» »

Pustil bom šiht

Pustil bom šiht

1 2
3
»

Invictus ::

Tole zadnje je dostikrat kar "modus operandi" slovenskih firm, ker kao kopirajo Google ;).

Seveda plača ni Googlova :)).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

ginekk ::

Steinkauz je izjavil:

Jst sm v 7ih letih kar delam na firmi oddelal mogoče 4 nadure.
Če morš delat nadure, potem vodstvo slabo planira delo.


To slednje sploh ni nujno.

Predstavljaj si, da moraš v skupini na eni lokaciji organizirat 24/7 podporo za regijo prek več časovnih con.

Lahko uvedeš več izmensko delo, kar je zelo netipično za IT, a bi bilo smotrno v primeru enakomerne časovne porazdelitve dela.
Lahko pa uvedeš dežurstvo (plačilo za stand-by) in nadure za čas, ko pride do intervencije. Seveda je treba upoštevat zakonske omejitve in uvest rotacijo, ker ne more en sam človek dežurat.

Invictus ::

ginekk je izjavil:


To slednje sploh ni nujno.

Predstavljaj si, da moraš v skupini na eni lokaciji organizirat 24/7 podporo za regijo prek več časovnih con.

Lahko uvedeš več izmensko delo, kar je zelo netipično za IT, a bi bilo smotrno v primeru enakomerne časovne porazdelitve dela.
Lahko pa uvedeš dežurstvo (plačilo za stand-by) in nadure za čas, ko pride do intervencije. Seveda je treba upoštevat zakonske omejitve in uvest rotacijo, ker ne more en sam človek dežurat.

Za 24x7 support zaposliš opice, ki se javljajo na klice, odpirajo tickete in rešijo simple probleme.

Glavnega razvijalca pač ne daš na tako delo.

Še en kretenizemn slovenskih firm, ki se ne znajo iti posla...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Steinkauz ::

ginekk je izjavil:

Steinkauz je izjavil:

Jst sm v 7ih letih kar delam na firmi oddelal mogoče 4 nadure.
Če morš delat nadure, potem vodstvo slabo planira delo.


To slednje sploh ni nujno.

Predstavljaj si, da moraš v skupini na eni lokaciji organizirat 24/7 podporo za regijo prek več časovnih con.

Lahko uvedeš več izmensko delo, kar je zelo netipično za IT, a bi bilo smotrno v primeru enakomerne časovne porazdelitve dela.
Lahko pa uvedeš dežurstvo (plačilo za stand-by) in nadure za čas, ko pride do intervencije. Seveda je treba upoštevat zakonske omejitve in uvest rotacijo, ker ne more en sam človek dežurat.


No nadura in dežurstvo ni isto.

Dežuram pa. 1x na 5 tednov si 24/7.
V parih letih dežuranja so me klical ene 10x, od tega so me 4x zbudil sred noči.
Drugače večino rešiš med delovnim časom, ker večina ni glih BLOCKER.
Dobiš pa 550eur bruto za ta teden...

Sem pa 2nd level tech support.
Firma ma seveda 1st level opice, ki znajo pohnedlat osnovne zadeve (ki pa so 4 izmensko)
Teb gre delo, samo če oni ne znajo.
Je pa velka firma in s tem pride luxus kot je 1st level.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Steinkauz ()

Smurf ::

Invictus je izjavil:

Tole zadnje je dostikrat kar "modus operandi" slovenskih firm, ker kao kopirajo Google ;).

Seveda plača ni Googlova :)).

V kateri slovenski firmi delajo ITjevci po 16+ ur na dan?

edit: (no ja sej tudi v googlu ne delajo toliko niti slucajno). Tistih 250ur nadur se slisi malce pretirano.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smurf ()

ginekk ::

Invictus je izjavil:


Za 24x7 support zaposliš opice, ki se javljajo na klice, odpirajo tickete in rešijo simple probleme.

Glavnega razvijalca pač ne daš na tako delo.

Še en kretenizemn slovenskih firm, ki se ne znajo iti posla...


Aja, kaj pa če problem ni simple, kaj potem opica počaka na naslednji dan al kako?
Očitno nimaš pojma o tehnični podpori, ki je vedno več nivojska in opice lahko zaposliš kvečjemu za call center.

Steinkauz je izjavil:

ginekk je izjavil:

Steinkauz je izjavil:

Jst sm v 7ih letih kar delam na firmi oddelal mogoče 4 nadure.
Če morš delat nadure, potem vodstvo slabo planira delo.


To slednje sploh ni nujno.

Predstavljaj si, da moraš v skupini na eni lokaciji organizirat 24/7 podporo za regijo prek več časovnih con.

Lahko uvedeš več izmensko delo, kar je zelo netipično za IT, a bi bilo smotrno v primeru enakomerne časovne porazdelitve dela.
Lahko pa uvedeš dežurstvo (plačilo za stand-by) in nadure za čas, ko pride do intervencije. Seveda je treba upoštevat zakonske omejitve in uvest rotacijo, ker ne more en sam človek dežurat.


No nadura in dežurstvo ni isto.

Dežuram pa. 1x na 5 tednov si 24/7.
V parih letih dežuranja so me klical ene 10x, od tega so me 4x zbudil sred noči.
Drugače večino rešiš med delovnim časom, ker večina ni glih BLOCKER.
Dobiš pa 550eur bruto za ta teden...

Sem pa 2nd level tech support.
Firma ma seveda 1st level opice, ki znajo pohnedlat osnovne zadeve (ki pa so 4 izmensko)
Teb gre delo, samo če oni ne znajo.
Je pa velka firma in s tem pride luxus kot je 1st level.


Nadura je seveda ko pride v času dežurstva (plačano 20% delovne ure) do intervencije (plačano 150-180% delovne ure). In dal sem ti povsem običajen problem zakaj rabiš nadure - kontra tvoji izjavi da jih rabiš zgolj, kjer so managerji nesposobni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ginekk ()

Steinkauz ::

Kaj ima dežurstvo veze z razvojem?
Nadure za dežurstvo so hack, ker ti morjo nekako izplačat.

Dejanska nadura je 1 ura, ko si za kompom razvijal za vikend, ker je managment nesposoben in se je podcenilo projekt.
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Korektno podati odpoved (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6612584 (10232) FrRoSt
»

Se moram nujno držat odpovednega roka? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7334515 (32222) AndrejO
»

Kaj če ''tolčem plave'' (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5320076 (17754) Invictus
»

Jebeš Ameriko - ali zakaj Amerikanci ne hodijo na dopust (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
589540 (7922) donfilipo

Več podobnih tem