Forum » Na cesti » Avtohiša, ki vrti kilometre rabljenim vozilom
Avtohiša, ki vrti kilometre rabljenim vozilom
zobnik ::
to da bi avto zdržal 200.000km brez menjava podvoznih delov in še drugih delov je izmišljeno, razen za voznike, ki so dnevno na avtocesti.
Poglejte mal po delavnicah, povprašajte kolege mehanike kok velik se vse šranfa.
Poglejte mal po delavnicah, povprašajte kolege mehanike kok velik se vse šranfa.
solatko ::
Sploh ni res, da se vozila ob normalni uporabi, veliko šraufa. Ob normalni uporabi in rednem servisiranju pri ustrezno usposobljenem mehaniku, katero koli vozilo, zdrži 300-400kkm brez kakšnih večjih posegov v bistvene dele vozila.
Pri nas so problem slabe vozne površine, slabi vozniki, ki vozila praktično ne znajo pravilno uporabljat in miselnost garažnega servisiranja. Nobeno moje vozilo ni šlo od hiše z manj kot 300kkm, pa so bila vsa, vsaj še nekaj let na cesti, brez večjih vlaganj v podvozje in motor.
Poznam voznike, ki morajo ploščice menjat na 20kkm, diske na 50-60kkm, sklopko na 30kkm, feltne na 40-50kkm, amortizerje na 30-40kkm,......, poznam pa tudi voznike, ki to počno na 10x daljšem intrvalu, razen zavornih ploščic, ki jih menjajo na cca 80-100kkm.
Osebno vsako leto opravim tehnični pregled, naslednji dan pa je obisk mehanika. Do sedaj nisem niti enkrat na TP padel, tudi z vozili, ki so bila starejša od 15 let.
Vozila, ki sem jih kupoval pa so imela skoraj vsa, ob nakupu 100kkm+, garantirano realne km in redno, kvalitetno servisirana. Nikoli nebi kupil vozilo, ki se ni uporabljalo povprečno vsak dan, zato tudi pazim na to, da kupim vozilo, ki je, kljub prevoženih kilometrih, v dobrem stanju, takega pa dam tudi iz rok, novemu uporabniku.
Najbolj problematična vozila so tista, ki imajo malo prevoženih km, ker so večinoma trohnela v garažah in moraš ob nakupu zamenjat večino cevi in je takojšnji strošek, kljub odličnemu izgledu vozila, ogromen.
Če vozilo kupiš zato, da ga uporabljaš vsak dan, moraš kupiti vozlo, ki je bilo tudi do takrat, uporabljano vsak dan, bistvo pa je, da so km realni, saj le tako veš, kaj je potrebno v določenih servisnih intervalih zamenjat, seveda mora bit tako vozilo tudi redno servisirano pred nakupom, kar pa se da preverit pri mehaniku, ki ga je popravljal.....
Pri nas so problem slabe vozne površine, slabi vozniki, ki vozila praktično ne znajo pravilno uporabljat in miselnost garažnega servisiranja. Nobeno moje vozilo ni šlo od hiše z manj kot 300kkm, pa so bila vsa, vsaj še nekaj let na cesti, brez večjih vlaganj v podvozje in motor.
Poznam voznike, ki morajo ploščice menjat na 20kkm, diske na 50-60kkm, sklopko na 30kkm, feltne na 40-50kkm, amortizerje na 30-40kkm,......, poznam pa tudi voznike, ki to počno na 10x daljšem intrvalu, razen zavornih ploščic, ki jih menjajo na cca 80-100kkm.
Osebno vsako leto opravim tehnični pregled, naslednji dan pa je obisk mehanika. Do sedaj nisem niti enkrat na TP padel, tudi z vozili, ki so bila starejša od 15 let.
Vozila, ki sem jih kupoval pa so imela skoraj vsa, ob nakupu 100kkm+, garantirano realne km in redno, kvalitetno servisirana. Nikoli nebi kupil vozilo, ki se ni uporabljalo povprečno vsak dan, zato tudi pazim na to, da kupim vozilo, ki je, kljub prevoženih kilometrih, v dobrem stanju, takega pa dam tudi iz rok, novemu uporabniku.
Najbolj problematična vozila so tista, ki imajo malo prevoženih km, ker so večinoma trohnela v garažah in moraš ob nakupu zamenjat večino cevi in je takojšnji strošek, kljub odličnemu izgledu vozila, ogromen.
Če vozilo kupiš zato, da ga uporabljaš vsak dan, moraš kupiti vozlo, ki je bilo tudi do takrat, uporabljano vsak dan, bistvo pa je, da so km realni, saj le tako veš, kaj je potrebno v določenih servisnih intervalih zamenjat, seveda mora bit tako vozilo tudi redno servisirano pred nakupom, kar pa se da preverit pri mehaniku, ki ga je popravljal.....
Delo krepa človeka
ginekk ::
Sploh ni res, da se vozila ob normalni uporabi, veliko šraufa. Ob normalni uporabi in rednem servisiranju pri ustrezno usposobljenem mehaniku, katero koli vozilo, zdrži 300-400kkm brez kakšnih večjih posegov v bistvene dele vozila.
Pri nas so problem slabe vozne površine, slabi vozniki, ki vozila praktično ne znajo pravilno uporabljat in miselnost garažnega servisiranja. Nobeno moje vozilo ni šlo od hiše z manj kot 300kkm, pa so bila vsa, vsaj še nekaj let na cesti, brez večjih vlaganj v podvozje in motor.
Poznam voznike, ki morajo ploščice menjat na 20kkm, diske na 50-60kkm, sklopko na 30kkm, feltne na 40-50kkm, amortizerje na 30-40kkm,......, poznam pa tudi voznike, ki to počno na 10x daljšem intrvalu, razen zavornih ploščic, ki jih menjajo na cca 80-100kkm.
Osebno vsako leto opravim tehnični pregled, naslednji dan pa je obisk mehanika. Do sedaj nisem niti enkrat na TP padel, tudi z vozili, ki so bila starejša od 15 let.
Vozila, ki sem jih kupoval pa so imela skoraj vsa, ob nakupu 100kkm+, garantirano realne km in redno, kvalitetno servisirana. Nikoli nebi kupil vozilo, ki se ni uporabljalo povprečno vsak dan, zato tudi pazim na to, da kupim vozilo, ki je, kljub prevoženih kilometrih, v dobrem stanju, takega pa dam tudi iz rok, novemu uporabniku.
Najbolj problematična vozila so tista, ki imajo malo prevoženih km, ker so večinoma trohnela v garažah in moraš ob nakupu zamenjat večino cevi in je takojšnji strošek, kljub odličnemu izgledu vozila, ogromen.
Če vozilo kupiš zato, da ga uporabljaš vsak dan, moraš kupiti vozlo, ki je bilo tudi do takrat, uporabljano vsak dan, bistvo pa je, da so km realni, saj le tako veš, kaj je potrebno v določenih servisnih intervalih zamenjat, seveda mora bit tako vozilo tudi redno servisirano pred nakupom, kar pa se da preverit pri mehaniku, ki ga je popravljal.....
Ti imaš izgleda srečo, pa potem to posplošiš kar na znanje. Vse dokler te ne bo pustil na cesti in te potem pooblaščenec nategnil za servis kolikor si dolg.
Avti so kar pokvarljive zadeve. Jaz sem že nov novcat avto moral na izredni servis peljat in zagotovo nisem edini (v tovarni so recimo naložili napačen firmware). Ljudje kupujejo premium znamke za 150k EUR potem pa po je po 30k km potrebno zamenjat motor. In ne ni bil kriv voznik ali "garažno" servisiranje.
krneki0001 ::
Avti so kar pokvarljive zadeve. Jaz sem že nov novcat avto moral na izredni servis peljat in zagotovo nisem edini (v tovarni so recimo naložili napačen firmware). Ljudje kupujejo premium znamke za 150k EUR potem pa po je po 30k km potrebno zamenjat motor. In ne ni bil kriv voznik ali "garažno" servisiranje.
Glede na naše uničene vozne površine in obnašanje slovenskih voznikov, so v sloveniji avtomobili zelo vzdržljivi in malo pokvarljivi.
zobnik ::
Odvisno kje se voziš, če je to po cesti Trbovlje-LJubljana ali LJ-Jesenice, bo zdržal brez problema 400.000km, pridi se vozit v smeri J-Horjul-Žiri pa boš videl kolk časa bo zdržal, niti 200.000 evrov ne bo zdržal, cel podvozje boš moral menjat, motor bo še delal kakih 100.000km pol pa tud tam šlo vse v 3PM
solatko ::
ginekk - Če nakup vozila opraviš pametno in kupiš avto z znano zgodovino, potem se razen redke tehnične okvare, ne more zgoditi nič nepričakovanega, za posamezno avtomobilsko znamko.
Na srečo se ne zanašam, zato ne igram loto, se pa zanašam na znanje določenih prijateljev, ki se na te reči spoznajo in mi pomagajo pri pametnem nakupu, jaz pa njim pri računalnikih.
Z avti je tako, kot z vsako tehnično napravo, lahko crkne, ne glede na kvaliteto vzdrževanja, so pa možnosti za kaj takega, pri pametnem nakupu, izredno redke. Skoraj vsi moji prijatelji ne kupujejo novih vozil, saj je izguba, za vsakega normalnega uporabnika, prevelika, kupujemo pa vsi na podoben način, ki se je pokazal, kot idealen.
Poiščemo vozilo, katerega pregleda strokovnjak za določeno znamko in, če da zeleno luč, se nakup opravi, sicer pa se išče naprej. Vedno od prvega lastnika, le v slučaju, da je zgodovina znana, od drugega, nikoli pri preprodajalcih, ki zgodovine vozila ne poznajo.
Na srečo se ne zanašam, zato ne igram loto, se pa zanašam na znanje določenih prijateljev, ki se na te reči spoznajo in mi pomagajo pri pametnem nakupu, jaz pa njim pri računalnikih.
Z avti je tako, kot z vsako tehnično napravo, lahko crkne, ne glede na kvaliteto vzdrževanja, so pa možnosti za kaj takega, pri pametnem nakupu, izredno redke. Skoraj vsi moji prijatelji ne kupujejo novih vozil, saj je izguba, za vsakega normalnega uporabnika, prevelika, kupujemo pa vsi na podoben način, ki se je pokazal, kot idealen.
Poiščemo vozilo, katerega pregleda strokovnjak za določeno znamko in, če da zeleno luč, se nakup opravi, sicer pa se išče naprej. Vedno od prvega lastnika, le v slučaju, da je zgodovina znana, od drugega, nikoli pri preprodajalcih, ki zgodovine vozila ne poznajo.
Delo krepa človeka
hubertfast ::
Večja avtohiša v Šentjerneju ima 90% avtov z previtimi kilometri, vsi avto so seveda iz Italije.
Lara je zakon!!!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zaupanja vredni prodajalci rabljenih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 168841 (9839) | fujtajksel |
» | Zaupanja NEVREDNI prodajalci rabljenih avtomobilov (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 49784 (20259) | mr_chai |
» | Nakup avtomobila pri avto hiši. (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 34149 (16893) | Nvuko |
» | Kilometre pri avtu se z lahkoto prilagodi (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 39129 (27873) | shadeX |