» »

Kaj mora obvezno imeti avto ki ga kupujete?

Kaj mora obvezno imeti avto ki ga kupujete?

BlaY0 ::

Zakaj sploh delati situacijo nevarno? Se pravi ti rad delaš situacijo nevarno? In potem kupiš nekaj kar jo naredi nazaj nenevarno?

Machete ::

Ah ne filozofiraj no. Že to da ti srna skoči je nemogoče predvideti. Če ti jo pa terminator avto z infrared pogledom najde 20 M v hosti in izračuna, da ti bo skočila pred avto, ter na ta račun opozori oz ustavi, tudi ni slabo.

Zakaj je dobro imeti čelado na biciklu? Zakaj, če lahko narediš situacijo nenevarno?
Zakaj se cepit ali špricat 'proti klopom', če lahko ostaneš doma v kleti, kjer jih ni?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

jype ::

Zakaj se 40 minut drenjat po vpadnicah z nevarno napravo, če lahko z biciklom v pol ure prideš?

Machete ::

Za znotraj obvoznice živeče legitimno vprašanje, ni pa bicikel za vse in za zmeraj. To veš tudi sam, da ni čarobna rešitev zamaška samega mesta. Bi se pa gotovo ahko naredilo marsikaj v smeri večje bicikel kulture, razmerje vozečih v plehu in biciklih v LJ ima še mnogo rezerve. Migranti pa pač tudi ne kolesarijo v službo 70km, vlak je katastrofa časovno, busi so še kar ok za slovenske razmere. Obrobna parkirišča na obvoznici so kolikor vidim, večinoma polna. Tako da neki premiki se dogajajo tudi v glavah. Saj bo. Ne gre to čez noč.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

jype ::

Machete je izjavil:

To veš tudi sam
Ja, ampak jaz sem se več kot 15 let vozil na šiht z biciklom, pa sem prebival zunaj obvoznice :)

BlaY0 ::

Machete je izjavil:


Zakaj je dobro imeti čelado na biciklu? Zakaj, če lahko narediš situacijo nenevarno?

Ker je okoli tebe preveč idiotov da je ne bi imel in na to sam ne moreš vplivati...

Machete je izjavil:

Zakaj se cepit ali špricat 'proti klopom', če lahko ostaneš doma v kleti, kjer jih ni?

Klopi so tam kjer so vedno bili in ne delajo situacije nič bolj nevarne kot pred 1000 leti...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Glugy ::

Kaj mora obvezno imeti ? Nizke stroške vzdrževanja in popravil.

BlaY0 ::

Točno to... že napisano dve strani nazaj.

jype ::

No, pa HUD pa stikala za klimo in prezračevanje na stropu, da zgleda bl k avijon.

Machete ::

To mora biti glasovno upravljano ali največ s kretnjo zrkel. Kašni gumbi. So 2010s..
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

BlaY0 ::

Nobenih gumbov in celerjev (to je samo distraction)... še manj pa kakšen touch screen (čisti idiotizem).

jype je izjavil:

No, pa HUD pa stikala za klimo in prezračevanje na stropu, da zgleda bl k avijon.

HUD ne rabiš... sej ti ni treba vedet kolk voziš, to lahko avto sam uravnava. No, edin za strelat s topom v ovinkih...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Netrunner ::

Touchscreeni so res idiotizem. Sploh pa višanje in nižanje glasnosti avtoradia da moraš podrsati po zaslonu gor ali pa dol... kar nekaj. Pa me prav zanima življenska doba teh touchscreenov z leti. Poleti so na 50+ pozimi na -10

Machete ::

Rabiš samo dihat, pit in jest.
HUD je vredu zato, ker ne rabiš umikat pogleda s cestišča. Seveda bo sedaj spet ogromno filozofov, kako je človeštvo lahko do sedaj preživelo brez itd.. Ampak je res OK zadeva. Jaz sem se velikokrat zalotil kako šarim po playlisti, gledam navigacijo in berem ulice na zemljevidu itd.. Tako pa imaš vse te podatke nad cestiščem in ne umikaš pogleda. Res je bolj varno, ne serjem zgolj zaradi preseravanja.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

jype ::

Ja ampak če maš HUD rabiš tudi stikala na stropu! Al strehi al kakorkoli se že reče temu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

NikolormousB ::

BlaY0 je izjavil:

Zakaj sploh delati situacijo nevarno? Se pravi ti rad delaš situacijo nevarno? In potem kupiš nekaj kar jo naredi nazaj nenevarno?


Zato ker nismo vsi zapečkarski hipsterji, katerim višek potovanja pomeni kolesarjenje s fixijem do bližnjega kafiča.

Touchscreeni so res idiotizem. Sploh pa višanje in nižanje glasnosti avtoradia da moraš podrsati po zaslonu gor ali pa dol...


Nisem še videl avta s touchscreenom, ki hkrati ne bi imel gumbov za upravljanje radia in drugih pogostih gadgetov na volanu.

Zgodovina sprememb…

Han ::

Peugeot 3008 ima upravljanje klime zgolj na zaslonu na dotik. ;((

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Han ()

FTad ::

NikolormousB je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

Zakaj sploh delati situacijo nevarno? Se pravi ti rad delaš situacijo nevarno? In potem kupiš nekaj kar jo naredi nazaj nenevarno?


Zato ker nismo vsi zapečkarski hipsterji, katerim višek potovanja pomeni kolesarjenje s fixijem do bližnjega kafiča.

Touchscreeni so res idiotizem. Sploh pa višanje in nižanje glasnosti avtoradia da moraš podrsati po zaslonu gor ali pa dol...


Nisem še videl avta s touchscreenom, ki hkrati ne bi imel gumbov za upravljanje radia in drugih pogostih gadgetov na volanu.


itak imas pa tudi ze na volanih gumbe za nastavljanje glasnosti radia...

Heavy ::

Han je izjavil:

Peugeot 3008 ima upravljanje klime zgolj na zaslonu na dotik. ;((


Ali pa nemci - z klimo na gumbe. Hočeš spremeniti temperaturo? 5x pritisni pravi gumb - kateri je v vrsti enakih gumbov.

Drugi bullshit pa so ravno volani z 'debelimi' tipkami na katerih ne moreš uporabljati 3-9 položaja rok.



#TeamFelix

Netrunner ::

Radio je en primer, vendar je tudi kot je @Han napisal klima in še kaj se dobi. Pa se gre zato, da fizične tipke z roko občutiš in lahko si kaj nastaviš brez pogleda tja. Pri touchscreenih pa to ni mogoče.

BlaY0 ::

NikolormousB je izjavil:


Zato ker nismo vsi zapečkarski hipsterji, katerim višek potovanja pomeni kolesarjenje s fixijem do bližnjega kafiča.

Čaki mal? Kako? Zakaj pa niste?

poweroff ::

Eno vprašanje... kaj je fora kovinske barve, ki je sicer za doplačilo?

A nudi kakšno posebno zaščito (npr. proti prerjavenju) ali ima zgolj vizualno funkcijo?
sudo poweroff

BlaY0 ::

Machete je izjavil:


HUD je vredu zato, ker ne rabiš umikat pogleda s cestišča...

Zakaj pa moraš umikat pogled s cestišča??? Zato ker imaš pred sabo en distraction v obliki celerjev, na katere moraš gledat, da voziš točno 4% nad omejitvijo ane!

poweroff je izjavil:

Eno vprašanje... kaj je fora kovinske barve, ki je sicer za doplačilo?

Kolkr jaz vem je vsaka barva z doplačilom (rezen bele se mi zdi pa še to ne vem zakaj) ;) Enkrat sem hotu nabavit avto brez barve pa se niso dal...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Heavy ::

BlaY0 je izjavil:

Machete je izjavil:


HUD je vredu zato, ker ne rabiš umikat pogleda s cestišča...

Zakaj pa moraš umikat pogled s cestišča??? Zato ker imaš pred sabo en distraction v obliki celerjev, na katere moraš gledat, da voziš točno 4% nad omejitvijo ane!



Omejitve so problem! Stran z njimi! Pa fičkote nazaj vozit, ker so bolj varni, ker ne dosegajo visokih hitrosti :))
#TeamFelix

BlaY0 ::

NikolormousB je izjavil:


Nisem še videl avta s touchscreenom, ki hkrati ne bi imel gumbov za upravljanje radia in drugih pogostih gadgetov na volanu.

Z doplačilom. Se pravi, dajo ti tuchscreen, potem ti pa proti doplačilu ponudijo nekaj s čimer skenslajo uporabo tuchscreen-a. Skratka skoraj vse je samo sebi namen in totalno neracionalno.

Heavy je izjavil:


Omejitve so problem! Stran z njimi! Pa fičkote nazaj vozit, ker so bolj varni, ker ne dosegajo visokih hitrosti :))

Že napisano zgoraj... avto naj sam regulira hitrost glede na dane omejitve...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Machete ::

Blay0 tolčes skrajnosti in zato izgubljaš vso kredibilnost. Sploh pa nisi še nič konkretnega povedal, razen da je edino pametno se zavit v bubble wrap in sedet doma.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

MacGyver141 ::

Heavy je izjavil:

Ali pa nemci - z klimo na gumbe. Hočeš spremeniti temperaturo? 5x pritisni pravi gumb - kateri je v vrsti enakih gumbov.


Tako ma narejen samo mercedes, ostali nemci imajo vrtljivi gumb (če gledamo nove avte).

jype ::

Machete je izjavil:

Blay0 tolčes skrajnosti in zato izgubljaš vso kredibilnost. Sploh pa nisi še nič konkretnega povedal, razen da je edino pametno se zavit v bubble wrap in sedet doma.
To pa ne. Reku je, da je edin pametn vse ostale zavit v bubble wrap in med njimi noret z biciklom.

Heavy ::

Machete je izjavil:

Blay0 tolčes skrajnosti in zato izgubljaš vso kredibilnost. Sploh pa nisi še nič konkretnega povedal, razen da je edino pametno se zavit v bubble wrap in sedet doma.


Saj v tej skrajnosti ima malo smisla. Če bi vsi vozili avtonomna vozila ne bi bilo prometnih nesreč, ceste bi bile bolj pretočne... Ampak potem a ni vseeno če bi uporabljali javni prevoz, kot pa da se sam voziš v dveh tonah težki škatli in kuriš gorivo/elektriko?

Za delati 5km v eno stran do službe ne rabiš avtonomnega vozila. Če se voziš uro stran pa že vidim potrebo, bi pa jo lahko premostil z vožnjo z vlakom - ob hitri povezavi seveda.
#TeamFelix

NikolormousB ::

Čaki mal? Kako? Zakaj pa niste?


Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner of the earth all one's lifetime. - Mark Twain

Z doplačilom. Se pravi, dajo ti tuchscreen, potem ti pa proti doplačilu ponudijo nekaj s čimer skenslajo uporabo tuchscreen-a. Skratka skoraj vse je samo sebi namen in totalno neracionalno.


Komande na/ob volanu so v teh časih osnovna oprema tudi pri najcenejših avtomobilih (Dacia za 8 jurjev ima to). Če ima avto touchscreen ima skoraj sigurno tudi multifunkcijski volan.

Že napisano zgoraj... avto naj sam regulira hitrost glede na dane omejitve...


Omejitve so pri nas 130 na avtocesti. Ti praviš, da bi jih postavil na 50.

jype ::

NikolormousB je izjavil:

Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner of the earth all one's lifetime. - Mark Twain
Mark Twain je uporabljal javni prevoz.

BlaY0 ::

NikolormousB je izjavil:


Komande na/ob volanu so v teh časih osnovna oprema tudi pri najcenejših avtomobilih (Dacia za 8 jurjev ima to). Če ima avto touchscreen ima skoraj sigurno tudi multifunkcijski volan.

Zdaj so jih že vkomponirali v osnovno ceno in to tako elegantno, da ti sploh opazil nisi...

NikolormousB je izjavil:


Že napisano zgoraj... avto naj sam regulira hitrost glede na dane omejitve...


Omejitve so pri nas 130 na avtocesti. Ti praviš, da bi jih postavil na 50.

Zaenkrat ne obstaja sistem, ki bi zagotavljal vsaj približno varnost pri 130 na uro, zato je bolje omejitev spustiti na 50. Če se dva na avtocesti razkantata pri 130 jih potem 20.000 ne more mimo in ima povprečno hitrost 25 na uro.

Heavy je izjavil:


Saj v tej skrajnosti ima malo smisla. Če bi vsi vozili avtonomna vozila ne bi bilo prometnih nesreč, ceste bi bile bolj pretočne... Ampak potem a ni vseeno če bi uporabljali javni prevoz, kot pa da se sam voziš v dveh tonah težki škatli in kuriš gorivo/elektriko?

Ja, vseeno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

GupeM ::

BlaY0 je izjavil:


Heavy je izjavil:


Saj v tej skrajnosti ima malo smisla. Če bi vsi vozili avtonomna vozila ne bi bilo prometnih nesreč, ceste bi bile bolj pretočne... Ampak potem a ni vseeno če bi uporabljali javni prevoz, kot pa da se sam voziš v dveh tonah težki škatli in kuriš gorivo/elektriko?

Ja, vseeno.

Ni vseeno. Z avtonomnim avtom bi bil vseeno hitrejši, saj se ne bi ustavljal na postajališčih. Če se na kakšni cesti pojavi gužva, z avtom lahko greš po stranski oz drugi cesti. Z javnim prometom pač ne moreš, ker mora vmes ustaviti na postajališčih, ki so ob cesti na kateri je gužva. Poleg tega te avto pelje praktično od vrat do vrat.

Edit: Aja... pa še na urnik nisi vezan.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

BlaY0 ::

Zdej si prešaltal na "komot"... rad bi iz točke A do točke B prišel tako kot tebi paše in te ne brigajo ostali...

Zakaj rabi Volvo XC90 pedestrina brake assist? Zato ker je tako velik da 20 metrov pred havbo sploh ne vidiš ceste. In zakaj nucaš tako velik avto? Zato da si komot, ne glede na to ali ti okolica to omogoča...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

jype ::

To se trivialno uredi z zakonodajo, ki vse avtomobile stlači na en sam pas, vsi ostali pa mirno pičijo mimo.

Machete ::

Mene brigajo ostali. Npr. včeraj sem pobral štoparja. Je rekel, da rabi nujno prit v N. Gorico na odpad po en kos za avto, ampak da žal ne vozi avtobus, ki ga je čakal, zaradi počitnic. No ven je skočil pri prvi gostilni po 10 min vožnj, je hitro pozabil da greva na vlak v naslednjem mestu. Pa njegov sosed je včasih rally vozil.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

NikolormousB ::

Zdaj so jih že vkomponirali v osnovno ceno in to tako elegantno, da ti sploh opazil nisi...


In? V čem je težava, če za enako količino denarja dobim več?

Zaenkrat ne obstaja sistem, ki bi zagotavljal vsaj približno varnost pri 130 na uro, zato je bolje omejitev spustiti na 50.


Ni res.

Podatki EU še kažejo, da največ ljudi, kar 55 odstotkov, izgubi življenje na cestah zunaj naselij, sledijo urbana območja s 37 odstotki. Najmanj smrtnih žrtev je na avtocestah, in sicer osem odstotkov.


130kmh na avtocesti je torej bistveno bolj varno kot 50 v naselju.

https://www.amzs.si/novice/aktualne-inf...

Zato da si komot, ne glede na to ali ti okolica to omogoča...


Okolica omogoča.

BlaY0 ::

NikolormousB je izjavil:

Zdaj so jih že vkomponirali v osnovno ceno in to tako elegantno, da ti sploh opazil nisi...


In? V čem je težava, če za enako količino denarja dobim več?

Težava je v tem da takšni gimmick fanboyi kot si ti v bistvu umetno zvišujejo cene.

NikolormousB je izjavil:


Zaenkrat ne obstaja sistem, ki bi zagotavljal vsaj približno varnost pri 130 na uro, zato je bolje omejitev spustiti na 50.


Ni res.

Prosim, na dan z dokazom...

NikolormousB je izjavil:


Zato da si komot, ne glede na to ali ti okolica to omogoča...


Okolica omogoča.

V bistvu ti ne... ti misliš da je tvoj avto varen, če si ti varen v njem...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

NikolormousB ::

Težava je v tem da takšni gimmick fanboyi kot si ti v bistvu umetno zvišujejo cene.


Pritoži se proizvajalcem avtomobilov al pa začni delat lastne avtomobile.

Prosim, na dan z dokazom...


A ne bi prebral celega posta, preden komentiraš? S takšno koncentracijo ti tudi na skiro ne priporočam, da ne zbiješ koga.

V bistvu ti ne... ti misliš da je tvoj avto varen, če si ti varen v njem...


A zdaj si že vedeževalka al kaj?

BlaY0 ::

NikolormousB je izjavil:

Težava je v tem da takšni gimmick fanboyi kot si ti v bistvu umetno zvišujejo cene.


Pritoži se proizvajalcem avtomobilov al pa začni delat lastne avtomobile.

Če bi jih delal, bi delal točno takšne avtomobile kot jih delajo sedaj, ker ovce takšne kupujejo. Več kot ima neuporabne šare notri, raje jih kupujejo...

NikolormousB je izjavil:


A ne bi prebral celega posta, preden komentiraš? S takšno koncentracijo ti tudi na skiro ne priporočam, da ne zbiješ koga.

Kaj čem brati, saj nisi nič pametnega napisal... varen avto pri 130 km/h zaenkrat še ne obstaja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Unknown_001 ::

Heavy je izjavil:

Han je izjavil:

Peugeot 3008 ima upravljanje klime zgolj na zaslonu na dotik. ;((


Ali pa nemci - z klimo na gumbe. Hočeš spremeniti temperaturo? 5x pritisni pravi gumb - kateri je v vrsti enakih gumbov.



No razloži ti to pilotu, ko mu boš ven pometal vsa stikala in predenj posadil en lep velik lep tačskrin.

Se mi zdi da te bo po slabe pol minute razlaganja s "kurblom" začel lovit naokol.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

NikolormousB ::

Touchscreens come to 777X flight deck


http://www.boeing.com/features/2016/07/...

Jupito ::

Netrunner je izjavil:

Nevem zakaj sploh omogočajo višje hitrosti od maximalno dovoljenih na AC. Samo zaradi par nemških AC ?? Hitrost bi morala biti omejena neglede na moč avtomobil. Seveda bi morala biti opcija da to izklopiš v primeru da se zapelješ na nemško AC ali greš na kakšno dirkališče. Uporaba na klasičnih cestah pa bi morala biti strogo sankcionirana. Z današnjo tehnologijo bi to bilo zelo enostavno izvedljivo.


Nič hudega. Jaz tudi nočem vedeti, zakaj bi moralo biti omejeno, pa lahko imamo še en konflikt, po katerem se bomo delili in na keterem se bodo pasli troli.
I used to be with it, but then they changed what it was.
Now what I'm with isn't it and what's it seems weird
and scary to me. It'll happen to you!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Jupito ()

Netrunner ::

Moralo bi biti omejeno ker večina se ne zna držati omejitev. Voziš 140 kmh po avtocesti tako da si že 10kmh v prekršku in se ti prilepi budalo na rit in ti blenda da se mu umakni. Če bi bila elektronska omejitev bi se vsi lepo peljali 130kmh.

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: Mavrik ()

BlaY0 ::

Če bi se vsi vozili 130 ja. Pa se ne... eni se 110 al pa tudi 90. Pa bremzajo na voznem pasu ker bodo šli dol z avtoceste čez 500 metrov... pa bremzajo pred tablami ker ne vidijo kaj piše gor... pa ustavljajo v predorih ker zunaj pada toča...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Machete ::

Evo sem vedel, da je tudi v tebi malo bmw voznika. Haha. Če bi imeli HUD ne bi rabili bremzat, ker ti tablo zriše že veliko prej lepo na prednje steklo. Da ne govorimo o prepoznavi in izrisu prometnih znakov ;) To je imho future, ker je preprosto kul.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

BlaY0 ::

Če je omejitev 90 ne rabiš nič od tega pa še varneje je...

d4vid ::

Ce se drzim teme, bo moj naslednji avto imel:
- klimo, ki pride poleti hudicevo prav (da avto shladis vsaj na tenperaturo okolice, raje kaksno stopinjo manj)
- vlecno kljuko (obcasno jo pogresam)
- vec konjev kot sedanji (trenutno 60KM, rad bi nekje 100 konjev)
- manjso porabo glede na konje (8l za 60konjev mi je prevec, 8l pri 100 konjih mi je kul)
- tempomat bi tud bil kul, ni mi pa nujen
Ostalo, kar ni ravno oprema:
- malo ali nic rje (itak ne bom nikol v lajfu mel novga avta)
- poceni vzdrzevanje in cim manj napak
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

BlaY0 ::

Machete je izjavil:

Evo sem vedel, da je tudi v tebi malo bmw voznika...

Nič nimam proti BMW-jem (razen žmigavcev - tle so precej švoh). Kar mi je všeč pri Bavariji je poceni vzdrževanje.

bambam20 ::

BlaY0 je izjavil:

Kar mi je všeč pri Bavariji je poceni vzdrževanje.


Kaj vse človek ne prebere na tem forumu.

1b0r ::

d4vid je izjavil:

- manjso porabo glede na konje (8l za 60konjev mi je prevec, 8l pri 100 konjih mi je kul)

60KM ti nekam veliko pije, to bi moral pit 7l s precej priganjanja, 1.6 16V 100-115KM pa 8-9l.
Mislim pa da ima vsak atmosferec svoji moči primerno porabo, edino ko greš enkrat nad 1.6l je le ta pač že sama po sebi prevelika.
Tako da za kratke razdalje pomoje ne morš falit z nobenim s prostornino od 1.0 do 1.6.

Kot zanimivost, moj 1.6T 200 ima med utekavanjem nekje 8l, se pravi do 3000 obratov, po ravninah regionalk okol 110km/h, 6. prestava pri 2500rpm.
Sem pa na hitro probal poštopat do 100 s tako vožnjo in ima cca. 14s, kar je malenkost bolje kot 1.2 60KM, če ga prestavljaš pri 5-6k, ta ima cca. 15s. In tega na 10km vožnjah dejansko lahko voziš do tolk že na polovici vožnje. Mojega praktično ne moreš izkoristit, če ne greš vsaj na 20km vožnjo.

Tako da taki posti so en bullshit, oz. po AC v 6. pri 100-110 mogoče še imaš tako porabo, ampak to je skoraj enako kot če bi podal porabo po klancu dol ali v prostem teku, to nobenega ne zanima.

M-XXXX je izjavil:

Em trenutno imam 6.3 pri 205KM. Večina relacija (AC)

200KM bencinarji niso mišljeni za tako vožnjo oz. porabo, to je stvar dizlov. Sam sem ga kupil s porabo 10-11l v mislih, zaenkrat mislim da bo BP dosegljiva.
Tak avto se pa seveda rabi po eni strani za bolj udobno vožnjo, med 2 in 3k se dejansko da vozit. Seveda je včasih tut treba mal počakat da se zbudi, za vožnjo brez kakšnih zamikov moraš bit pomoje vedno nad 3k, enako kot moraš bit pri atmosfercu vedno nad 4k.
Ampak samo za večje udobje ne vem kdo bi to kupil, ker se vsekakor ne splača, potem je že bolje dizel (hitrejši pri manjši porabi), zato pa jih je tolk pri nas. Ampak ti spet vladajo bolj po avtocestah, takih ki se vozijo samo po regionalkah je praktično nič.
Tako da 200KM še najbolj pride prav za prehitevanje bolnikov, ki jih imaš danes povsod dovolj. Najdejo se tudi taki kjer lahko zaviraš non stop pa jih še dohitevaš, tako da ostane samo postanek na avtobusni ali prehitevanje, tolk počas se pa vozit preprosto ne da, sem probal zdaj že ene parkrat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 1b0r ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

UI / UX v avtomobilih (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16722750 (1118) PARTyZAN
»

Mnenja/Predlogi: Novo vozilo do cca. 20k EUR (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16324763 (16013) Superboyy
»

Utrujenost med vožnjo (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
586619 (4525) Unknown_001
»

Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19753984 (46594) SuperVeloce

Več podobnih tem