» »

Prepoved vstopa na zemljišče!?

Prepoved vstopa na zemljišče!?

1
2
»

Ejsi_Disi ::

Ste pa zanimivo branje.
Upam da ne mislite resno s temi idejami. Niti s tisto s prerezanimi gumami.
Ker sam rad zaidem v gozd in ne razmisljam o tem, ce je slucajno v privatni lasti, mi ne bo nihce prepreceval tega!
In zakon je, kolikor mi je poznano, na moji strani.
ker ste pa ze omenili rezanje gum na avtu, se mi je tocno to zgodilo. Vendar sem veselega lastnika sumice dobil poleg njegovega pogumnega dejanja.
Je tip mastno placal nove gume, pa se policaji so si ga malo privoscili!


He he NagiBator, ti si zanimivo branje, ker površno bereš.
1. Noben ni rekel o rezanju gum, ampak da se jih samo spusti, kar je velika razlika.
2. Ne gre se toliko za prepoved hoje po gozdu, kot pa da se svinja vse naokoli.
Rock n' roll ain't noise pollution!

Mr.B ::

Pri spuščanju gum, vedno spusti dve. Če samo eno, bo zamenjal z nadomestno, če pa dve, je pa na J, ker mu vleka ne pobegne, pa še hec bo bilo, kako razložiti, kje se nahaja.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

feryz ::

http://24ur.com/ekskluziv/zanimivosti/m...

Ko že debatirate o tablah.

nastyboy ::

Ni ravno lepo spuščati gume, prvič ne veš kdo je ta oseba in s kakšnim namenom je prišla, drugič pa te lahko kdo zaradi tega še nalomi.. čeprav na tvojem posestvu nekateri ne zastopijo šale, načeloma verjetno tudi tvoja kolegica marsikdaj parkira na kakšnem zasebnem posestvu, pa se tega sploh ne zaveda. Ne bi bilo prijetno, da pri odhodu ugotoviš, da imaš gume spuščene.

Mene osebno bi najbolj odvrnila rampa in gnojnica, še dodatno pa če bi mi kdo prišel in še zatežil. Je pa res da se potem človek ko pride nabirat gobe ukvarja z rampo dvakrat na leto, tisti ki jo pa postavi pa ker tam živi, vsak dan. Prav tako je tudi z gnojem - tist ko tam živi ga tudi voha. Kar se pa tiče teženja je pa tako, da če prihaja stalen folk zna pomagat, če ne pa ne. Ne moreš pa stalno viset pa samo pazit kdo prihaja.

Zna bit kar zoprna zadeva...

LP

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nastyboy ()

PaX_MaN ::

Če gledamo zadevo kar se tiče gozdov je nekako takole:

Lastniki gozda pa v nobenem primeru niso tudi lastniki divjadi. Zakon o varstvu okolja namreč izrecno določa, da je divjad lastnina države.


V Zakonu o gozdovih pa je določeno, da se lastninska pravica na gozdovih izvršuje tako, da lastnik gozda v svojem gozdu dovoli prost dostop in gibanje ter čebelarjenje, lov in rekreativno nabiranje plodov, zelnatih rastlin, gob in prostoživečih živali tudi drugim osebam v skladu s predpisi. Rekreativno nabiranje gozdnih plodov, zelnatih rastlin, gob in prosto živečih živali je nabiranje za lastne potrebe, podrobneje pa je določeno v Pravilniku o varstvu gozdov.


Na podlagi omenjenega zakona lahko lastnik gozda, ki z gozdom gospodari zaradi plodov, nabiranje le teh drugim izjemoma prepove. Prepoved na predlog lastnika gozda odredi organ lokalne skupnosti.


Pa mogoče še to:

Lastnik lahko uveljavlja lastniško pravico na svojem zemljišču in ne dopusti parkiranja (motenja posesti), lahko pa izhaja tudi iz prepovedi vožnje z vozili v naravnem okolju. Ker je prihajalo do »adrenalinskih voženj« po brezpotjih s strani tujcev, ki so doma sicer imeli prepoved te vožnje, je tudi Slovenija sprejela ureditev vožnje z vozili v naravnem okolju. Pri nas to od leta 1995 opredeljuje Uredba o prepovedi vožnje z vozili v naravnem okolju (UL RS 16/95, 28/95, 56/99-ZON, 35/01). Uredbo vam bomo na kratko predstavili, lahko pa si jo tudi preberete na spletni strani www.uradni-list.si.

Uredba opredeli vrste vozil v svojem prvem členu:
Na območju Republike Slovenije je v naravnem okolju prepovedano voziti, ustavljati, parkirati ali organizirati vožnje z motornimi vozili, kolesi s pomožnim motorjem, kolesi in drugimi prevoznimi sredstvi, ki omogočajo gibanje, hitrejše od hoje pešca, z močjo lastnega motorja in niso namenjena izključno vožnji po cesti.

Opredeli naravno okolje:
Naravno okolje so vsa območja zunaj ureditvenih območij mest, vasi in drugih naselij, infrastrukturnih objektov republiškega ali lokalnega pomena in rudarskih operacij med izvajanjem rudarskih del, ki so določena v skladu s predpisi o urejanju prostora, in zunaj nekategoriziranih cest ter drugih prometnih površin, ki so namenjene vožnji, ustavljanju in parkiranju v skladu s predpisi o varnosti cestnega prometa.

Parkiranje in ustavljanje sta v naravnem okolju dovoljena le v pasu petih metrov izven vozišča, če je to v skladu s predpisi o varnosti cestnega prometa in če temu ne nasprotuje lastnik zemljišča. Glede na to, da slednji skrbi za obdelavo zemljišča in mu je lahko z neprimerno vožnjo ali s parkiranjem povzročena tudi gospodarska škoda (primer Planinskega polja), velja to upoštevati pri ravnanju. Lastniki zemljišč imajo možnost, da jasno izrazijo zahtevo, da se v tem petmetrskem prostoru ne parkira. To zahtevo naj lastnik opredeli na način, da bo razumljiva tudi obiskovalcem območja (ovire, ki onemogočajo parkiranje - kamni, leseni količki, označevalna tabla). Tako obiskovalce pravočasno obvesti o namerah lastnine in zahtevi, da ne posegajo v to območje.

Na gozdnih cestah in cestah z makadamskim voziščem v gozdnem prostoru ter na cestah v območjih, ki so zavarovana s posebnimi predpisi (naravni in gozdni rezervati, narodni, regijski in krajinski parki, vodni rezervati, varovalni gozdovi, gozdovi s posebnim namenom), je prepovedano organiziranje voženj z vozili na motorni pogon ali njihova uporaba za testne in kros vožnje, športne, tekmovalne in reklamne vožnje ali podobno. Po tretjem členu so vožnje dovoljene le v intervencijske namene pri opravljanju posameznih nalog (po službeni dolžnosti) in za gospodarjenje.

Nadzor nad izvajanjem te uredbe opravljajo inšpektorji za varstvo okolja in policija, na gozdnih in kmetijskih površinah tudi inšpektorji za gozdarstvo in kmetijstvo ter na zavarovanih območjih tudi pooblaščeni nadzorniki za varstvo parkov in drugih zavarovanih naravnih vrednot. Za nespoštovanje določil so v uredbi določene denarne kazni, in sicer za manjše prekrške najmanj 5.000 tolarjev, za večje prekrške pa Zakon o ohranjanju narave v primeru kršenja te uredbe omogoča tudi kazni, visoke najmanj 500.000 tolarjev.

Ko se torej odpravljamo v naravo, poiščimo kraj, kamor se lahko z vozilom na motorni pogon pripeljemo vsaj po utrjeni kolovozni poti; v primeru uporabe kolesa pa naj bo to dovolj široka pot, ki zagotavlja varnost v smislu srečevanja uporabnikov. Vsi ljubitelji terenske vožnje naj svoje potrebe uresničujejo na posebej za to urejenih poligonih. Na makadamskih in kolovoznih poteh vozimo bolj zadržano, da povzročimo čim manj hrupa, dvigovanja prahu in drugih oblik onesnaževanja. Ne smemo pa se voziti po gozdnih in planinskih poteh. V tem primeru imajo pooblaščeni organi v skladu z omenjeno uredbo in zakonom o ohranjanju narave vso pravico, da nam kar precej stanjšajo denarnico.

Posekaš dreves in voila, ni več gozdu.:D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PaX_MaN ()

Vice ::

Za kakšen mesec povabi Jelko Strojan & Co. na piknik.

Brane2 ::

Mogoče kaj v tem stilu, seveda ustrezno prevedeno ?

On the journey of life, I chose the psycho path.

Okapi ::

Za kakšen mesec povabi Jelko Strojan & Co. na piknik.

Če hočeš priti z dežja pod kap.8-)

O.
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kazen za vožnjo po gozdu (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8022406 (4211) PersonaRuda
»

Izpit in registacija če se ne voziš po cesti?

Oddelek: Na cesti
288333 (6409) krneki0001
»

kolo in pločnik (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6112742 (11602) Pithlit

Več podobnih tem