» »

Mobilna igra: "Tapster - Hitrostna preizkušnja prstov in možganov"

Mobilna igra: "Tapster - Hitrostna preizkušnja prstov in možganov"

#Games ::

Pozdravljeni;)

Naša ekipa #Games je pravkar končala in uradno izdala mobilno igro "Tapster - Hitrostna preizkušnja prstov in možganov".

Tapster je zanimiva tap action/miselna igra narejena da testira tvoje sposobnosti. Na zanimiv način Tapster združuje zabavo skupaj z izzivom in testom hitrosti in natančnosti za tvoje prste in možgane ter reakcijo tvojih možganov na različne barve in oblike....Medtem ko igraš in se zabavaš obenem še treniraš svoje možgane v koordinaciji oči in rok, skupaj z izboljševanjem zaznavanja prostora, barv in oblik....zanimivo ne?8-)
Ob tem, da je Tapster popolnoma zastonj igra v kateri imajo vsi igralci popolnoma enake pogoje in možnosti postati številka 1 na svetu.
Kako deluje? Enostavno! Zadeti moraš tarčo, katera se naključno pojavi nekje na zaslonu, karseda natančno in hitro. Ko tapneš na tarčo, se pojavi nova in tvoje sposobnosti so ponovno na preizkušnji. Različne barve in oblike tarč, katere se pojavljajo pa pomenijo različno število potrebnih tapov ali podrsov potrebnih, da uspešno zbereš točke....Torej, kot vidiš...preprosto pa vendar zelo zahtevno :P

Igro se lahko najde na google playu pod imenom: "Tapster - Hitrostna preizkušnja prstov in možganov" oz na linku:https://play.google.com/store/apps/deta...

Še video gameplaya:


Veseli bomo vsakega downloada, ocene in komentarja:D

Hvala...ekipa #Games;)

shadeX ::

iOS?

#Games ::

Verzije za iOs trenutno še ni:(

shadeX ::

Delate na tem? V katerem okolju oz. enginu ste to delali?

#Games ::

Igra je narejena v Unity-u in je crossplatorm ready...apple pa zaračuna že 100$ samo za developer account. Zato bomo malo počakali, da vidimo rezultate objave na google play.

shadeX ::

Koliko časa ste jo delali? Imate kakšen načrt da zadevo spravite na trg ali mislite samo "čakat"?

#Games ::

Narejena je v 3 mesecih. Glede prodora na trg pa se trudimo z vsemi možnimi zastonj opcijami promoviranja pa tudi določene plačljive variante gledamo.

Vazelin ::

Gledam youtube. Škoda ker ni iOS.

Ideja je OK. Vprašanje pa je ali je dovolj catchy in long lasting.

Teksture so pa itak absurdne, sploh tisti slider, ampak to ni point, kljub vsemu bi jaz probal zadevo malce prilagoditi vizualno letu 2018 :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

shadeX ::

Težka bo dobit kak prenos. Sej vbistvu je vazelin povedal praktično 2 zelo pomembni zadevi na katerih lahko začnete delat izboljšavo.

Koliko izkušenj z Unitijem pa od prej že imate ali je to vaš prvi projekt (skupaj z učenjem takorekoč)?

#Games ::

To je prvi projekt.

shadeX ::

Koliko vas dela v skupini? Sam?

#Games ::

Dva oz. trije...tretji pomaga samo pri določenih stvareh.

shadeX ::

Če mislite it resno v ta biznis sta dva skorajda premalo. Delo si moraš v najmanj 3 skupine razdelit:

- Programsko
- Dizajnersko
- Marketinško

Procentualno ti največ vzame marketing (80% vsega dela), medtem ko si potem programiranje in grafično oblikovanje delita preostalih 20% (odvisno kak tip igre se dela).

#Games ::

Vem in opažam:)
User acquisition brez ogromnega marketing budgeta je noro težki in počasen:'(

shadeX ::

Sicer da ne boš mislil, da če boš vložil 10, 100 jurjev v nek produkt, da boš profitiral. Če bo produkt slab, boš dobil ven manj kot si vložil in boš delal minus. Prvi pogoj je izdelava produkta katerega bojo ljudje uporabljali in jim bo všeč. To vidiš po feedbackih in analizi podatkov, ki ti jo trgovine ponujajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

#Games ::

Da je dober produkt pogoj je tak razumljivo....Upamo na najboljše:)

shadeX ::

Sem sprobal sedaj vašo igro in zadeva je taka. Vzami to kot pravi user feedback, kar je spodaj napisano tako bi razmišlja povprečen uporabnik. Ne bit užaljen, verjamem da ste vložili v to igro dost truda in časa ampak raje kot se slepit, raje poslušat feedback.

1. Ker sem na tablici, mi Play Store teži da igra ni optimizirana za mojo napravo. Si prepričan, da je Unity v sam manifest vključil, da so podprte tudi naprave z večjim zaslonom (large, xlarge)?

2. Sama ikona je vizualno zelo neatraktivna.
3. Product page je nabasan, neatraktiven, promo image na vrhu je nabasan, nima pomena.

Večina ljudi bi že na tej točki točki kliknila gumb "back".

Ampak predpostavimo da igro nekdo prenese.

4. Ko pridem v menu (po čakanju da se pokažeta vaše 2 logota, kjer mimogrede kdo ste vi nobenega ne briga), opazim neobičajno postavitev gumbov in ozadje, ki prikazuje neke tarče, skupaj s twitter , fb , yt in instagram ikono in ne vem a so to gumbi ali še vedno del ozadja.

5.
- Pritisk na "Play" me vpraša ali želim nadaljevat ali pa naj igram novo igro.
- Izberem nova. Potem mi pokaže levele.
- Kliknem 1 level
- Odpre se novo okno z nekimi gumbi, puščicami levo desno, nimam pojma kaj to je.

Ok sicer sem že zafrustriran in hočem čim prej zapret tole ampak ok zavoljo testa nadaljujem.

6. Začne se igra.. prvo nek odštevalnik (spet moram čakat) in potem se začnejo prikazovat neki elementi.
- Tapam gor..
- Tapam
- Tapam
- Tapam

Ni zanimivo, ni še konec.. Vse kar delam 30 sekund samo tapam in vmes se ni zgodilo še nič.

7. Igro zaprem in upam, da jo ne vidim več.

P.S

Vidim da imate neke sekcije kjer piše "work in progress". Moj nasvet?

Ne delat na tej igri več ali pa njeno funkcionalnost konkretno predelaj, sploh pa znižaj korake do igranja. Vsak dodaten korak, da uporabnik pride do gameplaya, te stane nekaj userjev - posledično denarja.


Aja pa še to. Ne prikazuj reklam še preden uporabnik ne preizkusi igre.

#Games ::

Hvala za feedback.

111111111111 ::

#Games je izjavil:

Igra je narejena v Unity-u in je crossplatorm ready...apple pa zaračuna že 100$ samo za developer account. Zato bomo malo počakali, da vidimo rezultate objave na google play.

Say what? Zaradi 100$ ne lansirate igre? če sem bolj natančen 50$ če sta dva resna? 100$ je za 1 leto, če to 2 ne spravita skupaj... Odtrgaj si od sendvičev, sposodi si od staršev, prihrani na cigaretih, ... Vrzita 100-200€ v oglaševanje, se bosta ogromno naučila in to znanje bosta prekleto rabila, če razmišljata o nadaljevanju kariere. Sam ne šparat na Dev accountu. 20$ google in 100$ iOS je NUJEN začeten strošek, še posebej če imaš zadevo v Unity-u.

shadeX ::

Sej v bistvu se je pravilno odločil, ker bi samo vrgel 100$ stran, glede na samo kvaliteto produkta.

111111111111 ::

Produkt nima veze. Prvi so itak polomija. Gre za znanje in željo. Prestaviš zadevo še na iOS, vidiš kje te matra. Vidiš odziv trga in nabiraš znanje za naslednji produkt. Poudarjam, da zaradi tega, ker imajo zadevo spisano v Unity, kjer je prehod med iOS in Android, dokaj lahek. Če bi bila native aplikacija, bi bilo 100$ res odvečen strošek.

EDIT: upam, da bo vsaj poskusil izboljšati produkt po nasvetih zgoraj. :)
EDIT 2: itak je pa naredil že več kot 60% programerske wannabe populacije. Naredil je končni izdelek in ga lansiral. Bravo OP, zato vse pohvale. Če ne druga, lahko dobiš že službo kot Junior v kakšni firmi.

Zgodovina sprememb…

shadeX ::

Jp. Pohvale za izvedbo in objavo produkta. Žal pa statistika kaže da več kot 90% developerjev objavi v trgovini samo eno aplikacijo in s tem potem tudi zaključijo.

111111111111 ::

shadeX je izjavil:

Jp. Pohvale za izvedbo in objavo produkta. Žal pa statistika kaže da več kot 90% developerjev objavi v trgovini samo eno aplikacijo in s tem potem tudi zaključijo.

Mogoče pa OP ne spada v teh 90%. :)

shadeX ::

To je od njega odvisno kako hitro se bo učil in koliko časa je pripravljen delat zastonj (v zameno za izkušnje). Možnosti zagotovo ima, ampak da bo začel spadat v preostalih 10% bo moral konkurirati na trgu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

111111111111 ::

Lahko pa skupaj spaca 2-3 aplikacije in se potem zaposli v kakem podjetju.

shadeX ::

Možnosti ima za vse tudi da se preživi z App Storom, odvisno je samo od volje, vztrajnosti, iznajdljivosti.

AppStore je pač trgovina, kjer se boriš da potrošniki opazijo tvoj produkt in ga tudi uporabljajo. V trgovini je že toliko produktov, da moraš nekje izstopat ( v vseh aspektih ) , da nekdo downloada tvoj app.

AppStore je z vsakim letom večja borba za preživetje in se ne more primerjat s tistim kar je bilo par let nazaj.

Sem mu pa tudi že ponudil možnost publishanja appa (kar mu prihrani marketing in se lahko fokusira na produkt), ampak pogoj je kvalitetna zadeva oz. izdelava.

111111111111 ::

shadeX je izjavil:


Sem mu pa tudi že ponudil možnost publishanja appa (kar mu prihrani marketing in se lahko fokusira na produkt), ampak pogoj je kvalitetna zadeva oz. izdelava.

Zanimivo. Kolikšen kos pogače si pa odrežeš, če ni poslovna skrivnost?

shadeX ::

če ni poslovna skrivnost?


O tem je brez pomena govorit, ker je odvisno kako uspešna je sama app. V vsakem primeru pa dovolj, da developer lahko dela na produktu in istočasno dobi redno plačano za kar je delal.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Množica iOS aplikacij zbira in prodaja podatke o uporabnikih

Oddelek: Novice / Zasebnost
267585 (6306) Unknown_001
»

Apple že ob izidu iPhona 6 vedel za težave z zvijanjem (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
6922365 (18096) poweroff
»

NSA spet odnesli skrivnosti

Oddelek: Novice / Varnost
4013700 (10524) RC37
»

Atomic Cookie - nova slovenska mobilna igra

Oddelek: Loža
71247 (870) N4m31355
»

Mobilni development (strani: 1 2 )

Oddelek: Programiranje
7514417 (10796) Gandalfar

Več podobnih tem