Forum » Izdelava spletišč » Domenca gostovanje
Domenca gostovanje
zacetnik11 ::
Pozdravljeni
Rad bi predstavil svojo težavo.
Razvili smo večjo spletno aplikacijo, ki jo uporabljajo večja podjetja v sloveniji.
Pri izbiri ponudnika gostovanja, smo predvsem iskali zanesljivega, odzivnega ponudnika gostovanja, ker sami nismo vešči tega smo se obrnili na našega največjega ponudnika gostovanja Domenco.
V pol leta kolikor traja naše sodelovanje, je aplikacija bila nedogljiva 8x povprečno po 1 uro.
Da to pišem me je spodbudilo danes, kerso vse storitve domence nedogljive že od 17 ure dalje, kar je za moje poznavanje gostovanja nesprejemljivo.
Prav tako njihova odzivnost, vse kar so napisali je na FB da imajo DDos napad...
Helpdesk jim čez vikend ne deluje, poslana email sporočila ne prispejo, ne vem ali jih naj kar obiščem?
Predvsem smo upali pri domenci na profesionalizem in strokovnost, kar pa je vse druga kot to.
LP,
Rad bi predstavil svojo težavo.
Razvili smo večjo spletno aplikacijo, ki jo uporabljajo večja podjetja v sloveniji.
Pri izbiri ponudnika gostovanja, smo predvsem iskali zanesljivega, odzivnega ponudnika gostovanja, ker sami nismo vešči tega smo se obrnili na našega največjega ponudnika gostovanja Domenco.
V pol leta kolikor traja naše sodelovanje, je aplikacija bila nedogljiva 8x povprečno po 1 uro.
Da to pišem me je spodbudilo danes, kerso vse storitve domence nedogljive že od 17 ure dalje, kar je za moje poznavanje gostovanja nesprejemljivo.
Prav tako njihova odzivnost, vse kar so napisali je na FB da imajo DDos napad...
Helpdesk jim čez vikend ne deluje, poslana email sporočila ne prispejo, ne vem ali jih naj kar obiščem?
Predvsem smo upali pri domenci na profesionalizem in strokovnost, kar pa je vse druga kot to.
LP,
harvey ::
V pol leta kolikor traja naše sodelovanje, je aplikacija bila nedogljiva 8x povprečno po 1 uro.
Očitno še premalokrat, da bi zamenjali ponudnika gostovanja.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------
------
FrRoSt ::
V pol leta kolikor traja naše sodelovanje, je aplikacija bila nedogljiva 8x povprečno po 1 uro.
Očitno še premalokrat, da bi zamenjali ponudnika gostovanja.
Danes je nedelja. Saj ne, da bi zagovarjal to Domenco, vendar se morate usesti in resno razmisliti.
Ali kakšno alternativno varianto - možnost, ali pa pritisniti na Domenco k resnemu - resnejšemu pristopu.
Še bolje bi bilo izbrati kar obe poti. Tako se ustvari vzušje zdravega napredka in tekmovanja.
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
c3p0 ::
Masovni ponudniki z največ reklamami, niso nujno tudi dobri. Večinoma imajo podhranjene in oversellane strežnike, nekateri uporabljajo tudi navadne PC-je, kot bi ga imel nek mulec za igrice. Za kakega avtomehanika bo to dovolj dobro, za resno aplikacijo pač ne. Ker je slednjih bolj malo, se pač tej manjšini ne bodo prilagodili in manjšali dobiček.
zacetnik11 ::
Ali ima kdo konstruktivno alternativo, da so res zanesljivi, odzivni, pa prosil bi, ne nekih hišnih gostovanj.
V tujini zaenkrat ne razmišljamo zaradi tega ker podjetja zahtevajo da so podatki v sloveniji.
Hvala za odgovore.
V tujini zaenkrat ne razmišljamo zaradi tega ker podjetja zahtevajo da so podatki v sloveniji.
Hvala za odgovore.
Mesar ::
http://www.tushosting.si/en/ oz kolokacijo pri Amisu če še niso crknili, če že morate biti v Sloveniji (jaz sem že davno vse spokal ven). Drugače pa kjerkoli boste imeli svoj dedicated server bo ok, razen če so največji smetarji, če si boste umislili VPS pa je že vprašanje kake node imajo in koliko oversellajo (ter kaj naredijo, ko je cel node overloadan).
Your turn to burn!
FrRoSt ::
zacetnik11 je izjavil:
Ali ima kdo konstruktivno alternativo, da so res zanesljivi, odzivni, pa prosil bi, ne nekih hišnih gostovanj.
V tujini zaenkrat ne razmišljamo zaradi tega ker podjetja zahtevajo da so podatki v sloveniji.
Hvala za odgovore.
Nimam izkušenj, vsaj takih z referenco ne. Ne podcenjuj in izključuj pa kakšnih zasebnikov kar takole. Morda so nekateri veliko bolj korektni in zaneslivejši od povprečja.
Pozanimaj se npr. kako imajo to urejene Finance.si. Kakor sem razumel imajo zadevo nekje v Murglah, deluje, včasih tudi zmrzne, samo to je tako redko, da resnično spada pod izjemoma.
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.
smile- ::
Jaz imam zelo dobre izkušnje z žabcem. Odgovor od podpore je bil večinoma v roku 1h, tudi čez vikend.
tadejkan ::
Jaz imam strežnike pri Hetzner-ju in sem zelo zadovoljen, tudi cene so zelo nizke.
Imel sem nekaj strežnikov tudi pri DigitalOcean, ki so sicer super, ampak so nekaj dražji, zato sem jih prestavil na Hetzner. Je res, da ponujajo storitve, ki jih Hetzner ne, ampak ker tistih potreboval, so mi bili preprosto dražji :)
Sam uporabljam virtualne strežnike (https://www.hetzner.com/virtual-server), imajo pa tudi managed web hosting (https://www.hetzner.com/webhosting), ampak s tem pri njih nimam izkušenj.
Imel sem nekaj strežnikov tudi pri DigitalOcean, ki so sicer super, ampak so nekaj dražji, zato sem jih prestavil na Hetzner. Je res, da ponujajo storitve, ki jih Hetzner ne, ampak ker tistih potreboval, so mi bili preprosto dražji :)
Sam uporabljam virtualne strežnike (https://www.hetzner.com/virtual-server), imajo pa tudi managed web hosting (https://www.hetzner.com/webhosting), ampak s tem pri njih nimam izkušenj.
technolog ::
Masovni ponudniki z največ reklamami, niso nujno tudi dobri. Večinoma imajo podhranjene in oversellane strežnike, nekateri uporabljajo tudi navadne PC-je, kot bi ga imel nek mulec za igrice. Za kakega avtomehanika bo to dovolj dobro, za resno aplikacijo pač ne. Ker je slednjih bolj malo, se pač tej manjšini ne bodo prilagodili in manjšali dobiček.
Google ima tudi "navadne PCje" za svoje serverje. Your point?
blackbfm ::
Večinoma imajo podhranjene in oversellane strežnike, nekateri uporabljajo tudi navadne PC-je, kot bi ga imel nek mulec za igrice. Za kakega avtomehanika bo to dovolj dobro, za resno aplikacijo pač ne.
Vecinoma vsi hocejo za 50euro letno met paket z neomejeno vsega..dostkrat tako tudi gostovanje zadostuje, vcasih pa pac ne
urosc ::
Pozdravljeni,
Najprej se vam bi opravičil za včerajšnjo nedosegljivost. Kot ste že sami zapisali smo bili včeraj deležni večjega DDoS volumetričnega napada. Naši tehniki so takoj reagirali vendar je pri takšnem obsegu napada, potrebno sodelovanje ponudnika povezljivosti. Zaradi narave DDoS napadov, kjer napadalci poskušajo preobremeniti omrežne povezave je namreč nujno sodelovanje "upstream" ponudnikov povezljivosti pri odpravljanju težav.
Sami ste že omenili, da smo o vsem skupaj tudi transparentno obveščali naše naročnike. Ker je v takšnih primerih nedostopna tudi naša spletna stran je naš uradni kanal spletno mesto http://www.domenca-status.si/domenca/, kjer vedno zapišemo kakršnekoli dogodke, ki vplivajo na našo infrastrukturo.
Seveda se veliko naših naročnikov v takšnem primeru obrne na nas tudi preko Facebooka, zato smo sporočilo o nedosegljivosti objavili tudi tam.
DDoS napadi so na žalost stalnica ponujanja storitev na spletu in kljub temu, da ponudniki naredimo vse kar je mogoče, da bi se zaščitili pred njimi, popolna zaščita ni možna.
V takšnih primerih nam ostane na voljo le hitra reakcija in sodelovanje s ponudnikom. Včeraj so tako moji sodelavci reagirali v 5 minutah po začetku napada in vztrajali pri reševanju 8 ur do trenutka, ko so uspeli obvladati zadnji val.
To trditev moram pa popraviti, saj ni točna Čez vikend smo vam na voljo od 8:00 do 20:00 prek emaila. Seveda pa v primeru nedosegljivosti omrežja, ne morete stopiti v stik z nami, zato smo takrat na voljo prek zgoraj omenjenih kanalov.
Še enkrat bi poudaril, da mi je izredno žal za vse nevšečnosti, ki so bile našim naročnikom povzročene z včerajšnjim DDoS napadom in zagotovil, da smo se vseskozi trudili omejiti posledice napada.
Lep pozdrav,
Uroš
zacetnik11 je izjavil:
V pol leta kolikor traja naše sodelovanje, je aplikacija bila nedogljiva 8x povprečno po 1 uro.
Da to pišem me je spodbudilo danes, kerso vse storitve domence nedogljive že od 17 ure dalje, kar je za moje poznavanje gostovanja nesprejemljivo.
Prav tako njihova odzivnost, vse kar so napisali je na FB da imajo DDos napad...
Najprej se vam bi opravičil za včerajšnjo nedosegljivost. Kot ste že sami zapisali smo bili včeraj deležni večjega DDoS volumetričnega napada. Naši tehniki so takoj reagirali vendar je pri takšnem obsegu napada, potrebno sodelovanje ponudnika povezljivosti. Zaradi narave DDoS napadov, kjer napadalci poskušajo preobremeniti omrežne povezave je namreč nujno sodelovanje "upstream" ponudnikov povezljivosti pri odpravljanju težav.
Sami ste že omenili, da smo o vsem skupaj tudi transparentno obveščali naše naročnike. Ker je v takšnih primerih nedostopna tudi naša spletna stran je naš uradni kanal spletno mesto http://www.domenca-status.si/domenca/, kjer vedno zapišemo kakršnekoli dogodke, ki vplivajo na našo infrastrukturo.
Seveda se veliko naših naročnikov v takšnem primeru obrne na nas tudi preko Facebooka, zato smo sporočilo o nedosegljivosti objavili tudi tam.
DDoS napadi so na žalost stalnica ponujanja storitev na spletu in kljub temu, da ponudniki naredimo vse kar je mogoče, da bi se zaščitili pred njimi, popolna zaščita ni možna.
V takšnih primerih nam ostane na voljo le hitra reakcija in sodelovanje s ponudnikom. Včeraj so tako moji sodelavci reagirali v 5 minutah po začetku napada in vztrajali pri reševanju 8 ur do trenutka, ko so uspeli obvladati zadnji val.
zacetnik11 je izjavil:
Helpdesk jim čez vikend ne deluje, poslana email sporočila ne prispejo, ne vem ali jih naj kar obiščem?
To trditev moram pa popraviti, saj ni točna Čez vikend smo vam na voljo od 8:00 do 20:00 prek emaila. Seveda pa v primeru nedosegljivosti omrežja, ne morete stopiti v stik z nami, zato smo takrat na voljo prek zgoraj omenjenih kanalov.
Še enkrat bi poudaril, da mi je izredno žal za vse nevšečnosti, ki so bile našim naročnikom povzročene z včerajšnjim DDoS napadom in zagotovil, da smo se vseskozi trudili omejiti posledice napada.
Lep pozdrav,
Uroš
Domovanje.com: Najboljša ponudba za spletne profesionalce in agencije
Domenca.com: Spletno gostovanje z brezplačnimi SSL certifikati, cPanel in SSD
Domenca.com: Spletno gostovanje z brezplačnimi SSL certifikati, cPanel in SSD
Mesar ::
Lahko bi investirali v boljše uplinke? Pri OVH se recimo takšne stvari ne dogajajo, verjamem pa, da jim težko konkurirate, tudi cenovno. V bistvu bi bilo zanimivo videti kako imate rešen DDoS mitigation in kakšne uplinke imate, če ste omejeni na 10 Gbps, ker vam toliko NIC nese (kakšnih proper firewallov pa sploh nimate) potem je tako vseeno, ker bo to skoz problem...
Your turn to burn!
pegasus ::
Haha, slovenski hosting provider na 10Gb, a si ti resen ... Nihče nima toliko denarja.
Rešitev je v kupu linkov do vsakega ispja, zgledna bgp naprava in oseba, ki zna z njo rokovati. Ampak tudi to je v Sloveniji prevelik strošek.
Sprijazni se ... če hočeš dostojno storitev doma, boš plačal. Domača ekonomija obsega ne omogoča cenovne tekme s ponudniki v tujini. Se mora domač trg najprej krepko konsolidirati, preden se lahko sploh začne primerjat s tujino ...
Rešitev je v kupu linkov do vsakega ispja, zgledna bgp naprava in oseba, ki zna z njo rokovati. Ampak tudi to je v Sloveniji prevelik strošek.
Sprijazni se ... če hočeš dostojno storitev doma, boš plačal. Domača ekonomija obsega ne omogoča cenovne tekme s ponudniki v tujini. Se mora domač trg najprej krepko konsolidirati, preden se lahko sploh začne primerjat s tujino ...
680x0 ::
zacetnik11, malo denarja, malo muzike. Pri podpisu pogodbe z novim ponudnikom v pogodbo zapišite tudi uptime SLA, support SLA, ni pa narobe če povprašaš na kakšen način izvajajo DDoS mitigacijo.
Majhni ponudniki gostovanja se proti DDoSu ne morejo borit z večanjem pipice. Majhni ponudniki se DDoSu lahko ustrezno izognejo z uporabo DDoS mitigation servisov, npr. Incapsule, ni pa poceni in najbrž se jim bolj splača izgubit tisti 1% strank na shared hostingu, ki jim je SLA pomemben.
Telekom Slovenije tu tudi ni opravil svojega dela, izvor DDoS napada zagotovo ni bil v Slovenskih omrežjih, zato bi lahko enostavno blokirali promet iz tujine, promet preko SIXa pa ne in s tem storitev ohranili za vse slovenske uporabnike.
Majhni ponudniki gostovanja se proti DDoSu ne morejo borit z večanjem pipice. Majhni ponudniki se DDoSu lahko ustrezno izognejo z uporabo DDoS mitigation servisov, npr. Incapsule, ni pa poceni in najbrž se jim bolj splača izgubit tisti 1% strank na shared hostingu, ki jim je SLA pomemben.
Telekom Slovenije tu tudi ni opravil svojega dela, izvor DDoS napada zagotovo ni bil v Slovenskih omrežjih, zato bi lahko enostavno blokirali promet iz tujine, promet preko SIXa pa ne in s tem storitev ohranili za vse slovenske uporabnike.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: 680x0 ()
c3p0 ::
Masovni ponudniki z največ reklamami, niso nujno tudi dobri. Večinoma imajo podhranjene in oversellane strežnike, nekateri uporabljajo tudi navadne PC-je, kot bi ga imel nek mulec za igrice. Za kakega avtomehanika bo to dovolj dobro, za resno aplikacijo pač ne. Ker je slednjih bolj malo, se pač tej manjšini ne bodo prilagodili in manjšali dobiček.
Google ima tudi "navadne PCje" za svoje serverje. Your point?
V narekovajih, ker niso ravno navadni PC-ji. Pa old-school shared hosting brez fail-overja ali kakršnegakoli HA, ter to kaj poganja google, je pa ja čisto enako, ne?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Brian Krebs žrtev največjega napada DDoS v zgodoviniOddelek: Novice / Varnost | 9656 (6235) | OK.d |
» | Popolna zaščita strežnika pred napadiOddelek: Pomoč in nasveti | 6114 (4554) | SeMiNeSanja |
» | FBI aretiral vsaj 14 domnevnih članov AnonymousaOddelek: Novice / Varnost | 12530 (10934) | BigWhale |
» | DDos-anjeOddelek: Informacijska varnost | 2468 (2241) | DeeCoy |
» | Potek operacije Povračilo (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Omrežja / internet | 24245 (21026) | Jupito |