Forum » Na cesti » Nakup avtodelov rezervni deli autodoc in podobno
Nakup avtodelov rezervni deli autodoc in podobno

Scena56 ::
Za Astro J bi potreboval gumijasto korito za prtljažnik. Originalni nalen prav za ta avto je recimo tale za 30 €. Iščem, da bi kupil zgolj neko gumo za 5 € in jo odrezal, vendar nič ne najdem. Vse je precej dražje.
Kaj mi svetujete?
Kaj mi svetujete?

DePalmo ::
https://www.withcar.si/avtomobili/opel?...
Najdi svojemu avtu primernega. Če je težava teh par 10 evrov, potem ti pa ne morem pomagat.
Najdi svojemu avtu primernega. Če je težava teh par 10 evrov, potem ti pa ne morem pomagat.

Assass1n ::
Za Astro J bi potreboval gumijasto korito za prtljažnik. Originalni nalen prav za ta avto je recimo tale za 30 €. Iščem, da bi kupil zgolj neko gumo za 5 € in jo odrezal, vendar nič ne najdem. Vse je precej dražje.
Kaj mi svetujete?
Gradbene trgovine imajo na metre razne pohodne gume.
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne

JeBelaCesta ::
jaz sem pred mesecem tole kupil
https://www.gumitehna.si/avtotekac-3mmx...
https://www.gumitehna.si/avtotekac-3mmx...
lep pozdrav iz višav ;-)

fikus_ ::
Scena sprašuje za prtljažnik.
Če želiš "korito" boš moral plačati tistih 30€, če kje ok podloga, potem poglej v kakšen Hofer, če še imajo.
Če želiš "korito" boš moral plačati tistih 30€, če kje ok podloga, potem poglej v kakšen Hofer, če še imajo.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Lejga ::
Sem naročal kar nekaj zadev, redko je šlo skozi brez problemov. Za isto ceno dobim stvari v lokalni štacuni v 48-tih urah. Je pa res da si znam izpogajati dobro ceno. En del, ki sem ga nujno potreboval (bil je edini v SLO in vsi trgovci so mi ga ponujali) sem dobil za 199,99€ začetna cena 560€, drugi primer 36€ na 12€... Marže so zelo visoke tako da "es ist immer luft nach unten".

Ghost7 ::
Jaz nisem imel težav z autodoc, zaenkrat. Res pa je, da sem naročeval le dele za redni servis.
In drži, da imajo naši nore marže in drži, če malo potipaš se da dobr izpogajat tudi pri nas.
In drži, da imajo naši nore marže in drži, če malo potipaš se da dobr izpogajat tudi pri nas.
https://www.bitstamp.net/ref/OM6lA9mwoeRO5Rba/

c3p0 ::
Kar je lažje, če si redni odjemalec (vsaj kozolčar), kot pa en, ki si 1x na leto pride po eno svečko.

fikus_ ::
Mehaniki dobivajo okrog 20-30% marže pri SLO dobaviteljih rezervnih delov, glede na cene, ki jih dobiš ti, kot občasen kupec.
Tako da mehanikom se splača prikazat polno ceno rezervnega dela in nizko urno postavko. Zato tudi radi menjavajo dele kot po tekočem traku, ne popravljajo kakšnega dela, ki bi ga "rešili" s čiščenjem in ponovno namazali,...
Izkušnja pred nekaj meseci, v sili razmer peljal avto na servis, štarter ni delal. Prva diagnoza mehanika pokvarjen "avtomat", kateri potisne zobnik in sklene elektriko. Ko pridem po avto, pa reče, da je moral zamenjati cel štarter. Starega sem zahteval nazaj, doma odprl, očistil ter namazal in glej čudež, štarter dela. Potem sem ga dal znancu za sixpack, štarter dela že nekaj mesecev.....
Tako da mehanikom se splača prikazat polno ceno rezervnega dela in nizko urno postavko. Zato tudi radi menjavajo dele kot po tekočem traku, ne popravljajo kakšnega dela, ki bi ga "rešili" s čiščenjem in ponovno namazali,...
Izkušnja pred nekaj meseci, v sili razmer peljal avto na servis, štarter ni delal. Prva diagnoza mehanika pokvarjen "avtomat", kateri potisne zobnik in sklene elektriko. Ko pridem po avto, pa reče, da je moral zamenjati cel štarter. Starega sem zahteval nazaj, doma odprl, očistil ter namazal in glej čudež, štarter dela. Potem sem ga dal znancu za sixpack, štarter dela že nekaj mesecev.....
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Floxi ::
Problem pri popravilu je, da če bi ti crknu pred 1 letom, bi pa potem zahtevu, da ti ga spet popravi zastonj. Tako pa reče, da ni on kriv ampak proizvajalec štarterja . Potem pa se ti zmeni s proizvajalcem glede nadomestnega dela in stroškov popravila.

mugen999 ::
Za isto ceno dobim stvari v lokalni štacuni v 48-tih urah.
Aja, za isto ceno? Imho težko. V naših avtoštacunah so vsaj kar se cen filtrov(zračni, kabinski, oljni, naftni...) postali zlatarji. Cene teh filtrov so vsaj X2 proti autodocu. Brezsramni so postali.
Ni jih recimo sram za en zračni filter avta golfovega razreda računat 39 eur.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: mugen999 ()

Blinder ::
Gledam zavorne ploščice za prednjo os za moj avto na autodoc. Kako je možno, da mi prikazuje ploščice s tako različnimi dimenzijami? Ali pašejo vse na diske ali mi autodoc prikazuje tudi napačne izdelke?
https://www.autodoc.si/rezervni-deli/za...
- Visina[mm]: 69,9
Sirina[mm]: 148,4 - Visina[mm]: 91
Sirina[mm]: 114
https://www.autodoc.si/rezervni-deli/za...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Blinder ()

Assass1n ::
Lahko so izdelki napačni ali so podatki napačno napisani pod izdelki.
Če vpišeš vin načeloma ne more biti narobe, če nisi prepričan pošji vin tja in oni preverijo.
Srečno
Če vpišeš vin načeloma ne more biti narobe, če nisi prepričan pošji vin tja in oni preverijo.
Srečno
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne

Vuli ::
ti piše zraven:
za vozila brez M-Tehnike
Debelina[mm]: 18,2
Visina[mm]: 61,6
Sirina[mm]: 155,7
za vozila s športno zavoro M
Debelina[mm]: 18,3
Visina[mm]: 91,4
Sirina[mm]: 114,5
za vozila brez M-Tehnike
Debelina[mm]: 18,2
Visina[mm]: 61,6
Sirina[mm]: 155,7
za vozila s športno zavoro M
Debelina[mm]: 18,3
Visina[mm]: 91,4
Sirina[mm]: 114,5
|Gb x570 Pro|R9 5900x|64GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

Blinder ::
VIN je že vpisan. Hvala vuli
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Blinder ()

bm1973 ::

fikus_ ::
Za tiste zavorne ploščice je dal Vuli odgovor, zakaj različne mere.
Dobro je potrebno prebrati opis, poskrolati po celem spisku in razumeti, zakaj razlike.
Dobro je potrebno prebrati opis, poskrolati po celem spisku in razumeti, zakaj razlike.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

OutOfTheBox ::
Tisti, ki ste naročevali.. koliko časa prihaja paket v Slovenijo oz. domov od oddanega naročila (cca)?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()

fikus_ ::
Prej kot en teden.
Naročeval sem pa potrošni material (zavore,...)
Sicer pa piše, če je na zalogi.
Naročeval sem pa potrošni material (zavore,...)
Sicer pa piše, če je na zalogi.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

markosus ::
Pozdrav.
Mene pa zanima tisti ki naročate preko teh spletnih trgovin,kako veste kateri del je pravi.
Ker namreč izpolnim znamko,leto izdelave,tip motorja in recimo že pri filtru goriva je dilema.
Eni filtri so z regulatorjem pritiska,eni pa ne.
Isto je pri oljnem filtru,eni z nepovratnim ventilom eni pa brez.Cela zmeda.
Mene pa zanima tisti ki naročate preko teh spletnih trgovin,kako veste kateri del je pravi.
Ker namreč izpolnim znamko,leto izdelave,tip motorja in recimo že pri filtru goriva je dilema.
Eni filtri so z regulatorjem pritiska,eni pa ne.
Isto je pri oljnem filtru,eni z nepovratnim ventilom eni pa brez.Cela zmeda.

fikus_ ::
Ko omenjaš oljni filter z in brez nepovr. ventilom. Oba pašeta, razlika je v ventilu, za katerega nekateri pravijo, da je bolje da je, nekateri pa da je vseeno.
Podobno je s filtri goriva. Pač moraš vedeti, kaj je vgrajeno oz. kaj hočeš imeti. Vgradne mere so enake oz. ti piše kakšne so.
Podobno je s filtri goriva. Pač moraš vedeti, kaj je vgrajeno oz. kaj hočeš imeti. Vgradne mere so enake oz. ti piše kakšne so.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

OutOfTheBox ::
Prej kot en teden.
Naročeval sem pa potrošni material (zavore,...)
Sicer pa piše, če je na zalogi.
Hvala.
Ker namreč izpolnim znamko,leto izdelave,tip motorja in recimo že pri filtru goriva je dilema.
Eni filtri so z regulatorjem pritiska,eni pa ne.
Isto je pri oljnem filtru,eni z nepovratnim ventilom eni pa brez.Cela zmeda.
Tisti z nepovratnim filtrom naj bi nudil boljšo zaščito motorja, sploh če je filter nameščen horizontalno. Če je vertikalno naj bi bilo načeloma vseeno, ker sama gravitacija preprečuje da bi se olje vrnilo iz filtra nazaj v motor oz. karter.
Načeloma je pa najbolje dat takega kot ga maš zdej.

Zvezdica27 ::
forumi, kataloške števvilke...
ne iskat po avtu. išči po kataloški številki + slika dela
Oljni filter pa madona res lahko kupiš in sam menjaš olje...
zz
ne iskat po avtu. išči po kataloški številki + slika dela
Oljni filter pa madona res lahko kupiš in sam menjaš olje...
zz

DePalmo ::
Pozdrav.
Mene pa zanima tisti ki naročate preko teh spletnih trgovin,kako veste kateri del je pravi.
Ker namreč izpolnim znamko,leto izdelave,tip motorja in recimo že pri filtru goriva je dilema.
Eni filtri so z regulatorjem pritiska,eni pa ne.
Isto je pri oljnem filtru,eni z nepovratnim ventilom eni pa brez.Cela zmeda.
Kataloške. Če imaš katalog svojega vozila, je do njih še lažje pridt. Včasih sem imel dostop do Peugeot Service Box (mislim da se je tako imenoval, je že veliko let od tega), sedaj imam tega https://partsouq.com/ Sem že naročal za svojo Kio in je kataloška vedno bila prava. Je pa včasih postopek najti pravi del, ker pač nisem v teh vodah in ne vem točko kaj kam paše.
Brez katalošk ne naročam ničesar več ali pa prepustim mehaniku. Včasih se mi je še dalo jebat s temi stranmi in iskanju robe da sem prišparal nekaj, sedaj pa vse več prepuščam mehanikom in raje ta čas porabim za druge stvari.

OutOfTheBox ::
AC137775436
10EUR kupon za autodoc. Sem dobil ob nakupu da šeram, če bo kdo naročeval.
10EUR kupon za autodoc. Sem dobil ob nakupu da šeram, če bo kdo naročeval.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OutOfTheBox ()

karafeka ::
Je kdo kupoval ridex diske in ploščice na autodocu? Kako se obnesejo dolgoročno? Ate imeli kake probleme z njimi?

OutOfTheBox ::
Jaz sem sicer od Ridex kupil mehanizem za šipo (ki se je dobro obnesel) sam to je povsem druga zgodba kot zavore. Sam pri zavorah ne vem če bi šparal. Kakšna je razlika v ceni?

Ganon ::
Ne vem, kateri avto imaš, pri mojem je minimalna razlika. Ridexov kolut 25 evrov, ATE pa 40 evrov. Kupi ATE.

fikus_ ::
Sem že nabavil Ridex (Autodocova blagovna znamka) ploščice (diski od prej TRW), so bile ok, prav tako zavorni cilinder s čeljustjo.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

alekskac ::
Za oba avta naročal metlice prednjih brisalcev, Bosch in Ridex. Ridexi še dobro brišejo, Boschovi so že v kanti. Potem, Starke in Ridex končniki stabilizatorja, zadovoljivo. Bremze pa tud jaz v glavnem ATE. Malo presodi kaj je ekstremno kritično, in kupi za te dele kaj renomiranega. Filtre vzamem Mann ali Bosch, ker pač predsodek, nimam realne podlage za kritiko cenejših znamk.

fikus_ ::
Za diske bi rekel, da morajo biti dobri, ploščice lažje menjaš, če je kaj narobe. Podobno za ostale dele, oceniš, kaj se splača vložiti v avto, koliko je star,....
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

MTB4life ::
Po mojih podatkih v EU uliva diske samo še ATE, ostalo je vse azija. Jaz osebno na zavorah ne bi šparal. Kaj se lahko zgodi? Pri bolj intenzivnem zaviranju se krivijo/počijo, cvilijo, še TRW, kateri naj bi bil druga izbira po ATE je v mojih očeh krap - imel na rabljenem avtomobilu in po parih dneh sem menjal na ATE Powerdiske in ATE zavorne ploščice za na cesto.
Še oseba, katera se v Slo ukvarja z zavorami, mi je predlagal, naj vzamem ATE in on dodatno obdela - za Track day-e, tukaj ni bila cestna uporaba in drugega nisem dobil.
Še oseba, katera se v Slo ukvarja z zavorami, mi je predlagal, naj vzamem ATE in on dodatno obdela - za Track day-e, tukaj ni bila cestna uporaba in drugega nisem dobil.

fikus_ ::
"Track day..." to ni normalna uporaba vozila kot se uporablja na cesti v prometu.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

MTB4life ::
Točno to sem napisal
, zato naknadna obdelava diskov. Za cestno uporabo zadostujejo navadni. Želel sem samo dodati, da ljudje s ''foha'' svetujejo ATE, kot najbolj kvaliteten aftermarket kos.


WizzardOfOZ ::
ATE že dolgo časa niso dobri diski, krivi, cvilijo, tresejo,.... TRW so veliko boljši ratal. Pa jih tudi v EU delajo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Ganon ::
Od kje pa to? Ker vse, kar slišim o ATE, so pohvale in priporočila. Da so številka ena. Na mojem avtu so bili že originalni ATE, zamenjal sem jih z isto znamko. Niti ene pripombe.

mugen999 ::
Sam kar se ploščic in diskov tiče prisegam na textar, made in england roba. So pa na autodocu med najdražjimi.

WizzardOfOZ ::
Od kje pa to? Ker vse, kar slišim o ATE, so pohvale in priporočila. Da so številka ena. Na mojem avtu so bili že originalni ATE, zamenjal sem jih z isto znamko. Niti ene pripombe.
Od ogromno ljudi, ki so mislili, da je ATE dober.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

MTB4life ::
Če ATE cvili je problem zaradi montaže in ne v materialu. Imam 11 avtomobilov, v veliki večini so opremljeni z ATE in niti enkrat nisem slišal, da bi katerikoli zacvilil, še slabše se disk zvil. Lahko rečemo, da sem malo bolj advanced user od average Joe - kot sem omenil v preteklem postu.
Lansko leto sem z enim od avtomobilov prevozil 2.000km samo na Grobniku z enim setom diskov - ATE Powerdisc in kar agresivnimi ploščicami - Ferodo DS1.11 (ta komplet cvili hladen napolno ampak kombinacija ni mišljena za drajsanje po Ljubljani).
Na Grobniku sem vozil tudi že v kombinaciji s ATE Classic diski in ploščicam kot tudi z TRW diski in ploščicami in bistveno hitreje izgublja TRW koeficient trenja glede na temperaturo v primerjavi z ATE - ATE drži do ene 400°C relativno konsistentno, nad 250°C je obraba zavornih ploščic ogromna - kot vse ostale OE/OEM ploščice.
Meni je vseeno kaj si kdo misli, jaz sem z izkušnjam prišel do moje odločitve - prva izbira je vedno ATE, če ni na voljo TRW in mogoče Texar. Sem v svoji vozniški zgodovini vozil tudi noname ploščice, zaradi katerih sem ostal brez zavor - zaradi fadinga.
Na enem od oldtimerjev sem imel TRW komplet in opravil 50.000km, če se ne motim sem samo ploščice enkrat menjal in bil popolnoma zadovoljen.
Lansko leto sem z enim od avtomobilov prevozil 2.000km samo na Grobniku z enim setom diskov - ATE Powerdisc in kar agresivnimi ploščicami - Ferodo DS1.11 (ta komplet cvili hladen napolno ampak kombinacija ni mišljena za drajsanje po Ljubljani).
Na Grobniku sem vozil tudi že v kombinaciji s ATE Classic diski in ploščicam kot tudi z TRW diski in ploščicami in bistveno hitreje izgublja TRW koeficient trenja glede na temperaturo v primerjavi z ATE - ATE drži do ene 400°C relativno konsistentno, nad 250°C je obraba zavornih ploščic ogromna - kot vse ostale OE/OEM ploščice.
Meni je vseeno kaj si kdo misli, jaz sem z izkušnjam prišel do moje odločitve - prva izbira je vedno ATE, če ni na voljo TRW in mogoče Texar. Sem v svoji vozniški zgodovini vozil tudi noname ploščice, zaradi katerih sem ostal brez zavor - zaradi fadinga.
Na enem od oldtimerjev sem imel TRW komplet in opravil 50.000km, če se ne motim sem samo ploščice enkrat menjal in bil popolnoma zadovoljen.

WizzardOfOZ ::
ATE diski zadnjih nekaj let so slabe kvalitete, pokrivljeni (merjeno z inštrumenti na servisu) in na splošno daleč od tistega, kar so nekoč bili. Malo povprašaj naokoli po zavornih servisih, kaj si mislijo o ATE diskih. Zanič roba že zadnjih nekaj let.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Ganon ::
Saj ti povem, da sem slišal samo pozitivna mnenja. In potem se najdeš ti, ki praviš, da je vse zanič. Zeh.
Na dveh avtomobilih imamo diske "zadnjih nekaj let".
Na dveh avtomobilih imamo diske "zadnjih nekaj let".
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ganon ()

MTB4life ::
WizzardOfOZ je izjavil:
ATE diski zadnjih nekaj let so slabe kvalitete, pokrivljeni (merjeno z inštrumenti na servisu) in na splošno daleč od tistega, kar so nekoč bili. Malo povprašaj naokoli po zavornih servisih, kaj si mislijo o ATE diskih. Zanič roba že zadnjih nekaj let.
Do sedaj sem to prebral samo na temu in še enem Slo forumu. Mislim, da imam v delavnici še spravljen en komplet novih diskov, lahko premerim oplet, pa bomo videli, kje smo, samo bi bilo fino imeti še en enakovreden komplet drugega proizvajalca, kar pa nimam.
Kot sem napisal vsakemu svoje, jaz prisegam na ATE letos sem spet kupil in zaenkrat brez težav.

WizzardOfOZ ::
Mtec recimo?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()

MTB4life ::
Nimam izkušenj, na svoji spletni strani oglašujejo EBC zavorne ploščice, katere so slabe kvalitete. Imel yellow stuff - ubistvu imaš z njimi samo dve možnosti zadovoljen ali popolnoma razočaran. Parimi znancem so se EBC ploščice po TD-ju razplastile - torni material je odpadel iz kovinske osnove.

WizzardOfOZ ::
Ploščice daš tiste, ki so tebi boljše. Sama kvaliteta m-tec diskov pa ni vprašljiva.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

blackbfm ::
WizzardOfOZ je izjavil:
ATE diski zadnjih nekaj let so slabe kvalitete, pokrivljeni (merjeno z inštrumenti na servisu) in na splošno daleč od tistega, kar so nekoč bili. Malo povprašaj naokoli po zavornih servisih, kaj si mislijo o ATE diskih. Zanič roba že zadnjih nekaj let.
manjka podatek kolko teh pokrivljenih je "obnovljenih" ali pod minimalno debelino ki jo navede proizvajalec
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: blackbfm ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zamenjava zavornih ploščic in diskov (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 3515 (2050) | Meizu |
» | katere firma za avtodele so kvalitetne made in europeOddelek: Na cesti | 9279 (3318) | mugen999 |
» | Cena menjave zavornega diska (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 27856 (20910) | WizzardOfOZ |
» | Rezervni deli - rezervniavtodeli24 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 25198 (17936) | undertacker |
» | Sprednji zavorni diski mazda 3 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 22262 (20634) | theBill |