» »

Katere stvari se ne splača kupiti z novim avtomobilom?

Katere stvari se ne splača kupiti z novim avtomobilom?

Temo vidijo: vsi
1
2
3 4

Machete ::

Jaz imam gumb za izklop pri start gumbu in me res nervira, ker ni možno shraniti zadnje nastavitve. Vsakič ko užgem avto se postavi na start/stop na ON. Obstaja možnost izklopa seveda na default, ali shranjenje zadnje nastavitve, ampak menda pooblaščenec tega ne sme narediti!! Moram res nafehtarit, ker mi gra na žice dvakratni pritisk za užig in izklop tega sranja vedno.
Garžaznega mojstra pa ne najdem, da bi to naredil.
Pri prejšnjem sem ga imel, ampak mi vsaj delal ni, razen pri novem par mesecev in pri menjavi akumulatorja par tednov.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

springfield ::

Kaj vas pa tak fejst moti pri start/stop?

ginekk ::

Netrunner je izjavil:

Ko kupuješ novi avtomobil te vsak dodatek kar precej stane in verjetno se marsikaj bolj splača kupiti od konkurence?

V mislim imam (seveda če rabiš in ni del osnovne opreme):

- Strešne sani (Kar sem gledal če potrebuješ kovček ipd na strehi se bolj splača kupiti alternativne rešitve in ne original)
- Vlečna kljuka (Kar sem gledal so vse original kljuke cca 30% ali več dražje)
- GPS če podpira avto kak mirrorlink ipd. (Nekateri imajo GPSe nenormalno drage, saj raje kot dam 1000€ za integriran GPS si za pol tistega denarja kupim telefon kateri mi služi kot GPS in mi prikazuje na zaslonu avtomobila)
- ...

Ali se motim ? Sem kaj izpustil?


Neintegriran GPS je zelo češka varianta. Se vsedeš v BMW pa GPS s telefonom na šajbi ... Tudi pri streamanju na zaslon avta. A zaslon (ki je obvezno na dotik) deluje dvosmerno ali moraš še vedno po telefonu tapkat in nekam vstran gledat?

Odgovor, kupi kar ti je všeč in koliko si lahko privoščiš, ker tule boš dobil 100 mnenj. In tudi ni nujno, da bo lahko enako dodal/izključil pri nabavi, ker oprema je pač v paketih.

Jaz rabim recimo obvezno ogrevanje sedežev, čimmočnejši motor, GPS, čimboljši HI-Fi in vsaj ksenonke. Pogojno še parkirna piskala spredaj in zadaj, če se ne vidi dobro vogalov iz vozniškega sedeža. Ne rabim pa vseh možnih elektronskih pomagal, dodatnih kamer, DVD/Bluray predvajalnikov, hladilnika, vlečne kljuke.

St235 ::

springfield je izjavil:

Kaj vas pa tak fejst moti pri start/stop?

ego

Machete ::

St235 je izjavil:

springfield je izjavil:

Kaj vas pa tak fejst moti pri start/stop?

ego


Moti ker se ugasne pri vsakem ustavljanju, tudi sekundnem. Samo da pristaviš pri stop zanku za sekundo, se ugasne. Pribremzaš do nule na prehodu za pešce, ugasne. Parkiraš do zida in greš malo počasneje in če pohodiš brezmo do fula, ja UGASNE. In se zakurbla spet za nadlednjih 10 CM. In polno takih situacij. Če pa dejansko stojiš (recimo semaforji mesto, kolone - za kjer naj bi bilo to namenjeno) pa ti je akumulator, ker brez mašine sam akumulator goni vse prezračevanje/gretje/klimo, navi zaslon, muziko, po možnosti še vse luči itd..
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

FTad ::

A tako je pri avtomatikih? Ker pri rocnih menjalnikih se ugasne samo, ko pretavis v leer in spustis sklopko

Netrunner ::

ginekk je izjavil:


Neintegriran GPS je zelo češka varianta. Se vsedeš v BMW pa GPS s telefonom na šajbi ... Tudi pri streamanju na zaslon avta. A zaslon (ki je obvezno na dotik) deluje dvosmerno ali moraš še vedno po telefonu tapkat in nekam
vstran gledat?


Meni se ne zdi tako češko, saj po GPSu ne rabiš stalno nekaj pritiskat. Nastaviš destinacijo na telefonu, katerega imaš pospravljenega v enem predalčku in le ta ti prikazuje na zaslonu avtomobila, kateri pa med vožnjo ne služi nobeni stvari. Je res pa da zna slabše loviti signal če je telefon preveč pospravljen, vsekakor pa ga ne rabiš imeti na sprednji šipi. Vse je odvisno od cene integriranega GPSa saj dati 1000 € za gps je malo mimo. Seveda govorim za rang avtomobilov tam okoli 25k. Če si kupuješ BMWja za 50k + potem ne rabiš gledati cene GPS-a


ginekk je izjavil:

Jaz rabim recimo obvezno ogrevanje sedežev, čimmočnejši motor, GPS, čimboljši HI-Fi in vsaj ksenonke. Pogojno še parkirna piskala spredaj in zadaj, če se ne vidi dobro vogalov iz vozniškega sedeža. Ne rabim pa vseh možnih elektronskih pomagal, dodatnih kamer, DVD/Bluray predvajalnikov, hladilnika, vlečne kljuke.

Ogrevanja nakdnadno ne moreš vgraditi, lahko pa si kupiš one blazine ki te grejejo. Vse je odvisno od cene in koliko prišparaš. Kar se motorja tiče pa imaš kar imaš in le tega ne moreš enostavno naknadno vgraditi. Tukaj je predvsem govora o taki opremi kjer enako dobra ali celo boljša alternative stane manj kot originalna.



springfield je izjavil:

Kaj vas pa tak fejst moti pri start/stop?

Mene načeloma ne moti vendar sem precej bral o temu da zaradi te tehnologije se bolj obrablja nekaj kar potem posledično prej crkne. Če je to res potem me moti in je zaželjena opcija da se lahko sklopi, drugače pa mi je vseeno.

Machete je izjavil:


Moti ker se ugasne pri vsakem ustavljanju, tudi sekundnem. Samo da pristaviš pri stop zanku za sekundo, se ugasne. Pribremzaš do nule na prehodu za pešce, ugasne. Parkiraš do zida in greš malo počasneje in če pohodiš brezmo do fula, ja UGASNE. In se zakurbla spet za nadlednjih 10 CM. In polno takih situacij. Če pa dejansko stojiš (recimo semaforji mesto, kolone - za kjer naj bi bilo to namenjeno) pa ti je akumulator, ker brez mašine sam akumulator goni vse prezračevanje/gretje/klimo, navi zaslon, muziko, po možnosti še vse luči itd..


Uf .. to zna biti pa res moteče pri avtomatskih menjalnikih. Da bi imel vsaj možnost nastavit nek "delay" preden se ugasne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Netrunner ()

Machete ::

FTad je izjavil:

A tako je pri avtomatikih? Ker pri rocnih menjalnikih se ugasne samo, ko pretavis v leer in spustis sklopko


Vem ja, zato mi pri prejšnjem (ko je delalo) ni bilo za umret, ker si lahko pogoljufal, da se ni ugasnilo, če nisi hotel. Pri avtomatiku pa je res zoprno. No še vedno je tu izklop z gumbom. Saj sedaj je že dokaj avtomatski gib, ampak še vedno kdaj pozabiš.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

FTad ::

Machete je izjavil:

FTad je izjavil:

A tako je pri avtomatikih? Ker pri rocnih menjalnikih se ugasne samo, ko pretavis v leer in spustis sklopko


Vem ja, zato mi pri prejšnjem (ko je delalo) ni bilo za umret, ker si lahko pogoljufal, da se ni ugasnilo, če nisi hotel. Pri avtomatiku pa je res zoprno. No še vedno je tu izklop z gumbom. Saj sedaj je že dokaj avtomatski gib, ampak še vedno kdaj pozabiš.


Ni mi pa jasno, pod kaksnimi pogoji se takrat avto ugasne, nisem si pa vzel casa, da bi dejsnko googlal zakaj to tako je. Namrec najprej sem mislil, da zacne start-stop delovati, ko je temperatura na 90 oz je motor optimalno ogret, nakar se je kdaj zgodilo, da je start-stop zacel delovati tudi ze prej oz povsem random mi deluje.

A morda kdo ve razlog?

GrimReaper ::

springfield je izjavil:

Kaj vas pa tak fejst moti pri start/stop?

Meni recimo je škoda vseh sklopov avta, ki pri tem trpijo. Še najbolj se mi smili turbina. Pa tudi štarter in akumulator, čeprav sta narejena za tolk izklopov, imata sigurno precej daljšo življenjsko dobo, če preprosto izklopiš start/stop.

Navadil sem se pa pred ugašanjem avta čakati v prostem teku točno 2 minuti.
To pa zato, ker mi je prvi mesec po nakupu avta dvakrat smrdelo iz motornega prostora, ko sem takoj ugasnil avto, pa sem avto prej normalno vozil, pa se sigurno zamudil še minuto, da sem parkiral.
Potem sem začel čakati pol minute do minuto.
Potem sem prebral tukaj, da je treba 2 minuti in ne minuto in pol, in sem začel delati tako, čeprav to je že res mal overkill, če ne žgeš avta prej na polno.
https://www.6speedonline.com/forums/996...

Mi je pa že mal tečno (2 minuti, minuta ni noben problem, 2 se pa res vleče, pa to je potem 4 na dan), in sem začel brat, če je to res potrebno in včeraj prišel do tega, ampak sem še vedno skeptičen, ker tisti smrad sigurno ni nekaj dobrega za turbino:
http://f20.1addicts.com/forums/showthre...

Tukaj je tudi dober članek o tem:
https://www.autoevolution.com/news/the-...
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

NikolormousB ::

Neintegriran GPS je zelo češka varianta. Se vsedeš v BMW pa GPS s telefonom na šajbi ... Tudi pri streamanju na zaslon avta. A zaslon (ki je obvezno na dotik) deluje dvosmerno ali moraš še vedno po telefonu tapkat in nekam vstran gledat?


V resnici so češka varjanta vgrajene navigacije, ki tudi v avtih za 100k izgledajo, kot nekaj izpred 10 let. Proizvajalci avtomobilov so na tem področju nenormalno nesposobni ali pa jim enostavno dol visi.

Tesla je npr. v tem pogledu svetlobna leta pred konkurenco, pa že pri njih uporabniška izkušnja ni ravno vrhunska.

s1m0n ::

Ne vem kakšna vozila vi to vozite a nam start stop ne dela, ko je avto vroč (npr po vožnji po AC) bo motor tudi še kar nekaj minut po izvozu v koloni ali križiščih ostal delovat!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

MacGyver141 ::

GrimReaper je izjavil:

Navadil sem se pa pred ugašanjem avta čakati v prostem teku točno 2 minuti. To pa zato, ker mi je prvi mesec po nakupu avta dvakrat smrdelo iz motornega prostora, ko sem takoj ugasnil avto, pa sem avto prej normalno vozil, pa se sigurno zamudil še minuto, da sem parkiral.


Pri nas je tudi kakšen mesec smrdelo iz motornega prostora, kadar si ugasnil avto. Je pa ta avto bencinar brez turbine.

Netrunner ::

Kako je kaj situacija danes z temu radijskimi sprejemniki z DAB? Se to rabi ?

FTad ::

Ce poslusas glasbo preko mobija ali usb-ja, ne vidim razloga, zakaj bi to rabil :)

springfield ::

MacGyver141 je izjavil:

GrimReaper je izjavil:

Navadil sem se pa pred ugašanjem avta čakati v prostem teku točno 2 minuti. To pa zato, ker mi je prvi mesec po nakupu avta dvakrat smrdelo iz motornega prostora, ko sem takoj ugasnil avto, pa sem avto prej normalno vozil, pa se sigurno zamudil še minuto, da sem parkiral.


Pri nas je tudi kakšen mesec smrdelo iz motornega prostora, kadar si ugasnil avto. Je pa ta avto bencinar brez turbine.

To je cisto normalno in ni povezano z uprabo avta. To so meni tudi rekli, ko sem prevzel avto, da lahko kaki mesec, 2 voham cuden vonj, ker so vsa ta maziva pa ne vem kaj se vse na novo. Isto ne smes motorja takoj na polno obremenjat, ker se mora vse lepo vsest.

Vsi ki ne uporabljate start/stop, ker trpi akumulator, vam predlagam, da si odstranite starter iz motorja in ga na roko zazenete, bo najmanj trpel akumulator ;(( Akumulatorji so predvideni za tako uporabo in motor se izkljuci, ko so idealni pogoji. Enkrat sem imal rentacar A3 1.6TDI in se je po mestu lepo izklaplajl, potem pa sem sel od MB do LJ po avtocesti in se v LJ na prvem semaforju pa ni hotel - tako da ne se bat, avto ze poskrbi, da ne pride do nepotrebnih okvar.

Zgodovina sprememb…

primozzzz ::

Netrunner je izjavil:

Kako je kaj situacija danes z temu radijskimi sprejemniki z DAB? Se to rabi ?

Obvezno vzami. Jaz nikoli več v avtu ne priklpim na FM. Razlika med FM in DAB/DAB+ je očitna..
NI PODPISA

GrimReaper ::

springfield je izjavil:

Vsi ki ne uporabljate start/stop, ker trpi akumulator, vam predlagam, da si odstranite starter iz motorja in ga na roko zazenete, bo najmanj trpel akumulator ;(( Akumulatorji so predvideni za tako uporabo in motor se izkljuci, ko so idealni pogoji. Enkrat sem imal rentacar A3 1.6TDI in se je po mestu lepo izklaplajl, potem pa sem sel od MB do LJ po avtocesti in se v LJ na prvem semaforju pa ni hotel - tako da ne se bat, avto ze poskrbi, da ne pride do nepotrebnih okvar.

Saj niti ni tolk to, da mi je škoda akumulatorja, še pri vsakem avtu mi je zdržal 10 let. Mene moti, ker se mi ugaša ravno preden ga potem itak samo ugasnem, to je pa res nepotrebno.
Recimo doma, sem šel umaknit smetnjak, pred službo, ko parkiram rikverc, prečekirat koliko je še prostora za avtom. To so vse primeri, ko res ni potrebe da se mi ugasne avto in sem se navadil pred ročno pritisniti gumb.
Semafor imam pa na poti samo en in me BK za tisti privarčevan deci na mesec, ko mi pa pije 9-10l.
Čeprav niti še nisem porajtal da bi se mi kdaj pred semaforjem (popoldne, zjutraj ga imam 500m stran) ugasnil avto, poleti verjetno zaradi prižgane klime, zdaj pa ne vem kakšen razlog je.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

springfield ::

GrimReaper je izjavil:

Recimo doma, sem šel umaknit smetnjak, pred službo, ko parkiram rikverc, prečekirat koliko je še prostora za avtom.

Res mi ni jasno zakaj te to moti? Saj nimaš ti dodatnega dela, tudi te ne upočasni. To maš samo v glavi nek predsodek. Ker da ti avto laufa, ko ti izstopiš iz njega, je pa milo rečeno butast, sploh če imaš start/stop.

poweroff ::

Furbo je izjavil:

Stop-go bi bila prva stvar, ki bi jaz izklopil pri novem avtu, če bi mi ga že vsilili zaradi birokratskih domislic. Če se ga ne da izklopiti, naj avto imajo.

Aha. Tako kot lahko kupiš avto, ki ima možnost izklopa ESR, kajne?
sudo poweroff

poweroff ::

GrimReaper je izjavil:

Navadil sem se pa pred ugašanjem avta čakati v prostem teku točno 2 minuti.
To pa zato, ker mi je prvi mesec po nakupu avta dvakrat smrdelo iz motornega prostora, ko sem takoj ugasnil avto, pa sem avto prej normalno vozil, pa se sigurno zamudil še minuto, da sem parkiral.

Kaj je avto podaljšek tvojega ega? Samo vprašam.

Ker zame je to orodje, ki ga sicer normalno vzdržuješ, ne pa prav po božje častiš in opazuješ kot punčico svojega očesa.
sudo poweroff

borisk ::

NikolormousB je izjavil:


V resnici so češka varjanta vgrajene navigacije, ki tudi v avtih za 100k izgledajo, kot nekaj izpred 10 let. Proizvajalci avtomobilov so na tem področju nenormalno nesposobni ali pa jim enostavno dol visi.


nevem, v novem fordu (ranger) je čisto spodobna navigacija, nič slabša kot na telefonu, na 7 let starem C5 je slabši in manjši zaslon(ker je osnovna verzija navigacije), ampak še vedno pretehta nosilc+polnilc+kabl+telefon.

NikolormousB ::

A to je tale navigacija, ali je v novejših modelih že kaj bolj modernega?



GUI je, kot sem rekel, 10 let za časom, domnevam, da nima niti podobno ažurnih podatkov o prometu kot google maps, vnos destinacije je smeh (google maps je povezan z google iskalnikom, najde tudi nepopolne naslove, najde destinacijo po različnih keywordih itd).

borisk ::

ni takšna, vsaka stavba je vrisana, mapa zgleda drugače. kar se pa tiče iskanja pa normalno da ne more biti primerljiva, primerjaj offline navigacije z ofline navigacijam. če upoštevaš še integracijo v namerilnik in/ali HUD, je mobilnik "češka" varianta. btw video ki si ga linkal je star tri leta. je pa telefon vseeno dobra zadeva, če je polinkan z avtom, predvsem kar še tiče klicev, predvajajnje muzike, text to speech in obratno za SMS sporočila..

NikolormousB ::

primerjaj offline navigacije z ofline navigacijam


Zakaj? A je tako težko vtakniti tisto sim kartico v avto ali pa enostavno do interneta dostopati preko telefona?

Mavrik ::

M.B. je izjavil:

Vem da sem bral v neki avtoreviji, da je problem stop-go sistemov da zelo povečajo obremenitev zaganjalnika, ki se prej pokvari. Samo ne najdem zdaj tega. So pa v Auto bildu Testirali stop-go sisteme in niso bli navdušeni. (Res pa je da je test iz 2016). Nekateri avti so rabli 1-2 sekundi razlike v pospeševanju pri vklopljemen stop-go sistemu v primerjavi z izklopljenim. Potabi pa baje 0,1 l manj na 100km, če je vklopljen. Ni pa omenjeno kak je to testirano, če se na avtocesti voziš je logično da ni dosti razlike, če je pa v mestnem prometu pa je malo čudno.


To je sicer odvisno od sistema - na dizelaših traja zagon mal dlje, po drugi strani pa kak Mazdin sistem brez zaganjača požene motor zelo hitro.
The truth is rarely pure and never simple.

ginekk ::

primozzzz je izjavil:

Netrunner je izjavil:

Kako je kaj situacija danes z temu radijskimi sprejemniki z DAB? Se to rabi ?

Obvezno vzami. Jaz nikoli več v avtu ne priklpim na FM. Razlika med FM in DAB/DAB+ je očitna..


:)) Ja v FM je analogen signal omejen 40Hz-15khz, med tem ko imaš DAB v najboljšem primeru digitalnih 128kbs mp3 (RTV), ene postaje pa gredo dol do 24kbs kar je čisti drek.

Razlika je očitna edino po dodatnih "vsebinah", ki se prikažejo z DAB. Sprejem pa je dvorezen meč, če je slab signal je DAB sprejem zanič, ker imaš edino vse ali nič. Raje potem poslušam FM šum, kot pa stalno prekinjanje signala.

Netrunner ::

No saj jaz načeloma radio uporabljam večinoma samo za svojo glasbo poslušat. Kar rabim signal je samo za prometne informacije, tako da vejetno je FM več kot dovolj. Če le ga ne bodo ukinili prej kot v 15 letih

SkIDiver ::

IMO se splača investirat v asistenčne in varnostne sisteme. Nadzor mrtvega kota, nenamerna menjava voznega pasu, aktivni tempomat, zaviranje v sili... in seveda najboljša tehnologija prednjih žarometov, ki jih ponuja znamka/model. Če premorejo prednji žarometi aktivno osvetlitev je zame še večji plus.

Sam vozila brez tega ne kupim več, ker mi je vožnja veliko bolj sproščena, ko se želim peljati sproščeno. Če pa dodaš zraven še avtomatski menjalnik poleg aktivnega tempomata in še kakšen asistenčen sistem v povezavi s to kombinacijo pa je zame totalna zmaga.

s1m0n ::

To je vse super za avtocesto drugje pa bolj igračka.

matobeli ::

Pa na enmu orenk terencu si tudi nimaš kaj pomagat z vso to elektroniko.

FTad ::

Ja to so pac pomagala, ki pridejo izredno prav ljudem, ki predvsem delajo veliko AC kilometrov.

bambam20 ::

s1m0n je izjavil:

To je vse super za avtocesto drugje pa bolj igračka.



a Mrtvi kot ti pride zelo prav v mestu zaradi kolesarjev.

Ghost7 ::

bambam20 je izjavil:

s1m0n je izjavil:

To je vse super za avtocesto drugje pa bolj igračka.



a Mrtvi kot ti pride zelo prav v mestu zaradi kolesarjev.



Vsem predlagam branje (tudi tistim, ki imate sistem za mrtve kote):

http://www.linquist.net/motorsports/art...

bambam20 ::

Ghost7 je izjavil:

bambam20 je izjavil:

s1m0n je izjavil:

To je vse super za avtocesto drugje pa bolj igračka.



a Mrtvi kot ti pride zelo prav v mestu zaradi kolesarjev.



Vsem predlagam branje (tudi tistim, ki imate sistem za mrtve kote):

http://www.linquist.net/motorsports/art...



Ti očtino ne veš, kaj je mrtvi kot. To je stanje, ko vozila , kolesarja ne vidiš v ogledalu. pa ne bit preveč pameten!, ker znam uporabljat ogledala in tudi pravilno so nastavljena.

Ghost7 ::

bambam20 je izjavil:

Ghost7 je izjavil:

bambam20 je izjavil:

s1m0n je izjavil:

To je vse super za avtocesto drugje pa bolj igračka.



a Mrtvi kot ti pride zelo prav v mestu zaradi kolesarjev.



Vsem predlagam branje (tudi tistim, ki imate sistem za mrtve kote):

http://www.linquist.net/motorsports/art...



Ti očtino ne veš, kaj je mrtvi kot. To je stanje, ko vozila , kolesarja ne vidiš v ogledalu. pa ne bit preveč pameten!, ker znam uporabljat ogledala in tudi pravilno so nastavljena.


Pa dobr si občutljiv, se opravičujem, ker sem pod tvoj citat podal link. Mogoče ravno zaradi tega, ker nekdo nima pravilno nastavljena ogledala ima zaradi tega tam mrtvi kot, kjer ga drugače ne bi imel.

Amapak, da ne bom (po tvoje) pameten: Popravek, samo ti ne smeš prebrati članka.
Ostali, ki si želijo izvedet kaj novega, mogoče celo koristnega pa še vendo predlagam, oziroma priporočam!

BigWhale ::

Machete je izjavil:

Moti ker se ugasne pri vsakem ustavljanju, tudi sekundnem. Samo da pristaviš pri stop zanku za sekundo, se ugasne. Pribremzaš do nule na prehodu za pešce, ugasne. Parkiraš do zida in greš malo počasneje in če pohodiš brezmo do fula, ja UGASNE. In se zakurbla spet za nadlednjih 10 CM. In polno takih situacij. Če pa dejansko stojiš (recimo semaforji mesto, kolone - za kjer naj bi bilo to namenjeno) pa ti je akumulator, ker brez mašine sam akumulator goni vse prezračevanje/gretje/klimo, navi zaslon, muziko, po možnosti še vse luči itd..


To pomeni, da se nisi dovolj navajen pritiskanja na zavoro. Ce ne pohodis zavore do konca se avto ne bo ugasnil. Tudi v primeru nizke napetosti na akumulatorju se avto ni ugasal in se je polnil akumulator. Men je stvar super.

NikolormousB je izjavil:

V resnici so češka varjanta vgrajene navigacije, ki tudi v avtih za 100k izgledajo, kot nekaj izpred 10 let. Proizvajalci avtomobilov so na tem področju nenormalno nesposobni ali pa jim enostavno dol visi.

Tesla je npr. v tem pogledu svetlobna leta pred konkurenco, pa že pri njih uporabniška izkušnja ni ravno vrhunska.


Retarded so. Leta 2010 ti prodajajo 'vrhunski zaslon na dotik', ki ima locljivost 800x600. V dveh barvah. :> Za tako stvar potem racunajo med 500 in 1000 EUR. In, ko prides tja, da ti posodobijo zemljevide v navigacijskem sistemu, ti povedo, da to stane kakih 200 EUR.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BigWhale ()

GrimReaper ::

Pazit da ne pritisneš zavore do konca, hvala lepa. Sem tudi imel eno leto avtomatika, pa mi to ni enkrat uspelo, oz. sem se kmalu navadil pritiskati tisti gumb na začetku vožnje.

springfield je izjavil:

Res mi ni jasno zakaj te to moti? Saj nimaš ti dodatnega dela, tudi te ne upočasni. To maš samo v glavi nek predsodek. Ker da ti avto laufa, ko ti izstopiš iz njega, je pa milo rečeno butast, sploh če imaš start/stop.

Ne vem kaj sploh profitiraš, če se ti izklaplja avto, prihranek pri gorivu je zanemarljiv. Ravno danes sem gledal porabo v prostem teku. Ko je avto enkrat ogret, se giblje med 0,5 in 0,6l, zaradi lažjega izračuna recimo da je 0,6l.
Meni bi se avto izklopil za 1 minuto kvečjem 20x na mesec. Poraba na uro je 0,6l, se pravi bi prišparal samo 0,2l. 10km do službe mi porabi okol 0,8l, se pravi bi lahko naredil kvečjem 3km na mesec več.
Stroškovno, bencin je 1,3EUR/l, se pravi borih 25 centov. To bi sam delal, če bi se šlo za prihranek 10EUR in več.

Mesto, sploh LJ, ko je res gost promet in ne vem kolk semaforjev kjer čakaš tudi po 2 minuti, vsekakor uporabno, drugače je pa prej problem kot prednost.
Da naredim izračun še v tem primeru, v res najslabšem primeru naletiš na 10 semaforjev na dan, ampak v polovici primerov se avto ne bo izklopil ker še ni ogret itd. Se pravi 5x 1min na dan, na mesec je to 150 minut oz. 2,5 ur. 2,5x 0,6l = 1,5l = 2EUR.
2 faking evra. Kakorkoli obrneš za končnega uporabnika ni profita, za okolje pa tudi zanemarljivo.

Pa pri ročnem menjalniku se ugaša ravno kontra kot bi se moralo, pred semaforjem kjer bi se lahko ugasnil, sam nikoli ne dajem v ler in zategujem ročne. Še nožno zavoro spustim že preden pričakujem zeleno (kadar je ravno seveda).
Dam pa v ler, ko grem ven iz avta za kratek čas, pri prižganem avtu traja to največ minuto, pa čez tisto minuto ga potem sam ugasnem. Tako da je meni to samo nepotrebno trošenje akumulatorja. Če bi se mi zgodilo, da se mi zaradi start/stop ugasne avto, bi ga sam potem itak imel minuto v prostem teku, da se nafila nazaj. Pa četudi akumulator zmore 20 zaprednih izklopov, pač nisem tak človek da bi se spraševal koliko izklopov je možnih, ampak vedno delam po principu better safe than sorry.
Drugače mi sploh ni noben problem pri ročnem menjalniku, to si mi je po parih takih izklopih vsidralo v možgane, da moram pritisnit dva gumba, najprej izklopit start/stop potem pa vklopit elektronsko ročno.

Dobro pa sigurno ni za avto, pa četudi je edina škoda na avtu, da ima akumulator namesto 10 let, 9,5 let življenjske dobe, dejstvo je da avtu delaš neko škodo, pa naj si bo ta še tako majhna. Edino če bi ga laufal na mestu več kot 2 minuti, je bolje da ga ugasneš, ampak za to ne rabiš start/stop.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

springfield ::

Tvoj komentar nima res nobenega smisla. Ti si delas dodatno delo, da porabis 25 centov vec na mesec. Za okolje en avto res nic ne naredi, miljoni pa. Pa nisem neki eko aktivist al pa kaj, ampak se mi zdi prav butasto, da bi izkljapljal sistem, ki ti ne dela skode. In ne, akumulator ti ne bo crkno zaradi tega in ni ga treba pol eno minuto polnit v leru - kje sploh poberes take 'brihtne'? ;((

BigWhale ::

GrimReaper je izjavil:

Pazit da ne pritisneš zavore do konca, hvala lepa. Sem tudi imel eno leto avtomatika, pa mi to ni enkrat uspelo


:))) A te v avtosoli niso naucili mehkega ustavljanja s popuscanjem zavore? Rec nej ti dnar vrnejo. :>

matobeli ::

En butast vprašanje; a teli novodobni start/stop sploh še dovolijo da skočiš v trgovino in tačas pustiš prižgan avto z klimo? (V avtu čaka žena/kolega/froc...)

Mavrik ::

matobeli je izjavil:

En butast vprašanje; a teli novodobni start/stop sploh še dovolijo da skočiš v trgovino in tačas pustiš prižgan avto z klimo? (V avtu čaka žena/kolega/froc...)


Start/Stop sistem je dovolj pameten da ponovno požene motor (oz. ga sploh ne ustavi) ko ga rabi za hlajenje/gretje ali pa kaj drugega. Med drugim je (vsaj pri mojem, možno je da majo kake kante to slabo rešeno) dovolj pameten da se ne vklopi na hribu, v ovinku in še v parih pogojih.
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

IL_DIAVOLO ::

Ni lepsega od smrdecega dizla, ki se kadi pred semaforjem.

Netrunner ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ni lepsega od smrdecega dizla, ki se kadi pred semaforjem.

Dizle bi bilo treba čimprej ukinit in spravit iz cest. Vsaj avtomobile.

MacGyver141 ::

Mavrik je izjavil:

Med drugim je (vsaj pri mojem, možno je da majo kake kante to slabo rešeno) dovolj pameten da se ne vklopi na hribu, v ovinku in še v parih pogojih.


Sej se ne sme vklopiti, če se avto premika.

Mavrik ::

MacGyver141 je izjavil:



Sej se ne sme vklopiti, če se avto premika.


? Kaj si mislil s tem?
The truth is rarely pure and never simple.

jype ::

Netrunner je izjavil:

Dizle bi bilo treba čimprej ukinit in spravit iz cest. Vsaj avtomobile.
To je trivialno: Če se preneha subvencionirati dizelsko gorivo, bodo takšna vozila v desetletju izginila sama od sebe.

MacGyver141 ::

Mavrik je izjavil:

MacGyver141 je izjavil:



Sej se ne sme vklopiti, če se avto premika.


? Kaj si mislil s tem?


Zgleda sem te narobe razumel :)

krneki0001 ::

jype je izjavil:

Netrunner je izjavil:

Dizle bi bilo treba čimprej ukinit in spravit iz cest. Vsaj avtomobile.
To je trivialno: Če se preneha subvencionirati dizelsko gorivo, bodo takšna vozila v desetletju izginila sama od sebe.


Pa ne v sloveniji. Tukaj je še preveč takih, ki gledajo izključno na porabo svojega avtomobila (ne gledajo pa na stroške, ki jih bodo zaradi teh izpuhov dali za zdravnike vsi skupaj).

Zgodovina sprememb…

jero_no1 ::

BigWhale je izjavil:

GrimReaper je izjavil:

Pazit da ne pritisneš zavore do konca, hvala lepa. Sem tudi imel eno leto avtomatika, pa mi to ni enkrat uspelo


:))) A te v avtosoli niso naucili mehkega ustavljanja s popuscanjem zavore? Rec nej ti dnar vrnejo. :>



Predvidevam, da še nisi vozil avtomatika? Tam gre mehko ustavljanje malo drugače kot pri navadnem menjalniku.

Mene bolj moti še to, da se mi avto občasno ugasne že pol metra prej, preden se dejansko ustavi. To pa sigurno ni dobro za avtomatski menjalnik.
Zato je prva stvar po zagonu avta izklop sistema start/stop...pa me lahko ekologi takoj linčate.
1
2
3 4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

kako izklopiti Start/Stop sistem na novih avtih, Ford (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11719381 (12651) WizzardOfOZ
»

Avto ne vzge

Oddelek: Na cesti
184837 (3807) jocoj
»

Kakšne izkušnje imate s Porše Slovenija? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21151338 (44464) xmetallic
»

Opel - izklop Start/Stop (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7214027 (12351) Mavrik
»

AGM akumulator namesto navadnega?

Oddelek: Na cesti
103790 (3461) Dr_M

Več podobnih tem