Forum » Loža » poceni elektrika
poceni elektrika
Temo vidijo: vsi
Mr.B ::
Relanost je sledeče "EV too expensive" --- išči google..
Določen model Evropsk EV znamke avta je na kitajkem skoraj 1/3 cene.
Če pa na zahodu ne bodo nehali iskati izgovore za znižanje cen, jim bo ostala le protekcija in tarife pred navalom poceni kitajcev, ki pa si jih bodo lajko kupci privoščili...
Določen model Evropsk EV znamke avta je na kitajkem skoraj 1/3 cene.
Če pa na zahodu ne bodo nehali iskati izgovore za znižanje cen, jim bo ostala le protekcija in tarife pred navalom poceni kitajcev, ki pa si jih bodo lajko kupci privoščili...
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
3_borut4 ::
Lej, jest sem pripravljen sprejeti tole obsesivno menjavo nickov in mižanje moderatorjev (do kalifornije in/ali singapurja je le precej daleč), če nam le zaupaš tvoje diagnoze, ki te silijo v tako zanimivo početje. Takega junaka tle gor še ni bilo. Bi se dalo zmenit?
Nimam nobene diagnoze, se pa bojim da jo imaš ti. Komentiranje na forumu mi je pač hobij, tako kot verjetno tebi (saj te menda ne plačajo da gobezdaš nebuloze, kajne? ). Ni nobenega obsesivnega menjavanja nickov, nick je vedno isti, dokler dela.
Relanost je sledeče "EV too expensive" --- išči google..
Določen model Evropsk EV znamke avta je na kitajkem skoraj 1/3 cene.
Če pa na zahodu ne bodo nehali iskati izgovore za znižanje cen, jim bo ostala le protekcija in tarife pred navalom poceni kitajcev, ki pa si jih bodo lajko kupci privoščili...
Niso kitajci krivi da se evropska avtomobilska industrija dobesedno dela norca in zavlačuje z prehodom na EV. Če bi se zadeve lotili leta 2012, ko je Tesla začela z modelom S, potem bi sedajle lahko konkurirali Tesli. Sedaj so pač več kot 10 let zadaj. Sami so si krivi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3_borut4 ()
permit ::
Cene elektrike so pri vseh ponudnikih enake, ampak Energija plus nudi dobropis za 20€, če te nekdo od obstoječih povabi, da prestopiš k njim. Skratka, če kdo želi prihraniti 20€ naj mi napiše ZS.
Še to: mesečni strošek/nadomestilo, ki ga računa Energija plus je cca. 1€ (po odštetem eko popustu), ne vem koliko je pri drugih ampak GEN-I kljub nazivu SONCE računa več (tudi po odštetem eko popustu).
Še to: mesečni strošek/nadomestilo, ki ga računa Energija plus je cca. 1€ (po odštetem eko popustu), ne vem koliko je pri drugih ampak GEN-I kljub nazivu SONCE računa več (tudi po odštetem eko popustu).
delavec44 ::
10% energije bo plačljivo po ceniku drugo leto, tako da povsem vseeno ni kjer si.
Drugače pa administrativni stroški so pri GENi še vedno najnižji od vseh slo ponudnikov.
Energija plus: 1,66 - 0,65 + DDV = 1,23€
GENi jederska energija: 1,99 - 0,99 + DDV = 1,21€
Drugače pa administrativni stroški so pri GENi še vedno najnižji od vseh slo ponudnikov.
Energija plus: 1,66 - 0,65 + DDV = 1,23€
GENi jederska energija: 1,99 - 0,99 + DDV = 1,21€
BBB ::
Pa ravno zdaj ko nas iz evropskega parlamenta prosijo naj varčujemo z energijo.
Saj če voziš EV glede na naftni avto dejansko varčuješ z energijo. Povečaš porabo elektrike, ampak močno zmanjšaš porabo energije. Naftni avto skuri nekje 60 do 80 kWh na 100 km, električni 15 do 20 kWh v letnem povprečju.
Oziroma z drugimi besedami, električni avto ima povprečno letno porabo okrog 1,5 do 2 litra dizla na 100 km. Tako da če nas iz evropskega parlamenta prosijo naj varčujemo z energijo, potem je prehod na EV pravi korak. Plus to da smo od nafte 100 % odvisni od uvoza, medtem ko veliko večino elektrike proizvedemo sami.
Zapel si ob en parameter, učinkovitost porabe energije, ki je v prid EV, ostale pomembne parametre v celotni sliki energijske problematike vozil si pa prikladno zanemaril. V naslednjem videu je zanimiv predvsem zaključek, ki predstavi izvorno težavo.
tony1 ::
"Nimam nobene diagnoze, se pa bojim da jo imaš ti. Komentiranje na forumu mi je pač hobij, tako kot verjetno tebi (saj te menda ne plačajo da gobezdaš nebuloze, kajne? ). Ni nobenega obsesivnega menjavanja nickov, nick je vedno isti, dokler dela.
Hobi. Ampak, okej, zaje6avaš? Ajde, reci mi, da zaje6avaš? Pa saj ti pobanajo po 10 nickov na teden? Se res modrim moderatorjem da to početi?
(Enega drugega nesrečneža, ki nikoli ni znal komunicirati drugače kot naduto, narcistično in agresivno, so pa gledali 10 let. Dokler se ni sam preimenoval. Ker da je menda z enim od njih prijatelj )
Veš kaj, za vsak banan nick jim odpri dva nova Z zabojem nad zabite!
Hobi. Ampak, okej, zaje6avaš? Ajde, reci mi, da zaje6avaš? Pa saj ti pobanajo po 10 nickov na teden? Se res modrim moderatorjem da to početi?
(Enega drugega nesrečneža, ki nikoli ni znal komunicirati drugače kot naduto, narcistično in agresivno, so pa gledali 10 let. Dokler se ni sam preimenoval. Ker da je menda z enim od njih prijatelj )
Veš kaj, za vsak banan nick jim odpri dva nova Z zabojem nad zabite!
Boštjan_Q ::
"Nimam nobene diagnoze, se pa bojim da jo imaš ti. Komentiranje na forumu mi je pač hobij, tako kot verjetno tebi (saj te menda ne plačajo da gobezdaš nebuloze, kajne? ). Ni nobenega obsesivnega menjavanja nickov, nick je vedno isti, dokler dela.
Hobi. Ampak, okej, zaje6avaš? Ajde, reci mi, da zaje6avaš? Pa saj ti pobanajo po 10 nickov na teden? Se res modrim moderatorjem da to početi?
(Enega drugega nesrečneža, ki nikoli ni znal komunicirati drugače kot naduto, narcistično in agresivno, so pa gledali 10 let. Dokler se ni sam preimenoval. Ker da je menda z enim od njih prijatelj )
Veš kaj, za vsak banan nick jim odpri dva nova Z zabojem nad zabite!
Očitno je da si trol. Kakšnih 10 nickov na teden, ti res nimaš stika z realnostjo. Ne, ne zajebavam se, nick imam toliko časa dokler dela.
Pa ravno zdaj ko nas iz evropskega parlamenta prosijo naj varčujemo z energijo.
Saj če voziš EV glede na naftni avto dejansko varčuješ z energijo. Povečaš porabo elektrike, ampak močno zmanjšaš porabo energije. Naftni avto skuri nekje 60 do 80 kWh na 100 km, električni 15 do 20 kWh v letnem povprečju.
Oziroma z drugimi besedami, električni avto ima povprečno letno porabo okrog 1,5 do 2 litra dizla na 100 km. Tako da če nas iz evropskega parlamenta prosijo naj varčujemo z energijo, potem je prehod na EV pravi korak. Plus to da smo od nafte 100 % odvisni od uvoza, medtem ko veliko večino elektrike proizvedemo sami.
Zapel si ob en parameter, učinkovitost porabe energije, ki je v prid EV, ostale pomembne parametre v celotni sliki energijske problematike vozil si pa prikladno zanemaril. V naslednjem videu je zanimiv predvsem zaključek, ki predstavi izvorno težavo.
Ne, prav ničesar nisem zanemaril. Učinkovitost rabe energije je daleč od tega da bi bila to edina prednost, prednosti električnega pogona je mnogo.
Tehnologija električnega pogona avtomobilov je SUPERIORNA naftni tehnologiji pogona ker:
1. Ima 7x nižjo ceno vožnje na kilometer
2. 4 do 5x nižja poraba energije na kilometer
3. Manjši stroški lastništva avtomobila na dolgi rok
4. Manj servisov, cenejši servisi in vzdrževanje
5. Boljši pospeški
6. Mnogo boljša krivulja navora
7. Nižje težišče
8. ENERGETSKA NEODVISNOST od držav proizvajalk nafte na državnem makro nivoju (this one is HUGE)
9. ENERGETSKA NEODVISNOST posameznika na mikro nivoju: postaviš sončno elektrarno in si neodvisen od cen goriva ali elektrike
10. Lažja, bolj enostavna vožnja z manj vibracij in hrupa (nobenega prestavljanja ni potrebnega)
11. Možnost polnjenja doma preko noči (aka nikamor ni treba hodit da bi napolnil električni avto, ampak se to stori avtomatsko preko noči, pri nafti pa moraš hodit na črpalke)
12. Večja zanesljivost =manjša pokvarljivost (mnogo bolj enostavna konstrukcija, 100x manj gibajočih se delov)
13. Etični vidik: ne financiramo vojne z kupovanjem naftnih derivatov od Rusov
14. Ničelne lokalne emisije škodljivih plinov (v mestih kjer je zrak zaradi naftnih avtomobilov najbolj problematičen).
15. Manjše emisije toplogrednih plinov v življenjski dobi
Video pa kasneje pogledam in ti podam komentar nanj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Boštjan_Q ()
AllStarc ::
Mislim da je tvoja tabela zelo v oblakih.
Samo, da te opomnim: proizvodnja elektrike daleč največ prispeva h globalnemu segrevanju.
Samo, da te opomnim: proizvodnja elektrike daleč največ prispeva h globalnemu segrevanju.
sometimes what you want and what you get,
are two very different things
are two very different things
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: AllStarc ()
tony1 ::
" Očitno je da si trol. Kakšnih 10 nickov na teden, ti res nimaš stika z realnostjo. Ne, ne zajebavam se, nick imam toliko časa dokler dela."
Železne pesti moderatorjev (s katero tolčejo po tipkovnici v Kaliforniji, hehe) ne oporekam, ampak vsake toliko pa le poglej na koledar.
En post je napisal 3_borut4, drugega pa Boštjan_Q. Vmes je bil pa dober teden. Koliko drugih vmesnih nickov sem pa še sfalil? Bog ve. Ti res nimaš stika z realnostjo.
Jaz imam isti nick že 20 let. Pardon, dvajset let bo čez dober teden
Železne pesti moderatorjev (s katero tolčejo po tipkovnici v Kaliforniji, hehe) ne oporekam, ampak vsake toliko pa le poglej na koledar.
En post je napisal 3_borut4, drugega pa Boštjan_Q. Vmes je bil pa dober teden. Koliko drugih vmesnih nickov sem pa še sfalil? Bog ve. Ti res nimaš stika z realnostjo.
Jaz imam isti nick že 20 let. Pardon, dvajset let bo čez dober teden
Boštjan_Q ::
Mislim da je tvoja tabela zelo v oblakih.
Samo, da te opomnim: proizvodnja elektrike daleč največ prispeva h globalnemu segrevanju.
Ne ni, prav nič ni v oblakih. Kot tudi ne drži da proizvodnja elektrike prispeva največ k globalnemu segrevanju.
Še nečesa se ne zavedaš: naftni avto skuri ponavadi od 5 do 8 litrov goriva na 100 km. Električni avto samo ekvivalent 1,5 litra. Porabo energije, emisije toplogrednih plinov IN emisije strupenih snovi lahko BISTVENO znižamo z elektrifikacijo prometa, predvsem pa lahko znižamo negativen vpliv na zdravje.
Tudi če bi hipotetično proizvodnja elektrike res pripomogla največ k globalnemu segrevanju, je argument sfaljen, kajti četudi električni avtomobili obviously povečajo porabo elektrike, pa za okrog 3x do 4x znižajo rabo PRIMARNE ENERGIJE in s tem tudi emisije toplogrednih plinov.
" Očitno je da si trol. Kakšnih 10 nickov na teden, ti res nimaš stika z realnostjo. Ne, ne zajebavam se, nick imam toliko časa dokler dela."
Železne pesti moderatorjev (s katero tolčejo po tipkovnici v Kaliforniji, hehe) ne oporekam, ampak vsake toliko pa le poglej na koledar.
En post je napisal 3_borut4, drugega pa Boštjan_Q. Vmes je bil pa dober teden. Koliko drugih vmesnih nickov sem pa še sfalil? Bog ve. Ti res nimaš stika z realnostjo.
Jaz imam isti nick že 20 let. Pardon, dvajset let bo čez dober teden
Česa v stavku "nick imam dokler dela ne razumeš?!" Ti je treba narisat al kaj? In Boštjan_Q in 3_borut4 sta 2 nicka, ne 10. Očitno je da si edini ti tisti, ki nima stika z realnostjo.
A zdej že Boštjan, samozvani strojni inženir, bivajoč v mamini kleti, tudi tu utruja...
Očitno je da govoriš bedarije, neumnosti in neresnice.
Preberi kar piše na spodnji sliki, pomoje ti bo precej hitro jasno:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Boštjan_Q ()
Boštjan_Q ::
Evo tale slika odlično predstavi količino onesnažil in primerjavo med avtomobilom na naftne derivate (skrajno levo), avtomobilom na elektriko ob trenutni električni mreži (sredina) in avtomobilom na elektriko gnanim z zelenimi viri elektrike (desno).
Ljudje se dostikrat fokusirajo samo na toplogredne pline (CO2), pozabijo pa da je to samo en del enačbe. Drugi, še dosti bolj pomemben del so človeku strupeni plini, ki so pri električnem avtomobilu dosti manjši, ter kar je ključno: ne nastajajo v bližini ljudi.
Ljudje se dostikrat fokusirajo samo na toplogredne pline (CO2), pozabijo pa da je to samo en del enačbe. Drugi, še dosti bolj pomemben del so človeku strupeni plini, ki so pri električnem avtomobilu dosti manjši, ter kar je ključno: ne nastajajo v bližini ljudi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Boštjan_Q ()
starfotr ::
Če bi želeli varčevat z energijo, bi uporabili vse druge oblike transporta samo avta ne.
Energy efficiency in transport @ Wikipedia
https://www.researchgate.net/figure/Ene...
ICE avto vs. EV je pa najbolj butasta primerjava ever. Isto, kot da bi primerjal ocvrt krompirček in hamburger in bi cvilil, kako je hamburger boljši, saj ima več zelenjave. Oboje je junk.
Energy efficiency in transport @ Wikipedia
https://www.researchgate.net/figure/Ene...
ICE avto vs. EV je pa najbolj butasta primerjava ever. Isto, kot da bi primerjal ocvrt krompirček in hamburger in bi cvilil, kako je hamburger boljši, saj ima več zelenjave. Oboje je junk.
Boštjan_Q ::
Če bi želeli varčevat z energijo, bi uporabili vse druge oblike transporta samo avta ne.
Energy efficiency in transport @ Wikipedia
https://www.researchgate.net/figure/Ene...
ICE avto vs. EV je pa najbolj butasta primerjava ever. Isto, kot da bi primerjal ocvrt krompirček in hamburger in bi cvilil, kako je hamburger boljši, saj ima več zelenjave. Oboje je junk.
Na splošno se strinjam. Ampak je pa nekaj zanimivo: če avto zasnuješ tako da je zelo varčen in aerodinamičen, za kar je primer APTERA, potem je raba energije celo manjša kot pri hoji. Hoja porablja 6,11 kWh na 100 km, Aptera pa manj do cca enako (odvisno od verzije).
Energy efficiency of transport:
Energy efficiency in transport @ Wikipedia
Boštjan_Q ::
Nič, vendar potencial da jih boš v prihodnosti videl veliko pa je velik.
Ps: še nekaj je zanimivo: dizelski avtobus pokuri VEČ energije na potnika kot pa električni avto, oboje ob statistično povprečni zasedenosti (11 za avtobus in 1,2 za avto).
Ps: še nekaj je zanimivo: dizelski avtobus pokuri VEČ energije na potnika kot pa električni avto, oboje ob statistično povprečni zasedenosti (11 za avtobus in 1,2 za avto).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Boštjan_Q ()
starfotr ::
Glej, nekaj je idealni mehurček, drugo je realnost.
Avtobus zasede MNOGO MANJ PROSTORA in že to je razlog, da je potrebnih več busov, kot pa avtov.
In če že primerjaš E avto in dizel bus bodi vsaj konsistenten in primerjaj E bus in E avto.
Avtobus zasede MNOGO MANJ PROSTORA in že to je razlog, da je potrebnih več busov, kot pa avtov.
In če že primerjaš E avto in dizel bus bodi vsaj konsistenten in primerjaj E bus in E avto.
Boštjan_Q ::
Ravno obratno je: to kar ti praviš je idealni mehurček, drugo pa je realnost. V Sloveniji imaš na mnogih delih tako razpršeno poselitev, da je skoraj nemogoče do vsakega zaselka spravit avtobus na vsake 5 minut, oziroma možno je v teoriji, ampak bi bilo to BISTVENO predrago (ker če je na kaj več kot 5 minut, potem ga ljudje tako ali tako ne bodo uporabljali). Potem imaš last mile problem. Dalo bi se ga rešit z kakšnimi električnimi skiroji, vendar če bi vsak potnik imel še skiro, bi avtobusi morali bit povsem drugače dizajnirani.
Skratka kar hočem povedat: bus je super kadar je super, marsikje pa boš še vedno rabil avto. In če že avto, potem naj bo ta električni, saj je bistveno boljši od naftnega.
Drži, v mestih kjer prostora ni je to še posebej pomembno.
Ne ne, ne gre za konsistentnost. Vsakemu je jasno da E avto porabi več kot E-bus. Le redko kdo pa ve da dizelski bus porabi VEČ kot električni avto. Če pa primerjamo naftni avto proti nafnemu busu je pa itak spet vsakemu jasno da naftni avto skuri mnogo več. Torej E-avto in dizelski bus sem primerjal NALAŠČ.
Skratka kar hočem povedat: bus je super kadar je super, marsikje pa boš še vedno rabil avto. In če že avto, potem naj bo ta električni, saj je bistveno boljši od naftnega.
Avtobus zasede MNOGO MANJ PROSTORA in že to je razlog, da je potrebnih več busov, kot pa avto
Drži, v mestih kjer prostora ni je to še posebej pomembno.
In če že primerjaš E avto in dizel bus bodi vsaj konsistenten in primerjaj E bus in E avto.
Ne ne, ne gre za konsistentnost. Vsakemu je jasno da E avto porabi več kot E-bus. Le redko kdo pa ve da dizelski bus porabi VEČ kot električni avto. Če pa primerjamo naftni avto proti nafnemu busu je pa itak spet vsakemu jasno da naftni avto skuri mnogo več. Torej E-avto in dizelski bus sem primerjal NALAŠČ.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Boštjan_Q ()
Boštjan_Q ::
Približno tako (hoja in kolesarjenje v resnici nimata 0, niti nimata tako malo, ampak tu je upoštevano da kuriš viške kalorij, ki jih zaužiješ s hrano, ki bi jo tako ali tako pojedel in bi se redil):
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Boštjan_Q ()
starfotr ::
V mestu je problem prostor. In 50 avtov vs. 1 bus ogromna je razlika.
Uvedba EV je reševanje evropske avtomobilske industije v boju s tujimi znamkami in ne reševanje mest zaradi boljšega zraka, večje pretočnosti, manj izgradenj cest itd.
Avti morajo iti ven iz mest. Ne glede na EV ali ICE.
In koga briga javni prevoz v vaseh na 5 min. Nobenega. Ker ga noben v resnici ne potrebuje. Gneče na vaseh ni, torej problema ni. Gneča je v mestih. Zaradi prevelike koncentracije vozil.
Uvedba EV je reševanje evropske avtomobilske industije v boju s tujimi znamkami in ne reševanje mest zaradi boljšega zraka, večje pretočnosti, manj izgradenj cest itd.
Avti morajo iti ven iz mest. Ne glede na EV ali ICE.
In koga briga javni prevoz v vaseh na 5 min. Nobenega. Ker ga noben v resnici ne potrebuje. Gneče na vaseh ni, torej problema ni. Gneča je v mestih. Zaradi prevelike koncentracije vozil.
Boštjan_Q ::
V mestu je problem prostor. In 50 avtov vs. 1 bus ogromna je razlika.
True, agree 100 %.
Uvedba EV je reševanje evropske avtomobilske industije v boju s tujimi znamkami in ne reševanje mest zaradi boljšega zraka, večje pretočnosti, manj izgradenj cest itd.
Ne, sploh ni to, prednosti je mnogo. Sploh pa, če že kaj, potem evropska avtomobilska industrija precej zaostaja na področju električnih vozil v primerjavi z Ameriško in Kitajsko. Tako da če že kaj, potem je ravno obratno kot si napisal.
Avti morajo iti ven iz mest. Ne glede na EV ali ICE.
Agree 100 %.
In koga briga javni prevoz v vaseh na 5 min. Nobenega. Ker ga noben v resnici ne potrebuje. Gneče na vaseh ni, torej problema ni. Gneča je v mestih. Zaradi prevelike koncentracije vozil.
Kar še dodatno potrdi moj point: bus je super tam kjer je super (mesta), tam kjer pa ni, tam boš pa še vedno rabil avto in če že avto, potem je smiselno da je ta električni (vaški zaselki nekje v jebinah).
AllStarc ::
Mislim da je tvoja tabela zelo v oblakih.
Samo, da te opomnim: proizvodnja elektrike daleč največ prispeva h globalnemu segrevanju.
Ne ni, prav nič ni v oblakih. Kot tudi ne drži da proizvodnja elektrike prispeva največ k globalnemu segrevanju.
Še nečesa se ne zavedaš: naftni avto skuri ponavadi od 5 do 8 litrov goriva na 100 km. Električni avto samo ekvivalent 1,5 litra. Porabo energije, emisije toplogrednih plinov IN emisije strupenih snovi lahko BISTVENO znižamo z elektrifikacijo prometa, predvsem pa lahko znižamo negativen vpliv na zdravje.
Tudi če bi hipotetično proizvodnja elektrike res pripomogla največ k globalnemu segrevanju, je argument sfaljen, kajti četudi električni avtomobili obviously povečajo porabo elektrike, pa za okrog 3x do 4x znižajo rabo PRIMARNE ENERGIJE in s tem tudi emisije toplogrednih plinov.
" Očitno je da si trol. Kakšnih 10 nickov na teden, ti res nimaš stika z realnostjo. Ne, ne zajebavam se, nick imam toliko časa dokler dela."
Železne pesti moderatorjev (s katero tolčejo po tipkovnici v Kaliforniji, hehe) ne oporekam, ampak vsake toliko pa le poglej na koledar.
En post je napisal 3_borut4, drugega pa Boštjan_Q. Vmes je bil pa dober teden. Koliko drugih vmesnih nickov sem pa še sfalil? Bog ve. Ti res nimaš stika z realnostjo.
Jaz imam isti nick že 20 let. Pardon, dvajset let bo čez dober teden
Česa v stavku "nick imam dokler dela ne razumeš?!" Ti je treba narisat al kaj? In Boštjan_Q in 3_borut4 sta 2 nicka, ne 10. Očitno je da si edini ti tisti, ki nima stika z realnostjo.
A zdej že Boštjan, samozvani strojni inženir, bivajoč v mamini kleti, tudi tu utruja...
Očitno je da govoriš bedarije, neumnosti in neresnice.
Preberi kar piše na spodnji sliki, pomoje ti bo precej hitro jasno:
Boš moral poiskat kakšen relevanten graf in ko googlaš probaj preskočiti zadetke "sponzorirano"
sometimes what you want and what you get,
are two very different things
are two very different things
Boštjan_Q ::
Je relevanten graf, ni od zadetkov "sponzurirano". Če ne verjameš, PORAČUNAJ in se prepričaj da drži. Aja, ne znaš.. Ali pa preveri v drugih virih, i don't care.
Zadost relevantno zate?!
Quanlu Wang, Mark A DeLuchi,
Impacts of electric vehicles on primary energy consumption and petroleum displacement
In many areas of the U.S., the use of EVs will reduce per-mile petroleum use by over 90%, because the vast majority of electricity is generated from non-petroleum fuels. In areas where a relatively large portion of electricity is generated from petroleum (such as New York), the use of EVs will reduce per-mile petroleum use by 65%.
https://www.sciencedirect.com/science/a...
Naslednja študija:
https://www.eea.europa.eu/publications/...
Electric vehicles and the energy sector - impacts on Europe's future emissions
Je zgornji graf zate pretežak za razumet?
Happy now?!
Zadost relevantno zate?!
Quanlu Wang, Mark A DeLuchi,
Impacts of electric vehicles on primary energy consumption and petroleum displacement
In many areas of the U.S., the use of EVs will reduce per-mile petroleum use by over 90%, because the vast majority of electricity is generated from non-petroleum fuels. In areas where a relatively large portion of electricity is generated from petroleum (such as New York), the use of EVs will reduce per-mile petroleum use by 65%.
https://www.sciencedirect.com/science/a...
Naslednja študija:
https://www.eea.europa.eu/publications/...
Electric vehicles and the energy sector - impacts on Europe's future emissions
Je zgornji graf zate pretežak za razumet?
Happy now?!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Boštjan_Q ()
Boštjan_Q ::
"For air pollutants, an 80% share of electric vehicles in 2050 will significantly reduce direct exhaust emissions of NO , PM and SO from road transport, for each pollutant by more than 80% in comparison with 2010 levels."
Vir: https://www.eea.europa.eu/publications/...
Nekaj je gotovo: EVji zvečajo rabo elektrike, ampak bistveno znižajo celokupno rabo primarne energije.
Vir: https://www.eea.europa.eu/publications/...
Nekaj je gotovo: EVji zvečajo rabo elektrike, ampak bistveno znižajo celokupno rabo primarne energije.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Boštjan_Q ()
Boštjan_Q ::
Citiram:
"Energy demand for cars is around 4 times lower after electrification."
Vir zgornjih slik je tale študija Oxfordske univerze:
From using heat to using work: reconceptualising the zero carbon energy transition
https://link.springer.com/article/10.10...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Boštjan_Q ()
kixs ::
S 1.1.2024 podrazitve elektricne energije.
Energija Plus (z DDV-jem):
VT: 0,22508
MT: 0,16896
ET: 0,20068
Gen-I (z DDV-jem):
VT: 0,19874
MT: 0,17678
ET: 0,18776
Do konca 2014 placas po teh cenah 10% porabljene energije. Ostalih 90% je omejeno na:
VT: 0,14396
MT: 0,10004
ET: 0,11956
Konec je poceni elektrike :(
Energija Plus (z DDV-jem):
VT: 0,22508
MT: 0,16896
ET: 0,20068
Gen-I (z DDV-jem):
VT: 0,19874
MT: 0,17678
ET: 0,18776
Do konca 2014 placas po teh cenah 10% porabljene energije. Ostalih 90% je omejeno na:
VT: 0,14396
MT: 0,10004
ET: 0,11956
Konec je poceni elektrike :(
DarwiN ::
Nope.
"Cena elektrike bo za gospodinjstva tudi v letu 2024 regulirana, vendar bo regulacija le delna. Ceno za 90 odstotkov porabe bo določila vlada, 10 odstotkov pa bodo gospodinjstva plačevala po tržni ceni. Obe ceni bosta ločeno prikazani na računu za elektriko."
"Cena elektrike bo za gospodinjstva tudi v letu 2024 regulirana, vendar bo regulacija le delna. Ceno za 90 odstotkov porabe bo določila vlada, 10 odstotkov pa bodo gospodinjstva plačevala po tržni ceni. Obe ceni bosta ločeno prikazani na računu za elektriko."
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
DarwiN ::
Ah, mea culpa.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
DarwiN ::
Ampak zaključek si pa vseeno povlekel napačen, a ne? Elektrika bo še naprej "poceni", saj regulirane cene očitno ostajajo enake. Le tistih 10% boš plačal ~50% dražje, torej se bo položnica dvignila za celih ~2€.
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
kixs ::
Konec poceni elektrike je bilo ze pred dvemi leti... agonija se smo podaljsuje.
S temi novimi nereguliranimi cenami lahko vidis kam gremo. Regulacije bo enkrat konec - kar je cisto politicna odlocitev. Razliko ze danes placa proracun (posredno mi vsi).
S temi novimi nereguliranimi cenami lahko vidis kam gremo. Regulacije bo enkrat konec - kar je cisto politicna odlocitev. Razliko ze danes placa proracun (posredno mi vsi).
Invictus ::
Ampak zaključek si pa vseeno povlekel napačen, a ne? Elektrika bo še naprej "poceni", saj regulirane cene očitno ostajajo enake. Le tistih 10% boš plačal ~50% dražje, torej se bo položnica dvignila za celih ~2€.
Zdaj je nereguliranih 10%, čez pol leta 20%, čez naslednjih pol leta 30%, itn...
Žaba se kuha počasi...
Direktor JE krško je pa izjavil, da je Megavatnba ura 60 EUR, z vsemi investicijami v naslednjih 5 letih.
Kdo pobere razliko? tista kurčeva posredniška, nepotrebna podjetja, ki naj bi kao deregulirala trg električne energije in anj bi bila elektrika zaradi njih cenejša...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Invictus ()
deco16 ::
Medtem pa paneli rekordno poceni, razsmerniki tudi, da o baterijah niti ne govorim (pod 80€ na kWh).
Konec poceni elektrike je samo za tiste ki nič ne naredijo ;)
Konec poceni elektrike je samo za tiste ki nič ne naredijo ;)
kriptobog ::
PA do konc leta je se mozno oddati vlogo za netmetering. Potem mas p do konca 2024 cajt da jo postavis.
DarwiN ::
Konec poceni elektrike je bilo ze pred dvemi leti... agonija se smo podaljsuje.
S temi novimi nereguliranimi cenami lahko vidis kam gremo. Regulacije bo enkrat konec - kar je cisto politicna odlocitev. Razliko ze danes placa proracun (posredno mi vsi).
Seveda bo konec in cene rastejo. Dejansko bo tako kot pravi Invictus.. 10% za leto 2024, mogoče 30-50% za leto 2025. Vse odvisno od geopolitičnega stanja in stopnje razvoja na energetskem področju v Evropi.
Ampak ne potrebujete nobene teorije zarote. Jasno je, od kod izvira energetska kriza in da bomo v Evropi najbolj naf**ali, ker smo bili preveč odvisni od Rusije.
Vi lahko sanjate o nekih Golobih, JE direktorjih in slovenski korupciji, ampak realnost vsaj za naslednjih 5+ let je pa tole:
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!
deco16 ::
Master_Yoda ::
Medtem pa paneli rekordno poceni, razsmerniki tudi, da o baterijah niti ne govorim (pod 80€ na kWh).
Konec poceni elektrike je samo za tiste ki nič ne naredijo ;)
Ja ker tisti ki zivimo v blokih res lahko kaj naredimo. In ne, preseli se v bajto ni ravno dostopna resitev 99% ljudi v tej situaciji.
Dovie'andi se tovya sagain.
deco16 ::
Imaš 2 tarifni sistem EE, imaš 5 tarifni omrežnina sistem.
Balkonska in filanje baterije ponoči naredi čudeže.
Ampak se ne splača, ker je potrebno najprej neki plačat pol pa koristiš. Tko kot se ne splača SE, tko kot se ne splača EV itd.
Zakaj maš v bloku visoko porabo EE mi pa ni jasno. Saj nimaš TČ in ostalih velikih porabnikov.
Skratka za v bloku se sekirat glede položnice gor za 10€ je res brezveze se oglašat. Medtem pa je šlo v trgovinah 50% itd.
Balkonska in filanje baterije ponoči naredi čudeže.
Ampak se ne splača, ker je potrebno najprej neki plačat pol pa koristiš. Tko kot se ne splača SE, tko kot se ne splača EV itd.
Zakaj maš v bloku visoko porabo EE mi pa ni jasno. Saj nimaš TČ in ostalih velikih porabnikov.
Skratka za v bloku se sekirat glede položnice gor za 10€ je res brezveze se oglašat. Medtem pa je šlo v trgovinah 50% itd.
misek ::
deco16 ::
Svašta pozabil na te blokovce kateri uporabljajo najmanj učinkovit sistem ogrevanja. Se opravičujem. In sožalje
Nikonja ::
Sej meni gretje v bloku pride v sezoni cca 40eur na mesec, me prav zanima katero bajto lahko ogreješ za 40 eur!
135466 ::
verjetno zelo majhno in/ali zelo dobro izolirano, pa všteti moraš vso porabo elektriko, tudi kuhanje in appliances nasploh. sončnih elektrarn (netm ali otok) ne vštevaj, dokler ni odplačana.
kixs ::
Sej meni gretje v bloku pride v sezoni cca 40eur na mesec, me prav zanima katero bajto lahko ogreješ za 40 eur!
Mene pride ogrevanje cca 380EUR na sezono. Ogrevno 200m2. Pred podrazitvami cca 320EUR.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: kixs ()
kriptobog ::
kuglvinkl ::
Sej meni gretje v bloku pride v sezoni cca 40eur na mesec, me prav zanima katero bajto lahko ogreješ za 40 eur!
Mene pride ogrevanje cca 380EUR na sezono. Ogrevno 200m2. Pred podrazitvami cca 320EUR.
V redu, vložil si pa kolk, 30k?
Your focus determines your reallity
Boštjan_Q ::
Nas pride ogrevanje 400 do 500 EUR na sezono, površine je 300 m2, od tega 250 m2 ogrevane. 10 cm stiroporne izolacije in 20 cm steklene volne na podstrešju. Dodaten vložek zanemarljiv, minimalno po zakonu je bilo 7,5 cm stiropora takrat, mi smo dal 10 cm, sam stiropor je poceni kar se tiče celotnega stroška fasade, ki pač mora bit v vsakem primeru narejena, ne glede na vir ogrevanja. Tko da v dodaten stiropor smo vložil morda kakega jurja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Boštjan_Q ()
Karen ::
deco16: jaz razmišljam o tej balkonski z baterijo, če se da ene 2,5kwh, samo to je še zmeraj tam okol 1500 nekje, mogoče kak evro ceneje. Pa ne vem če bil ROI v 5. letih - porabo imam konstantno, gledano po 15minutnih intervalih, tam 300w, redko manj. Nisem ziher da bo 300 EUR letno notri prinesel. Zato še malo oklevam, ker se ugriznem nekam če mi jih bodo drugo leto po 799 v baubau-u ponujali, kar utegne bit čisto realno. Pa še nekaj se šušlja da bodo iz 600w na 800 dvignili, verjetno bo potem razsmernik potreben drug, pa še nominalno moč panelov bodo začeli višjo ponujati. Kaj meniš?
135466 ::
Sej meni gretje v bloku pride v sezoni cca 40eur na mesec, me prav zanima katero bajto lahko ogreješ za 40 eur!
300eur za celo sezono. 140m2, 24 stopinj v bajti. Zdaj pa preračunaj koliko je to na mesec in koliko na kvadrat površine. Tvojih 40eur je v primerjavi s tem drago.
300€ za celo sezono v smislu, da teh zimske račune odšteješ od računov, ko ne uporabljaš niti klime - v smislu, da res upoštevaš samo dejanske 'ogrevalne stroške', ne pa tudi rednih - kuhalnih, pralnih, sušilnih...? če ja, potem ne odstopa več sanjsko glede na kvadraturo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Podražitve elektrike - Gen-i (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Problemi človeštva | 78255 (2644) | delavec44 |
» | zamenjava ponudnika- Poceni plin (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 24177 (5531) | chucki |
» | Poraba el. energije v vašem gospodinjstvu? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 10173 (8937) | Kowkele |
» | Soncna elektrarna (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 31526 (29077) | Kaboom |
» | Elektrika pri RWEOddelek: Loža | 15391 (10535) | Alamar |