» »

Servis avta

Servis avta

««
«
1 / 6
»»

Mitch ::

Glede na to, da letno prevozim manj kot 5.000 km ali je smiselno peljati avto vsako leto na uradni servis in zapraviti več kot 200€? Verjetno ne bi bilo nič narobe če bi šel enkrat na leto in pol ali celo dve leti? Nova motorna olja so verjetno že dovolj kvalitetna da zdržijo več kot leto dni?

Mare2 ::

Pa sam zamenjaj. :)

Kupiš preko spleta.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

K0l1br1 ::

Pri 5000 km je škoda olja 1x letno, se bi pa splačal en dober bicikl.

Magic1 ::

Jaz menjam na dve leti pred zimo. Itak je največji problem čez zimo zaradi nizkih temperatur. Seveda je tudi odvisno od tipa vožnje. Ali so kratke in koliko težko nogo imaš.
Magic

p0ki ::

Pa ce mas garancijo
"As far back as I can remember, I always wanted to be a gangster"

K0l1br1 ::

Za tistih 100 EUR za olje in filtre 1x letno se ne splača razmišljati, glede na to,
da je avto stal 200x več.

Ganon ::

p0ki je izjavil:

Pa ce mas garancijo


Ni pomembno.

Mitch, avtomobila ne servisiraj pri pooblaščencih.

Pinturicchio ::

Jaz olje menjam na 20-25000km in nič prej. Nova olja so kvalitetna in jih ni potrebno prej menjevati. Meni celo v servisni knjigi piše da lahko olje menjam pri 30000km.

Zgodovina sprememb…

k--p ::

IMO če imaš garancijo, potem določeni zahtevajo pooblaščeni servis, da se le-ta ohrani.

Če je nimaš, bi jaz manjal na 15k-20k (odvisno od avta) in ne nujno vsako leto.

K0l1br1 ::

Pinturicchio je izjavil:

Jaz olje menjam na 20-25000km in nič prej. Nova olja so kvalitetna in jih ni potrebno prej menjevati. Meni celo v servisni knjigi piše da lahko olje menjam pri 30000km.

Marsikaj marketing napiše.

feryz ::

Kako to misliš, marketing?
Jaz imam servis na 30 000 km in se tega tudi držim. Je pa res, da je bilo olje pri 30 000 km relativno novo, se pravi staro manj kot pol leta. Pa še opozorilo za manjko njega je utripnilo parkrat. Se pravi, da ga avto ravno prav požre, da zdrži do servisa.

darksamurai ::

Slovenski forum strokovnjaki bi olje menjali vsak mesec ali na 1000 km. Pa na 30k bi menjali še olje v menjalniku, ker menda stane samo 60€... In potem ti car "loverji" za 5000km letno za servis zapravijo 800€.

Nova olja imajo drugačne dodatke, kot tista pred +10 leti. Nove mašine bodo ob servisnem intervalu 2 leti/ 30.000 km brez problema zdržale predvidenih 300k km. Že pri intervalu iz servisne knjižice so upoštevani farnostni faktorji.

BlaY0 ::

k--p je izjavil:

IMO če imaš garancijo, potem določeni zahtevajo pooblaščeni servis, da se le-ta ohrani.

Garancija ni problem, problem so razna dodatna jamstva, kjer se proizvajalec ali prodajalec/distributer lahko izmislijo neke bedne pogoje ala notri mora biti točno določeno olje etc. Zato pa delaš na pooblaščencu samo bare minimum, se pravi menjavo olja in oljnega filtra, ki ju sam prineseš. Zračni filter pa filter potniške kabine ti ne bodo menjali če bosta oba relativno "čista". Jaz recimo predem grem na servis to zamenjam ter poslikam (s serijskimi vred) sam, potem pa tam rečem naj preverijo, če je "še" OK. In jasno je še OK ;) Če bi se pa slučajno zgodilo (enkrat se je), da bi mi nov filter zamenjal ker hočjo pač služit, pa zahtevam da mi dajo nazaj starega in potem preverim serijske...

darksamurai je izjavil:


Nova olja imajo drugačne dodatke, kot tista pred +10 leti. Nove mašine bodo ob servisnem intervalu 2 leti/ 30.000 km brez problema zdržale predvidenih 300k km. Že pri intervalu iz servisne knjižice so upoštevani farnostni faktorji.

Če imaš jamstvo proizvajalca in za to jamstvo pogoj, da vsako leto menjaš olje, potem ga pač moraš menjat...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

hojnikb ::

če je avto star, to sam zamenjaš za manj k 50EUR (za kakšen atmosferski bencinar te pride cca 30EUR menjava olja in filtra)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

K0l1br1 ::

še za dizla je prišlo 36 EUR filter + aral olje

dzinks63 ::

V firmi imamo dva nova Trafika 1.6d biturbo s 140km, redne servise imata na 40000 km. Pravkar sta jih oba naklepala in opravila prvi servis. Do sedaj vse bp. Bomo videli kaj se bo dogajalo po 300000 km+, če bo tema še takrat aktivna in aktualna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dzinks63 ()

Miha 333 ::

Pa saj je interval predpisan kot število kilometrov ali časovno obdobje, kar je prej. Na primer 20.000 km ali 1 leto. Pač se tega držiš, ne vem kaj tu ni jasno.

hojnikb ::

nekateri bi radi odkril novo znanost i guess.
#brezpodpisa

DOOM_er ::

jaz imam Clio II bilabong, letno naredim 10 - 15k servis delam enkrat na dve leti, zaenkrat čisto nič crknilo ali šlo po gobe *knocks on wood*
Robots will steal your job. But that's OK

Dr_M ::

hojnikb je izjavil:

nekateri bi radi odkril novo znanost i guess.



Ja, avta seveda ni treba servisirat in vzdrzevat, tehnicni pregled je pa samo zato, da nam tezijo in stroske delajo. Garancija za avto je popolnoma nepomembna, ksno stvar ze doma z macolo nazaj prbijes, ce kaj stran pade, ce pa ne gre, gres pa na pooblascenca s tozbo grozit, da ti morajo avto zrihtat, pa se placat odskodnino.

/s off

Slovenski forum strokovnjaki bi olje menjali vsak mesec ali na 1000 km. Pa na 30k bi menjali še olje v menjalniku, ker menda stane samo 60€... In potem ti car "loverji" za 5000km letno za servis zapravijo 800€.


Gostilniski strokovnjaki sploh ne menjate olja, ampak samo obcasno malo dolijete, kar je pri roki.
Menjalnik itak ni del avta in olja sploh ni treba menjat. Pravtako zavornega olja ne. Brez veze.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dr_M ()

69charger ::

Olje pa filter nimata kej bit več kot 40€ pa še zračnega zraven vržeš pa kakšnega kabinskega, tud stanejo po manj kot 10€ na komad pa je to to. Pa na vsake par let kakšen bencinski pa pregled ostalih zadev.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?

mikhaair ::

k--p je izjavil:

IMO če imaš garancijo, potem določeni zahtevajo pooblaščeni servis, da se le-ta ohrani.

Če je nimaš, bi jaz manjal na 15k-20k (odvisno od avta) in ne nujno vsako leto.


Servis lahko delas v katerikoli avtomehanicni delavnici po navodilih proizvajalca s predpisanimi deli. Le ta ti postemplja knjizico in garancija se vedno velja.

BlaY0 ::

Garancija ja, ne pa tudi dodatno jamstvo proizvajalca, ki ga le ti dandanes zelo radi oglašujejo kot garancijo ki pa to ni.

m0LN4r ::

Severno od slovenije se ze dolgo let menjava olje na 30.000km pa ti avti po dveh velikih servisih se veselo brnijo po balkanu potem.
Tako da ja.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Magic1 ::

Starejše kot je avto, pogosteje mu je treba olje menjat. Pač nov avto zdrži komot 20kkm. S deset let starim pa ne boš šel menjat olje na 20kkm, razen če te boli zanj. Ne vem pa kako je danes s starostjo olja, ne vem če je priporočljivo čakat več kot dve leti na menjavo ob malo prevoženih kilometrih.
Magic

BlaY0 ::

m0LN4r je izjavil:

Severno od slovenije se ze dolgo let menjava olje na 30.000km pa ti avti po dveh velikih servisih se veselo brnijo po balkanu potem.
Tako da ja.

Klio je imel v SLO že 10 let nazaj cikel 30k oz 2 leti. Se še prav spomnim... prve dve leti je bilo vse OK, po prvem rednem servisu pri pooblaščencu pa so se začele težave ;((

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

alexmarsic ::

Me presenečajo kar odgovori. Jaz nima veze ali je avto nov ali ne na mojih avtih se olje menja na 10-15k. Pa načeloma menjavam tudi 2 - 3x na leto olje za 50€ ki me stane menjava ne bom umrl. Drugi avto ki pa zdaj v enem letu ni naredil niti 2000km sem mu po 1 letu menjal olje.

Lahko govorijo da je olje bolj vzdržno resnica je drugačna in sicer to da je večina olja obnovljena oz. prefiltrirana in dodani aditivi v njih.

No saj so vaši avti delajte kar hočete =)

Borut H ::

Magic1 je izjavil:

Starejše kot je avto, pogosteje mu je treba olje menjat. Pač nov avto zdrži komot 20kkm. S deset let starim pa ne boš šel menjat olje na 20kkm, razen če te boli zanj. Ne vem pa kako je danes s starostjo olja, ne vem če je priporočljivo čakat več kot dve leti na menjavo ob malo prevoženih kilometrih.


Bo kar držalo kar praviš, se strinjam. Menjam raje na vsakih 10kkm ampak to opravim sam.

blackbfm ::

Lahko govorijo da je olje bolj vzdržno resnica je drugačna in sicer to da je večina olja obnovljena oz. prefiltrirana in dodani aditivi v njih.


vir?

Miha 333 ::

Ja precej je sigurno recikliranega, to je splošno znano. Iz tega je predvsem osnova oz. bazno olje, nato dodajo nove aditive in detergente in imaš novo olje.

#000000 ::

Mitch je izjavil:

Glede na to, da letno prevozim manj kot 5.000 km ali je smiselno peljati avto vsako leto na uradni servis in zapraviti več kot 200€? Verjetno ne bi bilo nič narobe če bi šel enkrat na leto in pol ali celo dve leti? Nova motorna olja so verjetno že dovolj kvalitetna da zdržijo več kot leto dni?



Če je avto v garanciji, potem uradni, če ni manjaš sam kar verjetno ne znaš drugač nebi spraševal, pač najdeš nekoga ki ti menja olje in filtre tud mikrofilter je treba menjat, ker drugač ti bo kabina smrdela pač klima rabi nov filter vsako sezono drugač zna smrdet.

Če nimaš nikogar ki bi ti znal v tvoji bližini, pač kontaktiraj najbližjega znanlca iz te teme, pa naj ti on menja, problem rešen, euri pršparani :) edin če ni več v garanciji, če je si obsojen na uradnega. In ja fajn je bit poleg ko ti menjajo olje, da vidiš da so ga res zamenjal.

krneki0001 ::

Pinturicchio je izjavil:

Jaz olje menjam na 20-25000km in nič prej. Nova olja so kvalitetna in jih ni potrebno prej menjevati. Meni celo v servisni knjigi piše da lahko olje menjam pri 30000km.


Samo še debili to počnejo. Vsak dober serviser ti bo povedal, da je servisni interval sicer res 30.000km, ampak da menjaj pri 15.000km, pri avtomobilu z DCI motorjem pa kar na 10.000km.

In ne olja niso nič dost boljša, kot so bila 10 let nazaj. Imaš pa danes veliko večjo verjetnost da boš dobil ponaredke olj, ki pa so zelo zelo vprašljive kakovosti (ja, tudi na uradnih servisih se ti to lahko zgodi).

krneki0001 ::

darksamurai je izjavil:

Slovenski forum strokovnjaki bi olje menjali vsak mesec ali na 1000 km. Pa na 30k bi menjali še olje v menjalniku, ker menda stane samo 60€... In potem ti car "loverji" za 5000km letno za servis zapravijo 800€.


V moji knjigi od avta piše:
- 12 do 15k kilometrov za olje v motorju ali enkrat na leto, če niso doseženi kilometri
- 60k kilometrov v menjalniku in diferencialih ali enkrat na 4 leta, če niso doseženi kilometri,

ob pripisu, da če motor dela večino časa pod večjimi obremnitvami, je potrebno intervale skrajšati za polovico. V menjalnik mojega avta gre pa samo 10 litrov olja.

Zgodovina sprememb…

Miha 333 ::

60k km za olje v menjalniku - to je avtomatik? Ker do zdaj je še pri vseh avtih, ki smo jih imeli, bilo olje v menjalniku trajno, se pravi ga ni potrebno menjati. Eden od teh je šel od hiše pri 23 letih in 400k km, pa je menjalnik bil še vedno brezhiben.

darkolord ::

V menjalnik mojega avta gre pa samo 10 litrov olja.
?

Sami ::

Olje na vseh avtomobilih pri hiši menjam na 10k km (diesel in bencin), čeprav v servisni piše na 30k km ali eno leto, je to overkill.

Olje v menjalniku pa menjam na 100k km, da bi bilo olje v menjalniku trajno pa 1. slišim :D
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

cleanac ::

A ne bi raje menjali pred vsako vožnjo? Verjetno je res, da je pogostejša menjava bolje vpliva na delovanje in življenjsko dobo, ampak tu je tudi vprašanje na kateri točki, se to izplača. Jaz menjavam na 30k km, kot to zahteva proizvajalec in ne opazim nekega prikrajšanja.

feryz ::

Torej ne poslušaš dobro.
Da, olje je trajno v popolnoma avtomatskih menjalnikih (in navadnih).
V delno avtomatskih pa se res menja na 60 kkm in razlika pri menjanju je občutna.
V motorjih pa se menja po novem na 30 kkm. Zakaj bi nalival prej, če ni treba? Servis je 200 - 300 evrov (ni samo olje). OK, če imaš avto za spomenik, potem lahko prej, da bi pa naredil 7 - 10 servisov na leto, je pa malo dosti (pri 10 kkm).

Utk ::

Jaz sem kupil že dva avta, ki sta imela kot nova interval 30 kkm in 2 leti, in tako seveda piše tudi v servisni knjižici, in pri obeh so čez leto ali dve pri novih interval skrajšali na 15 kkm in eno leto, verjetno z razlogom. Tako da na to foro me dobili več ne bojo. 15 kkm je maksimum, dokler se tehnologija bistveno ne spremeni in to je to. Sej do 150 kkm ne bo neke razlike, potem bo pa začel žlampat olje.

Sami ::

feryz je izjavil:

Torej ne poslušaš dobro.
Da, olje je trajno v popolnoma avtomatskih menjalnikih (in navadnih).
V delno avtomatskih pa se res menja na 60 kkm in razlika pri menjanju je občutna.
V motorjih pa se menja po novem na 30 kkm. Zakaj bi nalival prej, če ni treba? Servis je 200 - 300 evrov (ni samo olje). OK, če imaš avto za spomenik, potem lahko prej, da bi pa naredil 7 - 10 servisov na leto, je pa malo dosti (pri 10 kkm).


V servisni knjižici pri vseh treh avtomobilih mi piše, da se olje v menjalniku menja na 100k km, po menjavi se je občutno lepše prestavljalo....ne predstavljam si da bi imel olje v menjalniku 500k km...to ne gre skupaj.

Zakaj bi nalival in menjal prej??? Ker imam rad svoj motor in želim, da mi avtomobil deluje bp, do sedaj z motorjem še nobenih problemov. Z vsakim mehanikom, ki sem se pogovarjal svetuje menjavo seveda prej kot 30k km....vsi pravijo da za sintetiko 15-20k km, če te boli k* za avto pa lahko menjaš tudi na 50k km....stvar posameznika.

Servis 200-300EUR, daješ noter olje oplemeniteno z zlatom? :D

Servis me povprečno pride 80-100EUR, bom preživel :D
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

fikus_ ::

Nekaj se morate zavedati, da npr. vožnja na DE avtocesti po 30 kkm v 6. prestavi naredi motor manj vrtljajev kot npr. v SLO, kjer se vozimo po regionalkah v 4. ali 5. prestavi.
Tako da, če je je predpisan interval 30 kkm, je v DE OK, za SLO pa je verjetno bolje prej menjati olje.
Olja so bolj kvalitetna (več aditivov) kot pred 20+ leti, vendar so novi motorji bolj obremenjeni in tudi rabijo boljša olja, sploh kakšni turbo motorji.

Invictus ::

Miha 333 je izjavil:

60k km za olje v menjalniku - to je avtomatik? Ker do zdaj je še pri vseh avtih, ki smo jih imeli, bilo olje v menjalniku trajno, se pravi ga ni potrebno menjati. Eden od teh je šel od hiše pri 23 letih in 400k km, pa je menjalnik bil še vedno brezhiben.

To vsi nabijajo, celo mehaniki.

Ko sem letos zamenjal olje v menjalniku (ročnem), se bistveno lepše predstavlja. Celo mehanik priznal. Olje se vseeno porablja...

Strošek je bil pa za par pirov zunaj.

Kar se pa tiče 30kkm intervalov, naj bi pa notri nalivali dobra sintetična olje, ki so tudi 3x dražja od navadnih. Prihraniš ravno nekaj ne...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

darksamurai ::

Ne vem kateri avto imaš, ampak jaz še nisem menjal olja v menjalniku in se je tudi pri 300k lepo prestavljalo.

Velika večina novejših avtomobilov ima še vedno servisni interval na 25/30k km. Verjetno pa le niso takšni problemi. Uradni servis bo seveda priporočal pogostejšo menjavo, ker več zaslužijo. :)) Letni servis klima naprave na avtu ali doma pa je tudi svojevrsten fenomen.
99% folka, ki nabija o pogosti menjavi olja nima pojma o tribologiji. Veliko pametnjakovičev je v tujini menjalo olje na 5k km, ampak so hitro ugotovili, da to škoduje mašini.

Tudi pri servisnem intervalu je upoštevan varnostni faktor. Dva kondoma nista bolj varna od enega. Pobosto je to slabše.

m0LN4r ::

Sem ze enkrat napisal na tem forumu, to kaj pise v knjogi je na prvem mestu odvisno od EU regije. Z drobnim tiskom pise polek se, da v drzavah z slabsimi gorivi veljajo vrednosti za krajse intervale.

Ko sem jaz golfa iz slo uvozil v DE so mi tam pokazali, nastavili na 30kkm povedali da 1.DE AT ima gorivo manj sranja pri izgorevamju, uporablja se povsem drugo olje.

Na koncu so mi na cist prvi strani kjer je bil stempl od porsche na desni pri tabeli, dali stempl na levo stran in nato se vse to vnesli pri njih v racunalnik.

Uvozenim avtom iz AT/DE se je delal isti postopek iz 30 na 15...

No in ravnotile 30k intervalski avti se po 200kkm izvazajo na balkan in tam veselo naberejo se vsaj enkrat toliko km.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

BlaY0 ::

...in potem se tik preden bi bilo treba naredit tavelik servis prevrti kilometre za 100k nazaj in novi lastnik še nadaljnih 100k prevozi brez menjave jermenov. Ali pa tudi ne, ker ga more že pred tem odpeljati na odpad...

m0LN4r ::

Ehja, ti avti imajo "nerealnih" 500kkm, ce bi pa olje menjaval na 15k bi pa bli neunicljivi xD
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

darksamurai ::

Nemci imajo super ultra čisto gorivo, ki je čistilo za mašino, balkanci pa imamo smeti. Kako lahko nasedate takšnim izgovorom? Odkar je EU + standardizacija takšnih razlik ni več.

Uvoznik/uradni zastopnik za državo lahko pri nekaterih proizvajalcih sam skrajša servisni interval in to tudi počnejo. Neumni balkanci itak vse požerejo, ker je avto najpomembnejša stvar v življenju. ;((

Pri nas uradni servisi nalivajo poceni ("short" life) olje z drugačno viskoznostjo, kljub temu, da takšno olje ni najprimernejše za naše temperature. Temperature v SLO niso tako drugačne kot v Nemčiji/Avstriji. Poleg tega se Avstrijci v alpah prav tako vozijo po navadnih cestah, ampak za njih je OK servisni interval 30k/2 leti.

smacker ::

Vsak mehanik ki je že kdaj razstavil kako mašino ti bo povedal, da na 30k olje menjat ni dobra ideja.

Invictus ::

m0LN4r je izjavil:

Ehja, ti avti imajo "nerealnih" 500kkm, ce bi pa olje menjaval na 15k bi pa bli neunicljivi xD

No ja, sem videl precej taksijev s 500kkm, pa so čisto kul delali.

Votnik je bil celo užaljen, če sem omenil, da je čas za zamenjavo. Seveda je šlo za MB, ponavadi serijo E.

darksamurai je izjavil:

Nemci imajo super ultra čisto gorivo, ki je čistilo za mašino, balkanci pa imamo smeti. Kako lahko nasedate takšnim izgovorom? Odkar je EU + standardizacija takšnih razlik ni več.

Res jih imamo.

Tudi standardi imajo tolerance.

Potem se pa lokalc odloči, na kateri mejo bo deloval.

Na zahodu so cene dinamične in je huda konkurenca, pri nas so določene s strani države, konkurence pa ni.

Ponavadi se gre predvsem za procent vode, ki je lahko v gorivu...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

darksamurai ::

smacker je izjavil:

Vsak mehanik ki je že kdaj razstavil kako mašino ti bo povedal, da na 30k olje menjat ni dobra ideja.


Ja, mehanik, ki je servisiral 15 let staro mašino, ko so začeli uvajat long life olja. Si mogoče pomislil, da je mehaniku tudi v interesu, da se olje pogosteje menja?

Mehanik mi je že tudi nabijal kako je zanič Hyundai, ker se je pri 15 let starem avtu z 260k km malo matral pri menjavi zadnjega ležaja (edini ležaj, ki sem ga menjal). Je rekel, da je golf boljši, ker je menjava ležaja enostavnejša. Ko sem ga vprašal, koliko ležajev bi pa v tem času zamenjal na tem golfu, se je pa kislo nasmejal.

Že krajši pogovor z razvojnimi inženirji iz podjetij kot so Total, Shell, Castrol... ti odpre nov pogled na olja. Jaz upoštevam samo mnenja konstrukterjev motorjev in razvojnikov iz zgoraj omenjenih oljnih podjetij.
««
«
1 / 6
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Menjava olja pri dizlu. (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
16420319 (8196) m0LN4r
»

Vzdrževanje -+15 let starega avta (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7611855 (8397) WizzardOfOZ
»

Motorno olje za avtomobil (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9613519 (11149) jest10
»

Najmanj problematični avtomatski menjalniki? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
17938280 (34268) WizzardOfOZ
»

Je že komu odtrgal zobati jermen pri avtu? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10547286 (44619) Pyr0Beast

Več podobnih tem