» »

Kilovati in Konjske moči

Kilovati in Konjske moči

«
1
2

Jan50 ::

Slovenski novinarji (predvsem na avtomobilističnem področju) stalno nabijajo podatke v konjih oz. konjskih močeh. Verjetno niso ne vem kako tehnično izobraženi, pa vendar bi bilo dobro, da bi jim nekdo dotumbal, da se že ca 50 let za moč uporablja enota kilowatt (kW) oz. po naše kilovat.
Ravno danes sem prebran nek članek, kjer novinar nabija s konji:
1,2-litrski bencinski motor bo pri 208 zagotavljal res velik razpon izbire (različice od 70 do 150 'konjev'), za model GTI bo tudi od zdaj na voljo prenovljeni 1,6-litrski motor iz kooperacije z BMW, ki naj bi zagotovil prepričljivih 220 'konjev'. Prostornina pri manjših dizlih bo po Fordovem zgledu zmanjšana na 1,5 litra, motorji z oznako BlueHDi pa bodo v 208 ponujali možnost izbire med 75 in 120 'konji'.

Pro_moted ::

Verjetno za to, ker povprečen Janez ne ve kaj je kilovat in si potem lažje predstavlja koliko moči je 200 "konjev".
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

bobby ::

Tehnično izobraženi to vemo.
Problem je tu, da vsi ne vedo, koliko je 160KW, si ne predstavljajo niti približno, zato se uporablja ta "napačno" izrazoslovje.
Isto je, ko nekomu, ki ni tehnično podkovan, razlagat o gigabaytih ali terabaytih. Preprosto ne poznajo predpon in jih tudi ne zanima, če jim pa poveš, da spraviš na določen giga ali tera toliko in toliko glasbe ali filmov, jim bo pa bolj jasno.

Edino kjer vidim problem v tem njihovem članku je, da bi se po mojem mneju moralo izražati v KW in v oklepaju napisati "konje" za neizobražene.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: bobby ()

matobeli ::

Konjska moč in watt sta obe enoti za moč. Ne gre se za neizobraženost ampak za navajenost na eno enote in dobro predstavo kaj ta enota pomeni.

V resnici vsak povprečen janez ve kaj je 7kW. Tolk rabi njegova žena močen šporget.

Sej podobna stvar je pri zračnem tlaku, če rečeš 1030mbar bodo vsi vedeli, če pa rečeš to v psi ali celo kpa pa večina ne.

Ker pa premalokrat uporabljamo, nihče nima v glavi točnega pretvornika. Z eur-sit konverzijo ni nihče imel težav.

bobby ::

že v prvem stavku ti pove, da konjska moč ne obstaja več kot uradna definicija moči agregata.
Konjska mo%C4%8D @ Wikipedia
In da, gre za neizobraženost splošne populacije oz neinteres, da bi kakšno informacijo več držali v glavi namesto, katera od Kardašiank se dolčka s kom,..
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

IL_DIAVOLO ::

Vsak Janez ve, koliko je 100 konjev, vecina pa jih ne ve da je 74 kw prav tako 100 konjev. Kakorkoli, novinarji uporabljajo izraz konjska moc, ker se boljse slisi. In vsak vse za kaj se gre.

Jan50 ::

Če bi stalno pisali v kW, bi tudi povprečen Janez kaj hitro dobil predstavo koliko je npr. 100 kW.
Je pa res, da se je težko navaditi na nove enote (čeprav so že stare ca 50 let). Isto je bilo s podatki o moči peči, pa je sedaj kar standarden podatek v kW. Tudi za tlak: ljudje so imeli predstavo o atmosferi o Pascalu pač ne: so našli kompromis v barih, ki je ca enak atmosferi.
Samo če bodo novinarji še naprej tako tupoumno nažigali s konji, bo še naslednjih 50 let isto.

nodes ::

Ne gre iz enega razloga ker je kW manj kot potem konjev. Tega si pa ne smemo privoščit.

Mare2 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Vsak Janez ve, koliko je 100 konjev, vecina pa jih ne ve da je 74 kw prav tako 100 konjev. Kakorkoli, novinarji uporabljajo izraz konjska moc, ker se boljse slisi. In vsak vse za kaj se gre.


Še malo več je. :)

75 kilowatt (KW) = 100.575 konjska moč (KM)
http://www.pretvornik-enot.com/pretvorb...

Scorpia ::

Mene se bolj moti, zakaj ni napisane dejanske moci, ki se prenasa na kolesa. Ker motorja elektricnega in na nafto ob isti moci ni primerjave, ker el. motor je dejansko ob kolesu in so izgube veliko manjse.
////

Scaramouche ::

Nočejo zaradi tega ker um večine vidi 100KM proti 75KW kot manj in vedo v marketingu kako bi veliko ljudi to odvrnilo od nakupa...

Tisti ki bi prvi to delal bi izgubil na prodaji! Tako kot uporabljajo vedno 39,90EUR

Blinder ::

Jaz sem sprva razumel kilowate, sele kasneje sem dobil prakso s konji.

Problem teh clakov so VIP, veze in poznanstva. Nerazgledan folk ki pise clanke. Ko niti svojega podrocja ne poznajo. Problem je ker ne vejo da obstaja vec razlicic konjev. Hp, bhp, tle v sloveniji mogoce ps, ni vse isto. 120.000 prijavljenih je bilo samo na zavodu, ce jim tarkat ni ratalo dobit kakega sposobnega novinarja ...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

xda develope ::

Scorpia je izjavil:

Mene se bolj moti, zakaj ni napisane dejanske moci, ki se prenasa na kolesa. Ker motorja elektricnega in na nafto ob isti moci ni primerjave, ker el. motor je dejansko ob kolesu in so izgube veliko manjse.

Saj podajajo moč ki jo dobiš ven na kolesih.

Scaramouche ::

xda develope je izjavil:

Scorpia je izjavil:

Mene se bolj moti, zakaj ni napisane dejanske moci, ki se prenasa na kolesa. Ker motorja elektricnega in na nafto ob isti moci ni primerjave, ker el. motor je dejansko ob kolesu in so izgube veliko manjse.

Saj podajajo moč ki jo dobiš ven na kolesih.


ne vem za vse samo večina dela to na dyno in na motorju ker ti lahko vzameš druge gume in bo izkrositek boljši...

Poleg tega je Whp vedno manjši in se jim zaradi marketinga ne splača!

1. Brake Horse Power (bhp)
This is the power output of any engine measured at the engine's flywheel. (A flywheel is a disc with teeth on it. It's connected to the rear of the engine and its purpose is for the smooth transfer of power to the transmission from the engine.)
2. Wheel Horse Power
Unlike bhp, whp is the power output measured at the wheels. This is the information a dyno run provides and usually reads around *15 per cent less than the power measured at the engine (bhp) - this is because power is lost in the driveline (including clutch and transmission). *Four-wheel drive cars lose between 20-25 percent of their quoted bhp figure because of the increased friction.

Netrunner ::

Meni konji boljše zvenijo kot kilovati, me pa moti da se ta enota še vedno uporablja.

IL_DIAVOLO ::

Mare2 je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Vsak Janez ve, koliko je 100 konjev, vecina pa jih ne ve da je 74 kw prav tako 100 konjev. Kakorkoli, novinarji uporabljajo izraz konjska moc, ker se boljse slisi. In vsak vse za kaj se gre.


Še malo več je. :)

75 kilowatt (KW) = 100.575 konjska moč (KM)
http://www.pretvornik-enot.com/pretvorb...


Moj motor ima na papirju moc 74 kw oz. 101 konja.

Blinder ::

Mare2 je izjavil:

http://www.pretvornik-enot.com/pretvorb...


Kaj je ta stran? Navaja napacne podatke.
1000 kilowatt (KW) = 1341 konjska moč (KM)

Vse pravice pridržane 2005-2006 © Pliberšek izobrazevanje, prevajanje in lektoriranje.

Kaj zdej, enkrat uporabijo sumnike, drugic ne? V istem stavku upajo uporabit besedo lektoriranje???
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

slovenec_89 ::

Navaljanje konjskih sil je še veno zelo pogosto prisotno.
Če pogledate oznake tovornjakov, vlakov, traktorjev.. skoraj vsi imajo v številki modelna podano moč v KS.
Primer:

MAN TGX 18.640 - 640 konjskih sil (470 kW)

Superboyy ::

Jan50 je izjavil:

Če bi stalno pisali v kW, bi tudi povprečen Janez kaj hitro dobil predstavo koliko je npr. 100 kW.
Je pa res, da se je težko navaditi na nove enote (čeprav so že stare ca 50 let). Isto je bilo s podatki o moči peči, pa je sedaj kar standarden podatek v kW. Tudi za tlak: ljudje so imeli predstavo o atmosferi o Pascalu pač ne: so našli kompromis v barih, ki je ca enak atmosferi.
Samo če bodo novinarji še naprej tako tupoumno nažigali s konji, bo še naslednjih 50 let isto.


Dej odpri še temo zakaj smo vsi debili, ker uporabljamo inče za velikost ekranov in koles, pa boš res na konju.

737 ::

slovenec_89 je izjavil:

Navaljanje konjskih sil je še veno zelo pogosto prisotno.
Če pogledate oznake tovornjakov, vlakov, traktorjev.. skoraj vsi imajo v številki modelna podano moč v KS.
Primer:

MAN TGX 18.640 - 640 konjskih sil (470 kW)


KS pomeni konjska snaga, ne konjska sila.

bambam20 ::

Bolje se sliši 200 konjev kot 147kW. Meh.

dexterboy ::

Meni gre tudi zelo na k..., ker folk ne ve, da isti avto južno od ekvatorja porabi manj goriva kot pa severneje od ekvatorja.
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

Zgodovina sprememb…

Matevz96 ::

bambam20 je izjavil:

Bolje se sliši 200 konjev kot 147kW. Meh.


Ne bolje, večja številka je!

Sicer malo offtopic, včasih je imel Mcdonalds quarter pounder burgerje, Burger King je kot odgovor predstavil third pounder burger. Ljudje so mislili da je qourter pounder večji...
#hooldthedoor

bambam20 ::

Matevz96 je izjavil:

bambam20 je izjavil:

Bolje se sliši 200 konjev kot 147kW. Meh.


Ne bolje, večja številka je!



ja,. večja no. pa konjska moč se bolje sliši kot kilovatna.. Vsak si zna nekako predstavljat 200 konjev na kupu.

korenje3 ::

Jan50 je izjavil:

Slovenski novinarji (predvsem na avtomobilističnem področju) stalno nabijajo podatke v konjih oz. konjskih močeh. Verjetno niso ne vem kako tehnično izobraženi, pa vendar bi bilo dobro, da bi jim nekdo dotumbal, da se že ca 50 let za moč uporablja enota kilowatt (kW) oz. po naše kilovat.
Ravno danes sem prebran nek članek, kjer novinar nabija s konji:
1,2-litrski bencinski motor bo pri 208 zagotavljal res velik razpon izbire (različice od 70 do 150 'konjev'), za model GTI bo tudi od zdaj na voljo prenovljeni 1,6-litrski motor iz kooperacije z BMW, ki naj bi zagotovil prepričljivih 220 'konjev'. Prostornina pri manjših dizlih bo po Fordovem zgledu zmanjšana na 1,5 litra, motorji z oznako BlueHDi pa bodo v 208 ponujali možnost izbire med 75 in 120 'konji'.


z zakonom smo jim pred par leti prepovedal pisanje moči motorjev v "konjih". sam veliko je takih ki še vlečejo podobne izraze kot je "lamborđini" ipd.. sploh na 24 kur
karkoli že, če poleg konjev ni navedena moč v wattih je to protizakonito.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

Jan50 ::

Nisem vedel, da je pisanje o moči v konjih zakonsko prepovedano. Je pa to, kar se mene tiče, tudi prav. Verjetno pa ni nobenih sankcij ob tovrstnih člankih: če bi novinarju za vsakega napisanega konja vzeli del plače, bi se stvar hitro uredila.

Pro_moted ::

Scaramouche je izjavil:

xda develope je izjavil:

Scorpia je izjavil:

Mene se bolj moti, zakaj ni napisane dejanske moci, ki se prenasa na kolesa. Ker motorja elektricnega in na nafto ob isti moci ni primerjave, ker el. motor je dejansko ob kolesu in so izgube veliko manjse.

Saj podajajo moč ki jo dobiš ven na kolesih.


ne vem za vse samo večina dela to na dyno in na motorju ker ti lahko vzameš druge gume in bo izkrositek boljši...

Poleg tega je Whp vedno manjši in se jim zaradi marketinga ne splača!

1. Brake Horse Power (bhp)
This is the power output of any engine measured at the engine's flywheel. (A flywheel is a disc with teeth on it. It's connected to the rear of the engine and its purpose is for the smooth transfer of power to the transmission from the engine.)
2. Wheel Horse Power
Unlike bhp, whp is the power output measured at the wheels. This is the information a dyno run provides and usually reads around *15 per cent less than the power measured at the engine (bhp) - this is because power is lost in the driveline (including clutch and transmission). *Four-wheel drive cars lose between 20-25 percent of their quoted bhp figure because of the increased friction.



Navor na motorni gredi se podaja ker je konstanten. Navor na kolesih se zaradi menjalnika spreminja. Tako da če bi dali podatek za navor na kolesih bi morali zraven še dopisati pri katerem prestavnem razmerju je ta navor in kakšno razmerje ima diferencial.Ni praktično. Je pa res da vse kar šteje je navor na kolesih, tako da kdor ta podatek rabi se tako do tega dokoplje.
Za vse ostale je navor na motorni gredi dovolj, da približno dobijo občutek , kako bo avto " vlekel" . Ker prestavna razmerja menjalnika in diferenciala so po večini enaka v plebejskih vozilih.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

zmaugy ::

Stvar navade. Kot je bila stvar navade imeti tolarje in je zdaj stvar navade imeti evre.
In ne verjamem, da je pisanje člankov, kjer se piše v konjih namesto v kilovatih, prepovedano. Morda je prepovedano imeti uradne dokumente proizvajalcev napisane na takšen način, članki so pa lahko napisani v hrčkovi moči po zajtrku, ne moreš omejevati svobode govora, pa če bi še tako rad.

korenje3 ::

navor na motorju ni konstanten in se spreminja s številom vrtljajev. približno konstantna je moč motorja.

i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

Heisenberg ::

Kaj je prav in kaj narobe je v bistvu vseeno. Nekako je prav tisto kar uporablja VEČINA in redko kdo uporablja KW...
Tudi ko se s tujci pogovarjam o avtih (avstrijci, italijani,...) je moč vedno v konjih in nihče se ne spozna na KW, razen ko gledaš v kater razred boš padel pri registraciji.

Blinder ::

V kateri razred registracije pride peugeot/citroen 1.6 16v 110 km? In Renault 1.6 16v 110 km?
in
koliko deklariranih konjev ima prva serija Bugatti Veyron?

No, peugeot/citroenov motor je imel po papirjih 80 kw. Renaultov 79. Za bugattija pa so pravli, da ima vsaj 1000 konjev. Angleskih ali teh nasih? V obeh rpimerih nad 1000, torej ali 1000+ angleskih ali tistih 1010 cv/ps/km/ks..
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Dr_M ::

8.0 L (488 cu in) W16 quad-turbocharged 1,001 PS (987 bhp; 736 kW)
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Heisenberg ::

Blinder je izjavil:

V kateri razred registracije pride peugeot/citroen 1.6 16v 110 km? In Renault 1.6 16v 110 km?
in
koliko deklariranih konjev ima prva serija Bugatti Veyron?

No, peugeot/citroenov motor je imel po papirjih 80 kw. Renaultov 79. Za bugattija pa so pravli, da ima vsaj 1000 konjev. Angleskih ali teh nasih? V obeh rpimerih nad 1000, torej ali 1000+ angleskih ali tistih 1010 cv/ps/km/ks..



lej nihče ne oporeka KW na papirju, a pogovorno se pa ne uporablja, vsaj po mojih izkušnjah ne. Preprosto si nihče ne zna predstavljati moči na pedalu pri 74KW ko pa poveš v konjih pa veš.
Pač tako je.

Pro_moted ::

korenje3 je izjavil:

navor na motorju ni konstanten in se spreminja s številom vrtljajev. približno konstantna je moč motorja.




Imaš seveda prav. Sem narobe napisal.

Navor na gredi je konstanten, pri seveda izbranih vrtljajih ( to sem pozabil dopisat) . Poda se pač maksimalen navor, ki ga motor iztisne pri katerikolih obratih že to, pač pri določenem motorju, je.

Na kolesih se pa navor spreminja z prestavnimi razmerji, tako kot sem zapisal.


Prav je oboje, le bolj praktično je podajanje maksimalnega navora motorja. Večina se itak ne sekira za navor, ker niti ne kaj to je.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

msjr ::

Eh ja, 19' čoln z motorjem Suzuki 60 gre okoli 25 vozlov. Bo treba še kakšno generacijo počakat na Royale with cheese.

nodes ::

"Navor na motorni gredi se podaja ker je konstanten. Navor na kolesih se zaradi menjalnika spreminja. Tako da če bi dali podatek za navor na kolesih bi morali zraven še dopisati pri katerem prestavnem razmerju je ta navor in kakšno razmerje ima diferencial.Ni praktično. Je pa res da vse kar šteje je navor na kolesih, tako da kdor ta podatek rabi se tako do tega dokoplje.
Za vse ostale je navor na motorni gredi dovolj, da približno dobijo občutek , kako bo avto " vlekel" . Ker prestavna razmerja menjalnika in diferenciala so po večini enaka v plebejskih vozilih."

navor je eden najbolj nepomembnih podatkov. Danes se serijski motorji vrtijo približno enako hitro in je navor toliko večji kot je večja moč. Kako hitro se boš peljal in kakšne pospeške boš imel je pa odvisno zgolj od moči. Diesel motorji imajo več navora, zato so bolj "udobni/prožni" za vozit, niso pa v večini primerov dirkalniki.

Okapi ::

Jan50 je izjavil:

Slovenski novinarji (predvsem na avtomobilističnem področju) stalno nabijajo podatke v konjih oz. konjskih močeh. Verjetno niso ne vem kako tehnično izobraženi, pa vendar bi bilo dobro, da bi jim nekdo dotumbal, da se že ca 50 let za moč uporablja enota kilowatt (kW)

Zakaj pa ti uporabljaš palce namesto centimetrov, ko pišeš o velikosti televizorjev? A so ti pozabili povedati, katere dolžinske mere uporabljamo pri nas?

Unknown_001 ::

Te revije prvo kot prvo nimajo ciljane populacije med tehnično izobraženimi ljudmi, ki pleha ne dojemajo tako subjektivno. Namen teh člankov je vzburiti čustva bralca, da ga navdušijo s predstavitvijo.

Drugo kot drugo imaš v avtomobilizmu najbolj pogosto uporabljeni 2 definiciji konjske moči.

Metrični sistem (najpogosteje uporabljena)
1KM = 735W

Imperialni sistem - mehanska KM (ZDA posebneži)
1KM = 745W

Da, mogoče je moteče in to zelo. Verjetno pa je krivo oredvsem to, da ljudje nimajo občutka koliko je en Kilowatt moči. Za Konjsko moč vsi približno imajo orientacijski občutek pa vseeno bi bilo mogoče dobro, da se to "tradicijo" prekine in preide na standardno enoto.

Zgodovina sprememb…

Dr_M ::

Okapi je izjavil:

Jan50 je izjavil:

Slovenski novinarji (predvsem na avtomobilističnem področju) stalno nabijajo podatke v konjih oz. konjskih močeh. Verjetno niso ne vem kako tehnično izobraženi, pa vendar bi bilo dobro, da bi jim nekdo dotumbal, da se že ca 50 let za moč uporablja enota kilowatt (kW)

Zakaj pa ti uporabljaš palce namesto centimetrov, ko pišeš o velikosti televizorjev? A so ti pozabili povedati, katere dolžinske mere uporabljamo pri nas?



A pri modelu televizije pise oznaka v centimetrih ali colah?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Okapi ::

Velikost je pri nas v cm.

Heisenberg ::

TVji so zanimiva stvar, recimo sam TVje gledam vedno v CM, ko pa gledam za računalniške monitorje mi je pa v CM neznanka in gledam samo v COLAH.

ivanuscha ::

Od mojih kolegov niti en ne uporablja kW za opis moči, vsi se pogovarjamo o konjih, tudi v tujini.

Dr_M ::

Okapi je izjavil:

Velikost je pri nas v cm.



Pokazi mi en TV, ki ima v oznaki modela velikost v cm.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

bobby ::

Pa sej cm in inci/cole so uradno priznana in definirana merska enota.
Konjska sila pa pac ze nekaj cajta ni.
Kaj tu ni jasno? Boli me falus, kako se vi pogovarjate, clanek pa pac naj bo napisan kot mora bit.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

Okapi ::

A to se ti kaj sanja, kdaj so pri nas ukinili palce?

zmaugy ::

bobby je izjavil:

Pa sej cm in inci/cole so uradno priznana in definirana merska enota.
Konjska sila pa pac ze nekaj cajta ni.
Kaj tu ni jasno? Boli me falus, kako se vi pogovarjate, clanek pa pac naj bo napisan kot mora bit.


Branje člankov ni obvezno.

Unknown_001 ::

Okapi je izjavil:

Velikost je pri nas v cm.


Marsikaj se lahko meri v centimetrih.

bobby ::

Okapi je izjavil:

A to se ti kaj sanja, kdaj so pri nas ukinili palce?

Nepomembno. Palci so uradno definirana merska enota, konjska moč pa pač ni.

zmaugy :: danes, 18:39:20

bobby je danes ob 18:31:28 izjavil:

Pa sej cm in inci/cole so uradno priznana in definirana merska enota.
Konjska sila pa pac ze nekaj cajta ni.
Kaj tu ni jasno? Boli me falus, kako se vi pogovarjate, clanek pa pac naj bo napisan kot mora bit.



Branje člankov ni obvezno.

Res je, ni obvezno, pojdi potem raje gledat idiotske resničnostne šove.
Je pa uradno čtivo, ki, če je že spisano, naj bo vsaj pravilno, se ti ne zdi? Če ljudje jemljejo televizijo in vse, kar se iz nje vidi in sliši malodane za obšolsko izobraževanje, naj bo vsaj za tiste, ki jih celo zanima kaj izven dosega programiranja vsaj pravilno spisano.

in ker mi ponavadi poste kaj hitro brišejo, beri hitro :)
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.

zmaugy ::

Ojej, nisem vedel, da KM niso definirane. A to zavisi od tega če gre za arabca, lipicanca, mustanga...? Pa kaj je jedel in podobno? Debelina in material podkvic...
Vsi si prav lepo predstavljamo stvari v "konjih", v kilovatih pa pri avtomoto stvareh ne ravno. In očitno so "konji" definirani, ker drugače ne bi videli vedno istih vrednosti v oklepajih za isto število kilovatov.
Razumem, niso SI enote, ampak zganjat neko inkvizicijo zaradi članka/TV oddaje je pa mimo.
Bo pa to v roku 10 let elektrika v avtomobilih postavila na svoje mesto - brez inkvizicije, kar po naravni poti.

D3m ::

Matevz96 je izjavil:

bambam20 je izjavil:

Bolje se sliši 200 konjev kot 147kW. Meh.


Ne bolje, večja številka je!

Sicer malo offtopic, včasih je imel Mcdonalds quarter pounder burgerje, Burger King je kot odgovor predstavil third pounder burger. Ljudje so mislili da je qourter pounder večji...


Še to jim dela problem ali kaj? Četrtina ali tri četrtine? Jesus H.Christ.
|HP EliteBook|R5 6650U|
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Pospeševanje 0-60mph (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
595958 (3812) TOP
»

Prestavljanje in pospešek pri dizlu (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5516470 (14144) sandmat
»

BMW bencinar ali dizel??? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22766537 (58532) MAFIA
»

Najbolj ekonomično pospeševanje (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Znanost in tehnologija
12824324 (21421) Pyr0Beast
»

Se avto res matra? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10725664 (23397) energetik

Več podobnih tem