Forum » Pomoč in nasveti » okvara lambda sonde
okvara lambda sonde
krneki0001 ::
Za moj avto stane nekje med 80 in 100 evri (odvisno od marže prodajalcev), pozna se pa med rabljeno in novo pri porabi vsaj 2 litra na 100km prevoženih.)
...no tole se mi zdi, da malce pretiravas. Ce lambda ni crknena, kar bi ti ze javljal ECU in je samo iztrosena oz. lena potem je malenkostna razlika v porabi ze prisotna ne pa taksna. Bolj je opazno, ko iztroseno a se vedno delujoco zamenjas z novo, pri odzivnosti motorja...vsaj moj obcutek je bil tak.
Ne, ni malenkostna razlika. Vsaj na 2500ccm bencinarju ne. Kode ni bilo še nobene, samo povprečna poraba je začela naraščat in pristala nad 10 litrov, na relacije ga nisem spravil pod 9 litrov. Ko sem zamenjal lambdo, je padla povprečna poraba za 2 litra, na relacijo pa še malo več. V avtu je druga lambda, prva se je menjala na okoli 200k, druga sedaj na 400k kilometrov.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
krneki0001 ::
OK pa imam tudi sam problem z lambdo za katalizatorjem in sicer z grelcem,
avto je Škoda Octavia combi MK1 1.6 bencinar 2003 OBD2 mi javlja napako na grelcu, kar mi je že prejšni lastnik rekel da neve kaj bi lahko bilo, da jo je menjal pa je isti drek, moti me predvsem zaradi check engine light nazadnje ko sem imel malo časa sem konektor od lambde odklopil in z ohm metrom pomeril grelec cca 10ohmov ok sepravi grelec je OK razen če je problem ker sonda predvidevam da ni original in ECU zazna da je prevelika upornost, bral sem da bi moralo biti med 0 in 6 ohmi... druga stvar pa ki pa sem jo še pomeril je napetost ki je na kontaktih grelca in ta je le 4 volte.. avto je bil takrat totalno mrzel saj je stal 1 dan res pa je da ga nisem zalavfal ampak mu dal samo kontakt. Bom jutri če bo vreme in čas probal pri zalavfanem avtu pomerit, ker sumim da bi lahko bilo kaj z napajanjem, saj jo je že prejšni lastnik menjal itd. Pa me zanima če ima kdo kakšno idejo, oče je včasih imel skoraj enako škodo 2000 2.0 in je to lambdo brez težav lahko zamenjal za neoriginalno
edit:
pa naj še omenim da sem začel opažati v zadnjem času včasih ko stojim kje obrate kar sam navije do cca 1500 rpm pa jih ne drži konstantno ampak nihajo, potem normalno speleš vse dela ok,
če avto ugasneš in ponovno prižgeš napaka izgine idla normalno na 800-900rmp je možno da je povezano? sicer kot vem za mešanje bencina skrbi lambda pred katalizatorjem in je zadnja le za preverjanje delovanja katalizatorja?
Daj kodo napake napiši.
Zelo različno je z neoriginalnimi lambdami. Moraš bolj na tehničen forum za tvoj avto in vprašat, katera kopija dobro deluje in katera dela probleme. Pri japonskih avtomobilih se dobro obnesejo lambde od firme Delphi, na evropskih pa vsi jamrajo, da so problemi, če daš dotično lambdo kot nadomestno zadevo.
Ta del ko ti obrate navija. Novi avtomobili večinoma nimajo več motorčka prostega teka, ampak je ves sistem v loputi. Lahko je zapacana, pa se ne zapre dobro, lahko pa to dela zaradi lambde.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
FX6300B ::
koda napake je p0036.
bom preveril loputo samo ce bi bila loputa potem vrjet o nebi bilo ok ko avto ugasnes in prizges ali pač
bom preveril loputo samo ce bi bila loputa potem vrjet o nebi bilo ok ko avto ugasnes in prizges ali pač
May the force be with you!
FX6300B ::
koda napake je p0036.
bom preveril loputo samo ce bi bila loputa potem vrjet o nebi bilo ok ko avto ugasnes in prizges ali pač
bom preveril loputo samo ce bi bila loputa potem vrjet o nebi bilo ok ko avto ugasnes in prizges ali pač
May the force be with you!
FX6300B ::
je možno da je napaka samo ker je grelec 10ohmov namesto 6 kot piše skoraj povsod da mora biti?
ker po ohmovem zakonu U = R * I je tok ki teče skozi 10 ohm grelec 1.2A pri 12V je to 14.4W če pa je grelec manj od 6 ohm pa teče tok min 2A kar je min 24W, dosti velika razlika lambdo ne segreje dovolj? ali pa jo pa ECU ne zazna dovolj velikega toka?
ker po ohmovem zakonu U = R * I je tok ki teče skozi 10 ohm grelec 1.2A pri 12V je to 14.4W če pa je grelec manj od 6 ohm pa teče tok min 2A kar je min 24W, dosti velika razlika lambdo ne segreje dovolj? ali pa jo pa ECU ne zazna dovolj velikega toka?
May the force be with you!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: FX6300B ()
guitarplayer ::
Danes sem po eni uri s težavo zamenjal lambda sondo, ki očitno deluje. Lučka takoj ni ugasnila, je pa po parih minutah in zdaj ne gori več.
Hvala vsem za pomoč.
Hvala vsem za pomoč.
Utk ::
krneki0001 je izjavil:
Za moj avto stane nekje med 80 in 100 evri (odvisno od marže prodajalcev), pozna se pa med rabljeno in novo pri porabi vsaj 2 litra na 100km prevoženih.)
...no tole se mi zdi, da malce pretiravas. Ce lambda ni crknena, kar bi ti ze javljal ECU in je samo iztrosena oz. lena potem je malenkostna razlika v porabi ze prisotna ne pa taksna. Bolj je opazno, ko iztroseno a se vedno delujoco zamenjas z novo, pri odzivnosti motorja...vsaj moj obcutek je bil tak.
Ne, ni malenkostna razlika. Vsaj na 2500ccm bencinarju ne. Kode ni bilo še nobene, samo povprečna poraba je začela naraščat in pristala nad 10 litrov, na relacije ga nisem spravil pod 9 litrov. Ko sem zamenjal lambdo, je padla povprečna poraba za 2 litra, na relacijo pa še malo več. V avtu je druga lambda, prva se je menjala na okoli 200k, druga sedaj na 400k kilometrov.
Se pravi je nisi menjal slucajno in preventivno, ampak je bila zanic, subaru pa ne javi napake, ker subaruji se ne kvarijo.
krneki0001 ::
Če bi bila lambda zanič, bi javil napako. Napake še ni javil, ker je očitno bila še v mejah tolerance.
To je lambda sonda zanič.
https://www.motor-talk.de/forum/p-0036-...
In to druga lambda. Tvoj avto ima očitno dve in tadruga dela probleme
HO2S Heater Control Circuit (Bank 1 Sensor 2)
koda napake je p0036.
bom preveril loputo samo ce bi bila loputa potem vrjet o nebi bilo ok ko avto ugasnes in prizges ali pač
To je lambda sonda zanič.
https://www.motor-talk.de/forum/p-0036-...
In to druga lambda. Tvoj avto ima očitno dve in tadruga dela probleme
HO2S Heater Control Circuit (Bank 1 Sensor 2)
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Utk ::
Ja nekateri avti malo cuknejo in ze sveti lucka, drugi skacejo pol metra v luft in nic ne javijo. In prvim stalno nekaj sveti lucka, drugi so pa kvalitetni in jim nikoli.
V glavnem, ne mores en svoj primer na enem avtu posplosit na vse, in da bo vsak prisparal 2 litra, ce zamenja na 200 kkm.
V glavnem, ne mores en svoj primer na enem avtu posplosit na vse, in da bo vsak prisparal 2 litra, ce zamenja na 200 kkm.
krneki0001 ::
Ja nekateri avti malo cuknejo in ze sveti lucka, drugi skacejo pol metra v luft in nic ne javijo. In prvim stalno nekaj sveti lucka, drugi so pa kvalitetni in jim nikoli.
V glavnem, ne mores en svoj primer na enem avtu posplosit na vse, in da bo vsak prisparal 2 litra, ce zamenja na 200 kkm.
CE lučka začne svetiti, ko lambda ne deluje več ali ko deluje narobe. Dokler je v mejah tolerance, ne bo javilo napake. Vidiš da ne deluje tako kot mora po visoki porabi in če logiraš njeno delovanje preko OBD2. Sam to počnem s telefonom in v programu imam graf, kakšen bi moral biti in kakšnega da avto trenutno ven. Ko primerjaš vidiš razliko. Še vedno pa je vse v dovoljenih tolerancah.
Bolj jaz vidim to, da večina avtov s kilometri blizu 300k nima nikoli menjane lambde, pa čeprav bi jo v tem času že morali. Večini tudi niso niti olja v menjalniku zamenjali, še manj zavorne tekočine. Amortizerji so podrti, fedri posedeni,...
Potem pa kupiš taka jajca in moraš vložiti 2 do 3k evrov, da je sploh normalno vozen.
Zato pa imamo tak poraz od avtov naprodaj. Potem pa kupiš jajca, nikoli servisirana, lastnik pa trdi, da je v menjalniku olje za celo življenjsko dobo avta in da je vse v redu z avtom,....
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Utk ::
Tolerance ima vsak avto drugacne. Ce se ti je poraba zmanjsala za 2 litra ne da bi posvetila lucka, je to pac slaba izvedba pri subaruju.
Pri kakem drugem avtu bi ze zdavnaj svetila.
Pri kakem drugem avtu bi ze zdavnaj svetila.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
krneki0001 ::
Zato pa je subaru tako zanesljiv, ker ima tolerance večje in zdrži veliko več. Ostala jajca že crkujejo, ko se subaru šele dobro ogreje za delo.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Utk ::
Ne, ostala jajca, če je kaj narobe, prižgejo lučko. Subaru se dela neumnega, da je vse v redu. Podobno kot lastniki.
krneki0001 ::
Spet narobe razmišljaš. Subaru dela tako kot mora in kot so ga zasnovali razvijalci. So že vedeli, zakaj so dali dovolj velike tolerance.
Poleg tega je ta lambda wideband in ne narrow, torej dela v večjem območju kot za samo 14.7:1 razmerje.
narrow
wide
Poleg tega je ta lambda wideband in ne narrow, torej dela v večjem območju kot za samo 14.7:1 razmerje.
narrow
wide
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Utk ::
Zakaj si jo pol menjal ce je vse v redu? Kako lahko trdis, da je prav, da avto nic ne javi ko ti kuri 2 litra prevec? Zame to ni v redu, pa naj narobe razmisljam.
Scorpia ::
guitarplayer je izjavil:
Danes sem po eni uri s težavo zamenjal lambda sondo, ki očitno deluje. Lučka takoj ni ugasnila, je pa po parih minutah in zdaj ne gori več.
Hvala vsem za pomoč.
Ce nimas tester, da bi zbrisal napako, cez noc odklopis akumulator in ti ga zbrise. Zdaj ce je lucka ugasnila, je lahko napaka se vedno zabelezena gor in "nagaja" ce pride do slabe mesanice, ker racunalnik se vedno drzi pogojno delovanje ker misli da napaka ni odpravljena. Ali drugace zjutraj ob mrzlem dnevu, se ti lahko lucka prizge ceprav ni nic narobe...
////
FX6300B ::
krneki0001 je izjavil:
Če bi bila lambda zanič, bi javil napako. Napake še ni javil, ker je očitno bila še v mejah tolerance.
koda napake je p0036.
bom preveril loputo samo ce bi bila loputa potem vrjet o nebi bilo ok ko avto ugasnes in prizges ali pač
To je lambda sonda zanič.
https://www.motor-talk.de/forum/p-0036-...
In to druga lambda. Tvoj avto ima očitno dve in tadruga dela probleme
HO2S Heater Control Circuit (Bank 1 Sensor 2)
ja saj sem napisal tista za katalizatorjem ja bom prvo se pomeril da ni kaj narobe z napajanjem ,ker napaka pravj da je nekaj narobe z grelcom. grelec pa ima 10 ohmov izmerjeno... tako da grelec je OK je pa vrjetni ker je vrjetno svohnejsi grelec pa povzroca malo tezav aja oa se to ce kodo pocistim je potwm cxa 1 dan mir pptem pa spet... to z idlanjem je drug problem ki je lahko povezan s tem bom tudi senzor pretoka zraka preveril ker ga sumim za krivca obcasnega cudnega prostega teka
May the force be with you!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: FX6300B ()
errhec ::
Poglej kaj piše na sodi, potem preveri če je za tvoje vozilo.
Na mojem je bila ena X sonda, ki pa je delovala le toliko da ni kazalo napake.
Na mojem je bila ena X sonda, ki pa je delovala le toliko da ni kazalo napake.
dd
krneki0001 ::
Zakaj si jo pol menjal ce je vse v redu?
Zaradi porabe sem jo zamenjal, ne zato, ker nebi delovala. Nova lambda deluje precej bolje kot lambda, ki je že 200k kilometrov v avtu. In 88€, kolikor sem dal za novo lambdo, bom notri prinesel s par tanki goriva.
Kako lahko trdis, da je prav, da avto nic ne javi ko ti kuri 2 litra prevec? Zame to ni v redu, pa naj narobe razmisljam.
Če imaš veliko mestne vožnje bi ti avto moral tudi javljat da je nekaj narobe, ker ti je poraba narastla?
Sej avto ne kuri preveč. Normalna poraba ob malo težji nogi je na tem avtu 12 ali več. Avto je kuril 2 litra preveč za mojo običajno vožnjo, ne za ta avto.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
TheBlueOne ::
nebivedu, samo iz radovednosti me zanima, ce si kupil rabljen avto?
Tako velika razlika v porabi lahko pomeni, da je avto bil ves cas v odprti zanki, kar se zgodi tudi, ce mu sonda ne deluje pravilno ampak praviloma javi napako. Ali je mozno, da je kdo kaj reprogramiral, da ni javljalo napake? Ce smem vprasat, o katerem avtu je govora? Ali javi napako, ce odklopis sondo?
@FX6300B, en dan mira imas, ker se morajo napake z grelci sonde pojaviti veckrat. Ce se ne motim jo testira na zacetku cikla in praviloma brise po x kilometrih. Ce imas citalec glej pod pending codes, ko se nimas check engine lucke.
Jaz sem imel podobno tezavo kot ti pri MINIju, kar se tice prostega tega. Pri meni je slo tesnilo konektorja, kjer je tekocina sla cez kalibracijski uporanik in mu spremenila vrednost. Na koncu sem odrezal konektor, ter vse skupaj polotal in izoliral. Seveda sem dodal uporrnik kamor je treba in ga zelo dobro izoliral. Sedaj je mir. Poskusi razklenit sondo in jo dobro spihaj, po moznosti odpri na konektorju majhna vratca nad upornikom in ga dobro posusi.
To je tale kalibracijski upornik desno pri zicah:
Tako velika razlika v porabi lahko pomeni, da je avto bil ves cas v odprti zanki, kar se zgodi tudi, ce mu sonda ne deluje pravilno ampak praviloma javi napako. Ali je mozno, da je kdo kaj reprogramiral, da ni javljalo napake? Ce smem vprasat, o katerem avtu je govora? Ali javi napako, ce odklopis sondo?
@FX6300B, en dan mira imas, ker se morajo napake z grelci sonde pojaviti veckrat. Ce se ne motim jo testira na zacetku cikla in praviloma brise po x kilometrih. Ce imas citalec glej pod pending codes, ko se nimas check engine lucke.
Jaz sem imel podobno tezavo kot ti pri MINIju, kar se tice prostega tega. Pri meni je slo tesnilo konektorja, kjer je tekocina sla cez kalibracijski uporanik in mu spremenila vrednost. Na koncu sem odrezal konektor, ter vse skupaj polotal in izoliral. Seveda sem dodal uporrnik kamor je treba in ga zelo dobro izoliral. Sedaj je mir. Poskusi razklenit sondo in jo dobro spihaj, po moznosti odpri na konektorju majhna vratca nad upornikom in ga dobro posusi.
To je tale kalibracijski upornik desno pri zicah:
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
krneki0001 ::
Ja, kupil sem rabljenega, ker mi je škoda denarja za nov avto. To je najslabše vložen denar - nakup novega avta.
Gre pa za 2500ccm štiricilindrski boxer motor v subaru outbacku. Seveda javi napako, če odklopiš lambdo. Nihče ni nič reprogramiral. Avto ima 400.000 kilometrov.
Gre pa za 2500ccm štiricilindrski boxer motor v subaru outbacku. Seveda javi napako, če odklopiš lambdo. Nihče ni nič reprogramiral. Avto ima 400.000 kilometrov.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
0bv10uStr0ll ::
OP-e, goni već ovu krševinu u Neretvu!
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: connel ()
Utk ::
krneki0001 je izjavil:
Če imaš veliko mestne vožnje bi ti avto moral tudi javljat da je nekaj narobe, ker ti je poraba narastla?
Sej avto ne kuri preveč. Normalna poraba ob malo težji nogi je na tem avtu 12 ali več. Avto je kuril 2 litra preveč za mojo običajno vožnjo, ne za ta avto.
Ce ti prva lamda sonda tolk zaliva masino, bi druga morala to zaznat in javit napako. Zato pa je tam.
FX6300B ::
Poglej kaj piše na sodi, potem preveri če je za tvoje vozilo.
Na mojem je bila ena X sonda, ki pa je delovala le toliko da ni kazalo napake.
bom preveril zdajle če ne bo dežja, je pa mislim da neka X univerzalna...
kakšen predlog katera firma bi bila OK? sem sel v bartog vprasat ce ma cistilo za senzor pretoka zraka(ga nima ;)) pa se za lambdo pa je reku da ce ni bosh vrjetno nebo delal ja pa 85€, kar je pri tem avtu praktično ene 8% vrednosti, sem dobil za 1200€
May the force be with you!
TheBlueOne ::
kakšen predlog katera firma bi bila OK? sem sel v bartog vprasat ce ma cistilo za senzor pretoka zraka(ga nima ;)) pa se za lambdo pa je reku da ce ni bosh vrjetno nebo delal ja pa 85€, kar je pri tem avtu praktično ene 8% vrednosti, sem dobil za 1200€
Verjetno imas v mislih MAP senzor? Pazi, da se ga ne dotaknes. Ce bos poskodoval tipalo, kar ga bolj kot ne takoj (tudi z zrakom pod tlakom), bo treba po nov senzor. Ko ga bos odstranil bos takoj videl, ce je umazan. Jaz sem uporabil univerzalno cistilo v spreju za verige ipd. Pri meni ni bilo kaj narobe. Ampak menda ce ne deluje MAP senzor so problemi malo vecji.
Za sondo poglej ebay, amazon... imas pogosto 50% popuste na originalne sonde.
Preveri se konektor v sondi, morda si spregledal moj post. :)
FX6300B ::
ok super hvala, sem pogledal tudi konektor saj sem ga odklopil in pomeril, zgleda OK, samo napetost za grelec je bila 4V, kar bom tudi preveril preden bom kupoval novo, lahko da je le zaradi tega ker sem avtu dal le kontakt in ga nisem zalavfal... v mislih imam MAF sensor (Mass Air Flow sensor), ki meri pretok zraka od filtra do motorja :) sem ga že spucal z izopropanolom, ki naj bi bil menda tudi ok, po čiščenju je normalno zalavfal, a se bo videlo kasneje, saj idlanje v 1500RPM se ne zgodi vedno. gkede kanbde oa bom pogledal tudi ebay, na kateregba sploh nisem pomislil tnx
če si pa imel v mislih konektor za MAF senzor pa zgleda kul, na njem ni nobenega upora ampak mi deluje kot da je en na samem MAF senzorju
aja še to kako pa vem katera je bila original notri ?
če si pa imel v mislih konektor za MAF senzor pa zgleda kul, na njem ni nobenega upora ampak mi deluje kot da je en na samem MAF senzorju
TheBlueOne je izjavil:
Za sondo poglej ebay, amazon... imas pogosto 50% popuste na originalne sonde.
aja še to kako pa vem katera je bila original notri ?
May the force be with you!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: FX6300B ()
krneki0001 ::
Ce ti prva lamda sonda tolk zaliva masino, bi druga morala to zaznat in javit napako. Zato pa je tam.
Prva lambda je wide, druga je narrow. Prva vse dela, druga samo gladi zadeve. In ne, ne javi napake, dokler je vse v mejah tolerance.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
krneki0001 ::
Zadeva deluje, tako da očitno tvoja trditev ne drži.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Utk ::
Težko rečeš, da deluje, če ti po menjavi nekega dela, za katerega ni javilo nobene napake, pade poraba za 2 litra. Diagnostika očitno ne deluje najbolje.
krneki0001 ::
Deluje, deluje. Samo ljudje ste razvajeni evropskih avtomobilov, kjer je za vsak drek cela armaturka ko novoletna jelka. Problem je pa, ker so resnično tako slabi materiali vgrajeni, tolerance majhne in vse je navito do konca, da moraš zadeve res menjat, ker drugače avto odpove poslušnost.
Subaru ima pri 2500ccm samo 165KM, ostali avtomobili pa vsi preko 200KM pri taki ali še manjši kubaturi. Torej čisto nenavita mašina, večje tolerance in zato zadeva tudi deluje brez problemov do milijona kilometrov in več. In za zanesljiv avto rabiš večje tolerance. Seveda je pa vsak avto treba servisirat in s preventivno menjavo delov ni nič narobe, kvečjemu obratno.
Subaru ima pri 2500ccm samo 165KM, ostali avtomobili pa vsi preko 200KM pri taki ali še manjši kubaturi. Torej čisto nenavita mašina, večje tolerance in zato zadeva tudi deluje brez problemov do milijona kilometrov in več. In za zanesljiv avto rabiš večje tolerance. Seveda je pa vsak avto treba servisirat in s preventivno menjavo delov ni nič narobe, kvečjemu obratno.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
blackbfm ::
Subaru ima pri 2500ccm samo 165KM, ostali avtomobili pa vsi preko 200KM pri taki ali še manjši kubaturi. Torej čisto nenavita mašina, večje tolerance in zato zadeva tudi deluje brez problemov do milijona kilometrov in več.
Navita mašina bo dala isto moč pri pol manjših obratih.. a je potem obraba večja al manjša?
Scorpia ::
Subaru ima pri 2500ccm samo 165KM, ostali avtomobili pa vsi preko 200KM pri taki ali še manjši kubaturi. Torej čisto nenavita mašina, večje tolerance in zato zadeva tudi deluje brez problemov do milijona kilometrov in več.
Navita mašina bo dala isto moč pri pol manjših obratih.. a je potem obraba večja al manjša?
Ce navijas masino s turbino, na dolgi rok pride do vecje obrabe, sploh za turbino, seveda ce ga priganjas in zelis ves cas to dodatno moc.
Sicer ce pa se z nenavito masino in navito masino vozis npr 90km/h bo ista moc, pac kolikor je potrebno za voznjo, bo ze racunalnik dolocal koliko je treba. V tem primero bosta oba dolgo zdrzala. Ce pa se ju bo priganjalo, bo navita prej sla.
////
Utk ::
To ni nic res. Ce ima subaru 90 konjev pri 2500 kubikih, je to zato, da bo delal 100 let. Ce ima subaru 300 konjev iz 1600 kubikov, je to zato, da bo delal 150 let. In francozi so jajca. Pa korejci. In nemci.
Kinjorts ::
krneki0001 je izjavil:
Deluje, deluje. Samo ljudje ste razvajeni evropskih avtomobilov, kjer je za vsak drek cela armaturka ko novoletna jelka. Problem je pa, ker so resnično tako slabi materiali vgrajeni, tolerance majhne in vse je navito do konca, da moraš zadeve res menjat, ker drugače avto odpove poslušnost.
Subaru ima pri 2500ccm samo 165KM, ostali avtomobili pa vsi preko 200KM pri taki ali še manjši kubaturi. Torej čisto nenavita mašina, večje tolerance in zato zadeva tudi deluje brez problemov do milijona kilometrov in več. In za zanesljiv avto rabiš večje tolerance. Seveda je pa vsak avto treba servisirat in s preventivno menjavo delov ni nič narobe, kvečjemu obratno.
Moj Superb 2.0 TDI 170KM ima 430000km, kljub "manjšim tolerancam". Pa ne vidim razloga, da v naslednjih dveh letih ne naredim še 2x55000.
PS. še vedno prva lambda in enaka poraba kot pred dobrimi petimi leti in takratnimi 130000km
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Kinjorts ()
Kinjorts ::
krneki0001 je izjavil:
Deluje, deluje. Samo ljudje ste razvajeni evropskih avtomobilov, kjer je za vsak drek cela armaturka ko novoletna jelka. Problem je pa, ker so resnično tako slabi materiali vgrajeni, tolerance majhne in vse je navito do konca, da moraš zadeve res menjat, ker drugače avto odpove poslušnost.
Subaru ima pri 2500ccm samo 165KM, ostali avtomobili pa vsi preko 200KM pri taki ali še manjši kubaturi. Torej čisto nenavita mašina, večje tolerance in zato zadeva tudi deluje brez problemov do milijona kilometrov in več. In za zanesljiv avto rabiš večje tolerance. Seveda je pa vsak avto treba servisirat in s preventivno menjavo delov ni nič narobe, kvečjemu obratno.
Moj Superb 2.0 TDI 170KM ima 430000km, kljub "manjšim tolerancam". Pa ne vidim razloga, da v naslednjih dveh letih ne naredim še 2x55000.
PS. še vedno prva lambda in enaka poraba kot pred dobrimi petimi leti in takratnimi 130000km
PS2. do te kilometrine menjan klima kompresor, zavorni diski 1x, in vsi štirje amortizerji, na Subaruju zamenjaš v tej dobi pol avta...
krneki0001 ::
Subaru ni nemški jajc, da bi moral menjat pol avta v samo 400k kilometrih.
Poleg tega imaš samo 30k km več kot moj avto. Ampak ti se z njim voziš izključno po cestah, jaz pa po takem vsaj parkrat po kak teden ali dva letno (posnetki so iz ukrajine (da se ne bodo zeleni slovenije oglašali), kjer smo lansko leto dopustovali - tam kjer se zvečer ustaviš, postaviš kamp in drug dan naprej):
https://vimeo.com/224900353
https://vimeo.com/224824203
https://vimeo.com/224812174
Poleg tega imaš samo 30k km več kot moj avto. Ampak ti se z njim voziš izključno po cestah, jaz pa po takem vsaj parkrat po kak teden ali dva letno (posnetki so iz ukrajine (da se ne bodo zeleni slovenije oglašali), kjer smo lansko leto dopustovali - tam kjer se zvečer ustaviš, postaviš kamp in drug dan naprej):
https://vimeo.com/224900353
https://vimeo.com/224824203
https://vimeo.com/224812174
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Kinjorts ::
krneki0001 je izjavil:
Subaru ni nemški jajc, da bi moral menjat pol avta v samo 400k kilometrih.
Poleg tega imaš samo 30k km več kot moj avto. Ampak ti se z njim voziš izključno po cestah, jaz pa po takem vsaj parkrat po kak teden ali dva letno (posnetek je iz ukrajine (da se ne bodo zeleni slovenije oglašali), kjer smo lansko leto dopustovali - tam kjer se zvečer ustaviš, postaviš kamp in drug dan naprej):
https://vimeo.com/224824203
https://vimeo.com/224812174
Saj sam neprestano ponavljaš, da si menjal od zavor do sklopke, podvozja, itd... Določene dele celo večkrat.
Nehaj nakladat...
krneki0001 ::
Na subaru forester, ja, ker sem šel takrat delat potovalni avto in sem preventivno menjal, da nebi na poti kdaj crknilo. Ko si par tisoč kilometrov od doma, pač ne moreš ravno pustit možnosti, da bi prišlo do okvare. Že tako je hitro lahko kaj narobe.
Outback je bil pa deležen veliko manj oskrbovanja, ker je že v osnovi vse drugače zasnovano kot recimo pri foresterju. Močnejše roke, močnejši amortizerji, večje zavore,....
Lahko pa probaš s svojim avtom po takih poteh vozit nekje 10.000 km na leto. Približno toliko jih naredimo s familjo vsako leto po brezpotjih, makadamih, puščavah, .... Me zanima, če boš potem kaj več menjal delov na avtu. Po moje veliko več, kot jaz na subaruju.
Outback je bil pa deležen veliko manj oskrbovanja, ker je že v osnovi vse drugače zasnovano kot recimo pri foresterju. Močnejše roke, močnejši amortizerji, večje zavore,....
Lahko pa probaš s svojim avtom po takih poteh vozit nekje 10.000 km na leto. Približno toliko jih naredimo s familjo vsako leto po brezpotjih, makadamih, puščavah, .... Me zanima, če boš potem kaj več menjal delov na avtu. Po moje veliko več, kot jaz na subaruju.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Utk ::
Zadnjic si napisal, da termostat menjas vsako leto. Za hec in ker je poceni. Kje je se vse drugo. Ce si tisto vse zamenjal enkrat na enem avtu pa drugic ne posplosuj na "vsako leto".
krneki0001 ::
Ob okvari termostata (če bo ostal zaprt) bo šla mašina po gobe. Zato termostat res menjam vsako leto, ker tako za malo denarja preprečiš večje okvare na motorju.
Sicer mi je pa jasno zakaj vsi pljuvajo po starih avtomobilih z veliko kilometri češ kako crkujejo. Že v tej temi se točno to vidi. Nihče preventivno ne menja stvari, vsi menjajo samo ko crknejo (čeprav bi jih morali menjat že dolgo pred tem recimo).
In potem v 400k ljudje zamenjajo samo par delov na avtu in se hvalijo kako avto vse zdrži. Pred prodajo pa po možnosti še kilometre zbijejo. Tisti, ki ga pa od njih potem kupijo rabljenega, pa zapravijo celo premoženje, da je potem greznica od avta sploh vozna.
In potem ljudje pljuvajo po znamkah, češ kako so zanič, v bistvu pa nebi nihče niti malo denarja vložil v avto, dokler zadeva ne crkne.
Sicer mi je pa jasno zakaj vsi pljuvajo po starih avtomobilih z veliko kilometri češ kako crkujejo. Že v tej temi se točno to vidi. Nihče preventivno ne menja stvari, vsi menjajo samo ko crknejo (čeprav bi jih morali menjat že dolgo pred tem recimo).
In potem v 400k ljudje zamenjajo samo par delov na avtu in se hvalijo kako avto vse zdrži. Pred prodajo pa po možnosti še kilometre zbijejo. Tisti, ki ga pa od njih potem kupijo rabljenega, pa zapravijo celo premoženje, da je potem greznica od avta sploh vozna.
In potem ljudje pljuvajo po znamkah, češ kako so zanič, v bistvu pa nebi nihče niti malo denarja vložil v avto, dokler zadeva ne crkne.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
guitarplayer ::
Malo se odmikam od teme ampak ali pozna kdo koga, ki bi mi v avto poceni vgradil centralno zaklepanje za 4 vrata, material bi sam nabavil.
krneki0001 ::
Vsak avtoelektričar, ki se spozna na štrom tvojega avta.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Splavar ::
guitarplayer je izjavil:
Malo se odmikam od teme ampak ali pozna kdo koga, ki bi mi v avto poceni vgradil centralno zaklepanje za 4 vrata, material bi sam nabavil.
Od kod prihajaš?
krneki0001 ::
Pa malo povprašaj v kako Prekmurje, koliko so tam cene.
Pelješ dečvo na izlet in kopanje v kake toplice, vmes daš pa avto poštimat. Dve muhi na en mah.
Pelješ dečvo na izlet in kopanje v kake toplice, vmes daš pa avto poštimat. Dve muhi na en mah.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Katalizator ali premalo ogret avto?Oddelek: Na cesti | 3972 (3035) | šernk |
» | vpliv motornega olja na izpuhOddelek: Na cesti | 2773 (2169) | WizzardOfOZ |
» | Lučka za motor goriOddelek: Na cesti | 11293 (10018) | Spajky |
» | Ugašanje avtomobila v prostem tekuOddelek: Na cesti | 15781 (14423) | miraldinjos |
» | Fuč katalizator ali??? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 20047 (17846) | Spajky |