otežkočeno. Ampak, če je volja, se da vse.
Niso pa kršitve prometnih oznak na privatnem zemljišču, čeprav so skladne z zgoraj omenjenim pravilnikom, v pristojnosti policije ali redarjev. Je pa lahko postavitev takšnih znakov problematična, če vpliva na promet na javnih površinah.
A ni nekako tako, da če je cesta javno dostopna, kljub temu, da je zasebna, potem na njej velja CPP?
Vsaj tako je bilo meni razloženo, ko sem dobil kazen mestnega redarstva za napačno parkiranje, na cesti, ki ni bila v lasti MOLa. Pojma nimam, če je res tako, pritoževal se nato nisem.
Ker če ni, potem je vse skupaj precej motno. Če te nekje pričaka znak, povsem legalen, a je njegova veljavnost z vidika CPPja odvisna od tega, kdo je v lasti zemljišča, je to zavajujoče.
Glede dokazovanja motnje posesti pa je isti problem glede stanovalcev tudi pri zemljiščih oziroma cestah MOL. In tam očitno ta možnost obstaja, drugače takšne table sploh ne bi imele smisla.
St235 ::
A ni nekako tako, da če je cesta javno dostopna, kljub temu, da je zasebna, potem na njej velja CPP?
Kako je parkirisce javno dostopno po enakimi pogoji za vse, ce pa lahko tam parkirajo samo lastniki?
spegli ::
Videl sem metle postavljene na parkirišču in perzijske preproge. Ne vem kaj je bolj zabavno.
donvito ::
Meni se zdijo ti potopni stebrički še najbolj efektivni. Pač kupte ne najcenejšega, da zdrži par let.
Drugače pa stanovalci zberte skupaj ene 200€ za 2 tabli, na prvi naj piše: Samo za stanovalce, ostali parkirate na lastno odgovornost.
Ter drugo tablo, ki jo date poleg enga avta, ki ga kupte za ene 50€ in ga 'obdelate' na kateri piše: Ta avto je bil od nekoga, ki tukaj ne stanuje in je mislil, da lahko parkira brez posledic.
Pa dej pridi še ti, damo še tebi 50€, te pref..... in vržemo v avto za prvi dan. Bo bolj prepričljivo.
Gr8t ::
je izjavil:
Ko sem živel v Ljubljani (bil sem lastnik stanovanja!) in imel na avtu ne-LJ tablice, so mi avto stalno praskali, nalivali lepilo v ključavnice in podobno. Dokler nisem tablic zamenjal za take z LJ. LJ tablice uporabljam še sedaj, ko sem se iz Ljubljane izselil v prijaznejši kraj in lahko z njimi mirno parkiram pred stanovanjskimi bloki, kadar imam tam opravke.
Potem z LJ tablico lahko parkiraš povsod v SLO, dočim s KR lahko samo od Kranjske Gore do mogoče še Medvod. Zanimivo kaj vsega ne zveš vsak dan. Mogoče mi bo ta informacija še prav prišla.
Drugače moram pa rečt, da je res, da če v neki dolini bogu za hrbtom v moji okolici vidim pred sabo avto z LJ, MB ali KP tablico, ki se v večini primerov počasi maje med ovinki, da bi ga najraje odstrelil iz ceste. Res ne vem kaj ga je treba, da še tukaj ovira promet, že lokalneži ga dovolj. Tako da po tablicah se sigurno lahko delajo zamere med vozniki.
LJ ne trpim sploh, kdor pride na Gorenjsko s tako tablico je v večini primerov v kakem starem X5, ki misli da je prijel boga za jajca s takim avtom.
Glede parkirišča pred ZD Kranj, tole ni dovolj blizu?
http://tinyurl.com/y62vx6x4
Pa verjetno se najde še kje za parkirati, je že dolgo odkar sem bil v Kranju. Pred 15 leti je fotr parkiral takoj na drugi strani ceste ob glavnem križišču, ne vem kako je zdaj tam.
Zdaj bi moral quotat tisti post glede 1000m hoda od Lakotnika, eden njegovih boljših postov. Edino če si res poškodovan seveda, potem to ne pride v poštev.
Eto ga:
https://slo-tech.com/forum/t743003/p628...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gr8t ()
::
je izjavil:
Ko sem živel v Ljubljani (bil sem lastnik stanovanja!) in imel na avtu ne-LJ tablice, so mi avto stalno praskali, nalivali lepilo v ključavnice in podobno. Dokler nisem tablic zamenjal za take z LJ. LJ tablice uporabljam še sedaj, ko sem se iz Ljubljane izselil v prijaznejši kraj in lahko z njimi mirno parkiram pred stanovanjskimi bloki, kadar imam tam opravke.
Potem z LJ tablico lahko parkiraš povsod v SLO, dočim s KR lahko samo od Kranjske Gore do mogoče še Medvod. Zanimivo kaj vsega ne zveš vsak dan. Mogoče mi bo ta informacija še prav prišla.
Saj smo ti zgoraj napisali, kaj se zgodi, če v Ljubljani parkiraš pred blokom z ne-LJ tablicami.
mzakelj ::
Nekdo se je pritoževal da LJ tablic ne marajo nikjer. A je kaj čudnega ? Ko pridemo z drugih mest v LJ ti vsi trobijo kot zmešani če slučajno ne spelješ tisto desetinko sekunde ko se prižge zelena, ko pa pridejo tablice LJ recimo v Zalo med Idrijo in Godovičem pa se vozite kot polži. 30-40 na uro namesto 70 kot je cesta urejena. Parkirišča pa so povsod problem.
::
Nekdo se je pritoževal da LJ tablic ne marajo nikjer. A je kaj čudnega ? Ko pridemo z drugih mest v LJ ti vsi trobijo kot zmešani če slučajno ne spelješ tisto desetinko sekunde ko se prižge zelena, [. . .]
Hm, a ni zanimivo. Nisem iz Lj, vendar ko sem si na avto dal LJ tablice, sem tudi jaz začel trobiti, če kdo ne spelje v stotinki sekunde, ko se prižge zelena luč.
mirator ::
Tole mišljenje, da hupajo samo Ljubljančani je nek stereotip. Se je pa najprej poptrebno vprašati, zakaj ti je nekdo hupal. Verjetno si počel neko neumnost, če je ne bi, ti ne bi nihče hupal.
Kot primer:
Izvoz iz obvoznice na Šmartinko proti centru. Tam je zavijanje desno urejeno, tako da pelješ direktno v svoj pas. Ampak marsikdo ne opazuje prometne signalizacije oz. oznak in se tam ustavi in čaka kolono ki vozi po svojem pasu mimo njega. Jasno, da je potem deležen večglasnega koncerta, saj je naredil za sabo celo kolono.
Ali pa primer, ko prehitevaš kolono levo zavijajočih avtomobilov in se hočeš tik pred križiščem vriniti nazaj.
Kot primer:
Izvoz iz obvoznice na Šmartinko proti centru. Tam je zavijanje desno urejeno, tako da pelješ direktno v svoj pas. Ampak marsikdo ne opazuje prometne signalizacije oz. oznak in se tam ustavi in čaka kolono ki vozi po svojem pasu mimo njega. Jasno, da je potem deležen večglasnega koncerta, saj je naredil za sabo celo kolono.
Ali pa primer, ko prehitevaš kolono levo zavijajočih avtomobilov in se hočeš tik pred križiščem vriniti nazaj.
mzakelj ::
Ne ne je bil čisto en navaden semafor na viču, pa enkrat v Fužinah kjer smo imeli cel dan izobraževanje, pa grem s parkirišča in pač rad pogledam 2x v vsako stran preden speljem. Pa se je že en stari čičo vsedu na trobljo.
Utk ::
Ali pa primer, ko prehitevaš kolono levo zavijajočih avtomobilov in se hočeš tik pred križiščem vriniti nazaj.
To nalašč delajo samo Ljubljančani.
mirator ::
Kako veš, da so Ljubljančani? Avtomobilsko oznako sicer uporabljajo naslednje UE:Cerknica, Domžale, Grosuplje, Hrastnik, Kamnik, Kočevje, Litija, Ljubljana, Logatec, Ribnica, Trbovlje, Vrhnika in Trbovlje.
thramos ::
Promet na javnih površina je eno in je urejen s CCP. Promet na zasebnem zemljišču pa s CPP nima nobene zveze. Nikjer pa ne piše, da je na zasebnerm zemljišču prepovedana postavitev znakov po Pravilniku o prometni signalizaciji in prometni opremi na cestah. Celo zaželjeno je, da se postavi znak, ki ga vsi razumejo in dopolnilna tabla, da gre za zasebno zemljišče ali parkirišče in kdo ima pravico parkirati. To je tudi osnova, da lahko sprožiš kakršnikoli pravni postopek proti nepridipravu. Je pa res, če je lastnik eden ali dva ni noben problem dokazti motenja posesti, pri več lastnikih pa je to že otežkočeno. Ampak, če je volja, se da vse.
Niso pa kršitve prometnih oznak na privatnem zemljišču, čeprav so skladne z zgoraj omenjenim pravilnikom, v pristojnosti policije ali redarjev. Je pa lahko postavitev takšnih znakov problematična, če vpliva na promet na javnih površinah.
A ni nekako tako, da če je cesta javno dostopna, kljub temu, da je zasebna, potem na njej velja CPP?
Vsaj tako je bilo meni razloženo, ko sem dobil kazen mestnega redarstva za napačno parkiranje, na cesti, ki ni bila v lasti MOLa. Pojma nimam, če je res tako, pritoževal se nato nisem.
Ker če ni, potem je vse skupaj precej motno. Če te nekje pričaka znak, povsem legalen, a je njegova veljavnost z vidika CPPja odvisna od tega, kdo je v lasti zemljišča, je to zavajujoče.
Glede dokazovanja motnje posesti pa je isti problem glede stanovalcev tudi pri zemljiščih oziroma cestah MOL. In tam očitno ta možnost obstaja, drugače takšne table sploh ne bi imele smisla.
Še malo večji primer je BTC - celotno območje je v lasti BTC d.o.o. Tam torej ne velja CPP?
Utk ::
Gagatronix je izjavil:
Pa ti garantiram da 3/4 ljudi ne pozna grbov.
Ne rabiš poznat vseh, da prepoznaš ljubljanskega.
Invictus ::
Kako veš, da so Ljubljančani? Avtomobilsko oznako sicer uporabljajo naslednje UE:Cerknica, Domžale, Grosuplje, Hrastnik, Kamnik, Kočevje, Litija, Ljubljana, Logatec, Ribnica, Trbovlje, Vrhnika in Trbovlje.
Da ne govorimo o vseh, ki so kupili rabljen avto, in niso menjali tablice.
Zdaj imaš lahko tablico kateregakoli mesta po Sloveniji...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
mzakelj ::
Kakorkoli, če vidim v Zali LJ tablico se vidi po vožnji ali je nekdo kupil vozilo v LJ ali je pristen Ljubljančan. Ker na lokalnih cestah Ljubljančani čisto izvisijo, na avtocestah pa NM in CE. Ti so norci do enda. Ne vsi jih je pa 90%. Blendanje zadaj na prehitevalnem pa sam prehitevaš, do hupanja brezvzeze. In to sami BMW-ji in podobne kište. Ker očitno ko nekdo kupi BMW ali AUDI za 50 jurjev ali več dobiš tudi večjega v kompletu. Vsaj po cestah tako izgleda.
mirator ::
Gagatronix ::
Gagatronix je izjavil:
Pa ti garantiram da 3/4 ljudi ne pozna grbov.
Ne rabiš poznat vseh, da prepoznaš ljubljanskega.
Pa tudi to ti ne garantira, da je lastnik vozila dejansko iz Ljubljane.
St235 ::
Promet na javnih površina je eno in je urejen s CCP. Promet na zasebnem zemljišču pa s CPP nima nobene zveze. Nikjer pa ne piše, da je na zasebnerm zemljišču prepovedana postavitev znakov po Pravilniku o prometni signalizaciji in prometni opremi na cestah. Celo zaželjeno je, da se postavi znak, ki ga vsi razumejo in dopolnilna tabla, da gre za zasebno zemljišče ali parkirišče in kdo ima pravico parkirati. To je tudi osnova, da lahko sprožiš kakršnikoli pravni postopek proti nepridipravu. Je pa res, če je lastnik eden ali dva ni noben problem dokazti motenja posesti, pri več lastnikih pa je to že otežkočeno. Ampak, če je volja, se da vse.
Niso pa kršitve prometnih oznak na privatnem zemljišču, čeprav so skladne z zgoraj omenjenim pravilnikom, v pristojnosti policije ali redarjev. Je pa lahko postavitev takšnih znakov problematična, če vpliva na promet na javnih površinah.
A ni nekako tako, da če je cesta javno dostopna, kljub temu, da je zasebna, potem na njej velja CPP?
Vsaj tako je bilo meni razloženo, ko sem dobil kazen mestnega redarstva za napačno parkiranje, na cesti, ki ni bila v lasti MOLa. Pojma nimam, če je res tako, pritoževal se nato nisem.
Ker če ni, potem je vse skupaj precej motno. Če te nekje pričaka znak, povsem legalen, a je njegova veljavnost z vidika CPPja odvisna od tega, kdo je v lasti zemljišča, je to zavajujoče.
Glede dokazovanja motnje posesti pa je isti problem glede stanovalcev tudi pri zemljiščih oziroma cestah MOL. In tam očitno ta možnost obstaja, drugače takšne table sploh ne bi imele smisla.
Še malo večji primer je BTC - celotno območje je v lasti BTC d.o.o. Tam torej ne velja CPP?
Ti je bilo že napisano. Če so zasebne površine dane v javni promet potem veljajo prometni predpisi. Zasebna parkirišča in garažne hiše namenjene samo lastnikom to pač niso. Če bi po BTCju smeli voziti na primer samo zposleni, potem zakonodaja s področja prometnih predpisov ne bi veljala. Ker zasebne površine v BTC lahko pod enakimi pogoji uporabljajo vsi udeleženci v cestnem prometu pa seveda veljajo prometni predpisi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Utk ::
Gagatronix je izjavil:
Gagatronix je izjavil:
Pa ti garantiram da 3/4 ljudi ne pozna grbov.
Ne rabiš poznat vseh, da prepoznaš ljubljanskega.
Pa tudi to ti ne garantira, da je lastnik vozila dejansko iz Ljubljane.
Kot ti tudi tablica MS ne garantira, da ni lastnik stanovanja v Ljubljani, pa se za to nihče ne sekira.
thramos ::
Seveda so izjeme. In če pomisliš, nikjer ob vstopu v BTC ne piše, da vstopaš na zasebno zemljišče.
Tako je in na parkirišče v Šiški tudi ne. Pa vseeno lahko kdorkoli zapelje pred stolpnico, le parkiranje in ustavljanje je dovoljeno le stanovalcem. Skratka tabla je torej povsem legalna CPP tabla, na področju kjer velja CPP in za uveljavljanje tega skrbijo redarji/policaji.
louser ::
mirator ::
Mislim, da se že vidi dlaka v jajcu. Še malo pa jo bomo našli.
Kako pa bo redar vedel, kdo ima tam pravico parkirati in kdo ne. Če boš pa ti, kot stanovalec poklical redarja, da je neko vozilo neupravičeno parkirano in se kasneje izkaže, da gre za obiskovalca, ki je parkiral z dovoljenjem enega od lastnikov, boš pa redarja plačal ti. Seveda si lahko lastniki priskrbite lokalne dovolilnice in bo potem tudi to jasno in o tem je že bilo govora.
Kako pa bo redar vedel, kdo ima tam pravico parkirati in kdo ne. Če boš pa ti, kot stanovalec poklical redarja, da je neko vozilo neupravičeno parkirano in se kasneje izkaže, da gre za obiskovalca, ki je parkiral z dovoljenjem enega od lastnikov, boš pa redarja plačal ti. Seveda si lahko lastniki priskrbite lokalne dovolilnice in bo potem tudi to jasno in o tem je že bilo govora.
louser ::
Seveda so izjeme. In če pomisliš, nikjer ob vstopu v BTC ne piše, da vstopaš na zasebno zemljišče.
Tako je in na parkirišče v Šiški tudi ne. Pa vseeno lahko kdorkoli zapelje pred stolpnico, le parkiranje in ustavljanje je dovoljeno le stanovalcem. Skratka tabla je torej povsem legalna CPP tabla, na področju kjer velja CPP in za uveljavljanje tega skrbijo redarji/policaji.
Če vam CPP dovoljuje, parkiraš tik pred to tablo.
thramos ::
Ah, zdaj sem pa že lastnik.
Sem že plačeval, pa me je vedno zanimalo, a bi uspel s pritožbo ali ne.
Pa mi je čisto jasna problematika dokazovanja "stanovalskosti".
Ampak ko pravni veleumi kažejo dejansko mentalni domet, je pa zelo zabavno.
Sem že plačeval, pa me je vedno zanimalo, a bi uspel s pritožbo ali ne.
Pa mi je čisto jasna problematika dokazovanja "stanovalskosti".
Ampak ko pravni veleumi kažejo dejansko mentalni domet, je pa zelo zabavno.
St235 ::
Seveda so izjeme. In če pomisliš, nikjer ob vstopu v BTC ne piše, da vstopaš na zasebno zemljišče.
Tako je in na parkirišče v Šiški tudi ne. Pa vseeno lahko kdorkoli zapelje pred stolpnico, le parkiranje in ustavljanje je dovoljeno le stanovalcem. Skratka tabla je torej povsem legalna CPP tabla, na področju kjer velja CPP in za uveljavljanje tega skrbijo redarji/policaji.
Še enkrat: Kako točno lahko kdorkoli uporablja parkirišče, če je parkiranje omejeno na stanovalce? Prvo kot prvo to ne pije vode, ker če je uporaba zasebnega zemljišča omejena potem ne moremo govorit o tem, da je dana v javni promet vsem udeležencem. In drugo kot drugo, takšna tabla ne more omejevat razpolaganja z lastnino. Lastnik ni nujno stanovalec. Dodatno so ravno table v šiški višek absurda (in jih pravilnik kot sem ti že povedal) ne predvideva. Kako se namreč po tvoje definira stanovalec? A kdorkoli ki nekje stanuje? A kdor stanuje na parkirišču? a levi ali desni blok? Kaj pa tisti čez cesto? Dodatno se pojavi vprašanje, kako naj redar ve ali avto pripada stanovalcu ali ne? Omejitev parkiranja je namreč vezana na osebo ne na vozilo.
Lahko pa pokličeš na mestno redarstvo in jih vprašaš kakšna pooblastila imajo na takšnih parkiriščih pa ti bo hitro jasno.
St235 ::
Dana je v javni promet, a nekatere reči v prometu lahko počnejo le nekateri.
ROFL po tej logiki je tudi moja garaža dana v javni promet, da o travniku ne govorimo. Edino samo jaz jo lahko uporabljam. Drugače je pa čisto javno. Tako, žal ne gre. Predvsem pa imaš zgoraj še 5 vprašanj, ki ti jasno pokažejo zakaj takega parkiranja ni mogoče obravnavati kot prometni prekršek.
Javno dobro ni nekaj za na kruh namazat in je jasno definirano in sicer je to stvar, ki jo v skladu z njenim namenom ob enakih pogojih lahko uporablja vsakdo (splošna raba). Morebitne omejitve morajo bit definirane v zakonu. Zato v BTCju veljajo prometni predpisi, v moji garaži pa ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
joze67 ::
Dodatno so ravno table v šiški višek absurda (in jih pravilnik kot sem ti že povedal) ne predvideva.
Domnevam, da se "table v šiški" nanaša na
Primer v Šiški Parkirišče je v celoti na zasebnem zemljišču (stolpnice).
Direktno iz Pravilnika o prometni signalizaciji in prometni opremi na cestah (Uradni list RS, št. 99/15, 46/17 in 59/18)
Razen seveda, če ne praviš, da je predvidena oblika "razen za stanovalce Pavšičeve 5" in je "Dovoljeno za stanovalce Pavšičeve 5" pravno nična oblika. Kar bi pa res bil vsaj absurd, če že ne njega višek.
In drugo kot drugo, takšna tabla ne more omejevat razpolaganja z lastnino. Lastnik ni nujno stanovalec.Ko je meni lastnik stanovanja oddal stanovanje, je bilo obema "jasno", da s tem pride uporaba funkcionalnega zemljišča in skupnih površin. Mar bi moral posebej najeti še uporabo hodnika, da pridem do stanovanja?
St235 ::
"razen za stanovalce Pavšičeve 5" in je "Dovoljeno za stanovalce Pavšičeve 5" pravno nična oblika.
nope, ciljal sem na to, da dopolnila tabla na kateri piše "samo za stanovalce" brez konkretne navedbe, kot jih predvideva pravilnik, nima nikakršne veljave. Če primer ni bil s šiške, potem je bila to moja napaka in je omemba šiške brezpredmetna.
Ko je meni lastnik stanovanja oddal stanovanje, je bilo obema "jasno", da s tem pride uporaba funkcionalnega zemljišča in skupnih površin.
Kaj točno ima to s tem, da je najemodajalec še vedno solastnik parkirišča? Drugače pa ja, če je parkirišče zaključena celota (tako kot klet na primer) se to praviloma zapiše v pogodbo. Če nadaljujem to tvojo trapasto analogijo z hodnikom: A če oddam stanovanje v najem, potem kot lastnik stanovanja ne smem več hodit po skupnem hodniku bloka?
Saul Goodman ::
je izjavil:
Ko sem živel v Ljubljani (bil sem lastnik stanovanja!) in imel na avtu ne-LJ tablice, so mi avto stalno praskali, nalivali lepilo v ključavnice in podobno. Dokler nisem tablic zamenjal za take z LJ. LJ tablice uporabljam še sedaj, ko sem se iz Ljubljane izselil v prijaznejši kraj in lahko z njimi mirno parkiram pred stanovanjskimi bloki, kadar imam tam opravke.
Potem z LJ tablico lahko parkiraš povsod v SLO, dočim s KR lahko samo od Kranjske Gore do mogoče še Medvod. Zanimivo kaj vsega ne zveš vsak dan. Mogoče mi bo ta informacija še prav prišla.
Drugače moram pa rečt, da je res, da če v neki dolini bogu za hrbtom v moji okolici vidim pred sabo avto z LJ, MB ali KP tablico, ki se v večini primerov počasi maje med ovinki, da bi ga najraje odstrelil iz ceste. Res ne vem kaj ga je treba, da še tukaj ovira promet, že lokalneži ga dovolj. Tako da po tablicah se sigurno lahko delajo zamere med vozniki.
LJ ne trpim sploh, kdor pride na Gorenjsko s tako tablico je v večini primerov v kakem starem X5, ki misli da je prijel boga za jajca s takim avtom.
Glede parkirišča pred ZD Kranj, tole ni dovolj blizu?
http://tinyurl.com/y62vx6x4
Pa verjetno se najde še kje za parkirati, je že dolgo odkar sem bil v Kranju. Pred 15 leti je fotr parkiral takoj na drugi strani ceste ob glavnem križišču, ne vem kako je zdaj tam.
Zdaj bi moral quotat tisti post glede 1000m hoda od Lakotnika, eden njegovih boljših postov. Edino če si res poškodovan seveda, potem to ne pride v poštev.
Eto ga:
https://slo-tech.com/forum/t743003/p628...
problem je v takih kretenih kot si ti. resno, po tablici boš ocenjeval voznika? LJ ne trpiš? tle se kaže tvoja majhnost v vsej veličini.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Parkiranje v Ljubljani (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 19212 (5444) | acookook |
» | Kazen za parkiranje na cesti na zasebnem zemljiščuOddelek: Na cesti | 7540 (6311) | s1m0n |
⊘ | Parkiranje tujih vozil na zasebnem parkirišču (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 41521 (37171) | Gandalfar |
» | Ali lahko občan redarja kaznuje? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 16880 (14433) | Utk |