Forum » Pomoč in nasveti » Spletno gostovanje in problem z maili
Spletno gostovanje in problem z maili
Grizzly ::
Naj najprej na kratko opišem zadevo. Na strežniku A imam nameščeno spletno stran, ne pa tudi maile. Maili so shranjeni na strežniku B. Sedaj bi rad programsko iz strežnika A poslal mail preko strežnika B. Se pravi skripta phpmailer, ki je na strežniku A, se mora preko SMTP-ja povezat na strežnik B in poslat mail. Tu se ustavi, saj mailov ni mogoče poslati. SMTP debug pravi tako:
2018-11-05 12:55:00 Connection: opening to smtp.server.com:465, t=10, opt=array ( ) 2018-11-05 12:55:01 SMTP ERROR: Failed to connect to server: Connection refused (111) SMTP connect() failed. Error: SMTP connect() failed.
S strežnika A lahko pošiljam maile edino preko mailboxov, ki so neposredno na strežniku. Če pa gre za mailbox nekega drugega strežnika, pa ni šans. Še bolj zanimivo je to: ko sem skripto (phpmailer) prestavil iz strežnika A na strežnik C, sem se brez problema povezal na strežnik B in poslal mail. To pomeni, da so SMTP podatki OK, vendar nekaj preprečuje pošiljanje. Ko sem se obrnil na support spletnega gostovanja (za strežnik A), niso zaznali nobenih težav in tudi niso mogli pomagati. Premikanje mailov ali spletne strani zaenkrat ne pride v poštev - razen če je to res edina možna rešitev.
Zdaj se sprašujem kje je izvor težave - strežnik A ( pri odhodu maila) ali strežnik B (pri vhodu v strežnik)? Support na strežniku A ni zaznal težav, vendar kljub temu niti s katerimi drugimi podatki (popolnoma drugi mailbox) mailov s tega strežnika ne morem pošiljat. Je možno, da support ne zna odpraviti napake?
2018-11-05 12:55:00 Connection: opening to smtp.server.com:465, t=10, opt=array ( ) 2018-11-05 12:55:01 SMTP ERROR: Failed to connect to server: Connection refused (111) SMTP connect() failed. Error: SMTP connect() failed.
S strežnika A lahko pošiljam maile edino preko mailboxov, ki so neposredno na strežniku. Če pa gre za mailbox nekega drugega strežnika, pa ni šans. Še bolj zanimivo je to: ko sem skripto (phpmailer) prestavil iz strežnika A na strežnik C, sem se brez problema povezal na strežnik B in poslal mail. To pomeni, da so SMTP podatki OK, vendar nekaj preprečuje pošiljanje. Ko sem se obrnil na support spletnega gostovanja (za strežnik A), niso zaznali nobenih težav in tudi niso mogli pomagati. Premikanje mailov ali spletne strani zaenkrat ne pride v poštev - razen če je to res edina možna rešitev.
Zdaj se sprašujem kje je izvor težave - strežnik A ( pri odhodu maila) ali strežnik B (pri vhodu v strežnik)? Support na strežniku A ni zaznal težav, vendar kljub temu niti s katerimi drugimi podatki (popolnoma drugi mailbox) mailov s tega strežnika ne morem pošiljat. Je možno, da support ne zna odpraviti napake?
kloko ::
Ales ::
Na strežniku A bi težava lahko bila ali v tvoji kodi ali v blokiranih PHP funkcijah.
Bolj verjetno je, da požarni zid B aktivno blokira povezavo iz A, iz C pa ne.
Če si se s strežnika A npr. prevečkrat skušal povezati z napačnimi podatki, te je kak varnostni sistem na strežniku B lahko blokiral. Kontaktiraj uporabniško podporo na B in preveri. Ob tem jim sporoči iz katerega IP naslova se povezuješ.
Bolj verjetno je, da požarni zid B aktivno blokira povezavo iz A, iz C pa ne.
Če si se s strežnika A npr. prevečkrat skušal povezati z napačnimi podatki, te je kak varnostni sistem na strežniku B lahko blokiral. Kontaktiraj uporabniško podporo na B in preveri. Ob tem jim sporoči iz katerega IP naslova se povezuješ.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ales ()
Ales ::
Če hosting blokira povezovanje na tuj SMTP, je samo za zamenjat. Sicer pa najbrž nobena up. podpora ni toliko butasta, da tega ne bi vedela, OP pa je napisal, da jih je vprašal.
Grizzly ::
Da ne bo pomote:
1) smtp.server.com sem napisal tukaj, ker ne želim izdati pravega imena. Namesto "server" seveda pride ime strežnika, ki pa je pravilno, saj sem se s tem smtp-jem že povezal iz strežnika C.
2) To se dogaja že 3 dni in če bi včeraj zaradi napačnih poskusov strežnik dohodne povezave, bi po 24-ih urah verjetno spet delalo. Nobena blokada ni trajna, ali pač?
3) Kodo sem pregledal in predelal, sploh pa ni znanost... če dela na vsaj enem strežniku, je sigurno pravilno napisana, kajti drugače ne bi delala na sploh nobenem strežniku.
Karkoli okoli strežnika A bi moralo biti pregledano. Supportu sem jasno razložil kaj je problem in po mailu sem poslal še skripto, katero sem spisal, a ne dela. Tip si je res vzel časa in stestiral - vidim po tem, koliko različnih backupov je naredil iz moje skripte in na vsakem je nekaj drugače napisano. Poleg tega supporta ne morem učit, pač pa upam, da se na te zadeve spoznajo.
Ob vseh teh predpostavkah pridem do tega scenarija: Strežnik B blokira dohodno povezavo s strežnika A. Pri povezovanju s strežnika C pa iz neznanega razloga ne blokira, ampak spusti naprej. Kaj še lahko probam, če sploh kaj? V skrajnem primeru bo treba nekaj prestavit (ali maile ali spletko), ampak potem rabim jasne argumente v smislu "ne dela zaradi tega in tega".
1) smtp.server.com sem napisal tukaj, ker ne želim izdati pravega imena. Namesto "server" seveda pride ime strežnika, ki pa je pravilno, saj sem se s tem smtp-jem že povezal iz strežnika C.
2) To se dogaja že 3 dni in če bi včeraj zaradi napačnih poskusov strežnik dohodne povezave, bi po 24-ih urah verjetno spet delalo. Nobena blokada ni trajna, ali pač?
3) Kodo sem pregledal in predelal, sploh pa ni znanost... če dela na vsaj enem strežniku, je sigurno pravilno napisana, kajti drugače ne bi delala na sploh nobenem strežniku.
Karkoli okoli strežnika A bi moralo biti pregledano. Supportu sem jasno razložil kaj je problem in po mailu sem poslal še skripto, katero sem spisal, a ne dela. Tip si je res vzel časa in stestiral - vidim po tem, koliko različnih backupov je naredil iz moje skripte in na vsakem je nekaj drugače napisano. Poleg tega supporta ne morem učit, pač pa upam, da se na te zadeve spoznajo.
Ob vseh teh predpostavkah pridem do tega scenarija: Strežnik B blokira dohodno povezavo s strežnika A. Pri povezovanju s strežnika C pa iz neznanega razloga ne blokira, ampak spusti naprej. Kaj še lahko probam, če sploh kaj? V skrajnem primeru bo treba nekaj prestavit (ali maile ali spletko), ampak potem rabim jasne argumente v smislu "ne dela zaradi tega in tega".
Ales ::
Glede trajnosti blokade: odvisno, kako imajo nastavljeno. Bilo bi skrajno nespametno trajno blokirati, a srečeval sem še bolj bedaste stvari, tako da... kdo ve.
Pobaraj podporo na B, ne vidim druge.
Lahko pa se recimo za test povežeš še iz A na nek D SMTP strežnik, tako da A dokončno eliminiraš kot krivca. Razen če so to na podpori od A že probali in ti rekli, da jim je delalo.
Pobaraj podporo na B, ne vidim druge.
Lahko pa se recimo za test povežeš še iz A na nek D SMTP strežnik, tako da A dokončno eliminiraš kot krivca. Razen če so to na podpori od A že probali in ti rekli, da jim je delalo.
c3p0 ::
Če hosting blokira povezovanje na tuj SMTP, je samo za zamenjat. Sicer pa najbrž nobena up. podpora ni toliko butasta, da tega ne bi vedela, OP pa je napisal, da jih je vprašal.
Ah, young and naive :)
Požarni zid, ki se večinoma uporablja, po defaultu naredi 8x temp ban in nato trajno blokira. Hkrati pošlje mail z razlogom in blokiran IP zapiše v config. Podpora tako lahko vedno pride do odgovora, če le zna ali hoče.
Ales ::
Mešaš dve stvari. Požarni zid na A nima zakaj blokirat povezave navzven na SMTP od B. Če pa bi to iz kdo ve kakega razloga blokirali po defaultu, bi to podpora na A morala vedeti, do samodejnega bana pa pri povezavi navzven nima zakaj priti.
Podporo na B pa še nihče ni nič vprašal, kolikor razumem.
Tako nastavljen požarni zid, da večno bana po 8 začasnih banih, lahko uporablja le idiot. Kaj je to kaka default nastavitev na cPanel instalaciji? Ajoj no... Sem v hostingu že 20 let pa česa tako neumnega še nisem slišal, kaj šele, da bi kaj takega nastavil. Res pa je, da nikoli nismo uporabljali cPanela. nekoč je bil popoln crap, mogoče je zdaj kaj bolje, a nekako dvomim.
Podporo na B pa še nihče ni nič vprašal, kolikor razumem.
Tako nastavljen požarni zid, da večno bana po 8 začasnih banih, lahko uporablja le idiot. Kaj je to kaka default nastavitev na cPanel instalaciji? Ajoj no... Sem v hostingu že 20 let pa česa tako neumnega še nisem slišal, kaj šele, da bi kaj takega nastavil. Res pa je, da nikoli nismo uporabljali cPanela. nekoč je bil popoln crap, mogoče je zdaj kaj bolje, a nekako dvomim.
c3p0 ::
Predpostavljaš da podpora A ve kaj dela. Žal pogosto to ni tako.
Požarni zid A na shared hostingih skoraj praviloma blokira povezave na SMTP navzven, razen na svojega, zaradi spamming skript. Je pač najlažji način, zagotovo pa ne najboljši. To ni cPanel default nastavitev, ampak addon, ki ga precej uporabljajo in ima default nastavljeno tako.
cPanel je najboljša opcija za shared hosting trenutno, vsaj dokler se držiš tega kar ponuja. Za customizacijo pa ni več tako enostavno. Kaj pa uporabljate vi?
Požarni zid A na shared hostingih skoraj praviloma blokira povezave na SMTP navzven, razen na svojega, zaradi spamming skript. Je pač najlažji način, zagotovo pa ne najboljši. To ni cPanel default nastavitev, ampak addon, ki ga precej uporabljajo in ima default nastavljeno tako.
cPanel je najboljša opcija za shared hosting trenutno, vsaj dokler se držiš tega kar ponuja. Za customizacijo pa ni več tako enostavno. Kaj pa uporabljate vi?
Ales ::
Najbrž imaš prav, čisto možno, da podpora A ne ve za kaj takega.
Uporabljamo pa Plesk za običajna gostovanja in lastno razvito rešitev za VPS ter gostovanja aplikacij (Phusion Passenger, Jetty, Mono,...). cPanel se mi je vedno zdel soliden za uporabnike, nikoli pa ga nisem maral s stališča administracije strežnikov.
Uporabljamo pa Plesk za običajna gostovanja in lastno razvito rešitev za VPS ter gostovanja aplikacij (Phusion Passenger, Jetty, Mono,...). cPanel se mi je vedno zdel soliden za uporabnike, nikoli pa ga nisem maral s stališča administracije strežnikov.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poštni strežnik in nedosegljivostOddelek: Omrežja in internet | 6400 (5716) | jype |
» | Mozilla Thunderbird - problem s SMTP strežnikomOddelek: Programska oprema | 2739 (2601) | PujsaPepa |
» | Po menjavi ponudnika problem s pošiljanjem pošteOddelek: Omrežja in internet | 5432 (4821) | Matko |
» | web hosting: php + mysql + domenaOddelek: Izdelava spletišč | 1862 (1518) | Ales |
» | Email.siOddelek: Programska oprema | 6495 (6283) | hanuman |