» »

TUV certifikat oz. vpis večjih pnevmatih v homologacijo

TUV certifikat oz. vpis večjih pnevmatih v homologacijo

franci0 ::

Moj avto mi v homologacijskem kartončku napisano, da lahko na avto dam največ 16" felne.

Sedaj si kupujem 18" in bi rad dal to vpisat v homologacijski kartonček oz. homologirat, da ne bom imel problemov s policaji.

Vpr:

Lahko kupim felne brez TUV certifikata in si uredim vpis v homolog. kartonček ali morajo felne nujno imeti TUV certifikat?

Hvala vam.

biorudi ::

Seveda lahko kupiš 18" feltne brez certifikata, jih daš v vitrino v sobi in jih občuduješ. (Sicer lahko daš v vitrino tudi 16", bojo skoraj čisto enake, samo lažje bodo šle noter, če imaš dovolj veliko vitrino in se ti samo zaradi velikosti zdijo feltne toliko lepše , lahko tudi 22"). Lahko jih daš tudi na avto in se voziš vsaj do prve policijske kontrole oz. teh. pregleda. Tam se začnejo težave. Brez papirjev ne gre skozi. Homologacije pa izvajajo pooblaščene organizacije. Malo poguglaj, saj dobiš dosti razlag.

St235 ::

franci0 je izjavil:

Moj avto mi v homologacijskem kartončku napisano, da lahko na avto dam največ 16" felne.

Sedaj si kupujem 18" in bi rad dal to vpisat v homologacijski kartonček oz. homologirat, da ne bom imel problemov s policaji.

Vpr:

Lahko kupim felne brez TUV certifikata in si uredim vpis v homolog. kartonček ali morajo felne nujno imeti TUV certifikat?

Hvala vam.

Moras imet ustrezan certifikat. Tuv je sicer najbolj poznan certifikator ni pa edini. Brez papirjev pa seveda ne bos prisel cez homologacijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Markus386 ::

Rahlo offtopic, a obstaja kak tak certifikator tudi v sloveniji?

Recimo, hočeš delat sam svoje feltne, si jih narediš v garaži, in bi rad spravil to na avto. A obstaja kaka institucija, ki lahko preveri/pomeri/karkoli, in na koncu izda listek, da je zadeva OK?

Mogoče malo karikiriam primer (sploh ta del "sam v garaži"), ampak tudi razni akrapoviči ipd, morajo nekje dobit certifikate.

ginekk ::

Markus386 je izjavil:

Rahlo offtopic, a obstaja kak tak certifikator tudi v sloveniji?

Recimo, hočeš delat sam svoje feltne, si jih narediš v garaži, in bi rad spravil to na avto. A obstaja kaka institucija, ki lahko preveri/pomeri/karkoli, in na koncu izda listek, da je zadeva OK?

Mogoče malo karikiriam primer (sploh ta del "sam v garaži"), ampak tudi razni akrapoviči ipd, morajo nekje dobit certifikate.


To naj bi firme kot so LPP znali počet, ampak oni najraje samo papirje drugega pregledajo.

Če pomisliš da imamo nekaj predelanih elektro avtov, ki so homologirani in na cesti, potem je take predelave moral nekdo potrdit. Imamo celo podjetja ki se ukvarjajo s takimi predelavami. Podobno pri rally avtih, ki so še vedno registrirani za vožnji po cesti (sicer kot specialno vozilo, ampak vseeno)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ginekk ()

bastadu ::

Markus386 je izjavil:

Rahlo offtopic, a obstaja kak tak certifikator tudi v sloveniji?

Recimo, hočeš delat sam svoje feltne, si jih narediš v garaži, in bi rad spravil to na avto. A obstaja kaka institucija, ki lahko preveri/pomeri/karkoli, in na koncu izda listek, da je zadeva OK?

Mogoče malo karikiriam primer (sploh ta del "sam v garaži"), ampak tudi razni akrapoviči ipd, morajo nekje dobit certifikate.

V praksi je to NO GO, saj moraš pridobiti Tüv certifikat oz. atest za dotično zadevo, kar pa pomeni kar zajeten kupček denarja in če tega ne misliš izdelovati/prodajati serijsko, se ti še zdaleč ne bo izplačalo ...

Markus386 ::

Sej razumem, da se ne izplača, ampak tudi akrapoviču mora nekdo to narest, pa me je zanimalo, če pri nas obstaja kdo, ki to dela, al treba v tujino :)

franci0 ::

Te felne, ki jih imam nagledane (iz UK), dobim samo z JWL certifikatom.

Ali velja sploh kaj v SLO ta japonski JWL certifikat ?

Če pa želim te felne z TUV ceritfikatom, pa jih lahko naročim iz DE, kjer pa so 200€ dražje, verjetno zaradi tega ker se zavedajo, da drugi ponudniki v EU nimajo TUV certifikata
ob teh felnah.


Res pa hočem imeti vse "legalno" zato želim vpis v homologacijski kartonček.

Dimnik ::

Poglej na njihovi internetni strani, ponavadi se dobi tuv, včasih je treba kaj plačat cca 10eur)....će dobiš tako tuv, potem naroči tiste z anglije

69charger ::

Markus386 je izjavil:

Rahlo offtopic, a obstaja kak tak certifikator tudi v sloveniji?
Recimo, hočeš delat sam svoje feltne, si jih narediš v garaži, in bi rad spravil to na avto. A obstaja kaka institucija, ki lahko preveri/pomeri/karkoli, in na koncu izda listek, da je zadeva OK?
Mogoče malo karikiriam primer (sploh ta del "sam v garaži"), ampak tudi razni akrapoviči ipd, morajo nekje dobit certifikate.

Če boš dal na avto, ki ima to dimenzijo že homologirano ne boš imel težav, drugače se bo pa treba kar ornk potrudit za shomologirat, najprej spisat eno zlo ornk dokumentacijo procesa z vsemi ciframi in postopki in dokazi, potem greš A testirat - RTI Maribor nekaj dela čeprav če jim ne bo všeč te bodo odslovili.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

alu platišča za avto (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
639798 (6265) šernk
»

Avto predelave (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
506673 (2571) fikus_
»

Tuv certifikati za avspuh

Oddelek: Na cesti
223668 (2964) Xrysis3
»

Homologacija platišč za vw polo

Oddelek: Na cesti
53917 (3718) Juwe
»

Kje testirati "nestandardno" predelavo vozila? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5413725 (12372) borisk

Več podobnih tem