Novice » Ostale najave » Tudi Volvo pripravlja električne tovornjake
GizmoX ::
No, pravzaprav je v realnosti povprečna poraba električnega vozila 18 kWh/100 km. Pri 130 kmh občutno več. Tako da je potrebno računati kar 20 kWh/100km pri oceni realnega dosega.Lahko podaš kakšen vir za 18 kWh/100 km? Prosim, hvala.
Zakaj si potem dvignil kar na 20 kWh/100 km, če je povprečje 18 kWh/100 km?
Pri 130 km/h je poraba bistveno višja, pri 30-50 km/h pa bistveno nižja - kar nima veze, ker se oboje združi v povprečno porabo.
Ali obstaja kakšen javni vir podatkov (npr. ekvivalent poraba.com ), kjer bi lahko preveril realno porabo električnih avtomobilov?
udirač => uni. dipl. inž. rač.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GizmoX ()
darkolord ::
Ali obstaja kakšen javni vir podatkov (npr. ekvivalent poraba.com ), kjer bi lahko preveril realno porabo električnih avtomobilov?Spritmonitor.de
Emobi ::
Emobi, lepo, da si fan EV. Ampak deluješ malo naivno. Na koncu bodo finance ali pa politika tista, ki bo odločala oa razširjenosti ICE oz. EV vozil!
Pa saj to sem napisal - pri nas bo razvoj oziroma razširjenost EV-jev diktirala politika, vendar pa razvoja EV-jev ne bo mogla zaustaviti.
"Kdaj bo polovica novih avtomobilov elektičnih in hibridnih, je odvisno od več neznank. Predvidevam, da bo to leta 2025. "
Na osnovi česa predvidevaš?!
Vse resne avtomobilske tovarne bodo imele leta 2025 najmanj 25 modelov (hibridnih in električnih).
" Torej, kdor bo leta 2025 kupil nov klasični ICE, bo pa res zarukan! "
Jaz ga bom prej, da po tvoje ne bom zarukan!
To bi bil dober štos, ampak s tem dejanjem bi samo škodil sebi in svojim najdražjim, ko bi vdihovali izpušne pline, tako, da ne počni tega. To bi bilo res zarukano
Vidim, da ne poznaš problematike trenutno dostopnih baterij primernih za EV! Pa ne mi pisat, da bo razvoj pospešeno šel naprej (večja kapaciteta, več ciklov polnjenja, . . .)! Na leto gre za par %!
Nisi napisal, zaradi česa vidiš, da ne poznam problematike baterij. Če kaj ni jasno, me lahko vprašaš. In razvoj kapacitete baterij ne gre za par % na leto, pač pa inženirji vsako leto povečajo zmogljivost baterije ob istem volumnu za celih 14%!
O "smart" elektičnih omrežjih in EV (ki se polnijo ob viških in oddajajo elektriko ob konicah) se že govori skoraj 10 let, pa še praktično nič od tega. Še nisem zasledila kakšnega večjega poskusnega projekta!
Bowling klub v Ljubljani ima na internet stvari priklopleno sončno elektrarno, plinsko kogeneracijo in baterijo. Nissan poleg novega leafa prodaja tudi pametno polnilnico. Internet stvari dela revolucijo.
Če ni skrivnost, ali si lastnik EV, ali fan EV? Hvala za odgovor.
Mislim, da se iz mojega prejšnjega zapisa jasno vidi, da nisem samo fan ali samo lastnik EV-jev, pač pa oboje! Namreč, ko enkrat postaneš lastnik, nujno postaneš tudi fan.
D3m0r4l1z3d ::
Kam gredo odslužene baterije?
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
Zgodovina sprememb…
- odbrisal: BigWhale ()
jype ::
D3m0r4l1z3d je izjavil:
Kam gredo odslužene baterije?V tovarne novih baterij.
Zgodovina sprememb…
- odbrisal: BigWhale ()
Magic1 ::
D3m0r4l1z3d je izjavil:
Kam gredo odslužene baterije?V tovarne novih baterij.
Sanja svinja kukuruz. Niso to svinčene baterije, kjer je svinec relativno enostavno odstranljiv. Pri Li-ion lahko odstraniš anodo in katodo (Al in Cu) ter ohišje (pleh), kar je vse zanemarjive vrednosti, potem se pa veselje hitro konča. Različnih tipov litijev zmesi in elektrolita je ogromno in vsak se drugače predeluje. Za predelavo gre verjetno še več energije, kot v izdelavo (pa že to da dost velik odtis). Kot ponavadi neuk pogleda iz aviona in izgleda preprosto, ko kup stvari ne upošteva...
Magic
Zgodovina sprememb…
- odbrisal: BigWhale ()
Emobi ::
Baterij še nobeden ne reciklira, ker še niso odslužile svoje. Čez 40 let pa jih bodo reciklirali in do takrat bo primerna tehnologija reciklaže razvita.
Na prvi strani te teme sem napisal:
2. Litij-ionske baterije niso umazana tehnologija, ker bodo v avtomobilih zdržale 15 do 20 let, nato pa se ne bodo še reciklirale, ker bodo nameščene pri elektrarnah ali v hiši, kot sistem za kompenzacijo za nadaljnjih 20 do 30 let. Proizvod, ki je v funkciji 50 let in pri tem ne onesnažuje okolice in ne potrebuje nobenega vzdrževanja, nakar se ga reciklira, je ekološko sprejemljiv. In litija ne bo zmanjkalo.
Na prvi strani te teme sem napisal:
2. Litij-ionske baterije niso umazana tehnologija, ker bodo v avtomobilih zdržale 15 do 20 let, nato pa se ne bodo še reciklirale, ker bodo nameščene pri elektrarnah ali v hiši, kot sistem za kompenzacijo za nadaljnjih 20 do 30 let. Proizvod, ki je v funkciji 50 let in pri tem ne onesnažuje okolice in ne potrebuje nobenega vzdrževanja, nakar se ga reciklira, je ekološko sprejemljiv. In litija ne bo zmanjkalo.
Zgodovina sprememb…
- odbrisal: BigWhale ()
Matko ::
Baterij še nobeden ne reciklira, ker še niso odslužile svoje. Čez 40 let pa jih bodo reciklirali in do takrat bo primerna tehnologija reciklaže razvita.
Na prvi strani te teme sem napisal:
2. Litij-ionske baterije niso umazana tehnologija, ker bodo v avtomobilih zdržale 15 do 20 let, nato pa se ne bodo še reciklirale, ker bodo nameščene pri elektrarnah ali v hiši, kot sistem za kompenzacijo za nadaljnjih 20 do 30 let. Proizvod, ki je v funkciji 50 let in pri tem ne onesnažuje okolice in ne potrebuje nobenega vzdrževanja, nakar se ga reciklira, je ekološko sprejemljiv. In litija ne bo zmanjkalo.
Če samo pomislim kakšen kup pokvarjenih akumulatorjev je nastal samo od mene...
foto, prenosniki, telefoni,...
Zgodovina sprememb…
- odbrisal: BigWhale ()
D3m0r4l1z3d ::
No, no, baterije so čiste. Hehe, pa smo tam.
Kam pa jih bodo tovarne novih baterij dale?
Kam pa jih bodo tovarne novih baterij dale?
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: D3m0r4l1z3d ()
Emobi ::
Baterij še nobeden ne reciklira, ker še niso odslužile svoje. Čez 40 let pa jih bodo reciklirali in do takrat bo primerna tehnologija reciklaže razvita.
Na prvi strani te teme sem napisal:
2. Litij-ionske baterije niso umazana tehnologija, ker bodo v avtomobilih zdržale 15 do 20 let, nato pa se ne bodo še reciklirale, ker bodo nameščene pri elektrarnah ali v hiši, kot sistem za kompenzacijo za nadaljnjih 20 do 30 let. Proizvod, ki je v funkciji 50 let in pri tem ne onesnažuje okolice in ne potrebuje nobenega vzdrževanja, nakar se ga reciklira, je ekološko sprejemljiv. In litija ne bo zmanjkalo.
Če samo pomislim kakšen kup pokvarjenih akumulatorjev je nastal samo od mene...
foto, prenosniki, telefoni,...
Mislim, da tukaj govorimo o avtomobilskih litij-ionskih baterijah od približno 10kWh navzgor, ne o baterijah za mobitel in podobno.
Zgodovina sprememb…
- odbrisal: BigWhale ()
D3m0r4l1z3d ::
Emobi, vsaka čast za trud, ampak take trditve raje zadrži zase, nisi Jype, da bi ti spregledali:
Baterij še nobeden ne reciklira, ker še niso odslužile svoje. Čez 40 let pa jih bodo reciklirali in do takrat bo primerna tehnologija reciklaže razvita.
Baterij še nobeden ne reciklira, ker še niso odslužile svoje. Čez 40 let pa jih bodo reciklirali in do takrat bo primerna tehnologija reciklaže razvita.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
Emobi ::
Jest sm mislu, da je ta forum zato, da poveš kaj misliš in znaš, ne pa da vedenje držiš zase. A eni (Jype) imajo pa privilegije? Sm mislu, da smo enakopravni
Avtomobilske tovarne pravijo, da, ko bodo baterije v avtomobilih odslužile, se ne bodo reciklirale takoj, ampak se bodo dale v baterijske farme poleg elektrarne, za kompenzacijo viškov za nadaljnjih 20 do 30 let. Lahko bi jo dal tudi v lastno klet za iste namene ampak pri reciklaži ali zamenjavi ti tega verjetno ne bodo dovolili, ker so te baterije ob nestrokovnem ravnanju nevarne za življenje.
V tem trenutku se še nobeden ne ukvarja z reciklažo avtomobilskih EV baterij; preprosto zato, ker so še v uporabi in še dolgo bodo.
Avtomobilske tovarne pravijo, da, ko bodo baterije v avtomobilih odslužile, se ne bodo reciklirale takoj, ampak se bodo dale v baterijske farme poleg elektrarne, za kompenzacijo viškov za nadaljnjih 20 do 30 let. Lahko bi jo dal tudi v lastno klet za iste namene ampak pri reciklaži ali zamenjavi ti tega verjetno ne bodo dovolili, ker so te baterije ob nestrokovnem ravnanju nevarne za življenje.
V tem trenutku se še nobeden ne ukvarja z reciklažo avtomobilskih EV baterij; preprosto zato, ker so še v uporabi in še dolgo bodo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Emobi ()
D3m0r4l1z3d ::
Očitno nismo enakopravni, ker ti edini znaš napovedati prihodnost.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
Emobi ::
D3m0r4l1z3d je izjavil:
Očitno nismo enakopravni, ker ti edini znaš napovedati prihodnost.
Lej, prihodnosti, kot tudi preteklosti, ni. Obstaja samo infinitezimalno majhen trenutek sedanjosti.
Jaz samo analiziram izjave avtomobilskih tovarn in nato sklepam. To lahko dela vsak, torej smo enakopravni. Samo vprašanje je, če vsak to zna.
Miha 333 ::
BMWjeva je pa sestavljena iz 94 Ah Samsungovih celic. Ista tehnologija, druga oblika. Poanta je, da ni nobene bistvene razlike pri reciklaži.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Miha 333 ()
krucymucy ::
50 let da bodo v uporabi ja.
Imam par baterij 18650, ki jim po 300 ciklih pesa kapaciteta. Po 500 bodo najbrz neuporabne.
Resda jih obremenjujem, ampak v avtomobilu ne bo nic drugace.
Imam par baterij 18650, ki jim po 300 ciklih pesa kapaciteta. Po 500 bodo najbrz neuporabne.
Resda jih obremenjujem, ampak v avtomobilu ne bo nic drugace.
Emobi ::
Ne, on je vodilni pri propagandi, da je vodilni izdelovalec EV-jev in baterij. Samo to mu dobro uspeva, dela pa zgubo.
Magic1 ::
Seveda je Tesla vodilna na področju tehnologije Litijevih baterij (se že desetletje primarno z njimi ukvarja, ostale še sploh ne zanima pretirano). Samo na področju baterij bo treba narediti še ogromno, da se cel EV svet ne bo sesedel ob prvi večji recesiji. (na srečo smo že tako daleč, da bo ostal vsaj kot hibrid). Samo pri razvoju baterij je pa vedno velik rizik. Poglejte Samsung in telefon Note. Kaj bi se zgodilo, če bi M3, ali katerekoli drug EV, izdelovali 500k na leto in bi se po enemu letu ugotovilo, da je not "defektna" (v zelo redkih okoliščinah nevarna) baterija? Realnost je taka, da bo počasi šel naprej ta EV svet. Sej veliki se tega zavedajo, Tesla gre pa na all-in na vsakem koraku in to ji daje prednost, vendar le dokler se ne bo enkrat močneje zalomilo, ali zaradi krize ne bo več kreditov.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Emobi ::
50 let da bodo v uporabi ja.
Imam par baterij 18650, ki jim po 300 ciklih pesa kapaciteta. Po 500 bodo najbrz neuporabne.
Resda jih obremenjujem, ampak v avtomobilu ne bo nic drugace.
Sodobna baterija je drugačna. Poglej si baterijo v Bowlig klubu v Ljubljani: hranilnik električne energije z zmogljivostjo 15 kilovatnih ur, največjo obremenilno močjo deset kilovatov in življenjsko dobo vsaj 20 let oziroma osem tisoč polnilnih ciklov.
https://oe.finance.si/8931769/Sistem-ki...
Ne smemo mešati mišk in slonov, čeprav so oboji sesalci.
MIŠKA = MAJHNA, ŽIVI KRATKO
SLON = VELIK, ŽIVI DOLGO
Kakšno Teslo pa bi lahko dalo 7000 mišk na kup in dobilo težo slona...
D3m0r4l1z3d ::
D3m0r4l1z3d je izjavil:
Očitno nismo enakopravni, ker ti edini znaš napovedati prihodnost.
Lej, prihodnosti, kot tudi preteklosti, ni. Obstaja samo infinitezimalno majhen trenutek sedanjosti.
Jaz samo analiziram izjave avtomobilskih tovarn in nato sklepam. To lahko dela vsak, torej smo enakopravni. Samo vprašanje je, če vsak to zna.
Veliko domišljije, ja.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus
Magic1 ::
50 let da bodo v uporabi ja.
Imam par baterij 18650, ki jim po 300 ciklih pesa kapaciteta. Po 500 bodo najbrz neuporabne.
Resda jih obremenjujem, ampak v avtomobilu ne bo nic drugace.
Sodobna baterija je drugačna. Poglej si baterijo v Bowlig klubu v Ljubljani: hranilnik električne energije z zmogljivostjo 15 kilovatnih ur, največjo obremenilno močjo deset kilovatov in življenjsko dobo vsaj 20 let oziroma osem tisoč polnilnih ciklov.
https://oe.finance.si/8931769/Sistem-ki...
Ne smemo mešati mišk in slonov, čeprav so oboji sesalci.
MIŠKA = MAJHNA, ŽIVI KRATKO
SLON = VELIK, ŽIVI DOLGO
Kakšno Teslo pa bi lahko dalo 7000 mišk na kup in dobilo težo slona...
Ali si se ti včeraj rodil? Firme večinoma obljubljajo veliko več, kot sistem v realnosti zmore. Ali so mogoče dal 20 let garancije na baterijo? Drugače pa se da naredit baterijo, ki zdrži veliko ciklov, samo potem ostale lasnosti trpijo. Mladostniški entuziazem, gonjen z nevednostjo, tipično.
Magic
fikus_ ::
Sem že pisal to na forumu, pa bom še enkrat.
Podatek star nekaj let (verjetno je sedaj malo bolje):
Življenjska doba Li-PO je ~ 1000 ciklov in kapaciteta 80% nazivne moči. Lahko pa odstopa kapaciteta v + ali - . Takšne baterije so čisto OK uporabne za stacionarne zadeve, kjer ni toliko pomembno razmerje masa - kapaciteta.
Pri večjih baterijskih paketih (še posebej za vozila) se veže več baterijskih celic zaporedno, da se doseže višja napetost (lahko tudi nekaj 100 V) in zato manjši potreben el. tok za neko željeno moč. Problem pa nastane, ko je ena celica v verigi slabša, kar pomeni, da se cela veriga slabše obnaša, ta celica se pregreva pri polnjenju-praznjenju, posledično baterija postane neuporabna + nevarnost požara. Zato se dela veliko na kvalitetei izdelave posameznih celic. To rešuje battery management system (BMS), vendrar ne za vsako celico posebej, ampak sa nekaj (5 ali celo 10 - 20 celic) skupaj. Pa še to, tile BMS-i so pasivni, kar pomeni, da preveč napolnjeno baterijo prazni, dokler ni celoten baterijski paket enakomerno napolnjen. Aktivnega, to je takšnega, da preusmerja tok iz bilj napolnjenih v manj napolnjene baterije, nekaj let še ni bilo možno kupiti. In moslim, da danes ni dosti drugače, ker je cena zelo visoka.
Sama zmogljivost baterij se ne spreminja/veča veliko, dela se pa dosti na raznih variantah kemije za baterije za dosego višje energijske gostote in nižanja cene.
V bližnji prihodnosti ne kaže na kakšne bistvene spremembe v razvoju baterij (kapaciteta, cena,. . . ).
Emobi, tisti tvoj odgovor meni me ne prepriča najbolj! Vseeno hvala za tvoj trud.
Lep dan.
Podatek star nekaj let (verjetno je sedaj malo bolje):
Življenjska doba Li-PO je ~ 1000 ciklov in kapaciteta 80% nazivne moči. Lahko pa odstopa kapaciteta v + ali - . Takšne baterije so čisto OK uporabne za stacionarne zadeve, kjer ni toliko pomembno razmerje masa - kapaciteta.
Pri večjih baterijskih paketih (še posebej za vozila) se veže več baterijskih celic zaporedno, da se doseže višja napetost (lahko tudi nekaj 100 V) in zato manjši potreben el. tok za neko željeno moč. Problem pa nastane, ko je ena celica v verigi slabša, kar pomeni, da se cela veriga slabše obnaša, ta celica se pregreva pri polnjenju-praznjenju, posledično baterija postane neuporabna + nevarnost požara. Zato se dela veliko na kvalitetei izdelave posameznih celic. To rešuje battery management system (BMS), vendrar ne za vsako celico posebej, ampak sa nekaj (5 ali celo 10 - 20 celic) skupaj. Pa še to, tile BMS-i so pasivni, kar pomeni, da preveč napolnjeno baterijo prazni, dokler ni celoten baterijski paket enakomerno napolnjen. Aktivnega, to je takšnega, da preusmerja tok iz bilj napolnjenih v manj napolnjene baterije, nekaj let še ni bilo možno kupiti. In moslim, da danes ni dosti drugače, ker je cena zelo visoka.
Sama zmogljivost baterij se ne spreminja/veča veliko, dela se pa dosti na raznih variantah kemije za baterije za dosego višje energijske gostote in nižanja cene.
V bližnji prihodnosti ne kaže na kakšne bistvene spremembe v razvoju baterij (kapaciteta, cena,. . . ).
Emobi, tisti tvoj odgovor meni me ne prepriča najbolj! Vseeno hvala za tvoj trud.
Lep dan.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
Emobi ::
Zato pa je BMW-jeva baterija narejena iz osmih izmenljivih sklopov. Če bi bilo kaj narobe, zamenjaš samo enega. Pri teslini bateriji to ni mogoče.
Nekaj let stari podatki so zastareli, ker inženirji vmes niso počivali.
Oziroma čakali na polnilnih postajah, da se jim EV-ji napolnijo....
Nekaj let stari podatki so zastareli, ker inženirji vmes niso počivali.
Oziroma čakali na polnilnih postajah, da se jim EV-ji napolnijo....
Utk ::
Če bi bilo kaj narobe, zamenjaš samo enega. Pri teslini bateriji to ni mogoče.
Tako je, pri tesli to ni mogoče. Da bi bilo kaj narobe. No, brez heca. Če je tistih 8 sklopov bistveno dražjih od enega, crkne pa ena baterija na 1000 avtov, je to vredno dodatnega stroška že tako drage baterije? Ali pa morda BMW ne obvlada stvari do konca in dela trotel ziher stvari, s petkratnimi kontrolami, kjer ni potrebno.
fikus_ ::
Imaš kakšne novejše podatke, da pišeš, da so moji zastareli ?! Ali pišeš kar tako na pamet?!
Emobi ::
Pa sam pišeš, da so podatki stari nekaj let. In razlika med 1000 polnjenji in 8000 polnjenji je osemkratna.
GizmoX ::
Hvala.Ali obstaja kakšen javni vir podatkov (npr. ekvivalent poraba.com ), kjer bi lahko preveril realno porabo električnih avtomobilov?Spritmonitor.de
BMW i3: 15,03 kWh/100 km
Hyundai IONIQ: 14,05 kWh/100 km
Nissan Leaf: 16,79 kWh/100 km
Opel Ampera: 15,87 kWh/100 km
Renault Zoe: 16,75 kWh/100 km
Tesla Model S: 20,75 kWh/100 km
VW Golf: 16,06 kWh/100 km
Podatki so iz električnih števcev, ne iz avtomobilskega prikazovalnika. Izgube zaradi polnjenja avtomobilske baterije ipd. so torej že vključene.
Povprečna realna poraba električnih osebnih avtomobilov je torej okoli 16 kWh/100 km.
udirač => uni. dipl. inž. rač.
Emobi ::
Če bi bilo kaj narobe, zamenjaš samo enega. Pri teslini bateriji to ni mogoče.
Tako je, pri tesli to ni mogoče. Da bi bilo kaj narobe. No, brez heca. Če je tistih 8 sklopov bistveno dražjih od enega, crkne pa ena baterija na 1000 avtov, je to vredno dodatnega stroška že tako drage baterije? Ali pa morda BMW ne obvlada stvari do konca in dela trotel ziher stvari, s petkratnimi kontrolami, kjer ni potrebno.
Zakaj bi bilo osem sklopov bistveno dražjih od enega, saj gre samo za plastično kletko, v kateri je 12 baterij. Ne vem, če lahko kdo izmed nas govori BMW-ju, kje je kaj potrebno, ker je to avto firma, ki ima največjo dobičkonosnost v branži, medtem ko ima Tesla najnižjo, oziroma negativno maržo. Če pa misliš, da pri Tesli ni mogoče, da bi bilo kaj narobe, si pa jutubaj posnetke "zadovoljnih uporabnikov". Je bil eden 12x v enem letu na servisu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Emobi ()
GizmoX ::
Očitno so baterije v Teslinih avtomobilih še slabše od tistih v prenosnikih, saj jih je potrebno menjati vsaj na dve leti, če ne že vsako leto:
Baterije v Leaf-ih so pa itak še slabše od tistih v mobitelih, menjava na pol leta:
Baterije v Leaf-ih so pa itak še slabše od tistih v mobitelih, menjava na pol leta:
udirač => uni. dipl. inž. rač.
Utk ::
BMW služi z dizli, ne pa z i3, i3 je izguba. Tesla na prodan avto vseeno nekaj zasluži. Če imaš 8 kosov nečesa namesto enega, sigurno pride do nekaj nepotrebnega podvajanja. Če ne, je brez veze da jih imaš 8.
GizmoX ::
Če imaš 8 kosov nečesa namesto enega, sigurno pride do nekaj nepotrebnega podvajanja. Če ne, je brez veze da jih imaš 8.Povej to tem butcem:
https://www.boeing.com/contact-us.page
http://www.airbus.com/contact-us.html
Angleščina problem? Ni problema:
https://www.pipistrel.si/about-us/conta...
udirač => uni. dipl. inž. rač.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GizmoX ()
Emobi ::
BMW služi z dizli, ne pa z i3, i3 je izguba. Tesla na prodan avto vseeno nekaj zasluži. Če imaš 8 kosov nečesa namesto enega, sigurno pride do nekaj nepotrebnega podvajanja. Če ne, je brez veze da jih imaš 8.
BMW trdi, da EV-je prodaja z dobičkom. Tesla ima že vsa leta izgubo.
Ni to nepotrebno podvajanje, pač pa optimizacija morebitne menjave ali servisiranja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Emobi ()
Utk ::
Tu definitivno obstaja en butec, ampak to nisem jaz, niti proizvajalci letal.
Kot sem napisal, odvisno kakšna je verjetnost, da bo prišlo do tega servisiranja. Če ne bo, je to dodaten strošek.
Ni to nepotrebno podvajanje, pač pa optimizacija morebitne menjave ali servisiranja.
Kot sem napisal, odvisno kakšna je verjetnost, da bo prišlo do tega servisiranja. Če ne bo, je to dodaten strošek.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Emobi ::
Pozabljaš, da se avtomobili tudi poškodujejo in v tem primeru pri BMW-ju zamenjaš del baterije, pri Tesli pa celo.
Machete ::
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Machete ::
Mogoče ravno ti kaj takega voziš.. Kar ne veš ne boli
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Emobi ::
Recimo, da se ti nekdo zaleti iz boka. Baterija je v tem primeru na mestu trka sigurno poškodovana. Pri BMW-ju zamenjaš 2 sklopa od osmih, pri Tesli pa...
Mislim, da je BMW-jev koncept veliko boljši, ker mislijo na vse: izgradnja, popravila, servisiranje, razgradnja. Zato pa imajo največjo dobičkonosnost na svetu.
Mislim, da je BMW-jev koncept veliko boljši, ker mislijo na vse: izgradnja, popravila, servisiranje, razgradnja. Zato pa imajo največjo dobičkonosnost na svetu.
Utk ::
Mogoče ravno ti kaj takega voziš.. Kar ne veš ne boli
Pri novem iz salona si zmanjšaš šanse za to za kakih 99 procentov.
Recimo, da se ti nekdo zaleti iz boka. Baterija je v tem primeru na mestu trka sigurno poškodovana. Pri BMW-ju zamenjaš 2 sklopa od osmih, pri Tesli pa...
Mislim, da je BMW-jev koncept veliko boljši, ker mislijo na vse: izgradnja, popravila, servisiranje, razgradnja. Zato pa imajo največjo dobičkonosnost na svetu.
Ne vem, še na vsaki igrački na baterije je pisalo, da menjaj vse baterije v kompletu. Ti bi pa zamenjal 1/4 baterije v faking avtu in vozil dalje...srečno, tebi in bmwju. Sploh pri plastično karbonskem i3, je to bolj science fiction kot realna opcija.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Emobi ::
No, BMW pravi, da lahko menja baterijo delno in ne v celoti; verjetno vedo kako se to dela in kako reševati probleme pri tem, ker so na to mislili že pri snovanju baterije.
Vsekakor je bolj smotrno porabiti 2.000 kot pa 8.000EUR.
Vsekakor je bolj smotrno porabiti 2.000 kot pa 8.000EUR.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Emobi ()
Utk ::
Kaj je bolj smotrno bomo vidli pri konkretnih primerih, koliko bo takih primerov, in kako se je obnesla delna menjava. Pa tudi ali boš pripravljen plačat par jurjev več za ta "feature".
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Emobi ::
Ja, prav imaš.
Ti povem, da so EV-ji prave igračke za odrasle in sem navdušen. Pejte v salon na brezplačno preizkusno vožnjo in boste vedeli o čem govorim.
Ti povem, da so EV-ji prave igračke za odrasle in sem navdušen. Pejte v salon na brezplačno preizkusno vožnjo in boste vedeli o čem govorim.
K0l1br1 ::
Zaenkrat so imo predrage. Ko pa bodo padle na ceno enega dizla, pa magari 2.0 150 KM in bodo glede na ceno imele primerljiv doseg dizlu, potem bodo postale neke resne stvari. Imeti za drugi avto vozilo, ki je 2x dražje od ICE je trenutno ekonomsko neupravičeno. Bi pa ga takoj imel. Seveda ne za to ceno in ne kateregakoli. Tesla 3, e-Golf, recimo.
Emobi ::
Stroški lastništva (TCO) so zaradi subvencij enaki kot pri ICE-jih, res pa je, da nimaš takšnega dometa. Imaš pa cel kup drugih prednosti.
Država nobenemu nikoli ne bo omogočila pol cenejši osebni prevoz, o čemer sanjaš. Ker bi to bilo zelo neekološko in tudi ceste bi bile popolnoma zabasane. Poceni prevoz omogoča država z javnim prevozom, lahko si pa pomagaš tudi z prevoz.org!
Država nobenemu nikoli ne bo omogočila pol cenejši osebni prevoz, o čemer sanjaš. Ker bi to bilo zelo neekološko in tudi ceste bi bile popolnoma zabasane. Poceni prevoz omogoča država z javnim prevozom, lahko si pa pomagaš tudi z prevoz.org!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Emobi ()
jernejl ::
Hvala.Ali obstaja kakšen javni vir podatkov (npr. ekvivalent poraba.com ), kjer bi lahko preveril realno porabo električnih avtomobilov?Spritmonitor.de
BMW i3: 15,03 kWh/100 km
Hyundai IONIQ: 14,05 kWh/100 km
Nissan Leaf: 16,79 kWh/100 km
Opel Ampera: 15,87 kWh/100 km
Renault Zoe: 16,75 kWh/100 km
Tesla Model S: 20,75 kWh/100 km
VW Golf: 16,06 kWh/100 km
Podatki so iz električnih števcev, ne iz avtomobilskega prikazovalnika. Izgube zaradi polnjenja avtomobilske baterije ipd. so torej že vključene.
Povprečna realna poraba električnih osebnih avtomobilov je torej okoli 16 kWh/100 km.
Saj je na desni strani napisano povprečje 17,06kWh/100km.
Kje si pa zasledil informacijo, da so ti podatki iz el. števcev in ne iz avtomobila?
GizmoX ::
Saj je na desni strani napisano povprečje 17,06kWh/100km.Jaz sem povprečil tipične električne avtomobile (ki sem jih tudi naštel).
Kje si pa zasledil informacijo, da so ti podatki iz el. števcev in ne iz avtomobila?
Tvoj podatek je v povprečje med drugim vključil 1000 konjskega ferarija, ter...
Glede števca: par sem jih poklikal in opazil, da v opisu ponavadi piše nekaj podobnega:
Verbrauch ab Steckdose über Zähler im Hausanschlußkasten (Poraba iz vtičnice po merilniku v hišni priključni omarici).
udirač => uni. dipl. inž. rač.
jernejl ::
Tudi tvoj podatek vsebuje denimo Zoe s povprečno porabo 0,01kWh/100km.
"Moj" podatek vsebuje preko 500 EV-jev in par "outlierjev" na vsaki strani. Pravzaprav precej več outlierjev na spodnji meji kot na zgornji.
Vprašanje je, če vsi tako merijo. Če ne, je povprečje podcenjeno.
"Moj" podatek vsebuje preko 500 EV-jev in par "outlierjev" na vsaki strani. Pravzaprav precej več outlierjev na spodnji meji kot na zgornji.
Glede števca: par sem jih poklikal in opazil, da v opisu ponavadi piše nekaj podobnega:
Vprašanje je, če vsi tako merijo. Če ne, je povprečje podcenjeno.
feryz ::
Če pokuri namenska Zoe toliko oz. celo več, kot, po mnenju tukajšnjih strokovnjakov, Golf, v katerega zgolj namesto ICE vtaknejo em in par baterij in je poleg tega težji, potem je vsakršen razvoj štromarjev brez veze.
Klasičen motor ven, par baterij in elektromotor in imaš najboljšo kombinacijo. Praktično za đabe. Kar se razvojnih stroškov tiče. Uporaben avto to seveda ni.
Klasičen motor ven, par baterij in elektromotor in imaš najboljšo kombinacijo. Praktično za đabe. Kar se razvojnih stroškov tiče. Uporaben avto to seveda ni.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tudi Volvo pripravlja električne tovornjake (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Novice / Ostale najave | 58835 (53161) | Jackass |
» | Tudi Google in Waymo začela uporabljati avtonomne tovornjake (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 27213 (23085) | xmetallic |
» | Tesla začela preizkušati tovornjak Semi (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 21205 (16281) | MrStein |
» | Tesla presenetila z nizkimi cenami električnega tovornjaka (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 37266 (31331) | Jupito |
» | Tesla obljublja električni tovornjak in dirkalnik (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 53013 (45690) | nekikr |