Forum » Loža » Sluzbena pot - nadure
Sluzbena pot - nadure
Bigsanta ::
Pozdravljeni,
Prosim vas za pomoč pri vprašanju obračunavanja nadur na službeni poti. Naj dodam nekaj dejstev da boste lazje razumeli kontekst.
1. Delodajalec trdi da moje delovno mesto ne predvideva nadur in zato nisem upravičen do izplačila le teh.
2. Sam imam po pogodbi delovno mesto na sedežu podjetja
3. Moja pogodba predvideva napotitev na drugo lokacijo po navodilih delodajalca.
4. Imam služben avto katerega uporabljam tudi v zasebne namene in za to placujem boniteto.
5. Avto ima gps napravo katero prizgem kadar gre za službeno pot.
6. Ko sem napoten na drugo lokacijo to pomeni, da grem od doma z prižgano gps napravo, kar pomeni da gre za službeno vožnjo.
7. Ko sem omenil to računovodkinji pa je le ta izjavila da njen mož tudi ne dobi plačanih nadur ko gre na službeno pot ampak le dnevnice.
Opis sluzbene poti: Ob 5:00 zjutraj štartam od doma in ob 7:00 pridem na lokacijo. Na lokaciji delam do 16h. Iz lokacije do doma se vozim do 18h. To pomeni, da sem odsoten 13ur od tega je 9 ur dela na lokaciji plus 4 ure vožnje.
Zanima me kaj lahko storim v tej situaciji kajti rečeno mi je bilo tudi, da nisem upravičen do dnevnice, ker imam služben avto in ne prespim. Ko grem na službeno pot v tujino pa dobim izplačano dnevnico, zmanjašano za obroke, ki jih dobim (zajtrk v hotelu). Kakor sem lahko razbral iz interneta sem upravičen do izplačila nadur oziroma bi jih lahko koristil? Je pa res da je to zelo sivo območje in kolikor sem uspel razbrati tega ne ureja noben zakon ampak to rešujejo podjetja z internimi akti. Prosim, če lahko nekdo, ki je bolj podkovan na pravnem področju razlozi kaj je zakonsko pravilno v opisani situaciji.
Najlepša hvala za pomoč.
Prosim vas za pomoč pri vprašanju obračunavanja nadur na službeni poti. Naj dodam nekaj dejstev da boste lazje razumeli kontekst.
1. Delodajalec trdi da moje delovno mesto ne predvideva nadur in zato nisem upravičen do izplačila le teh.
2. Sam imam po pogodbi delovno mesto na sedežu podjetja
3. Moja pogodba predvideva napotitev na drugo lokacijo po navodilih delodajalca.
4. Imam služben avto katerega uporabljam tudi v zasebne namene in za to placujem boniteto.
5. Avto ima gps napravo katero prizgem kadar gre za službeno pot.
6. Ko sem napoten na drugo lokacijo to pomeni, da grem od doma z prižgano gps napravo, kar pomeni da gre za službeno vožnjo.
7. Ko sem omenil to računovodkinji pa je le ta izjavila da njen mož tudi ne dobi plačanih nadur ko gre na službeno pot ampak le dnevnice.
Opis sluzbene poti: Ob 5:00 zjutraj štartam od doma in ob 7:00 pridem na lokacijo. Na lokaciji delam do 16h. Iz lokacije do doma se vozim do 18h. To pomeni, da sem odsoten 13ur od tega je 9 ur dela na lokaciji plus 4 ure vožnje.
Zanima me kaj lahko storim v tej situaciji kajti rečeno mi je bilo tudi, da nisem upravičen do dnevnice, ker imam služben avto in ne prespim. Ko grem na službeno pot v tujino pa dobim izplačano dnevnico, zmanjašano za obroke, ki jih dobim (zajtrk v hotelu). Kakor sem lahko razbral iz interneta sem upravičen do izplačila nadur oziroma bi jih lahko koristil? Je pa res da je to zelo sivo območje in kolikor sem uspel razbrati tega ne ureja noben zakon ampak to rešujejo podjetja z internimi akti. Prosim, če lahko nekdo, ki je bolj podkovan na pravnem področju razlozi kaj je zakonsko pravilno v opisani situaciji.
Najlepša hvala za pomoč.
solatko ::
Poglej si najprej vaše interne akte, po moje laično mnenje, bi moral čas, ki ga porabiš, da prideš na drugo lokacijo, šteti v delovni čas. Kaj pa, če bi ob 7-ih štartal iz sedeža podjetja?
Delo krepa človeka
Invictus ::
Kolikor je meni znano, se delovni čas začne takoj, ko začneš uporabljati delovno sredstvo.
Kar službeni avto je.
Ampak, kdo je danes še tako neumen, da firmi odplačuje službeni avto? In od tega se plačuje davek državi...?!?!?!
Kar službeni avto je.
Ampak, kdo je danes še tako neumen, da firmi odplačuje službeni avto? In od tega se plačuje davek državi...?!?!?!
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
Mato989 ::
Zlo simpl... če delodajalec ne plača in ti naroči da si ob 7h tam, pač štartaš 7:00 proti tistemu mestu ker ni plačano prej =)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
solatko ::
Mato989 - Tega ne moreš storiti, če imaš navodila, da tam začneš ob 7-ih. Potrebno je pogledat interne akte in potem najti dogovor, saj mora bit tudi tak primer urejen v aktu, če ni, ga je potrebno uredit.
Delo krepa človeka
Mato989 ::
Ne, vpraša pač kdaj se začne njegov delovni čas, in kar mu odgovori delodajalec takrat začne AKTIVNOSTI povezane z delom... simpl.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Mato989 ::
Ja več kot očitno ga nima..
Če te delodajalec nekam POŠLJE službeno, se to šteje v tvoj delovni čas... ker se načeloma smatra enako kot če me delodajalec pošlje v klet poiskat neko robo... kot da mi minut ki jih porabim za prihod do kleti ne bi štelo v delovni čas.
Vse kar se dela po navodilu delodajalca se šteje v delovni čas.
Za začetek in zaključek službenega potovanja se šteje čas, ko se službeno potovanje začne oz. konča. Če delavec v ta namen uporablja službeno vozilo, se pot začne oz. konča na sedežu delodajalca, kjer je delavec prevzel in oddal službeno vozilo. Prevoz od bivališča delavca do sedeža delodajalca se v tem primeru obračuna kot prevoz na delo, kot to določa kolektivna pogodba, pogodba o zaposlitvi ali interni akt delodajalca.
Če te delodajalec nekam POŠLJE službeno, se to šteje v tvoj delovni čas... ker se načeloma smatra enako kot če me delodajalec pošlje v klet poiskat neko robo... kot da mi minut ki jih porabim za prihod do kleti ne bi štelo v delovni čas.
Vse kar se dela po navodilu delodajalca se šteje v delovni čas.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
krucymucy ::
Ampak, kdo je danes še tako neumen, da firmi odplačuje službeni avto? In od tega se plačuje davek državi...?!?!?!
Jaz. Ampak nimam razen tistih dobrih 300EUR nobenih ostalih stroskov z njim.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krucymucy ()
::
Ne, vpraša pač kdaj se začne njegov delovni čas, in kar mu odgovori delodajalec takrat začne AKTIVNOSTI povezane z delom... simpl.
Sam sem doživel primer, ko se je delodajalec odločil, da nam bo plačeval samo po 8 ur dnevno. Zaposleni smo to odločitev spoštovali in jo tudi striktno upoštevali. Pozneje je delodajalec odločitev preklical, saj se je zgodilo, da smo en dan pred oddajo projekta po osmih urah pustili nedokončane stvari in odšli domov. Sicer je bilo ob samem dogodku precej vihanja nosov in slabe volje, vendar smo lepo razložili, da nismo mi tisti, ki postavljamo pravila, mi jih samo spoštujemo.
111111111111 ::
Pri nas so vse ure plačane. Res pa da imam pogodbo 24/7, če se samo premaknem že pišem ure.
Pravno ne vem kako je urejeno, ampak jaz sem jasno povedal, da ni problem 24/7, če bodo ure pač plačane. Avto pa je moj privat in mi plačujejo kilometrino.
Na tvojem mestu bi se peljal v pisarno, se tam ob 5h štempljal in potem štartal na delovno mesto in ko bi končal bi se šel štempljat na firmo. Tukaj si pravno krit, ker je tvoje delovno mesto na sedežu družbe. Kar se pa nadur tiče, pa preprosto spustiš stvari iz rok in se ob 15:00 štempljaš v firmi. Najprej se poskusi pogovrit z direktorjem. Pusti tajnice in podobne vmesne člene. Direktno do direktorja in se tam meni naprej.
Pravno ne vem kako je urejeno, ampak jaz sem jasno povedal, da ni problem 24/7, če bodo ure pač plačane. Avto pa je moj privat in mi plačujejo kilometrino.
Na tvojem mestu bi se peljal v pisarno, se tam ob 5h štempljal in potem štartal na delovno mesto in ko bi končal bi se šel štempljat na firmo. Tukaj si pravno krit, ker je tvoje delovno mesto na sedežu družbe. Kar se pa nadur tiče, pa preprosto spustiš stvari iz rok in se ob 15:00 štempljaš v firmi. Najprej se poskusi pogovrit z direktorjem. Pusti tajnice in podobne vmesne člene. Direktno do direktorja in se tam meni naprej.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: AapocalypseE ()
Mato989 ::
Kot pravi chuapoiz... Ce moras bit pri stranki ob 7ih se stemplaj na sihtu dovolj prej in ko od tiste minute stemplanja potece 8 ur bodi takrat na firmi in odstemplaj... Oo 2 dneh bo resitev
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Invictus ::
Ampak, kdo je danes še tako neumen, da firmi odplačuje službeni avto? In od tega se plačuje davek državi...?!?!?!
Jaz. Ampak nimam razen tistih dobrih 300EUR nobenih ostalih stroskov z njim.
Potem pa ne delaš veliko privat kilometrov oz. fejkaš poročila .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
koli99 ::
Ampak, kdo je danes še tako neumen, da firmi odplačuje službeni avto? In od tega se plačuje davek državi...?!?!?!
Jaz. Ampak nimam razen tistih dobrih 300EUR nobenih ostalih stroskov z njim.
Potem pa ne delaš veliko privat kilometrov oz. fejkaš poročila .
Imam službeni avto, nakupna cena 33.500 EUR, boniteta 628 EUR (bruto -> neto nekje pol manj), gorivo plača delodajalec. Od oktobra do danes naredil 12.000 km, od tega službenih voženj 3.000 km. Mislim da se meni splača.
Invictus ::
Mesečna boniteta 628 EUR?
Če to velja, ti to nanese cirka 7500 EUR letno pri izračunu dohodnine.
https://mladipodjetnik.si/novice-in-dog...
Če to velja, ti to nanese cirka 7500 EUR letno pri izračunu dohodnine.
https://mladipodjetnik.si/novice-in-dog...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
TheBlueOne ::
Da se morate v 21. stoletju štempljat, je tudi svojevrstna grozljivka.
Praviloma je nuja iz vec vidikov.
On topic,
7. Ko sem omenil to računovodkinji pa je le ta izjavila da njen mož tudi ne dobi plačanih nadur ko gre na službeno pot ampak le dnevnice.
Pogovarjas se z napacno osebo, nje lahko samo poves, da mora steti v delovni cas, ce ne eskaliras in se pogovarjas s sefom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
koli99 ::
Mesečna boniteta 628 EUR?
Če to velja, ti to nanese cirka 7500 EUR letno pri izračunu dohodnine.
https://mladipodjetnik.si/novice-in-dog...
Res je, ampak sem poleg avtomobila dobil tudi višjo osnovno bruto plačo (za kompenzacijo mesečnega neto izpada zaradi bonitete), tako da je avto praktično zastonj (mesečni neto prihodki se pred/po službenem avtomobilu niso spremenili).
Beli_Zajcek ::
Čas za potovanje do stranke niso nujno nadure (lahko se zmenite, da se te ure koristijo v razmerju 1:1) se pa štejejo v delovni čas. Je pa res, da vas bo marsikateri delodajalec poskusil prinesti naokoli in vam teh ur ne priznati. Tako pravi naša in evropska sodna praksa.
Dnevnice za službeno potovanje v Sloveniji ti pripadajo ne glede na uporabo službenega vozila (kriterij so ure na službeni poti):
nad 12 do 24 ur znaša dnevnica 21,39 eura
nad 8 do 12 ur znaša dnevica 10,68 eura
nad 6 do 8 ur znaša dnevnica 7,45 eura
Dnevnice v Sloveniji, če stroški prenočevanja vključujejo tudi plačilo zajtrka:
nad 12 do 24 ur (-10%) znaša dnevnica 19,25 eura
nad 8 do 12 ur (-15%) znaša dnevica 9,08 eura
Dnevnice za službeno potovanje v Sloveniji ti pripadajo ne glede na uporabo službenega vozila (kriterij so ure na službeni poti):
nad 12 do 24 ur znaša dnevnica 21,39 eura
nad 8 do 12 ur znaša dnevica 10,68 eura
nad 6 do 8 ur znaša dnevnica 7,45 eura
Dnevnice v Sloveniji, če stroški prenočevanja vključujejo tudi plačilo zajtrka:
nad 12 do 24 ur (-10%) znaša dnevnica 19,25 eura
nad 8 do 12 ur (-15%) znaša dnevica 9,08 eura
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Beli_Zajcek ()
Invictus ::
Mesečna boniteta 628 EUR?
Če to velja, ti to nanese cirka 7500 EUR letno pri izračunu dohodnine.
https://mladipodjetnik.si/novice-in-dog...
Res je, ampak sem poleg avtomobila dobil tudi višjo osnovno bruto plačo (za kompenzacijo mesečnega neto izpada zaradi bonitete), tako da je avto praktično zastonj (mesečni neto prihodki se pred/po službenem avtomobilu niso spremenili).
Saj sam veš...
Sam imam raje visoko plačo. Avto si lahko sam kupim. Če pa delo vsebuje službene poti, pa greš pač zjutraj po služben avto .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
bbbbbb2015 ::
Pozdravljeni,
Prosim vas za pomoč pri vprašanju obračunavanja nadur na službeni poti. Naj dodam nekaj dejstev da boste lazje razumeli kontekst.
1. Delodajalec trdi da moje delovno mesto ne predvideva nadur in zato nisem upravičen do izplačila le teh.
2. Sam imam po pogodbi delovno mesto na sedežu podjetja
3. Moja pogodba predvideva napotitev na drugo lokacijo po navodilih delodajalca.
4. Imam služben avto katerega uporabljam tudi v zasebne namene in za to placujem boniteto.
5. Avto ima gps napravo katero prizgem kadar gre za službeno pot.
6. Ko sem napoten na drugo lokacijo to pomeni, da grem od doma z prižgano gps napravo, kar pomeni da gre za službeno vožnjo.
7. Ko sem omenil to računovodkinji pa je le ta izjavila da njen mož tudi ne dobi plačanih nadur ko gre na službeno pot ampak le dnevnice.
Opis sluzbene poti: Ob 5:00 zjutraj štartam od doma in ob 7:00 pridem na lokacijo. Na lokaciji delam do 16h. Iz lokacije do doma se vozim do 18h. To pomeni, da sem odsoten 13ur od tega je 9 ur dela na lokaciji plus 4 ure vožnje.
Zanima me kaj lahko storim v tej situaciji kajti rečeno mi je bilo tudi, da nisem upravičen do dnevnice, ker imam služben avto in ne prespim. Ko grem na službeno pot v tujino pa dobim izplačano dnevnico, zmanjašano za obroke, ki jih dobim (zajtrk v hotelu). Kakor sem lahko razbral iz interneta sem upravičen do izplačila nadur oziroma bi jih lahko koristil? Je pa res da je to zelo sivo območje in kolikor sem uspel razbrati tega ne ureja noben zakon ampak to rešujejo podjetja z internimi akti. Prosim, če lahko nekdo, ki je bolj podkovan na pravnem področju razlozi kaj je zakonsko pravilno v opisani situaciji.
Najlepša hvala za pomoč.
Vse je točno po prepisih. Do potnih stroškov nisi upravičen, ker imaš službeni avto. Do dnevnice pa nisi upravičen - ne ker ne prespiš, ne ker imaš službeni avto, ampak ker ti podjetje za ta dan "nudi" malico. Dnevnica ni nagrada za delo, ampak za stroške prehrane in podobno. Če dobiš plačano malico, se šteje, da ti je firma "omogočila" malico.
Dnevnice imaš 6-8 urne, 8-12 urne in nad 12 urne. Predpis, ki so mu "sledili" na tisti firmi je bil, če ti firma "omogoči" malico (prehrano) na poti, potem nisi bil upravičen do dnevnice. Sem bil tudi v tujini, kjer so tudi začeli s tako "prakso", da če sem bil na seminarju in je pisalo, da je za prehrano poskrbljeno, niso hoteli plačati dnevnice.
V tujini je to zelo redko kosilo, bolj krekerji ob vodi in kavi. To "prakso" so potem ukinili, z domače poti pa so nam na TRR nakazovali "malico", kar so interpretirali, da je za malico "poskrbljeno". Ponavadi (vsaj na moji firmi je bilo tako), so bili interni akti razdelani, v tvoji delovni pogodbi pa je pisalo, da sprejemaš interne akte. V teh internih aktih pa je bila pač ta nebuloza, da če ti plačajo malico, ti "omogočijo" malico. Pa zdaj ti lahko greš polnoči na Petrol po sendvič, če češ.
V taki situaciji sem bil jaz 10+ let nazaj.
Rešitev je bila, da sem jih dal na čevelj in šel delat na drugo firmo. Stvar je bila taka, da so to oni vse naštudirali, plačilo, ki sem ga dobil odlično, avto odličen, samo časa je pa to žrlo nenormalno. S temi potmi vred, kjer se ti lahko pripeti nesreča. Sodelavcu je službeni avto stolkla toča, pokazalo se je, da to ni bilo zavarovano in je moral iz svojega žepa to popravljati.
Službo moraš menjati, veš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
bbbbbb2015 ::
Beli_Zajcek je izjavil:
Čas za potovanje do stranke niso nujno nadure (lahko se zmenite, da se te ure koristijo v razmerju 1:1) se pa štejejo v delovni čas.
Če je službena pot, se to ne šteje kot normalno delo, ampak pač koliko ur je. Vse se šteje v "službeno pot". Zato ne moreš dobiti nadur.
Če ti dajo službeni avto, ter ti omogočijo malico, so se te znebili po vprašanju potnih stroškov in dnevnice.
To je vse by the book. Preprosto povedano, če je človek mlad, pa ima zlat čas, pa ni družinskih obveznosti, to gre nekaj časa.
Ne pa v nedogled.
Da imaš tak "dodelan" sistem izogibanja plačilom, to mora biti pa že malo večja firma in ne, ne bodo si premislili. Pač, to je treba potrpeti, ter si vmes iskati druge prilike. Kar pa je seveda težko, če moraš imeti GPS vklopljen. Saj še na razgovor za drugo službo ne moreš, brez da bi si vzel dopust (t.j. ne moreš koristiti plus ure).
Nočem povedati ime firme, na kateri sem bil, nas je bilo "vozačev" takrat preko 40. Pa kolikor vem, jih je bilo še več. To smo bili samo informatiki. Firme, kjer je dosti takega kvazi terenskega dela (npr. zavarovalni zastopniki) so že take.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
Tilen ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Sodelavcu je službeni avto stolkla toča, pokazalo se je, da to ni bilo zavarovano in je moral iz svojega žepa to popravljati.
Zato, ker je avto v tem času uporabljal v zasebne namene, sicer ne bi nič plačal.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
MadMicka ::
Ne pretiravat.
1. Lahko je kdaj sporno, kaj se šteje v delovni čas in kaj ne, če je v konkretnem primeru v resnici delovno mesto na sedežu delodajalca, nekajkrat pa je moral na delo drugam, bi se ta razdalja oz. vožnja štela v delovni čas.
2. Ni vsaka ura preko 8 ur na dan oz. 40 ur na teden že kar nadura. To je stvar delodajalca, lahko določi, da gre za naduro, lahko pa za neenakomerno razporejen delovni čas, to pomeni, da višek ur kasneje koristiš kot proste ure. Če pa se ti vleče ta višek ur skozi leto, se mora najkasneje na dan 1.1. naslednjega leta te ure obračunati kot nadure.
1. Lahko je kdaj sporno, kaj se šteje v delovni čas in kaj ne, če je v konkretnem primeru v resnici delovno mesto na sedežu delodajalca, nekajkrat pa je moral na delo drugam, bi se ta razdalja oz. vožnja štela v delovni čas.
2. Ni vsaka ura preko 8 ur na dan oz. 40 ur na teden že kar nadura. To je stvar delodajalca, lahko določi, da gre za naduro, lahko pa za neenakomerno razporejen delovni čas, to pomeni, da višek ur kasneje koristiš kot proste ure. Če pa se ti vleče ta višek ur skozi leto, se mora najkasneje na dan 1.1. naslednjega leta te ure obračunati kot nadure.
Sgt. Lipnikar ::
jaz bi dodal se "pravico do pocitka", ki jo ima vsak delavec.
12 oz. 11 ur pocitka moras imeti. Ce prides domov ob 19h ne mores ob 5h spet startat.
12 oz. 11 ur pocitka moras imeti. Ce prides domov ob 19h ne mores ob 5h spet startat.
TheBlueOne ::
Na to temo nasel navodila za delodajalce:
Terenski dodatek pomeni povračilo stroškov za delo na terenu in pripada delavcu, ki najmanj 2 dneva zapored dela in prenočuje izven kraja svojega bivališča ter izven kraja sedeža delodajalca. Pri tem se poraja dilema ali se čas potovanja do stranke šteje v delovni čas delavca, ki delo opravlja na terenu oz. se mora do stranke pripeljati, da delo sploh lahko opravi. Višje sodišče RS je odločilo, da se ta čas šteje v delovni čas, prakse Vrhovnega sodišča pa glede tega vprašanja ni, zato je priporočljivo, da delodajalci to uredijo v internem aktu.
St235 ::
Mesečna boniteta 628 EUR?
Če to velja, ti to nanese cirka 7500 EUR letno pri izračunu dohodnine.
https://mladipodjetnik.si/novice-in-dog...
Res je, ampak sem poleg avtomobila dobil tudi višjo osnovno bruto plačo (za kompenzacijo mesečnega neto izpada zaradi bonitete), tako da je avto praktično zastonj (mesečni neto prihodki se pred/po službenem avtomobilu niso spremenili).
Saj sam veš...
Sam imam raje visoko plačo. Avto si lahko sam kupim. Če pa delo vsebuje službene poti, pa greš pač zjutraj po služben avto .
zakaj spet buče prodajaš?
Če ima boniteto 7500EUR na leto to pomeni, da je strošek avta na letnem nivoju 3000EUR (če je v 40% dohodninskem razredu).
Če računaš, da te 1000EUR (pa sem malo rekel) stane samo to da je avto na cesti (vinjeta, servis. gume, registracija, zavarovanje..., ostane strošek 2.000EUR oziroma za dobrih 20k kilometrov goriva.
Pa je to brez upoštevanja investicije v vozilo.
Če prevoziš pol manj, recimo 10k na leto, imaš "stroška" s takim avtomobilom za 1000EUR na leto. Torej boš v 30 letih našparal za enako vreden avto.
Zmeraj bolj ugotavljam, da si ti v tujini samo s prtom na zemljevidu, ker imaš s tako osnovnimi koncepti težave.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
Machete ::
Ma nemoj. Saj smo to že pogruntali :]
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Mato989 ::
Mislim da vas polovica debatira napacno stvar..
Bistvo je da njemu ure kradejo ko mu ne priznajo da je voznja do dela ki je drugje kot pise njegov sedez dela recimo 2h stran.. Oni pa to smatrajo kot da ob 7h zacnes na delovnem mestu voznja pa stran vrzen cas
Bistvo je da njemu ure kradejo ko mu ne priznajo da je voznja do dela ki je drugje kot pise njegov sedez dela recimo 2h stran.. Oni pa to smatrajo kot da ob 7h zacnes na delovnem mestu voznja pa stran vrzen cas
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
misso ::
Službenim avtom se pripelji do sedeža podjetja, vklopi GPS in se odpelji do stranke. Ko se vračaš iz stranke računaj še vožnjo nazaj proti sedežu podjetja. V čas prištej tudi čas ki bi ga lahko porabil ko naletiš na kontrolo. Res pa je težko pogledati proti domu, ko se mimo pelješ in veš da boš šele čez 1,5 in več ure šele nazaj prišel.
Kaj pa se je zgodilo ko si imel terena za 6 ur? si šel domov ali si šel na sedež podjetja in oddelal 2 uri?
Glede službenih vozil so plusi in minusi enako kot je za službeni/privatni mobilni telefon
Kaj pa se je zgodilo ko si imel terena za 6 ur? si šel domov ali si šel na sedež podjetja in oddelal 2 uri?
Glede službenih vozil so plusi in minusi enako kot je za službeni/privatni mobilni telefon
St235 ::
Problem te zgodbe je v tem, da pravno formalno pravilen postopek bi bil, da se on vsak dan pripelje na delovno mesto in od tam starta do stranke.
Samo taka ureditev je pogosto v skodo delavca, tako da se je treba take stvari dogovorit kako in kaj.
Pri nas je bil deal, da se voznja do ene ure v vsako smer ne steje v delovni cas. Pa je bil primer enga zaposlenega, ki ga je tocno to zmotilo. Rezultat je bil da smo se pol leta moral prit stemplat. In potem je imel folk stranko v mariboru in se je iz ptuja moral pripeljat v ljubljano, se stemplat in potem it nazaj v maribor. Popoldan ponovi vajo. Se je folk hitro umiril in nehal komplicirat.
Samo taka ureditev je pogosto v skodo delavca, tako da se je treba take stvari dogovorit kako in kaj.
Pri nas je bil deal, da se voznja do ene ure v vsako smer ne steje v delovni cas. Pa je bil primer enga zaposlenega, ki ga je tocno to zmotilo. Rezultat je bil da smo se pol leta moral prit stemplat. In potem je imel folk stranko v mariboru in se je iz ptuja moral pripeljat v ljubljano, se stemplat in potem it nazaj v maribor. Popoldan ponovi vajo. Se je folk hitro umiril in nehal komplicirat.
Beli_Zajcek ::
mihor ::
Beli_Zajcek je izjavil:
Ne to pa ni zahtevano. Službena pot se lahko začne tudi od doma.
Če so pa se morali štempljat. Kot živina. V letu gospodovem 2019.
Invictus ::
Zmeraj bolj ugotavljam, da si ti v tujini samo s prtom na zemljevidu, ker imaš s tako osnovnimi koncepti težave.
Sam sem po tujini toliko, kot si ti dober pravnik .
Osnovni koncept je, da službenega avta nočem. Raje imam višjo plačo.
Samo nekateri imajo probleme s funkcionalno pismenostjo...
Če so pa se morali štempljat. Kot živina. V letu gospodovem 2019.
Na žalost je to dostikrat edini ukrep, da len folk prisiliš, da vsaj 1x začne delat.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
Beli_Zajcek ::
Na žalost je to dostikrat edini ukrep, da len folk prisiliš, da vsaj 1x začne delat.
Hahahahhahahha, seveda. Šemplanje je magična palčka s katero pripraviš ljudi do dela.
I FIXXED IT FOR YOU:
Štempljanje je magična palica s katero pripraviš ljudi do tega, da so v službi 8 ur. Delo ni nikjer omenjeno.
mihor ::
Na žalost je to dostikrat edini ukrep, da len folk prisiliš, da vsaj 1x začne delat.
Ne vem v katerem fohu delaš. Sem mislil, da smo bolj IT-jevci tu gor. Intelektualno delo. Recimo delaš od 8.00 do 16.00. Končaš nek dolg task ob 15.40. A boš res sedel tam še 20 minut, preden se odfočkaš? What the f*** for?
Sem že doživel fočkanje v svoji karieri. Me ne dobi nobena firma več na limance, ki tretira zaposlene kot živino. Imam k sreči dost možnosti izbire.
bbbbbb2015 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Sodelavcu je službeni avto stolkla toča, pokazalo se je, da to ni bilo zavarovano in je moral iz svojega žepa to popravljati.
Zato, ker je avto v tem času uporabljal v zasebne namene, sicer ne bi nič plačal.
Ta detajl ne vem. Vem samo, da je klel, avto je bil na leasing in skratka žalostna zgodba. Nič ni pridobil s fancy službenim avtom.
St235 ::
Zmeraj bolj ugotavljam, da si ti v tujini samo s prtom na zemljevidu, ker imaš s tako osnovnimi koncepti težave.
Sam sem po tujini toliko, kot si ti dober pravnik .
Osnovni koncept je, da službenega avta nočem. Raje imam višjo plačo.
Samo nekateri imajo probleme s funkcionalno pismenostjo...
Če so pa se morali štempljat. Kot živina. V letu gospodovem 2019.
Na žalost je to dostikrat edini ukrep, da len folk prisiliš, da vsaj 1x začne delat.
kaj ti hočeš je povsem irelavantno. Dejstvo je, da službeno vozilo za privatne namene lahko finančno bistveno bolj ugodno kot višja plača.
me pa veseli, da smo razčistili, da tujine še nisi videl.
Beli_Zajcek je izjavil:
Problem te zgodbe je v tem, da pravno formalno pravilen postopek bi bil, da se on vsak dan pripelje na delovno mesto in od tam starta do stranke.
Ne to pa ni zahtevano. Službena pot se lahko začne tudi od doma.
Ni zahtevano od koga, boga? Države?
Še enkrat: pravno formalno je določeno kje je sedež podjetja. Tja se mora pripeljat delavec v svojem času (tako določa pogodba) in tam se začne delo. Vse ostalo je stvar dobre volje in dogovora med delavcem in delodajalcem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
bbbbbb2015 ::
Ni zahtevano od koga, boga? Države?
Še enkrat: pravno formalno je določeno kje je sedež podjetja. Tja se mora pripeljat delavec v svojem času (tako določa pogodba) in tam se začne delo. Vse ostalo je stvar dobre volje in dogovora med delavcem in delodajalcem.
Počasi ti s sedežem podjetja. Že 10+ let nazaj, ko sem se s tem zajebaval še jaz, je firma, za katero sem delal, imela sedež podjetja v Ljubljani, poslovne enote po Sloveniji, ter prostore malodane 5-6 na malo večje mesto. V interne akte so dali, da se delavec ne sme voziti do najbližjih protorov podjetja več kot 1h, v pogodbe o delu pa so stisnili, da delavec dela na lokaciji X (ponavadi PE), vendar je lahko glede na potrebe delodajalca napoten po Sloveniji ali v tujino.
Ena firma v Sloveniji ima kot delovno mesto opredeljen službeni avto in brez zajebancije imajo davčne blagajne.
To je v praksi pomenilo, da so lahko delavce porivali kamor so hoteli. "Neformalni" dogovor s Sindikatom je bil, da se naj delavec ne bi vozil več kot 2h do delovnega mesta.
Takrat je sigurno 30 informatikov šlo. Ker si lahko delal v Novi Gorici, če ti pa je šef rekel, da moraš biti v Mariboru, si kao moral biti v Mariboru.
Za tiste informatike, ki so delali v prodaji, se čisto tako to ni zgodilo, smo če je bil sejem v Celju, pa če je nekdo bil iz Postojne, se je glajzal sem ter tja.
Jaz sem skratka šel. Ne v prvem valu, v tretjem sem šel sam. Ker tiste hiše norcev nisem mogel več prenašati. Jaz sicer mislim, da so imeli tezo, da se ogromno ljudi znebijo, so se tudi jih, informatiki smo bili bolj postranska škoda.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
Invictus ::
me pa veseli, da smo razčistili, da tujine še nisi videl.
Dol mi visi kaj si misliš .
Bi te povabil na pir, pa boš ziher našel zakon, ki ti to ne omogoča .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
bbbbbb2015 ::
me pa veseli, da smo razčistili, da tujine še nisi videl.
Dol mi visi kaj si misliš .
Bi te povabil na pir, pa boš ziher našel zakon, ki ti to ne omogoča .
Lahko mene povabiš na pir. Izmenjava informacij s kom, ki dela v tujini, je vedno zelo dragocena. Jaz zakone po potrebi preskakujem. Javi na ZS.
St235 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Ni zahtevano od koga, boga? Države?
Še enkrat: pravno formalno je določeno kje je sedež podjetja. Tja se mora pripeljat delavec v svojem času (tako določa pogodba) in tam se začne delo. Vse ostalo je stvar dobre volje in dogovora med delavcem in delodajalcem.
Počasi ti s sedežem podjetja. Že 10+ let nazaj, ko sem se s tem zajebaval še jaz, je firma, za katero sem delal, imela sedež podjetja v Ljubljani, poslovne enote po Sloveniji, ter prostore malodane 5-6 na malo večje mesto. V interne akte so dali, da se delavec ne sme voziti do najbližjih protorov podjetja več kot 1h, v pogodbe o delu pa so stisnili, da delavec dela na lokaciji X (ponavadi PE), vendar je lahko glede na potrebe delodajalca napoten po Sloveniji ali v tujino.
Ena firma v Sloveniji ima kot delovno mesto opredeljen službeni avto in brez zajebancije imajo davčne blagajne.
To je v praksi pomenilo, da so lahko delavce porivali kamor so hoteli. "Neformalni" dogovor s Sindikatom je bil, da se naj delavec ne bi vozil več kot 2h do delovnega mesta.
Takrat je sigurno 30 informatikov šlo. Ker si lahko delal v Novi Gorici, če ti pa je šef rekel, da moraš biti v Mariboru, si kao moral biti v Mariboru.
Za tiste informatike, ki so delali v prodaji, se čisto tako to ni zgodilo, smo če je bil sejem v Celju, pa če je nekdo bil iz Postojne, se je glajzal sem ter tja.
Jaz sem skratka šel. Ne v prvem valu, v tretjem sem šel sam. Ker tiste hiše norcev nisem mogel več prenašati. Jaz sicer mislim, da so imeli tezo, da se ogromno ljudi znebijo, so se tudi jih, informatiki smo bili bolj postranska škoda.
mea culpa, sedež podjetja je bil neprimeren izraz. Merodajen je kraj dela, ki je določen v pogodbi.
Glugy ::
Beli_Zajcek ::
Ni zahtevano od koga, boga? Države?
Še enkrat: pravno formalno je določeno kje je sedež podjetja. Tja se mora pripeljat delavec v svojem času (tako določa pogodba) in tam se začne delo. Vse ostalo je stvar dobre volje in dogovora med delavcem in delodajalcem.
Malo se ohladi. Pisanje ti izgleda podobno solati. Pravno formalno imam jaz v pogodbi da se delo opravlja na sedežu podjetja in na podlagi delovnega naloga na terenu. Nič ni stvar dobre volje.
St235 ::
O cem ti bluzis? DElovni nalog ne pomeni, da nimas dolocenega kraja kjer opravljas delo in da pravno formalno lahko delodajalec zahteva, da se od tam vozis na teren.
Ce to pomeni, da se moras iz murske sobote peljat v maribor preko ljubljane je to tvoj problem. Zato pa pravim, da ni samoumevno, da se ti delovni cas zacne ko se vsedes doma v avto.
Ce to pomeni, da se moras iz murske sobote peljat v maribor preko ljubljane je to tvoj problem. Zato pa pravim, da ni samoumevno, da se ti delovni cas zacne ko se vsedes doma v avto.
Twixz ::
2 vprašanja, ravno naslov teme paše, pa da ne smetim z novo:
1.) Če greš s službenim avtomobilom s sodelavci na izobraževanje v 1 uro oddaljen kraj in moraš potem še na koncu predavanj čakati 1 uro, ker ne delaš istih certifikatov kot sodelavci, koliko ur ti pripada? V celoti je to trajali od 6:00 zjutraj (odhod od doma) do 16:00 (prihod do parkirišča, kjer smo se dobili)(jaz sem zaključil s predavanji do 13:00 ampak ker smo bili s službenim avtom nisem mogel prej domov ).
2.) Ali je podjetje dolžno plačevati več potnih stroškov, če se zaradi del na cesti (cesta zaprta za 2 meseca) voziš 12 kilometrov dlje v službo, na dan (6 km plusa v eno stran)?
Odgovori so sicer logični (pomoje) ampak me zanima če so lahko mogoče kake fore še pri vsem tem :)
1.) Če greš s službenim avtomobilom s sodelavci na izobraževanje v 1 uro oddaljen kraj in moraš potem še na koncu predavanj čakati 1 uro, ker ne delaš istih certifikatov kot sodelavci, koliko ur ti pripada? V celoti je to trajali od 6:00 zjutraj (odhod od doma) do 16:00 (prihod do parkirišča, kjer smo se dobili)(jaz sem zaključil s predavanji do 13:00 ampak ker smo bili s službenim avtom nisem mogel prej domov ).
2.) Ali je podjetje dolžno plačevati več potnih stroškov, če se zaradi del na cesti (cesta zaprta za 2 meseca) voziš 12 kilometrov dlje v službo, na dan (6 km plusa v eno stran)?
Odgovori so sicer logični (pomoje) ampak me zanima če so lahko mogoče kake fore še pri vsem tem :)
Mato989 ::
1.) Če greš s službenim avtomobilom s sodelavci na izobraževanje v 1 uro oddaljen kraj in moraš potem še na koncu predavanj čakati 1 uro, ker ne delaš istih certifikatov kot sodelavci, koliko ur ti pripada? V celoti je to trajali od 6:00 zjutraj (odhod od doma) do 16:00 (prihod do parkirišča, kjer smo se dobili)(jaz sem zaključil s predavanji do 13:00 ampak ker smo bili s službenim avtom nisem mogel prej domov :))).
Odvisno, če ste se vi štempljali ob odhodu iz šihta, bi moral ti njih počakat in se štempljat ko pridete nazaj... jaz bi tu vztrajal da tako kot smo šli, pridemo pač skupaj... nisi ti kriv da so oni sleparili pri enih potnih.
2.) Ali je podjetje dolžno plačevati več potnih stroškov, če se zaradi del na cesti (cesta zaprta za 2 meseca) voziš 12 kilometrov dlje v službo, na dan (6 km plusa v eno stran)? :))
Odgovori so sicer logični (pomoje) ampak me zanima če so lahko mogoče kake fore še pri vsem tem :)
Osebno bi rekel da ja, ampak jim moraš objasnit da je najkrajša pot zaprta in naj preverijo...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
val46 ::
Da ne odpiram nove teme...bom vprašal kar tu. Gre se za par sodelavcev, ne zame. Me pa v bližnji prihodnosti čaka morda nekaj podobnega, pa bi bilo dobro vedet v naprej. Torej:
Par sodelavcev in sodelavk, mora "hodit" na eno drugo podjetje na izobraževanje, ker bo v prihodnje prišla nova linija v podjetje in naj bi se tam priučili za delo na tej novi liniji. Delodajalec je uredil prevoz s kombijem, da ne rabi plačevati potnih stroškov vsakemu posebej do "novega" delavnega mesta. Do tukaj vse razumljivo, ker nam tudi v pogodbi piše, da lahko delodajalec nas napoti na delovno mesto izven matičnega podjetja, v kolikor je to potrebno. Zanima me sledeče. Na tej "novi" firmi delajo 8h dnevno, pot iz matične firme do tja pa traja cca 1h v vsako smer. Kar pomeni, da so dejansko odsotni več kot 10h na dan+seveda pot do matične firme in nazaj domov. Štempljat se pa morajo na novi firmi, ne na matični. Tako imajo plačanih 8h dela, potnih pa nič, ker je itak organiziran prevoz do tja in nazaj. Torej, sta tisti dve uri vožnje na dan "podarjeni" podjetju ali kako je to pravno gledano?
Par sodelavcev in sodelavk, mora "hodit" na eno drugo podjetje na izobraževanje, ker bo v prihodnje prišla nova linija v podjetje in naj bi se tam priučili za delo na tej novi liniji. Delodajalec je uredil prevoz s kombijem, da ne rabi plačevati potnih stroškov vsakemu posebej do "novega" delavnega mesta. Do tukaj vse razumljivo, ker nam tudi v pogodbi piše, da lahko delodajalec nas napoti na delovno mesto izven matičnega podjetja, v kolikor je to potrebno. Zanima me sledeče. Na tej "novi" firmi delajo 8h dnevno, pot iz matične firme do tja pa traja cca 1h v vsako smer. Kar pomeni, da so dejansko odsotni več kot 10h na dan+seveda pot do matične firme in nazaj domov. Štempljat se pa morajo na novi firmi, ne na matični. Tako imajo plačanih 8h dela, potnih pa nič, ker je itak organiziran prevoz do tja in nazaj. Torej, sta tisti dve uri vožnje na dan "podarjeni" podjetju ali kako je to pravno gledano?
Mato989 ::
Da ne odpiram nove teme...bom vprašal kar tu. Gre se za par sodelavcev, ne zame. Me pa v bližnji prihodnosti čaka morda nekaj podobnega, pa bi bilo dobro vedet v naprej. Torej:
Par sodelavcev in sodelavk, mora "hodit" na eno drugo podjetje na izobraževanje, ker bo v prihodnje prišla nova linija v podjetje in naj bi se tam priučili za delo na tej novi liniji. Delodajalec je uredil prevoz s kombijem, da ne rabi plačevati potnih stroškov vsakemu posebej do "novega" delavnega mesta. Do tukaj vse razumljivo, ker nam tudi v pogodbi piše, da lahko delodajalec nas napoti na delovno mesto izven matičnega podjetja, v kolikor je to potrebno. Zanima me sledeče. Na tej "novi" firmi delajo 8h dnevno, pot iz matične firme do tja pa traja cca 1h v vsako smer. Kar pomeni, da so dejansko odsotni več kot 10h na dan+seveda pot do matične firme in nazaj domov. Štempljat se pa morajo na novi firmi, ne na matični. Tako imajo plačanih 8h dela, potnih pa nič, ker je itak organiziran prevoz do tja in nazaj. Torej, sta tisti dve uri vožnje na dan "podarjeni" podjetju ali kako je to pravno gledano?
Osebno menim da bi se morali štempljat na matični firmi... (nato po potrebi še na dejanskem kraju dela) pravno pa lahko kdo drug pove bolj ziher ampak logika je da so oni zaposleni še vedno na firmi od koder krenejo na izobraževanje
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Terensko delo - lasten avto? Sprejeti? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 10000 (4129) | nejc_nejc |
» | Izobraževanje službenoOddelek: Pomoč in nasveti | 1639 (800) | val46 |
» | Službeno izobraževanje in plačilo časa prevoza (službena pot na izobraževanje)Oddelek: Loža | 4674 (3678) | UganiKdo |
» | Službena pot več kot 8 urOddelek: Loža | 4059 (2695) | SambaShare |
» | Trajanje službene potiOddelek: Loža | 15196 (14476) | St235 |