» »

Padanje vrednosti avtomobila.

Padanje vrednosti avtomobila.

«
1
2

Netrunner ::

Imam par vprašanj glede padanja vrednosti avtomobila v različnih primerih.

1. Znano je, da novi avtomobili največ izgubijo prva leta in nato vedno manj. Ni mi pa jasno kakšno osnovo se gleda. Če recimo dam primer:
Ponavadi nek model avtomobila ima več variacij. Recimo osnova stane 17.000€, malo boljši stane recimo 20.000 € in najdražji pa 25.000 €. Vse variacije imajo enak motor, samo oprema se razlikuje. Recimo da vzameš najdražjega in si ceno zbiješ recimo na 23.000 €.

Recimo da po 3 letih avtu pade vrednost za cca 40%. Kakšno osnovo se vzame za ocenitev vrednosti in koliko je kaj vredna dodatna oprema ? Kaj se gleda 25.000k - 40% ali osnovni model 17.000 - 40% .... ali nekaj vmes ?

2. Če ti avtomobil toča stolče, kaj se ga da popraviti da je tak kot pred točo ali ostanejo kakšne posledice? Kako kaj to vpliva na vrednost avtomobila ?

3. Nekdo ti s ključem podrsa celo stranico avtomobila. Se to da popravit tako, da ni opaziti da je bilo kdaj poškodovano? Vpliva to kaj na ceno pri prodaji?

4. Koliko izgubi avtomobil kateri je bil popravljen po prometni nesreči? Nekje sem zasledil da izgubič cca 33% vrednosti, je to dokaj točen podatek?

hvala

Tilen ::

Avta se ne kupuje za to, da se ga bo dobro prodalo.

Ob prodaji dodatna oprema igra zelo malo vlogo, razen, če gre za iskano specifiko. Npr. bi-xenon žarometi.

2. Če ti avtomobil toča stolče, kaj se ga da popraviti da je tak kot pred točo ali ostanejo kakšne posledice? Kako kaj to vpliva na vrednost avtomobila ?

Se da.

3. Nekdo ti s ključem podrsa celo stranico avtomobila. Se to da popravit tako, da ni opaziti da je bilo kdaj poškodovano? Vpliva to kaj na ceno pri prodaji?

Se da popraviti tako, da se nič ne vidi, vendar se da z ustreznimi orodji enostavno izmeriti in ugotoviti, da je bil del poškodovan.

4. Koliko izgubi avtomobil kateri je bil popravljen po prometni nesreči? Nekje sem zasledil da izgubič cca 33% vrednosti, je to dokaj točen podatek?

Odvisno. Če zadaneš jype, se ti vrednost zviša.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

zobnik ::

Sama oprema nima kaj dost veze pri recimo 10 let starem avtu, ampak ohranjenost. Še manj pa če ima avto nove gume, opravljen velik servis, ima servisno potrjeno, to je samo plus da se avto lažje proda.
Je pa zanimivo, da nekateri za letnik 2005 zahtevajo 4-6000 evrov, to je preveč. Realna cena nekje 2-3000 evrov, tud če je avto stal nov 20.000 evrov.

Avto je postal kot kruh. Svež ima ceno, starega pa noben ne poduha.

Netrunner ::

@Tilen => Ne kupujem da bi ga dobro prodal, ampak samo za dobiti predstavo koliko se kje zgubi in da imaš boljšo predstavo koliko bi kaj izgubil če bi se odločil za prodajo.

@zobnik => Se pravi ti meniš da za osnovo se vzame ceno osnovnega modela? ... če imaš več opreme ga samo lažje prodaš in nič dražje?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Netrunner ()

zobnik ::

Velja samo ohranjenost, kilometri vse ostalo folk ne gleda. Cena je vedno glavna ne glede na opremo. Če ima avto osnovno opremo se pravi brez klime pol pa veš da ga noben ne bo vzel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

SaXsIm ::

Sam bi pri nakupu rabljenega avtomobila bil pripravljen plačati max 10% višjo ceno za dodatno opremo (recimo alu platišča, kakšna dodatna elektronika, podobno) napram enakim modelom brez te opreme.
SaXsIm

zobnik ::

Pol leta nazaj sem dal za seata l.2003 850 evrov, ima avtom.klimo. Vizaulno avto ni nov, ampak vozim se normalno.

Machete ::

Zakaj je dodatna oprema na starejšem avtomobilu ničvredna, na novem pa kul? Lahko kdo razloži?
Saj načeloma ti enako dodano vrednost prinese.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

K0l1br1 ::

Pri starem vozilu štejejo samo še izredna popravila, preseravanje z opremo pa ni faktor.

zobnik ::

Manj opreme ima avto manj izgublja, več opreme večja izguba.

Pri starem avtou izključno odigra vloga trenutna ohranjenost. Motor noben ne gleda, samo da dela tekoče. Avtov na trgu je preveč, zakaj bi jemal solidnega, če lahko dobiš dobrega ali celo odličnega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

SaXsIm ::

Če kupuješ nov avto, si dodatno opremo izbereš po lastnih željah. Če kupuješ rabljenega, si srečen, če dobiš avto v barvi, kot ti je všeč, dodatna oprema je samo plus in nikakor faktor.
SaXsIm

Blinder ::

Clovek ki kupuje avto za 1000 euro hoce neki da ga cimceneje pripelje iz tocke A do tocke B. Zato tudi 50ccm skuterji imajo kar visoke cene, glede na to kar ponujajo.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Tilen ::

Zame je najboljši nakup avtomobil, ki ni testno vozilo in je star do enega leta ter ga prodaja pooblaščeni prodajalec vozil. Imeti mora še podaljšano garancijo pooblaščenega prodajalca in serviserja, skupno vsaj 4 leta ter od opreme vsaj približno to, kar si želim. Se najde za dobro ceno (v času pospeševanja kvartalne ali letne prodaje), vendar traja. Trenutno sem zadovoljen s tem, kar sem nazadnje kupil. Je pa res, da je nakup trajal vsaj eno leto in to ob tem, da sem aktivno spremljal avto.net in imel tudi vnaprej nastavljene filtre glede tega, kar ne sme manjkati, vključno z lastniškim kapitalom. ;)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Netrunner ::

@Tilen => jaz sem precej skeptičen do avtomobilov ki se tako zgodaj prodajajo. Zakaj bi nekdo prodal 1 leo star avtmobil če je znjim vse ok?

Tilen ::

Zato, ker ima veze in lahko dobi novega za isto ceno, kot bo prodal "starega". Se najde, vendar ne na dnevni bazi. Ni razloga, da bi bil preveč skeptičen. Imaš pooblaščenega serviserja, ki ti v tem primeru še 3 leta garantira brezhibnost vozila.

Velikokrat gre v teh primerih za zaposlene pri npr. Porsche Slovenija. Dobijo ogromne popuste in potem z minimalnim doplačilom ali pa sploh nič zelo pogosto menjujejo vozila. Problem je edino v tem, da takšna vozila zelo redko pridejo na trg, kot je avto.net.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

K0l1br1 ::

In potem ti ga prodajo za ceno novega s popustom. Tudi to sem imel priliko videti na pooblaščenem.

Sicer pa verjamem, da si po letu iskanja poznal cene novih in rabljenih. Čeprav mi je tudi en prijatelj razlagal, kako je poceni dobil KIO za 17 jurjev, da je nova ne vem koliko, dejansko pa bi jo s pospusti dobil ravno za toliko ali malenkost več.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: K0l1br1 ()

Machete ::

Zakaj bi bil skeptičen. Slaba polovica avtov od 1,6 milijona! na mobile.de je pod 40k KM.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Utk ::

Machete je izjavil:

Zakaj je dodatna oprema na starejšem avtomobilu ničvredna, na novem pa kul? Lahko kdo razloži?
Saj načeloma ti enako dodano vrednost prinese.

Nov osnovni megane je recimo 15 jurjev, brez problema ga nabutaš z opremo na 20 jurjev. Ko bo avto star 8 let, bo osnovni vreden recimo 5 jurjev, tist z dodatno opremo pa največ 6, ali pa še to ne. Ne da je dodatna oprema ničvredna, samo zelo malo je vredna. Rabljen avto je itak kompromis, rabljena dodatna oprema je pa lahko samo še večji strošek. Na rabljenem avtu si sigurno ne bi želel ledic, xenonk, radarjev in ne vem česa...kdo bo pa to popravljal ko crkne. In sigurno crkne.

Tilen ::

K0l1br1 je izjavil:

In potem ti ga prodajo za ceno novega s popustom. Tudi to sem imel priliko videti na pooblaščenem.

Sicer pa verjamem, da si po letu iskanja poznal cene novih in rabljenih. Čeprav mi je tudi en prijatelj razlagal, kako je poceni dobil KIO za 17 jurjev, da je nova ne vem koliko, dejansko pa bi jo s pospusti dobil ravno za toliko ali malenkost več.


Narediš si recimo en tak filter in spremljaš. Bližnjico do filtra si dodaš med priljubljene in klikneš, ko se spomniš. :)

Ob pospeševanju prodaje pride do odklona za cca 5000 EUR in tukaj je tvoja priložnost. Na kratko. Časa imaš mogoče 2-3 ure, ko se to zgodi.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

Machete ::

Eh utk, potem je najbolje iti peš. Nima kaj crknit. To da ne vzameš ksenonk, ker kaj nimaš 50€ za žarnico? Potem itak ne gledaš take avte ki imajo ksenon ampak kolesa. Razlika v varnosti (razsvetljenosti) ponoči je neprimerljiva.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Utk ::

Pri novem avtu bi to kupil, pri rabljenem ne. Ni samo žarnica, in veliko je za crknit. Oplom so recimo crkovali senzorji za nivo že v garanciji. Zakaj si bi v stari kripi s tem kompliciral življenje? Sej čez 10 let ti deli res več niso dragi, še zmeraj imaš pa iskanja in skakanja naokoli zarad tega.

Machete ::

Mah čisto nič ni skakanja okoli. Razen če sam šraufaš. Zapelješ do ljubljenega mehanika in to je to. Lahko mu prej poveš kaj rabiš in naroči, če nima. Sicer kakorkoli no, vsak po svoje. Jaz bi pa recimo rad enako dobro videl v rabljenem in novem. Ne vem zakaj pri novem bi imel, pri starem ne.
Dobro neki inženirski felerji, ki jih omenjaš so druga zadeva..
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Magic1 ::

Haha, lahko je vsako stvar mehaniku peljat, seveda če ti ni problem vedno konkretno skeširat. Imaš ogromno folka, ki več denarje zmeče v servise vsako leto, kot sem jaz v 15 letih.
Magic

zobnik ::

Zanimivo razmišljanje nekaterih da stari avti non stop crkujejo. Noben pa ne pomisli nov avto, izguba vrednosti v prvih 4 letih po preteku garancije, ko ima avto 100.000km prvi veliki servis, izredna popravila....pri 200.000km pa takega sam dobim in zamenjam 1 žarnico, 1 konektor pa kakšn stabilizator za 20 evrov oba skupaj in teram naprej.
Zanimivo, da sem imel že toliko starih avtov pa sem samo na enem menjal sklopko...pa še ta po moji krivdi, stala 200 evrov z delom, ampak avto sem vozil 3 leta in imel je 260.000km.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

Netrunner ::

Se pravi če se vrnem na 4 vprašanja:

1. Z leti dodatna oprema vedno manj velja in za preračun vrednost pri prodaji se vzame ceno osnovnega modela avtomobila.
2. Posledice toče se da 100% odpravit
3. Posledice se da 100% odpraviti s tem da natančnejšim pregledom se da ugotoviti da je bilo nekaj narobe in posledično lahko morebitni kupec zbija ceno.
4. Verjetno odvisno od škode, vedar vsekakor močno vpliva na ceno.

Utk ::

zobnik je izjavil:

Zanimivo razmišljanje nekaterih da stari avti non stop crkujejo. Noben pa ne pomisli nov avto, izguba vrednosti v prvih 4 letih po preteku garancije, ko ima avto 100.000km prvi veliki servis, izredna popravila....pri 200.000km pa takega sam dobim in zamenjam 1 žarnico, 1 konektor pa kakšn stabilizator za 20 evrov oba skupaj in teram naprej.
Zanimivo, da sem imel že toliko starih avtov pa sem samo na enem menjal sklopko...pa še ta po moji krivdi, stala 200 evrov z delom, ampak avto sem vozil 3 leta in imel je 260.000km.

Ne crkujejo nonstop, ampak pri rabljenem avtu si ne zelis stvari, ki jih ne rabis, jih je pa drago menjat.
Izgube vrednosti ni dokler avta ne prodas. Pri novem jo vsak vidi, noben pa ne vidi da imas lahko nov avto 15 let, pa se bos v povprecju vozil s 7,5 let starim avtom, ta cas bos pa zamenjal 2,3 rabljene, ki bojo vsi stari vsaj 5 let.

Netrunner ::

Pri novem avtomobilu je treba upoštevati tudi to, da tisti padec cene prve 2-3 leta katero bi jo imel če bi prodajal, se ti pokompenzira na koncu življenske dobe avtomobila, saj novi avtomobil boš vozil 3 leta več kot če bi kupil 3 leta starega :)

Han ::

Z leti postaja dodatna oprema vse bolj serijska...

šernk ::

zakaj bi barvanje avtomobila kakorkoli vplivalo na ceno? če bom prodajal avto in da mi kdo omeni, da zniža ceno ker je bil barvan tako spredaj kot zadaj, se lahko obrne in gre.

če je avto razbit je eno, če je pa samo prebarvan in zamenjan kakšen odbijač je pa to nekaj povsem drugega. razbit avto se preverja po karoseriji in ne po laku...saj se razne nosilce itd. ne da 100% popravit in ostane vidno da je bil zvit in s tem avto konkretno sesut.

od očeta avto je star 2 leti pa je bil že 3x barvan, 3x parkirišče. moj je star 5 let pa bo sedaj šel drugič na barvanje tako sprednjega kot zadnjega odbijača, spet obakrat parkirišče. jebt ga plačujem kasko zato.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

pegasus ::

Mah kupiš 4-6 let starga subaruja za manj kot 10k in ga voziš še najmanj 15 let ;)

Mimogrede, opazil sem, da cene avtov z leti niso odvisne od nabavne cene. Kako so lahko 5 let stare dače na autoscoutu še vedno 4k+ ?

hojnikb ::

šernk je izjavil:

zakaj bi barvanje avtomobila kakorkoli vplivalo na ceno? če bom prodajal avto in da mi kdo omeni, da zniža ceno ker je bil barvan tako spredaj kot zadaj, se lahko obrne in gre.

če je avto razbit je eno, če je pa samo prebarvan in zamenjan kakšen odbijač je pa to nekaj povsem drugega. razbit avto se preverja po karoseriji in ne po laku...saj se razne nosilce itd. ne da 100% popravit in ostane vidno da je bil zvit in s tem avto konkretno sesut.

od očeta avto je star 2 leti pa je bil že 3x barvan, 3x parkirišče. moj je star 5 let pa bo sedaj šel drugič na barvanje tako sprednjega kot zadnjega odbijača, spet obakrat parkirišče. jebt ga plačujem kasko zato.

original barva bo dalj časa zdražla kot pa nekaj, kar ti naši napocajo gor
#brezpodpisa

zobnik ::

šernk je izjavil:

zakaj bi barvanje avtomobila kakorkoli vplivalo na ceno?


tak avto je manj vreden

šernk ::

original barva bo dalj časa zdražla kot pa nekaj, kar ti naši napocajo gor


khmmm od leta 1993 do leta 2008 pol je pa avto zaradi iztrošenosti na odpad šel. barvan je bil pa takrat cel bok pri pol leta starem avtu. po 15ih letih razen vseznalcev ki bi dali za avto namesto 100eur 50eur zaradi tega, ni bilo opazit da je bil kadarkoli barvan.

če ti pa avto barva nek lolek pa barva itak čez dve leti začne razpadat.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

NikolormousB ::

Da oprema ni faktor, ni čisto res. BMW 5 brez opreme boš zelo težko prodal, tudi, če ima skoraj nič prevoženih in je redno vzdrževan. To je tipičen primer avta kjer kupci gledajo predvsem na čim boljšo opremo.

Po drugi strani je pri Cliotu ali Corsi praktično vseeno kakšna je oprema, če ima klimo, je dovolj.

Netrunner ::

zobnik je izjavil:

tak avto je manj vreden


Utemelji zakaj prosim.

@NinjaMig21 => oprema je faktor, vendar vedno manjši. Starejši kot je avtomobil majn igra vloge po moje.

Er333 ::

Oprema je vedno manjši faktor že zaradi tega ker vedno več stvari pride že serijsko. za klimo, ABS, servo volan in ključ na daljinca nam že nekaj let ni treba doplačevat, praktično jih imajo vsi novi avti že serijsko.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Er333 ()

aiko ::

1. Ko boš prodajal, boš za avto z "boljšo" opremo vedno dobil več, kot za oskubljenega. Seveda tu ne štejejo neke čunga-lunga opcije katere nihče ne potrebuje/želi, ampak stvari kot so tempomat, 6 prestava, šibedah, "pameten" radio...

2. da se popravit da je skoraj kot pred točo. Če je kvalitetno popravljen (kar ne pomeni da ima 3kg kita na strehi, temveč da je bila pločevina poravnana in minimalno kitana) ne vpliva dosti na ceno

3. se da popravit v "izi". ne vpliva na ceno

4. odvisno od poškodb in popravila. če je bil poškodovan npr. blatniki, odbijač, vezna stena ipd, a kvalitetno popravljeno z kvalitetnimi rez. deli (original novi ali original rabljeni) ima komot enako tržno vrednost kot nepoškodovano vozilo. Če je popravljen z poceni deli se to tudi vidi (špranje se ne ujemajo; ena luč npr TYC druga bosch) in bo vrednost temu primerna

Netrunner ::

Mogoče kdo ve, kako se kaj obnesejo vsi ti fancy led zaslovni v avtomobilu na dolgi rok? Sklepam da je ta tehnologija pri višjem ranku avtomobila že dalj časa prisotna tako, da se ve kakšna je vzdržljivost? Vse več avtomobilov srednjega in nižjega razreda v nekaterih varjantah vgrajuje monitorje in kamere, kar je ok, vendar me zanima kako se kaj obnese na dolgi rok?

jero_no1 ::

Tilen je izjavil:

Zame je najboljši nakup avtomobil, ki ni testno vozilo in je star do enega leta ter ga prodaja pooblaščeni prodajalec vozil. Imeti mora še podaljšano garancijo pooblaščenega prodajalca in serviserja, skupno vsaj 4 leta ter od opreme vsaj približno to, kar si želim. Se najde za dobro ceno (v času pospeševanja kvartalne ali letne prodaje), vendar traja. Trenutno sem zadovoljen s tem, kar sem nazadnje kupil. Je pa res, da je nakup trajal vsaj eno leto in to ob tem, da sem aktivno spremljal avto.net in imel tudi vnaprej nastavljene filtre glede tega, kar ne sme manjkati, vključno z lastniškim kapitalom. ;)



Tud sam sem skeptičen do takih avtov, ker je znanec na ta nači dobil perfektno popravljen avto, ki je bil totalka po nekaj mesecih od nakupa (to so mu seveda zamolčali).
Zadeva se je pokazala šele po nekaj letih, ko je bil prepozno za kakšno pregovarjanje. Je pa res, da ga je kupil na zaupanje do prodajalca kot stalna stranka in ga ni detajlno preveril (je tukaj delno njegova krivda).

Mavrik ::

Netrunner je izjavil:

Mogoče kdo ve, kako se kaj obnesejo vsi ti fancy led zaslovni v avtomobilu na dolgi rok? Sklepam da je ta tehnologija pri višjem ranku avtomobila že dalj časa prisotna tako, da se ve kakšna je vzdržljivost? Vse več avtomobilov srednjega in nižjega razreda v nekaterih varjantah vgrajuje monitorje in kamere, kar je ok, vendar me zanima kako se kaj obnese na dolgi rok?


O kakšnih LED zaslonih ti govoriš? Misliš LCD zaslone ali LED luči ali kaj drugega?
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

dj_uro ::

najbrž misli LCD zaslone, števce in radio/navi v LED tehniki (zaradi svetlobe ipd)
vw-klub.si

Magic1 ::

aiko je izjavil:

1. Ko boš prodajal, boš za avto z "boljšo" opremo vedno dobil več, kot za oskubljenega. Seveda tu ne štejejo neke čunga-lunga opcije katere nihče ne potrebuje/želi, ampak stvari kot so tempomat, 6 prestava, šibedah, "pameten" radio...

2. da se popravit da je skoraj kot pred točo. Če je kvalitetno popravljen (kar ne pomeni da ima 3kg kita na strehi, temveč da je bila pločevina poravnana in minimalno kitana) ne vpliva dosti na ceno

3. se da popravit v "izi". ne vpliva na ceno

4. odvisno od poškodb in popravila. če je bil poškodovan npr. blatniki, odbijač, vezna stena ipd, a kvalitetno popravljeno z kvalitetnimi rez. deli (original novi ali original rabljeni) ima komot enako tržno vrednost kot nepoškodovano vozilo. Če je popravljen z poceni deli se to tudi vidi (špranje se ne ujemajo; ena luč npr TYC druga bosch) in bo vrednost temu primerna

1. Seveda dobiš, samo verjetno boš dobil za to opremo zanemarljiv znesek. Podobno kot pri starih avtih, kjer so lastniki vozili avto na reden servis 10+ let, skrbeli zanj v nulo, na koncu pa dobili par sto evrov več, kot nekdo, ki je čisto normalno skrbel za avto (a imel vsaj jurčka manjše stroške). To je tako, za opremo daš lahko pri novem 10kEUR, ko prodajaš, boš pa mogoče jurčka dobil, zanemarljivo.
2,3,4. če bo kupec vedel za popravilo, ga ne bo zanimalo, oziroma ti ne bo verjel, kako je bilo popravljeno. Predvideval bo najslabše, tvoje pravljice so nerelevantne, četudi so resnične.
Četudi ga boš uspel prepričat v svoje trditve, bo večino kupcev raje vzelo od sosednjega mešetarja, ki bo iste pravljice povedal (ki pa bodo ziher neresnične), a za 10-20% nižjo ceno.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

bambam20 ::

Er333 je izjavil:

Oprema je vedno manjši faktor že zaradi tega ker vedno več stvari pride že serijsko. za klimo, ABS, servo volan in ključ na daljinca nam že nekaj let ni treba doplačevat, praktično jih imajo vsi novi avti že serijsko.


Še vedno pridejo vozila nižjega segmenta in tudi srednjega z ročno klimatsko napravo. Takšnih se je treba izogibat.

Drugače pa novodobonim vozilom od leta 2006 cena počasneje pada.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Netrunner ::

bambam20 je izjavil:

Še vedno pridejo vozila nižjega segmenta in tudi srednjega z ročno klimatsko napravo. Takšnih se je treba izogibat.


Kaj pa je narobe z ročno klimatsko napravo ?? Jaz sem imel prej ročno in zdaj imam avtomatsko in po pravici povedano ne opazim neke bistvene razlike. Ko žge sonce na polno sredi poletja moraš dat obe na max da kaj ohladita in da znostno temperaturo. Pri ročni večaš moč, pri avtomatski pa nižaš stopinje ... :) samo v drugo stran vrtiš, rezultat pa je isti.

Vsaj jaz imam take izkušnje :)

Invictus ::

Star avto z veliko dodatne opreme zna biti vreden še manj kot enak avto z manj opreme.

Ker je manjša verjetnost da pri avtu z manj opreme kaj crkne ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

bambam20 ::

Netrunner je izjavil:

bambam20 je izjavil:

Še vedno pridejo vozila nižjega segmenta in tudi srednjega z ročno klimatsko napravo. Takšnih se je treba izogibat.


Kaj pa je narobe z ročno klimatsko napravo ?? Jaz sem imel prej ročno in zdaj imam avtomatsko in po pravici povedano ne opazim neke bistvene razlike. Ko žge sonce na polno sredi poletja moraš dat obe na max da kaj ohladita in da znostno temperaturo. Pri ročni večaš moč, pri avtomatski pa nižaš stopinje ... :) samo v drugo stran vrtiš, rezultat pa je isti.

Vsaj jaz imam take izkušnje :)


Vse. Kot prvo ne moreš ohladiti vozila na točno določeno temperaturo, kot drugo pri ročni ti piha zgolj ali pod steklo, sredinske reže ali v noge. Pri avtomatski se ti plin razporedi na vse možne reže in posledično je tudi celoten prostor bolje ohlajen.

Mavrik ::

Netrunner je izjavil:

bambam20 je izjavil:

Še vedno pridejo vozila nižjega segmenta in tudi srednjega z ročno klimatsko napravo. Takšnih se je treba izogibat.


Kaj pa je narobe z ročno klimatsko napravo ?? Jaz sem imel prej ročno in zdaj imam avtomatsko in po pravici povedano ne opazim neke bistvene razlike. Ko žge sonce na polno sredi poletja moraš dat obe na max da kaj ohladita in da znostno temperaturo. Pri ročni večaš moč, pri avtomatski pa nižaš stopinje ... :) samo v drugo stran vrtiš, rezultat pa je isti.

Vsaj jaz imam take izkušnje :)


Če "moraš dati avtomatsko na max" potem jo imaš pokvarjeno ker ti ne zna sama regulirati hlajenja glede na temperaturo v kabini.
The truth is rarely pure and never simple.

bambam20 ::

Mavrik je izjavil:

Netrunner je izjavil:

bambam20 je izjavil:

Še vedno pridejo vozila nižjega segmenta in tudi srednjega z ročno klimatsko napravo. Takšnih se je treba izogibat.


Kaj pa je narobe z ročno klimatsko napravo ?? Jaz sem imel prej ročno in zdaj imam avtomatsko in po pravici povedano ne opazim neke bistvene razlike. Ko žge sonce na polno sredi poletja moraš dat obe na max da kaj ohladita in da znostno temperaturo. Pri ročni večaš moč, pri avtomatski pa nižaš stopinje ... :) samo v drugo stran vrtiš, rezultat pa je isti.

Vsaj jaz imam take izkušnje :)


Če "moraš dati avtomatsko na max" potem jo imaš pokvarjeno ker ti ne zna sama regulirati hlajenja glede na temperaturo v kabini.



NI nujno, da je pokvarjena. NImajo vsi avtomobili kvalitetnih klimatskih kompresorjev oz. ko pride julija in avgusta tista huda vročina pri marsikaterem avtomobilu dleuje zgolj le, če deluje ventilacija na max.

Rok Woot ::

Ja sam potem dela isto če imaš na 25 ali pa na max, zakaj bi dal potem na max.

Utk ::

Vse. Kot prvo ne moreš ohladiti vozila na točno določeno temperaturo, kot drugo pri ročni ti piha zgolj ali pod steklo, sredinske reže ali v noge. Pri avtomatski se ti plin razporedi na vse možne reže in posledično je tudi celoten prostor bolje ohlajen.

Vse je narobe samo pri tem kar si napisal. Niti pri avtomatski ne moreš ohladit "točno na določeno temperaturo", pri ročni ti piha na ista mesta kot avtomatska, še več kontrole imaš pri tem, in plin se nikamur ne razporedi, razen če hladen zrak ti imenuješ "plin".

Če "moraš dati avtomatsko na max" potem jo imaš pokvarjeno ker ti ne zna sama regulirati hlajenja glede na temperaturo v kabini.

Seveda ne zna, kako pa naj ve ali nate sije sonce ali ne. Tu ti neka nastavljena temperatura nič ne pomaga, važn je tvoj občutek kolk ti je vroče. Dražji avti imajo boljša stekla itd., nekateri tudi senzorje za sonce. Ampak to potem več ni samo navadna "avtomatska klima"... Lahko imaš 15 stopinj not in če te čez navadno steklo nažiga sonce, ti bo vroče.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Manjši avto, bencin, cca. 5000 EUR (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12017633 (13990) hojnikb
»

Klimatska naprava (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6811365 (9109) bambam20
»

Nov VS rabljen avto (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45496457 (81444) Red_Mamba
»

Karambolirano vozilo

Oddelek: Na cesti
4212505 (10580) Martin Krpan

Več podobnih tem