» »

Skiro električni

Skiro električni

Temo vidijo: vsi
««
36 / 54
»»

freesty ::

noob96 je izjavil:

kaj pa tale za 8eur mislite da je kul?

https://www.a1.si/elektricni-skiroji-in...


Za v trgovino pa nazaj ze ampak 15km predpisanega dometa bi meni osebno blo malo. Bi rajsi m365 rabljenega vzel za isti denar. Nekateri prodajajo se zapakirane za 250eur.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

St235 ::

Za zacetek tole ni 8 ampak 200 eur. IMO ni vredno denarja. V praksi s tem niti 10km ne bos naredil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

Kosek1 ::

noob96 je izjavil:

kaj pa tale za 8eur mislite da je kul?

https://www.a1.si/elektricni-skiroji-in...

24 X 8,13 €

;-) ::

M365 cca 10x na polnilcu (tocno st morem preverit nazanje je bila 8). 80-90km prevozenih.

Nalozen je cfw max hitrost 34km/h (80kg).
Prilozim torbico (trda lepa-karbon style), v torbici so podlozne gumice za belanco, nove zavorne ploscice, ključavnica, pumpa ki pase v torbico.

Zraven se org. embalaza,dve zracnici dve gumi, polnilec. Pac kaj je bilo v skatli ob nakupu. Kupljen v merkatorju na spletni trgovini.

Nekateri deli (luci itd.) Se imajo zascitno folijo gor, z ekrana sem vtrgal. Skiro ni nov je rabljen ene 80km kot sem povedal.

Zanima me koliko je vreden, ce ga prodam, vrjetno ga bom ga ne potrebujem.

krenpac ::

Se splača kupiti Xiaomi Pro 2? Je kar drag - 570€. V drugih EU državah se prodaja po 499€. Sam v Sloveniji se Pro 1 niti dobiti več ne da... če pa če, pa itak stane skor tok k Pro 2. Kaj pravite?

bastadu ::

Je kje kakšen dober deal za Ninebot MAX G30?

mr_chai ::

da ukradem temo, kateri kitajski scooter mi priporočate, trenutno gledam tega https://www.banggood.com/LANGFEITE-L8S-...

, bi ga dobl za cca 500 usd, če uporabim kodo kupona.

Mare2 ::

bastadu je izjavil:

Je kje kakšen dober deal za Ninebot MAX G30?


Poglej naše trgovine. So kar ugodni.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

bastadu ::

Ne najdem nobene z zalogo.

Kosek1 ::

bastadu je izjavil:

Ne najdem nobene z zalogo.


Imaš prav. Sem pogooglal. Sem za Ninebot MAX G30 na facebooku naredil malo reklame in so, kot izgleda, vse pokupili.

Ninebot MAX G30 je zares odličen e-skiro. :)
https://www.banggood.com/Ninebot-MAX-G3...

krenpac ::

Kosek1 je izjavil:

bastadu je izjavil:

Ne najdem nobene z zalogo.


Imaš prav. Sem pogooglal. Sem za Ninebot MAX G30 na facebooku naredil malo reklame in so, kot izgleda, vse pokupili.

Ninebot MAX G30 je zares odličen e-skiro. :)
https://www.banggood.com/Ninebot-MAX-G3...


Jaz bi ga takoj kupil, a ker ga nikjer več ni, sem pač naročil Pro 2.

Mare2 ::

Kako bo zakonodaja urejala promet z električnimi skiroji? Video (iz RTV SLO) informacije in razprava.
V FB skupini Električni skiro (Ljubljana) se je že razvila debata. Konkretno: Zakaj se nebi smeli peljati s električnim skirojem izven mesta, s kolesom in peš pa lahko greš?" Sodeluj tudi ti. Morda lahko do oktobra podamo še kakšne predloge. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

UganiKdo ::

To pa je debata, dva posta :)

Ja, se strinjam, da je slednja omejitev malo vprašljiva. Po drugi strani, pa tudi skiroji niso nekaj kar bi bilo prilagojeno uporabi izven mestnih površin (pločniki, kolesarske steze) in je dejansko vsaka uporaba na cesti zgolj pogojno sprejemljiva.

Smo imeli zgoraj že debato o tem. IMO omejitev izhaja iz dejstva, da je posameznik na skiroju zaradi konstrukcije vozila, bolj izpostavljen od kolesarja ali pešca, hkrati pa je večje tveganje za morebiten padec. IMO bi uporaba izven naselji morala bit dopustna tam kjer so na volje površine za pešce.

Recimo primer ceste med dvema naslejema, kjer se mi omejitev ne zdi smiselna pločnik

Po drugi strani pa si ne znam predstavljat varne vožnje z električnim skirojem tukaj.

Kakorkoli sem se v tej temi že naposlušal o stabilnosti skiroja in sposobnosti vozit 0,5cm od roba vozišča, ostaja fizikalno dejstvo da so 8,5" platišča (ali celo 6,5") pač ne morejo primerjat z 20-29" na klasičnem kolesu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: UganiKdo ()

hojnikb ::

zakaj bi se vozu s to igračo, kjer je omeitev 90? 8-O
#brezpodpisa

freesty ::

@hojnikb verjetno, ker hoces prit iz tocke A do tocke B. Nimajo vsi avtov in bi mogoce vseeno radi sli 20-30km stran komu na obisk.

In pa pozabljate, da se lahko vozis sprilagojeno hitrostjo. Torej tudi, ce je slaba cesta se pac pocasneje vozis. Prometa pa skiro ovira enako kot kolo al pa se manj.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

Erik39 ::

St235 je izjavil:

If cycling doubles, the risk per kilometre falls by about 34%; conversely, if cycling halves, the risk per kilometre will be about 52% higher.


si se vprašal zakaj? al je to rpeveč kompleksno za tvoje mikro možgane? Predvsem pa, kaj ima to z budalaštinami, da čelade kot take negativno vplivajo na varnost.

Kdaj boš dojel da so tvoji argumenti sfaljeni? Študije so bile narejene in so jasne: obvezna uvedba čelad zmanjša varnost kolesarjev preko različnih vzrokov, ki jih imaš našteta v študijah. Preberi vse.
Sem, in vem da lažeš. Študije ki ugotavljajo kako uporaba čelad vpliva na pogostost uporabe kolesa nimajo nič z dejstvo, da uporaba čelade povečuje varnost.

Glede na tvojo sfaljeno logiko bi morali vsem peščem in vsem avtomobilistom zapovedati obvezno nošnjo čelade.

glede na tvojo zgrešeno logiko bi moral bit že davno zaprt v polju. Kaj čmo, svet ni pošten.

Pa četudi bi to hipotetično bilo res v enem na 1000 primerov, imaš zato ti vsem tisočim prepovedat vožnjo izven naselja?
Kje si prebral da jaz komurkoli karkoli prepovedujem? Za razliko od tebe nimam nikakršnih blodenj, da bi si domišljal, da imam zakonodajno funkcijo.

Verjamem, da če bi tvoji "argumenti" (kot rečeš blodnjam) pili vodo, da te omejitve ne bi bilo.
si se vprašal zakaj? al je to rpeveč kompleksno za tvoje mikro možgane? Predvsem pa, kaj ima to z budalaštinami, da čelade kot take negativno vplivajo na varnost.
Seveda sem se vprašal zakaj obvezna ovedba čelad zmanjšuje varnost kolesarjev kot celote in študija to tudi jasno pojasni. Mikro možgane imaš ti, jaz ne, moji so veliki ;)
Predvsem pa, kaj ima to z budalaštinami, da čelade kot take negativno vplivajo na varnost.
Nepismen kreten. Noben ni rekel da čelade same nagativno vplivajo na varnost. Rekel sem da OBVEZNA UVEDBA ČELAD negativno vpliva na varnost kolesarjev kot celote. Big difference. Ne gre za nobene budalaštine, samo tvoja mikro pamet ne zastopi osnovnih principov, gre za dejstva, ki jih kažejo tudi študije. Nauč se brat pravilno..
Sem, in vem da lažeš. Študije ki ugotavljajo kako uporaba čelad vpliva na pogostost uporabe kolesa nimajo nič z dejstvo, da uporaba čelade povečuje varnost.
Ne lažem. Kar sem povedal so dejstva, ki jih kažejo tudi znanstvene študije. Študija ugotavlja da zakonska uvedba obveznih čelad močno zmanjša število kolesarjev, in zato ker kolesarji niso tako pogosti, so vozniki na njih manj pazljivi, kar privede do več nesreč in manjše varnosti kolesarjev kot celote. Preberi študijo! Študija lepo pove: 1. ""the risks of fatality and injury per cyclist are lower when cycling is more prevalent" . 2. " Cycling also became safer in WA as more people cycled. Hospitalisation rates per 10,000 regular cyclists fell from 29 to 15, and reported deaths and serious injuries from 5.6 to 3.8 as numbers of regular cyclists increased." . 3. If cycling doubles, the risk per kilometre falls by about 34%; conversely, if cycling halves, the risk per kilometre will be about 52% higher. . 4.Policies that adversely influence the amount of cycling (for example, compulsory helmet legislation) should be reviewed. . Kot sem povedal nošnja čelade malo poveča varnost posameznika, vendar pa OBVEZNA UVEDBA NOŠNJE ČELADE, ZMANJŠA varnost kolesarjev kot celote.
glede na tvojo zgrešeno logiko bi moral bit že davno zaprt v polju. Kaj čmo, svet ni pošten.
V polju bi moral bit samo ti, ker si navaden zabit debil, jaz ne. Napisal sem da če se kolesarje SILI nosit čelado, pol se mora po isti logiki siliti naj nosijo čelado tudi pešci in vozniki avtomobilov! Seveda tvoja mikro pamet ne skapira, da je to kar trdiš največja svetovna neumnost.
Kje si prebral da jaz komurkoli karkoli prepovedujem? Za razliko od tebe nimam nikakršnih blodenj, da bi si domišljal, da imam zakonodajno funkcijo. Verjamem, da če bi tvoji "argumenti" (kot rečeš blodnjam) pili vodo, da te omejitve ne bi bilo.
Nikjer nisem napisal da ti osebno karkoli prepoveduješ. Vprašal sem samo ali imamo res moralno pravico prepovedati vožnjo z skiroji izven mesta z izgovorom, da hipotetično enemu na 1000 voznikov skiroja zmanjka baterije 2 km pred naseljem in gre pol pešaka. Ker težko dojemaš, ti bom probal še bolj podrobno pojasniti: zakaj bi zaradi enega nastradala tisoč ljudi, ki ne dela ničesar narobe? Se ti zdi to pošteno. Moji argumenti pijejo vodo, ne gre za nobene blodnje, ampak za dejstva, ki so dokazana tudi z znanstveno študijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Erik39 ()

Erik39 ::

Znanstvena študija: Safety in numbers in Australia: more walkers and bicyclists, safer walking and bicycling; Dorothy L. Robinson

First published: 01 April 2005 https://doi.org/10.1071/HE05047

Results
In Australia, the risks of fatality and injury per cyclist are lower when cycling is more prevalent. Cycling was safest and most popular in the Australian Capital Territory (ACT), Queensland and Western Australia (WA). New South Wales residents cycled only 47% as much as residents of Queensland and WA, but had 53% more fatalities per kilometre, consistent with the growth rule prediction of 52% more for half as much cycling. Cycling also became safer in WA as more people cycled. Hospitalisation rates per 10,000 regular cyclists fell from 29 to 15, and reported deaths and serious injuries from 5.6 to 3.8 as numbers of regular cyclists increased. In Victoria, after the introduction of compulsory helmets, there was a 30% reduction in cycling and it was associated with a higher risk of death or serious injury per cyclist, outweighing any benefits of increased helmet wearing.

Conclusions
As with overseas data, the exponential growth rule fits Australian data well. If cycling doubles, the risk per kilometre falls by about 34%; conversely, if cycling halves, the risk per kilometre will be about 52% higher. Policies that adversely influence the amount of cycling (for example, compulsory helmet legislation) should be reviewed.

Še enkrat: Pravila, ki znižujejo pogostost kolesarjenja, kot so obvezna uvedba čelade, zmanjšujejo varnost kolesarjev.

Strokovno obrazloženi argumenti zakaj OBVEZNA UVEDBA (ne čelada sama), ampak OBVEZNA UVEDBA čelad zmanjša varnost kolesarjev kot celote:
https://a9g3u8k4.stackpathcdn.com/wp-co...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Erik39 ()

Kvinta ::

Sem že napisal pa bom še enkrat .... za večino nesreč kolesarji ,skiro itd so si ti ljudje sami krivi na tedn naštejem vsaj 5 totalnih debilizmov 8-O
A.C.A.B

IL_DIAVOLO ::

O glej ga butla, se kar bluzi :))

Kvinta ::

Nebote se me rešli tak ko ste se Ladjarja:))
A.C.A.B

aborko ::

Se pa motor na m365 konkretno segreje, ko je zunaj 30+. Včeraj nisem mogel prsta gor držat, tako da je bilo vsaj 60 stopinj. A je mogoče, da skiro tudi kej zmanjša moč, ko motor preseže neko temperaturo?

Mare2 ::

aborko je izjavil:

Se pa motor na m365 konkretno segreje, ko je zunaj 30+. Včeraj nisem mogel prsta gor držat, tako da je bilo vsaj 60 stopinj. A je mogoče, da skiro tudi kej zmanjša moč, ko motor preseže neko temperaturo?


Včeraj sem se raje peljal v klimatiziranem avtu. A nisi sprobal, kako potegne?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

aborko ::

Klimatiziran avto je bila v teh dneh moja zadnja izbira, cel dan stoji na žgočem soncu, AC rabi par minut preden avto shladi + preden najdem parkirno mesto, plačam parkirnino sem na skiroju že zdavnaj na cilju. Na skiroju sicer prav lepo pihlja, sploh ne zašvicaš. MEn ise je zdelo, da manj potegne ko je pregret, možno pa da je to zaradi nižjega stanja baterije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: aborko ()

Urbano#Desno ::

aborko je izjavil:

Se pa motor na m365 konkretno segreje, ko je zunaj 30+. Včeraj nisem mogel prsta gor držat, tako da je bilo vsaj 60 stopinj. A je mogoče, da skiro tudi kej zmanjša moč, ko motor preseže neko temperaturo?

Zaradi temparature motorja zagotovo ne zmanjša moči, ker se skiroju (m365) ne sanja koliko je motor segret (ni senzorja temperature za motor). Kritična temperatura je 100 stopinj ki je nekje meja kjer pride do poškodbe magnetov, kar pa pomojem ne doseže.

dope1337 ::

Sej ... feromagnetne lastnosti se spreminjajo z visanjem temparature magnetov.

Senzorji gor al pa dol. Fizika naredi svoje.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree
it will live its whole life believing that it is stupid."
-Albert Einstein

Stokarino ::

mr_chai je izjavil:

da ukradem temo, kateri kitajski scooter mi priporočate, trenutno gledam tega https://www.banggood.com/LANGFEITE-L8S-...

, bi ga dobl za cca 500 usd, če uporabim kodo kupona.


Si mogoče že naročil? Kolikšen čas dostave 'obetajo'?

krenpac ::

V BigBangu imate na voljo Xiaomi Scooter Pro 2 - https://www.bigbang.si/mi-elektricni-sk... Zaloge še pa još...

Očitno so vse razprodali. To pa je bilo hitro :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: krenpac ()

xelio ::

Kosek1 je izjavil:

bastadu je izjavil:

Ne najdem nobene z zalogo.


Imaš prav. Sem pogooglal. Sem za Ninebot MAX G30 na facebooku naredil malo reklame in so, kot izgleda, vse pokupili.

Ninebot MAX G30 je zares odličen e-skiro. :)
https://www.banggood.com/Ninebot-MAX-G3...


Je boljši od 365pro?

slitkx ::

Pogoji:

- maksimalen domet vsaj 30 km
- maksimalna hitrost zaželeno vsaj 30 km/h
- cena do 500 EUR

Predlogi?

* Naletel sem na NEON PRO. Ponekod piše, da je maksimalen domet 35 km, maksimalna hitrost pa 45km/h. Je kaj na tem?

Še podvprašanje. Tisti, ki električni skiro že imate - kolikšna je (ocenjena) večinska hitrost potujočih pred vami?
S kolikšno hitrostjo jih prehitite?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: slitkx ()

draski ::

S 25 km/h jih večino prehitiš... vsaj pri meni je tako (vožnja po Ljubljani)...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: draski ()

mertseger ::

slitkx je izjavil:

Pogoji:

- maksimalen domet vsaj 30 km
- maksimalna hitrost zaželeno vsaj 30 km/h
- cena do 500 EUR

Predlogi?

* Naletel sem na NEON PRO. Ponekod piše, da je maksimalen domet 35 km, maksimalna hitrost pa 45km/h. Je kaj na tem?

Še podvprašanje. Tisti, ki električni skiro že imate - kolikšna je (ocenjena) večinska hitrost potujočih pred vami?
S kolikšno hitrostjo jih prehitite?


Za vse več kot 25 km/h tvegaš kazen. Za vožjo po pločnikih je vse nad 25 neumnost ker jih je precej v slabem stanju in že pasti pri 25 ni lepo.
Bolj kot na hitrost raje glej na doseg jaz imam 365 klasiko narejenih preko 1400 km večina po Lj. Kupi aje z več dosega kot višjo hitrost. Vsi pa vozijo do 25km/h za več jih malo srečaš. Pa tudi vse ostalo je peveč že zaradi kolesarjev ki vozijo do 20.

kuglvinkl ::

draski je izjavil:

S 25 km/h jih večino prehitiš... vsaj pri meni je tako (vožnja po Ljubljani)...


ja, lahko potrdim.
Your focus determines your reallity

bastadu ::

xelio je izjavil:

Kosek1 je izjavil:

bastadu je izjavil:

Ne najdem nobene z zalogo.


Imaš prav. Sem pogooglal. Sem za Ninebot MAX G30 na facebooku naredil malo reklame in so, kot izgleda, vse pokupili.

Ninebot MAX G30 je zares odličen e-skiro. :)
https://www.banggood.com/Ninebot-MAX-G3...


Je boljši od 365pro?

Na YT je ogromno primerjav med njima in mislim da vsi ali vsaj večina pravijo, da je Max boljši. Jaz sem ga potem nabavil na geekbuying.com in sem zelo zadovoljen, edino težek pa je ;((

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bastadu ()

reeves ::

slitkx je izjavil:

Še podvprašanje. Tisti, ki električni skiro že imate - kolikšna je (ocenjena) večinska hitrost potujočih pred vami?
S kolikšno hitrostjo jih prehitite?

Jaz vozim 30km/h na 365Pro in prehitim vse skiroje in kolesarje (razen sem in tja se najde kakšen jype).
Skiroji vozijo 25km/h, kolesarji večinoma še manj...okrog 20km/h.

nejko2013 ::

Zdravo kupil sem SEGWAY E22E in tudi dodatno baterijo sedaj pa me zanima ali je možno da gre skiro več kot 25km/h ker npr E45 naj bi šel 30km/h ki je dejansko isti skiro z dodatno baterijo ki pa sem jo tudi jaz dodal.

Ma_en_tm ::

Pozdravljeni,
mene pa zanima kateri skiro bi priporočali tja za povprečno uporabo, nekje 2-4 km na dan, vsake toliko tudi dlje. Budget bi bil tja do 400eur. Fajn bi bila hitrost do 25kmh ter uraden domet od 25km naprej(predvidevam da je realen potem tja -20%).
Gledal sem:
https://www.bigbang.si/xp9758-elektricn...
https://www.bigbang.si/xiaomi-mi-elektr...
https://www.bigbang.si/m365-elekt-skiro...
Hvala za vašo pomoč in lep pozdrav

freesty ::

Jaz sem imel m365, odklenjen mi je sel nekih 28 s polno baterijo. Dometa sem imel 20km. Torej cca -30% predpisane. Sem ga dal naprej in vzel proja. Hitrejsi, stabilnejsi, vecji domet. Za proja sem placal 420eur z aliexpressa z uradne xiaomi trgovine.
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

slitkx ::

Ninebot by Segway ES4 vs. Xiaomi Pro 2.
Je tu Xiaomi poraženec?

Na https://electric-scooter.guide/comparis... je primerjava "starega" Pro-ja in ES4.
Posodobljene primerjave nisem zasledil.

Na https://global.techradar.com/en-za/news... še lestvica top-5.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: slitkx ()

slitkx ::

slitkx je izjavil:

Ninebot by Segway ES4 vs. Xiaomi Pro 2.
Je tu Xiaomi poraženec?

Na https://electric-scooter.guide/comparis... je primerjava "starega" Pro-ja in ES4.
Posodobljene primerjave nisem zasledil.

Na https://global.techradar.com/en-za/news... še lestvica top-5.


EDIT: Sem si potlej še konkretneje prebral. Segway nima sprednje zavore, kolesi ima manjši.

Ghost007 ::

Zanima me ce toti skiroji prezivijo relativno mocan dez. In kaj nabavit za vsakodnevno pot v sluzbo cirka 5km v eno smer.
Gledal sem tega xiaomija pro 2. Cim vec kolometrov, da rabim cim majn nositi v stanovanje.

In ce je ta ok. Kje je bolje nabaviti? Mimovrste nima, mishop.si ali elektronik4you?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghost007 ()

Gregor P ::

Mene je dež že dobil na skiroju (xiaomi m365) in še vedno vse dela normalno; ampak večja težava je to, da skiro pač ni za na dež, ker postane vožnja izredno nevarna, vse ti drsi ipd. Veliko lažje se je po dežju peljati s kolesom.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Ghost007 ::

res je. Sej še močno študiram kaj vzeti. Ampak eventualno mislim, da bo skiro za mene obvezna oprema v prtljažniku avtomobila. Tako, da bi potem še e-kolo/skuter rabil za sončne dneve v službo.
Parkiranje v centru mesta pač ni izvedljivo...
Moj ranking glede čiste praktičnosti, nevarnosti kraje, udobnosti za 5km v eno smer oz 10km dnevno je tak.

1. e-kolo (kraja verjetna, udobnost višja in estetika visoka)
2. kolo (kraja verjetna, udobnost višja in estetika visoka)
3. e-skiro (možnost kraje blizu 0%, udobnost vožnje nižja, udobnost parkiranja višja estetika minus)
4. skuter (kraja verjetna, udobnost višja in estetika visoka)

Izkušenj z temi zadevami pa nimam več nič. 20let nazadnje vozil kolo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghost007 ()

Gambino ::

Moja žena se na ta način fura z Xiaomi-jem M365 že tretje leto in je fajn, samo za dež pa ni. Dve zračnici sem menjal in zadnja luč je crknla, vse odtalo dela BP.

reeves ::

Ghost007 je izjavil:

Zanima me ce toti skiroji prezivijo relativno mocan dez. In kaj nabavit za vsakodnevno pot v sluzbo cirka 5km v eno smer.
Gledal sem tega xiaomija pro 2. Cim vec kolometrov, da rabim cim majn nositi v stanovanje.

In ce je ta ok. Kje je bolje nabaviti? Mimovrste nima, mishop.si ali elektronik4you?

Garantirati ti ne more nihče. Jaz se vedno vozim po dežju (imam 2km do službe), če le ne pada toliko, da sem tudi sam premočen. No, iz službe grem tudi v nalivu s skirojem. Tudi po snegu sem šel domov, ko ga je letos enkrat malo napadlo. Zaenkrat mi še dela. Imam pa silikon čez dashboard in duct tape čez luknjo od ventilčka na sprednji feltni (imam solid).


Update glede nesreče:
Zavarovalnica mi je ponudila 250€ v kešu ali, da pošljem predračun servisa in ga bodo poravnali.
Odločil sem se za keš, ker je bil skiro že zdavnaj amortiziran in ker servisa, da bi popravil vse ne najdem.
Dokler bo šel bo, potem bom nabavil nekaj novega.

slitkx ::

Mimovrste ima Pro 2.

Apofis ::

gdjv ::

Apofis je izjavil:

https://www.zps.si/index.php/otrok-topm...


Torej vrnem, dobim kupnino 550,00 Eur in kupim Pro 2.

Magic1 ::

gdjv je izjavil:

Apofis je izjavil:

https://www.zps.si/index.php/otrok-topm...


Torej vrnem, dobim kupnino 550,00 Eur in kupim Pro 2.

Verjetno, če imaš belega točno te odpoklicane verzije. Ne velja to za kar vse 365.
Magic

Ghost007 ::

Sem videl da imajo PRO 2 in ze skoraj naroci, vendar sem naletel tudi na ta dva izdelka, ker jih lahko pravtako skup stisnem in v kuferang, ce bi bila potreba, ter v pisarno nesem.
https://www.geekbuying.com/item/HIMO-Z2...
ali
https://www.geekbuying.com/item/FIIDO-M...

Vem da imamo tudi slovenci nekaj podobnega, vendar se mi ne dopade da nima tudi throttle opcije, pa se drazji je....
http://sbikes.si/si/f50e/

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Ghost007 ()

Taip4n ::

Je že kej znanega glede urejanja zakonodaje itd.?

Zanimivo mi je sicer, da gre skiro 25 km/h tako kot moj Flexer katerega moram spraviti čez tehničnega, dat tablico, met čelado in plačat zavarovanje. Peljem se pa z njim po kolesarski in včasih me prehiti kakšen zagnan kolesar.

Sem pa ene parkrat peljal xiaomi m365 in je kar fun :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Taip4n ()
««
36 / 54
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Elektricni skiro (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
9515282 (3761) DamijanD
»

Hitrost skiroja? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
819135 (6787) c3p0
»

Električni skuter/skiro .... (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7826082 (5911) sds
»

Začela se je doba Xiaomija (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Android
7614741 (9155) dore2

Električni skiro- lahek, zložljiv, zmogljiv

Oddelek: Na cesti
187157 (6465) bluefish

Več podobnih tem