Forum » Na cesti » Avtohiša, ki vrti kilometre rabljenim vozilom
Avtohiša, ki vrti kilometre rabljenim vozilom
facepalm ::
Kako bi sele bil vesel kupec, ce bi mu lastnik 2. kljuca avto ukradel:)
Verjetno je kupil avto na leasing in je moral placat kasko za krajo itd. Zavarovalnica za izplacilo zahteva, da oskodovanec predlozi oba kljuca:)
Ostal bi brez avta in ga vseeno odplaceval na obroke:)
Verjetno je kupil avto na leasing in je moral placat kasko za krajo itd. Zavarovalnica za izplacilo zahteva, da oskodovanec predlozi oba kljuca:)
Ostal bi brez avta in ga vseeno odplaceval na obroke:)
Veron ::
Tale tema je brez potrebe. Hitreje boste sestavili seznam avtohiš, ki ne vrtijo in ne skrivajo karamboliranosti vozil (verjetno na prste rok).
Kupiš nov avto za denar, ki ga imaš in to je to.
Kupiš nov avto za denar, ki ga imaš in to je to.
bambam20 ::
Veron ::
Sicer nisem čisto prepričan ali si sarkastičen ali nisi prebral napisanega. Nepomembno.
Za novo X5 verjetno ne, če je že rabil terenca, 4x4, ima na voljo novo Dacia duster oz. malo dražje Ford Kuga, Kia Sportage... bi človek bil verjetno bolj zadovoljen in nebi rabil jokat po TVju, da so ga nategnili. Večina avtohiš te bo nategnila, tako ali drugače. Konkurenca je tukaj prehuda in drugje kot pri vrtenju ter popravilih popolnoma zbitih, ni veliko mesa. Zato se večina poslužuje te prakse, nobenmu pa zakon ne more nič. In tudi tako jalav zakon še tistih nekaj poštenih avtohiš sili, da gredo po isti poti.
Za novo X5 verjetno ne, če je že rabil terenca, 4x4, ima na voljo novo Dacia duster oz. malo dražje Ford Kuga, Kia Sportage... bi človek bil verjetno bolj zadovoljen in nebi rabil jokat po TVju, da so ga nategnili. Večina avtohiš te bo nategnila, tako ali drugače. Konkurenca je tukaj prehuda in drugje kot pri vrtenju ter popravilih popolnoma zbitih, ni veliko mesa. Zato se večina poslužuje te prakse, nobenmu pa zakon ne more nič. In tudi tako jalav zakon še tistih nekaj poštenih avtohiš sili, da gredo po isti poti.
bambam20 ::
Veron ::
Zgleda si ti eden tistih potencialnih kupcev, ki se bodo nategnili z nakupom rabljenega vozila srečno
bambam20 ::
Utk ::
hojnikb ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Meni je mehanik uvozil razbitega golfa iz Nemcije, ga obnovil in se vedno gre kot prvi dan, ce ne se boljse.
Dejstvo, da je bil razbit, je seveda nedokazljivo.
Lep dan se naprej.
Moje sozalje ce kdaj pride ta avto do nesrece.
#brezpodpisa
solatko ::
Veron - Moj prvi avto je bil rabljen fičo in od takrat, še nisem kupil novega vozila, saj v 2-ih letih izgubiš do 50%-ov, glede na ceno novega. Ko se odločim za zamenjavo starega, pač poiščem kolege, ki te zadeve poznajo, nakup pa se po navadi zvrti v 3-6-ih mesecih, ne pa na vrat na nos.
Pri nakupu vozila si je pač potrebno vzeti čas, saj je ves denar, ki ga vtakneš v prevozno sredstvo, ekonomsko gledano, nespametna investicija.
Zavedat se moraš, kakšne so tvoje finančne zmožnosti, kakšne so tvoje vozniške potrebe,za kaj in kolikokrat boš vozilo uporabljal, saj se za dva večja izleta familije na leto, ne splača kupovati velikega vozila, če se 99% -ov časa vozi v njem eden ali dva, z kakšno vrečko iz trgovine, še večja neumnost pa je lastništvo dveh vozil, enega za vsak dan in drugega za izlete.
Velikokrat se mi je zgodilo, da sem imel nekaj let kakšno manjše vozilo za dnevne vožnje, za daljše poti pa službeno vozilo ali rent a car. Pride veliko ceneje vse skupaj.
Pri cca 30 rabljenih vozilih, ki sem jih imel v lasti, niti z enim, nisem imel težav, stroški vzdrževanja pa so ob pametnem nakupu, zanemarljivi, oziroma tolikšni, kot, če bi kupil novo vozilo in ga primerno vzdrževal, se stroški med posameznimi intervali po 100k km, ne razlikujejo kaj dosti.
Zato je prevrtavanje kilometrov zelo nevarno početje, saj pameten kupec ve, kaj je potrebno ob določeni obrabi zamenjat, kar pri prevrtenih kilometrih ni sigurno. Gre pa za stvari, ki so lahko življenskega pomena za varnost vozila.
Sedaj se tudi na naših tehničnih pregledih, zapisuje prevožene kilometre v bazo in na list, ki ga dobiš in je praktično edina opcija goljufov, da prevrtijo kilometre, pred vsakim tehničnim.
Večina boljših vozil pa ima najvažnejše informacije o dogajanju z vozilom, shranjenega na več mestih, tako, da je o realnem stanju vozila, lahko nategnjen samo tak, ki misli, da vse ve in se odloči za nakup, glede na prepričljivost prodajalca.
Tudi na Avtocomercu so imeli trikrake zvezde uvožene iz Nemčije, ki niso imeli realnih kilometrov ali pa so bili v Nemčiji izločeni iz prometa, zaradi totalke, potem pa pri Turku ali Balkancu popravljeni, pripeljani v SLO in tu prodajani, kot skoraj novi.
Pri nakupu vozila si je pač potrebno vzeti čas, saj je ves denar, ki ga vtakneš v prevozno sredstvo, ekonomsko gledano, nespametna investicija.
Zavedat se moraš, kakšne so tvoje finančne zmožnosti, kakšne so tvoje vozniške potrebe,za kaj in kolikokrat boš vozilo uporabljal, saj se za dva večja izleta familije na leto, ne splača kupovati velikega vozila, če se 99% -ov časa vozi v njem eden ali dva, z kakšno vrečko iz trgovine, še večja neumnost pa je lastništvo dveh vozil, enega za vsak dan in drugega za izlete.
Velikokrat se mi je zgodilo, da sem imel nekaj let kakšno manjše vozilo za dnevne vožnje, za daljše poti pa službeno vozilo ali rent a car. Pride veliko ceneje vse skupaj.
Pri cca 30 rabljenih vozilih, ki sem jih imel v lasti, niti z enim, nisem imel težav, stroški vzdrževanja pa so ob pametnem nakupu, zanemarljivi, oziroma tolikšni, kot, če bi kupil novo vozilo in ga primerno vzdrževal, se stroški med posameznimi intervali po 100k km, ne razlikujejo kaj dosti.
Zato je prevrtavanje kilometrov zelo nevarno početje, saj pameten kupec ve, kaj je potrebno ob določeni obrabi zamenjat, kar pri prevrtenih kilometrih ni sigurno. Gre pa za stvari, ki so lahko življenskega pomena za varnost vozila.
Sedaj se tudi na naših tehničnih pregledih, zapisuje prevožene kilometre v bazo in na list, ki ga dobiš in je praktično edina opcija goljufov, da prevrtijo kilometre, pred vsakim tehničnim.
Večina boljših vozil pa ima najvažnejše informacije o dogajanju z vozilom, shranjenega na več mestih, tako, da je o realnem stanju vozila, lahko nategnjen samo tak, ki misli, da vse ve in se odloči za nakup, glede na prepričljivost prodajalca.
Tudi na Avtocomercu so imeli trikrake zvezde uvožene iz Nemčije, ki niso imeli realnih kilometrov ali pa so bili v Nemčiji izločeni iz prometa, zaradi totalke, potem pa pri Turku ali Balkancu popravljeni, pripeljani v SLO in tu prodajani, kot skoraj novi.
Delo krepa človeka
SoulMan ::
@solatko: okoli 30 rabljenih vozil ste si lastili,pa pisete, da ste imeli tudi vec let eno manjse vozilo, za nakup porabili od 3 do 6 mesecev? Koliko ste pa stari? 120 let? Vec?
solatko ::
SoulMan - 64, dve tretjini življenja pa sem preživel več ali manj za volanom. Avto pač kupuješ, ko te stari še dobro služi, pa se ti razmere spremenijo in rabiš drugačen ali novejši. Smo pa občasno uporabljali 3 vozila, pač vsak svojega, ker smo imeli različne potrebe, največ časa pa dva. Po navadi dva v rangu golfa (različne od tojote do fiata), občasno samo eno večje vozilo,..... se z leti kar nabere, poleg tega, da je bil pri hiši vedno tudi vsaj en težji motor.
Sedaj sva z ženo pač v penzionu in imava samo en avto srednjega razreda in še ta ni prav veliko v pogonu, zato pa kolesa in poleti motor še vedno dajo svoje skozi.
Sedaj sva z ženo pač v penzionu in imava samo en avto srednjega razreda in še ta ni prav veliko v pogonu, zato pa kolesa in poleti motor še vedno dajo svoje skozi.
Delo krepa človeka
Heavy ::
Moj prvi avto je bil rabljen fičo in od takrat, še nisem kupil novega vozila, saj v 2-ih letih izgubiš do 50%-ov, glede na ceno novega.
To ogromno izvisi nad znamko. Korejci ali italjani gotovo toliko izgubijo. Pri raznih Fordih, VW, Audi pa lahko dobiš par let starega za ceno osnovne opreme novega.
#TeamFelix
matobeli ::
In to takega kjer ti trgovec da garancijo na kilometre!
Sicer, če je cena osnovnega 18k in takega z opremo 25k je realna cena dve leti starega res v rangu 18k.
Sicer, če je cena osnovnega 18k in takega z opremo 25k je realna cena dve leti starega res v rangu 18k.
facepalm ::
Kaj pa ce kupis pri uradnem zastopniku dolocene znamke in je avto oznacen npr "renault selection" in podobno. Je za zaupat?
bambam20 ::
Kaj pa ce kupis pri uradnem zastopniku dolocene znamke in je avto oznacen npr "renault selection" in podobno. Je za zaupat?
Ne. Renault se niti ne trudi, da bi bili zaupanja vredni. Njihovi uradni servisi so katastrofa. Bejž od njih stran. To je samo šminka, da sploh kaj prodajo.
solatko ::
Heavy - Avto srednjega razreda po dveh letih, ne boš prodal več kot za 60% novega, katerokoli znamko. Pa ne glejte trg pri nas, saj je zelo malo vozil te starosti na trgu, če pa že je, je to pri zastopnikih, ki prodajajo vozila, ki so bila pred dvemi leti prodana v kakšni akciji, skoraj dražje, kot so bila takrat.
V Italiji je pravilo, da si v momentu, ko avto vplačaš, izgubil 20%-ov, brez da si opravil en km.
Naš trg je specifika med razvito Evropo in Balkanom. So cene rabljenih vozil nekje vmes, saj so na Balkanu še višje.
Za dve leti star BMW, v rangu 100k€, čez dve leti težko dobiš 50k€, razen v SLO.
V Italiji je pravilo, da si v momentu, ko avto vplačaš, izgubil 20%-ov, brez da si opravil en km.
Naš trg je specifika med razvito Evropo in Balkanom. So cene rabljenih vozil nekje vmes, saj so na Balkanu še višje.
Za dve leti star BMW, v rangu 100k€, čez dve leti težko dobiš 50k€, razen v SLO.
Delo krepa človeka
shintaro ::
na žalost avto z 2ge roke je težko kupovat. večina ima prevrtene al od enga al druzga lastnika.. na avto. net se lahko samo smeješ kaj folk objavlja
Tako da , stane, ampak če se le da kupiš novega in je mir.
Tako da , stane, ampak če se le da kupiš novega in je mir.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: shintaro ()
Heisenberg ::
ker sem zgleda res male naiven prosim za mnenje tega vozila, kako relani so ti kilometri?
https://www.avto.net/ADS/details.asp?ID...
https://www.avto.net/ADS/details.asp?ID...
IL_DIAVOLO ::
2006 letnik, 3 litrski dizel, sumljivo dobro ohranjena notranjost, 2. lastnik, poraba ni navedena, avtohisa. Jaz ne bi riskiral :)
anketar ::
0% sploh za dizl sploh za bemfla, 21.00km na let je delu z dizlom!!!
sheeeit my bad
sheeeit my bad
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: anketar ()
tomy5 ::
Niso realni, zato ga pa prodaja ena "čunga lunga" trgovina.
to je 60km na dan, kar je nič če si že kupiš tak avto. Kakih 330 ki jaz rekel, če ne več.
to je 60km na dan, kar je nič če si že kupiš tak avto. Kakih 330 ki jaz rekel, če ne več.
Heisenberg ::
Saj tudi če je 350km mi ni tak problem, bolj mi je važno kako je vzdrževan in če je bil zaleten
hojnikb ::
0% sploh za dizl sploh za bemfla, 2.100km na let je delu z dizlom!!!
matematka ti ni strong suit, huh ?
#brezpodpisa
tomy5 ::
4 kolesni pogoni so pri takih kilometrih zjahani do konca, popravila pa hudo draga
roke stran če nisi "čefur" ki ga rabi za šminkirat
roke stran če nisi "čefur" ki ga rabi za šminkirat
Heisenberg ::
tomy5 ::
Kupi si nekaj novbejšeha 4x4 in manj šminkerskega če je to res kar rabiš.
in za na šiht se vzame nekja kar ne bo v praksi kurilo 9 litrov
in za na šiht se vzame nekja kar ne bo v praksi kurilo 9 litrov
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tomy5 ()
Heisenberg ::
hojnikb ::
prestiz stane. ce nimas 50k za taksen avto, potem tut najbrs nimas za starega popravlat.
#brezpodpisa
Heisenberg ::
denar je za polog, kredita mi ne da noben, lizing je drag
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Heisenberg ()
bastadu ::
hojnikb ::
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id......
gre v vska hrib, tut v taksne kjer xdrive nebo mel za burek.
gre v vska hrib, tut v taksne kjer xdrive nebo mel za burek.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Heisenberg ::
SX4 sem si že ogledoval, je pramajhen, premalo prostoren, mogoče bedarija ampak nima naslona za roke, nima avotmatske klime...
nikoli nisem bil pristaš znamk,...edino Honde :)
Ni BMW, shit ... ;-)
nikoli nisem bil pristaš znamk,...edino Honde :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Heisenberg ()
hojnikb ::
v kaksnih hribih si to, da ti je 4x4 nuja ?
si probu kdaj kombinacijo fwd pa kvalitetnih zimskih gum ? bo ceneje in precej vec izbire.
si probu kdaj kombinacijo fwd pa kvalitetnih zimskih gum ? bo ceneje in precej vec izbire.
#brezpodpisa
Heisenberg ::
Heisenberg ::
Heisenberg ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Ce rabis 4x4, potem moras gledati suve.
teli SUVi so bolj za mesto in niso nič drugega kot malce dvignjene limuzine...potem bi moral biti že bolj resen terenec, ti so pa preveč...holcarski ;)
Heisenberg ::
chort ::
Sej bi ti predlagal LR RR TDV8, ampak spet pije med 8-13L, Honda CR-V bencinar mogoče?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: chort ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zaupanja vredni prodajalci rabljenih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 168077 (9075) | fujtajksel |
» | Zaupanja NEVREDNI prodajalci rabljenih avtomobilov (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 49236 (19711) | mr_chai |
» | Nakup avtomobila pri avto hiši. (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 33894 (16638) | Nvuko |
» | Kilometre pri avtu se z lahkoto prilagodi (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 38803 (27547) | shadeX |