» »

NVIDIA Turing - Uvod v RTX

NVIDIA Turing - Uvod v RTX

Temo vidijo: vsi
««
59 / 84
»»

tikitoki ::

m0LN4r je izjavil:

tikitoki je izjavil:

Leteca cebela imam pametnejse stvari za delati. Itak pa se nima smisla pogovarjati s puhloglavcem, ki misli, da je primerjava fer, ker ni. RT verzija je bila konkretno spimpana in niti slucajno ni bila sam osvetlitev zrihtana, pa odboji in vse, kar spada pod raytracing. Ampak, vidim, da nisi sposben tega dojeti ali priznati in sva zakljucila.

In sam slepec ne vidi, da je stare verzija kockasta, k lego kocke za dvoletnike. Nova verzija bolece ocitno ni tako kockasta. In ti bod temu rekel fer prikaz delovanja RT:)? In ti bos drugim o puhloglavcih:).

Napacno stvar gledas. Osredotoci se na osvetljevanje, kar je bilo tudi razlozeno, kako reagira z okolico.
To da so lepse teksture je samo "on top"


Nope, to je zavajanje.

m0LN4r je izjavil:

AMD ima se vedno 0, nula za primerjavo. Skoda.


Je bil Vega 56 demo of cryoengine daleč bolj impresiven.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tikitoki ()

FlyingBee ::

To je šele bilo zavajanje.

Sicer pa v q2 so pokazali ray tracing, ne teksture. Kot že pojasnjeno, poglej si najprej video in poslušaj kaj govori, upam, da razumeš ingliš.

Zgodovina sprememb…

Wrop ::

Naj raje pokažejo RT v kaki igri iz trenutnega leta, ne pa iz 20 let starih jajc.

tikitoki ::

FlyingBee je izjavil:

To je šele bilo zavajanje.

Sicer pa v q2 so pokazali ray tracing, ne teksture. Kot že pojasnjeno, poglej si najprej video in poslušaj kaj govori, upam, da razumeš ingliš.


Zavajanje enakovredno spimpanem q2?

Bom pogledal, tist, kar sem videl je bil pač hype train in zavajanja ne rabim, zato imam rad realne neodvisne teste.

FlyingBee ::

Ostani v svojem mehurčku.
Zakaj sploh rantaš po nvidia temah, če ti je toliko vse slabo karkoli že pokažejo?

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: tikitoki ()

D3m ::

Zakaj si rojen z zlato žlico?
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: bfranklin ()

FlyingBee ::

Če bi imel zlato žlico, bi jo že zdavnaj prodal :-)

strumf666 ::

JHabuj1 je izjavil:

Manjka samo se nvidiin nakup amdja, kot so nekoc kupili 3dfx

Če ciljaš na grafični del AMD-ja ga verjetno niti ne bi smeli nabavit zaradi protimonopolistične zakonodaje. Kar se obetov za naprej tiče bom pa kr citiral m0LN4r-jev podpis:
IN AMD RTG WE BELIEVE
Sooner or later TM

:D
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

Zgodovina sprememb…

mailer ::

Nvidia je v zadnjih letih ponudila toliko novih stvari, kot jih je konkurent v desetih letih. To je šele prva ganeracija RTX-a in vsi pričakujejo 100Hz+ 4k igranje na max nastavitvah za 500€. Pomislite koliko časa je trajalo, da se je uveljavil directx 12. Tudi tam iger ni bilo takoj. Ne morejo razvijalci na 90% izdelave ali tik pred izdajo zamenjati pogon za novejšega.
Zdaj več ali manj vsi uporabljajo Cryengine, Unity in Frostbite. Sem pa danes naletel še na enega, ki menda obeta veliko, to je Godot, free in open source community based engine.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

D3m ::

DX12 se je začel uveljati z izdajo Mantle od AMD, kot odgovor na DX11, ki sta ga skupaj spacala MS in Nvidia.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: bfranklin ()

FlyingBee ::

RT je prihodnost, bomo videli kako se bo razpletlo, oziroma prej se mora še zaplesti. Ne vidim nobene negativne stvari v RTX nvidije, saj nobenemu ni treba kupiti, da bi se moral toliko pritoževati.

D3m ::

To ne. Je pa lepo, da ne rabiš RTX, da to poganjaš.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: bfranklin ()

FlyingBee ::

Precej slabše bo brez rtx poganjalo, tako kot že dolgo velja več denarja, več muske.

D3m ::

Ni nujno. Kar poglej PhysX vs. Havok.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: bfranklin ()

mailer ::

D3m je izjavil:

To ne. Je pa lepo, da ne rabiš RTX, da to poganjaš.
Saj boš kmalu lahko poganjal, na 1660 verziji je že omogočeno, rtx variante pa imajo pač ločena jedra za to operacijo. Ne pričakuj pa da boš imel isti fps kot pri namenskih jedrih za rtx. Dejansko to vidiš že zdaj, koliko sličic več dobiš če izklopiš rtx oz koliko manj, ko ga uporabiš.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

gddr85 ::

z rtx naj bi bil render hitrejši, zato tud ekstra ray in machine learning cores noter

FlyingBee ::

Itak, ni primerljivo z physx vs. havok.

D3m ::

Bomo videli,kaj bo Crytek ustvaril.

Ker Havok je na koncu prevladal PhysX je pa postal odprtokoden.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: bfranklin ()

FlyingBee ::

Havok je zaradi konzol, ki nimajo več nv hwja. Lahko, da bo podobno z rt, ampak upam, da ne, ker konzole prinašajo napredek še počasneje. Tam je šel zaostanek v grafiki za pcjem na splošno, kaj šele za nvidio.

gddr85 ::

havoc prevladal? afaik je že en cajt v glavnem samo še cpu/gpu physx..

neo5468 ::

Wrop je izjavil:

Naj raje pokažejo RT v kaki igri iz trenutnega leta, ne pa iz 20 let starih jajc.

Quake 2 rtx ima lepšo predstavo ray tracinga kot bf5.

Wrop ::

Lepšo predstavo ima, ker je sam Quake 2 toliko star, da ni niti 1000 poligonov na eni sliki. Nima praktično nobenih elementov, ki bi odvračali pozornost od Nvidiinega RT piarja. Samo paletne texture in svetlobne učinke. V teh 20 letih so grafiko že toliko spimpali, da med igranjem skoraj ne opaziš razlike z ali brez RT v igrah, kot si že sam napisal.
Kaj pa RT zmore, so vedeli že 20 let in več nazaj. Dvomim da bi šlo veliko ljudi še enkrat preigrati Quake 2 z RT, zato da bi videli RT v igrah.

FlyingBee ::

Ne, to je prikaz in so seveda RT izpostavili. Rt je v igrah edino kar je zdaj novega in dejansko opaznega, pričakovanja pa morajo biti realna, rt je za dejanski realworld realtime prikaz zelo zahtevna zadeva, ves čas se nekaj spreminja med igro. Railway prikaz v Cryengine je šala zaenkrat.

puRetuer ::

Wrop je izjavil:

Lepšo predstavo ima, ker je sam Quake 2 toliko star, da ni niti 1000 poligonov na eni sliki. Nima praktično nobenih elementov, ki bi odvračali pozornost od Nvidiinega RT piarja. Samo paletne texture in svetlobne učinke. V teh 20 letih so grafiko že toliko spimpali, da med igranjem skoraj ne opaziš razlike z ali brez RT v igrah, kot si že sam napisal.
Kaj pa RT zmore, so vedeli že 20 let in več nazaj. Dvomim da bi šlo veliko ljudi še enkrat preigrati Quake 2 z RT, zato da bi videli RT v igrah.


Ja RTX efekt je najboljši ravno v Quaki, ne pa neki BFV odsevi v luži. Da o Tomb raiderju niti ne govorim.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: bfranklin ()

m0LN4r ::

https://blogs.nvidia.com/blog/2019/03/2...


More Creating, Less Waiting: NVIDIA RTX GPUs and Creator Ready Drivers Supercharge Creative Apps
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Wrop ::

FlyingBee je izjavil:

Ne, to je prikaz in so seveda RT izpostavili. Rt je v igrah edino kar je zdaj novega in dejansko opaznega, pričakovanja pa morajo biti realna, rt je za dejanski realworld realtime prikaz zelo zahtevna zadeva, ves čas se nekaj spreminja med igro. Railway prikaz v Cryengine je šala zaenkrat.


He he, slabo spremljaš, če misliš, da je RT edino kar je novega in opaznega v igrah.

Saj, pričakovanja so zelo mala za tiste, ki vsaj približno vedo kakše računske zahteve predstavlja realtime RT v današnjih igrah.
Predstavitev realtime RT odbojev v cryengine je znanstvena fantastika v primerjavi s predstavitvijo RT svetlobe v 20+ let stari igri.

Wrop ::

puRetuer je izjavil:

Ja RTX efekt je najboljši ravno v Quaki, ne pa neki BFV odsevi v luži. Da o Tomb raiderju niti ne govorim.


V filmih imaš še boljše efekte. Eni odsevi v današnji igri so bistveno bolj pomembni, kot "RTX efekt" v 20+ let stari igri.
Tomb Raider -> imaš lepo razloženo kaj prinese RT v igrah. Minimum gains and Maximum performance loss.

FlyingBee ::

Wrop je izjavil:

FlyingBee je izjavil:

Ne, to je prikaz in so seveda RT izpostavili. Rt je v igrah edino kar je zdaj novega in dejansko opaznega, pričakovanja pa morajo biti realna, rt je za dejanski realworld realtime prikaz zelo zahtevna zadeva, ves čas se nekaj spreminja med igro. Railway prikaz v Cryengine je šala zaenkrat.


He he, slabo spremljaš, če misliš, da je RT edino kar je novega in opaznega v igrah.

Saj, pričakovanja so zelo mala za tiste, ki vsaj približno vedo kakše računske zahteve predstavlja realtime RT v današnjih igrah.
Predstavitev realtime RT odbojev v cryengine je znanstvena fantastika v primerjavi s predstavitvijo RT svetlobe v 20+ let stari igri.

Nisi videl nič drugega od q2?

JHabuj1 ::

Kakorkoli ze kdo vidi, stvari se premikajo v odlicno smer izboljsanja graficnih izkusenj!

Wrop ::

FlyingBee je izjavil:

Nisi videl nič drugega od q2?


Seveda sem. Vse od Quake 2 naprej se dogajajo spremembe. Vedno več je bombončkov. Grafika je postajala vedno bolj realna. Vse od fiksnega grafičnega cevovodnega procesiranja točk in pikslov, pa do "splošno namenskih" grafičnih procesorjev. Samo eni hvalite Nvidiino implementacijo strojnega pospeševanja RT, čeprav ga praktično ni nikjer za videt, razen demotov na 20+ let starih igrah, igre iz leta 2018+ pa RT ne uporabljajo oz. je vizuelno dokaj vprašljiv - skoraj vse efekte že precej dobro aproksimirajo z raznimi triki, ki ne zmanjšajo fps na polovico, kot to naredi implementacija Nvidiinega RT v grafični pogon. Še na ultra nastavitvah so problemi, kjer so sence premikajoče vegetacije fiksne, čeprav se brez RT premikajo.

FlyingBee ::

Praviš, da ne vidiš razlike med rtx on in off razen fiksne sence?

FlyingBee ::

Naslednje leto bo spet zanimivo, končno tretji igralec na trgu

klinker ::

FlyingBee je izjavil:

Naslednje leto bo spet zanimivo, končno tretji igralec na trgu


Na hlajenju bodo zgleda spet sparali :D

FlyingBee ::

Če bo na ravni gtx 970, bo super, verjetno pa bolj gtx 960 flop, vsaj na začetku.

gddr85 ::

blower 970? thnx I'll pass :P

m0LN4r ::

To zgleda, kot spet neka "prosumer" roba.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

JHabuj1 ::

Nebi rajsi zadrzali taksne idiotske komentarje in pocakali, da stvqr sploh pride v prodajo????

Alien123 ::

Saj.. končno pride tretji igralec, da malo scene naredi na trgu, pol pa vijiš naše pametne einsteine po prvih slikah.

gddr85 ::

seveda dopuščamo možnost, da je to 2080/ti killer v midget blower preobleki :))

FlyingBee ::

Koduri bo spet vse za*ebal, a?

Alien123 ::

gddr85 je izjavil:

seveda dopuščamo možnost, da je to 2080/ti killer v midget blower preobleki :))


S prvo grafo bodo stopli v 1% high end gpu market?
Drzi se rajsi svoje sluzbe

Furbo ::

Zmogljivost ni nujno povezana s segrevanjem, morda pa zadeva prehiti 2080ti in to samo s pasivnim hladilnikom. 8-)
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

Jst ::

Zunaj je nov driver 419.67 WHQL, kateri kar opazno pohitri 2080 v skoraj vseh igrah. Nekje je manj dipov, nekje je par odstotkov višji FPS. Rešili so tudi HDR težave, ki sem jih imel ob vsakem upgrejdu in tudi pri nekaterih igrah.

https://www.guru3d.com/files-details/ge...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

FlyingBee ::

Trenutno imajo najboljšo ekipo za gpuje.

FlyingBee ::

Vega56, watch out!


29db v quiet bios, pod 60C, Godlike!

Dr_M ::

372GB/s na 192 bitnem vodilu8-O8-O:D
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Jarno ::

FlyingBee je izjavil:

Vega56, watch out!

29db v quiet bios, pod 60C, Godlike!


S tapravim izborom iger lahko prikažeš različne rezultate. Vega je sicer brute force princip, ki marsikeje daje slabše rezultate, ampak v AMD sponsored naslovih se dobro obnese.
W1zzard (Techpowerup) je star nVidia pristaš in zna dobro frizirat.

To je bolj merodajno (8%, ne pa 1%):

#65W!

FlyingBee ::

A je na techspot strix oc?

Jarno ::

8-O Sem pogledal, pa je referenčni model. ;((
Ptem res prideš na ene 3% razlike do vege56. :)
#65W!

FlyingBee ::

Kar lepo se navijajo, tpu je iz 1660ti strix oc še 8% izstisnil.
««
59 / 84
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

AMD najavil Radeona RX 5700 XT (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
33953645 (45082) Mr.B
»

nakup grafične v letu 2019 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Kaj kupiti
26750102 (43336) Glugy
»

AMD Navi in EPYC 2 prispeta v tretjem četrtletju (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Rezultati
10217467 (14921) Mr.B
»

Nvidia prinaša podporo DXR raytracingu na kartice GTX (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
12226338 (22767) Cange

Več podobnih tem