» »

Tesla obljublja električni tovornjak in dirkalnik

1 2
3
4 5

eko_2k4 ::

A mi lahko kdo razlozi fiziko pospesevanja z vec kot 1 g pri avtomobilih? Nekaj ne stima pri casu 1.9s od Tesle.

brunoland ::

Zelo kvalitetno ja:

NikolormousB ::

Nič nenavadnega v svetu avtomobilizma. Npr:



Vsak bo pač trdil svoje, najbolj smešno pa mi je, ko nekdo reče, objektivno gledano:)))


Zakaj bi vsak trdil svoje? Ne razumem te fanboyevske logike. Namesto, da bi bili veseli napredka začnete fanboyi takoj iskati razloge, zakaj določena lastnost ni pomembna.

Tole z objektivnostjo je sicer letelo na Apple, ki že zadnjih 10 let dela med drugim najboljši telefon na trgu (vsaj večino časa). Ampak zdaj se bo spet našel kak fanboy, ki bo trdil, da ima njegov Xiaomi 24 jeder in 9gb rama za 800 eur manj.

Zgodovina sprememb…

brunoland ::

V upadatu piše da mu bodo refundirali denar ali ga pa zamenjali.
Pri tesli je tega mnogo mnogo več.

cexpert ::

NikolormousB je izjavil:

Nič nenavadnega v svetu avtomobilizma. Npr:



Vsak bo pač trdil svoje, najbolj smešno pa mi je, ko nekdo reče, objektivno gledano:)))


Zakaj bi vsak trdil svoje? Ne razumem te fanboyevske logike. Namesto, da bi bili veseli napredka začnete fanboyi takoj iskati razloge, zakaj določena lastnost ni pomembna.

Tole z objektivnostjo je sicer letelo na Apple, ki že zadnjih 10 let dela med drugim najboljši telefon na trgu (vsaj večino časa). Ampak zdaj se bo spet našel kak fanboy, ki bo trdil, da ima njegov Xiaomi 24 jeder in 9gb rama za 800 eur manj.


Meni bolj ti deluješ fanboy Apple-a in Tesle. Sam sem imel iPhona, Nexusa in trenutno S8 in moram reci, da ima vsak svoje + in -. Nikakor pa ne morem reči, da je kateri od teh najboljši. Jaz priznavam, da je tesla po številkah boljša, kar se tiče pospeška na roadsterja bo pa potrebno počakati.
Če še enkrat prebereš moj zadnji post, sem pa ravno to izpostavil, da vidimi pozitivno edino to, da pospešuje razvoj. Sem Vesel, da se dogaja, ampak pomoje pa Tesli še veliko manjka, da se bo lahko enakomerano kosala z nemškimi in nekaterimi italjanskimi znamkami.

NikolormousB ::

brunoland je izjavil:

V upadatu piše da mu bodo refundirali denar ali ga pa zamenjali.
Pri tesli je tega mnogo mnogo več.


Ni, to je standard v avtomobilski industriji, sploh pri high performance avtomobilih. Na, še eno od Porscheja:

https://www.nytimes.com/2014/03/20/auto...

Citing a concern over fires, Porsche is replacing the 475-horsepower 3.8-liter 6-cylinder engines in all 785 of its 2014 911 GT3 models worldwide, the automaker said in a news release late Tuesday.


Sam sem imel iPhona, Nexusa in trenutno S8 in moram reci, da ima vsak svoje + in -. Nikakor pa ne morem reči, da je kateri od teh najboljši.


Tako pravijo neodvisni testi.

Okapi ::

Pri Tesli se je en zmotil in brisalce od šleperja dal na roadsterja.:))

pirat ::

Ne vem ce je pametno s taksnim brisalcem 400km/h ...

roCkY ::

Kaj pa, če se bo zadeva v havbo posravila in bo delal tam do kakih 100milj/h? Prostora nekaj je saj bo tudi zadaj verjetno nekaj prtlažnika.

s1m0n ::

Prototip pač!
Na koncu bo brisalec končal tako kot pri M3, skrit.

Vazelin ::

10k Nm navora. Tesla just kicked in yo:D

jype ::

pirat je izjavil:

Ne vem ce je pametno s taksnim brisalcem 400km/h ...
Airbus gre s takim 900, pa ga nč ne matra.

Oberyn ::

eko_2k4 je izjavil:

A mi lahko kdo razlozi fiziko pospesevanja z vec kot 1 g pri avtomobilih? Nekaj ne stima pri casu 1.9s od Tesle.

Saj maš teh razlag dovolj po netu. V glavnem, trenje je bolj kompleksna zadeva od približne srednješolske fizike. Nekaj malega mogoče prispeva tudi dodatni pritisk navzdol zaradi aerodinamike. Ena vozila z dodatnim, sicer reaktivnim pritiskom navzdol dosežejo do 4 g.

bambam20 ::



To ti je top zadeva. Res.

s1m0n ::

To še ni nič :) Mu je uspelo, da mu je počilo vetrobransko steklo, ko ga je ogreval zasneženega :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

WarpedGone ::

Steklo je bolo že prej počeno zarad kamna.
Ampak ne se pustit motit...
Zbogom in hvala za vse ribe

MrStein ::

cexpert je izjavil:


Meni bolj ti deluješ fanboy Apple-a in Tesle. Sam sem imel iPhona, Nexusa in trenutno S8 in moram reci, da ima vsak svoje + in -. Nikakor pa ne morem reči, da je kateri od teh najboljši.

Vsi trije so "najboljši". Modeli za 300, 200 in 100 EUR pa so slabši.
Ni neke znanosti.

O tem, ali bi lahko bili še boljši, pa v kaki drugi temi.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

cexpert ::

MrStein je izjavil:

cexpert je izjavil:


Meni bolj ti deluješ fanboy Apple-a in Tesle. Sam sem imel iPhona, Nexusa in trenutno S8 in moram reci, da ima vsak svoje + in -. Nikakor pa ne morem reči, da je kateri od teh najboljši.

Vsi trije so "najboljši". Modeli za 300, 200 in 100 EUR pa so slabši.
Ni neke znanosti.

O tem, ali bi lahko bili še boljši, pa v kaki drugi temi.


@NinjaMig21: Temu se rece objektivno mnenje.

njyngs ::

brunoland je izjavil:

Zelo kvalitetno ja:

Beta junk. In to za 100 jurjev :))

nekikr ::

Saj lepo pove v videu. Za early adopterje je super, ker vseeno prinese nekaj novega, da upraviči nakup. Za ostale pa to ne bo šlo čez, ampak do takrat, ko bo masovna proizvodnja se lahko marsikaj spremeni. Je pa res, da je, glede na video, še za ameriški standard tole porazno. Kar pove veliko.

s1m0n ::

WarpedGone je izjavil:

Steklo je bolo že prej počeno zarad kamna.
Ampak ne se pustit motit...


Razumljivo, da se to lahko na vsakem vozilu zgodi ampak koliko težav je pa Bjørn imel s svojo Teslo mi nismo imeli na našem v 15 letih.
Preveč otroških napakic še imajo vozila pa tudi veliko ne praktičnih rešitev ali komplikacij, ki se dajo dosti lažje, preprosteje izvest.

NikolormousB ::

Poglej tisti video od nove 911, ki sem ga prilepil zgoraj. Pa ne gre za startup ampak Porsche.

WarpedGone ::

mi nismo imeli na našem v 15 letih.

Confirmation bias.
Byorn živi in diha s svojimi avtomobili, ti se usedeš in could not care less.
Js lahk za svojga tut trdim "da z njim nism mel problemov", dokler ne grem gledat kupa servisnih računov in kaj vse je blo z njim narobe. Na cesti me še ni pustu, ker sm bil dost trmast in sem peljal kljub "stop now, brake failure" in bremzanju z mašino ... (ja, idiot, so be it).

anekdote so samo anekdote. Statistika pravi "the best car ever". Ampak ta statistika itak ne velja, because reasons. Glavni je ta, da pravi "best car ever".

Pred očmi se vam odvija revolucija, vi pa bevskate kako stvar menda lahko tut crkne. Dobro jutro v realnem svetu.
Zbogom in hvala za vse ribe

MrStein ::

This bridge is only 99,999% reliable. So I'll swim.
(slike žal ne najdem)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

fikus_ ::

Ta zadnji video je je spomnil na žlahtnika, ki je za časa yuge kupil mislim da 128_ko. :D

brunoland ::

WarpedGone je izjavil:

mi nismo imeli na našem v 15 letih.

Confirmation bias.
Byorn živi in diha s svojimi avtomobili, ti se usedeš in could not care less.
Js lahk za svojga tut trdim "da z njim nism mel problemov", dokler ne grem gledat kupa servisnih računov in kaj vse je blo z njim narobe. Na cesti me še ni pustu, ker sm bil dost trmast in sem peljal kljub "stop now, brake failure" in bremzanju z mašino ... (ja, idiot, so be it).

anekdote so samo anekdote. Statistika pravi "the best car ever". Ampak ta statistika itak ne velja, because reasons. Glavni je ta, da pravi "best car ever".

Pred očmi se vam odvija revolucija, vi pa bevskate kako stvar menda lahko tut crkne. Dobro jutro v realnem svetu.

O čem ti to?
https://insideevs.com/truedelta-tesla-l...

BigWhale ::

Emmm, eno je statistika, ki gleda na to kaj pravijo lastniki avtomobilov in kako so zadovoljni z avtomobili, drugo je pa statistika, ki gleda koliko krat je bil kateri avto na servisu.

Prva statistika je biased, ker so ljudje v povprecju glupi.

X oseb je se vedno lahko zadovoljno z avtom, ceprav je bil avto ze 7x na servisu pred prevozenimi 15.000km. To ne pomeni, da je avto "best car ever".

Okapi ::

Tudi druga statistika ima probleme, ker je pri dragih avtih več takih, ki gredo na servis zaradi vsake najmanjše malenkosti.

WarpedGone ::

"Best car ever" oz. "buy again" je objektivna mera zadovoljstva z izdelkom.
Obiski servisov so "način" kako to zadovoljstvo zmanjšat.
Štetje obiskov kot neko objektivno merilo primerjave je pa debilno.

Js sm že bil na servisu, zaradi ropota v zadnjem desnem kolesu v levih ovinkih.
Serviser je odprl predal pred sovoznikom in ven potegnu ročno svetilko, ki se je v ovinkih furala sm in tja.
Evo, avto je moral na servis, črna pika za proizvajalca? I don't think so ...

Obračaj kot želiš, končni cilj je zadovoljstvo. Kako točno prideš do njega, je tvoj problem.
Kvaliteten kup dreka, katerega ni treba nikol peljat na servis, je še vedno samo kup dreka.
Zbogom in hvala za vse ribe

D3m ::

Best car ever je znamka VW.
|HP EliteBook|R5 6650U|

brunoland ::

WarpedGone je izjavil:

"Best car ever" oz. "buy again" je objektivna mera zadovoljstva z izdelkom.
Obiski servisov so "način" kako to zadovoljstvo zmanjšat.
Štetje obiskov kot neko objektivno merilo primerjave je pa debilno.

Js sm že bil na servisu, zaradi ropota v zadnjem desnem kolesu v levih ovinkih.
Serviser je odprl predal pred sovoznikom in ven potegnu ročno svetilko, ki se je v ovinkih furala sm in tja.
Evo, avto je moral na servis, črna pika za proizvajalca? I don't think so ...

Obračaj kot želiš, končni cilj je zadovoljstvo. Kako točno prideš do njega, je tvoj problem.
Kvaliteten kup dreka, katerega ni treba nikol peljat na servis, je še vedno samo kup dreka.

Torej praviš, da je kvalitetno izdelan avto?
Če ne praviš tega, potem ne vem zakaj je narobe če jaz rečem, da kljub temu, da so ljudje zadovoljni (ali pa ne priznajo), je avto slabe kvalitete in neprimeren za ti ceno po mojem mnenju. In da so vsi ostali proizvajalci naredili avto bolj kvaliteten. Tudi kia za 12000 je bolj kvalitetno izdelana.
Če so ljudje zadovoljni z njimi še ne pomeni, da bi mi ostali bili zadovoljni.

konspirator ::

Elektrika se je na osrednji evropski borzi podražila za četrtino. Se bo to poznalo na položnicah fizičnih oseb in kdaj?
https://www.zurnal24.si/slovenija/velik...
--

brunoland ::

Pa še ena stvar... A ti dejansko misliš da tak procent pride zaradi parih butlov s svetilko?
Hahahaha
Če bi bilo to res bi bili vozniki Tesl največji debili. Kar pa močno dvomim.

jernejl ::

Okapi je izjavil:

Tudi druga statistika ima probleme, ker je pri dragih avtih več takih, ki gredo na servis zaradi vsake najmanjše malenkosti.

V prikazih na zgornjem linku nisem opazil kake korelacije med številom popravil in neko povprečno ceno avtomobila določene znamke. Recimo Porsche dela v povprečju drage avtomobile in se je razmeroma dobro odrezal. Dvomim, da je povprečna cena Fiata, VW-ja, Minija ali podobnih višja od Porschejeve, imajo pa več popravil.

hammock ::

eko_2k4 je izjavil:

A mi lahko kdo razlozi fiziko pospesevanja z vec kot 1 g pri avtomobilih? Nekaj ne stima pri casu 1.9s od Tesle.

Rabis gume s koeficientom trenja vec kot 1. Pa dobro regulacijo speljevanja.

BigWhale ::

WarpedGone je izjavil:

Obračaj kot želiš, končni cilj je zadovoljstvo. Kako točno prideš do njega, je tvoj problem.
Kvaliteten kup dreka, katerega ni treba nikol peljat na servis, je še vedno samo kup dreka.


In other news, lastniki Modela S so debili, ker se za vsak drek vozijo na servis?



Take izjave ti v bistvu ne pomagajo. Ce bi bile stevilke samo malenkost razlicne, bi se lahko rekel, da so lastniki Modela S bolj pedantni in so zato bolj pogosto na servisu. Tko pa imas vec kot 80% avtomobilov na servisu.

Men se ne zdi, da je Model S kup dreka, je pa dejstvo, da je skoraj desetkrat bolj pogosto na servisih. Ampak ok, mas prav, glupi lastniki jih vozijo na servis zarad tega ker majo baterije po predalih.

Okapi je izjavil:

Tudi druga statistika ima probleme, ker je pri dragih avtih več takih, ki gredo na servis zaradi vsake najmanjše malenkosti.


Mgooce. Po mojem je to bolj odvisno od vrednosti avtomobila v oceh lastnika. Mas tud take, k vozijo Cliote na servis za vsak drek.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

DamijanD ::

Verjetno je razlika tudi v tem, da se na veliko serijskih avtih v prve pol leta proizvodnje odpravi kar nekaj napakic, ki se pokažejo. Tesla pa za enako količino vozil potrebuje nekaj let...

Matevz96 ::

DamijanD je izjavil:

Verjetno je razlika tudi v tem, da se na veliko serijskih avtih v prve pol leta proizvodnje odpravi kar nekaj napakic, ki se pokažejo. Tesla pa za enako količino vozil potrebuje nekaj let...


Pa ne smemo pozabiti, da imajo veliki proizvajalci proračun (in čas), da avto pred proizvodnjo za kupce dodobra stestirajo, v meri kot pri Tesli ni mogoče. Da Tesla ne more tako testirati avtomobilov sta po mojem mnenju dva poglavitna razloga:
-denar, vsi vemo, da niso ravno v zelenih številkah
-ča, Musk ima navado, da stvari obljublja prej kot so najoptimistične ocene ljudi, ki dejansko delajo na projektu, tu nekaj doda tudi Ameriška miselnost, da če izdelek daš na trg ko je 100% pripravljen si ga predstavil prepozno.
#hooldthedoor

bambam20 ::

Matevz96 je izjavil:



Pa ne smemo pozabiti, da imajo veliki proizvajalci proračun (in čas), da avto pred proizvodnjo za kupce dodobra stestirajo, v meri kot pri Tesli ni mogoče. Da Tesla ne more tako testirati avtomobilov sta po mojem mnenju dva poglavitna razloga:
-denar, vsi vemo, da niso ravno v zelenih številkah



Tudi tesla bi si morala vzeti čas in zadevo konkretno pretestirat. Najslabše, kar se ti lahko zgodi kot proizvajalcu vozil, da je veliko težav, kar vlipav potem na široko sliko.

Tesla še lep čas ne bo v zelenih številkah, ker ima samo 2 predraga modela in premalo kupcev, ki bi za S in X stali v vrsti. Bo pa že verjento tam 2020 začeli delati profit.

Tesla si želi biti velik proizbajalec, kar s 500.000 izdelanih vozil na leto samo enega modela ( model 3 ) tudi si. Samo naj dodobra zadevo pretestirajo. Nič ne bi bilo narobe, če bi bil model 3 najavljen resnično šele leta 2019 , ko bi dodobra zadevo stestirali.

Mogoče Musk razmišlja, da si vsi želijo ravno Teslo, kar seveda ni res. Je pa zanimivo, da ne razmišljajo v teh smeri, da bi morali notranjost močno izboljšati, kar se tiče materijaliv, ker to v Evropi enostavno ne gre skozi v 30-35 jurjev vrednem segmentu. Tukaj se pričakuje res že zelo dobra kvaliteta v notranjosti.

BigWhale ::

Jaz bi rad affordable EV, ki me bo sposoben pripeljati na relaciji LJ-MB-LJ. Brez dodatnega polnjenja. Trenutno je na izbiro Bolt, pa se ta prakticno ni na izbiro. Leaf 2 z varcno voznjo to _mogoce_ pokrije, pozimi zagotovo ne.

Model S in X sta precej predraga, Model 3, ko bo, pa pravzaprav tudi.

D3m ::

Probaj čez par let.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Invictus ::

BigWhale je izjavil:

Jaz bi rad affordable EV, ki me bo sposoben pripeljati na relaciji LJ-MB-LJ. Brez dodatnega polnjenja. Trenutno je na izbiro Bolt, pa se ta prakticno ni na izbiro. Leaf 2 z varcno voznjo to _mogoce_ pokrije, pozimi zagotovo ne.

Najdi si službo v Mariboru... ;)
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Machete ::

BigWhale je izjavil:

Jaz bi rad affordable EV, ki me bo sposoben pripeljati na relaciji LJ-MB-LJ. Brez dodatnega polnjenja. Trenutno je na izbiro Bolt, pa se ta prakticno ni na izbiro. Leaf 2 z varcno voznjo to _mogoce_ pokrije, pozimi zagotovo ne.

Model S in X sta precej predraga, Model 3, ko bo, pa pravzaprav tudi.


Jaz sem pa za vikend vozil 400+ konjskega audija in je noro. Ful si ne želim EVja v bistvu po tej izkušnji, ta surova moč, ki jo čustiš že pri vožnji po omejitvah, me je fascinirala. Upam da se bo čez 8 let ca, ko bom menjaval še dalo dobit oreng mašine, ker imam dejansko željo po oreng stroju, ne ta 200PS jajčka, ki brenčijo kot skuter. Pa ne trolam, čeprav vem da pišem bogokletnosti za planet (ali pač?).
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

MrStein ::

Ravno EV ima več surove moči.
Seveda ne za 12 000 EUR.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

nekikr ::

Edina stvar, ki je trenutno (in za vedno naprej zaradi fizike) prednost pri EV, je "ludicrous speed". In ti praviš, da si ne želiš EV :)

D3m ::

MrStein je izjavil:

Ravno EV ima več surove moči.
Seveda ne za 12 000 EUR.


EV nima surove moči.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Machete ::

Ne, ker speed sploh ni fora. Hitrost me ni nikoli fascinirala. Sicer je bil ta avdič 100keur+ ampak nima veze. Fasciniralo me je rjovenje ko si pohodil in vlek naprej. Občutek moči in fascinacija inženirstva okoli tebe. Ja vem da EV lahko vse to ponudi, ampak samo naglas razmišljam o fasciniranosti, na koncu pa se bom itak racionalno prilagodil trgu in lastnim zmožnostim. Samo starejši kot sem, bolj občudujem močnejše zverine in vožnjo v njih.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Utk ::

Sej če bi vozil nekega 40 let starega ferrarija, bi se tudi počutil podobno. Ampak za vsak dan bi pa jaz raje imel 400 tihih konjev kot glasnih. Še boljše če na podvozju, ki požira jame in se ne nagiba v ovinku.

Machete ::

Verjetno bi se hrupa dejansko naveličal.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Okapi ::

Pospeški so v električarju boljši, samo še en subwoofer v sedežu potrebuješ za "rjovenje". In boš lahko izbiral med zvokom ferarija, maseratija, porša, lamborginija, lotusa, formule 1 ...;)
1 2
3
4 5


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tesla predstavila futuristični električni poltovornjak (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
9916551 (11165) shadeX
»

Tudi Volvo pripravlja električne tovornjake (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
16959489 (53815) Jackass
»

Tesla začela preizkušati tovornjak Semi (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
5921411 (16487) MrStein
»

Tesla lani z dvema milijardama minusa (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
14736756 (31466) nevone
»

Tesla presenetila z nizkimi cenami električnega tovornjaka (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
11837565 (31630) Jupito

Več podobnih tem