» »

Polnjenje klime pri avtu

Polnjenje klime pri avtu

yang ::

Pozdravljeni !

Zanima me, kje mi lahko najceneje napolnijo klimo v avtu v
Ljubljani ali okolici ?

jalovec09 ::

Vrhnika, avtoelektrika tam pri pekarni, cena 45 evrov za vse....traja ene 3/4 ure.

Avtoelektrika ELEKTA
Idrijska cesta 42
1360 Vrhnika

gsm.:041/857-788 Sandi
tel: 01/750 44 63
fax: 01/750 44 64

avtoelektrika.elekta@gmail.com

STASI ::

Poglej malce po teh straneh ala 1naDan ali pa Kupujmo.si ali pa Kolektiva ali... Sem ravno polnil klimo za 35 € k sem kupon prek ene Kupujmo.si nabavu. Pa 35€ je bil med dražjimi.
"WAR IS PEACE, FREEDOM IS SLAVERY, IGNORANCE IS STRENGTH"

abcčdefghijklmnoprsštuvzž

Bias ::

Mal skačem v temo, sam je na mestu.

Kako veš, da je potrebno dofilat klimo, kaj so znaki?

LuGi ::

Verjetno takrat ko ne hladi več :D

Bias ::

Ma dobro, da ne hladi je lahko tudi drug razlog...ampak ok :)

maš point.

harvey ::

Ko ne hladi več in pa na ene 2 leta menjaš plin in pa seveda filtre. To sodi k normalnemu vzdrževanju, če pa delaš več km pa seved vsako leto. Plin ne hladi samo zraka temveč tudi kompresor sam, zato redno vzdrževanje ima za posledico tudi daljše normalno delovanje.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------

Bias ::

Aha torej v zgoraj omenjenih 35€ je dofilava/menjava plina in menjava filtrov.

qwea ::

Bias je izjavil:

Mal skačem v temo, sam je na mestu.

Kako veš, da je potrebno dofilat klimo, kaj so znaki?


Na dve leti, tudi če dobro hladi, ker se po dveh letih porabi olje(plin je še), katerega je potrebno nadomestiti. Drugače lahko pride do okvare.

STASI ::

Bias je izjavil:

Aha torej v zgoraj omenjenih 35€ je dofilava/menjava plina in menjava filtrov.

Ja. http://kupujmo.si/ponudba/servis-polnje...
"WAR IS PEACE, FREEDOM IS SLAVERY, IGNORANCE IS STRENGTH"

abcčdefghijklmnoprsštuvzž

Šimpanz ::

Ja točno tako. Čez nekaj let se olju poslabšajo mazalne lastnosti kar kvarno vpliva na kompresor, ki pa stane vsaj 200 eur.

čuhalev ::

Mene bolj hudiča skrbi, čemu gre ta "plin" nekam ven in DA sploh izhaja. Kuhinjskih hladilnikov v svojem življenskem ciklu ni potrebno dopolnjevati.

Še to, nam se avto sploh ni hotel zagnat, ko je zmanjkalo plina.

Brane2 ::

Šimpanz je izjavil:

Ja točno tako. Čez nekaj let se olju poslabšajo mazalne lastnosti kar kvarno vpliva na kompresor, ki pa stane vsaj 200 eur.



AFAIK se kompresor maže s hladilno tekočino.
On the journey of life, I chose the psycho path.

amigo_no1 ::

Sistem ni 100% diht.
Če še nisi opazil, zaradi tega, ker je svet narejen, da teži k ravnovesju (temperaturni, koncentracije plinov ali kakršnem koli drugem) je tako, kot je.

Brane2 ::

Ja, šele ko to razstaviš, opaziš kako špartansko neke stvari dihtajo pri avtu.

V domačem hladilniku niti slučajno ni tako- tam je je celo ohišje kompresorja zatesnjeno in cevi so varjene.

V avtu je vse bolj optimizirano na težo in majhnost in je za delovanje potrebna zmerna doza optimizma.
On the journey of life, I chose the psycho path.

steev ::

Brane2 je izjavil:

Šimpanz je izjavil:

Ja točno tako. Čez nekaj let se olju poslabšajo mazalne lastnosti kar kvarno vpliva na kompresor, ki pa stane vsaj 200 eur.



AFAIK se kompresor maže s hladilno tekočino.

Se ne. Kompresor ma svoje olje, kakih 200 ml. Tisto kar pa se dodaje pri filanju pa je olje za sistem, kakih 10ml.
:|

Brane2 ::

Čaki, ko kupiš nov kompresor, ga moraš dofilat z oljem pred en ga daš not ali ne ?
On the journey of life, I chose the psycho path.

steev ::

Da.
:|

Pyr0Beast ::


V domačem hladilniku niti slučajno ni tako- tam je je celo ohišje kompresorja zatesnjeno in cevi so varjene.

Hladilnik ima hermetični kompresor, celo kontakti za napajanje so zaliti.

Avto tega nima in mehansko energijo dobiva od motorja. Puša, ki gre v kompresor pa ni čisto tesna in je tako narejena, da pušča malenkost olja, saj bi drugače vse zaribalo.

Enako so vsi spoji narejeni tako, da so gibljivi - zaradi prisotnosti tresljajev. Tesnila pa tesnijo šele ko so mastna - zato je treba kompresor vsak mesec, tudi pozimi zagnati za par minut, da se vsa tesnila namažejo in je tesnenje spet OK.


Če še nisi opazil, zaradi tega, ker je svet narejen, da teži k ravnovesju (temperaturni, koncentracije plinov ali kakršnem koli drugem) je tako, kot je.

Hladilniški kompresor je tako zaprt sistem, da zadeva lavfa 20 let preden crkne, navadno zadeva nima tudi servisnega priključka in je cevka kar stisnjena in zalotana.

Pri filanju avto kompresorja je treba zamenjati tudi sušilec in filter plina.

Hkrati pa moraš letno menjati tudi filter dovoda zraka v kabino in spucati rebra, drugače klima smrdi.


Ko avto zalavfaš, prižgeš klimo. Na minimum stopnji in rahlo povišanih obratih bi morala od sebe pihati 5-8°C
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

MadMax ::

Na mojem bavarcu po dobrih 20 letih klima še zmeraj laufa kot prvi dan, brez posegov in "servisiranja" (filter kabine menjam sam).

Na cliotu pa je po 12 letih nevzdrževanja zadeva končno omagala in ne tesni več tako kot bi morala.
Lani sem samo nafilal in kljub temu da malce spušča, letos še vedno dela b.p.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Gregor P ::

Pri Švedu in Nemcu sem mislim da res šele po ene 20-ih letih dopolnil plin ker sem imel pač občutek, da slabše hladi; sicer pa klimo uporabljam res zgolj takrat, ko je zunaj že tako vroče, da tudi okna ne moreš imeti več odprta, kjer ti zunanja sopara prav nič več ne prija (kar je seveda dodatni udarec za klimo, vročina zunaj, vročina v avtu; vedno se sprašujem, kdaj bo vse skupaj crknilo:D; ampak v glavnem se trudim, da ne dela, ko avtomobil stoji na mestu ipd.), sicer pa imam veliko rajši zgolj samo odprta okna in cirkulacijo naravnega svežega zraka.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

fosil ::

Jaz tudi nisem na 6 let starem avtu še nikoli polnil plina.
Ni mi jasno kaj počnete nekateri da je treba vsako leto menjat plin.
Ali pa so vam morda serviserji oprali možgane?
Tako je!

AndrejS ::

Hmm meni tudi več ne hladi - po 8 letih na francozu, pa se mi je lani zdelo da slabo hladi, letos pa sploh več ne.
Upam da je samo plin treba napolnit.

Pyr0Beast ::

raje dofilat redno

ko enkrat tlak v sistemu tako pade, da je treba vakuumirat je samo sranje.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Zgodovina sprememb…

Gray_Warden_ ::

kje pa bi se dalo najceneje napolnit klimo? 70 eur se mi zdi rahlo neumno plačevat za polnenje plina, filter kabine pa sem zamenjal 3 tedne nazaj.


edit: klima zaenkart deuje še brezhibno vendar je avto star 6 let in mislm da bo okej če napolnim klimo, da bo delala še naslednjih 6 let=)
There are things that go bumping the night. We are the ones who bump back.

Zgodovina sprememb…

MadMax ::

Redno menjajte filtre in občasno tudi pozimi vsaj za nekaj trenutkov vklopite klimo (da se kompresor zavrti vsaj za 5 sekund) in to je vse.
Drugo je tralala.
Ne diraj lava dok spava.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

joze28 ::

NAš lokalnin mehanik mi je lani dofilal plin, pregledal tesnost... za 30€ z računom.

Steinkauz ::

Jst mam 12 let star avto, od tega ga sam lastim 4 leta, dvomim da je blo kdaj prej filano, še vedno hladi kot šus.

Vsako leto filat 8-O:|

Izbeglica ::

joze28 je izjavil:

NAš lokalnin mehanik mi je lani dofilal plin, pregledal tesnost... za 30€ z računom.


Kdo in kje?

Malajlo ::

Če po enem letu ne hladi, je lahko kriva tudi luknja zaradi kamna v kondenzatorju klime... Tam pušča...
Ampak imam raje luknjo od kamna na Fiatu kot "nekje" pri Škodi ali pa "nekaj narobe z elektroniko" pri VW.

steev ::

Jebeš luknjo na fiatu, če ti poči ojnica (kolegu prejšni teden). Jajc je jajc.
:|

Malajlo ::

A to je ojnica počila na Nisanu?

steev ::

Brez skrbi, da je fiat. Pa popravljam, počla je ročična gred. Jajc!
Da ne bom sam offtopic. Cene teh filanj se spreminjajo tudi s količino plina, ki ga je treba dofilat. Jaz sem plačal 48 eur v Kranju en mesec nazaj, pa mi nafilal 250 g plina (510 ven, 760 notr). Mislim da te osnovne ceno so ponavadi za do 150 g plina.
:|

Maxl ::

Na Vrhniki stane polnjenje klime (do 200g) pri Jeršinoviču 35€. Ugodnejše težko verjamem, da še kje dobiš...

steev ::

Pri tem, k sem jest filal, je mel 37 eur vendar do 150 g.
:|

yang ::

Ali je v Ljubljani kak mehanik, ki polni Fiata pod 40 EUR ?

Klima007 ::

Živjo!

Prodam kupon, v vrednosti 60€, za 40€. Kupon zajema strokovno čiščenje in polnjenje klimatske naprave v vašem avtomobilu + gratis sprej za armaturo. Kupon lahko vnovčite do 31. avgusta 2011 v vulkanizerstvu Godnjavec @ CO d.o.o.
Če je kdo zainteresiran naj me kontaktira na mail:

anej41@gmail.com

thecure ::

Živjo

V našem podjetju vam zamenjamo komplet klimatske cevi, katere so velikokrat vzrok,da klima ne hladi, kajti zaradi majhne luknjice v priključku ali fleksibilni cevi, lahko do onemoglosti dofilavate plin pa niste naredili nič drugega kot da so vas olajšali za 50€ +...v kolikor sem seznanjem v 5 letih nismo imeli reklamacije, je pa bistveno ceneje, če vam jo popravimo, kot pa da vam jo pri pooblaščenem servisu menjajo za novo...bodite previdni pri mehanikih, kajti imamo primere ko je mehanik zaračunal našo popravljeno cev za novo (hehe, jo je že naš mojster tako popravil da izgleda kot nova)

kontakt vam dam na ZS!

lp

MadMax ::

Puščanje cevi se, tako kot vse netesnosti, opazi pri vakumiranju.
Vakumiranje pa je predpogoj kvalitetnega polnjenja.
Torej v vašem podjetju vsako leto poleg ostalih posegov na klimatskem sistemu preventivno menjate še vse cevi? ;)

Saj lepo, da se napiše kako opozorilo pred šalabajzarji in oderuhi.
Ampak registrirat se na forum samo z namenom prikritega oglaševanja pa ni lepo.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Pyr0Beast ::

Vakuumiranje ni test za netesnost.


Tak test se izvaja s filanjem z dušikom.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

thecure ::

@madmax
prvič, moj namen ni bilo nikakršno oglaševanje in tudi z nekim drugim nemenom sem se učlanil na forum!! Ne metat vse v isti koš...hotel sem pač pomagat ljudem, da jih,že tako dragi mehaniki ne udirajo še bolj..itak je pa potrebno, cev sneti iz avtomobila in jo prinesti seboj..mi pač nismo mehaniki! popravimo pa cev z veseljem :P
ne zastopim kaj si mislil z vakumiranjem..če plin uhaja iz sistema je zagotovo kriv priključek ali cev!

Pyr0Beast ::

Če plin uhaja iz sistema so lahko kriva tudi tesnila v kompresorju ali pa še kakšna druga poškodba.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

MadMax ::

Drži glede testa z dušikom.
Vendar: dejansko se izvaja le v večjih sistemih, kjer je že cena nekaj desetih kg plina mnogo višji strošek od testa z dušikom. Izvaja se pri recimo kamionskih hladilnikih in podobnim.
V avtih, kjer ni niti pol kile plina pa se ne izvaja, ker ni računice.

Glede tesnosti z vakumiranjem:
če v minuti ali dveh pade podtlak iz -1 na -0,8bar bo zadeva po polnjenju najverjetneje delala še vsaj 2, najbrž tudi 3 leta.
Tako je strošek polnjenja nekaj deset evrov na dve leti bolj smiseln kot razdiranje sistema ter menjave tesnil na kompresorju ali menjave hladilnika.
Poškodbe cevi so pri normalni uporabi bolj redke, če ne gre za konstrukcijski feler.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Pyr0Beast ::

Ker ni računice ?
wtf

Zakaj potem sploh vakumirati, ker je nepotrebno delo ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

MadMax ::

Za test z dušikom rabiš dodatno opremo in seveda še sam dušik. To stane.

Tudi po testu z dušikom je potrebno vakumirat.
Zakaj se vakumira pa sam dobro veš in me ni treba podpikovat, ane? 8-)
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Pyr0Beast ::

Dodatno opremo, daj se hecat. Preko iste aparature kakor (do)filaš plin nafilaš notri tudi dušik.

Sam dušik je pa poceni.


Ja, vem zakaj se vakuumira.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

MadMax ::

A bejž no, vse se pri dnarju konča, pa če je še tako malo vredno.
Sam veš, koliko stanejo termobužirke, spajka in ceneni spajkalniki, pa razne sponke in konektorji. Pa je še vedno 90% precvikanih žic samo zavezanih in oblepljenih z izolirtrakom (tudi krep selotejp ni neznan celo malce bolj "priznanim" mojstrom...).
Da o bakrenih tesnilih ne govorim, 300-stopinjski silikon ftw.
Železen drat namesto objemk.
Nisi od včeraj, vse to si že videl, sem prepričan.

Zakaj torej komplicirat z dušikom, medtem ko so cene polnjenja že itak konkurenčno zbite?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Pyr0Beast ::

Sem videl ampak tega ne prakticiram. Na raven šalabajzerjev se ne bom nikoli spuščal.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

MadMax ::

Nisem namigoval da prakticiraš ti, ampak da se prakticira, žal.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Polnenje avtoklime (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8127887 (10540) WizzardOfOZ
»

Nateg na servisu? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6915936 (13343) mat xxl
»

Težava klimatske napravae

Oddelek: Loža
163312 (2886) #000000
»

1.9 TDI 130 KM - začele so se težave... ali pač ne? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9134761 (18189) cleanac
»

Panasonic klima problem hlajenja.

Oddelek: Loža
405709 (5055) Mare2

Več podobnih tem