Forum » Pomoč in nasveti » Izkusnje z Amazon.de
Izkusnje z Amazon.de
yayo ::
Mislim da oni krijejo do 5€ kar je vec placas sam.. tako je bilo pri meni.Je pa res da amazon ti bo v SLO poslal za 5€ ampak kaj ko ti SLO ne bo poslala do amazona za 5€,mislim da sem takrat jaz malo cez 6.50€ dal postnino(bila je brezzicna miska).Naknadno sem potem ko sem v roke dobil papir s potrdilom o oddani posiljki poslal amazonu to sliko ter zahteval vecjo vracilo poštnine,pa so mi vrnil do centa nazaj.Samo prijazen moras biti..
kar ti pišeš mislim, da velja za predmete vrednosti do 40 evrov, kar je več plača Amazon.
02:17 I would like to tell you that for international return, we request you to initially choose any carrier of your choice and pay for return shipping cost initially. We also advise you to keep the return shipping receipt for reference. You need to wait till you receive an e-mail informing that your returned parcel arrived in our warehouse and subsequent refund has been issued. To sum-up you need to wait till you receive automatic refund from warehouse.
02:18 PM MET You can contact after refund if you notice any difference in refund and we would love to help you with our best and we will issue the rest of the refund for return shipping cost.
02:19 PM MET And if you wish to get a pick up then you can contact the any local carrier who offers a pick up service and get your item pick and then you can share the receipt for that too.
And we will be happy to refund that.
v glavnem, bom videl, če in ko bom moral pošiljati nazaj, upam, da ne, gre za šminkerski, gejmerski 144mhz monitor.
bosslipxx ::
Scrollaš na dno strani desno in klikneš Help
Potem še enkrat scrollaš na dno strani in klikneš Need more help in potem se
ti desno odpre Contact us, zbereš artikel in spodaj maš Talk to us
Izgleda, da so umaknili. Lahko kdo preveri?
Zadnje dve uri iščem kontakt nemškega amazona in dobil samo možnost da oni mene pokličejo (na nemško telefonsko) in chat, vendar v FF in chromu skozi ven meče nek server error.
Kupil sem pa 21. 2. 2020 telefon, ki bi naj bil dostavljen do 26. 2. 2020. Obvestili so me da lahko po 3.3.2020 zaprosim za refund, vendar ne najdem te možnosti. Telefon je bil poslan iz Italije, tako da sumim, da ima koronavirus nekaj zraven.
slo-fishing.si
Reaper ::
1. Pojdi na tale link: https://www.amazon.de/gp/help/contact-u...
2. Logiraj se v svoj račun
3. izberi artikel za katerega imaš vprašanje
4. Oz spodnjih drop down menijev izberi odgovora na vprašanja
5. pokažejo se ti opcije za kontakt preko maila, telefona in web chata. Probal par minut nazaj in so vse opcije na voljo.
2. Logiraj se v svoj račun
3. izberi artikel za katerega imaš vprašanje
4. Oz spodnjih drop down menijev izberi odgovora na vprašanja
5. pokažejo se ti opcije za kontakt preko maila, telefona in web chata. Probal par minut nazaj in so vse opcije na voljo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Reaper ()
TheBlueOne ::
Jaz vedno chatam z njimi. Ravno danes vracam izdelek po pol leta zaradi reklamacije, poln refund...
PugPlug ::
Običajno so korektni ampak sem imel že tudi sila neprijetne težave, ko so trdili, da paket ni prispel, čeravno je tracking pravil drugače. Na koncu sem k sreči izgubil samo 500€, saj so dali delni refund...
-------------------------------------------------------------
tikitoki ::
Trdi, da me na mojo telefonsko ni mogoce dobiti. Dam drugo tel. st. isti izgovor. Neverjetno, da drugi tega problema nimajo. :S
tikitoki ::
Pol je ugotovil, da je mednarodna tel. st. K da ni bilo ocitno.
So pa rekli, da je mozen zgolj refund, nov SSD pa ne morejo poslati. Glede na trenutno visje cnee, je to zame neprijetno:).
So pa rekli, da je mozen zgolj refund, nov SSD pa ne morejo poslati. Glede na trenutno visje cnee, je to zame neprijetno:).
TheBlueOne ::
Običajno so korektni ampak sem imel že tudi sila neprijetne težave, ko so trdili, da paket ni prispel, čeravno je tracking pravil drugače. Na koncu sem k sreči izgubil samo 500EUR, saj so dali delni refund...
Prodajas na Amazonu? Drugace k meni je prislo kar nekaj paketov, za katere nisem podpisal, seveda tracking kazal, da je pri meni. Kolega postar je rekel, da naceloma odgovarjajo oni, ce ne poberejo podpisa, razen ce izrecno dovolis, da ga kje pusti.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
bosslipxx ::
1. Pojdi na tale link: https://www.amazon.de/gp/help/contact-u...
2. Logiraj se v svoj račun
3. izberi artikel za katerega imaš vprašanje
4. Oz spodnjih drop down menijev izberi odgovora na vprašanja
5. pokažejo se ti opcije za kontakt preko maila, telefona in web chata. Probal par minut nazaj in so vse opcije na voljo.
Hvala lepa za pomoč, sem potem rešil na chatu. So mi poslali nov artikel.
slo-fishing.si
Machete ::
Ali kot navedn osebek lahko prodaš kako stvar na amazonu tako kot na ebayu? Ali je zakomplicirano?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Machete ::
Uau svetovni osebni rekord. Naročil v pon okoli 23:00, zadevi dobil danes zjutraj..
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
LeQuack ::
Ali kot navedn osebek lahko prodaš kako stvar na amazonu tako kot na ebayu? Ali je zakomplicirano?
Lahko, ampak jaz sem imel account še iz starih časov kjer si lahko ensotavno registriral, zdaj pa so zaradi EU očitno ful zaostrili in rabiš miljon enih zadev izpolnjevat. Na koncu ti še zmer vzamejo nekje 10% provizije podobno kot eBay (eBay ti še posebej za PayPal). Slabost je to da ti fajo samo fiksen znesek za poštnino, npr. 4-5€, kar ne pokrije celotne poštnine do Nemčje, pri eBay lahko sam določiš koliko je poštnina.
Quack !
peterkajzer ::
Trenutno so moje izkušnje slabe, prvič se bo zgodilo da bodo stvari iz Kitajske prišle hitreje kot od Amazon iz Nemčije oziroma Španije. V raznih člankih piše da povprečna dostava v EU traja DVA dneva, kar je daleč od realnosti.
Han ::
Te dni je realno do enega tedna, če je naročeno na zalogi v njihovem skladišču, sicer traja dlje.
Furbo ::
Jaz sem prejšnji teden dobil iz Amazona v rekordnem času, naj bi prišlo v petek, prišlo je v ponedeljek, 4 dni prehitro.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
rawlit ::
Jaz sem v prejšnjem tednu naročil v torek zvečer in dobil v četrtek zjutraj. Tudi zame rekordno hitro.
Sicer pa imam samo dobre izkušnje, z izjemo ene malo manj, ko sem dobil že odprt in vidno uporabljen izdelek. Ampak hkrati so ga brez težav vzeli nazaj, poslali novega krili poštnino vračila in poštnino nadomestnega izdelka.
Sicer pa imam samo dobre izkušnje, z izjemo ene malo manj, ko sem dobil že odprt in vidno uporabljen izdelek. Ampak hkrati so ga brez težav vzeli nazaj, poslali novega krili poštnino vračila in poštnino nadomestnega izdelka.
atomc ::
Jaz sem sicer naročil iz italijanskega Amazona ampak so poslali robo iz Nemčije (tracking) preko AT Post > Eurodis > Pošta Slovenije, prejel v 1 tednu.
opeter ::
Jaz imam z Amazonom.de dobre izkušnje.
Imam pa probleme s Post AT ... in to zdaj že tretjič v zadnjih dveh letih. Amazon.de mi je nazadnje paket poslal 8. decembra 2020, prejel pa sem ga v začetku prejšnjega tedna, kar ne bil problem, če mi pri transportu ne bi poškodovali pošiljko. Morali so jo na novo zapakirati v njihovo rumeno škatlo. Del vsebine je bil tudi poškodovan, ena škatla je manjkala. Amazona sem že obvestil, sedaj mi bodo v tem tednu poslali nov artikel.
Ko sem bral komentarje o avstrijski pošti, sem skodaj padel s stolca.
https://at.trustpilot.com/review/www.po...
https://www.trackingmore.com/austria-po...
https://www.herold.at/gelbe-seiten/wien...
Po nekaterih komentarjih pošiljke redno izginjajo, nekateri zaposleni ima dolge prste ...
V časopisih o tatvinah:
https://www.derstandard.at/story/200011...
https://www.krone.at/2183338
Res pa je, da je vse več problemov, odkar imajo množično zaposlene tujce (Madžare, Slovake, Poljake ...). Kradejo pa tudi domači.
Imam pa probleme s Post AT ... in to zdaj že tretjič v zadnjih dveh letih. Amazon.de mi je nazadnje paket poslal 8. decembra 2020, prejel pa sem ga v začetku prejšnjega tedna, kar ne bil problem, če mi pri transportu ne bi poškodovali pošiljko. Morali so jo na novo zapakirati v njihovo rumeno škatlo. Del vsebine je bil tudi poškodovan, ena škatla je manjkala. Amazona sem že obvestil, sedaj mi bodo v tem tednu poslali nov artikel.
Ko sem bral komentarje o avstrijski pošti, sem skodaj padel s stolca.
https://at.trustpilot.com/review/www.po...
https://www.trackingmore.com/austria-po...
https://www.herold.at/gelbe-seiten/wien...
Po nekaterih komentarjih pošiljke redno izginjajo, nekateri zaposleni ima dolge prste ...
V časopisih o tatvinah:
https://www.derstandard.at/story/200011...
https://www.krone.at/2183338
Res pa je, da je vse več problemov, odkar imajo množično zaposlene tujce (Madžare, Slovake, Poljake ...). Kradejo pa tudi domači.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
Furbo ::
Jaz sem naročal cunje iz Superdry, 3 pošiljke so se izgubile, vse tri v istem hubu v Avstriji, kar je šlo preko DHL pa nobena.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
semrola ::
Mi lahko kdo pove, zakaj moram na amazon.de plačati razliko v DDV? Na nobeni drugi nemški spletni trgovini nisem tega zasledil. Niti, ko sem avto uvozil iz Nemčije, nisem plačal razlike.
kloko ::
Vsak trgovec, ki preseže letni promet s strankami iz Slovenije več kot xx.xxx,xx€, ti mora obračunati DDV po slovenski stopnji.
L.p., Kloko
L.p., Kloko
pe3c ::
semrola ::
Res je. Ampak verjamem da so trgovci v Nemčiji, ki prodajo precej rabljenih avtov slovencem pa ne plačajo razlike v DDV. In verjetno velja isto za nemške spletne trgovine.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: semrola ()
tomaz- ::
bom obudil temo:
KOlega je pred dobrim mesec dni naročil nekaj različnih artiklov na Amazonu, med njimi sobno kolo, pa nek set za lotanje pa še nekaj drobnarij in Apple airpods-e. Naročil si je k nam v firmo in ko smo odprli cel paket, je bilo vse OK, razen embalaža od Airpodsov je bila že odprta - odlepljeni/odtrgani tisti trakci ob robu. Notri sicer ni bilo videt nič narobe, airpodsi v foliji , kot morajo biti , ampak vseeno se je odločil, da jih vrne nazaj - ker jih je mislil dat za darilo in res ne zgleda dati že odprto škatlo... Po chatu se je vse normalno zmenil, povedal za problem in dobil nalepko za vračilo. Po cca 14 dneh dobi na mail sporočilo, da je vrnil napačen artikel in da mu ne morejo dat refunda, dokler ne vrne pravega artikla !?!?
Na chatu so mu po nevemkolk poskusih najprej obljubili pojasnilo, kaj je narobe, ampak ga po vsem tem času ne šmirglajo pet posto. zdaj nima ne airpodsov, ne denarja.. Tudi nam ni nič jasno, kaj je narobe, ker so to edini airpodsi, ki jih je dobil in tud vrnil!? nas je blo 6 ljudi zraven in vem, da ni mogel kaj zajebat, zato nam ni čist jasna ignoranca Amazon-a !
Poslal je tudi vsaj 10 mailov na njihov mail de-deliveryinvestigation-en@amazon.de ( tega smo mu posredovali za pritožbo ) - nobenega odgovora.
Kaj storiti? je možno dati chargeback na kreditno kartico ali kaj podobnega? Ker vsi kar malo debelo gledamo - redno nakupujemo v bistvu vsi po vrsti, pa je takle zaplet prvič. Amazon preprosto ne pojasni problema, niti se ne odziva na chatu, niti na mailih - dobi generičen odgvoro, da mu sporočijo najkasneje v 24 urah, pojasnila pa ni od nikoder ... In zdaj se ves scagan "vrti v krogu"
Hvala vsem za morebitno pomoč !!
KOlega je pred dobrim mesec dni naročil nekaj različnih artiklov na Amazonu, med njimi sobno kolo, pa nek set za lotanje pa še nekaj drobnarij in Apple airpods-e. Naročil si je k nam v firmo in ko smo odprli cel paket, je bilo vse OK, razen embalaža od Airpodsov je bila že odprta - odlepljeni/odtrgani tisti trakci ob robu. Notri sicer ni bilo videt nič narobe, airpodsi v foliji , kot morajo biti , ampak vseeno se je odločil, da jih vrne nazaj - ker jih je mislil dat za darilo in res ne zgleda dati že odprto škatlo... Po chatu se je vse normalno zmenil, povedal za problem in dobil nalepko za vračilo. Po cca 14 dneh dobi na mail sporočilo, da je vrnil napačen artikel in da mu ne morejo dat refunda, dokler ne vrne pravega artikla !?!?
Na chatu so mu po nevemkolk poskusih najprej obljubili pojasnilo, kaj je narobe, ampak ga po vsem tem času ne šmirglajo pet posto. zdaj nima ne airpodsov, ne denarja.. Tudi nam ni nič jasno, kaj je narobe, ker so to edini airpodsi, ki jih je dobil in tud vrnil!? nas je blo 6 ljudi zraven in vem, da ni mogel kaj zajebat, zato nam ni čist jasna ignoranca Amazon-a !
Poslal je tudi vsaj 10 mailov na njihov mail de-deliveryinvestigation-en@amazon.de ( tega smo mu posredovali za pritožbo ) - nobenega odgovora.
Kaj storiti? je možno dati chargeback na kreditno kartico ali kaj podobnega? Ker vsi kar malo debelo gledamo - redno nakupujemo v bistvu vsi po vrsti, pa je takle zaplet prvič. Amazon preprosto ne pojasni problema, niti se ne odziva na chatu, niti na mailih - dobi generičen odgvoro, da mu sporočijo najkasneje v 24 urah, pojasnila pa ni od nikoder ... In zdaj se ves scagan "vrti v krogu"
Hvala vsem za morebitno pomoč !!
carlosk1966 ::
Naročiš na avstrijsko pošto (sam konkretno na pošto v Strasu). Ko dobiš obvestilo, da je prispelo dvigneš. In to je to.
Nesta ::
Super hvala. Mislil sem narociti v Borovlje. Ali moram pošto prej kaj obvestiti da bi k njim naročil? Seveda prej bi že preko kartice plačal vse.
Naslov je pravi?
POSTFILIALE UND BAWAG P.S.K. 9170
HAUPTPLATZ 19
9170 FERLACH, 9170 AT
Naslov je pravi?
POSTFILIALE UND BAWAG P.S.K. 9170
HAUPTPLATZ 19
9170 FERLACH, 9170 AT
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | amazon prime? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 28221 (1007) | tikitoki |
» | Poštnina pri vračilu Amazon.deOddelek: Omrežja in internet | 8972 (1530) | tikitoki |
» | Pošta Avstrija problem (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 12242 (7534) | Gregex |
» | Komu POST AG (AT) posreduje pošto v SLO?Oddelek: Loža | 6992 (3353) | starfotr |