RIAA - Recording Industry Association of America (RIAA) je objavila statistiko prihodkov tamkajšnje glasbene industrije v prvi polovici letošnjega leta. Ker se trendi od onkraj Atlantika pogosto prenesejo tudi na staro celino, so številke v tem smislu zanimive tudi za nas.
Skupni prihodki članic RIAA so glede na enako lansko obdobje zrasli za desetino in dosegli 4,6 milijarde ameriških dolarjev, kljub temu pa se je njihova rast v tem času upočasnila za približno polovico, primerjano s prvima polovicama let 2016 in 2017. Prihodki iz naslova pretočnih glasbenih storitev, kot sta denimo Apple Music, Amazon Music in Spotify, so glede na lani zrasli za 28 % in letos že predstavljajo tri četrtine vseh prihodkov ameriške glasbene industrije. Tovrstne storitve obenem beležijo lepo rast plačljivih uporabnikov, saj se njihovo število povečuje za približno milijon na mesec.
Slika je nekoliko drugačna pri plačljivih enkratnih prenosih glasbe, ti so nanesli komaj 12 % skupnih prihodkov članic RIAA, še leta 2015 pa so predstavljali veliko večino. Še slabše je s prodajo glasbe na fizičnih medijih; prodaja CD ploščkov je, merjeno v denarju, glede na lani upadla za 41 %. Nasprotno, pa je prodaja vinilnih plošč glede na lani prinesla 13 % več.
Nekaj casa sem uporabljal streaming. Zadnje case pa kupim posamezne komade ali albume (online prenos).
Ablumi so tipicno 2 - 10 e, singli pa ~ 1 e.
Kak nov komad dodam na youtube playlisto, ce mi je dlje casa cool, ga kupim in prenesem. Na zacetku sem bil kar presenecen kako poceni je glasba (v primerjavi s tem kar sem jih pricakoval - zato tudi tu delim to izkusnjo) in se mi bolj splaca dodajat novo glasbo v zbirko, ki mi ostane.
Thank God! Ceprav pri nas je se vedno klaverno, se trudis,vadis, snemas itd. Pa komaj kaj dobis iz sazasa. Ustvarjalec je ponavadi zadnji poplacan, kar je zalostno.
Toj tko k hollywood racunovodstvo. Loh zasluzjo pol miljarde pa bojo se zmer izgubo prkazal.
Ko smo ze pri tem, to kaj hollywood producira zadnja leta ni niti za s partisa, kaj sele da bi sel clovek v kino. Pac levi sabotirajo sami sebe.
Js nazadnje k sm gledu je bil Wonderwoman pa mi je blo zal da nism su gledat u kino zato k mi je bil kul. Sm pa kupu na ploscku. Drugac me pa boli kurac za filmovje in serije in kurce palce portugalce.
Toj tko k hollywood racunovodstvo. Loh zasluzjo pol miljarde pa bojo se zmer izgubo prkazal.
Ko smo ze pri tem, to kaj hollywood producira zadnja leta ni niti za s partisa, kaj sele da bi sel clovek v kino. Pac levi sabotirajo sami sebe.
Jp, splošno znano je, da so ameriški lastniki kapitala in lastniki holivudskih studijev socialisti in komunisti
Včasih je bolje biti tiho kot pa se hvaliti z lastno neumnostjo.
Ne govorim o tem, ampak o diversity kultu in cultural marxismu tipa "not enough black people", "too much white people":
In desničarji nekaj kar je izum kapitala, torej desnice, gladko pripišejo levici, da bi še bolj poganjali svojo ideologijo.
V holywoodu in ameriških produkcijskih hišah dobro vedo kakšna je sestava ameriške populacije (njihovega primarnega trga) in kaj bo pri določeni skupini prijelo. Zato je v vsaki spodobni seriji moral bit kak markanten lik temnopolt, zadnje čase obvezno še latino-američan, še bolje pa je, če pokriješ vse prav vse niše. Gre za biznis.
Pa mimogrede, levica je res tudi precej liberalnih nazorov a čisti liberalci na političnem podiju sodijo desno od centra. Soros ni noben levičar temveč tvoje sorte tič.
Toj tko k hollywood racunovodstvo. Loh zasluzjo pol miljarde pa bojo se zmer izgubo prkazal.
Ko smo ze pri tem, to kaj hollywood producira zadnja leta ni niti za s partisa, kaj sele da bi sel clovek v kino. Pac levi sabotirajo sami sebe.
Jp, splošno znano je, da so ameriški lastniki kapitala in lastniki holivudskih studijev socialisti in komunisti
Včasih je bolje biti tiho kot pa se hvaliti z lastno neumnostjo.
Ne govorim o tem, ampak o diversity kultu in cultural marxismu tipa "not enough black people", "too much white people":
In desničarji nekaj kar je izum kapitala, torej desnice, gladko pripišejo levici, da bi še bolj poganjali svojo ideologijo.
V holywoodu in ameriških produkcijskih hišah dobro vedo kakšna je sestava ameriške populacije (njihovega primarnega trga) in kaj bo pri določeni skupini prijelo. Zato je v vsaki spodobni seriji moral bit kak markanten lik temnopolt, zadnje čase obvezno še latino-američan, še bolje pa je, če pokriješ vse prav vse niše. Gre za biznis.
Daj ne bluzi, ljudje ki zahtevajo ta bullshit in the name of diversity ne hodijo v kino, ne kupujejo iger, ampak so le ideologi, ki mešajo drek zaradi nesposobnosti uravnavanja občutkov. Kot primer poglej Battlefield V ter Star Wars sago, kako so pušnili kurac. Also zadnja stvar, ki ljudi zanima ko gredo v odklop v kino, so politična sporočila in forced diversity. Potem pa še pogledaš Emmye, kjer si milijonarji samo-trepljajo po ramah, kako so opressed in vidiš da je Hollywood v kurcu.
Hecno je, kako kapitalisti ("desničarji") in kulturni marksisti ("levičarji") z roko v roki izvajajo svoje brainwashing seanse na ljudeh, ki se nočemo opredeliti po nekih predalčkih in ki ne želimo v čisto vsaki stvari v življenju videti politične korektnosti. Posledice so počasi vidne.
Antifašizem je danes poslednje pribežališče ničvredneža, je ideologija ničesar
in neizprosen boj proti neobstoječemu sovražniku - v zameno za državni denar
in neprofitno najemno stanovanje v središču Ljubljane. -- Tomaž Štih, 2021
Political correctness is a doctrine fostered by a delusional, illogical minority and rabidly promoted by an unscrupulous mainstream media which holds forth the proposition that it is entirely possible to pick up a turd by the clean end.
Jah, kulturni marksisti in podobna svojat, ki je najmočnejša v univerzitetnih kampusih in nima milijardnega premoženja ter lobistične moči, ima odločujoč vpliv na lastnike studijev in producentskih hiš
Ne vem kaj jemljete a bi jaz tudi, očitno dobro seka
Mimogrede, levičarski ali vsaj non-mainstream filmi in serije imajo tudi takšno sporočilo. Recimo Clooneyeva Syriana, za razliko od večine ameriške produkcije kjer ameriško netenje vojn hvalijo bolj kot so pri nas partizane, v času socializma. Ni point, da daš črnca v kader ampak to, da poveš kakšne težave imajo etnične skupnosti v ZDA, vključno z osnovno delitvijo med zelo premožnimi in siromašnimi. Črnci, ki navijajo za sedanji establishment so iste sorte tiči kot belci, ki počno enako, na zaslonu ali na facebooku.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
ima odločujoč vpliv na lastnike studijev in producentskih hiš
Ja, to je s prihodom t.i. "diversity officerjev" studije, ki urejajo interne OBVEZNE diversity treninge ter držijo za jajca HR pri zaposlitvi. Tu je tudi "outrage culture" socialnih omrežij, kjer se odločitve uporabljajo kot orožje, mediji pa jih hitro poberejo, because sweet ad/click money.
“He who controls the past controls the future. He who controls the present controls the past.”
Jp, follow the money. In ta ni pri levici temveč pri desnici. Ostalo je pa kup izmišljene ideološke navlake s katero opravičujete popolnoma nelogične umotvore, tako kot tiste, da je za migrante in begunce na mejah EU odgovorna, kdo drug kot, levica.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
ima odločujoč vpliv na lastnike studijev in producentskih hiš
Ja, to je s prihodom t.i. "diversity officerjev" studije, ki urejajo interne OBVEZNE diversity treninge ter držijo za jajca HR pri zaposlitvi. Tu je tudi "outrage culture" socialnih omrežij, kjer se odločitve uporabljajo kot orožje, mediji pa jih hitro poberejo, because sweet ad/click money.
“He who controls the past controls the future. He who controls the present controls the past.”
a si kdo predstavlja kaj bi blo če bi dali belca za martina luthra kinga
ja sam mali poštar, kurac mi je oštar
čuvajte se žene, bit ćete jebene
Ne govorim o tem, ampak o diversity kultu in cultural marxismu tipa "not enough black people", "too much white people":
Brez panike. Ko bo hollywood spoznal, da ste "ogroženi" beli moški tudi zajetna publika, boste tudi vi dobili vlogo v vojni zvezd. Baje ewoksi niso bili preveč popularni.
A lahko razložiš, v čem te frustrirajo črnci in verjetno ženske v filmih? Se počutiš ogroženega? Če ne, predvidevam, da te ne morejo motiti bolj kot havajske srajice, hlače na korenček ali hipsterske brade.
A lahko razložiš, v čem te frustrirajo črnci in verjetno ženske v filmih? Se počutiš ogroženega? Če ne, predvidevam, da te ne morejo motiti bolj kot havajske srajice, hlače na korenček ali hipsterske brade.
Ne motijo me črnci in ženske v filmih. Dejansko mi je dosti filmov kul z njimi, recimo akcijski od Snipesa, Will Smithove raznolike vloge, ali pa Denzel Washington. Od ženskih mi je bila najbolj badass Ripley v Aliensih, katere badassery je ravno da je zenstvena ampak navkljub temu njen materinski instinkt jebe mater do prezivetja.
Motijo (motijo je preveč izrazit opis, ker iz tega razloga pač ne hodim v kino, drugače pa naj klofajo filme kakšne hočejo - get woke, go broke) me vloge, kjer namesto dejansko kvalitetnega scenarija nastopa očitna ideja, da je za neko vlogo nek minority ali ženska. Primer ti je Rey (čista Mary Sue) v Star Wars rebootu, ki je popušil ali pa mala azijka (token vloga za doseg Kitajskega trga), njen lik je pa tako hudo nepomemben in nesmiselen, da mi je slabo. Glede črncev pa maš zgornje primere, kjer se za namene diversitya delajo remakei zgodovinskih dogodkov ter black-washing spreminjanje dejanskih dogodkov.
Kaj nimajo črnci svoje bogate kulture, da bi delali svoje like, scenarije in zgodbe? Hell, če jih nimajo, a jih ne znajo ustvariti? Black panther je bil korak v to smer, nevem pa zakaj bi recimo naredili črnega Supermana. Kot je napisal zgoraj, predstavljaj si razfuk, da posnamejo film o MLK z belcem v glavni vlogi.