Forum » Na cesti » Pnevmatike R17 vs R18
Pnevmatike R17 vs R18
IL_DIAVOLO ::
Najprej preberi svoje histericne izpade in jih primerjaj z mojimi in oceni kdo je tukaj neotesan trol.
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
A ni tako da guma z višjim presekom je bolj udobna na razriti cesti. Ker poleg amortizerjev še guma kompenzira udarce.
V splošnem to velja, a so večje razlike v modelu pnevmatik. Naprimer mehkorobne michelinke ali trše bridgestonke, runflat imajo tudi zelo trde robove in so praviloma manj udobne na slabšem cestišču.
Recimo da za istega proizvajalca, isti tip gume in isto mehkobo, enkrat v 16 in enkrat v 18 col, pa seveda v enakem obsegu gum (z razliko max 1%). Tam bo 16 col guma veliko bolj prijetna za vozit po slabših cestah.
Raw ::
Seveda imaš prav. Večji ko so baloni bolj bo mehak prehod čez luknje. Nizkoprofilnih pnevmatik ne bi priporočal povprečnemu vozniku, čeprav izgledajo lepše. Še manj po slovenskih cestah. So bolj za sadomazohiste podobne meni.
Nažalost so predrage da bi si jih lahk nabavu trenutno. Cena je glih 2x višja. Pa čeprav so v naših gorskih koncih ceste kar slabe... bi moj beemer rad 18ke :)
Nažalost so predrage da bi si jih lahk nabavu trenutno. Cena je glih 2x višja. Pa čeprav so v naših gorskih koncih ceste kar slabe... bi moj beemer rad 18ke :)
I am what I am and I do what I can
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raw ()
facepalm ::
Na hitro, gre se za nevzmeteno maso....bolj je teža oddaljena od osi, težje jo je zagnat oz poganjat...probaj na eno cev dat 13col felno, pa probaj zavrtet cev ali 18 col...poročaj ugotovitev
hvala, makes sense. nisem uposteval mase in sem bil dovolj povrsen, da sem prebral citirano le pod prvo sliko.
se moj vidik glede vecjih platisc:
osebno preferiram raje malo vec gume, kljub temu, da se vcasih rad zapeljem hitro cez ovinke. nizkoprofilne so primerne za dirkalisce in tuning showe, saj so na nasih cestah prevec neudobne. sploh pa, ze par let nisem slisal nobenega, da bi mu gume cvilile v ovinku, kaj sele sleklo. me pa cudi, kako ljudje vozijo 275/35 r20 na 180hp dizlu, teze 1.8 tone s tovarnisko homologacijo. sigurno pije 5l/100km :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
PeterZ ::
Nažalost so predrage da bi si jih lahk nabavu trenutno. Cena je glih 2x višja. Pa čeprav so v naših gorskih koncih ceste kar slabe... bi moj beemer rad 18ke :)
Se dobi poceni rabljene, pomaga če poznaš kakšnega vulkanizerja. Nazadnje me je stalo 300€ za letni komplet. Bile so eno sezono vožene od znane stranke, s še 6mm profila. Večji strošek so kvalitetna platišča, taka, ki pašejo in so ti tudi všeč. Slovenski trg ni ravno velik zato je težko biti izbirčen.
PeterZ ::
Na hitro, gre se za nevzmeteno maso....bolj je teža oddaljena od osi, težje jo je zagnat oz poganjat...probaj na eno cev dat 13col felno, pa probaj zavrtet cev ali 18 col...poročaj ugotovitev
hvala, makes sense. nisem uposteval mase in sem bil dovolj povrsen, da sem prebral citirano le pod prvo sliko.
se moj vidik glede vecjih platisc:
osebno preferiram raje malo vec gume, kljub temu, da se vcasih rad zapeljem hitro cez ovinke. nizkoprofilne so primerne za dirkalisce in tuning showe, saj so na nasih cestah prevec neudobne. sploh pa, ze par let nisem slisal nobenega, da bi mu gume cvilile v ovinku, kaj sele sleklo. me pa cudi, kako ljudje vozijo 275/35 r20 na 180hp dizlu, teze 1.8 tone s tovarnisko homologacijo. sigurno pije 5l/100km :)
Še moja malenkost, k ravno še bedim.
To o teži večjih platiščih se povsem strinjam. Moj avto je izgubil vsaj 1s do 100km/h pri menjavi na 18". So mi pa boljša lega, natančnost in odzivnost odtehtale izgubljeno sekundo.
Kar se tiče nizkoprofilnih, če 18" rečemo tako, res niso za slabo urejeno cestišče. Sem se bil primoran vsaj na stalno voženih cestah naučit slalomirati mimo večjih razpok. Še bolj od kar sem še znižal z menjavo vzmeti. Ampak kot rečeno, ne grem nazaj. Vsak marec komaj čakam, da zamenjam zimske 16" za letne in vedno z nasmehom na obrazu vsaj prvih nekaj dni. Špica! Lahko bi bilo še bolje, seveda, vedno, a za moje želje je to to.
Škripajo še pnevmatike, a ne toliko kot včasih. Spet odvisno od modela. Da bi prav sleklo, še nisem slišal. Počilo ali strgalo ja, sleklo pa res ne.
Tista o R20 me je nasmejala, ker imam dva kolega, oba VW manijaka, ki se naslajata ob takih slikah. En je celo homologiral R19 na golfa. Sej zgleda kar uredu, ampak praktično pa ni.
twom ::
koyotee govori o popolnoma drugi stvari, tako da nima prav.
Kar sem jaz citiral je popolnoma na mestu. Če pa ti bolje veš, nam pa prosim razloži kako to gre.
@koyotee: tvoj prispevek govori o različno velikih obsegih koles (feltna + guma), tema pa je o velikosti platišč (ob enako velikem kolesu = obsegu = feltna + guma).
Navor pri določenem avtu, ki se prenaša na cestišče, pa je enak ne glede na to koliko je feltne in koliko je gume (pri enakem obsegu kolesa).
Bo šlo?
twom ::
koyotee ma kar prav, z večjo feltno (in istim premerom pnevmatike) maš slabše pospeške. Govora je o desetinkah, ki jih na pisti nadoknadiš zarad boljšega boćnega oprijema v ovinkih
https://hips.hearstapps.com/amv-prod-ca...
@smacker: tvoj link ne govori o istem kot koyotov.
Na tvojem linku so dali na Golfa različno kombinacije felten in gum, ki pa imajo enak obseg/premer = feltna + guma (znotraj priporočljivih 2%).
In razlika pri meritvah nastane zaradi različnih mas kolesa in kotalnega obsega. Navor ostane isti, ker je obseg/premer kolesa enak.
zk_eu ::
A med 215/60/16 (Dunlop Winter Sport 5) in 225/55/17 (Bridstone Turanza Evo 001) bo velika razlika v udobju vožnje? Da bo težje platišče mi je pa jasno. Imam prvo menjavo iz letnih na zimske :D.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zk_eu ()
jest10 ::
Seveda ima prav...ni vseeno če daš večjo felno in nižjo gumo, kot pa manjšo felno in višjo gumo
Seveda ni vseeno, ker je drugačna teža in ponavadi tudi širina pnevmatik.
Ampak polmer/obseg kolesa ostane enak, torej je tisto kar je prilimal popolnoma nerelevantno v tej debati in nima nobene veze.
Pa kako nima veze? Sploh razumeš kaj je napisano? V kateri temi pa bi po tvoje bilo relevantno? Jaz sem omenjal slabosti večjih platišč, in citiran del to potrjuje. Če pa tebi IQ ne dopušča razumevanja napisanega, pa pač ne, sej vsi tut nemorjo vsega vedet/razumet.
Ti si citiral slabosti pnevmatik z večjim premerom in ne slabosti večjih platišč- toliko o razumevanju in IQ...
koyotee ::
koyotee govori o popolnoma drugi stvari, tako da nima prav.
Kar sem jaz citiral je popolnoma na mestu. Če pa ti bolje veš, nam pa prosim razloži kako to gre.
@koyotee: tvoj prispevek govori o različno velikih obsegih koles (feltna + guma), tema pa je o velikosti platišč (ob enako velikem kolesu = obsegu = feltna + guma).
Navor pri določenem avtu, ki se prenaša na cestišče, pa je enak ne glede na to koliko je feltne in koliko je gume (pri enakem obsegu kolesa).
Bo šlo?
Kok si mel fiziko? Šenkano 2?
Seveda ima prav...ni vseeno če daš večjo felno in nižjo gumo, kot pa manjšo felno in višjo gumo
Seveda ni vseeno, ker je drugačna teža in ponavadi tudi širina pnevmatik.
Ampak polmer/obseg kolesa ostane enak, torej je tisto kar je prilimal popolnoma nerelevantno v tej debati in nima nobene veze.
Pa kako nima veze? Sploh razumeš kaj je napisano? V kateri temi pa bi po tvoje bilo relevantno? Jaz sem omenjal slabosti večjih platišč, in citiran del to potrjuje. Če pa tebi IQ ne dopušča razumevanja napisanega, pa pač ne, sej vsi tut nemorjo vsega vedet/razumet.
Ti si citiral slabosti pnevmatik z večjim premerom in ne slabosti večjih platišč- toliko o razumevanju in IQ...
Ja itak, ker bi 195/65/15 gumo zamenjal za(po tvoji logiki) xxx/65/19. Sej vem da je zgodnja ura, sam probaj malo možgane vklopit.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: koyotee ()
koyotee ::
koyotee govori o popolnoma drugi stvari, tako da nima prav.
Kar sem jaz citiral je popolnoma na mestu. Če pa ti bolje veš, nam pa prosim razloži kako to gre.
@koyotee: tvoj prispevek govori o različno velikih obsegih koles (feltna + guma), tema pa je o velikosti platišč (ob enako velikem kolesu = obsegu = feltna + guma).
Navor pri določenem avtu, ki se prenaša na cestišče, pa je enak ne glede na to koliko je feltne in koliko je gume (pri enakem obsegu kolesa).
Bo šlo?
Kok si mel fiziko? Šenkano 2?
Seveda ima prav...ni vseeno če daš večjo felno in nižjo gumo, kot pa manjšo felno in višjo gumo
Seveda ni vseeno, ker je drugačna teža in ponavadi tudi širina pnevmatik.
Ampak polmer/obseg kolesa ostane enak, torej je tisto kar je prilimal popolnoma nerelevantno v tej debati in nima nobene veze.
Pa kako nima veze? Sploh razumeš kaj je napisano? V kateri temi pa bi po tvoje bilo relevantno? Jaz sem omenjal slabosti večjih platišč, in citiran del to potrjuje. Če pa tebi IQ ne dopušča razumevanja napisanega, pa pač ne, sej vsi tut nemorjo vsega vedet/razumet.
Ti si citiral slabosti pnevmatik z večjim premerom in ne slabosti večjih platišč- toliko o razumevanju in IQ...
Ja itak, ker večji premer pnevmatik pa ni nikakor povezan z večjimi platišči al kako?
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Netrunner ::
Jaz ne razumem zakaj se vam zdijo npr 18"-19" velika platišča lepša kot 16"- 17" ??? Za kakšne nizke avtomobile še razumem, vendar za velike SUV-e meni dosti lepše izpade, da je več gume vidne :) ... deluje bolj masivno in robustno :) Tista tapecirana 18"+ platišča so meni ogabna.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
jest10 ::
Ja itak, ker bi 195/65/15 gumo zamenjal za(po tvoji logiki) xxx/65/19. Sej vem da je zgodnja ura, sam probaj malo možgane vklopit.
Točno o tem se pogovarjajo na linku, ki si ga citiral. O modifikacijah, torej o nestandardnih velikostih.
Vsaj poglej iz kje citiraš
Ja itak, ker večji premer pnevmatik pa ni nikakor povezan z večjimi platišči al kako?
Ni nobene povezave, če se držiš homologiranih velikosti. Jaz imam recimo pnevmatike 185/60/15, ki imajo premer 23,7 col. Če bi menjal za 215/45/16, bi imel 23,6 col, če za 215/40/17, bi imel premer gume 23,75 col. Odstopanje za manj kot %
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jest10 ()
koyotee ::
Ja itak, ker bi 195/65/15 gumo zamenjal za(po tvoji logiki) xxx/65/19. Sej vem da je zgodnja ura, sam probaj malo možgane vklopit.
Točno o tem se pogovarjajo na linku, ki si ga citiral. O modifikacijah, torej o nestandardnih velikostih.
Ja itak, ker večji premer pnevmatik pa ni nikakor povezan z večjimi platišči al kako?
Ni nobene povezave, če se držiš homologiranih velikosti. Jaz imam recimo pnevmatike 185/60/15, ki imajo premer 23,7 col. Če bi menjal za 215/45/16, bi imel 23,6 col, če za 215/40/17, bi imel premer gume 23,75 col. Odstopanje za manj kot %
Torej po tvojem platišče ni večje? Skupni zunanji obseg nima veze, pa tut razlika teže med večjim platiščem in nižjo presečno višino pnevmatike ni premosorazmerna. Torej bo ob večji pnevmatiki na osi tudi težje platiščevin posledično večja teža. Če malo logično pomisliš je to večja masa, ki jo motor težje obrne. Od tu sledijo slabši pospeški. Bo zdaj jasno?
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
jest10 ::
Torej po tvojem platišče ni večje? Skupni zunanji obseg nima veze, pa tut razlika teže med večjim platiščem in nižjo presečno višino pnevmatike ni premosorazmerna. Torej bo ob večji pnevmatiki na osi tudi težje platiščevin posledično večja teža. Če malo logično pomisliš je to večja masa, ki jo motor težje obrne. Od tu sledijo slabši pospeški. Bo zdaj jasno?
Pri tem kar si hotel povedati s faljenim linkom(navor na cesto) ima veze samo in le polmer od osi do cestišča. Popolnoma neodvisno od velikosti platišč.
Če se hočeš pogovarjati o spremembi preformans(dokler ostajaš pri homologiranih velikostih), se obešaj na težo platišč/koles, ter širino koles, da boš vsaj relevanten.
IL_DIAVOLO ::
Koyotee govora je izkljucno o vecji coli brez da bi spreminjal dimenzijo pnevmatike. Vecje kot je platisce, manjsa je guma in ravno tukaj pride do te razlike v tezi.
koyotee ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Koyotee govora je izkljucno o vecji coli brez da bi spreminjal dimenzijo pnevmatike. Vecje kot je platisce, manjsa je guma in ravno tukaj pride do te razlike v tezi.
Sepravi namesto naprimer 205/55/16 bi dal 205/55/17?
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
IL_DIAVOLO ::
Seveda ne, dal bi recimo 225/45/17. Vem ja, sem se napacno izrazil, mislil sem rect, da ne spreminjas premera, da je visina enaka.
twom ::
PeterZ ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Koyotee govora je izkljucno o vecji coli brez da bi spreminjal dimenzijo pnevmatike. Vecje kot je platisce, manjsa je guma in ravno tukaj pride do te razlike v tezi.
Imejte v mislih, da so pnevmatike tiste, ki so težje, so bolj oddaljene od osi in pogosto bolj vplivajo na performance (pospešek), kot pa sama platišča. (ne omenjamo večjega kotalnega upora, ker je stik s cesto na večji površini pri širših pnevmatikah)
Pnevmatike:
R18 okoli 11kg
R16 okoli 7kg
Pri platiščih je odvisno koliko denarja vržeš vanje. Naprimer ultralegerra variante tehtajo pri R16 okoli 6kg, pri R18 pa 8kg. Povprečne alu R16 so 9kg pa do nekje 12kg za enakovredne R18.
Če imamo zimske 16" na železnih platiščih, letne 18" pa na alu varianti, bi lahko nekaj teže celo izgubili, a pnevmatike bodo vseeno težje in bo prav tako negativen skupen vpliv na performance.
Preveč variant obstaja, da lahko kar posplošimo vse v en predalček. Kot omenjeno, potrebne so natančne informacije, da se lahko o tem realno debatira.
obseg skoraj isti, teža občutno večja, precej "težji" občutek na volanu prvih par kilometrov.
To je zaradi večjega kotalnega upora, ne zaradi težjih platišč/pnevmatik. Zadnje občutiš bolj pri pospeških.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PeterZ ()
PeterZ ::
njyngs ::
kupi kovana ali pa OEM lahka platišča, ki so lažja. Ta aftermarket bullshit je poceni, nekvaliteten in težak.
Ko vidim razne pociganjene (ponavadi črne) nemce z nekimi aftermarket 150EUR-200EUR platišči me kar srat prime.
Ko vidim razne pociganjene (ponavadi črne) nemce z nekimi aftermarket 150EUR-200EUR platišči me kar srat prime.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: njyngs ()
facepalm ::
Imejte v mislih, da so pnevmatike tiste, ki so težje, so bolj oddaljene od osi in pogosto bolj vplivajo na performance (pospešek), kot pa sama platišča. (ne omenjamo večjega kotalnega upora, ker je stik s cesto na večji površini pri širših pnevmatikah)
Pnevmatike:
R18 okoli 11kg
R16 okoli 7kg
to je pa spet nekaj, kar mi ne gre v glavo..
npr imamo 2 dimenziji s skoraj enakim obsegom kotalne povrsine in z isto sirino pnevmatike.
Torej:
205/55 R16 in 205/40 R18
po tvoji logiki, je r18 platisce tezje (ce je iz istega materjala), ker je vecje. samoumevno.
trdis pa tudi, da je r18 pnevmatika tezja od r16, ceprav ima slednja vecjo debelino... nekako mi ne gre skupaj.
jaz sklepam tako:
r18 = tezje platisce + lazja guma
r16 = lazje platisce in tezja guma
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
PeterZ ::
R18 so težje od R16. Za lažjo predstavo sem podal približke tež. Mogoče bi bilo za poguglat za točne podatke. Naprimer vzemi model Michelin Pilot sport in primerjaj teže.
Razlika je v konstrukciji samih pnevmatik. Pa narobe sklepaš, da so R16 debelejše. Le bočni del je širši/višji, niso pa debelejše.
Razlika je v konstrukciji samih pnevmatik. Pa narobe sklepaš, da so R16 debelejše. Le bočni del je širši/višji, niso pa debelejše.
facepalm ::
sem mislil na bocni del. ker dejansko profil je enak pri obeh, le pri r16 je se dodaten bocni del, za katerega bi sklepal, da je dodatno ojacan napram nizkoprofilnim gumam.
ce je dejansko pri r18 tezje tako platisce kot guma, why the fck, dajejo na nove avte vedno vecja platisca, medtem ko tekmujejo za cim nizjo porabo? npr renault scenic z 20" platisci :S
ce je dejansko pri r18 tezje tako platisce kot guma, why the fck, dajejo na nove avte vedno vecja platisca, medtem ko tekmujejo za cim nizjo porabo? npr renault scenic z 20" platisci :S
PeterZ ::
Glavna razlika je v profilnem delu, ki se dotika tal. Ta je pri 18" širši in ponavadi tudi bolj ojačan. Posledica je težja pnevmatika.
Tukaj sem bil prekratek in nejasen. Če dopolnim: "... so pnevmatike tiste, kjer je razlika v teži praviloma večja pri prehodu iz R16 na R18.". Kar je razvidno iz številk, ki sem jih podal.
Namen je bil opozoriti, da se pri izračunih upošteva tudi razlika v teži pnevmatik ne samo platišč in ne to, da so nujno težje od platišč (lahko so). Pri tem da so širše dimenzije pnevmatik praviloma težje in ne lažje.
Lahko poenostavimo vse skupaj in se upošteva le suma, kot v primeru, ki ga je podal @twom.
Seveda le posplošujem, obojih je veliko vrst (in cenovnih razredov), zato bi se o konkretnih številkah pogovarjali na točno določenem primeru. Lahko poguglaš o Renaultovem Scenicu in napišeš bolj podrobno.
Popravek. Oprosti, sem šele sedaj opazil tvoje navedene dimenzije:
205/55 R16 in 205/40 R18
To na isti avto po pravilih ne bi smel it. Prvi dimenziji ustrezna druga bi bila: 215/40R18 ali pa 245/35R18, odvisno od širin platišč. Obseg mora bit pa enak.
Imejte v mislih, da so pnevmatike tiste, ki so težje
Tukaj sem bil prekratek in nejasen. Če dopolnim: "... so pnevmatike tiste, kjer je razlika v teži praviloma večja pri prehodu iz R16 na R18.". Kar je razvidno iz številk, ki sem jih podal.
Namen je bil opozoriti, da se pri izračunih upošteva tudi razlika v teži pnevmatik ne samo platišč in ne to, da so nujno težje od platišč (lahko so). Pri tem da so širše dimenzije pnevmatik praviloma težje in ne lažje.
Lahko poenostavimo vse skupaj in se upošteva le suma, kot v primeru, ki ga je podal @twom.
Seveda le posplošujem, obojih je veliko vrst (in cenovnih razredov), zato bi se o konkretnih številkah pogovarjali na točno določenem primeru. Lahko poguglaš o Renaultovem Scenicu in napišeš bolj podrobno.
Popravek. Oprosti, sem šele sedaj opazil tvoje navedene dimenzije:
205/55 R16 in 205/40 R18
To na isti avto po pravilih ne bi smel it. Prvi dimenziji ustrezna druga bi bila: 215/40R18 ali pa 245/35R18, odvisno od širin platišč. Obseg mora bit pa enak.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PeterZ ()
PeterZ ::
npr imamo 2 dimenziji s skoraj enakim obsegom kotalne povrsine in z isto sirino pnevmatike.
Torej:
205/55 R16 in 205/40 R18
po tvoji logiki, je r18 platisce tezje (ce je iz istega materjala), ker je vecje. samoumevno.
trdis pa tudi, da je r18 pnevmatika tezja od r16, ceprav ima slednja vecjo debelino... nekako mi ne gre skupaj.
jaz sklepam tako:
r18 = tezje platisce + lazja guma
r16 = lazje platisce in tezja guma
Nimam prav, saj bi šlo po tvojih dimenzijah ampak so zelo nestandardne. Ne spomnim se, da bi že kdaj videl 205/18, pa sem pomagal tudi pri vulkanizerju. Imaš slučajno to homologirano? Te bo vrjetno drago stalo.
Moje pisanje je posplošeno. Za tvoj primer bi moral dobit podatke točno določenih pnevmatik. Mogoče bi bile v tem robnem primeru res R18 lažje od R16.
facepalm ::
to sem dal le kot primer. in je tudi posploseno. pac drzim se iste sirine pnevmatike, da ostane kotalni upor priblizno enak. razmisljam le o tezi pnevmatika/guma pri istem obsegu kolesa, z razlicnim razmerjem med gumo in platiscem.
imas pa pri scenicu 195/55 R20.
ce bi iskali ekvivalent pri R17, bi bila dimenzija 195/75. Dvomim, da bi bila taka guma lazja od R20.
edit:
torej ce bi sli iz npr 17" na 19" bi pridobili nekaj kg na platiscu, hkrati pa izgubili nekaj (manj) kg pri gumi.
rekel bi da dodatna teza niti ni tak problem, kot pa drugacna razporeditev teze.
imas pa pri scenicu 195/55 R20.
ce bi iskali ekvivalent pri R17, bi bila dimenzija 195/75. Dvomim, da bi bila taka guma lazja od R20.
edit:
torej ce bi sli iz npr 17" na 19" bi pridobili nekaj kg na platiscu, hkrati pa izgubili nekaj (manj) kg pri gumi.
rekel bi da dodatna teza niti ni tak problem, kot pa drugacna razporeditev teze.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
PeterZ ::
Ne vem od kje in zakaj poteguješ take primere, ki so povsem nepraktični. Ne rečem da ni mogoče, ampak vsaj zelo redko uporabno.
To v splošnem ne drži, mogoče za kakšn specifičen, redek primer.
V praksi so pri večjem premeru platišča ta tudi širša in namenjena za širše (in težje) pnevmatike.
Ta dodatna teža se zelo pozna. Če ostanem pri mojem primeru iz 16" (16kg) na 18" (23kg) je skupna razlika kar 7kg na kolo, upoštevaš še večji kotalni upor in si ob dobršn del pospeška. Najbolj očitno je seveda pri avtomobilih z manjšo močjo.
r18 = tezje platisce + lazja guma
r16 = lazje platisce in tezja guma
To v splošnem ne drži, mogoče za kakšn specifičen, redek primer.
V praksi so pri večjem premeru platišča ta tudi širša in namenjena za širše (in težje) pnevmatike.
Ta dodatna teža se zelo pozna. Če ostanem pri mojem primeru iz 16" (16kg) na 18" (23kg) je skupna razlika kar 7kg na kolo, upoštevaš še večji kotalni upor in si ob dobršn del pospeška. Najbolj očitno je seveda pri avtomobilih z manjšo močjo.
twom ::
...
Včeraj menjal zimske za letne,
195/65R15 - 15.0 kg -zimske na jeklenih platiščih (brez rad kape)
205/50R17 - 19.0 kg - letne lita
Glede na splet, teža platišč, oboje originalne, 7x17 - 9.39 kg, 61/2x15 - 7.21 kg
Menim da zelo vpliva na obnašanje tudi kje je meso platišča ki zapira gumo, in ta del je pri večjem R bolj na obodu in tudi veliko več ga je, ker je tam večji obseg.
Menim da na občutek vpiva tudi kvaliteta gume. Sam sem imel totalno zlizane Bridgestone B330 ki so bile občutno boljše (zlizane) kot nove Goodyear Eficientgrip, ki so bile katastrofalno zanič, in čisto mehak občutek, volan sem lahko premikal 5 cm levo desno, pa se guma na tleh ni premaknila, se je samo zvijal bok gume. Obe gumi letni, istih dimenzij, 195/65R15.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: twom ()
Raw ::
Imam rad bridgestonke. So znane po tem da imajo trše robove - odličn občutk ko avto zavije _točno_ kamor obrneš volan in ne z nekim časovnim zamikom. Se pozna na udobju ampak sm se razvadu.
I am what I am and I do what I can
GR2 ::
Astra H je imela serijsko gor Bridgestone Turanza ER300, te gume so bile res neverjetne, dimenzija samo 205/55/16, bočnice pa tako trde kot bi imel 225/45/17. Širina tekalne površine 180mm, še 225/45/17 imajo komaj 175mm.
Tako da tale post je zelo dobro napisan:
https://slo-tech.com/forum/t714675/p587...
Pri 225/45/17 pa pomoje ne morš tolk falit, že na pogled nisem videl še nobene balonaste, tukaj se pač začne športna dimenzija.
Ko jih je bilo treba zamenjat (sicer sem jih šele 2014 pri avtu letnika 2005, res dolgo so zdržale, 8,5 sezon, zadnje leto pač kakšen manjši problem ali dva), sem težko našel zamenjavo.
Conti Premium Contact 5 so bile smeh, kot bi se vozil z ladjo. Potem sem jih po enem mesecu zamenjal za Dunlop Sport Maxx RT, dovolj dober približek Bridgestonu z dovolj trdo bočnico, po suhem odlične, ampak po mokrem pa še slabše kot 8 let stare Bridgestone, najslabše in najbolj nevarne gume kar sem jih imel. Pred tem sploh nisem vedel, da so pri gumah take razlike, za Punta sem že takoj kupil Goodyear letne in zimske in ni bilo nobenih problemov.
Zdaj imam Michelin Primacy 3, brez ene pripombe, tudi so bile najboljše na ADAC testu 2015 in 2018 v dimenziji 205/55 R16.
Jih bo pa treba čimprej montirat, zimski 205/55/16 baloni namreč od včeraj niso več primerni za hitro vožnjo po ovinkih, ko se je temperatura zraka dvignila na 10°C.
Tako da tale post je zelo dobro napisan:
https://slo-tech.com/forum/t714675/p587...
Pri 225/45/17 pa pomoje ne morš tolk falit, že na pogled nisem videl še nobene balonaste, tukaj se pač začne športna dimenzija.
Ko jih je bilo treba zamenjat (sicer sem jih šele 2014 pri avtu letnika 2005, res dolgo so zdržale, 8,5 sezon, zadnje leto pač kakšen manjši problem ali dva), sem težko našel zamenjavo.
Conti Premium Contact 5 so bile smeh, kot bi se vozil z ladjo. Potem sem jih po enem mesecu zamenjal za Dunlop Sport Maxx RT, dovolj dober približek Bridgestonu z dovolj trdo bočnico, po suhem odlične, ampak po mokrem pa še slabše kot 8 let stare Bridgestone, najslabše in najbolj nevarne gume kar sem jih imel. Pred tem sploh nisem vedel, da so pri gumah take razlike, za Punta sem že takoj kupil Goodyear letne in zimske in ni bilo nobenih problemov.
Zdaj imam Michelin Primacy 3, brez ene pripombe, tudi so bile najboljše na ADAC testu 2015 in 2018 v dimenziji 205/55 R16.
Jih bo pa treba čimprej montirat, zimski 205/55/16 baloni namreč od včeraj niso več primerni za hitro vožnjo po ovinkih, ko se je temperatura zraka dvignila na 10°C.
Raw ::
Imam podobne izkušnje. Poskusil michelinke - sem bil mnenja da pri 18" itak že skoraj ni bočnic in da se ne bo poznalo. No, se je. Po 2 letih šel nazaj na bridgestonke, predvsem zaradi stranske trdote. Ti da povsem drug občutk, kot bi bil avto bolj pod nadzorom, volan bolj odziven, tudi več feedbacka s ceste dobiš.
Praviš da so ti MP3 uredu, kaj pa ta mehkoba? Te ne moti več? Pilot Sport testiral?
Praviš da so ti MP3 uredu, kaj pa ta mehkoba? Te ne moti več? Pilot Sport testiral?
I am what I am and I do what I can
Machete ::
Jaz sem dal dol zimske 16 in gor letne 18.. Kar ni mi všeč vožnja. Volan se težje premika, vsaka grbina je bolj občutna. Že na dovoznem pločniku ob ko zaviješ pravokotno, ko zapeleš čez, je kot bi preklalo kolo na pol. Vglavnem majhne in debele gume so top. Sam look je beden :D
*saj potem po nekaj dneh pozabiš, samo ob menajvi pa je vedno ta razlika občutna..
*saj potem po nekaj dneh pozabiš, samo ob menajvi pa je vedno ta razlika občutna..
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
PeterZ ::
O tem pišem: vsakemu svoje. izbire je dosti, mogoče celo preveč. Enim so preglasne, drugim pretrde, tretjim se prehitro obrabljajo, četrte zanima le poraba, peti bi radi prihranili in tako dalje.
Ker ne moreš vsega preizkusiti, vprašaš za nasvet in se ti vsuje 1000 in ena štorija, po večini od ljudi, ki so prav tako preizkusili le varianto ali dve, pa vsak svojo hvali.
Najprej si je potrebno postavit prioritete po vrstnem redu: cena, performance, glasnost, izgled, obraba, določit način vožnje, najpogosteje vožene ceste in tako dalje. Šele potem lahko pade relevanten nasvet za dotično osebo.
Na svojih avtih sem preizkusil vsaj 6 znamk, več modelov, velikosti od 13"-18", testiral različne pritiske, dinamična vožnja po ovinkastih cestah, menjava podvozja in podobno. Je pa to bilo v razmaku 20 let. Veliko nabranih izkušenj je danes brezpredmetnih, vsako leto pridejo ven novi modeli pnevmatik.
Več kot po nekih splošnih smernicah ne upam trdit, da vem katera varianta je najboljša.
Če si pozoren in ti je ta reč pomembna, se pozna vsaka sprememba. Če nisi in te to ne zanima v take globine potem je najbolje pogledat par testov, kupit nekaj izmed top 5 in si ne beliš glave s tem, ker lahko postane cela znanost. Zato ločim povprečnega uporabnika in zahtevnejšega. Govor je sicer le o premeru, a izbira le-tega je mojem mnenju le en izmed korakov PO tem, ko si že jasno definiral svoj seznam prioritet.
Ker ne moreš vsega preizkusiti, vprašaš za nasvet in se ti vsuje 1000 in ena štorija, po večini od ljudi, ki so prav tako preizkusili le varianto ali dve, pa vsak svojo hvali.
Najprej si je potrebno postavit prioritete po vrstnem redu: cena, performance, glasnost, izgled, obraba, določit način vožnje, najpogosteje vožene ceste in tako dalje. Šele potem lahko pade relevanten nasvet za dotično osebo.
Na svojih avtih sem preizkusil vsaj 6 znamk, več modelov, velikosti od 13"-18", testiral različne pritiske, dinamična vožnja po ovinkastih cestah, menjava podvozja in podobno. Je pa to bilo v razmaku 20 let. Veliko nabranih izkušenj je danes brezpredmetnih, vsako leto pridejo ven novi modeli pnevmatik.
Več kot po nekih splošnih smernicah ne upam trdit, da vem katera varianta je najboljša.
Če si pozoren in ti je ta reč pomembna, se pozna vsaka sprememba. Če nisi in te to ne zanima v take globine potem je najbolje pogledat par testov, kupit nekaj izmed top 5 in si ne beliš glave s tem, ker lahko postane cela znanost. Zato ločim povprečnega uporabnika in zahtevnejšega. Govor je sicer le o premeru, a izbira le-tega je mojem mnenju le en izmed korakov PO tem, ko si že jasno definiral svoj seznam prioritet.
Buggy ::
^^tole!! Vsake toliko casa celo na ST lahko preberem post o avtomobilizmu, ki ima dejansko podlago in vsebino.
Sam bom v kratkem iz zimskih 225/55/17 XL 101V, sel nazaj na letne 245/35/20 in pri pospeskih se dejansko obcuti razlika (4x4 265KM), ki pa oddtehta uzitke v ovinkih, kjer seveda ni lukenj. Ko imam gor letne pod nobenim pogojem ne morem vklopiti sport tipke, ki otrdi podvozje, ker mi na nasih cestah lahko sesuje zobe ;)
Gume sedaj praviloma menjam na dve sezoni oz. sprednji par enkrat na sezono...delam cca 35K na leto, sprobal tudi sam ze nebroj gum od A do Z in edino kar vem je, da so za moj nacin voznje ter obrabo "premium" gume overpriced, ker na mojih cestah in z mojim nacinom voznje ni obcutne razlike, ki bi ceno upravicila.
Bom pa ce bo le moznost ob menjavi vzel sabo vago in sprobal 17ko in 20ko, ker zdej tudi mene firbec matra koliko je razlike v tezi ;)
Sam bom v kratkem iz zimskih 225/55/17 XL 101V, sel nazaj na letne 245/35/20 in pri pospeskih se dejansko obcuti razlika (4x4 265KM), ki pa oddtehta uzitke v ovinkih, kjer seveda ni lukenj. Ko imam gor letne pod nobenim pogojem ne morem vklopiti sport tipke, ki otrdi podvozje, ker mi na nasih cestah lahko sesuje zobe ;)
Gume sedaj praviloma menjam na dve sezoni oz. sprednji par enkrat na sezono...delam cca 35K na leto, sprobal tudi sam ze nebroj gum od A do Z in edino kar vem je, da so za moj nacin voznje ter obrabo "premium" gume overpriced, ker na mojih cestah in z mojim nacinom voznje ni obcutne razlike, ki bi ceno upravicila.
Bom pa ce bo le moznost ob menjavi vzel sabo vago in sprobal 17ko in 20ko, ker zdej tudi mene firbec matra koliko je razlike v tezi ;)
Machete ::
A size 155/70 R13 tyre can weigh around 6.5 kg on average.
A size 185/70 R13 tyre weighs in the range of 7.0 to 7.2 kg.
A size 175/65 R14 tyre weighs between 6.5 and 7.2 kg.
A size 195/65 R15 tyre weighs between 8.2 and 9 kg.
Tyres over 20 inches can weigh as much as 15 kg.
https://www.oponeo.co.uk/tyre-article/h...
A size 185/70 R13 tyre weighs in the range of 7.0 to 7.2 kg.
A size 175/65 R14 tyre weighs between 6.5 and 7.2 kg.
A size 195/65 R15 tyre weighs between 8.2 and 9 kg.
Tyres over 20 inches can weigh as much as 15 kg.
https://www.oponeo.co.uk/tyre-article/h...
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
koyotee ::
^^tole!! Vsake toliko casa celo na ST lahko preberem post o avtomobilizmu, ki ima dejansko podlago in vsebino.
Sam bom v kratkem iz zimskih 225/55/17 XL 101V, sel nazaj na letne 245/35/20 in pri pospeskih se dejansko obcuti razlika (4x4 265KM), ki pa oddtehta uzitke v ovinkih, kjer seveda ni lukenj. Ko imam gor letne pod nobenim pogojem ne morem vklopiti sport tipke, ki otrdi podvozje, ker mi na nasih cestah lahko sesuje zobe ;)
Gume sedaj praviloma menjam na dve sezoni oz. sprednji par enkrat na sezono...delam cca 35K na leto, sprobal tudi sam ze nebroj gum od A do Z in edino kar vem je, da so za moj nacin voznje ter obrabo "premium" gume overpriced, ker na mojih cestah in z mojim nacinom voznje ni obcutne razlike, ki bi ceno upravicila.
Bom pa ce bo le moznost ob menjavi vzel sabo vago in sprobal 17ko in 20ko, ker zdej tudi mene firbec matra koliko je razlike v tezi ;)
Nic, pol daj gor tele http://www.gumax.si/index.php/default/t...
So najcenejše, da ne boš slučajno kak € preveč potrošil, konec koncev imaš unota s 45km.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
Raw ::
Nic, pol daj gor tele http://www.gumax.si/index.php/default/t...
So najcenejše, da ne boš slučajno kak € preveč potrošil, konec koncev imaš unota s 45km.
Buggyjev post sem razumel da se ne splača kupit top michelink za 200€ na komad, ker je premalo performance razlik s tistimi, ki jih dobiš za 130€. Nikjer ni napisal da je cena čista prioriteta in da je prešaltal na neke super low cost variante. Le "premium" (uporabil je celo navednice) niso vredne denarja pri njegovih pogojih.
Podobno so me pred leti 225/40/18 potenza koštale 120€/komad, enakovredne michelinke skoraj 180€ (bile zame celo slabše).
Je bilo že napisano - vsak ima svojo situacijo in prioritete. Če driftaš in zližeš gume v par tednih, ne boš posegel po novih PZERO.
@Buggy Me zanima kaj vse si že imel in kakšne so bile izkušnje.
I am what I am and I do what I can
Raw ::
...Vsake toliko casa celo na ST lahko preberem post o avtomobilizmu, ki ima dejansko podlago in vsebino.
Osebno se raje držim specifičnih avto forumov kar je takih debat (npr bmwslo.com je kar ok).
Na STju je kup pametnih neolikanih (oz prav nesramnih) maminih sinčkov, brez dejanskih izkušenj, ki se radi vpičijo v neko nerelavantno potankost tvojega posta, kar ne samo da ne pripomore k pametni diskusiji, ampak jo uniči - odženejo folk, ki ima dejansko kaj za povedat.
Sem že večkrat omenil, da bi moral dat postom možnost uteži, kjer bi vsi lahko downvotal te teenagerske izpade in upvotal dobro vsebino. #malenkostofftopic
I am what I am and I do what I can
Buggy ::
@Buggy Me zanima kaj vse si že imel in kakšne so bile izkušnje.
Sprobal poleg poloma z Michelinom se Continentalke SportControl, GY Asymmetric 2 F1, Pirelli P6 in P7 ravno zato da sem videl razliko sem potem sprobal se nizkocenovke Sava UHP, kot receno se Fuldo in nazadnje Nexen nad katerim sem bil presenecen. Od prvih letnih N8000, Nfera Su4...
Od vseh me je svoj cas najbolj navdusila ravno GY Assimetryc 2 F1, jo je pa tudi hitro pobralo (najhitreje). Hec je v tem da tudi ko je bila skoraj brez profila, je v mokrem drzala kot klop...za razliko od plasticne Michelin Primacy HP, ki je imela se polno profila :(
Na trenutnem avtu sem na Kumho Ecsta LE Sport KU39 XL gumah, ki sem jih lani menjal samo na prednji osi, drugih v 20" dimenziji se nisem sprobal...pa jih verjetno tudi ne bom, ker 20" feltna (ki sem jo dobil z avtom) na mojih relacijah ni za vozit :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
z3ro ::
Ima kdo kakšne izkušnje s Sava UHP2? Namreč iskal sem nove pnevmatike, odločil sem se za te, prodajalec jih je hvalil ampak baje jih hitro pobere. Ravno danes sem jih menjal, zdijo se OK - tihe, dober oprijem (čeprav je bila mokra cesta). Bile so tudi kar poceni glede na butasto dimenzijo (205/50/R17) - 72€/kos.
koyotee ::
Ima kdo kakšne izkušnje s Sava UHP2? Namreč iskal sem nove pnevmatike, odločil sem se za te, prodajalec jih je hvalil ampak baje jih hitro pobere. Ravno danes sem jih menjal, zdijo se OK - tihe, dober oprijem (čeprav je bila mokra cesta). Bile so tudi kar poceni glede na butasto dimenzijo (205/50/R17) - 72€/kos.
Kupi falken azenis fk510, par evrov dražja.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
zk_eu ::
Mislim, da so bile na ADAC testu pred nekaj leti na sredini in imele oceno priporočljivo (malo po-googlaj za teste prejšnjih let). V mokrem je imela nekaj slabših lastnosti, pri Sava Intensa HP pa je bilo ravno obratno, dobila je celo najboljšo oceno v mokrem ali pa eno izmed višjih.
Jaz drugače s Savo nimam slabih izkušenj, tako z letnimi, kot zimskimi. Jo vedno pohvalim. Edino glasne so vedno bile Savine. To lahko potrdim, ko sem dal gor letne Savine in dol zimske Dunlop. Dokler se nisi navadil, si jo noro slišal :D.
Jaz drugače s Savo nimam slabih izkušenj, tako z letnimi, kot zimskimi. Jo vedno pohvalim. Edino glasne so vedno bile Savine. To lahko potrdim, ko sem dal gor letne Savine in dol zimske Dunlop. Dokler se nisi navadil, si jo noro slišal :D.
Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zk_eu ()
Raw ::
@Buggy thanks, zanimivo branje.
Na kratko moje izkušnje:
- (16", 18") Bridgestone potenza top izkušnja, občutki, dobr performance.
- (15", 16", 18") Michelin PS dobr performance, a premehka - na e46 sem testiral tudi kombinacijo: spredaj BS zadaj M, občutno nestabilen zadek. V splošnem so zdržale najdlje, so zanesljive.
- (15", 16") GY zelo dobre zimske.
- (15") Toyo, letne za Getza super (moral homologirat).
- (16") Kumho OK, nič posebnega, a jih verjetno ne bi izbral še enkrat.
- (18") Matador podobno kot kumho, mogoče za odtenek slabše na suhem, poceni.
- (18") Regal dokaj slabe, sicer zelo poceni.
- (16") Falken zimske. Daleč najslabša guma v dežju/ledu/snegu kar sem jih uspel kadarkoli v življenju voziti na kateremkoli avtu v katerikoli dimenziji. Guma ni bila stara, ne obrabljena, ne trda in ne razpokana, ampak držala ni dobesedno nič. Po drugi strani je bila v suhem čist OK. Tudi vulkanizer po pregledu ni znal točno določit zakaj je tako slaba. Bilo je pred 10 leti, upam da ni več merodajno.
90% vožnje so gorske ceste. Ocene so osebne, pomemben mi je občutek zanesljivosti, vozilo mora bit odzivno na moje ukaze. Razliko opažam nekako tako, kot smo včasih "navijali" miške na višje osveževanje. Ko enkrat občutiš nekajkrat višji refresh rate te razvadi. :)
Glasnost in udobja ne ocenjujem, tudi ne prevozim dovolj kilometrov da bi bila obraba pomembnejša. Boljši izgled 18" je le dobrodošel stranski produkt.
Razlika med prehodi na večja platišča je občutna iz vseh mogočih aspektov. Zame, moja vozila in lokacijo - 18" letne, zimske 16"; npr. če bi živel v LJ bi lahko razmišljal drugače.
Pozabil na Continental TS850 16". Odlične.
Na kratko moje izkušnje:
- (16", 18") Bridgestone potenza top izkušnja, občutki, dobr performance.
- (15", 16", 18") Michelin PS dobr performance, a premehka - na e46 sem testiral tudi kombinacijo: spredaj BS zadaj M, občutno nestabilen zadek. V splošnem so zdržale najdlje, so zanesljive.
- (15", 16") GY zelo dobre zimske.
- (15") Toyo, letne za Getza super (moral homologirat).
- (16") Kumho OK, nič posebnega, a jih verjetno ne bi izbral še enkrat.
- (18") Matador podobno kot kumho, mogoče za odtenek slabše na suhem, poceni.
- (18") Regal dokaj slabe, sicer zelo poceni.
- (16") Falken zimske. Daleč najslabša guma v dežju/ledu/snegu kar sem jih uspel kadarkoli v življenju voziti na kateremkoli avtu v katerikoli dimenziji. Guma ni bila stara, ne obrabljena, ne trda in ne razpokana, ampak držala ni dobesedno nič. Po drugi strani je bila v suhem čist OK. Tudi vulkanizer po pregledu ni znal točno določit zakaj je tako slaba. Bilo je pred 10 leti, upam da ni več merodajno.
90% vožnje so gorske ceste. Ocene so osebne, pomemben mi je občutek zanesljivosti, vozilo mora bit odzivno na moje ukaze. Razliko opažam nekako tako, kot smo včasih "navijali" miške na višje osveževanje. Ko enkrat občutiš nekajkrat višji refresh rate te razvadi. :)
Glasnost in udobja ne ocenjujem, tudi ne prevozim dovolj kilometrov da bi bila obraba pomembnejša. Boljši izgled 18" je le dobrodošel stranski produkt.
Razlika med prehodi na večja platišča je občutna iz vseh mogočih aspektov. Zame, moja vozila in lokacijo - 18" letne, zimske 16"; npr. če bi živel v LJ bi lahko razmišljal drugače.
Pozabil na Continental TS850 16". Odlične.
I am what I am and I do what I can
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raw ()
Dr_M ::
Jest sm uceri menjal gume na "novem" avtu, iz 215/55\17 na 235/45/18, razlika v trdoti je opazna, volan mnogo bolj odziven, avto pa precej bolj zivcen na neravni podlagi, cez ovinke gre pa noro dobro prakticno brez drsenja pri enaki hitrosti.
Sicer en sodelavec me je prepriceval, naj uzamem 19", ampak to on prepricuje nekoga, ki je se nedolgo nazaj vozil veliko, udobno francosko "ladjo".
Sicer en sodelavec me je prepriceval, naj uzamem 19", ampak to on prepricuje nekoga, ki je se nedolgo nazaj vozil veliko, udobno francosko "ladjo".
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
PeterZ ::
18" že močno potegnejo v kolesnine, volan je potrebno bolj čvrsto držat na neravnem cestišču.
Kaj pa imaš za en avto in kje voziš? 19" ni nujno slabo, a če že opažaš "živčnost", potem si se verjetno pravilno odločil.
Kaj pa imaš za en avto in kje voziš? 19" ni nujno slabo, a če že opažaš "živčnost", potem si se verjetno pravilno odločil.
Dr_M ::
P508, vozim pa pol po AC, pol pa razne lokalne ceste.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Lita platišča - Da ali ne (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 8758 (6769) | St235 |
» | Letne gume 2016 (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 83190 (53972) | slemarko |
» | Set za popravilo pnevmatik (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 23817 (17099) | morosito |
» | Gume za zimo. (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25480 (21334) | Domobrancek |
» | Optimalne dimenzije zimskih pnevmatik (majhne-velike/tanke-debele) (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 21574 (17838) | GrimReaper |