» »

Tesla obljublja električni tovornjak in dirkalnik

1
...
3 4
5
»

nekikr ::

Blablabla. 5 let je čez glavo dovolj časa, da dvigneš proizvodnjo na raven velikih fantov, če imaš zadaj ljudi, ki bi ti dali vsak mesec najmanj 100.000 x 100.000$.
Torej, kateri EV je nedostopen, ker povpraševanje presega proizvodnjo? Čakam BigWhale.

NikolormousB ::

Blablabla. 5 let je čez glavo dovolj časa, da dvigneš proizvodnjo na raven velikih fantov


Ti še nisi delal na razvoju produkta, ne? Bi v 5 letih kar iz nule razvil avto in postavil mega tovarno, ki proizvaja milijon enot letno.

nekikr ::

Nehaj še ti. Imaš 10 milijard dolarjev mesečnih naročil, pa ti uspe sproducirati takle graf? Ne, ne pravim, da se da čez noč. Nikogar pa ne boš prepričal, da je to vse kar je možno narediti s takim denarjem in s toliko naročili. Če bi bilo res, potem bi še danes stali v vrstah za fičkote.

jernejl ::

Ti še nisi delal na razvoju produkta, ne? Bi v 5 letih kar iz nule razvil avto in postavil mega tovarno, ki proizvaja milijon enot letno.

Tesla že 5 let proizvaja model S.
Danes jih delajo s hitrostjo ~50.000 letno, vseh modelov/avtomobilov skupaj (~100.000 letno) pa manj, kot novomeški Revoz.
Vsem zbranim milijardam navkljub.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

WarpedGone ::

Blablabla.


Q.E.D.
Zbogom in hvala za vse ribe

NikolormousB ::

Danes jih delajo s hitrostjo ~50.000 letno, vseh modelov/avtomobilov skupaj (~100.000 letno) pa manj, kot novomeški Revoz.


Revoz dela avte za 10 jurjev, Tesla pa za 100. Tesla (resno) dela avte 5 let, Revoz pa 30 (na 30 podlage).

Meni se zdi to kar solidno.

Jst ::

VaeVictis: 3.2 V6 Fsi 2009, multitronic (ali tiptronic; tedva vedno mešam, bi moral preveriti, ker za 7 let nazaj se mi podatki v glavi avtomatsko brišejo, ampak sem skoraj prepričan, da je multitronic) menjalnik. Uhh, kakšna tišina je bila v tem avtu, pa če si vozil 30 ali 130 na AC.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jst ()

jernejl ::

Revoz dela avte za 10 jurjev, Tesla pa za 100.

Robotov kaj veliko ne zanima, za koliko se prodaja avtomobil, ki ga obdelujejo.
Dražji je morda malo bolj kompleksen in večji, to je pa tudi vse (in za EV-je naj bi veljalo, da so v splošnem preprostejši od ICE).

Tesla (resno) dela avte 5 let, Revoz pa 30 (na 30 podlage).

Revoz ima proizvodnjo omejeno s povpraševanjem.
No, saj Tesla tudi, sicer bi jih komot naštancali precej več.

WarpedGone ::

No, saj Tesla tudi, sicer bi jih komot naštancali precej več.


Tesla žal nima takih strokovnjakov kot sta jernejl in nekikr, ki poznata skrivnosti do "bi jih komot naštancali precej več".
Nesposobni kot so, se morajo zadovoljit s skromno 26% povprečno četrtletno rastjo proizvodnje zadnjih 5 let (iz 250 v 2012q3 na 26150 v 2017q3).
Vsako naslednje četrtletje so v povprečju povečali proizvodnjo samo za dobro četrtino.
Žal nimajo dostopa do ST-inteligenzze, bi "jih komot naštancali precej več."

St-intelignezza ali idioti, se odločte sami.
Ja mavrik, bralec se naj odloči sam ali gre za inteligenco ali idiote.
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Seveda imajo take strokovnjake, celo boljše. Take, ki planirajo proizvodnjo glede na povpraševanje, trenutno in bodoče. Tako kot vsaka druga firma. Zato lahko Teslo S ali X dobiš v čisto normalen roku, en kup jih je tudi na zalogi. Enako velja za Prius, enako za i3, enako za _vstavi poljuben EV, ki ga ne delajo na roke", za katere nas skušate prepričati, da bi jih lahko prodali vsaj neskončnokrat več, pa jih, ubogi reveži, ne morejo. Seveda jih lahko. Iz danes na jutri ne, 5 let je pa zelo velika doba za povečanje proizvodnje obstoječega modela, ki se prodaja že lep čas.

Pišuka, res bom začel delati ure. Letos bom naredil eno, naslednje leto skoraj dve, potem 3. S tem bom postal najbolj uspešen urar vseh časov. Wow, many growth, very success. Povprečno bom naredil vsaj 75% več na leto, juhuhu, kako me bodo hvalili.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

Utk ::

Mislim da nihče ne trdi, da bi tesla lahko prodala 1 mio avtov za 100 jurjev letno. Trojk za 40-50 pa komot.

Magic1 ::

Seveda bi trojk lahko prodali miljon. Če bi jo serjsko proizvajali že eno leto in to za 35k$ in brez začetnih napak in delujočim "avtopilotom" in glavno, da bi bilo na koncu sploh kaj profita od vsakega prodane trojke. Damn, je veliko čejev pa verjetno jih nisem naštel še veliko.
Magic

WarpedGone ::

Take, ki planirajo proizvodnjo glede na povpraševanje, trenutno in bodoče.


In hkrati načrtujejo fičerje + ceno produkta glede na obstoječe proizvodne kapacitete, da se maksimizira profit.

Tekom teh 5ih let se je cena Model S *povišala*, minimalna konfiguracija za 50 jurjev je bila skenslana že v štartu.
S60 in S70 ne obstajata več, niti samo RWD variante. Trenutno je minimum S75D, začetna cena ~75 jurjev.
Vpeljali so tudi variante kjer je očiten "premium pribitek".
Komot bi še vedno sestavljali S60 RWD za kakih 15 jurjev nižjo ceno.
Pa ga ne. Zakaj ne? A tega nebi mogl prodat, bi bilo prepoceni?
S60 ni več v ponudbi, ker je namesto njega v ponudbi P100D za dvakratno ceno in nkratni profit.
S60 in S70 ni več v ponudbi ker so svojo produkcijsko mesto prepustili variantam, ki stanejo več.

Kvartalna produkcija je pač omejena na ~25k vozil na četrtletje, za več kot tolk nucajo dodatno linijo.
To dodatno linijo so začel postavlat lani ampak je namenjena trojki in ne S in X.

Že 100x razloženo in pojasnjeno ampak idiotov se pač ne prime nič. Definicija strokovnega termina 'idiot' ...
Zbogom in hvala za vse ribe

nekikr ::

Še enkrat, ČE bi bilo kupcev neprimerno več od povpraševanja, potem bi dvignili proizvodnjo. Tako jih je pa točno toliko in nič več, zato pa tudi lahko kupiš S in X iz zaloge, posebne verzije imajo pa dobavni rok enak kot Clio. In vse to kar si pisal ni nič spornega. Izračunali so, da lahko prodajo cca. 8000+/- vozil mesečno. Izračunali so tudi, da če ima nekdo 80.000$, da jih je pripravljen dati tudi 90.000$. Temu primerno so priredili cenik. Če bi lahko teh vozil za 100.000$ prodali pa 100.000 mesečno, potem bi proizvodnja temu počasi sledila. Sedaj ne, ker ni povpraševanja. Je s tem kaj narobe? Seveda ne. No, razen, ko glumite, da bi jih lahko prodali neprimerno več, pa jih, smola, ne morejo.

BigWhale, kateri, ne-ročno-narejeni, EV so tako razprodani, da jih ne moreš kupiti oz. na njih čakaš dlje kot na običajen ICE?

BigWhale ::

Kolikor sem spraseval, cakas na vse. Zoe, i3 in Leaf. Taksnih, ki jih lahko odpeljes direktno iz salona je priblizno toliko kot je ICEjev. Mas neko konfiguracijo, ki jo je narocil trgovec in se mu zdi, da bi jo lahko prodal.

NikolormousB ::

Leaf 2018 je praktično razprodan. K nam naj bi prišel spomladi 2018, ampak po mojih informacijah ga je treba že zdaj naročiti, da ga boš lahko dobil v doglednem času.

jernejl ::

Tesla žal nima takih strokovnjakov kot sta jernejl in nekikr, ki poznata skrivnosti do "bi jih komot naštancali precej več".
Nesposobni kot so, se morajo zadovoljit s skromno 26% povprečno četrtletno rastjo proizvodnje zadnjih 5 let (iz 250 v 2012q3 na 26150 v 2017q3).
Vsako naslednje četrtletje so v povprečju povečali proizvodnjo samo za dobro četrtino.
Žal nimajo dostopa do ST-inteligenzze, bi "jih komot naštancali precej več."

Zanimivo je, kako si še nedavno optimistično napovedoval proizvodnjo novega modela reda nekaj tisoč avtomobilov na teden v zelo bližnji prihodnosti, če je rast proizvodnje tak problem, kot ga predstavljaš danes. Si si premislil, ali se resnica prilagaja tvojemu trenutnemu razpoloženju? Kdaj bodo model 3 izdelali v 5.000 kosih tedensko, če bodo rastli z 26% vsako četrtletje?

Kolikor sem spraseval, cakas na vse. Zoe, i3 in Leaf. Taksnih, ki jih lahko odpeljes direktno iz salona je priblizno toliko kot je ICEjev.

To je normalno, saj ne morejo imeti vseh možnih kombinacij na voljo na vsaki možni lokaciji. Če nisi izbirčen, zagotovo lahko kupiš kakšnega iz zaloge, sicer pa je treba počakati, da pride na vrsto za proizvodnjo.
Na avtonetu je trenutno prikazanih toliko novih EV iz zaloge, kot se jih pri nas proda v približno enem četrtletju.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Utk ::

Ne delaj se še bolj butastega kot si. Če imaš dve liniji, ki delate že 5 let, je 25% izboljšanje težko ali pa nemogoče.
Če postaviš še eno linijo, za M3, dobiš takoj čez noč veliko večjo kapaciteto, ki jo pa spet lahko par let še malo izboljšuješ. Linija za M3 več kot očitno še ni niti prižgana.

NikolormousB ::

Ampak, sej postavitev linije za izdelavo avtomobilov ne more bit komplicirana. Kaj, to pokličeš par kolegov pa se čez vikend zafršola in zabetonira.

jernejl ::

Ne delaj se še bolj butastega kot si. Če imaš dve liniji, ki delate že 5 let, je 25% izboljšanje težko ali pa nemogoče. Če postaviš še eno linijo, za M3...

Ker dodatne linije za obstoječi model pa po trenutno znanih fizikalnih zakonih ni mogoče postaviti. Toliko o neumnosti.

Utk ::

Ni je smiselno postavit, če boš potem moral avto pocenit za 20-30%, da boš zapolnil linijo. Potem pač narediš avto, ki je res cenejši za teh 30%, da boš kaj zaslužil, z dražjimi pa še naprej imel lepo maržo. In glej ga zlomka, to so naredili.

nekikr ::

Zakaj bi morali poceniti, če jih pa baje lahko prodajo vsaj 10x toliko in več, samo jih ne morejo narediti?

NikolormousB je izjavil:

Ampak, sej postavitev linije za izdelavo avtomobilov ne more bit komplicirana. Kaj, to pokličeš par kolegov pa se čez vikend zafršola in zabetonira.

Torej praviš, da je dodatna linija, beri: dodatna linija, kopija obstoječe, prevelik zalogaj, če imaš za nekaj deset milijard dolarjev in več obljubljenega mesečnega prometa in da v petih letih tega pač ne moreš narediti? Dodatna linija je torej bolj komplicirana kot postavitev jedrskega reaktorja? Povej to na glas, pa probaj se vmes ne zasmejati.

BigWhale je izjavil:

Kolikor sem spraseval, cakas na vse. Zoe, i3 in Leaf. Taksnih, ki jih lahko odpeljes direktno iz salona je priblizno toliko kot je ICEjev. Mas neko konfiguracijo, ki jo je narocil trgovec in se mu zdi, da bi jo lahko prodal.

Kako je to možno, če so pa EV razprodani in povpraševanje tako presega ponudbo, da ne moreš do njega? Zdaj pa praviš, da jih je iz zaloge kot ICEjev? Če si zaželiš posebnega pa čakaš nanj tako dolgo kot na Cliota? Prej si nekaj drugega govoril.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

jernejl ::

Ni je smiselno postavit, če boš potem moral avto pocenit za 20-30%, da boš zapolnil linijo.

No, pa smo tam. Fizično bi jih lahko proizvedli več, ampak ne morejo, ker trg tega ne dopušča.
Zato so tudi šli v proizvodnjo cenejšega modela, namesto da bi samo povečali proizvodnjo obstoječega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Utk ::

Sej sem že prej napisal, da nihče ne trdi, da lahko prodajo 1 mio avtov za 100 jurjev.

Vsaj ne teh. Morda če bi naredili še kakšno drugo varianto, ali pa enostavno boljšega, ne vem kakšnega. Sej niti mercedes ne prodaja 1 mio avtov za 100 jurjev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

nekikr ::

Točno to trdi nekaj kerlcev tukaj. Ne ravno milijon avtomobilov, ampak, če povpraševanje presega ponudbo se to razume kot konkretno več. Če je 1 avto več od ponudbe, potem to ni preseganje. Če avtomobili stojijo po salonih in čakajo kupce, potem to ni preseganje. Če je pa tega preseganja omembe vredno, potem pa drugi pravimo, da bi vseeno prej kot jedrski reaktor lahko naredili drugo linijo. Ampak baje je jedrski reaktor simpl v primerjavi s štancanjem.

Utk ::

Povpraševanje presega ponudbo pri modelu 3, to je pa menda jasno. Samo vi kerlci mečete v isti koš 3, S, X in še zoe in i3. Ker to so vse električni avti. Za nekatere je menda je celo e-golf pravi električni avto, džisus krajst.

nekikr ::

Nene, BigWhale, Ninja in seveda Warpi vztrajno prepričujejo, da so vsi, ali pa samo Tesla, odvisno kdo penasto hiti razlagati, razgrabljeni in da jih ne moreš dobiti, ker povpraševanje presega ponudbo. Klub temu so vsi omenjeni v prodajnih salonih in jih lahko odpelješ danes in jutri, razen, če si zaželiš neko posebno verzijo, v tem primeru boš čakal nanj enako kot na Cliota. Model 3 v to zgodbo še ne paše, ker ročno narejenih izdelkov ne moreš obravnavati enako kot ostale. Dejstvo je seveda, da bo na začetku povpraševanja več, kar ni težko, če jih narediš blizu 0. Mojih ur tudi ni dovolj za vse zainteresirane.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()

Okapi ::

Glede na to, koliko naj bi bili električarji boljši, in glede na to, koliko 100.000+ dragih avtov se proda po svetu, bi si človek mislil, da je za drage tesle trga vsaj 200, 300k na leto. Dovolj, da bi se splačalo razširiti proizvodnjo. Ampak več kot očitno takšnega povpraševanja ni. Le kaj čakajo vsi ti kupci 100.000+ dragih avtov? Limun?;)

BigWhale ::

nekikr je izjavil:

Kako je to možno, če so pa EV razprodani in povpraševanje tako presega ponudbo, da ne moreš do njega? Zdaj pa praviš, da jih je iz zaloge kot ICEjev? Če si zaželiš posebnega pa čakaš nanj tako dolgo kot na Cliota? Prej si nekaj drugega govoril.


Iz zaloge v salonu. Tam imajo en ali pa morda dva primerka zato, da tam stojijo. Ce gres pa kupit kliota jih imajo pa celo parkirisce.

fikus_ ::

Čisto možno, da imajo celo parkirišče Cliotov, samo jih dnevno ven vozijo in najdle kar stoji en Clio na parkirišču je (ugibam) en mesec! Koliko mesecev pa stojijo na parkirišču Tesle!

BigWhale ::

A mercedeze za 100 jurjev tudi vsak dan ven vozijo? :)

Utk ::

Glede na to, koliko naj bi bili električarji boljši, in glede na to, koliko 100.000+ dragih avtov se proda po svetu, bi si človek mislil, da je za drage tesle trga vsaj 200, 300k na leto. D

Take avte se ne kupuje zato, ker so boljši. In kolk se jih proda? In kakšnih?

A boš zdej teslo primerjal z nekim z diamanti okrašenim pink jaguarjem? Ne, to so vseeno drugi kupci.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

NikolormousB ::

Torej praviš, da je dodatna linija, beri: dodatna linija, kopija obstoječe, prevelik zalogaj, če imaš za nekaj deset milijard dolarjev in več obljubljenega mesečnega prometa in da v petih letih tega pač ne moreš narediti? Dodatna linija je torej bolj komplicirana kot postavitev jedrskega reaktorja? Povej to na glas, pa probaj se vmes ne zasmejati.


Pravim, da je gradnja dodatne linije zelo zahteven projekt, finančno, časovno in logistično. Nove fabrike pač ne zgradiš čez noč.

Ne vem pa kaj nabijaš o nekaj 10 milijard mesečnega prometa. Ni mi jasno od kje ti ta številka in kaj naj bi sploh pomenila.

Okapi ::

Utk je izjavil:

Glede na to, koliko naj bi bili električarji boljši, in glede na to, koliko 100.000+ dragih avtov se proda po svetu, bi si človek mislil, da je za drage tesle trga vsaj 200, 300k na leto. D

Take avte se ne kupuje zato, ker so boljši. In kolk se jih proda? In kakšnih?

A boš zdej teslo primerjal z nekim z diamanti okrašenim pink jaguarjem? Ne, to so vseeno drugi kupci.

Saj teslo tudi lahko po želji pobarvaš in okrasiš z diamanti, daš notri dobro usnje in boljše zvočnike.

Utk ::

Morda boste pa končno skapirali, da je imel Musk prav in je to videl že vsaj 5 let nazaj - njemu električni poršeji in ferrariji niso konkurenca, ampak nujno potrebni, da tudi on proda večje količine. Enako v nižjih razredih. Kdo si v resnici želi avto na nek pogon, ki ga nima nihče naokoli? To je cel hudič.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

nekikr ::

NikolormousB je izjavil:

Torej praviš, da je dodatna linija, beri: dodatna linija, kopija obstoječe, prevelik zalogaj, če imaš za nekaj deset milijard dolarjev in več obljubljenega mesečnega prometa in da v petih letih tega pač ne moreš narediti? Dodatna linija je torej bolj komplicirana kot postavitev jedrskega reaktorja? Povej to na glas, pa probaj se vmes ne zasmejati.


Pravim, da je gradnja dodatne linije zelo zahteven projekt, finančno, časovno in logistično. Nove fabrike pač ne zgradiš čez noč.

Ne vem pa kaj nabijaš o nekaj 10 milijard mesečnega prometa. Ni mi jasno od kje ti ta številka in kaj naj bi sploh pomenila.

Kdo je pa rekel, da čez noč? Ampak v petih letih praktično lahko jedrsko elektrarno postaviš, pa da ne bi mogel dodatne linije ali dveh v tovarni? Črnuh, prosim.
Številka pa pomeni eno zaokroženo številko o dodatnem prometu, ki bi ga imeli, če bi bilo povpraševanje res tako nenormalno večje, kot je proizvodnja. Reciva, da je pri takem pompu okoli dobavljivosti mesečna prodaja 80.000 vozil čisto realna. Ne 500.000 na mesec, dajva teh 80k, ali pa samo 50k. Pa da z vsemi temi milijardami ne bi mogel narediti dodatne linije prej kot zgraditi elektrarno? Resno?

WarpedGone ::

v petih letih praktično lahko jedrsko elektrarno postaviš,

Kaj si češ s takšnim pomagat?
Včasih so hudiče napol sekal, danes ti pa jedrsko v petih letih postavijo...
Zbogom in hvala za vse ribe

VaeVictis ::

Daj Warpy nehaj.

Še tebi je jasno, da če imaš neomejeno denarja, kar se je za Teslo govorilo in da imaš ogromno povpraševanje, kar naj bi pri Model 3 oz. pri EV vozilih bilo, da je možno narediti tovarno, ki ti dela več kot 20.000 vozil tedensko v vseh teh letih.

Sam kaj, ko tega, ker je pač Tesla, ne boš nikoli priznal.

ps: Trenutno je Teslina proizvodnja in prodaja na ravni statistične napake v številu vseh vozil na svetu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: VaeVictis ()

WarpedGone ::

Še tebi je jasno, da če imaš neomejeno denarja, kar se je za Teslo govorilo in da imaš ogromno povpraševanje, kar naj bi pri Model 3 oz. pri EV vozilih bilo, da je možno narediti tovarno, ki ti dela več kot 20.000 vozil tedensko v vseh teh letih.

En primer v zadnjih 100 letih, ko se je zgodilo kaj temu podobnega?
Proof is in the puding...
Zbogom in hvala za vse ribe

VaeVictis ::

BYD

NikolormousB ::

Ampak v petih letih praktično lahko jedrsko elektrarno postaviš


Zelo težko.

http://euanmearns.com/how-long-does-it-...

Poleg tega je primerjava precej zgrešena. Na eni strani gre za samo izgradnjo objekta, na drugi strani pa za privat tovarno, ki mora pred začetkom izgradnje pridobiti en kup dovoljenj. Tega se v čas izgradnje nukleark ne šteje.

mesečna prodaja 80.000 vozil čisto realna.


Ne, niti slučajno. Audi, Mercedes in BMW skupaj prodajo približno toliko svojih luksuznih limuzin na leto (s klasa, A8, BMW 7).

Take številke lahko Tesla dosega z Model 3. Ampak kot rečeno, produkcija avtomobila ni enostavna, ne gre čez noč.

nekikr ::

Daj še kakšen primer, ne enega specifičnega. Recimo malo več na to temo.
Na eni strani gre za samo izgradnjo objekta, na drugi strani pa za privat tovarno, ki mora pred začetkom izgradnje pridobiti en kup dovoljenj.

In pet let ni dovolj, da postaviš dodatno linijo? Za obstoječ model? Z obstoječimi specifikacijami? S trumami bogatašev, s polnimi denarnicami, pred vrati? Daj no, povej to na glas, pa se štopaj kdaj se boš zasmejal. Aja, pa "gre samo za izgradnjo objekta". Hm. In to, da notri kuriš plutonij, je manj birokratsko kot dodatna linija v tovarni?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: nekikr ()
1
...
3 4
5
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Tesla predstavila futuristični električni poltovornjak (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
9916548 (11162) shadeX
»

Tudi Volvo pripravlja električne tovornjake (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
16959481 (53807) Jackass
»

Tesla začela preizkušati tovornjak Semi (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
5921409 (16485) MrStein
»

Tesla lani z dvema milijardama minusa (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
14736753 (31463) nevone
»

Tesla presenetila z nizkimi cenami električnega tovornjaka (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
11837560 (31625) Jupito

Več podobnih tem