» »

Mešanje olj z različno viskoznostjo

Mešanje olj z različno viskoznostjo

1
2
»

TheBlueOne ::

Kje pa vidis marze? Vsaj 90% ljudje hodijo na servis, kar je vecjega pa 90% delov ne kupujejo na servisih in sravfajo drugje.

V koncni fazi lahko originalne dele brez problema kupujes mimo proizvajalca, ker sami ne delajo prakticno nic in takoj vidis, da ni neke posebne marze. Jaz ne vidim nekega groznega profita.

Zgodovina sprememb…

Unknown_001 ::

TheBlueOne je izjavil:

Kje pa vidis marze? Vsaj 90% ljudje hodijo na servis, kar je vecjega pa 90% delov ne kupujejo na servisih in sravfajo drugje.

V koncni fazi lahko originalne dele brez problema kupujes mimo proizvajalca, ker sami ne delajo prakticno nic in takoj vidis, da ni neke posebne marze. Jaz ne vidim nekega groznega profita.


Tist tvoj kolega ti ne bo priznal. Eno so kolegi, drugo pa posel.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

Unknown_001 je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Kje pa vidis marze? Vsaj 90% ljudje hodijo na servis, kar je vecjega pa 90% delov ne kupujejo na servisih in sravfajo drugje.

V koncni fazi lahko originalne dele brez problema kupujes mimo proizvajalca, ker sami ne delajo prakticno nic in takoj vidis, da ni neke posebne marze. Jaz ne vidim nekega groznega profita.


Tist tvoj kolega ti ne bo priznal. Eno so kolegi, drugo pa posel.


Ne pustis pa moznosti, da nimas prav? Sej ti pravim, ko poracunam koliko stane pri neuradnem servisu, kjer polovica gre mimo drzave in pogeldam koliko stanejo originalni deli drugje sam tega bajnega profita ne vidim.

Unknown_001 ::

TheBlueOne je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Kje pa vidis marze? Vsaj 90% ljudje hodijo na servis, kar je vecjega pa 90% delov ne kupujejo na servisih in sravfajo drugje.

V koncni fazi lahko originalne dele brez problema kupujes mimo proizvajalca, ker sami ne delajo prakticno nic in takoj vidis, da ni neke posebne marze. Jaz ne vidim nekega groznega profita.


Tist tvoj kolega ti ne bo priznal. Eno so kolegi, drugo pa posel.


Ne pustis pa moznosti, da nimas prav? Sej ti pravim, ko poracunam koliko stane pri neuradnem servisu, kjer polovica gre mimo drzave in pogeldam koliko stanejo originalni deli drugje sam tega bajnega profita ne vidim.


Domišljije ti manjka.

TheBlueOne je izjavil:

ne pusti sravfat in ga raje posilja po dele, ker lahko delajo minus, ce ne hitijo dovolj. Tukaj lahko proizvajalec sluzi kvecemo skozi dele ampak ne skozi storitveno dejavnost, kakor predvidevas.


Tam se dela 8 ur in teh osem ur mora dobit plačanih pa če se po jajcih praska inm v luft gleda al pa če šraufa.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

Domisljije? Kaj da recimo pobere drobiz drobiz med sedezi? Glej jaz hudega profita tukaj ne vidim. Ga pa na vsak nacin vidim pri prodaji avtov.

Unknown_001 ::

TheBlueOne je izjavil:

Domisljije? Kaj da recimo pobere drobiz drobiz med sedezi? Glej jaz hudega profita tukaj ne vidim. Ga pa na vsak nacin vidim pri prodaji avtov.


Pri prodaji rabljenih prekšeftanih avtov definitivno.

Si mogoče s svojo bujno domišljijo že pomislil na lizing in obresti, ki pridejo zraven?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

Ja to je zame profit od prodaje, ker te storitve ne ponujajo drugace kot v povezavi s prodajo lastnih avtov. Ce bi lahko na VW sel po Leasing za Citroena, potem bi to zame bil financni produkt.

Unknown_001 ::

TheBlueOne je izjavil:

Ja to je zame profit od prodaje, ker te storitve ne ponujajo drugace kot v povezavi s prodajo lastnih avtov. Ce bi lahko na VW sel po Leasing za Citroena, potem bi to zame bil financni produkt.


Obstaja tudi brezobrestni lizing s pogojem, da avtomobil servisiraš izključno pri njih... do figure. Več načinov je kako prit do denarja.

Prodaja podaljšane garancije? Zakaj bi to ponujali zraven, če pa praviš, da jim servis ne dela profita?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

Za podaljsano jamstvo, kar zal ni enako, kot daljsa garancija predvidevam, da se odlocujejo iz dveh razlogov. Prvi je KIA revolucija s svojo garancijo, ki seveda v to deloma sili konkurenco, drug del pa je da seveda servisirajo pri njih, ker je vseeno boljse biti na pozitivni nicli, kot pa da mehaniki samo sedijo in delajo minus.

Ne pravim, da ne sluzijo nic, samo pravim, da previdevam, da je vseeno vecina zasluzka pri sami prodaji. Predvidevam pa na podlagi primerjave z navadnimi mehaniki ipd. Se pa pustim popravit, ce kdo pozna celotno sliko.

Invictus ::

TheBlueOne je izjavil:


Ne pravim, da ne sluzijo nic, samo pravim, da previdevam, da je vseeno vecina zasluzka pri sami prodaji. Predvidevam pa na podlagi primerjave z navadnimi mehaniki ipd. Se pa pustim popravit, ce kdo pozna celotno sliko.

Pri malih avtih se služi malo, oz. skoraj nič. Kolega prodaja Fiate, pa je pri malih 100 EUR marže. Zato jih vežejo s podaljšano garancijo. Pa tudi z podpisom papirjev, če prinesejo svoje olje, dele, da se razbremenijo odgovornosti. Jim je že prav prišlo.

Pri velikih škatlah ala Audi A6 pa pokasirajo. Je bila štala pri Vrtaču v Kranju, kjer je prišlo ven kolikšne so marže, pa je folk malo znorel. Pač en prodajalec je sprintane proizvajalčeve ponudbe nesel v vrtec kot šmir papir :D, pa je prišlo določenih staršem v roke...

Je postal avto biznis precej smotan, ker tudi proizvajalec zahteva določene standarde v salonu, ki niso poceni. Kar nekaj prodajalcev je preprosto zaradi prevelike investicije salona na proizvajalčev standard opustilo prodajo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Unknown_001 ::

TheBlueOne je izjavil:

Za podaljsano jamstvo, kar zal ni enako, kot daljsa garancija predvidevam, da se odlocujejo iz dveh razlogov. Prvi je KIA revolucija s svojo garancijo, ki seveda v to deloma sili konkurenco, drug del pa je da seveda servisirajo pri njih, ker je vseeno boljse biti na pozitivni nicli, kot pa da mehaniki samo sedijo in delajo minus.

Ne pravim, da ne sluzijo nic, samo pravim, da previdevam, da je vseeno vecina zasluzka pri sami prodaji. Predvidevam pa na podlagi primerjave z navadnimi mehaniki ipd. Se pa pustim popravit, ce kdo pozna celotno sliko.


Nakup avtomobila je 1x dogodek na cca 6-8 let. Obisk servisa pa redni dogodek.

Plus... danes se vsi trudijo avto prodati kar se da poceni, zato so cene primerljivi avtomobilov tam tam. Govorimo o osebnih avtomobilih za rajo. Pri dražjih je definitivno neka marža ampak tam je lahko, ker se tist kupec za tak avto odloči, ker ga HOČE in ne zato, ker bo tam dobil največ za svoj denar.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Markus386 ::

TheBlueOne je izjavil:

Za podaljsano jamstvo, kar zal ni enako, kot daljsa garancija predvidevam, da se odlocujejo iz dveh razlogov. Prvi je KIA revolucija s svojo garancijo, ki seveda v to deloma sili konkurenco, drug del pa je da seveda servisirajo pri njih, ker je vseeno boljse biti na pozitivni nicli, kot pa da mehaniki samo sedijo in delajo minus.

Ne pravim, da ne sluzijo nic, samo pravim, da previdevam, da je vseeno vecina zasluzka pri sami prodaji. Predvidevam pa na podlagi primerjave z navadnimi mehaniki ipd. Se pa pustim popravit, ce kdo pozna celotno sliko.


Garancija 5 let je pa ja nek minimum, ki ga mora proizvajalec zagotavljat pri tako dragem produktu.

Imajo pa pooblasceni servisi se eno nalogo, in to je, da sledijo okvaram, da se zadeve kar se da zoptimizirajo. Torej če naprimer palčka pri stabilizatorju "crkuje" vsako leto, jo morajo ojačat, da niso stranke tečne. Če ležajev ne menjajo nič, niti pri 10+ let starih avtih, jih lahko malce "zoptimizirajo" in naredijo cenejše, da zdržijo kakih 7let. Podobno velja za vse ostalo, ker pri 10-15letih mora avto zgledat iztrošen, pa da kupiš novega... ne pa da je vse ok, razen ene stvari, pa da še naprej menjaš dele, in voziš starega - takrat mora it vse.. luči porumenele, pleh rjavet, podvozje fuč, sklopka na koncu, volan razpadat, lepilo na raznih tepihih popuščat, stekla morajo bit spraskana, plastika razpokana... da potem pride še ena večja okvara, ali čas za en velik servis, pa da ga brez slabe vesti vržeš/prodaš za drobiš, in kupiš nekaj novega/ejšega. (saj da ne bo pomote, to počnejo v vseh industrijah, od mikserja do pralnega stroja)

Unknown_001 ::

Da luči porumenijo so v prvi vrsti krivi bebci, ki mislijo, da znajo skrbet za avtomobil. Potem pa vidiš, kako gre idiot polikarbonat z UV zaščitno prevleko polirat.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

starfotr ::

Ni težko narediti ležaja, ki zdrži 1 M km. Težko je narediti ležaj za 3 eur in da zdrži 3 leta ali 100 k km.

Luči, sploh nove, so jajc. Delajo jih iz ene bedne plastike, da ti porumenijo, popokajo ipd. Imam skoraj 20 let starega japonca, ki ima luči kristalno čiste. Novi avti imajo pa par let stari luči, ki jih lahko vržeš samo še v smeti. Ali pa poliraš 2x na leto.

Unknown_001 ::

starfotr je izjavil:

Ni težko narediti ležaja, ki zdrži 1 M km. Težko je narediti ležaj za 3 eur in da zdrži 3 leta ali 100 k km.

Luči, sploh nove, so jajc. Delajo jih iz ene bedne plastike, da ti porumenijo, popokajo ipd. Imam skoraj 20 let starega japonca, ki ima luči kristalno čiste. Novi avti imajo pa par let stari luči, ki jih lahko vržeš samo še v smeti. Ali pa poliraš 2x na leto.


Ta bedna plastika je PC oz polikarbonat in je čisto super dokler se ne najde kreten, ki gre to zadevo polirat.

Prednost polikarbonata je udarna žilavost, zaradi katere bo luč preživela tudi močne udarce kamenja, itd. Stvari na katere naletiš pri visoki hitrosti. Pravtako se ne bo razletel na 1000 komadičev. Edina slabost je slaba UV odpornost zaradi katere rumeni. Problem se rešuje z UV stabilizatorji in UV premazi/prevlekami. Ugani kaj nastane, če tisto dol spoliraš ali zbrusiš... yeah, potem pa bod pameten s kakim poliranjem.

Če imaš ti na tistem japanerju plastične pokrove luči in ne steklenih je zelo verjetno, da so izdelani iz PMMA (polimetilmetakrilat) krajše akril. Prednost je dobra UV obstojnost. Sam tisto bo krhek lom takoj, ko boš s to lučjo nekam usekal.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

ginekk ::

Sedamdana je izjavil:

Avto bencinar, olje gre proti minimumu. Lani so mi dali na pooblaščenem servisu shell helix 10w40, in ta številka mi je ostala v glavi... grem v btc, kupim olje, odprem haubo, in na kartončku od servisa vidim nakracano "shell 5w40".

Je kaka panika če dolijem 10w40? Ali pa je škodljivo mešat, pa grem raje jutri še po eno kantico?


Ni pretirane panike. Prvič, osnova olja je iste gradacije (40). Drugič, če nisi čisto od prvega olja na istem, bo vedno prisotno mešanje ker pri vsaki menjavi zlahka ostane v motorju še 0,5-1 litra, odvisno od velikosti motorja. To ve vsak, ki ima izkušnjo suhega sestavljanja motorja - vanj gre kar malo več olja kot pri običajni menjavi.

starfotr ::

Unknown_001 je izjavil:

starfotr je izjavil:

Ni težko narediti ležaja, ki zdrži 1 M km. Težko je narediti ležaj za 3 eur in da zdrži 3 leta ali 100 k km.

Luči, sploh nove, so jajc. Delajo jih iz ene bedne plastike, da ti porumenijo, popokajo ipd. Imam skoraj 20 let starega japonca, ki ima luči kristalno čiste. Novi avti imajo pa par let stari luči, ki jih lahko vržeš samo še v smeti. Ali pa poliraš 2x na leto.


Ta bedna plastika je PC oz polikarbonat in je čisto super dokler se ne najde kreten, ki gre to zadevo polirat.

Prednost polikarbonata je udarna žilavost, zaradi katere bo luč preživela tudi močne udarce kamenja, itd. Stvari na katere naletiš pri visoki hitrosti. Pravtako se ne bo razletel na 1000 komadičev. Edina slabost je slaba UV odpornost zaradi katere rumeni. Problem se rešuje z UV stabilizatorji in UV premazi/prevlekami. Ugani kaj nastane, če tisto dol spoliraš ali zbrusiš... yeah, potem pa bod pameten s kakim poliranjem.

Če imaš ti na tistem japanerju plastične pokrove luči in ne steklenih je zelo verjetno, da so izdelani iz PMMA (polimetilmetakrilat) krajše akril. Prednost je dobra UV obstojnost. Sam tisto bo krhek lom takoj, ko boš s to lučjo nekam usekal.



Človek, jaz imam tudi plastične luči, 20 let stare. ne vem kakšna plastika je, vendar ni nič napokona, nič rumena, kot nova, nikoli polirane. Torej, nove luči so jajc. In prav briga me, kakšnen super polikarbonat so nove luči. Zanič so. Saj če drek zaviješ v celofan, je še vedno drek. Samo umazan nisi, če primeš. To je vse.

Unknown_001 ::

Niso zanič, sam vam starim bikom se ne da nič dopovedat.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

DamijanD ::

Jaz sem pri svojem avtu menjal obe luči v razmaku enega leta (traktor, srna :)) in je razlika v svetilnosti očitna, pa je razlika med obema lučema samo eno leto.

Unknown_001 ::

Če bi kdo kdaj avto opral, bi bilo tud super.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Tilen ::

DamijanD je izjavil:

Jaz sem pri svojem avtu menjal obe luči v razmaku enega leta (traktor, srna :)) in je razlika v svetilnosti očitna, pa je razlika med obema lučema samo eno leto.


Žarnice tudi?
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

DamijanD ::

Od takrat sem jih že kar nekaj zamenjal (žarnic namreč). Se mi pa zdi, da je razlika pri dolgih lučeh niti ni opazna. Zato mislim, da ni problem samo prednje steklo, ampak da tudi notranja "optika" (ogledalce, leča,...) degradira (najbolj verjetno zaradi toplotne obremenitve)

zk_eu ::

TheBlueOne je izjavil:

Kje pa vidis marze? Vsaj 90% ljudje hodijo na servis, kar je vecjega pa 90% delov ne kupujejo na servisih in sravfajo drugje.

V koncni fazi lahko originalne dele brez problema kupujes mimo proizvajalca, ker sami ne delajo prakticno nic in takoj vidis, da ni neke posebne marze. Jaz ne vidim nekega groznega profita.


Jaz ti lahko povem za mojega Opla, ko sem nazadnje menjal kisikovo sondo pred katalizatorjem. Originalno je gor Bosch oziroma kisikove sonde za Ople dela Bosch (pa še en kup zadev, recimo vžigalne svečke). Na pooblaščenem servisu je bila 173 EUR, v Eurotonu 78 EUR, na Autodocu pa 38 EUR oziroma 47 EUR s poštnino.

Ti še lahko povem na primeru raztezne posode. Na pooblaščenem servisu je 120 EUR, v Eurotonu 80 EUR, na Autodoc pa 42 EUR.

Govorim o enakih rezervnih delih z enako št. rezervnega dela, ki jih za Opel/Vauxhall/GM delajo določeni proizvajalci, le da torej nimajo GM logota gor.

Ne bom rekel, da je pri vseh enako, ampak marže so ogromne.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()

Stari maček ::

Markus386 je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Za podaljsano jamstvo, kar zal ni enako, kot daljsa garancija predvidevam, da se odlocujejo iz dveh razlogov. Prvi je KIA revolucija s svojo garancijo, ki seveda v to deloma sili konkurenco, drug del pa je da seveda servisirajo pri njih, ker je vseeno boljse biti na pozitivni nicli, kot pa da mehaniki samo sedijo in delajo minus.

Ne pravim, da ne sluzijo nic, samo pravim, da previdevam, da je vseeno vecina zasluzka pri sami prodaji. Predvidevam pa na podlagi primerjave z navadnimi mehaniki ipd. Se pa pustim popravit, ce kdo pozna celotno sliko.


Garancija 5 let je pa ja nek minimum, ki ga mora proizvajalec zagotavljat pri tako dragem produktu.

Imajo pa pooblasceni servisi se eno nalogo, in to je, da sledijo okvaram, da se zadeve kar se da zoptimizirajo. Torej če naprimer palčka pri stabilizatorju "crkuje" vsako leto, jo morajo ojačat, da niso stranke tečne. Če ležajev ne menjajo nič, niti pri 10+ let starih avtih, jih lahko malce "zoptimizirajo" in naredijo cenejše, da zdržijo kakih 7let. Podobno velja za vse ostalo, ker pri 10-15letih mora avto zgledat iztrošen, pa da kupiš novega... ne pa da je vse ok, razen ene stvari, pa da še naprej menjaš dele, in voziš starega - takrat mora it vse.. luči porumenele, pleh rjavet, podvozje fuč, sklopka na koncu, volan razpadat, lepilo na raznih tepihih popuščat, stekla morajo bit spraskana, plastika razpokana... da potem pride še ena večja okvara, ali čas za en velik servis, pa da ga brez slabe vesti vržeš/prodaš za drobiš, in kupiš nekaj novega/ejšega. (saj da ne bo pomote, to počnejo v vseh industrijah, od mikserja do pralnega stroja)

Pameten potem nikoli več ne kupi take znamke vozila. Ampak žal je bedakov preveč.

The Player ::

Sedamdana je izjavil:

Je kaka panika če dolijem 10w40? Ali pa je škodljivo mešat, pa grem raje jutri še po eno kantico?


Poglej kaj piše na pokrovčku za olje, katero olje potrebuje tvoje vozilo in se tega drži.

Kot si že sam ugotovil bodo odgovori različni, ampak najbolj zanesljivo je, da uporabljaš takšno olje, ki ga je proizvajalec navedel. Tudi, če logično razmišljaš, kaj se zgodi, če mešaš 2 tekočini različne viskoznosti? Ne meša se pravilno, kar lahko v motorju povzroči večjo obrabo in probleme.

Drugače pa glej spodnji video od 3 minute dalje, kjer govori o mešanje olj različne gostote.

jest10 ::

The Player je izjavil:


Tudi, če logično razmišljaš, kaj se zgodi, če mešaš 2 tekočini različne viskoznosti? Ne meša se pravilno, kar lahko v motorju povzroči večjo obrabo in probleme.


Tale posnetek je bolj švoh glede tega, kar bi ti rad dokazal. Ne govori o tem, da ne smeš mešati olj, ampak govori o tem, da ne smeš uporabljati olja, ki ima viskoznost drugačno od specifikacij, ki jih zahteva mašina.


Olja seveda lahko mešaš do neke mere. Ni fino mešati sintetike z mineralcem ali z oljem na bazi estrov. Lahko pa brez skrbi mešaš skupaj različno sintetiko(različne estre, ralične mineralce), dokler le ta ustreza specifikacijam.

Unknown_001 ::

Nimaš kaj mešat.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

jest10 ::

A se kej pritožiš servisu, ko ti pustijo 0,5-1l starega olja in ga zmešajo z drugačnim novim?>:D
Še več, v navodilih imaš ponavadi, da lahko dodaš do max 0,5l olja, ki ne ustreza točnim specifikacijam za mašino.

Ja, lahko mešaš olja na isti osnovi. Komot in brez problema.

Unknown_001 ::

jest10 je izjavil:

A se kej pritožiš servisu, ko ti pustijo 0,5-1l starega olja in ga zmešajo z drugačnim novim?>:D
Še več, v navodilih imaš ponavadi, da lahko dodaš do max 0,5l olja, ki ne ustreza točnim specifikacijam za mašino.

Ja, lahko mešaš olja na isti osnovi. Komot in brez problema.


Ne bod pameten.

Maš tud fabrške mešance sintetike in mineralnega.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

jest10 ::

Ampak polsintetika ima drugačne aditive(praktično enake, kot sintetika), kot mineralc. Tukej je fora.

Unknown_001 ::

jest10 je izjavil:

Ampak polsintetika ima drugačne aditive(praktično enake, kot sintetika), kot mineralc. Tukej je fora.


E, ma nemoj.

Jih znaš našteti?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

jest10 ::

Komot. Pa ne vem zakaj bi.
Moderni mineralci in sintetika/polsintetika se uporabljajo za različne namene in zato imajo različne pakete dodatkov, ter ustrezajo različnim standardom.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Motorno olje za avtomobil (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9613334 (10964) jest10
»

Prilivanje motornega olja ali menjava? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6910236 (8818) bbbbbb2015
»

Motorna olja (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7818712 (9968) hojnikb
»

motorna olja (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6818925 (15975) andromedar

Več podobnih tem