» »

Komu se pritožiti?

Komu se pritožiti?

1 2 3
4
»

Shegevara ::

Na hitro sem si zamislil takole krožno krožišče za tole situacijo.



Odprt sem za mnenja in komentarje. Lp

Digibyte ::

Miha 333 je izjavil:

No in zakaj potem za tole situacijo eni bluzijo o 4 križiščih in vmesnih par metrov dolgih cestah in podobnih neumnostih?



Zato ker so. Ne moreš ignorirat dejstev da jih ni.

Shegevara je izjavil:

Na hitro sem si zamislil takole krožno krožišče za tole situacijo.



Odprt sem za mnenja in komentarje. Lp


A ne poteka promet v napačno smer v tvojem predlogu?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Digibyte ()

Shegevara ::

Ja maš prav, tist sem nahitro prilimal notri en britanski znak. Evo takole, sem popravil :)

Zgodovina sprememb…

Digibyte ::

Ena cesta je preveč. Levo Miren desno Bilje naprej Vrtojba in nazaj polje.

Shegevara ::

Vštel sem še dovoz do sadjarskega centra Bilje tik ob krožišču, vsaj tako na google-maps prikazuje situacijo.

Edit: edino kar se meni zdi mogoče problematično je, da krožišče nekoliko preveč zareže v tisto zemljišče zraven te sadjarije ampak, če se ne bi dalo zmenit ali dobit soglasja za krožišče na tem mestu, se ga za par metrov prestavi v smeri Vrtojbe, ampak bodo posledično priključki malo bolj "zoprni" ampak bi se lepo dalo. Vsekakor bi bilo 1000x bolje, kot je trenutna živa groza.

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Shegevara je izjavil:

Na hitro sem si zamislil takole kroĹžno kroĹžiĹĄÄe za tole situacijo.



Odprt sem za mnenja in komentarje. Lp


Prevec vhodov/izhodov. Rondo s 3 vhodi/izhodi je standarden in najbolj efektiven. V tem primeru je edina opcija s 4 v/i, kar je tudi se vedno enako efektivno.

Rondoja s 5 v/i se nisem srecal in dvomim da sploh obstaja. Je precej nesmiselno in izgubi pretocnost dobro zastavljenega rondoja.

Zgodovina sprememb…

Shegevara ::

Rondoja s 5 v/i se nisem srecal in dvomim da sploh obstaja.


Obstaja jih kolikor hočeš




Ampak dobro, na tej vaški lokaciji z malo prometa bi bili takšni projekti malo predimenzionirani.

Prav, torej sedaj sem pa prestavil tist dovoz do sadjarstva na eno stran poleg krožišča in bi imel obvezno smer desno v krožišče).

blindb ::

op: poslji posnetek in vprasanje na info@ecpp.si skoraj zagotovo ti bodo razlozili kako in kaj je PRAVILNO. Ekipa sodeluje tudi pri izvedbi CPP testov, prelogih zakonov itd.
Mislim da bi morali uvesti davek na idiotizem.

Digibyte ::

blindb je izjavil:

op: poslji posnetek in vprasanje na info@ecpp.si skoraj zagotovo ti bodo razlozili kako in kaj je PRAVILNO. Ekipa sodeluje tudi pri izvedbi CPP testov, prelogih zakonov itd.



Zaenkrat čakam odgovor ministrstva za infrastrukturo sicer pa bom vprašal tudi tja.

FrRoSt ::

ahac je izjavil:

Še vedno ne spremeni zadeve. Nasprotivozeči je zate (zaradi znaka, ki ga imaš) na prednostni cesti in zato ima prednost.
Tisti znak izgleda kot, da ne prikazuje samo prvega križišča (od treh), ampak vse skupaj:

Tista prednostna cesta gre čisto mimo...


Tako nekako. Tukaj je srž problema. 8-O

Potem pa se pojavi vprašanje, ali gre za eno križišče ali tri!?

Problem je v tem, ker prometni znaki veljajo samo do prvige priključka na cesto. Za priključkom prenehajo in je potrebno, če je še naprej taka zahteva oz. omejitev, znak ponovno postaviti!

V tem konkretnem primeru ima OP pod stop znakom prikaz prednostne ceste, ki pa velja in prikazuje stanje šele kasneje, se pravi, ko bo OP prevozil to križišče in se vključeval na prednostno cesto....

Tukaj se stvari tepejo....

Zadevo pa lahko tudi nekoliko obrnemo. Pa vzemimo primer, da se iz namesto OPjeve smeri pripelje vozilo iz desne!?

Kako bi takrat odreagiral voznik, ki je trobil OPju!? Ali bi tudi mislil, da ima on prednost, da je na prednostni cesti, čeravno ima stop znak!?
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

r3dkv1c4 ::

Dejstvo je, da je v naši državi zadnje čase nešteto nepravilno postavljenih znakov.
Zanima me, katero kompetentno teslo odloča, kakšen znak bo kje stal in na podlagi kakšnih dejstev tak znak potem postavijo.

OP je nalimal posnetek križišča, kjer so znaki nepravilni glecde na konfiguracijo infrastrukture. Pika.

Kdo za to odgovarja?

V bananastasnu pac temu primerno stojijo tudi znaki.
Komu se pritožit?

Tistemu, pod čigar pristojnosti je cesta in če gre za občinsko cesto, je to občina.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

FrRoSt ::

r3dkv1c4 je izjavil:

Dejstvo je, da je v naši državi zadnje čase nešteto nepravilno postavljenih znakov.
Zanima me, katero kompetentno teslo odloča, kakšen znak bo kje stal in na podlagi kakšnih dejstev tak znak potem postavijo.

OP je nalimal posnetek križišča, kjer so znaki nepravilni glecde na konfiguracijo infrastrukture. Pika.

Kdo za to odgovarja?

V bananastasnu pac temu primerno stojijo tudi znaki.
Komu se pritožit?

Tistemu, pod čigar pristojnosti je cesta in če gre za občinsko cesto, je to občina.


Pritožiti se je (v tem primeru) dokaj enostavno. :)) Sicer ne tako enostavno, kot nekateri mislijo/te, za to je potrebno vsemu navkljub kar nekaj časa, dela in miselnih naporov. :D Vendar je OP vse to že naredil. :)

Težje je najti boljšo, ali pa najbol optimalno rešitev. :))

Ko pa imaš najbol optimalno rešitev, s katero se večina strinja in razume, je vse ostalo samo še: piece of cake :P
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

next3steps ::

St235 je izjavil:

Ok, samo to me je zanimalo. Se pač rad poslušaš in si v debato privlekel neke fiktivne policaje, ki talajo fiktivne kazni?

Policaji, ki talajo fiktivne kazni mimogrede obstajajo.
Nedavno imel takšen primer.

Nedavno rešil tak primer, zgodil se je že nekaj časa nazaj.
(Sodišča so pač počasna)

Fiktivnih palicajev je malo in jih hitro najdejo. Vsekakor pa obstajajo taki, ki se obnašajo kot fiktivni.
V mojem območju vem, da bom zmerom pisal zahtevke za sodno varstvo.

Zgodovina sprememb…

r3dkv1c4 ::

kot nekateri mislijo/te


Nekateri vemo eni pa mislite, da veste.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

GupeM ::

shintaro je izjavil:

GupeM je izjavil:

Pomembno je le, da se popolnoma ustaviš in prepričaš.


aja in folk dobiva kazni brezveze.

Drgač mi razloži kako se boš ti , to kar si napisal, prepričaš instantno. Ti čim se ustaviš in takoj štartaš brez vmes presledka, kot kaže na netu nekaj sekund, NOT LEGIT. Ti ne moreš v manj kot 2-3 sekundah to legit naredit. Pa čeprav je jasno iz 100km da je vse prosto. To so pravila, itak kdo se tega drži. Ti če narediš brez presledka not legit, kot vidiš pa je po netu malo morje postov celo o določenem minimalnem času.
stop in takoj štart = not legit tudi če si se instant prepričal pa videl iz miljon km da greš kamot. in ti mi povej kako boš pravilno se prepričal v manj kot 3 sekundah, zato je tudi to razsajeno po netu in bom najdel uraden dokaz o temu. se vrnem

Nima veze, kako bom jaz to preveril. V zakonu za STOP znak piše samo sledeče:
Križišče ali mesto na cesti, kjer mora vozilo ustaviti in dati prednost vozilom, ki vozijo po prednostni cesti (2102), ali vozilom, ki vozijo po tirih in prečkajo cesto v isti ravnini

Treh sekund nisem videl omenjenih nikjer. Prosim, najdi ta tvoj uraden dokaz, da bom lahko vozil po pravilih. Zdaj očitno ne vozim po pravilih, čeprav me policija zaradi tega še ni kaznovala... ??? In ne poznam nobenega, ki bi zaradi teh treh sekund dobil kazen.

PS: Ne mi limati postov z različnih forumov. Hočem uradno potrditev! Jaz ti dam link: klik (16. člen).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

St235 ::

Shitaro, kaj je zdaj z virom? Muca jezik popapala?

tryhard ::

Shegevara je izjavil:

Ja maš prav, tist sem nahitro prilimal notri en britanski znak. Evo takole, sem popravil :)


polmner povečaj na x2. Naveličan sem krožnih, ki obstajajo just because. Krožni ni ležeči policaj.

||pSyCh0| ::

Kaj že vemo kak je pravilo?:D

GupeM ::

Saj sem napisal, kako je pravilno. Po pravilih morata oba čakati eden drugega.
- OP ne sem peljati, ker je, glede na njegov znak za potek prednostne ceste, nasproti vozeči na prednostni cesti in ima zato prednost.
- Nasprotivozeči pa ne sme peljati, ker je, glede na njegov na glavo obrnjen trikotnik, na stranski cesti in OP vozi naravnost, zato velja pravilo srečanja.

Uradno je deadlock. Mogoče bi dal prednost OP-ju, ker lahko v hrbet vidi znak za križišče s prednostno cesto, ki ga ima nasprotivozeči. Tako ve, da je tudi on na stranski cesti. Vendar mora upoštevati svoj znak, ne tistega nasproti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

||pSyCh0| ::

Napak sem se izrazil, mislil sem kako je s pravilom čakanja pri stop znaku :D čakam nadaljevanje shintaro vs. lakotnik :D

GupeM ::

Tudi glede tega sem že prilepil člen iz zakona, ki zapoveduje popolno ustavitev, na pa tudi čakanja 3 s. shintaro pa očitno še kar išče. Še malo, pa bo doživel stack overflow.

St235 ::

||pSyCh0| je izjavil:

Napak sem se izrazil, mislil sem kako je s pravilom čakanja pri stop znaku :D čakam nadaljevanje shintaro vs. lakotnik :D

Ni nadaljevanja. Shintaro je pac pomesal trajanje njegove erekcije z cakanjem pri stop znaku in ga je od sramote pobralo.

shintaro ::

brez skrbi, bom predložil zahtevano. Sm mislil ker je nekdo pobrisal večino postov da je konc tega. pa se mi ni več dalo naprej, kaj boš enim razlagal neke osnove. pač bolj napredno nekako logično da boš ponavljal, ko pa osnovnih stvari nekdo ne razume, pol nevem kok ma smisla?

V tujini je tako.

V Sloveniji pa bom predložil.

Na členu praviš da ne piše nč o času.

Križišče ali mesto na cesti, kjer mora vozilo ustaviti in dati prednost vozilom, ki vozijo po prednostni cesti (2102), ali vozilom, ki vozijo po tirih in prečkajo cesto v isti ravnini (2102-1, 2102-2).

Torej če se oziramo po temu, lahk kr ustaviš in takoj štartaš če si že iz razdalje določil da lahko greš? ... Se ti zdi to po pravilih?
Brez skrbi bom jaz uredil da boste spili a good cup of stfu. Čim uredim zahtevano, ker ste žejni cup-a, postam. Bom probal čimprej da ne tratim več vašega dragocenega časa!
i9 7900X / 16gb / ssd PCIe 3.0x4 500gb

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: shintaro ()

Furbo ::

Kaj si dal, predlog zakona? Saj veš, da ne veljajo za nazaj? :)
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

shintaro ::

GupeM je izjavil:



(16. člen).


Bolj ko jaz to berem, bolj vidim da nikjer ne piše da se moreš prepričat sploh kaj. Torej se ti zdi tam napisano popolno?

Torej če se oziramo na točno to kar piše tam, ne piše nič glede prepričevanja da je prosto SPLOH.
Torej zdej ti in ostali k se tok sklicujete na to, hočete ali nočete, istočasno trdite da se ni potrebno prepričat pri stop znaku.


Prvi vir ko boste prlimali da se je treba prepričat pri stop znaku, vam bo naredil SELF PWN, zakaj? Ker ti se prepričat v manj kot 2-3 sekundah ,ne moreš.

bom uredil verodostojen dokaz o čemer govorim, verjetn že jutri.

jaz sm mimogrede najdel eno tono postov kjer pišejo kako jih v avto šoli učijo (slovenski posti) poleg osnovnih kot obe roke na volanu, 3 sekunde pri stop znaku.... Očitno to učijo zaman.
Tle folk nikoli slišal, ker očitno nimate cekinov za dostojno avto šalo.
i9 7900X / 16gb / ssd PCIe 3.0x4 500gb

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: shintaro ()

rokp ::

Po mojem je že izjava od shintara čisto dovolj LEGIT, saj je hodil v solidno avto šalo.

||pSyCh0| ::

;(( pa sem mislil, da bo ded in priznal :D

Shegevara ::

Bogi shintaro srček, kako se trudi imeti svoj prav, čist ljubko.

Glede stop znakov se tudi jaz dobro spomnim, da so nam na CPPjih in v avtošoli večkrat poudaril, da se moraš na stop znaku popolnoma ustavit, da se lahko prepričaš, da je prosta cesta.

To, da se pa čaka 3 sekunde je pa bolj priporočilo, kot pa zakon. Recimo podobno tistemu, da moraš pri prečkanju zebre pogledati v levo, v desno in še enkrat v levo.
Pač bolj neko splošno načelo kakšnih avtošol za dresiranje varne vožnje, ne zakon.

FrRoSt ::

||pSyCh0| je izjavil:

;(( pa sem mislil, da bo ded in priznal :D


Se je pač malo zmotil. Zamenjal inštruktojeva priporočila za pisano besedov zakonu. Ne vem, zakaj je to tako problematično!?

Bi me pa zanimalo. ;)

Shegevara je izjavil:

Na hitro sem si zamislil takole krožno krožišče za tole situacijo.



Odprt sem za mnenja in komentarje. Lp


Ker nimam ravno v bližini oča, koliko pa je premer rondoja in ali je eno ali dvo pasoven. 8-O

GupeM je izjavil:

Saj sem napisal, kako je pravilno. Po pravilih morata oba čakati eden drugega.
- OP ne sem peljati, ker je, glede na njegov znak za potek prednostne ceste, nasproti vozeči na prednostni cesti in ima zato prednost.
- Nasprotivozeči pa ne sme peljati, ker je, glede na njegov na glavo obrnjen trikotnik, na stranski cesti in OP vozi naravnost, zato velja pravilo srečanja.

Uradno je deadlock. Mogoče bi dal prednost OP-ju, ker lahko v hrbet vidi znak za križišče s prednostno cesto, ki ga ima nasprotivozeči. Tako ve, da je tudi on na stranski cesti. Vendar mora upoštevati svoj znak, ne tistega nasproti.


In kako bi (morali) lahko bili postavljeni znaki, da situacija ni dead lock!??

Morda kdo ve odgovor na to vprašanje!?
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FrRoSt ()

St235 ::

V tujini je tako.

ne ni


V Sloveniji pa bom predložil.

ne boš

Tolk o PWN in podobnih adolescentnih forah.

shintaro ::

Shegevara je izjavil:

Bogi shintaro srček, kako se trudi imeti svoj prav, čist ljubko.

Glede stop znakov se tudi jaz dobro spomnim, da so nam na CPPjih in v avtošoli večkrat poudaril, da se moraš na stop znaku popolnoma ustavit, da se lahko prepričaš, da je prosta cesta.

To, da se pa čaka 3 sekunde je pa bolj priporočilo, kot pa zakon. Recimo podobno tistemu, da moraš pri prečkanju zebre pogledati v levo, v desno in še enkrat v levo.
Pač bolj neko splošno načelo kakšnih avtošol za dresiranje varne vožnje, ne zakon.

ti naredi neko cestno pizd. zaradi tega ker si takoj štartal po stopu (in ne vzel dovolj časa za se prepričat kar je nekje kolikor sem napisal) in da vidimo kaj bo rekla prometna policija in sodišče. Verjetno to da si 100% legit ! bwahahahah. V bistvu ti bojo oni izplačal še bonus, pa še počitnice na karibe!

St235 je izjavil:

V tujini je tako.

ne ni


V Sloveniji pa bom predložil.

ne boš

Tolk o PWN in podobnih adolescentnih forah.

mojster samo mi pastaj tisto kjer je razvidno da piše da se moreš prepričat, lahko mi tisto pastaš prosim? iz tistega ti bom pol self pwn style dokazal da mam prav. + preberi si post kaj se zgodi če ne spoštuješ
i9 7900X / 16gb / ssd PCIe 3.0x4 500gb

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: shintaro ()

Shegevara ::

da vidimo kaj bo rekla prometna policija in sodišče. Verjetno to da si 100% legit ! bwahahahah.


No, v tem primeru bomo vsaj koncno uspeli zvedeti po katerem zakonu je to, ki bi določal to tvojo famozno casovno omejitev na najmanj 3 sekunde... Dej clovek no, bruke si delas, zresni se malo.

Mare2 ::

shintaro je izjavil:


jaz sm mimogrede najdel eno tono postov kjer pišejo kako jih v avto šoli učijo (slovenski posti) poleg osnovnih kot obe roke na volanu, 3 sekunde pri stop znaku.... Očitno to učijo zaman.
Tle folk nikoli slišal, ker očitno nimate cekinov za dostojno avto šalo.


Ne vem, kdaj si ti delal izpit, po novem je zaustavitev dve sekundi, na volanu ena roka, z drugo narediš selfi. :)

St235 ::

ti naredi neko cestno pizd. zaradi tega ker si takoj štartal po stopu (in ne vzel dovolj časa za se prepričat kar je nekje kolikor sem napisal) in da vidimo kaj bo rekla prometna policija in sodišče.


Rekli ti bodo popolnona enako kot ce bos naredil pizdarijo in si stal 3s. A si bos ze ubil v tvojo prazno glavo, da ni predpisane casovne enote? Moras ustavit in lahko speljes ko se prepricas da to lahko storis varno. In to je to. Vcasih rabis sekundo, vcasih dve, lahko pa tudi 10.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

GupeM ::

FrRoSt je izjavil:

In kako bi (morali) lahko bili postavljeni znaki, da situacija ni dead lock!??

Morda kdo ve odgovor na to vprašanje!?

Seveda. Znaka za potek prednostne ceste pod znakom STOP ne bi smelo biti. V primeru, da znaka za potek prednostne ceste ni, prednostna cesta poteka pravokotno na tvojo cesto (kar je tudi realna situacija). Enako za nasprotivozečega. Ker greš ti naravnost, nasprotivozeči pa zavija levo, imaš prednost ti (pravilo srečanja). V tem primeru deadlocka ni.

@shinatro: Po enem tednu iskanja nisi našel nič? Al so bili prazniki, pa so bili zakoni na dopustu?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

FrRoSt ::

GupeM je izjavil:

FrRoSt je izjavil:

In kako bi (morali) lahko bili postavljeni znaki, da situacija ni dead lock!??

Morda kdo ve odgovor na to vprašanje!?

Seveda. Znaka za potek prednostne ceste pod znakom STOP ne bi smelo biti. V primeru, da znaka za potek prednostne ceste ni, prednostna cesta poteka pravokotno na tvojo cesto (kar je tudi realna situacija). Enako za nasprotivozečega. Ker greš ti naravnost, nasprotivozeči pa zavija levo, imaš prednost ti (pravilo srečanja). V tem primeru deadlocka ni.


Tisti znak za prednostno cesto dela štalo. :)) O tem ni dvoma. 8-) Samo še vedno lahko ostane dilema, ali gre za eno ali tri križišča. 8-O Tukaj domačini morda vozijo drugače od naključnih voznikov. :|

Jaz vidim dve možnosti:

1.Možnost: (POD)Znak bi moral prikazovati dejansko stanje in potek glavne (prednostne) ceste, ki pripelje naravnost in zavija desno; na OPjeveo levo, ti pa se srečuješ z izvozoma oz. uvozoma na to glavno cesto, naprimer v enakovrednem križišču.... :O

2. Možnost: ta isti znak poteka prednostne ceste bi moral imeti tudi OP nasproti vozeči in njegov desni...
Ta situacija prometnih znakov je nekoliko "čudna", zadevo pa definira. "Čudna" je tudi zato, ker to (cestno) koleno ponovno definira za prednostno cesto, čeravno po tem kolenu prednostne ceste ne bi vozil (skoraj) nihče.... :))
To bi dejansko pomenilo, da sta oba izvoza iz glavne ceste prednostna, OP pa bi smel (po tej) možnost/i zadnji prevoziti križišče.... :P

Odvisno od prometa in konic, katero možnost bi izbral. Predstavljam si, da kakšne hude gneče ponavadi ni....

Za rondo zadeva ni primerna, ker bi se moral prilagoditi radiju in smeri glavne ceste, kar bi zadevo enormno povečalo in napihnilo. :O
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

Shegevara ::

FrRoSt je izjavil:


Za rondo zadeva ni primerna, ker bi se moral prilagoditi radiju in smeri glavne ceste, kar bi zadevo enormno povečalo in napihnilo. :O



A to, da je pa sedaj tam en kup enih križišč z nevem koliko prednostnih in stranskih smeri naflancanih z dvoumnimi znaki je pa ok? :O In pravzaprav ni v osnovi čisto nič drugega kot stičišče štirih poti in enega dovoza 8-O

Nekdo je omenjal da je moj rondo premajhen. Ha, sem skopiral rondo Miren-Nova Gorica (800m stran od tega križišča), ki je vsekakor na bolj prometni relaciji in je vsekakor dovolj velik.

Tu ga imate preslikanega v našo križišče



Pač ni "prilagojen radiju glavne ceste", jebat ga, bi blo pač se treba čez rondo zapeljat, glede česar jaz v teh vaseh bogu za leđama ne bi ravno kompliciral. :))
Ni idealno, seveda, ampak dajte zraven v obzir tale drek od križišča, ki je trenutno tam.

GupeM ::

FrRoSt je izjavil:

Tisti znak za prednostno cesto dela štalo. :)) O tem ni dvoma. 8-) Samo še vedno lahko ostane dilema, ali gre za eno ali tri križišča. 8-O Tukaj domačini morda vozijo drugače od naključnih voznikov. :|

Ni dileme. Voznik nasproti OP-ja ima svoj znak z akrižišče s prednostno cesto, kar pomeni, da je na stranski. Pred tem znakom (še preden se njegova cesta razcepi na levo, ki postane stranska in na desno, ki je prednostna) pa ima znak za prednostno cesto in njen potek. To pomeni, da gre za ločena križišča oz. ceste, saj v enem križišču "ena cesta" ne more biti hkrati prednostna in stranska. Če bi bili znaki pravilno postavljeni, bi tako domačini kot naključni vozniki vozili enako. Če domačini vozijo drugače kot naključni vozniki, potem nekaj ni v redu ali s cesto/križiščem/znaki, ali pa z zakonom. No, v tem primeru zakoni štimajo, znaki pač ne.

FrRoSt ::

GupeM je izjavil:


Ni dileme. Voznik nasproti OP-ja ima svoj znak z akrižišče s prednostno cesto, kar pomeni, da je na stranski. Pred tem znakom (še preden se njegova cesta razcepi na levo, ki postane stranska in na desno, ki je prednostna) pa ima znak za prednostno cesto in njen potek. To pomeni, da gre za ločena križišča oz. ceste, saj v enem križišču "ena cesta" ne more biti hkrati prednostna in stranska. Če bi bili znaki pravilno postavljeni, bi tako domačini kot naključni vozniki vozili enako. Če domačini vozijo drugače kot naključni vozniki, potem nekaj ni v redu ali s cesto/križiščem/znaki, ali pa z zakonom. No, v tem primeru zakoni štimajo, znaki pač ne.


To bi šlo. Saj naj bi tisti znak o prednostni pri OP nekako ostal tudi po izgradnji ovinka za glavno cesto, zdaj pa meša drek. 8-O

S tem (pa) narediš glavno cesto, če prav razumem - prečno, ki jo prečka OP. Če bi šla taka ureditev prometa skozi....

l.p.
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

FrRoSt ::

Shegevara je izjavil:

FrRoSt je izjavil:


Za rondo zadeva ni primerna, ker bi se moral prilagoditi radiju in smeri glavne ceste, kar bi zadevo enormno povečalo in napihnilo. :O



A to, da je pa sedaj tam en kup enih križišč z nevem koliko prednostnih in stranskih smeri naflancanih z dvoumnimi znaki je pa ok? :O In pravzaprav ni v osnovi čisto nič drugega kot stičišče štirih poti in enega dovoza 8-O

Nekdo je omenjal da je moj rondo premajhen. Ha, sem skopiral rondo Miren-Nova Gorica (800m stran od tega križišča), ki je vsekakor na bolj prometni relaciji in je vsekakor dovolj velik.

Tu ga imate preslikanega v našo križišče



Pač ni "prilagojen radiju glavne ceste", jebat ga, bi blo pač se treba čez rondo zapeljat, glede česar jaz v teh vaseh bogu za leđama ne bi ravno kompliciral. :))
Ni idealno, seveda, ampak dajte zraven v obzir tale drek od križišča, ki je trenutno tam.


Da! Saj se strinjam. 8-) Zadeva je res skropucalasta. :)):)) Rešitev pa ni tako enostavna. ;) Predvsem kar se finančnih sredstev tiče; predpostavljam. :))

Tisti dovoz, ki si ga narahlo narisal, lahko kar direktno vključiš v rondo. Nič ne moti in ne komplicira zadeve. 8-)

Vedeti pa moraš, -in to je osnova, da gre cena kar po kvadratnem metru položenega asfalta. :P In te še enkrat vprašam!: Koliko ima ta rondo premera!?? In koliko kvadratov asfalta si sprojektiral in koliko zemljišča si porabil namesto tega skropucala!? Za primerjavo si lahko ogledaš LJ Žalski rondo. :O Nekaj takega bi vam tam kar sedlo, ali kako!?:)

Imaš pa še eno možnost! Ko so zgradili obvoznico oz novo cesto v Mengšu pri LJ, so staro cesto, 20m stran dobesedno izbrisali. Odstranili asfalt, podlago in spremenili v navadno parcelo, polje, travnik....

Zdaj pa lahko izračunaš: koliko asfalta gre za rondo in koliko za spremembo v dva ločena križišča, s tem, da bi glavno cesto potegnil kar navpično ob levem polju navzdol....

Drugače pa, če bi bilo tole skropucalo v mojem voznem območju :D, kjer OP pravi, da vozniki dajejo smernik celo, ko gredo naravnost :)), jaz takole prevozil:

Vključil bi vse štiri smernike in počasi, z 20km/h prevozil križišče... :)):))

In naj se kldo zaleti vame, če si upa, :)):)):))
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

Daniel ::

Po moje v danem momentu velja pravilo srečanja, ker sta oba stala in imaš potem ti prednost. Se pa strinjam, da je to križišče eno veliko skropucalo + zavajajoč znak. Če namreč on ne bi čakal vozila na prednostni cesti in bi peljal skozi brez ustavljanja bi pa bil ti kriv, ker si mu vzel prednost, kar ti tvoj STOP tako ali tako prepoveduje. Možno je tudi, da bi bila deljena krivda. V vsakem primeru je v takih križiščih, kjer imaš ti STOP najbolje počakati, da se križišče izprazni in ne izzivati nesreče.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Daniel ()

GupeM ::

Daniel je izjavil:

Po moje v danem momentu velja pravilo srečanja, ker sta oba stala in imaš potem ti prednost. Se pa strinjam, da je to križišče eno veliko skropucalo + zavajajoč znak. Če namreč on ne bi čakal vozila na prednostni cesti in bi peljal skozi brez ustavljanja bi pa bil ti kriv, ker si mu vzel prednost, kar ti tvoj STOP tako ali tako prepoveduje. Možno je tudi, da bi bila deljena krivda. V vsakem primeru je v takih križiščih, kjer imaš ti STOP najbolje počakati, da se križišče izprazni in ne izzivati nesreče.

Ni res. Če imaš ti stop znak, jaz pa nasproti trikotnik in zavijam levo, te bom čakal, da spelješ. Pred tabo nimam nobene prednosti, čeprav imaš stop znak. Verjetno bom pizdil čez tebe, kaj mečkaš, ker x sekund ne boš speljal, bom pa samo upal, da po x sekundah ne bova speljala hkrati. Nimaš kaj čakat. Če si na vrsti, si na vrsti, zato spelji, da ne delaš zastojev in ne dviguješ pritiska ostalim udeležencem v prometu. Nesrečo izzivaš s tem, ko čakaš, da bom jaz speljal. Poleg tega me še spravljaš v prekršek, razen, če bom čakal v nedogled.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

Daniel ::

Saj sem napisal tako kot si dejal. Je pa res, da če bi oni nasproti peljal brez ustavljanja je vseeno vprašanje kako bi policija to raztolmačila, najbrž res tako kot si dejal. Op ima prednost.

m0LN4r ::

Cene asfalta in zemljisc na kvadratni meter v sloveniji so najdrazje na svetu. Se ne vidi na kvaliteti?
Delavci, ki asfaltirajo zasluzijo vec kot doktorji.
/s
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

WhiteAngel ::

ahac je izjavil:


Ne razumem. Praviš, da prednostna poteka tako?


Tako je.

Tisti vijolični znak te ne zanima. Znak ti jasno pove, da glavna cesta zavija, ti si pa na stranski. Zaradi desnega pravila si zato čisto zadnji na vrsti (tudi, če bi imel koga na desni - neprednostni, bi ga moral počakati).

St235 ::

Niti pod razno. Edini znak, ki je napacen je tisti, ki opisuje potek prednostne ceste pod stop znakom. In bistveno bolj pomembno je v kriziscih spremljat znake za izrecne odredbe kot pa pomozne znake.

St235 ::

Shegevara je izjavil:

da vidimo kaj bo rekla prometna policija in sodišče. Verjetno to da si 100% legit ! bwahahahah.


No, v tem primeru bomo vsaj koncno uspeli zvedeti po katerem zakonu je to, ki bi določal to tvojo famozno casovno omejitev na najmanj 3 sekunde... Dej clovek no, bruke si delas, zresni se malo.


Evo, mi je nas dragi shitaro pisal na ZS (sicer pod nickom Sift), ker ga je očitno sram javno priznat, da je brcnil v temo. Njegov vele vir (čeprav še vedno skriva kdo to je) je namreč jasno napisal, da se zakonodaja ne govori o sekundah ampak o tem, da moraš vozilo popolnoma ustavit in se prepričat, da lahko varno nadaljuješ pot. Pa naj to zahteva 2, 3, 5 ali pa 30 sekund.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()
1 2 3
4
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kdo ima prednost v takem križišču (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19428949 (14807) FrRoSt
»

Kaj je narobe s tole sliko?

Oddelek: Na cesti
242499 (1779) bobby
»

Pravilo zadrge v križiščih, ko je gneča (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11419638 (16217) Mavrik
»

Vožnja po prednostni in uporaba smernikov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15940856 (38666) kiFni
»

Dve negotovi situaciji

Oddelek: Na cesti
4710216 (9748) St235

Več podobnih tem