» »

Karavan vs. Enoprostorc / Crossover

Karavan vs. Enoprostorc / Crossover

«
1
2

Netrunner ::

Prtljažnik moje limuzine je postal premajhen za moje potrebe in razmišljam kaj vzeti. Kot ptvo sem pomislil na enoprostorca ali kakšnega večjega crossoverja. Ko sem malo raziskal trg sem v ožji izbor dal Ford c-Max grand za enoprosorca in peugeot 3008 za crossoverja.

Oba imata neko prostornino ki mi ustreza. Kakorkoli, opazil sem da dosti ljudi preferira karavane, saj na cestah jih je malo morje. Če primerjaš malo prostornine prtljažnika so karavani kar v prednosti proti tem menjšim SUV-om oz. crossooverjem. Tudi enoprostorci imajo približno enako prostora čeprav bi pričakoval da imajo precej več. Kakorkoli, meni se karavani ne dopadejo in mi ne gre v račun zakaj so tako priljubljeni ?

Sem pričakoval da so nacejenši v razmerju cena / prostornina vendar ni ravno tako. Kakšno prednost imajo karavani napram ostalim?

Mogoče cenejše vzdrževanje ?
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

krneki0001 ::

Zakaj so priljubljeni karavani? So nižji kot enoprostorci (manjša poraba), prostora približno enako ali celo več, vzdrževanje enako kot za sedana, notri pa spraviš res ogromno stvari.
Pri nas mora it v prtljažnik vse, ker je na strehi šotor, tako da ni prostora za strešni kovček. In karavan je zato prava izbira.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Netrunner ::

Toraj ti praviš da je razlog predvsem nižji stroški vzdrževanja?

Meni osebno se mi vožnja v višje sedečem položajo precej bolj dopade kot pa v karavanu.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Netrunner ()

pegasus ::

Poglej še "eu minivane". Pri nas smo z doblotom maxi super zadovoljni.

krneki0001 ::

Netrunner je izjavil:

Toraj ti praviš da je razlog predvsem nižji stroški vzdrževanja?

Meni osebno se mi vožnja v višje sedečem položajo precej bolj dopade kot pa v karavanu.


Stroški vzdrževanja mene sicer ne zanimajo dosti, je pa to merilo dosti ljudem. (Moje tisto prvo merilo je, da vedno in povsod vžge in da te vedno pripelje domov)

Višjesedeči položaj že mogoče, vendar zelo odvisno od modela avta. Moj avto je recimo 22cm od tal serijsko, kar je 3cm višje kot večina serijskih terencev, pa je osebni avto. Večina terencev in suvov je tam okoli 19cm od tal (vitara, rav4, …).

Ampak sama vožnja je pa veliko bolj "limuzinska" v karavanu, kot v enoprostorcu. Recimo že manj se nagiba (lepša vožnja skozi ovinke).
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

kixs ::

Karavani so bolj vsestranski in dejansko imajo vec prtljaznega prostora kot enoprostorci.

facepalm ::

Jaz sem si lastil tako karavana kot enoprostorca.
Ko/ce bom spet potreboval velik prtljaznik, bom verjetno kupil nekaj vmes (berlingo or sth..).
Zakaj? Enoprostorci so dragi za kupit, vzdrzevat in tankat. Imajo pa konkretno vec placa kot karavani (npr gredo notri 2 bicikla pokoncno + prtljaga).
Karavani so ok za prtljago in so vedno manj prijazni za tezji tovor. Zato bi raje kupil kakega Berlingota.

krneki0001 ::

Karavani in enoprostorci imajo ponavadi približno enake nosilnosti (nekje 450 do 500kg). Berlingo in podobni mini-vani pa imajo višjo nosilnost.
Razlika je prostor v višino. Tega je v enoprostorcih več.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

facepalm ::

V mojem primeru, je bila konkretna razlika tudi prostor v dolzino (globino) in sirino.
Npr, sem lahko odstranil zadnji 2 vrsti sedezev in sem imel prazen prostor, skoraj kot pri kombiju.

Netrunner ::

Izbira je precej odvisna tudi od potreb posameznika. Sam sem bolj gledal v smeri družinskega avtomobila, tako da zgoraj omenjeni doblo in berlingo meni osebno ne prideta v poštev. Meni se zdi višina prtljažnika v enoprostorcih velik plus napram večji dolžini karavanov.

Kar se tiče višine vožnje sem mislil predvsem pogled na cesto in ne toliko dvignjenost podvozja od tal. Spet je od modela do modela odvisno, vendar višje kot sem boljše je. Recimo peugeot 3008 je kar optimalen za moje potrebe, visoko sediš in prtljažnik je solidno velik.

Kar gledam je verjetno res največja prednost nižji stroški vzdrževanja.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Siddh ::

Najceneje prideš skozi z berlongom, kangoo, novi opel combo in podobno. Solidna oprema, ogromno prostora, pa vsi imajo polek "tovorne" različice še pravo "potniško" z več opreme, in lepšo, bolj udobno notranjostjo.
s temi avti boš ziher imel najmanj stroškov, ker so prvotno mišljeni za podjetja, kjer se res varčuje v vseh pogledih. Motorji niso tako naviti, dimenzije gum so bolj normalne in lahko dobiš kvalitetne gume za normalno ceno. Recimo za kangooja dobiš pirelli P1 gume za 55€ po komadu. V teh avtih tudi sediš višje in imaš lepši pogled na cesto, okna so večja, ogledala tudi. So pa načeloma krajši od karavanov, zato jih je v mestu lažje parkirat.


NikolormousB ::

Sem pričakoval da so nacejenši v razmerju cena / prostornina vendar ni ravno tako. Kakšno prednost imajo karavani napram ostalim?


Imam karavana in večjega SUVa/crossoverja.

Karavan ima praktično vse lastnosti limuzine oz. hatchbacka z nekaj dodatnimi centimetri dolžine in bolj uporabno odprtino za nalaganje večjih stvari. Torej, pelješ se tiho, udobno, nagibanje v ovinkih je minimalno, zaradi nižje teže in oblike je poraba nižja itd.

Pri enoprostorcih žrtvuješ nekaj teh lastnosti za različne uporabne featurje kot so drsna vrata, posamični, odstranljivi sedeži, možnost 7 sedežev itd.

V moje primeru za dnevne vožnje raje vzamem karavana. Prilagodljivost in prostornost SUVa pa pride zelo prav za daljša potovanja, dopuste in takrat, ko moram v avto stlačiti 6 ali 7 ljudi.

zmaugy ::

Karavani: Nižje težišče, večje udobje, boljša lega na cesti, karavani so zame veliko boljši od SUVjev. Sam smisla SUVja za večino ljudi sploh ne vidim - razen da so modni. Najbolj smešno se mi zdi, ko ljudje kupujejo SUVje in imajo pogon samo na sprednja kolesa, pri nekaterih celo awd/4wd niti ni opcija.
Ampak - vsakemu svoje.
Enoprostorci - bi rekel da imajo smisel za večje družine, so pa po mojem spet slabši po voznih lastnostih na cesti od karavanov.

TheBlueOne ::

Je bolj odvisno od okusa.

Karavan ima zame prednosti, da je primerljiva kapaciteta z SUV, da se lepse obnasa na cesti, cenejse vzdrzevanje (predvsem gume).

SUV ima prednosti, ki jih cenijo predvsem zenkse in sicer, da boljse vidi cesto, da ga lazje nalozis, ker je vse visje in da je malenkost bolj odmaknjen od tal, kar je fino, ce gres dosti v planine. Meni je v nekaterih SUVjih zanimiv obcutek, ker si visoko.

Ce rad vozis dinamicno na navadnih cestah, potem je SUV norost, ce pa ne in si vecinoma na AC pa je kakovost voznje bolj stvar okusa, stroskovno pa tudi ni neke hude razlike. Vzames, kar ti bolj sede in kjer je trenutna ponudba boljsa.

KAVINSKY ::

TheBlueOne je izjavil:

SUV ima prednosti, ki jih cenijo predvsem zenkse in sicer, da boljse vidi cesto, da ga lazje nalozis, ker je vse visje in da je malenkost bolj odmaknjen od tal, kar je fino, ce gres dosti v planine. Meni je v nekaterih SUVjih zanimiv obcutek, ker si visoko.


Odvisno od modela do modela. Kot je bilo prej napisano, večina SUVov nima kaj več (ali celo manj) višjega podvozja od cestnih avtov. Višje sediš, tudi v nekaterih cestnih avtih (Meriva, Corsa, Berlingo...). Styling pa naredi svoje, da avto "izgleda" visoko - predvsem nizke šipe in visoka vrata, pa kakšen trik z črno barvo okoli pragov in okoli koles. Prostornina pa spet - večina je narejenih na dvignjeni platoformi cestnih avtov (CX-3 - Mazda 2, T-Roc - Golf, Captur - Clio). Pa večina pride brez 4x4 pogona oz. brez low range oz izklopi 4x4 pri višjih hitrostih od 30, 50km/h. Občutek sicer je, ni pa to- to.

TheBlueOne ::

Ce nima visjega razmaka od tal, potem so za moj okus nekaj naredili narobe, ampak se vedno ne pomeni, da ni optimalen za marsikoga. Moji je dosti vseeno, kako se avto obnasa v ovinkih, ker pri njenih hitrostih ni neke razlike med limuzino in kamionom. Ji je pa strasno vsec, ce se visoko nalaga, visje sedi itn. 4x4 ne potrebuje, kakor tudi ne lastnosti terenca in bi samo brezveze placevala, ce bi bilo vgrajeno. Drugo, kar je vazno je, da stima estetika in potem si, kjer si. Se sprijaznis, da bo pred hiso SUV. :)

Takih je verjetno vec.

NikolormousB ::

večina SUVov nima kaj več (ali celo manj) višjega podvozja od cestnih avtov.


Mi pokažeš enega takega prosim. Vsi od naštetih (cx3, t-roc, captur) imajo namreč višje podvozje od njihovih "cestnih" različic.

Utk ::

T-ROC: 158 - 161 mm
Golf: 140 mm

O ja, cela 2 centimetra. No, še cela ne, v nekaterih primerih.
Sandero recimo ima 163 pa mu še nihče ni rekel SUV.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

NikolormousB ::

2 centimetra je precej.

Utk ::

Jasno da je. Nedvomno vredno doplačila treh jurjev. V crazyvillu.

NikolormousB ::

Še dobro, da ni tvoj denar, a ne?

Gagarin ::

Sam sem imel prej enoprostorca, sedaj pa karavana. SUV je po moje povsem brezveze - v večini majhen in visok prtljažnik (ali pa ogromen avto), po brezpotjih se pa tudi ne furam. Karavana imam 4*4 kar popolnoma zadošča za vse makadame in zasnežene ceste. Zame je izbira takšna: ko so otroci majhni enoprostorec, ko pa večji pa karavan. Je pa res da še vedno kar malo pogrešam Tourana - res odličen in ekstremno uporaben voz.

TheBlueOne ::

Utk je izjavil:

Jasno da je. Nedvomno vredno doplačila treh jurjev. V crazyvillu.


Dvomim, da je zaradi tega drazji oz. da je to prvi razlog, da ga ljudje vzamejo. Se vsedes, vozis in ce ti je vsec kupis. Imas tudi visjo kabino, visje sedis. visje ga nalagas, verjetno vec prostora iz vsakega vidika... Ne more vzeti tega, kar je tebi pomembno, predvideti, da je za vse ostale in jih oznacit za nore, ce nimajo enakih kriterijev kot ti.

Utk ::

Ja, ampak vse te ostale lastnosti ima (tudi in še boljše) enoprostorec. Ki pa ni kul. Kul je SUV, ker je 2 centimetra višji od tal.

krneki0001 ::

NikolormousB je izjavil:

2 centimetra je precej.


2cm je malo, toliko dobiš z gumami, če daš malo večji presek (recimo namesto 215/60/16 daš 215/65/16 gor).

Večja razlika je recimo med Subaru legacy in subaru outback. Še posebej zato, ker gre v osnovi za isti avto. Outback 7cm višji (150 vs 220mm). nekaj dobi z večjimi kolesi, nekaj pa z daljšimi amortizerji.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

TheBlueOne ::

krneki0001 je izjavil:

NikolormousB je izjavil:

2 centimetra je precej.


2cm je malo, toliko dobiš z gumami, če daš malo večji presek (recimo namesto 215/60/16 daš 215/65/16 gor).



Na katerem avtu gre kaj takega? Praviloma se z debelino gume spremeni obseg platisca. Recimo 215/60/16 bi praviloma bil 215/65/15.

Utk je izjavil:

Ja, ampak vse te ostale lastnosti ima (tudi in še boljše) enoprostorec. Ki pa ni kul. Kul je SUV, ker je 2 centimetra višji od tal.


Kakor ti pravim, moji je za ta 2 cm popolnoma vseeno, pa ji pase SUV. Jih je tudi malo morje in ne mores kar cez palec dolocit, da niso OK. Recimo zanimiv je Suzuki Vitara, ki jo dobis ze za ca. 16kEUR in jo pogosto kupujejo tisti, ki imajo radi planine. Prostora kolikor ces, ok razmik od tal. Pa najdi bolj prakticen, zanesljiv, cenovno ugoden in prostoren avto.

Dam kot primer...

Zgodovina sprememb…

facepalm ::

panda 4x4 :)

NikolormousB ::

2cm je malo, toliko dobiš z gumami, če daš malo večji presek (recimo namesto 215/60/16 daš 215/65/16 gor).


To je ravno dovolj, da s cliotom pri parkiranju nasloniš sprednji odbijač na robnik s Capturjem pa ne.

Glede gum. Ne poznam avta, ki bi imel homologirani obe dimenziji. Če že, je razlika v homologaciji mogoče 1cm širine (215 in 225), presek pa skoraj nikoli.

Poleg tega je razlike v premeru kolesa 2cm, torej je avto višji samo 1cm v tvojem primeru.

TheBlueOne ::

Bolj "debela" guma je praviloma na manjsem platiscu, ravno, da se koncni obseg ne pretirano razlikuje.

krneki0001 ::

TheBlueOne je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

NikolormousB je izjavil:

2 centimetra je precej.


2cm je malo, toliko dobiš z gumami, če daš malo večji presek (recimo namesto 215/60/16 daš 215/65/16 gor).



Na katerem avtu gre kaj takega? Praviloma se z debelino gume spremeni obseg platisca. Recimo 215/60/16 bi praviloma bil 215/65/15.


golf vs t-roc

Enak avto (oziroma identično podvozje), samo troc ima gume višje, da je višje od tal.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

krneki0001 je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

NikolormousB je izjavil:

2 centimetra je precej.


2cm je malo, toliko dobiš z gumami, če daš malo večji presek (recimo namesto 215/60/16 daš 215/65/16 gor).



Na katerem avtu gre kaj takega? Praviloma se z debelino gume spremeni obseg platisca. Recimo 215/60/16 bi praviloma bil 215/65/15.


golf vs t-roc

Enak avto (oziroma identično podvozje), samo troc ima gume višje, da je višje od tal.


Ja to ze morda, ampak to ne pomeni, da lahko das na Golfa vecje in ga s tem povisas, kar si predlagal. Drugace ima VW enako podvozje prakticno cez vse modele (MQB).

tomaz- ::

jojojojoj, kakšne "diplomske naloge" delate tukej... moja je dosedaj imela C4 picaso, zdaj pa ima tanovega 3008... Boli njo, kolk je dvignjen od tal in če ima pogon na vse 4 ali samo na dva.. Avto ji je všeč, fino sedi v njem, dobro se pelje, avto je bomba ... In smo ga nabavl.. Vsi zadovoljni.. Vse ostalo je podobno kot v temi iPhone vs vsi ostali....

vse je samo v dejstvu: imaš: super!!! nimaš? : jebiga, najdi nekaj za pljuvat.....

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tomaz- ()

zmaugy ::

Morda pa nekateri SUVja nimamo, ker ga nočemo, si pomislil na to možnost?
OP je vprašal za mnenje o tem, kakšno prednost imajo karavani glede na SUVje in enoprostorce. In o tem mu odgovarjamo.

negot ::

krneki0001 je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

NikolormousB je izjavil:

2 centimetra je precej.


2cm je malo, toliko dobiš z gumami, če daš malo večji presek (recimo namesto 215/60/16 daš 215/65/16 gor).



Na katerem avtu gre kaj takega? Praviloma se z debelino gume spremeni obseg platisca. Recimo 215/60/16 bi praviloma bil 215/65/15.


golf vs t-roc

Enak avto (oziroma identično podvozje), samo troc ima gume višje, da je višje od tal.

T-Roc je v bistvu križanec na osnovi Pola, pa čeprav cenovno bolj sodi v razred Golfa.

springfield ::

Bo kar na osnovi Golfa. Pripravljajo se enega manjsega krizanca, T-Cross, ki bo na osnovi Pola.

Mavrik ::

Saj to je tipičen primer zakaj ljudje vzamejo karavane - SUVi v istem cenovnem razredu so večinoma osnovani na manjših vozilih in imajo tako bistveno manj prostora in prtljažnika. Pa še nalagati stvari v SUVa je bistveno težje.
The truth is rarely pure and never simple.

negot ::

springfield je izjavil:

Bo kar na osnovi Golfa. Pripravljajo se enega manjsega krizanca, T-Cross, ki bo na osnovi Pola.

Kam pravzaprav sodi po velikosti? Recimo temu razred 4,3 metra zunanje dolžine, ki si ga deli z Audijem Q2. Malo manjša je Arona (ter prihajajoči T-Cross ter Audi A1 pa še najmanjši Škodin križanec, ki še nima imena), malo večji so Karoq, Ateca in Q3. In v primerjavi s klasičnimi avtomobili koncerna? Po medosni razdalji je zelo blizu Polu in Ibizi, kar seveda jasno pove, da si z njima (in še marsikaterim drugim modelom koncerna) deli platformo, na kateri je nastal: MQB oziroma MQB A0 (ki je v bistvu le interna oznaka uporabe platforme MQB za manjše avtomobile). Ja, T-Roc je v bistvu križanec na osnovi Pola, pa čeprav cenovno bolj sodi v razred Golfa.
Citat: https://www.avto-magazin.si/avtomobilsk...

zmaugy ::

Mavrik je izjavil:

Saj to je tipičen primer zakaj ljudje vzamejo karavane - SUVi v istem cenovnem razredu so večinoma osnovani na manjših vozilih in imajo tako bistveno manj prostora in prtljažnika. Pa še nalagati stvari v SUVa je bistveno težje.

Meni so na servisu med čakanjem dali v roke ključ njihovega največjega SUVa, kao pejte se malo peljat naokoli.
No way. Niti blizu ne pride po voznih lastnostih in udobju mojega karavana.

springfield ::

negot je izjavil:

springfield je izjavil:

Bo kar na osnovi Golfa. Pripravljajo se enega manjsega krizanca, T-Cross, ki bo na osnovi Pola.

Kam pravzaprav sodi po velikosti? Recimo temu razred 4,3 metra zunanje dolžine, ki si ga deli z Audijem Q2. Malo manjša je Arona (ter prihajajoči T-Cross ter Audi A1 pa še najmanjši Škodin križanec, ki še nima imena), malo večji so Karoq, Ateca in Q3. In v primerjavi s klasičnimi avtomobili koncerna? Po medosni razdalji je zelo blizu Polu in Ibizi, kar seveda jasno pove, da si z njima (in še marsikaterim drugim modelom koncerna) deli platformo, na kateri je nastal: MQB oziroma MQB A0 (ki je v bistvu le interna oznaka uporabe platforme MQB za manjše avtomobile). Ja, T-Roc je v bistvu križanec na osnovi Pola, pa čeprav cenovno bolj sodi v razred Golfa.
Citat: https://www.avto-magazin.si/avtomobilsk...

Golfova različica cestnega terenca, ki utegne tudi golfu narediti precej zaradi svoje vpadljive podobe in voznih lastnosti.... Da se pri tem T-roc naslanja na golfovo osnovo, ni nič čudnega - in tudi nič slabega.... VW inženirji so golfovi platformi skrajšali medosno razdaljo z 262 cm na 259 cm in dvignili višino avta od tal s 14,2 na 16,1 cm.

https://www.amzs.si/motorevija/avtomobi...

Komu bomo sedaj verjeli? Po medosni razdalji je T-Roc nekje na polovici med Polom in Golfom. MQB se uporablja tudi za Passata in Superba. Verjetno ne bo T-Cross dvignjen Up!, ali?

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

ali sta pa oba osnovana na Polotu, tudi ta možnost obstaja.
#brezpodpisa

springfield ::

Treba se je zavedat, da je T-Roc prisel ven pred novo generacijo Pola. Verjetno pa niso T-Roca na prejsnjem modelu Pola gradili, kajne? Poleg tega vecina reviewov primerja T-Roca in Golfa. Razen seveda enega slovenskega.

krneki0001 ::

TheBlueOne je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

NikolormousB je izjavil:

2 centimetra je precej.


2cm je malo, toliko dobiš z gumami, če daš malo večji presek (recimo namesto 215/60/16 daš 215/65/16 gor).



Na katerem avtu gre kaj takega? Praviloma se z debelino gume spremeni obseg platisca. Recimo 215/60/16 bi praviloma bil 215/65/15.


golf vs t-roc

Enak avto (oziroma identično podvozje), samo troc ima gume višje, da je višje od tal.


Ja to ze morda, ampak to ne pomeni, da lahko das na Golfa vecje in ga s tem povisas, kar si predlagal. Drugace ima VW enako podvozje prakticno cez vse modele (MQB).


Če bi bral, bi videl, da sem točno o tem pisal. suvi so večinoma samo navadni avti s povišanimi gumami in mogoče daljšimi amortizerji, pa mal poširjeni plastični blatniki. In ne o tem, da daš na gnojfa večje gume.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

Scorpy84 ::

Se ena prednost o berlingu, imel zafiro, dva karavana nizji/srednji razred z vsemi sem vlekel kamp prikolico. Pri karavanu (astra) si cutil vsak premik prikolice in volan na trenutke postane prelahek, sploh na avtocesti ko se vse skupaj zagunca od neravnin. Pol imel tezkega passata ki na avtocesti ni sel nikamor. Zafira je bila super, samo avto je bil pretezek in si posledicno moral imeti vsaj 150 konjev. Berlingo je precej lazji 1500kg, in s 120 konji bp vlecem, ker pa je dosti visji in lepo "reze" zrak za seboj, tako da na avtocesti pri pospesevanju 80-110km/h lepo prehitevam ostale kamperje in ne delam guzvo na prehitevalnem, ko je treba kak tovornjak/kamper prehitet. Se najlepsa je poraba ko imam med 8-9l, medtem ko kolegi kamperji pa vsi 11-13l.

Sparkxl ::

Kolega je poslušal babo in za družinski avto kupil Mitsubishi asx. Pravi da se mu čisto vsaki dan posebej kolca po starem karavanu. Placa not ni nič, saj so te cross jajce velikost en razred nižje, cena pa en razred višje proti karavanom.
Zaradi oblike pije čisto preveč, prtljažnik pa pravi da je idealen za prevoz nočnih omarc. Visok in plitek. Neuporabno. Za vsako morje montira kufer na streho, kar je bilo pri karavanu nepojmljivo.

Drugi kolega je šel še korak naprej. Baba, ki gleda preveč tv in pada na reklame, ga je spravila do tega, da so za družinski avto z enim frocom kupli capturja. Po domače povedano Clio. Njemu sicer ego ne dopušča in ne prizna da se je nategnil

KAVINSKY ::

Znanec je prej imel 2.gen Rav4 - 3 vratni model. Med drugim jo je potreboval za iti v gozd ali na polje po kolovozih, tudi čez kakšen kucel. Zaradi starosti in začetkov rjavenja je menjal in nabavil Opel Mokko x. Zadnjič je priznal, da se je nategnil in sedaj večino časa uporablja ženino 13 let staro Pando.


Na temo; OP, omenjeni 3008 je kar soliden nakup. Dobiš precej od avta. Ampak, prvo ga pelji na testno vožnjo, pa možnosti za konec tedna.

Sicer nisi napisal kaj zdaj voziš, ampak si pogledal novo Škodo Octavio? Tisto ima ogromen prtljažnik, tudi v limuzinski izvedbi.

Matej_K ::

3008 ima majhen prtljažnik...previsoko se začne in poševno zadnje okno...sam v C3 Picasso veliko več not spravim...
... .. .

TheBlueOne ::

krneki0001 je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:



Ja to ze morda, ampak to ne pomeni, da lahko das na Golfa vecje in ga s tem povisas, kar si predlagal. Drugace ima VW enako podvozje prakticno cez vse modele (MQB).


Če bi bral, bi videl, da sem točno o tem pisal. suvi so večinoma samo navadni avti s povišanimi gumami in mogoče daljšimi amortizerji, pa mal poširjeni plastični blatniki. In ne o tem, da daš na gnojfa večje gume.


Lahko reces, da so navadni avti SUVji z drugo konfiguracijo. Ampak to ne pomeni, da je osnova za navadne in so posiljeni v SUV, pomeni samo, da lahko veliko vec delov recikliras.

In seveda je SUV avto, ki ima visjo lego in se nekaj karakteristik, terenski avto ima visjo lego, 4x4 itn. Ce je narejen na platformi, ki je univerzalna to ne pomeni nic slabega in nic omembe vrednega, na noben nacin pa kaj slabsalnega. Drazji so, ker jih je enostavno vec skupaj in ne ker so "popularni" in VW enostavno proda malo spimpanega Golfa za dvakratnik.

Ales ::

Sparkxl je izjavil:

Kolega je poslušal babo ...

Drugi kolega je šel še korak naprej. Baba, ki gleda preveč tv ...

Ali pa se zdaj vsa pametna zgovarjata na soprogi, ki pri zajebu nimata nič zraven... :))

Sicer pa karavan, definitivno. S podrtimi sedeži imam v mojem zadaj 180cm dolg raven prostor, poraba in udobje pa ista, kot pri limuzini. Parkrat, ko je bil res do strehe poln, nisem mogel verjeti, kaj vse je šlo not. Pol fucking stanovanja. In vedno je prostor še za nekaj.

pegasus ::

Ales je izjavil:

S podrtimi sedeži imam v mojem zadaj 180cm dolg raven prostor
E vidiš, jaz iščem nekaj, kar ima 200cm ravnega prostora, za spat in za moje avione. Pa se ravno nekje pri 180 večina zgodb konča ...

kixs ::

Se ne sekiram prevec... v nedeljo sem iz Ikee pripeljal celo mladinsko sobo v karavanu. Postelja je zapakirana v dolzino nekaj cez 200cm. Karavani so cist bolj prakticni.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo

Kia je postala kot VW (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Loža
58650617 (33808) Raptor F16
»

Nakup SUV / Crossover (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7610999 (8798) TheBlueOne
»

Avto za 22000€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15317618 (12591) Timurlenk
»

Mesečni stroški suva vs ostalo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12219312 (15670) sebas4

Več podobnih tem