» »

Nateg na servisu?

Nateg na servisu?

«
1
2

Zvitež ::

Pozdravljeni,
Stvar je sledeča: v avtu mi je crknila klima, zato sem ga odpeljal na servis, kjer so dopolnili plin. Čez 1 teden klima spet ni delovala, zato sem ga spet peljal na servis, kjer so mi menjali kompresor in dopolnili plin, a glej ga zlomka, klima je čez par dni spet "spustila". Najbolj pa me pri vsem tem moti, da so mi vrnili kompresor, ki je imel zbrisano nalepko (morda je bil moj še delujoč...?). Serviser mi je, ko sem ga povprašal o nalepki zatrdil, da je sama zbledela (zanimivo, na bolhi imajo vsi rabljeni kompresorji lepo vidne nalepke, umazanija pa je povsod razen na mestu nalepke). Avto je spet na servisu.

 Nalepka

Nalepka



Pa še bonus: račun sem dobil napisan na roke..

Torej: ali je možno, da nalepka na kompresorju klime zbledi sama od sebe?

Hvala za pomoč in lep pozdrav!

[D]emon ::

Tole meni zgleda zbruseno, ne zbledelo.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.

Zvitež ::

In kaj lahko storim? Dejstvo je, da so mi menjali kompresor, ki mogoče ni bil potreben menjave (klima še vedno ne deluje). Sedaj mi bo pa najverjetneje hotel računati še kakšen hladilnik (killer) in seveda montažo. Ob enem pa so si prisvojili moj stari kompresor (ne vem zakaj bi sicer brusil tablico/nalepko)...

Map ::

Mogoče zahtevaš sliko tablice novega, pravkar vgrajenega?

Zvitež ::

Saj v avtu mislim da je nov, a moti me, da so ga zamenjali, a brez potrebe (prejšnji je bil očitno delujoč, da so mi vrnili drugega z zabrisano nalepko, ob enem pa menjava ni rešila problema :/

bambam20 ::

Zvitež je izjavil:



Torej: ali je možno, da nalepka na kompresorju klime zbledi sama od sebe?



Ne. Ni šans, da zbledi.

kakšen servis pa je tole? Meni se zdijo eni čudaki.

Mare2 ::

Pri meni so na dveh servisih rekli, da je treba zamenjat kompresor (cca 800 EUR skupaj z delom, originalni VW del je celo 1000 EUR).

Našel sem "majstra" po priporočilu prijatelja, ki zna kompresor razdreti in zamenjati del (mislim da je bilo neko stikalo pa preklopnik).

Narjen. Kompresor je še vedno original, vse lepo dela. :)
Hvala enmu kolegu, ki mi ga je priporočil.

Seveda za normalno ceno. Če kdo rabi, lahko na privat. Gre pa za okolico Ljubljane.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Zvitež ::

Mare2 je izjavil:

Pri meni so na dveh servisih rekli, da je treba zamenjat kompresor (cca 800 EUR skupaj z delom, originalni VW del je celo 1000 EUR).

Našel sem "majstra" po priporočilu prijatelja, ki zna kompresor razdreti in zamenjati del (mislim da je bilo neko stikalo pa preklopnik).

Narjen. Kompresor je še vedno original, vse lepo dela. :)
Hvala enmu kolegu, ki mi ga je priporočil.

Seveda za normalno ceno. Če kdo rabi, lahko na privat. Gre pa za okolico Ljubljane.


Škoda, da tega nisem vedel prej. Očitno bo tudi moj stari kompresor, ki so si ga prisvojili nekdo popravil in lepo prodal naprej, meni pa kljub novemu klima še vedno ne dela xD

bambam20 je izjavil:

Zvitež je izjavil:



Torej: ali je možno, da nalepka na kompresorju klime zbledi sama od sebe?



Ne. Ni šans, da zbledi.

kakšen servis pa je tole? Meni se zdijo eni čudaki.


Že po tem da za takšno vsoto ne izdajo računa bi se moral obrniti stran. Vsaka šola nekaj stane, ta bo očitno kar dosti :S

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Zvitež ()

FTad ::

Kot sem ze veckrat vprasal, a vi nikoli ne preverite, komu greste na servis? Nimate nobenih prijateljev, ki bi vam znali priporociti nekoga, ki je preverjeno ne-nategun?

bambam20 ::

FTad je izjavil:

Kot sem ze veckrat vprasal, a vi nikoli ne preverite, komu greste na servis? Nimate nobenih prijateljev, ki bi vam znali priporociti nekoga, ki je preverjeno ne-nategun?



Hnn,, pri servisiranju avtomobilskih klim je nenormalno veliko nateugnov, ki znajo samo zaračunat, kar je res čudež.

Zvitež ::

Najbolj mi gre v nos, da je vedno treba plačati polnjenje klime, ko le ta po neuspešnem servisu spusti...

Kaj pravite, je sploh kaj v moji moči? Ali mi ostane samo da plačam še ta servis in se ne vračam več tja?

solatko ::

Kaj, ko bi sporočil še za kateri servis gre!
Delo krepa človeka

N0t0ri0us ::

Tista nalepka je res zbledela če me vprašaš. Tam kjer se nalepka še drži je spodaj še čista kovina, na robovih pa je odstopila in se je spodaj nabrala umazanija.

Kakorkoli obnovljeni deli običajno izgledajo kot novi.. ne pa kot da so dali čez 2 svetovni vojni.

Kristijan00 ::

Naprat je treba šefa ;)

#000000 ::

Čak menjali so ti kompresor z novim ? Ki ima zbledelo nalepko ? al so ti menjali z rabljenim kao dobrim ?

darkolord ::

Kot jaz razumem, so mu v avto vgradili nov kompresor, vrnili so mu pa njegovega (?!) starega.

Ker napaka ostaja, sumi, da so mu kompresor menjali brezveze in da je njegov stari bil še vedno delujoč. Ker ima pa ta stari "zbledelo" nalepko, ne more niti preveriti, če so mu res vrnili njegovega.

Da bi nalepka tako enakomerno "zbledela", je sicer možno, ne najdem pa nobenega takega na netu - tudi tisti predjamski imajo še intaktne nalepke.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Zgodovina sprememb…

K0l1br1 ::

Če so menjali na pamet, naj kompresorje zamenjajo nazaj,
saj očitno niso popravili nič.

Tilen ::

To je sedaj problem, ker ima OP verjetno pokvarjen kompresor, tudi, če ga pred menjavo mogoče ni imel. Težko namreč dokaže, da kompresor, ki ga je dobil, ni njegov.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

SambaShare ::

N0t0ri0us je izjavil:

Tista nalepka je res zbledela če me vprašaš. Tam kjer se nalepka še drži je spodaj še čista kovina, na robovih pa je odstopila in se je spodaj nabrala umazanija.


Tole je rezultat brušenja, kakšno odstopanje nalepke no.

mat xxl ::

Žalostno, da ne navede kateri servis v spoštovanje in dobro ostalih......

Sam povem za primer nekega servisa , ne bom ga imenoval lokacija malo še naprej od Ljubljana Zavrh, od zloglasne Lipe.. Znanec je tja peljal avto na popravilo klime, niso hotli nič reči, on pa ni imel denarja za menjavio kompresorja, zato so mu rekli, da pripelje in mu za neko npormalno vsoto točno povedo, kaj je hin. Ga kličejo po 2 urah, da je kompresor in človek jim je rekel, da pride po avto, plača, kar so zmenjeni diagnostiko in pripelje na menjavo kompresorja enkrat po plači. No vse OK zgledalo korektno.

Potem pa pelje tega 10 let starega VW na reden servis oljček pa filtri pa to, vse ostalo je delalo bp. In pride po avto in mehanik, ki šravfa vse po spisku, mu reče, ja sva se zmenila za tok pa tok, pa veš kaj bo 80 več, sem ti še klimo zrihtal, je odletel en regulator, sem šel nekam ponj original Diavia paše na VW je bil del 40 eur pa še 40 za menjavo. In klima mu je delala nadaljna 2 leti bp, potem je prodal avto.

Tako, da v premislek ............ se je pa to dogajalo ene 5 let nazaj.

#000000 ::

mat xxl je izjavil:

Žalostno, da ne navede kateri servis v spoštovanje in dobro ostalih......

Sam povem za primer nekega servisa , ne bom ga imenoval lokacija malo še naprej od Ljubljana Zavrh, od zloglasne Lipe.. Znanec je tja peljal avto na popravilo klime, niso hotli nič reči, on pa ni imel denarja za menjavio kompresorja, zato so mu rekli, da pripelje in mu za neko npormalno vsoto točno povedo, kaj je hin. Ga kličejo po 2 urah, da je kompresor in človek jim je rekel, da pride po avto, plača, kar so zmenjeni diagnostiko in pripelje na menjavo kompresorja enkrat po plači. No vse OK zgledalo korektno.

Potem pa pelje tega 10 let starega VW na reden servis oljček pa filtri pa to, vse ostalo je delalo bp. In pride po avto in mehanik, ki šravfa vse po spisku, mu reče, ja sva se zmenila za tok pa tok, pa veš kaj bo 80 več, sem ti še klimo zrihtal, je odletel en regulator, sem šel nekam ponj original Diavia paše na VW je bil del 40 eur pa še 40 za menjavo. In klima mu je delala nadaljna 2 leti bp, potem je prodal avto.

Tako, da v premislek ............ se je pa to dogajalo ene 5 let nazaj.


In tud ti nimaš jajc da bi napisal Ime servisa ?

mene če bi nategnu serviser bi ga napisal

mat xxl ::

Sem napisal dokaj točno lokacijo me pa ni strah ime servisu je BExx pač se ve BE za ovce strič ..... odtipkaj v imenik BE** pa kraj Zavrh ;). So pa znani....

Sicer kompresor je bil sigurno zanič samo je še kar pol delal ene 50.000 km ;).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mat xxl ()

#000000 ::

mat xxl je izjavil:

Sem napisal dokaj točno lokacijo me pa ni strah ime servisu je BEJA pač se ve BE za ovce strič .....



AHAH aja spregledu sorry.

No ja je pa res diagnostika se plača, pač prdneš tistih 20-50 eur za diagnostiko pol pa vozi kamor ti je volja.

Hec je namreč v tem da imaš v Slo en kup enih hepanov, ki dejansko cca vedo kaj je narobe z vozilom ampak krožijo od kozolca do kozolca kjer se malo šraufa, ter sprašujejo, Jeli majstore, kaj bo ovo bilo, da nije do onoga il ovoga itd, ko obere ene pet takih punktov dejansko nekako ve kaj je narobe in to za free, nakar ima on nekega svojega jarana ki bo to zamenjal za 20 eura + materijal. Zato so legit mehaniki začel računat diagnostiko, v razne firme pa taki fantini niti stopit ne upajo, ker pol bo pa skupo u pićku mater. + prištej še švercarje pa si zmagu.


BTw a je kdo tolk star tlele da se spomni Aixner auto prec čez ljubelj ? V bistvu dolenčka Jožeta :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000000 ()

korenje3 ::

Zvitež je izjavil:

Pozdravljeni,
Stvar je sledeča: v avtu mi je crknila klima, zato sem ga odpeljal na servis, kjer so dopolnili plin. Čez 1 teden klima spet ni delovala, zato sem ga spet peljal na servis, kjer so mi menjali kompresor in dopolnili plin, a glej ga zlomka, klima je čez par dni spet "spustila". Najbolj pa me pri vsem tem moti, da so mi vrnili kompresor, ki je imel zbrisano nalepko (morda je bil moj še delujoč...?). Serviser mi je, ko sem ga povprašal o nalepki zatrdil, da je sama zbledela (zanimivo, na bolhi imajo vsi rabljeni kompresorji lepo vidne nalepke, umazanija pa je povsod razen na mestu nalepke). Avto je spet na servisu.

 Nalepka

Nalepka



Pa še bonus: račun sem dobil napisan na roke..

Torej: ali je možno, da nalepka na kompresorju klime zbledi sama od sebe?

Hvala za pomoč in lep pozdrav!


hotel je prebrati nalepko, pa je umazanijo spucal z bencinom in s tem še tekst.

lahko da pušča kakšna cev...
Pentium I7 3770k@4,5Ghz; 16GB RAM@2133MHz; ASUS Radeon 6850 1GB;
SSD Kingston hyperX 240GB; 30" HPZR30w monitor;
BeQuiet! E9 580W; http://www.the-nox.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

#000000 ::

Za puščajočo cev ne menjaš kompresorja, večinoma :)

bolj mi tole diši na HITRA avtomehanika dno

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: #000000 ()

krneki0001 ::

Kaj delajo nateguni pri nas:

Prideš napolnit plin v klimo, pa ti nabijejo samo zrak pod pritiskom notri in zelo malo plina. Ti si tam v senci in testiraš klimo in se ti kompresor vklopi, potem ko se odpelješ pa ne dela več.
In pridweš nazaj, klima majster ti pove, da ti je šel kompresor. To ti lahko za 300 evrov oni takoj zrihtajo. Ampak dela je za en dan. Ti avto tam pustiš, oni pa nalepko zbrusijo, da se ne vidi, da je to tvoj bivši in samo plin napolnijo, pa zakasirajo naslednji dan 300 evrov + dodatno polnjenje.

Ravno to mi je danes kolega mehanik povedal, ker je polnil klimo nekemu bmw-jašu, kjer so mu na drugem servisu zatrjevali, da mu je šel kompresor in je prišel tip vprašat na "drugo mnenje".

Ker moraš klimo spraznit, da bi lahko kaj delal, so ven potegnili samo 30g plina, čeprav je tip pol ure nazaj polnil klimo in naj bi mu dali 450g plina notri. Po ponovnem filanju in resničnem polnjenju 540g plina, je klima normalno delovala in nobene napake na kompresorju ni bilo.

Zgodovina sprememb…

Ishmael ::

Šalabajzerji. Kompresor klime crkne samo zaradi premalo olja - če je nekje vse olje spustilo. Če ni plina ima zaščito.

OldSkul ::

Jaz sem se učil na napakah in sedaj pred servisom sam pregledam po forumih kakšna bi lahko bila napaka in kateri del je problematičen. Sicer si lahko na servisu neprijetno presenečen, ker nekateri bi menjali kar vse po spisku in po možnosti še z dragimi originalnimi deli.

Nekaj dni nazaj so mi na volvotu menjali kompresor klime. Ampak sem vedel kje je napaka (sklopka kompresorja na visoki temperaturi ni več zagrabila, tako da kompresor ni delal) in sem na svoj riziko na ebayju kupil rabljen kompresor z isto serijsko številko. Po montaži, klima spet dela tako kot mora. Za kompresor sem dal cca. 50 EUR+poštnina.

Skratka nauk te zgodbe je - preveriti na internetu kaj bi lahko bila napaka. Če si siguren, da je pokvarjen točno določen del, ga nabavi rabljenega na internetu. To velja za dražje dele, če je pa vse skupaj poceni, pa se telovadba z iskanjem rabljenih delov ne splača. So poceni tudi novi neoriginalni ali pa celo originalni deli.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: OldSkul ()

Scorpia ::

mat xxl je izjavil:

Sem napisal dokaj točno lokacijo me pa ni strah ime servisu je BExx pač se ve BE za ovce strič ..... odtipkaj v imenik BE** pa kraj Zavrh ;). So pa znani....

Sicer kompresor je bil sigurno zanič samo je še kar pol delal ene 50.000 km ;).


In kje tukaj vidis nateg? Prvo pises da so ocenili da je kompresor zanic, drugi je vspel vsposobiti toliko, da dela ampak, da je kompresor vseeno zanic?
Torej prvi servis je pravilno ocenil, ta drugmu pa je zaradi znanja in izkusenj, vedel vzrok odpovedi kompresorja...
////

fikus_ ::

Nekaj let nazaj je imel brat probleme s klimo. Je 2x šel do enega šalabajzerja, ki je 2x polnil plin, pa klime še vedno ni delala! Potem je šel na orginal servis, kjer so ugotovili, da je v klimi veliko preveč plina in da je elektromagnetna sklopka jermenice kompresorja pokvarjena. Če bi delala, bi bila klima na začetku sicer OK, ob tolikšni količini plina, kot jo je nafilal šalabajzer, pa bi se pokvaril kompresor!

c3p0 ::

Vsi filate pri nekih šalabajzekih, ki so tehnološko ostali v 90's? Sem bil nekje 2 meseca nazaj pri lokalnem vulkanizerju, na touchscreenu je izbral firmo/model avtomobila, priklopil 2 cevi, stisnil gumb in čez 40 minut je zadeva bila rešena.

bambam20 ::

krneki0001 je izjavil:



Ker moraš klimo spraznit, da bi lahko kaj delal, so ven potegnili samo 30g plina, čeprav je tip pol ure nazaj polnil klimo in naj bi mu dali 450g plina notri. Po ponovnem filanju in resničnem polnjenju 540g plina, je klima normalno delovala in nobene napake na kompresorju ni bilo.


Samo popravek. V kompresor od bMW-ja gre zagotovo več kot 540g plina, Če ga gre v Renaultov kompresor 705 gramov.

c3p0 je izjavil:

Vsi filate pri nekih šalabajzekih, ki so tehnološko ostali v 90's? Sem bil nekje 2 meseca nazaj pri lokalnem vulkanizerju, na touchscreenu je izbral firmo/model avtomobila, priklopil 2 cevi, stisnil gumb in čez 40 minut je zadeva bila rešena.


Vulaknizerji se naj raja držijo menjavanja gum, d abodo te pravilno premnotirane in scentirane! Zato pa je tako, ko ima skoraj vsak mehanik, vulkanizer za postranski zaslužek še klima napravo s katero pa ne zanjo delat, Potem ti ali napolnijo premalo ( klasika, kar ti ne moreš vedet in zaupaš mojstru, dodajo preveč barvila , ne zamenjajo olja ) Poznam enega avtoelektirčarja, ki klime polni tako, da ti kao napolni po regulitivu, v resnici pa ti napolni pomanjkljivo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Zvitež ::

O imenu ne bom javno, gre pa za manjšega serviserja v Šentjurju.
Dejstvo je, da: ali nimajo pojma o klimah in delajo nekaj na pamet, ali pa so me namenoma nategnili (zbrisana nalepka).. Morda celo kombinacija obojnega :D
Postavi se vprašanje, kaj lahko kot potrošnik sploh storim?

dj_uro ::

oprosti, morda se bo slišalo napačno;

DAVEK NA NEUMNOST...

Zakaj si nisi vzel 5 min in malo posurfal po internetu, za koga pravijo v tvoji regiji, da je dober.
Vsakemu kekcu pa res ni treba peljati, zaupati in dati denarja!
vw-klub.si

mikhaair ::

Inspekcija? Durs, ker ni racuna, za zacetek?

Zvitež ::

dj_uro je izjavil:

oprosti, morda se bo slišalo napačno;

DAVEK NA NEUMNOST...

Zakaj si nisi vzel 5 min in malo posurfal po internetu, za koga pravijo v tvoji regiji, da je dober.
Vsakemu kekcu pa res ni treba peljati, zaupati in dati denarja!


Kot sem napisal: draga šola

krneki0001 ::

bambam20 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:



Ker moraš klimo spraznit, da bi lahko kaj delal, so ven potegnili samo 30g plina, čeprav je tip pol ure nazaj polnil klimo in naj bi mu dali 450g plina notri. Po ponovnem filanju in resničnem polnjenju 540g plina, je klima normalno delovala in nobene napake na kompresorju ni bilo.


Samo popravek. V kompresor od bMW-ja gre zagotovo več kot 540g plina, Če ga gre v Renaultov kompresor 705 gramov.


V tanove klime gre pol manj plina, kot pa v zastarele renaultove (ali nissanove). Moj avto ima samo 370g plina recimo, pa hladi bolje kot prejšnji, ki je imel 650g.

Zgodovina sprememb…

Zvitež ::

mikhaair je izjavil:

Inspekcija? Durs, ker ni racuna, za zacetek?


To že, a še vedno moram sam kriti vse dosedanje stroške (torej najverjetneje nepotrebno menjavo kompresorja), zdaj mi bo še pa najverjetneje računal menjavo killerja, ki bi ga po pregledu spleta (vem, sedaj je too late) običajno preverijo najprej (neka tekočina, da se vidi če kje pušča...)

krneki0001 ::

V klimo se da barvilo in olje. Olje maže, barvilo pa se razliva, če klima pušča, da vidiš, kje pušča.

bambam20 ::

Zvitež je izjavil:

O imenu ne bom javno, gre pa za manjšega serviserja v Šentjurju.
Dejstvo je, da: ali nimajo pojma o klimah in delajo nekaj na pamet, ali pa so me namenoma nategnili (zbrisana nalepka).. Morda celo kombinacija obojnega :D
Postavi se vprašanje, kaj lahko kot potrošnik sploh storim?


Namenoma nateg. Mislim, da vem koga imaš v mislih.

krneki0001 je izjavil:



V tanove klime gre pol manj plina, kot pa v zastarele renaultove (ali nissanove). Moj avto ima samo 370g plina recimo, pa hladi bolje kot prejšnji, ki je imel 650g.


To pa nisem vedel.

krneki0001 je izjavil:

V klimo se da barvilo in olje. Olje maže, barvilo pa se razliva, če klima pušča, da vidiš, kje pušča.


ponavadi ti dodajo preveč barvila in prmealo olja. Treba šparat. itak ne moreš vedte, dokler ti kompresor ne začne delat težav.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

krneki0001 ::

c3p0 je izjavil:

Vsi filate pri nekih šalabajzekih, ki so tehnološko ostali v 90's? Sem bil nekje 2 meseca nazaj pri lokalnem vulkanizerju, na touchscreenu je izbral firmo/model avtomobila, priklopil 2 cevi, stisnil gumb in čez 40 minut je zadeva bila rešena.


40 minut čakaš na polnjenje klime? Kaj ima ta tvoj serviser prastaro napravo, ko mora še 35 minut vakumirat, da potem napolni klimo?

Novejše naprave imajo 10 minut vakumiranja, dvominutni test pritiska in potem polnjenje plina, olja in barvila, kar znese nekje še dodatno minuto, do minuto in pol. Vse skupaj okoli 15 minut.

In ja, že 15 let stare naprave so imele modele avtomobilov notri in si preko touch screena lahko izbiral avto.

bambam20 ::

@Zvitež

Mogoče bi bilo najbolje, da greš sem

http://avtoelektrika-grajzl.si/

krneki0001 je izjavil:



40 minut čakaš na polnjenje klime? Kaj ima ta tvoj serviser prastaro napravo, ko mora še 35 minut vakumirat, da potem napolni klimo?

Novejše naprave imajo 10 minut vakumiranja, dvominutni test pritiska in potem polnjenje plina, olja in barvila, kar znese nekje še dodatno minuto, do minuto in pol. Vse skupaj okoli 15 minut.

In ja, že 15 let stare naprave so imele modele avtomobilov notri in si preko touch screena lahko izbiral avto.


Dobro veš, da ima še veliko seriserjev prastare naprave, ki so jo kupili tam leta 2005 ali še prej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

krneki0001 ::

bambam20 je izjavil:

ponavadi ti dodajo preveč barvila in prmealo olja. Treba šparat. itak ne moreš vedte, dokler ti kompresor ne začne delat težav.


Olja je dovolj par gramov. Tako da zaradi tega ne bo komresor šel.

Največji problem je vakumiranje. Če je slabo zvakumirano in bo kondenz ostal v sistemu, bo šel kompresor v franže.

Zato sedaj nekateri dajejo pred tem en plin, ki veže vodo nase, nabijejo na 23barov pritiska in to naenkrat spustijo, da gre voda s plinom ven, potem pa šele začnejo z vakumizacijo.

Pero_SLO ::

To je vidno zbrušena nalepka... Naj ti dajo serijske podatke za novo vgrajenega in starega kompresorja. Zahtevajte predajo starih iztrošenih delov, saj so vaša last, za katere ste vi plačali! Prvič ko se vam zgodi kaj takega, samo stran od njih... Serviserjev je kolikor hočete in hodite k velikim priznanim podjetjem, kateri imajo ponavadi enake ali celo nižje cene servisev... Nam se ponavadi ne da ukvarjati in potem se jezimo na njih, ker se nam ni dalo poizvedeti malo o podjetju... Poceni "mutibariči" vas na koncu vedno dražje pridejo. Zahtevajte nekaj predračunov pri različnih serviserjih in primerjajte cene...

Podobno velja za nakup rabljenega vozila. Zahtevajte izjavo o lastnostih vozila s podpisom in žigom s katerimi ga oglašujejo(1. lastnik, slo poreklo, xxxxx km, nekarambulirano, ni ukradeno,...)

LP,
Peter

juroz ::

dj_uro je izjavil:

oprosti, morda se bo slišalo napačno;

DAVEK NA NEUMNOST...

Zakaj si nisi vzel 5 min in malo posurfal po internetu, za koga pravijo v tvoji regiji, da je dober.
Vsakemu kekcu pa res ni treba peljati, zaupati in dati denarja!

O mojem 'novem' serviserju ni nič napisanega na netu - majhen sp.
Medtem ko o prejšnjem precej hvale po forumih ampak oba avta, ko sem vozil k njemu, sem bil potem testni voznik in vsako popravilo je trajalo 14dni da je čisto rešilo. Včasih z večimi obiski nazaj.

dj_uro ::

verjamem... pač ''en'' primer...

drugače smo pa tako majhni (SLO), da če mi daš 24h bom o njem izvedel vse, kar me zanima...
vw-klub.si

darkolord ::

krneki0001 je izjavil:

40 minut čakaš na polnjenje klime? Kaj ima ta tvoj serviser prastaro napravo, ko mora še 35 minut vakumirat, da potem napolni klimo?

Novejše naprave imajo 10 minut vakumiranja, dvominutni test pritiska in potem polnjenje plina, olja in barvila, kar znese nekje še dodatno minuto, do minuto in pol. Vse skupaj okoli 15 minut
Misliš, da pred 20 leti še niso znali delati močnih vakuumskih črpalk? Čas vakuumiranja nima nobene povezave s tem.

Ne glede na to, ali uporabljaš analogno črpalko na cagar ali sodobno napravo s touch screenom, je minimalni čas vakuumiranja vsaj 15 minut, priporočeni (od proizvajalca klime/avtomobila/kompresorja) pa tudi 30 minut in več.

Poleg tega moraš počakati, da vidiš, če kje pušča. Če je puščanje počasno, tega NE BOŠ videl/zaznal v dveh minutah.

Ja, ravno o takih šalabajzerjih je v bistvu govora. Na touchscreenu naklikajo nekaj (najhitrejšo možno varianto), v 15 minutah je vse fertik in pokasirajo. Potem pa stvar čez nekaj dni spet neha hladit, potem je pa kar naenkrat fuč kompresor pa kiler pa še kaj.

krneki0001 je izjavil:

Olja je dovolj par gramov. Tako da zaradi tega ne bo komresor šel.
V celem sistemu je cca. deci do deci in pol olja.

Rutinsko (običajno polnjenje brez puščanja ali s počasnim puščanjem) se olja ne dodaja. Dodaja se ga pri menjavi katere od komponent ali ko je v sistem prišla vlaga - takrat je treba zamenjati čim večji delež olja.
spamtrap@hokej.si
spamtrap@gettymobile.si

Mare2 ::

darkolord je izjavil:


Ja, ravno o takih šalabajzerjih je v bistvu govora. Na touchscreenu naklikajo nekaj (najhitrejšo možno varianto), v 15 minutah je vse fertik in pokasirajo. Potem pa stvar čez nekaj dni spet neha hladit, potem je pa kar naenkrat fuč kompresor pa kiler pa še kaj.


Darko, ravno tak je eden na Masarykovi, križišče z Njegoševo, nek Avtocenter. Močno odsvetujem tako polnjenje klim kot centriranje gum.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

krneki0001 ::

darkolord je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

40 minut čakaš na polnjenje klime? Kaj ima ta tvoj serviser prastaro napravo, ko mora še 35 minut vakumirat, da potem napolni klimo?

Novejše naprave imajo 10 minut vakumiranja, dvominutni test pritiska in potem polnjenje plina, olja in barvila, kar znese nekje še dodatno minuto, do minuto in pol. Vse skupaj okoli 15 minut
Misliš, da pred 20 leti še niso znali delati močnih vakuumskih črpalk? Čas vakuumiranja nima nobene povezave s tem.

Ne glede na to, ali uporabljaš analogno črpalko na cagar ali sodobno napravo s touch screenom, je minimalni čas vakuumiranja vsaj 15 minut, priporočeni (od proizvajalca klime/avtomobila/kompresorja) pa tudi 30 minut in več.

Poleg tega moraš počakati, da vidiš, če kje pušča. Če je puščanje počasno, tega NE BOŠ videl/zaznal v dveh minutah.

Ja, ravno o takih šalabajzerjih je v bistvu govora. Na touchscreenu naklikajo nekaj (najhitrejšo možno varianto), v 15 minutah je vse fertik in pokasirajo. Potem pa stvar čez nekaj dni spet neha hladit, potem je pa kar naenkrat fuč kompresor pa kiler pa še kaj.

krneki0001 je izjavil:

Olja je dovolj par gramov. Tako da zaradi tega ne bo komresor šel.
V celem sistemu je cca. deci do deci in pol olja.

Rutinsko (običajno polnjenje brez puščanja ali s počasnim puščanjem) se olja ne dodaja. Dodaja se ga pri menjavi katere od komponent ali ko je v sistem prišla vlaga - takrat je treba zamenjati čim večji delež olja.


Ni res. Vsakič ko daš polnit (ali dopolnit) klimo, se pobere ven ves plin kar gaje še ostalo, da se sploh vidi, koliko ga je še v sistemu, pobere se ven barvilo in olje, potem pa se vakumira.

Vakumiranje ni zato, da bi videl, ali kje pušča, ampak zato, da pobere ven še vlago, če je slučajno notri. Ker vakumiranje deluje pri nekje -1 bar.

Potem pa se pa naredi test puščanja, ki nabije 23 barov pritiska in pri tem pritisku se takoj vidi, če klima pušča.

Ko je to dvoje opravljeno, se doda olje, barvilo in na koncu še ustrezno kilažo plina.

Nikoli pa se ne dodaja plina, olja ali barvila, vedno mašina vse ven pobere in na novo napolni.

Zgodovina sprememb…

c3p0 ::

krneki0001 je izjavil:


40 minut čakaš na polnjenje klime? Kaj ima ta tvoj serviser prastaro napravo, ko mora še 35 minut vakumirat, da potem napolni klimo?

Novejše naprave imajo 10 minut vakumiranja, dvominutni test pritiska in potem polnjenje plina, olja in barvila, kar znese nekje še dodatno minuto, do minuto in pol. Vse skupaj okoli 15 minut.

In ja, že 15 let stare naprave so imele modele avtomobilov notri in si preko touch screena lahko izbiral avto.


Mašina je zgledala precej nova :). Pripomb nimam. Krajše polnjenje je tem obrtnikom le voda na mlin, saj se mašina prej sprosti za naslednjo stranko.

Pa verjetno imajo različni avtomobili različno plina - ugibam.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Klima problem, Megane 1.5dci, l'11.

Oddelek: Na cesti
261433 (728) BorutK-73
»

Polnenje avtoklime (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7715465 (10358) bambam20
»

1.9 TDI 130 KM - začele so se težave... ali pač ne? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9127724 (11152) cleanac
»

Polnjenje avtoklime

Oddelek: Loža
298145 (7276) tx-z
»

Polnjenje klime pri avtu

Oddelek: Loža
4817013 (15622) MadMax

Več podobnih tem