Forum » Na cesti » Nateg na servisu?
Nateg na servisu?
videc ::
Na klimi ponavadi piše količino plina, ki gre v klimo. Pa vedno aparat pobere ven ves plin in nato polni z ničle.
Zvitež ::
krneki0001 je izjavil:
krneki0001 je izjavil:
40 minut čakaš na polnjenje klime? Kaj ima ta tvoj serviser prastaro napravo, ko mora še 35 minut vakumirat, da potem napolni klimo?Misliš, da pred 20 leti še niso znali delati močnih vakuumskih črpalk? Čas vakuumiranja nima nobene povezave s tem.
Novejše naprave imajo 10 minut vakumiranja, dvominutni test pritiska in potem polnjenje plina, olja in barvila, kar znese nekje še dodatno minuto, do minuto in pol. Vse skupaj okoli 15 minut
Ne glede na to, ali uporabljaš analogno črpalko na cagar ali sodobno napravo s touch screenom, je minimalni čas vakuumiranja vsaj 15 minut, priporočeni (od proizvajalca klime/avtomobila/kompresorja) pa tudi 30 minut in več.
Poleg tega moraš počakati, da vidiš, če kje pušča. Če je puščanje počasno, tega NE BOŠ videl/zaznal v dveh minutah.
Ja, ravno o takih šalabajzerjih je v bistvu govora. Na touchscreenu naklikajo nekaj (najhitrejšo možno varianto), v 15 minutah je vse fertik in pokasirajo. Potem pa stvar čez nekaj dni spet neha hladit, potem je pa kar naenkrat fuč kompresor pa kiler pa še kaj.
krneki0001 je izjavil:
Olja je dovolj par gramov. Tako da zaradi tega ne bo komresor šel.V celem sistemu je cca. deci do deci in pol olja.
Rutinsko (običajno polnjenje brez puščanja ali s počasnim puščanjem) se olja ne dodaja. Dodaja se ga pri menjavi katere od komponent ali ko je v sistem prišla vlaga - takrat je treba zamenjati čim večji delež olja.
Ni res. Vsakič ko daš polnit (ali dopolnit) klimo, se pobere ven ves plin kar gaje še ostalo, da se sploh vidi, koliko ga je še v sistemu, pobere se ven barvilo in olje, potem pa se vakumira.
Vakumiranje ni zato, da bi videl, ali kje pušča, ampak zato, da pobere ven še vlago, če je slučajno notri. Ker vakumiranje deluje pri nekje -1 bar.
Potem pa se pa naredi test puščanja, ki nabije 23 barov pritiska in pri tem pritisku se takoj vidi, če klima pušča.
Ko je to dvoje opravljeno, se doda olje, barvilo in na koncu še ustrezno kilažo plina.
Nikoli pa se ne dodaja plina, olja ali barvila, vedno mašina vse ven pobere in na novo napolni.
A to nabijanje na 23 barov je standard pri vsakem polnjenju klime? Ker meni trdi, da so bile luknjice na killerju opažene šele ko je namestil nov kompresor, ker prejšnji bojda ni imel dovolj pritiska, da bi se videlo...
bambam20 ::
krneki0001 ::
A to nabijanje na 23 barov je standard pri vsakem polnjenju klime? Ker meni trdi, da so bile luknjice na killerju opažene šele ko je namestil nov kompresor, ker prejšnji bojda ni imel dovolj pritiska, da bi se videlo...
Novejše mašine dajo lahko 23, starejše so imele test med 7 in 8 barov, nekateri 15. Sam kompresor daje okoli 3 do 4 bare pritiska. Če si imel luknjice na aluminijastem kilerju, so bile verjetno od korozije.
Če so naredili pressure test na 23 barov, so lahko takrat spustile in je zato kiler spustil. Če nebi sedaj, bi pa v prihodnjih tednih, ko bo spet vroče in boš klimo navijal do konca.
darksamurai ::
če je bil problem res v koroziji, bi zelo verjetno zdržalo do zime. Mogoče še celo dlje. Razlika med delovnimi 4 bari in testnih 23barov je ogromna.
krneki0001 ::
Mogoče je pa že prej tam malo spuščalo, pa so mu zamenjal kompresor kr tako, ker so mislili, da je kompresor kriv.
Mare2 ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Idi se enkrat na servis, da te se enkrat nategnejo.
Hehe. Potrošnik ni nič kriv, če ga na servisu nategnejo.
Je pa res, da so nekateri serviserji zares tapravi nateguni in takim bo treba stopit na prste. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
mzakelj ::
Pa je kdo dobil stari kos nazaj ? Ti ga morjo dat ker je tvoj in ne od servisa. Itak so ti novega zaračunal.
dj_uro ::
če jim rečeš ti ga dajo, drugače ne...
Mene sicer vedno vprašajo, kam s starim delom...
Mene sicer vedno vprašajo, kam s starim delom...
vw-klub.si
Ishmael ::
darksamurai je izjavil:
če je bil problem res v koroziji, bi zelo verjetno zdržalo do zime. Mogoče še celo dlje. Razlika med delovnimi 4 bari in testnih 23barov je ogromna.
Ne. Ker je ob malo bolj toplem dnevu delovni tlak 23 bar.
m0LN4r ::
Pozdravljeni,
Stvar je sledeča: v avtu mi je crknila klima, zato sem ga odpeljal na servis, kjer so dopolnili plin. Čez 1 teden klima spet ni delovala, zato sem ga spet peljal na servis, kjer so mi menjali kompresor in dopolnili plin, a glej ga zlomka, klima je čez par dni spet "spustila". Najbolj pa me pri vsem tem moti, da so mi vrnili kompresor, ki je imel zbrisano nalepko (morda je bil moj še delujoč...?). Serviser mi je, ko sem ga povprašal o nalepki zatrdil, da je sama zbledela (zanimivo, na bolhi imajo vsi rabljeni kompresorji lepo vidne nalepke, umazanija pa je povsod razen na mestu nalepke). Avto je spet na servisu.
Pa še bonus: račun sem dobil napisan na roke..
Torej: ali je možno, da nalepka na kompresorju klime zbledi sama od sebe?
Hvala za pomoč in lep pozdrav!
Nalepka je zbrusena, ker kompresor ni tvoj xD
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
bambam20 ::
krneki0001 je izjavil:
ali pa je njegov, pa je zbrušena da se ne vidi, da je njegov.
Zakaj bi zbrusil nalepko?
krneki0001 ::
Ker je gor serijska številka in bi lahko videl, da niso nič naredili, samo računali so zadevo.
darkolord ::
krneki0001 je izjavil:
Ni res. Vsakič ko daš polnit (ali dopolnit) klimo, se pobere ven ves plin kar gaje še ostalo, da se sploh vidi, koliko ga je še v sistemu, pobere se ven barvilo in olje, potem pa se vakumira.Ah pa kaj še. Olja je precej in ga ne moreš kar posesati ven. Kompresor ima čep, preko katerega lahko se iz njega izpusti (in natanka olje). Po ostalih komponentah je tudi kar precej olja na stenah, ki ga lahko odstraniš samo z izpiranjem ...
r3dkv1c4 ::
@Korenje3
A si ti že kdaj čistil z bencinom, da take kvasiš?
hotel je prebrati nalepko, pa je umazanijo spucal z bencinom in s tem še tekst.
A si ti že kdaj čistil z bencinom, da take kvasiš?
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
krneki0001 ::
krneki0001 je izjavil:
Ni res. Vsakič ko daš polnit (ali dopolnit) klimo, se pobere ven ves plin kar gaje še ostalo, da se sploh vidi, koliko ga je še v sistemu, pobere se ven barvilo in olje, potem pa se vakumira.Ah pa kaj še. Olja je precej in ga ne moreš kar posesati ven. Kompresor ima čep, preko katerega lahko se iz njega izpusti (in natanka olje). Po ostalih komponentah je tudi kar precej olja na stenah, ki ga lahko odstraniš samo z izpiranjem ...
V hladilnem sistemu je sicer več olja, vendar do njega ne dostopaš. Dostopaš samo do tistega v ceveh in tega pri vakumiranju posesa ven, zato ga nadoknadiš pri polnjenju.
Če je pa v sistemu preveč olja, klima ne bo pravilno delovala.
mat xxl ::
Sem napisal dokaj točno lokacijo me pa ni strah ime servisu je BExx pač se ve BE za ovce strič ..... odtipkaj v imenik BE** pa kraj Zavrh ;). So pa znani....
Sicer kompresor je bil sigurno zanič samo je še kar pol delal ene 50.000 km ;).
In kje tukaj vidis nateg? Prvo pises da so ocenili da je kompresor zanic, drugi je vspel vsposobiti toliko, da dela ampak, da je kompresor vseeno zanic?
Torej prvi servis je pravilno ocenil, ta drugmu pa je zaradi znanja in izkusenj, vedel vzrok odpovedi kompresorja...
Ne poznaš sarkazma ...... kompresor je bil OK in, če je delal še 50 k km verjetno takrat ni bil zanič, se ti ne zdi ???
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Klima problem, Megane 1.5dci, l'11.Oddelek: Na cesti | 6571 (676) | Jure244 |
» | Polnenje avtoklime (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 29265 (11918) | WizzardOfOZ |
» | 1.9 TDI 130 KM - začele so se težave... ali pač ne? (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 35675 (19103) | cleanac |
» | Polnjenje avtoklimeOddelek: Loža | 11217 (10348) | tx-z |
» | Polnjenje klime pri avtuOddelek: Loža | 20065 (18674) | MadMax |