» »

Lučka za motor gori

Lučka za motor gori

Heisenberg ::

Prosim za pomoč, in sicer se gre za Renault Scenic letnik 2003 -face lift prvega modela, 1.8 bencinar.

SIMPTOMI:
- Gori lučka za motor
- ko pohodim plin do konca se sliši kot bi vklopil turbo (globoko doni iz auspuha)
- trese v mirovanju

Identične simptome sem imel že večkrat in se je izkazalo, da je v okvari vžigalna tuljava.
Ko sem na servisu plačal kot bogataš 85EUR za menjavo 20EUR vredne tuljave, sem se odločil da to napravim sam. (do sedaj je bilo tako 3x da sem menjal tuljavo)

Kupil sem novo tuljavo (seveda ustrezno) in sem probal menjati.

Napake nisem odkril :/

Je možno, da iste simptome povzroča kaj drugega kot tuljava?


Hvala za pomoč!

Kragulj ::

Če si kje iz bližine Maribora povej pa ga bova priklopila na računalnik in naredila diagnostiko..

TESKAn ::

Zamenjaj svecke in/ali vzigalne kable, ce jih imas.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Heisenberg ::

Kragulj je izjavil:

Če si kje iz bližine Maribora povej pa ga bova priklopila na računalnik in naredila diagnostiko..

Hvala,a nisem - gorenjska

Utk ::

Na računalnik ga moraš priklopit, pol pa naprej. Glede na to da je to renault, je bolj verjetno kaj s kabli in konektorji kot s svečkami in tuljavo. Svečke si menda menjal kaj v zadnjih petih letih, tuljave pa tudi, še prevečkrat.

Heisenberg ::

Ponovno se oglašam, ker sem dobil končno podatke.
Po priklopu na OBD2 mi je izpisalo naslednje kode:

-P0130 O2 Sensor Circuit (Bank 1 Sensor 1)
-P0135 O2 Sensor Heater Circuit (Bank 1 Sensor 1)

Po malce brskanja po googlu mi javi da je to senzor za zrak? Lambda sonda?


Prosim za vaša mnejna, HVALA!!!

noraguta ::

Ni lambda ampak fergazr! Dotok zraka v mešanco.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

buneech ::

Lambda.

Heisenberg ::

noraguta je izjavil:

Ni lambda ampak fergazr! Dotok zraka v mešanco.



prosim za prevod "fergazr", sicer besedo poznam ,samo ko iščeš dele tega ne najde :)

noraguta ::

Ponavad gre loputa za zrak
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

radmannsdorf ::

Heisenberg je izjavil:

noraguta je izjavil:

Ni lambda ampak fergazr! Dotok zraka v mešanco.



prosim za prevod "fergazr", sicer besedo poznam ,samo ko iščeš dele tega ne najde :)

Uplinjač.

Martin Krpan ::

Vplinjač ?
Kolikor vem je pri avtomobilih že zdavnaj na smetišču zgodovine tam od enga davnega leta gospodovega entaužentdevetstoštiriindevedesetega !:))

noraguta ::

Stvar je pa še zmer ista. Pr fergazarju edin lučka ni gorela. Lihk pa rečeš ajbšpric pa napišeš iIzliv čeprov to ni.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Miha 333 ::

Stvar nikakor ni ista. Princip delovanja je povsem drugačen. "Fergazer" (slovensko uplinjač) uplini gorivo in ga primeša vstopnemu zraku. Ta tehnologija se je iz avtomobilov poslovila nekje konec osemdesetih. "Ajnšpric" (slovensko neposredni vbrizg) pa s pomočjo injektorjev vbrizga gorivo neposredno v zgorevalno komoro in omogoča dosti bolj precizno dovajanje goriva. Je pa seveda več možnosti, da kaj odpove, praviloma pa pri diagnosticiranju ne gre brez priklopa na tester.

Krigl ::

Miha 333 je izjavil:

Stvar nikakor ni ista. Princip delovanja je povsem drugačen. "Fergazer" (slovensko uplinjač) uplini gorivo in ga primeša vstopnemu zraku. Ta tehnologija se je iz avtomobilov poslovila nekje konec osemdesetih. "Ajnšpric" (slovensko neposredni vbrizg) pa s pomočjo injektorjev vbrizga gorivo neposredno v zgorevalno komoro in omogoča dosti bolj precizno dovajanje goriva. Je pa seveda več možnosti, da kaj odpove, praviloma pa pri diagnosticiranju ne gre brez priklopa na tester.


hja, ajnšpric je bolj mišljen kot vbrizg, kjer vbrizgavaš gorivo v sesalni kolektor.

pri direktnem vbrizgu pa vbrizgavaš gorivo direktno z injektorjem, ki je v glavi motorja (ne v sesalnem kolektorju!), v cilinder

ampak ta debata avtorju teme itak ne pomaga kaj dosti:)

Spajky ::

Najverjetneje je slab kontakt na konektorju prve lambda sonde. Prešpricaj z WD-40 žice in konektor.Po par vžigih, vožnjah, bi se morala lampica ugasnit (pametno je resetirat auto komp predtem)...

Če to ni dovolj, pomeni, da je crknilo interno (pred)gretje te lambda sonde (ali prekinil kabel za to - P0135 O2 Sensor Heater Circuit!).
Zaradi te napake, rabi avto precej več časa (da se sonda segreje na preko 250° namesto par sekund, par minut) in ta čas pije več (ker misli, da je hudo mraz).

Lahko je pa crknil MosFet driver močnostni tranzistor v motorni elektroniki in ne daje toka sondi ali je gretje sonde v kratkem stiku interno v njej-prebila izolacija!

To se da preverit tako, da se na kablu za sondo/konektorju (njenem napajanju!-2 žice od štirih-ponavadi bele) priključi 10W/12V avto žarnico, ki mora migetat/brlet v ritmu delovanja motorja (so kvadratni enosmerni impulzi 12V/1,5A nekje 50x v sekundi na teh dveh žicah) ... Če dela žarnica tako, je motorna elektronika OK.

Lahko pa nabaviš na Bolhi etc. rabljeno enako sondo komplet in jo na konektor priključiš za test, če je Ok jo pač zamenjaš. To zna bit lahko cela Piz**rija, ker je stara že verjetno zapečena na izpušni kolektor in/ali celo pod kakšnim pokrovom z zaruznjenimi vijaki. Tudi mehanik se zna zezat s tem in ne bo poceni; nove sonde ni izpod 50€ nikjer (kopija).

Ker to stalno gorenje LEDICE na armaturi preprečuje opozorila na druge ev.napake, je treba to rešit, sicer te na tehničnem lahko ne spustijo skozi.

Meni se je zgodilo podobno ampak na drugem (post-katal.) senzorju in sem zase po domače "zrihtal" http://www.elektron.si/forum/viewtopic....

Če si kupil rabljen avto, je to en od indikatorjev, da ima več km kot piše ... grelec od lambda sonde se pač kar tako ne skuri ...

...ja bo nekaj zezancije kot vidiš, upaj, da bo samo WD-40 rešil tvoj problem :) ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Spajky ()

radmannsdorf ::

Enaka lučka se mi je prižgala včeraj, po par mesecih. Sicer na Fiat Doblo bencinar. Grem na avtocesto, ogretega nažgem do konca, parkiram in grem na kavo, ko pridem nazaj lučka ne gori več.
Je pa res da se mi to naredi, ko se vozim počasi, nobene relacije, od stranke do stranke. Baje da se ne skurijo saje in zato javlja.

Heisenberg ::

Spajky je izjavil:

Najverjetneje je slab kontakt na konektorju prve lambda sonde. Prešpricaj z WD-40 žice in konektor.Po par vžigih, vožnjah, bi se morala lampica ugasnit (pametno je resetirat auto komp predtem)...

Če to ni dovolj, pomeni, da je crknilo interno (pred)gretje te lambda sonde (ali prekinil kabel za to - P0135 O2 Sensor Heater Circuit!).
Zaradi te napake, rabi avto precej več časa (da se sonda segreje na preko 250° namesto par sekund, par minut) in ta čas pije več (ker misli, da je hudo mraz).

Lahko je pa crknil MosFet driver močnostni tranzistor v motorni elektroniki in ne daje toka sondi ali je gretje sonde v kratkem stiku interno v njej-prebila izolacija!

To se da preverit tako, da se na kablu za sondo/konektorju (njenem napajanju!-2 žice od štirih-ponavadi bele) priključi 10W/12V avto žarnico, ki mora migetat/brlet v ritmu delovanja motorja (so kvadratni enosmerni impulzi 12V/1,5A nekje 50x v sekundi na teh dveh žicah) ... Če dela žarnica tako, je motorna elektronika OK.

Lahko pa nabaviš na Bolhi etc. rabljeno enako sondo komplet in jo na konektor priključiš za test, če je Ok jo pač zamenjaš. To zna bit lahko cela Piz**rija, ker je stara že verjetno zapečena na izpušni kolektor in/ali celo pod kakšnim pokrovom z zaruznjenimi vijaki. Tudi mehanik se zna zezat s tem in ne bo poceni; nove sonde ni izpod 50€ nikjer (kopija).

Ker to stalno gorenje LEDICE na armaturi preprečuje opozorila na druge ev.napake, je treba to rešit, sicer te na tehničnem lahko ne spustijo skozi.

Meni se je zgodilo podobno ampak na drugem (post-katal.) senzorju in sem zase po domače "zrihtal" http://www.elektron.si/forum/viewtopic....

Če si kupil rabljen avto, je to en od indikatorjev, da ima več km kot piše ... grelec od lambda sonde se pač kar tako ne skuri ...

...ja bo nekaj zezancije kot vidiš, upaj, da bo samo WD-40 rešil tvoj problem :) ...



No tole je pa odgovor vreden.....vsaj kište pira! :) HVALA za nasvete, bom sprobal takoj ko dobim spet ta avto v roke pa poročam! Hvala!

Spajky ::

Lambda senzorji na 4 žice: napetosti se merijo med žicami (signal črna-rumena; gretje bela-bela) in ne na maso avta direkt ker se ponekod med žicami in maso rabi za elektroniko kot detekcija napake.

Dobro je imeti ročni digitalni osciloskop za signal in impulze gretja; za samo napetost gretja pa analogni multimeter (digitalnemu se meša). Magari se sposodi zadeve za krajši čas.

Pri 3-žilnem lambda senzorju (redkejši zadnje čase) je masa skupna na maso avta in ni problema s tem.

Če občasno zeza lučka za motor ala gori pri Doblo, je lahko ali slab kontakt na konektorju (ko je avto segret se vse razširi, pa naredi kontakt) ali že zapacana druga lambda post-kat sonda ali zapacan katalizator. Je na YT nekaj videou, ki kažejo DIY pucanje lambda sonde.

Jest sem "pucal" vse z vlitjem 1/4L nitro razredčila za barve na poln tank ;) ... vsebuje nekje 20% acetona, ostalo so daljši benzenovi aromatični ogljikovodiki ... ni pa to dobro za ekologijo :)) ... katalizator "ko nov" ... ne bojim pa se mojega Puntiča naterat tudi do 8k RPM ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

radmannsdorf ::

Spajky, nice! Hvala za info :) A pa je tole varno vlivat v tank? Me kar mika da bi probal heh. Kolkokrat si pa naredil to?

Spajky ::

Mah, varno? hja, jest mislim da če so v glavnem ogljikovodiki, da ne bi smelo bit problema ... ma VSAK to počne NA LASTNO ODGOVORNOST !!! . Dva deci na 40L bencina, ne bi smelo bit hudega IMHO ... jest sem to samo enkrat napravil, je bilo zadosti ;) ... tudi ni bilo kake opazne razlike med vožnjo v začetku ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

Vanich ::

Spajky je izjavil:

Mah, varno? hja, jest mislim da če so v glavnem ogljikovodiki, da ne bi smelo bit problema ... ma VSAK to počne NA LASTNO ODGOVORNOST !!! . Dva deci na 40L bencina, ne bi smelo bit hudega IMHO ... jest sem to samo enkrat napravil, je bilo zadosti ;) ... tudi ni bilo kake opazne razlike med vožnjo v začetku ...


Katero razredčilo si pa vzel?

šernk ::

jemat nasvete od človeka, ki tera avto do blokade...verjetno še ni slišal da tam avto izgubi moč.

Dva deci na 40L bencina, ne bi smelo bit hudega IMHO .

še vsak mi je rekel, da ni hudega če tankaš bencin v dizel, hujše je če tankaš dizel v bencinca. to so pač gostilniške debate na podlagi lastnih izkušenj, ki so se srečno iztekle. teorija pravi pa drugače in se tudi rada potrdi skozi prakso na XY primerkov. ne se pusluževat nekih domačih zadev ker ko gre kaj narobe ne bo nihče potem odgovarjal zato.

marsikaj se da res rešit po domače za 10eur, samo potem se zna čez čas izkazat da te je teh 10eur stalo 1000eur, v nasprotnem primeru bi imel pa mir za 100-200eur.

če gori lučka od motorja se avto priklopi na tester in se ne ugotavlja kaj je narobe, današnji avti nimajo 2 kabla in eno cevko za bencin. zelo verjetno je lamda sonda. chipshit neoriginal je cca 25-30eur (vprašanje če delajo je tu vedno v zraku), če želiš neoriginalno kvaliteto si pa na ceni originala, original zadeva od 80-120eur. drugače menjajte trgovine. ker za lamdo v življenju še nisem slišal višje številke od 120eur. sploh pa ne za FLAR group.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

Spajky ::

šernk je izjavil:

jemat nasvete od človeka, ki tera avto do blokade...
Moj nima blokade + prepariran motor in menjalnik s Ceramizer od LiquiMolly + že zlaufan motor. Druga je nov avto/motor, pa tudi zaterat do 8kRpm je redko - "v nuji", normalno ne čez 6kRpm ;) ... vsi nekaj paničarijo glede obratov ... še pri nobenem mojem avtu mi ni zabrisalo ventilov skozi pokrov ;) ...

Vanich je izjavil:

Katero razredčilo si pa vzel?
Nitro Thinner Top od Multichimica (našel v Merkurju predlani) : http://www.multichimica.com/product/thi...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katalizator ali premalo ogret avto?

Oddelek: Na cesti
293300 (2363) šernk
»

Kisikova sonda za katalizatorjem

Oddelek: Na cesti
82126 (1912) ginekk
»

okvara lambda sonde (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
9515906 (13632) krneki0001
»

Fiat Punto 1.2 2003 letnik (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9417402 (13509) Spajky
»

Ugašanje avtomobila v prostem teku

Oddelek: Na cesti
4315158 (13800) miraldinjos

Več podobnih tem