» »

okvara lambda sonde

okvara lambda sonde

«
1
2

guitarplayer ::

Živjo,
v avtu VW polo 1.4 becinski motor, letnik 2002 je prišlo do okvare zgornje lambda sonde(ugotovili na servisu).
Sedaj sem kupil rabljeno lambda sondo in je prekratka, drugače pa paše v avto.
Bo vse vredu, če sondo podaljšam(vsako od petih žic posebej za 30cm-zlotam,izoliram) in potem vse skupaj še ovijem v izolirni trak odporen na visoke temperature.

FX6300B ::

moralo bi biti
May the force be with you!

Utk ::

Lahko, samo moraš prav naredit: http://www.cd-group.com/Components/ntk-...

ginekk ::

Bo v redu (signal iz lamdbe ni nič zahtevnega).

shmandi ::

Lotat raje ne.

guitarplayer ::

shmandi,zakaj ne lotat?, nisem mislil nič razdirat, vsako od žic bi prerezal na polovici, vmes dal enako debelo žico in na dveh koncih zlotal ter izoliral.

guitarplayer ::

Aja, pa avto zelo cuka, pri speljevanju je potrebno dat zelo veliko gasa, drugače crkne, je možno da je to zaradi lambda sonde?
Kje v Ljubljani bi najprej dobil žice,material za izolacijo?

krneki0001 ::

Zakaj ne kupiš nove lambde? Cene za tvoj avto so od 40 do 100€ na www.rezervniavtodeli24.si. Rabljene pa so lahko še slabše kot je tvoja.

Nikakor pa ji ne podaljšuj kablov, ker če nima dovolj dolgih kablov, ni za tvoj model avta. Glede na to, da imaš star 1.4 motor iz leta 2002 imaš še navadno lambdo, ki ima razpon med 0 in 1V in vsako podaljševanje kabla bo spreminjalo upornost ter bo zaradi tega signal lambde spremenjen in avto bo napačno deloval.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Buggy ::

ne morem verjet, sem zelel napisati tocno to kar je @nebivedu napisal...ponavadi nisva tako blizu ;)

krneki0001 ::

Buggy je izjavil:

ne morem verjet, sem zelel napisati tocno to kar je @nebivedu napisal...ponavadi nisva tako blizu ;)


Pri tehničnih stvareh, kot je ta, se najina mnenja ne morejo in ne smejo "tepst".
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Utk ::

Zato ga pa mora podaljšat, da bojo enako dolg kabel kot v originalu, a ne da? Če je dobil sondo zastonj ali poceni, naj pač proba. Pri skoraj polnoletnem avtu veliko škode ne bo naredu, najbrž je ta sonda najmanjši problem. Mora pa naredit pravilno, točno enake žice, ne lotat, in termo cevke okoli.

Vsako univerzalno lambda sondo je treba "podaljšat", oz. skrajšat in povezat na original konektor, nič takega ni to.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

krneki0001 ::

Lambda najbrž paše zato, ker imajo vse skoraj enake dimenzije navoja. Konektorji so tudi zelo verjetno pri vseh nemcih isti. Kako pa lambda deluje pa ne veš pri rabljeni. Verjetno je pa vsaj 30€ plačal zanjo, novo za njegov model avta dobi pa za 41€.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Utk ::

Če je dal 30 evrov, se je pač zajebal, ampak kar je je, če je ne more vrnit, jo lahko poskusi usposobit.

Buggy ::

ce ima ta raglena lambda gor se konektor in je prekratka potem verjetno ni od tvojega avta, ce pa so jo odcvikal in morate zdej konektor prilotat je pa se slabse.

Kot je bilo povedano in kot ugotavljas tudi sam. Zaradi lambda sonde oz O2 senzorja imas lahko zelo veliko tezav z delovanjem motorja, tudi take kot si jih opisal sam.

Jaz sem ravno prejsni mesec preventivno pri 190Kkm zamenjal svojo pa me je kostala 85€ original BOSCH s konektorjem....zdrzala bo pa zdej naslednji 150Kkm, jaz bom pa vedel da s tega naslova nebo tezav in bom probleme za kaksne nepravilnosti v delovanju motorja iskal drugje :)

Levo stara (svetlo rjavkasta) desno nova.

https://www.dropbox.com/s/ne4i9781vsq61...

guitarplayer ::

Niste gledali prave sonde, rabim sondo s 5 priključki, cena je 160 eur.

guitarplayer ::

Rabljena sonda pa ni kakšna univerzalna ampak je original od Vw polo 9n 1.4 samo prekratka je(za vsako številko motorja je izgleda drugačna lambda sonda)

Scorpia ::

Podaljsaj ne bo nic narobe, niti z upornostjo, sploh ce gre za nekaj cm kabla vec. Tudi sam sem to ze pocel, pa je vse delalo in se danes dela.
////

guitarplayer ::

Ok, nameravam podaljšati za 30 cm?
V kateri trgovini bi najhitreje dobil material?
So to kakšne posebne žice?

Scorpia ::

Niso nobene posebne zice, dobis tudi v manj dobro zalozeni elektro trgovini. Ko bos stukal ponovno glej, da bos dal povsod izolacijo, tudi cez staro izolacijo. Izolir trak ne uporabljati ker bo prej ali slej odstopila. Uporabljaj izolacijo ki se skrci na toploto.
////

MadMax ::

shmandi je izjavil:

Lotat raje ne.

Tole upoštevaj.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

guitarplayer ::

Ok, zdaj je vse zvezano, kdo slučajno ve, kje je ta sprednja lambda sonda v polotu, da bi jo kar sam zamenjal. Obstaja kakšna stran, ki ti pokaže konstrukcijo avta in kje je kakšen del?

Utk ::

Isci od masine proti katalizatorju, dost variant ni.

FrRoSt ::

Samo toliko v vednost vsem, lambda sonda ni neka enostavna in nepomembna zadeva, zaradi katere bi ti v najslabšem primeru crknila samo klima v avtu...

Je kolegu crkoval avto v križišču, ravno takrat, ko bi moral speljati, mu je pa crknil. :)) In to nov avto.

Ali kdo ugane, kaj je bilo narobe!? :)):))
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

hojnikb ::

ja, ni navajen na kuplongo :)
#brezpodpisa

steev ::

MadMax je izjavil:

shmandi je izjavil:

Lotat raje ne.

Tole upoštevaj.

Jap. Raje tiste sponke za stisnit skupaj dve žici. Se ti zna zgodit, da se si odlota zaradi previsokih temperatur okoli izpuha.

Kako avto dela, ko odklopiš LMM (merilec pretoka zraka)?
:|

TheBlueOne ::

Lahko podaljsas, ampak pazi nekaj stvari. Glede na to, da je kabel kratek morda sonda ni za tvoj avto.

Problem teh sond je, da so kljucna komponenta pri regulaciji mesanice ko avto deluje v zaprtem ciklu.

Prvi del teorije, ki jo moras razumeti je, da imas pri avtih odprti cikel in zaprti cikel delovanja. Ko motor se ni segtret, ko sonda ni segreta... avto dela v odprtem, kar opmeni, da sonde ne uporablja ter se za uravnavanje mesanice goriva ampak se zanasa na preddefinirane tabele. Ko sistem doseze temperaturo delovanja motor gre v zaprti cikel (razen pri pospesevanju in se kaksni drugi situaciji...) zacne mesanico uravnavati glede na podatke, ki jih dobiva od sonde. Iz tega sledi, da ce imas napacno sondo ali narobe kalibrirano sondo, se ti lahko zgodi, da mesanica ne bo stimala. Ce bo v mesanici premalo goriva, ti lahko "zgori" motor, ce bo prevec ti zna pacati celoten sistem.

Sonde so praviloma kalibrirane z upornikom, ki je v stekerju. Je tak zanimiv uporanik, ki ga pri izdelave sonde laser reze tako dolgo, da sonda ne pride do pravih specifikacij. Tako da v nobenem primeru ne meci stran konektorja, ker je v njemu kalibracijski upornik.

Skrtatka, ce pase navoj sonde, to se dalec ne pomeni, da je OK za tvoj motor, ker je morda kalibrirana za drug tip avta.

Dodam se, da si se podaljsanja kabla lotil norabo. Izolirtrak ni resitev, ker zadev ne naredi dolgorocno vodotesnih, se posebej pri temperaturah okoli izpusnega sistema. Kable nujno polotaj in izoliraj vsaj s cevkami, ki se krcijo pri visoki temperaturi.



Ampak cisto resno, ce ti ni vseeno za avto in nisi preprican, da je sonda kalibrirana za tvoj avto, potem kupi nujno novo. S prvo sondo ni heca, ker preko nje deluje regulacija.

Samo se en fun fact, ce bo sonda kalibrirana tako, da bo mesanica "lean" torej z manj bencina, bo avto morda sel mnogo boljse, ampak ne dolgo.

Pobes ::

Meni je kuna pregrizla lambdo na pol leta starem avtu in sem zalotal kar nazaj skupaj, brez odstranjevanja lambde in dela bp že leto in pol. Zalotal sem pa zato ker so hoteli na servisu za novo 350€. Poskus lotanja je bil mnogo cenejši, če bi se pa zgodilo da bi lot popustil bi se zgodilo enako kot v primeru ko je kuna naredila operacijo. En klicaj bi dobu na vseh lcd-jih v avtu .

No kasneje čez par mesecev sem izvedel da mi kasko krije tudi pregriznene kable, ampak na servisu niso nič vedeli o tem.

MadMax ::

Problem spajkanja žic lambda sonde je povsem drugje kakor v možnosti da spoj razpade zaradi temperature izpuha.
Bo treba kak datasheet ali navodilo proizvajalca naštudirat, ker (redki) forumaši pač nismo dovolj kredibilni, da bi se nam verjelo.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

TheBlueOne ::

Morda samo se dodam. da ce kabel razpade imas manjsi problem kot ce recimo ni vodotesno izoliran. Ce ne stima izolacija, se ti lahko zgodi, da bodo vrednosti mimo, bodisi zaradi vlage ali kaksnega delnega stika s cim drugim. V tem primeru zna na prvi pogled izgledati kakor, da je vse OK, dejansko pa pocasi unicujes motor. Ce sonde ni oz. ne dela bo motor ostal v odprti zanki in se ravnal po tebelah ter vklopil check engine opozorilo (nekateri menda gredo v "limp-mode").

Ampak ne pozabit, da ce katerakoli druga koponenta ni OK, kakor crpalka za bencin, injektorji ipd, avto nima glavnega mehanizma, da to preverja, ce ni sonde in teoreticno lahko ponovno povzroci se vec skode, tudi sesuje motor do tocke brez povratka.

Ali morda imas P-kodo napake (OBD2)?

RobertDev ::

TheBlueOne je izjavil:

Lahko podaljsas, ampak pazi nekaj stvari. Glede na to, da je kabel kratek morda sonda ni za tvoj avto.

Problem teh sond je, da so kljucna komponenta pri regulaciji mesanice ko avto deluje v zaprtem ciklu.

Prvi del teorije, ki jo moras razumeti je, da imas pri avtih odprti cikel in zaprti cikel delovanja. Ko motor se ni segtret, ko sonda ni segreta... avto dela v odprtem, kar opmeni, da sonde ne uporablja ter se za uravnavanje mesanice goriva ampak se zanasa na preddefinirane tabele. Ko sistem doseze temperaturo delovanja motor gre v zaprti cikel (razen pri pospesevanju in se kaksni drugi situaciji...) zacne mesanico uravnavati glede na podatke, ki jih dobiva od sonde.


Že 20 let nazaj so dodali 2 dodatni žici za te sonde, ker so v njih dali grelce, ki segreje takoj sondo na delovno temperaturo.

TheBlueOne ::

RobertDev je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Lahko podaljsas, ampak pazi nekaj stvari. Glede na to, da je kabel kratek morda sonda ni za tvoj avto.

Problem teh sond je, da so kljucna komponenta pri regulaciji mesanice ko avto deluje v zaprtem ciklu.

Prvi del teorije, ki jo moras razumeti je, da imas pri avtih odprti cikel in zaprti cikel delovanja. Ko motor se ni segtret, ko sonda ni segreta... avto dela v odprtem, kar opmeni, da sonde ne uporablja ter se za uravnavanje mesanice goriva ampak se zanasa na preddefinirane tabele. Ko sistem doseze temperaturo delovanja motor gre v zaprti cikel (razen pri pospesevanju in se kaksni drugi situaciji...) zacne mesanico uravnavati glede na podatke, ki jih dobiva od sonde.


Že 20 let nazaj so dodali 2 dodatni žici za te sonde, ker so v njih dali grelce, ki segreje takoj sondo na delovno temperaturo.


Ne caka samo na temperaturo sonde, tudi ostalega sistema. Zapre se kjer avto tece bolj kot ne pod isto obremenitvijo. Closed loop se ves cas odpira, ko avto pospesuje, ker sonda ne reagira dovolj hitro. Zato pri pospesevanju praviloma avti mesajo dosti bolj bogato mesanico, kot je potrebna.

MadMax ::

Bolj bogata mora biti zaradi spremembe režima obremenitve, ne pa zaradi lambde.
Vplinjač je delal še bistveno bolj bogato, z elektronskim vbrizgom in lambdo so to dejansko zmanjšali na potrebni minimum.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

TheBlueOne ::

MadMax je izjavil:

Bolj bogata mora biti zaradi spremembe režima obremenitve, ne pa zaradi lambde.
Vplinjač je delal še bistveno bolj bogato, z elektronskim vbrizgom in lambdo so to dejansko zmanjšali na potrebni minimum.


Ja so, ampak samo ko ne pospesujes in je v zaprti zanki, kar je kar velik del casa. Drugace pa primerjati tako stare tehnologije nima smisla, ker so vcasih bili motorji veliko manj obcutljivi. Danes so menda tabele programirane posebej bogato v motorjih s turbo, seveda samo ko ni v zaprti zanki.

ginekk ::

Lol, eni pretiravate kot da bi šlo za megaherčni signal in je treba odboje računat. Ni to CAT5 ali coax....ethernet.

MadMax ::

TheBlueOne je izjavil:

MadMax je izjavil:

Bolj bogata mora biti zaradi spremembe režima obremenitve, ne pa zaradi lambde.
Vplinjač je delal še bistveno bolj bogato, z elektronskim vbrizgom in lambdo so to dejansko zmanjšali na potrebni minimum.


Ja so, ampak samo ko ne pospesujes in je v zaprti zanki, kar je kar velik del casa. Drugace pa primerjati tako stare tehnologije nima smisla, ker so vcasih bili motorji veliko manj obcutljivi. Danes so menda tabele programirane posebej bogato v motorjih s turbo, seveda samo ko ni v zaprti zanki.

Motor kot tak ni nobeno čudo novodobne tehnologije, le malce so ga posodobili. Niti približno ne toliko kot bi se za splošen napredek spodobilo, ampak omejitve so pač v zasnovi. Ja, v tisti "tako stari tehnologiji".
Pri povečevanju moči pač rabi bogatejšo mešanico in lambda nima nič pri tem.
Ti pa kar veselo spajkaj kable od lambde, saj je tako menda najbolje (le da tega jaz ne trdim).
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

guitarplayer ::

Sem našel, kje je sonda, bom zamenjal konec tedna ko bom imel čas.
Ne razumem čisto, zakaj bi bili kakršnikoli problemi, sonda ima 5 kablov, isto kot originalna, samih priklopov nisem nič razdiral.
Žice sem prerezal na polovici, vsako posebej podaljšal za 30 cm, mesta lotanja sem izoliral s skrčljivimi požirki+obvil z izolirnim trakom za avtomobile(odporen na visoko temperaturo)+vse kable skupaj spravil v silikonsko cevko.

Bi lahko do težav prišlo samo zaradi spremembe dolžine žice(minimalne spremembe upora)?

MadMax ::

Dolžina ni problem, ni nič kalibrirano na mikroohme. Barva na barvo, ni znanosti.
Ko bo pa odpovedala, pa to najprej pripiši spajkanju...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

guitarplayer ::

Ok, če bo odpovedala bom naredil drugačne vrste spoje.
Hvala

gorazdkop ::

Lahko da boš imel težave pri odvijanju sonde. Lahko zelo velike. Če je prijela, potem brez posebnega nastavka ne moreš nič. Tudi če nimaš prostora odšraufat, je lahko težava.

MadMax ::

Če je fuč ji pocvika kable in odšraufa s "fajfo" ali cevastim.
Posebni nastavki so posebni le zaradi kablov.
Ako pa ni prostora sploh, je pa druga pesem, takrat lahko postane zanimivo...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

ginekk ::

guitarplayer je izjavil:

Sem našel, kje je sonda, bom zamenjal konec tedna ko bom imel čas.
Ne razumem čisto, zakaj bi bili kakršnikoli problemi, sonda ima 5 kablov, isto kot originalna, samih priklopov nisem nič razdiral.
Žice sem prerezal na polovici, vsako posebej podaljšal za 30 cm, mesta lotanja sem izoliral s skrčljivimi požirki+obvil z izolirnim trakom za avtomobile(odporen na visoko temperaturo)+vse kable skupaj spravil v silikonsko cevko.

Bi lahko do težav prišlo samo zaradi spremembe dolžine žice(minimalne spremembe upora)?


Nobenih težav ne bo, to jasno vsakomur, ki ima štromarske osnove. Upam si stavit (drugače se mi ne da računat zdajle, ker res nima smisla).

Še zdaleč da bi tekel zadosten tok, da bi morebitna sprememba upornosti (ki je itak na mili nivoju) popačila signal. Tudi izjave, da se stopi cin zaradi toplote v motornem prostoru so naravnost smešne. Prej se bo potem izolacija stopila, ti samo pazi da se nikjer neposredno ne dotika vročih delov (izpuh/mašina), kot je to narajeno v originalu.

Edino kar je lahko problem, da sam senzor (torej lambda sonda) ni ustrezna, ampak to ni bilo začetno vprašanje. Čeprav tudi precej generične zadeve, imaš tako z gretjem/brez, pa široko ali ozko-pasovno.

Po mojih izkušnjah boš imel kvečjemu največ težav sondo odvijačit, ker se rado "zapeče" v izpuh, dostop z ustreznim ključem pa ni nujno enostaven.

kremenko1 ::

Za lažje odvijanje lahko pomaga ogret izpuj, je pa težava ,da se lahko hitro kam nasloniš.Javi kakšen bo rezultat menjave, ker po mojih izkušnjah še neoriginalne tipske lambde včasih "nagajajo".

krneki0001 ::

Nope. Če boš izpuh ogrel, boš uničil navoje, ko boš šraufal. Ker takrat so navoji mehkejši zaradi konkretne temperature. Izpuh mora biti hladen za menjavo.

Ogret izpuh pomeni 800 stopinj na lambdi (oziroma malo manj, ker se kr dost hitro hladi, ampak vseeno. Lambda je takoj na izhodu izpušnega sistema iz motorja in normalno deluje nekje na okoli 800 stopinjah.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

guitarplayer ::

Ok, sporočim če mi bo ratalo odšraufat

Vanich ::

...lahko je pa le katalizator fuč in zastonj menjaš lambda sondo.

TheBlueOne ::

MadMax je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

MadMax je izjavil:

Bolj bogata mora biti zaradi spremembe režima obremenitve, ne pa zaradi lambde.
Vplinjač je delal še bistveno bolj bogato, z elektronskim vbrizgom in lambdo so to dejansko zmanjšali na potrebni minimum.


Ja so, ampak samo ko ne pospesujes in je v zaprti zanki, kar je kar velik del casa. Drugace pa primerjati tako stare tehnologije nima smisla, ker so vcasih bili motorji veliko manj obcutljivi. Danes so menda tabele programirane posebej bogato v motorjih s turbo, seveda samo ko ni v zaprti zanki.

Motor kot tak ni nobeno čudo novodobne tehnologije, le malce so ga posodobili. Niti približno ne toliko kot bi se za splošen napredek spodobilo, ampak omejitve so pač v zasnovi. Ja, v tisti "tako stari tehnologiji".
Pri povečevanju moči pač rabi bogatejšo mešanico in lambda nima nič pri tem.
Ti pa kar veselo spajkaj kable od lambde, saj je tako menda najbolje (le da tega jaz ne trdim).


Seveda ni cudo, ampak je fino, ce razumes zakaj je tam ter kako deluje in kaksne so lahko posledice, ce sonda ni pravilno kalibrirana za dani motor. Prva sonda ni tam samo za to, da z drugo preverja, ce je katalizator v dobri formi ampak tudi doloca mesanico v zaprti zanki. Ce ne ves kaj je to preberi kaj o closed loop in open loop.

Ne govorim, da ni ali je potrebna "bolj" bogata mesanica ko pospesujes, pravim da je pretirano bogata, ker se motor ne mora zanasati na sondo, da mu dovolj hitro vraca signal in raje gre na varno stran, kjer doda vec bencina. Mimogrede, bi avto pospeseval mnogo boljse, ce bi bila manj bogata, ampak bi ga lahko sesula povisana temperatura ali pa celo unicen motor, ce ima turbo.

Ce mu odklopis sondo in avto ne gre v limp-mode, potem se bo cel cas zanasal na tabele in popolnoma ignoriral sondo. Ce je vse OK ne bi smelo biti neke razlike, ce pa recimo gre kot raketa pa je "lean", ce kadi pa je "rich", gre pa skoraj vedno na "rich" stran, da sciti motor, ker nima kontrole.

Ce sonda ni parametrirana za tvoj avto, pa bo ce imas sreco vrednost odstopala dovolj, da bo javil napako in jo ignoriral ter tezil s check engine lucko. Ce ne bos imel srece, pa bodo vrednosti nekje sprejelmjive in bo ali pacal sistem ali pa unicil motor.

Drugace pa tu razlozijo na siroko, ce te zanima kaj vec kot kar je naredil sosedov Janez mehanik in je delovalo.

http://www.autotap.com/techlibrary/unde...

krneki0001 ::

Najbolj zanimiv je ta del na koncu:
Unheated 1 or 2 wire wire O2 sensors on 1976 through early 1990s vehicles can be replaced every 30,000 to 50,000 miles. Heated 3 and 4-wire O2 sensors on mid-1980s through mid-1990s applications can be changed every 60,000 miles. On OBDII equipped vehicles (1996 & up), a replacement interval of 100,000 miles is recommended.


Pa tega skoraj nihče ne upošteva. Še slabše, če to počneš si za večino neumen, ker zapravljaš denar brez potrebe, ker lambda še vedno dela. (vedo pa ne, da na leto prišparaš veliko več na gorivu, ker zaradi lambde, ki deluje pravilno, se dejansko tudi zmanjša poraba goriva. Za moj avto stane nekje med 80 in 100 evri (odvisno od marže prodajalcev), pozna se pa med rabljeno in novo pri porabi vsaj 2 litra na 100km prevoženih.)
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Buggy ::

Za moj avto stane nekje med 80 in 100 evri (odvisno od marže prodajalcev), pozna se pa med rabljeno in novo pri porabi vsaj 2 litra na 100km prevoženih.)


...no tole se mi zdi, da malce pretiravas. Ce lambda ni crknena, kar bi ti ze javljal ECU in je samo iztrosena oz. lena potem je malenkostna razlika v porabi ze prisotna ne pa taksna. Bolj je opazno, ko iztroseno a se vedno delujoco zamenjas z novo, pri odzivnosti motorja...vsaj moj obcutek je bil tak.

FX6300B ::

OK pa imam tudi sam problem z lambdo za katalizatorjem in sicer z grelcem,
avto je Škoda Octavia combi MK1 1.6 bencinar 2003 OBD2 mi javlja napako na grelcu, kar mi je že prejšni lastnik rekel da neve kaj bi lahko bilo, da jo je menjal pa je isti drek, moti me predvsem zaradi check engine light nazadnje ko sem imel malo časa sem konektor od lambde odklopil in z ohm metrom pomeril grelec cca 10ohmov ok sepravi grelec je OK razen če je problem ker sonda predvidevam da ni original in ECU zazna da je prevelika upornost, bral sem da bi moralo biti med 0 in 6 ohmi... druga stvar pa ki pa sem jo še pomeril je napetost ki je na kontaktih grelca in ta je le 4 volte.. avto je bil takrat totalno mrzel saj je stal 1 dan res pa je da ga nisem zalavfal ampak mu dal samo kontakt. Bom jutri če bo vreme in čas probal pri zalavfanem avtu pomerit, ker sumim da bi lahko bilo kaj z napajanjem, saj jo je že prejšni lastnik menjal itd. Pa me zanima če ima kdo kakšno idejo, oče je včasih imel skoraj enako škodo 2000 2.0 in je to lambdo brez težav lahko zamenjal za neoriginalno

edit:
pa naj še omenim da sem začel opažati v zadnjem času včasih ko stojim kje obrate kar sam navije do cca 1500 rpm pa jih ne drži konstantno ampak nihajo, potem normalno speleš vse dela ok,
če avto ugasneš in ponovno prižgeš napaka izgine idla normalno na 800-900rmp je možno da je povezano? sicer kot vem za mešanje bencina skrbi lambda pred katalizatorjem in je zadnja le za preverjanje delovanja katalizatorja?
May the force be with you!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: FX6300B ()

Utk ::

Buggy je izjavil:

Za moj avto stane nekje med 80 in 100 evri (odvisno od marže prodajalcev), pozna se pa med rabljeno in novo pri porabi vsaj 2 litra na 100km prevoženih.)


...no tole se mi zdi, da malce pretiravas. Ce lambda ni crknena, kar bi ti ze javljal ECU in je samo iztrosena oz. lena potem je malenkostna razlika v porabi ze prisotna ne pa taksna. Bolj je opazno, ko iztroseno a se vedno delujoco zamenjas z novo, pri odzivnosti motorja...vsaj moj obcutek je bil tak.

Da bi nebivedu pretiraval? Neeeeeee.
Jaz imam na dveh avtih krepko preko 100,000 milj, in poraba sigurno ni niti pol litra vecja kot pri novem.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katalizator ali premalo ogret avto?

Oddelek: Na cesti
293189 (2252) šernk
»

vpliv motornega olja na izpuh

Oddelek: Na cesti
212287 (1683) WizzardOfOZ
»

Lučka za motor gori

Oddelek: Na cesti
2310657 (9382) Spajky
»

Ugašanje avtomobila v prostem teku

Oddelek: Na cesti
4315075 (13717) miraldinjos
»

Fuč katalizator ali??? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7619351 (17150) Spajky

Več podobnih tem