Forum » Na cesti » Kaj mora obvezno imeti avto ki ga kupujete?
Kaj mora obvezno imeti avto ki ga kupujete?
Gaius ::
Varnost je zame na prvem mestu. To pomeni ustrezno število varnostnih blazin in čimveč asistenčnih sistemov. Aktivni tempomat je od boga dan. Tudi parkirni senzorji in vzvratna kamera so zelo koristni, če imaš večji avto.
Grey ::
Za baseline opis besede avto smatram vozilo, ki ima naslednje deskriptorje:
- šasijo z odbijači
- 4 kolesa z vzmetenjem
- motor
- brisalce spredaj (po možnosti zadaj, odvisno od oblike in potrebe)
- 4 smernike
- vzvratna ogledala na vratih in v kabini
- kratke luči
- dolge luči
- meglenke spredaj in zadaj
- vzvratne luči
- prtljažni prostor
- primerno število vrat glede na tip
- hupo
Od dodatkov, ki nadgrajujejo baseline, od zelo pomembne proti manj pomembni:
1. Oblika - to je primarno, avto mi mora izgledat privlačno
2. Tempomat s potovalnim računalnikom (po možnosti pametni tempomat z avtomatskim zaviranjem v sili) - brez tega se sploh ne usedem vanj
3. Vse kar se tiče stabilnosti vozila in varnosti potnikov (ABS zavore, proti zdrsu koles, stabilnost, airbagi, termalna kamera za vožnjo ponoči...) - varnost je takoj za tempomatom
4. Ergonomsko oblikovana armaturna plošča (števec za hitrost v območju perifernega vida (ali še bolje HUD))
5. Klima naprava
6. Dovolj navora (Dizel, V6, V8, ...) - boljši pospeški, manj hrupa, bolj udobna vožnja
7. Zanesljivost motorja
8. Parkirni senzorji
9. Integriran media center (MP3, micro-USB) - brez brezžičnih hekabilnih pritiklin
- šasijo z odbijači
- 4 kolesa z vzmetenjem
- motor
- brisalce spredaj (po možnosti zadaj, odvisno od oblike in potrebe)
- 4 smernike
- vzvratna ogledala na vratih in v kabini
- kratke luči
- dolge luči
- meglenke spredaj in zadaj
- vzvratne luči
- prtljažni prostor
- primerno število vrat glede na tip
- hupo
Od dodatkov, ki nadgrajujejo baseline, od zelo pomembne proti manj pomembni:
1. Oblika - to je primarno, avto mi mora izgledat privlačno
2. Tempomat s potovalnim računalnikom (po možnosti pametni tempomat z avtomatskim zaviranjem v sili) - brez tega se sploh ne usedem vanj
3. Vse kar se tiče stabilnosti vozila in varnosti potnikov (ABS zavore, proti zdrsu koles, stabilnost, airbagi, termalna kamera za vožnjo ponoči...) - varnost je takoj za tempomatom
4. Ergonomsko oblikovana armaturna plošča (števec za hitrost v območju perifernega vida (ali še bolje HUD))
5. Klima naprava
6. Dovolj navora (Dizel, V6, V8, ...) - boljši pospeški, manj hrupa, bolj udobna vožnja
7. Zanesljivost motorja
8. Parkirni senzorji
9. Integriran media center (MP3, micro-USB) - brez brezžičnih hekabilnih pritiklin
dj_uro ::
redki omenjate bixenone ali LED žaromete... pri meni je to skoraj na prvem mestu!
vw-klub.si
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dj_uro ()
_IKE_ ::
redki omenjate bixenone ali LED žaromete... pri meni je to skoraj na prvem mestu!
+ esp +abs in ostale 3 kratice
Če bi v tem trenutku kupoval avto bi iskal
xenon/led
abs + esp
bencinar 100-120KS
velikost ranga megane/golf/ astra/i30,...
karavan
klimo tak avto ima, platišča in gume me ne zanimajo.
Od ostalih zadev, če jih ima ok, če jih pa nima pa tudi ni problema ( slednje je pri starejših avtih vsaj po moje bolje, manj elektronike; manj možnosti da kaj crkne )
Zgodovina sprememb…
- spremenil: _IKE_ ()
Netrunner ::
gruntfürmich ::
dobra tema, upam da ne postane nepregledna.
trenutno imam atmosferskega bencinarja 1.6, pogrešam edino navor
motor pa je verjetno vzdržljiv in poceni za vzdrževanje, kar je pomembno
imam 360 kamere okoli: mi je fino
ekran večji in dobra resolucija za kaj takega: drugače kamere nimajo smisla
navigacija integrirana: to mi je fino
steklena streha (ni pa okna ki bi se odpiral): to je tudi fino
ne-usnjeni sedeži; to je tudi fino
SUV obvezno
blututh za telefom; obvezno
imel bi še
pametni ključ da samo prideš in se odpelješ brez iskanja in dotika ključa; to mi je izredno priročno
webasto je eden napisal; bi imel (morda tudi bom)
avtomatsko odpiranje prtljažnika; tudi fino
je pa vse seveda odvisno od cene teh dodatkov...
za ostale stvari se podrazumeva da so vključene; vse elektro, tempomat, klima, alu platišča... nebi pa imel raznih senzorčkov in nadzornih sistemov, ki samo komplicirajo vožnjo
trenutno imam atmosferskega bencinarja 1.6, pogrešam edino navor
motor pa je verjetno vzdržljiv in poceni za vzdrževanje, kar je pomembno
imam 360 kamere okoli: mi je fino
ekran večji in dobra resolucija za kaj takega: drugače kamere nimajo smisla
navigacija integrirana: to mi je fino
steklena streha (ni pa okna ki bi se odpiral): to je tudi fino
ne-usnjeni sedeži; to je tudi fino
SUV obvezno
blututh za telefom; obvezno
imel bi še
pametni ključ da samo prideš in se odpelješ brez iskanja in dotika ključa; to mi je izredno priročno
webasto je eden napisal; bi imel (morda tudi bom)
avtomatsko odpiranje prtljažnika; tudi fino
je pa vse seveda odvisno od cene teh dodatkov...
za ostale stvari se podrazumeva da so vključene; vse elektro, tempomat, klima, alu platišča... nebi pa imel raznih senzorčkov in nadzornih sistemov, ki samo komplicirajo vožnjo
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
IL_DIAVOLO ::
Sicer ne kupujem avta, ampak če bi ga kupoval, bi gledal na te parametre:
Vse kar ima golf 4(1.9 tdi) z bombončki:
-Vgrajeno navigacijo
-Vgrajen radio z usb-jem
-Več konjske moči(navor je top)
-Tempomat
-Avtomatik
-Led luči
-Udobnejša vožnja
-Alu platišča
-Bolj trpežni materiali v notranjosti avtomobila
Sploh nisem nikoli razmišljal o tem, dobra tema
Vse kar ima golf 4(1.9 tdi) z bombončki:
-Vgrajeno navigacijo
-Vgrajen radio z usb-jem
-Več konjske moči(navor je top)
-Tempomat
-Avtomatik
-Led luči
-Udobnejša vožnja
-Alu platišča
-Bolj trpežni materiali v notranjosti avtomobila
Sploh nisem nikoli razmišljal o tem, dobra tema
NikolormousB ::
Netrunner ::
Sem malo preverjat dodatno opremo pri avtomobilih in npr:
Inteligentni ključi oz. keyless start ipd ??? Je to dejansko uporabno ? Meni čisto ustreza da vtaknem ključ v ključavnico in ga obrnem za vžig avtomobila. Vžig avtomobila s klikom na tipko mi je smešno ... kot da bi traktor vžigal :) Če pride to v osnovni ceni avtomobila ok, vendar sam ne bi bil pripravljen dati niti 1€ več za to zadevo :)
Sončna streha: to tudi na prvi pogled izglda super vendar ne hvala. Steklo je težje od streha in zato je težišče avtomobila malenkostno višje pa poleti se avto toliko bolj pregreva in mora klima delat not nora da uspe hladiti.
Najbolj uporabni novi dodatki so radarski aktivni tempomati in avtomatsko zaviranje v sili. Da avto vozi sam znotraj črt zveni ok, vendar se bojim da to samo ulenari voznika in je posledično majn pozoren na dogajanje okoli sebe saj avto skrbi za večino vožnje :) ...
Inteligentni ključi oz. keyless start ipd ??? Je to dejansko uporabno ? Meni čisto ustreza da vtaknem ključ v ključavnico in ga obrnem za vžig avtomobila. Vžig avtomobila s klikom na tipko mi je smešno ... kot da bi traktor vžigal :) Če pride to v osnovni ceni avtomobila ok, vendar sam ne bi bil pripravljen dati niti 1€ več za to zadevo :)
Sončna streha: to tudi na prvi pogled izglda super vendar ne hvala. Steklo je težje od streha in zato je težišče avtomobila malenkostno višje pa poleti se avto toliko bolj pregreva in mora klima delat not nora da uspe hladiti.
Najbolj uporabni novi dodatki so radarski aktivni tempomati in avtomatsko zaviranje v sili. Da avto vozi sam znotraj črt zveni ok, vendar se bojim da to samo ulenari voznika in je posledično majn pozoren na dogajanje okoli sebe saj avto skrbi za večino vožnje :) ...
Han ::
Pri ključu dandanes skorajda nimaš izbire. Trend gre v smeri gumbov. Nekateri avti imajo na ročaju vrat in na prtljažniku gumb, s katerim vrata odkleneš/zakleneš, drugi se odklenejo samodejno, ko se vozilu dovolj približaš. Na "pametnem" ključu imaš ponavadi vsaj dve tipki - za odpret in zapret.
Panoramska streha poveča stetlost in občutek prostornosti v avtu na račun nižjega stropa, kar je lahko problem za sedenje zadaj.
Od res uporabnih dodatkov so vzvratna kamera, parkirni senzorji, samodejno radarsko zaviranje, radarski tempomat in zaznavanje mrtih kotov (nujno pri slabši stranski in vzvratni vidljivosti).
Panoramska streha poveča stetlost in občutek prostornosti v avtu na račun nižjega stropa, kar je lahko problem za sedenje zadaj.
Od res uporabnih dodatkov so vzvratna kamera, parkirni senzorji, samodejno radarsko zaviranje, radarski tempomat in zaznavanje mrtih kotov (nujno pri slabši stranski in vzvratni vidljivosti).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Han ()
Mavrik ::
Kolikor vem ni praktično nobenega avta ki bi se ob približevanju sam zaklenil (dražji imajo samo tipke pobarvane v barvi karoserije). Edino prtljažnik znajo eni sami odpreti.
The truth is rarely pure and never simple.
Netrunner ::
Še nikoli nisem imel težav z utesnjenostjo ko sem sedel zadaj, tako da steklena streha mi je popolnoma odveč. Kar se ključev tiče pa je bolj kot ne brezvezni luksuz :)
@Mavrik => baje da se sami zaklenejo če ne zaznajo ključa v bližini in tudi sami odklenejo ko se približaš. Očitno je za nekatere pritisk na tipko preveč :)
@Mavrik => baje da se sami zaklenejo če ne zaznajo ključa v bližini in tudi sami odklenejo ko se približaš. Očitno je za nekatere pritisk na tipko preveč :)
feryz ::
Ne zaklepajo se sami in ne odklepajo.
V prvem primeru skuriš v avtu kako žival ali otroka, v drugem, ti z druge strani lahko vlomijo. Zato zaradi varnosti ne gre tako. Lahko pa kdo to že ignorira. Varnost namreč.
Odklenejo se ponavadi, ko se dotakneš kljuke, zaklenejo pa ko se dotakneš senzorja zraven kljuke.
Najbolj noro pri tem je, da užgan avto kasneje dela brez ključa. Zato jih tudi toliko drpnejo.
Ključi niso brezvezni luksuz. Ko se na to navadiš, si pečen.
Enako kot avtomatik. Ko ga enkrat izkusiš, ne gre več brez njega.
Navigacija je brez veze, dokler ne bo vgrajena navigacija tipa Google maps. Torej aktivno spremljanje prometa.
V prvem primeru skuriš v avtu kako žival ali otroka, v drugem, ti z druge strani lahko vlomijo. Zato zaradi varnosti ne gre tako. Lahko pa kdo to že ignorira. Varnost namreč.
Odklenejo se ponavadi, ko se dotakneš kljuke, zaklenejo pa ko se dotakneš senzorja zraven kljuke.
Najbolj noro pri tem je, da užgan avto kasneje dela brez ključa. Zato jih tudi toliko drpnejo.
Ključi niso brezvezni luksuz. Ko se na to navadiš, si pečen.
Enako kot avtomatik. Ko ga enkrat izkusiš, ne gre več brez njega.
Navigacija je brez veze, dokler ne bo vgrajena navigacija tipa Google maps. Torej aktivno spremljanje prometa.
cesnja ::
Največja prednost brezkontaktnega ključa je to, da ga imaš lahko pospravljenega na dnu torbe, v jakni, ali pa kje drugje, in ti ga za upravljanje avta ni treba izbrskati.
FTad ::
Netrunner ::
Jaz temu ne bi rekel ravno največja prednost. Prednosti je da lahko shraniš določene nastavitve avtomobila na ključ, kaj več kot to pa ne. No saj to je stvar posameznika kaj se mu dopade in kaj ne.
Kar se tiče avtomatskega menjalnika pa ga še nisem vozil vendar dvomim da bi me prepričal pred ročnim in to predvsem zaradi tega ker v avtu je že tako malo za početi in nočem da se mi še to vzame :)
Kar se tiče avtomatskega menjalnika pa ga še nisem vozil vendar dvomim da bi me prepričal pred ročnim in to predvsem zaradi tega ker v avtu je že tako malo za početi in nočem da se mi še to vzame :)
Malajlo ::
Seveda. Ključ v jakni v predsobi, pa se odpelješ na morje ...
Sicer pa sredinski naslon za roko, dvopodročna klima, pa preveč konjev. In da lahko šipe spustiš z daljincem. Pa zavese na zadnjih šipah. Prtljažnik brez roba. Tempomat (navaden vrh glave). Preklopen sovoznikov sedež. Cornering meglenke. LED ali xenon. Sedeži, nastavljivi v vse mogoče smeri. Luknja za smuči v zadnji klopi (nimam, jebemu!). Vsaj pol kubika volumna v prtljažniku (trije otroci). Dobra izolacija, da je vožnja pri 155 km/h udobna. Strešni nosilci.
Sicer pa sredinski naslon za roko, dvopodročna klima, pa preveč konjev. In da lahko šipe spustiš z daljincem. Pa zavese na zadnjih šipah. Prtljažnik brez roba. Tempomat (navaden vrh glave). Preklopen sovoznikov sedež. Cornering meglenke. LED ali xenon. Sedeži, nastavljivi v vse mogoče smeri. Luknja za smuči v zadnji klopi (nimam, jebemu!). Vsaj pol kubika volumna v prtljažniku (trije otroci). Dobra izolacija, da je vožnja pri 155 km/h udobna. Strešni nosilci.
Netrunner ::
FTad ::
Jaz temu ne bi rekel ravno največja prednost. Prednosti je da lahko shraniš določene nastavitve avtomobila na ključ, kaj več kot to pa ne. No saj to je stvar posameznika kaj se mu dopade in kaj ne.
Kar se tiče avtomatskega menjalnika pa ga še nisem vozil vendar dvomim da bi me prepričal pred ročnim in to predvsem zaradi tega ker v avtu je že tako malo za početi in nočem da se mi še to vzame :)
Prednost avtomatskega menjalnika vidim, ce imas traffic jam assist, ki ti avtomatsko zavira in pospesuje, ter drzi varno razdaljo med teboj in vozilom pred tabo, ker tam ne rabis tiscati nogo na sklopki.
Ce si pa v teh situacijah redko, sploh pa ce se vozis veliko po AC, potem ni potrebe po avtomatiku. Menjava olja v menjalniku je nekje na 60kkm, in baje izredno draga.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: FTad ()
next3steps ::
Jaz temu ne bi rekel ravno največja prednost. Prednosti je da lahko shraniš določene nastavitve avtomobila na ključ, kaj več kot to pa ne. No saj to je stvar posameznika kaj se mu dopade in kaj ne.
Kar se tiče avtomatskega menjalnika pa ga še nisem vozil vendar dvomim da bi me prepričal pred ročnim in to predvsem zaradi tega ker v avtu je že tako malo za početi in nočem da se mi še to vzame :)
To praviš sedaj. Že recimo niti ne nujno avtomatski menjalnik, ampak zgolj avtomatska sklopka te zna prepričati v obratno
Netrunner ::
Saj ne rečem da te zadeve niso uporabne vendar zamisli si:
1. Avtomatski menjalnik
2. Aktivni tempomat
3. Avto vozi sam med linijami
Kaj naj jaz delam ta čas ?? Ja spremljam dogajanje in sem v pripravi da prevzamem nadzor če gre kaj narobe. To spremljanje je bolj utrudljivo kot sama vožnja. Vsaj meni :)
Nevem za vas, vendar meni se dopade voziti avtomobil in to vključuje vožnjo v pasu in prestavljanje po potrebi. Edino tempomat mi je dobrodošel ko grem na daljšo vožnjo po AC.
1. Avtomatski menjalnik
2. Aktivni tempomat
3. Avto vozi sam med linijami
Kaj naj jaz delam ta čas ?? Ja spremljam dogajanje in sem v pripravi da prevzamem nadzor če gre kaj narobe. To spremljanje je bolj utrudljivo kot sama vožnja. Vsaj meni :)
Nevem za vas, vendar meni se dopade voziti avtomobil in to vključuje vožnjo v pasu in prestavljanje po potrebi. Edino tempomat mi je dobrodošel ko grem na daljšo vožnjo po AC.
dj_uro ::
meni je moj sošolec pred leti rekel tako: uuu fino, bom lahko že na poti v službo delal za službo! :S
vw-klub.si
Machete ::
Ročni menjalnik glorificirajo tisti, ki nimajo avtomatika. Potem se zadeva konča. Ko prevoziš 500-1000 km ti vsa ta pomagala privarčujejo izjemno veliko energije in si mnogo manj utrujen, kot pri navadnem avtomobilu. Najbolj se pozna tu avtomatik in adpativne luči (AC), če furaš ponoči.
Avtomatik, samodejno adaptivne LED, usnje, big navi + disk + interaktivni števci (počivališča, navi, branje prometnih zankov...), dobri zvočniki, HUD, pomoč pri zaviranju, samodejni pritljažnik in 140KW+ dizel je zame trenutno željena in tudi vozena kombinija.
Avtomatik, samodejno adaptivne LED, usnje, big navi + disk + interaktivni števci (počivališča, navi, branje prometnih zankov...), dobri zvočniki, HUD, pomoč pri zaviranju, samodejni pritljažnik in 140KW+ dizel je zame trenutno željena in tudi vozena kombinija.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
jero_no1 ::
Prva stvar so zame varnostne zadeve (čim več zračnih blazin) in asistenčni sistemi. Tukaj je nujen radarski tempomat (po možnosti v povezavi z avtomatikom), potem nadzor mrtvega kota in zaviranje v sili. Sistem zaznavanja voznih pasov me po naših ovinkastih AC ni prepričal, zato ga nisem vzel (imel ga je testni avto). Potem pomembna stvar so xenon/LED žarometi.
Nato če je možnost oz. dobiš zadeve v paketu opreme še:
- pri večjih avtih park senzorji in po možnosti še vzvratna kamera
- pametni ključ
- ogrevani sedeži (če nimaš tople garaže, ampak samo dobro streho)
- infotainment z zaslonom na dotik in navigacijo
- in seveda ko prideš iz trgovine s polnimi rokami vrečk - virtualni pedal za odpiranje prtljažnika :)
Nato če je možnost oz. dobiš zadeve v paketu opreme še:
- pri večjih avtih park senzorji in po možnosti še vzvratna kamera
- pametni ključ
- ogrevani sedeži (če nimaš tople garaže, ampak samo dobro streho)
- infotainment z zaslonom na dotik in navigacijo
- in seveda ko prideš iz trgovine s polnimi rokami vrečk - virtualni pedal za odpiranje prtljažnika :)
Netrunner ::
Jaz vidim avtomatski menjalnik tako:
- Dražji začetni nakup avtomobila
- Poraba goriva večja (pri novejših ne več toliko vendar vseeno)
- ena zadeva več ki lahko crkne in popravilo je zelo drago (avtomatiki crkujejo bolj kot ročni)
Pa kot sem rekel... meni je prestavljanje zabavno in ni odveč. Na AC pa itak voziš samo v 5 oz. 6 večino časa. Bom pa šel na kako poskusno vožnjo z avtomatikom in potem povem kaj več.
- Dražji začetni nakup avtomobila
- Poraba goriva večja (pri novejših ne več toliko vendar vseeno)
- ena zadeva več ki lahko crkne in popravilo je zelo drago (avtomatiki crkujejo bolj kot ročni)
Pa kot sem rekel... meni je prestavljanje zabavno in ni odveč. Na AC pa itak voziš samo v 5 oz. 6 večino časa. Bom pa šel na kako poskusno vožnjo z avtomatikom in potem povem kaj več.
Machete ::
Da, meni porabi 0,5-1 liter več, kot zelo podoben motor prej (6 st. ročni vs 8 st. auto sedaj). Prestavljanje ni zabavno, kakor koli obrneš, razen mogoče prvih nekaj let, ko narediš izpit. Če si mlad voznik, potem ti je odpuščeno :] Pa recimo da v nekih športnih prebliskih tudi paše. Ampak pozabljaš, da avtomatike (večinoma, ne poznam sicer področja) komot menjaš ročno!
V slo je tudi na AC 100 ali 110 na prehitevalnem pasu nič neobičajnega, zato tudi prestavljane ni zanemarljivo. To je pri močnejših avtih zgolj kaka 4. ali 5. prestava..
*ohranjevalnik pasov je kot rečeno za določene bolj kot ne perfektne situaije. Jaz ga imam stalno sklopljenega, ker ni potrebe. Prižgem na autobahnu.
V slo je tudi na AC 100 ali 110 na prehitevalnem pasu nič neobičajnega, zato tudi prestavljane ni zanemarljivo. To je pri močnejših avtih zgolj kaka 4. ali 5. prestava..
*ohranjevalnik pasov je kot rečeno za določene bolj kot ne perfektne situaije. Jaz ga imam stalno sklopljenega, ker ni potrebe. Prižgem na autobahnu.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
fikus_ ::
Zanimivo bi bilo, da še vsak napiše, kakšen avto dejansko vozi! Ker imam občutek, da bi nekateri radi imeli daljše, kot jih imajo!
Npr. usnjeni sedeži, če nimajo aktivnega gretja/hlajenja, znajo biti zelo "neudobni" v določenih situacijah.
"Aktivni tempomat, Avto vozi sam med linijami, . . . ", fajn zadeva, če je cesta urejena tako kot bi naj bila. "Deluje" na AC, na lokalnih cestah pozabi!
Avtomatski menjalnik je ok, ne poznam pa novejših zadev. Pred leti so pri nekaterih znamkah bili obupni.
Odklepanje/zaklepanje brez ključa, s kartico/obeskom in dober avto je vaba za tatove.
Npr. usnjeni sedeži, če nimajo aktivnega gretja/hlajenja, znajo biti zelo "neudobni" v določenih situacijah.
"Aktivni tempomat, Avto vozi sam med linijami, . . . ", fajn zadeva, če je cesta urejena tako kot bi naj bila. "Deluje" na AC, na lokalnih cestah pozabi!
Avtomatski menjalnik je ok, ne poznam pa novejših zadev. Pred leti so pri nekaterih znamkah bili obupni.
Odklepanje/zaklepanje brez ključa, s kartico/obeskom in dober avto je vaba za tatove.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: fikus_ ()
Machete ::
fikus_ Gretje prižgem izjemno redko, ko je res -20, torej ravno 3x na leto. Hlajenja nimam, ga sicer ne pogrešam. Imajo pa večinoma itak avtomobili, kjer se usnje večinoma izbira, gretje že kot standardno opremo (že 10-15 let). Hlajenje je res redkejše. Zame ni primerjave s tekstilnimi, ker je čisto nekaj drugega. Neugodne situacije? Kaj s tem misliš? Mogoče edino, če imaš kabrio in ga pustiš na soncu. Potem se dejansko lahko opečeš. Ostalih negativnosti usnja ne vidim. Razen da po nekaj letih začne na voznikovem sedežu kazati znake obrabe. Ampak enako je s tekstilnimi.
Super za očistit (sploh z mularijo zadaj), super za vsest se po vadbi direkt kar 'prešvican' itd.. Tekstilni mi dajejo tak občutek umazanosti in nehigieničnosti, ker so kot tampon za pot, kožne celice in umazanijo z ulic :)
Super za očistit (sploh z mularijo zadaj), super za vsest se po vadbi direkt kar 'prešvican' itd.. Tekstilni mi dajejo tak občutek umazanosti in nehigieničnosti, ker so kot tampon za pot, kožne celice in umazanijo z ulic :)
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
poweroff ::
Hehe, jaz sem ravno v fazi kupovanja avta in rabim naslednje:
- airbag
- klima
- avtoradio (no, to v bistvu hočejo otroci)
- čim nižja poraba in stroški vzdrževanja
- da nima parkirnih senzorjev in ostale navlake, ki mi pametuje med vožnjo
Ostalo (barva, platišča, razni ESP in podobna navlaka) mi je nepomembno. V osnovi mi je avto orodje za prevoz od točke A do točke B s čim manj težavami in čim nižjimi stroški.
Alternativa bi bila popolnoma avtonomno vozilo, ampak tega še lep čas ne bomo videli.
- airbag
- klima
- avtoradio (no, to v bistvu hočejo otroci)
- čim nižja poraba in stroški vzdrževanja
- da nima parkirnih senzorjev in ostale navlake, ki mi pametuje med vožnjo
Ostalo (barva, platišča, razni ESP in podobna navlaka) mi je nepomembno. V osnovi mi je avto orodje za prevoz od točke A do točke B s čim manj težavami in čim nižjimi stroški.
Alternativa bi bila popolnoma avtonomno vozilo, ampak tega še lep čas ne bomo videli.
sudo poweroff
pegasus ::
Matthai, sva že dva. Dače izgledajo zelo smiselno, če hočeš bit nobl, octavia na CNG. Vse ostalo je trenutno nesmiselno, ker bo v nekaj letih tako zgubilo na vrednosti, da nočem niti razmišljat o tem.
Stipex ::
Hehe, jaz sem ravno v fazi kupovanja avta in rabim naslednje:
- airbag
- klima
- avtoradio (no, to v bistvu hočejo otroci)
- čim nižja poraba in stroški vzdrževanja
- da nima parkirnih senzorjev in ostale navlake, ki mi pametuje med vožnjo
Ostalo (barva, platišča, razni ESP in podobna navlaka) mi je nepomembno. V osnovi mi je avto orodje za prevoz od točke A do točke B s čim manj težavami in čim nižjimi stroški.
Alternativa bi bila popolnoma avtonomno vozilo, ampak tega še lep čas ne bomo videli.
What year is it?? :)
Kaka Dacia becinar ali pa nova Toyota Corolla 1.3 bencinar, to dvoje mora laufa 5-10 let brez izrednega servisa.
Drugače pa park senzorji so kr fajn, ti lahko prihranijo marsikatero buško (pleh ali celo pešec...)
Machete ::
Tega ne razumem, ko ljudje pravijo ne rabim senzorjev, to je za pusije, ne rabim pomagal, znam sam vozit in mi ne bo računalnik pametoval.. WTF? Kaj je narobe, če ti v stotinki računalnik predpripravi sistem za aktivno zaviranje, če izračuna da se ne bo izšlo? Kaj je narobe, če ti kamera snema kaj imaš zadaj itd.. Kje je fora biti pametnejši od tehnologije? :)
*jaz bom s tem imel problem, ko bodo sistemi povozili voznikove odločitve in ti ne bodo pustili zaviti tja in tja, ne bodo pustili določene hitrosti ali jakosti glasbe npr..
*jaz bom s tem imel problem, ko bodo sistemi povozili voznikove odločitve in ti ne bodo pustili zaviti tja in tja, ne bodo pustili določene hitrosti ali jakosti glasbe npr..
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
Mavrik ::
Še nikoli nisem imel težav z utesnjenostjo ko sem sedel zadaj, tako da steklena streha mi je popolnoma odveč. Kar se ključev tiče pa je bolj kot ne brezvezni luksuz :)
@Mavrik => baje da se sami zaklenejo če ne zaznajo ključa v bližini in tudi sami odklenejo ko se približaš. Očitno je za nekatere pritisk na tipko preveč :)
Joj, narobe napisal. Zaklenejo se sami praktično vsi (imaš opcijo v nastavitvah), za odklep pa sem do zdaj na vseh videl da rabijo dotik na tipko ali ročico na vratih. Meni je praktično ker pač ključev nikoli ne pobiram z žepa.
Saj ne rečem da te zadeve niso uporabne vendar zamisli si:
1. Avtomatski menjalnik
2. Aktivni tempomat
3. Avto vozi sam med linijami
Kaj naj jaz delam ta čas ?? Ja spremljam dogajanje in sem v pripravi da prevzamem nadzor če gre kaj narobe. To spremljanje je bolj utrudljivo kot sama vožnja. Vsaj meni :)
Nevem za vas, vendar meni se dopade voziti avtomobil in to vključuje vožnjo v pasu in prestavljanje po potrebi. Edino tempomat mi je dobrodošel ko grem na daljšo vožnjo po AC.
Jaz recimo pridem na koncu poti bistveno bolj spočit odkar imam radarski tempomat. Pri normalni vožnji moraš cel čas paziti kako hitro vozi tisti pred tabo in sinhronizirati hitrost, pri radarskem tempomatu pa v bistvu samo gledaš a je pred tabo še vedno kup placa (praktično vedno je) in če ti status tempomata kaže da vidi avto pred tabo. Na regionalnih cestah je sicer manj uporaben (predvsem zato ker se čudno obnaša okoli ostrih ovinkov), ampak na avtocesti v gužvi pa prideš na cilj bistveno manj zjeban.
Prav tako je zelo zanimivo da sistem opazi stoječo kolono bistveno preden ti sploh registriraš da avto pred tabo na AC stoji in imaš zavore že pripravljene za zaviranje ko jih pritisneš.
The truth is rarely pure and never simple.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mavrik ()
NikolormousB ::
razni ESP in podobna navlaka
ESP je eno od najpomembnejših in najbolj učinkovitih odkritji za izboljšanje varnosti v prometu. Na srečo je pri nas obvezen v vseh avtomobilih, tako, da ga pri nakupu novega avtomobila tako ali tako nimaš izbire.
donvito ::
fikus_ Gretje prižgem izjemno redko, ko je res -20, torej ravno 3x na leto. Hlajenja nimam, ga sicer ne pogrešam. Imajo pa večinoma itak avtomobili, kjer se usnje večinoma izbira, gretje že kot standardno opremo (že 10-15 let). Hlajenje je res redkejše. Zame ni primerjave s tekstilnimi, ker je čisto nekaj drugega. Neugodne situacije? Kaj s tem misliš? Mogoče edino, če imaš kabrio in ga pustiš na soncu. Potem se dejansko lahko opečeš. Ostalih negativnosti usnja ne vidim. Razen da po nekaj letih začne na voznikovem sedežu kazati znake obrabe. Ampak enako je s tekstilnimi.
Super za očistit (sploh z mularijo zadaj), super za vsest se po vadbi direkt kar 'prešvican' itd.. Tekstilni mi dajejo tak občutek umazanosti in nehigieničnosti, ker so kot tampon za pot, kožne celice in umazanijo z ulic :)
Če imaš denar za -----> http://siol.net/avtomoto/prva-voznja/me...
potem tudi to ne več.
Usnjeni sedeži so obdelani tako, da odbijajo sončne žarke in ne vpijajo toplote. Vsak, ki je kdaj v kratkih hlačah sedel na vroč sedež kabrioleta, bo zdaj pokimal Mercedesu.
poweroff ::
Aja, torej, ko sem hodil po salonih (in spraševal kolege mehanike) so mi glede na prevoženo število kilometrov in lokacijo (hrib) svetovali dizla (poraba, navor). Tako da je še en pogoj - mora biti dizel. In ja, dejansko sem prišel do Dacie.
Problem je, da je ta trenutna tehnologija za en ku**c in ni pametna, ampak neumna. Saj sem napisal - ali naj bo vozilo popolnoma avtonomno, ali pa naj da mir z neumnostmi.
Ena neumnost, ki sem jo opazil na testni vožnji... ko se vsedem v avto, imam navado torbo položiti na sovoznikov sedež (če nikogar ni tam). In ker so tam neki glupi senzorji, mi začne mašna piskati da si je treba privezati pas... Pa ne me zajebavat no. Ali bodi tako pameten, da ugotoviš, da je gor torba, ali pa mi ne pametuj in teži z lažnimi neumnostmi.
Podobno je z ostalo navlako. Začne se že s traparijami kot prikazovalnik zunanje temperature in vlage. Ali naj bo senzor umerjen in kaže točne podatke, ali pa naj ne prikazuje ničesar.
Najbolj na jetra mi gre neumna umetna inteligenca, ki so je pa sodobni avtomobili žal polni.
No, enako je z airbagi. Tako da na koncu prideš do tega, da rabiš kot dodatek samo še avtoradio. Klimo imajo pa tako ali tako že vsi.
Kaj je narobe, če ti v stotinki računalnik predpripravi sistem za aktivno zaviranje, če izračuna da se ne bo izšlo? Kaj je narobe, če ti kamera snema kaj imaš zadaj itd.. Kje je fora biti pametnejši od tehnologije?
Problem je, da je ta trenutna tehnologija za en ku**c in ni pametna, ampak neumna. Saj sem napisal - ali naj bo vozilo popolnoma avtonomno, ali pa naj da mir z neumnostmi.
Ena neumnost, ki sem jo opazil na testni vožnji... ko se vsedem v avto, imam navado torbo položiti na sovoznikov sedež (če nikogar ni tam). In ker so tam neki glupi senzorji, mi začne mašna piskati da si je treba privezati pas... Pa ne me zajebavat no. Ali bodi tako pameten, da ugotoviš, da je gor torba, ali pa mi ne pametuj in teži z lažnimi neumnostmi.
Podobno je z ostalo navlako. Začne se že s traparijami kot prikazovalnik zunanje temperature in vlage. Ali naj bo senzor umerjen in kaže točne podatke, ali pa naj ne prikazuje ničesar.
Najbolj na jetra mi gre neumna umetna inteligenca, ki so je pa sodobni avtomobili žal polni.
NikolormousB je izjavil:
ESP je eno od najpomembnejših in najbolj učinkovitih odkritji za izboljšanje varnosti v prometu. Na srečo je pri nas obvezen v vseh avtomobilih, tako, da ga pri nakupu novega avtomobila tako ali tako nimaš izbire.
No, enako je z airbagi. Tako da na koncu prideš do tega, da rabiš kot dodatek samo še avtoradio. Klimo imajo pa tako ali tako že vsi.
sudo poweroff
Mavrik ::
Ne vem no, airbag zavese recimo niso standardna oprema in načeloma je zelo fajn nekaj imeti da ti potniki zadaj ne padejo iz avta pri prevračanju.
The truth is rarely pure and never simple.
NikolormousB ::
Problem je, da je ta trenutna tehnologija za en ku**c in ni pametna, ampak neumna. Saj sem napisal - ali naj bo vozilo popolnoma avtonomno, ali pa naj da mir z neumnostmi.
Ni vse črnobelo. Nima smisla, da se vozimo na lojtrskih vozovih, dokler ne bo zunaj 100% avtonomno vozilo.
Ena neumnost, ki sem jo opazil na testni vožnji... ko se vsedem v avto, imam navado torbo položiti na sovoznikov sedež (če nikogar ni tam). In ker so tam neki glupi senzorji, mi začne mašna piskati da si je treba privezati pas... Pa ne me zajebavat no. Ali bodi tako pameten, da ugotoviš, da je gor torba, ali pa mi ne pametuj in teži z lažnimi neumnostmi.
Kakšno torbo pa imaš? Če gre za laptop bag, potem je avto, ki ga gledaš očitno res crap. Če je 10kg težka potovalka, potem je edino pravilno, da ti piska. Tak tovor te lahko v primeru nesreče ubije.
Machete ::
To da avto ne prepozna torbe na sedežu je problem (lame) proizvajalca, ne tehnologije. Nism še tega doživel.
Nisi pa nič konkretnega povedal, razen da je umetna inteligenca neumna, ti pa pametnejši :)
Nisi pa nič konkretnega povedal, razen da je umetna inteligenca neumna, ti pa pametnejši :)
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
krucymucy ::
za 1.000 in vec km na teden.
- avtomatik
- radarski tempomat
- lane assist
- keyless
- navi
- kamerca
...
za vikend
- ne visji od 130
- rocni menjalnik
- rwd
:)
- avtomatik
- radarski tempomat
- lane assist
- keyless
- navi
- kamerca
...
za vikend
- ne visji od 130
- rocni menjalnik
- rwd
:)
Stipex ::
za 1.000 in vec km na teden.
- avtomatik
- radarski tempomat
- lane assist
- keyless
- navi
- kamerca
...
za vikend
- ne visji od 130
- rocni menjalnik
- rwd
:)
Imam vse od tega razen kamerce v svoji sedmici, ampak na naših AC radar tempomat redkokdaj pride v upoštev, razen če se voziš po/pod omejitvijah ob manj prometnih urah. Kot je še prej Mavrik omenil, je pa fajn da zazna stoječo kolono, ker če dela tko kot treba je senzorika hitrejša od naših refleksov, ni pa se zanašati na to...
Mogoče bi tu še dodal avtomatske dolge/kratke luči, ampak vsaj v BMWjih je implementacija tega fičerja porazna, vsakega tretjega zaslepim, ker nasproti vozeče oz. vozilo pred mano zazna enostavno mnogo prepozno, ali pa sploh ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stipex ()
poweroff ::
Saj recimo, da razne napol delujoče igračke še razumem (čeprav so problematične iz varnostnega vidika saj ti delajo štalo in kradejo pozornost s svojo nesposobnostjo), ampak barva?! Zaboga, kaj je pa barva avtomobila pomembna???
sudo poweroff
MIHAc27 ::
Jaz sem tudi eden tistih, ki ima pač avto da se vozi od A do B z postankom v C ali D, če treba :)
Ker se ne vozim veliko,
Torej rabim:
Abs
Servo volan
Airbag (Še nikoli sprobal, upam da ga nikoli niti ne)
Vlečna kljuka (zraven še dober navor)
Radio
Klima
Veliko prostora v prtljažniku
Kar je več je pač luksus. Fino je če je, ampak tudi brez se da preživet (primer: navigacija, tempomat)
Samo zaradi počitniške prikolice imam dizla. Prejšnji bencinar se niti pod razno ne more kosat. Za prostor poskrbi pa karavan izvedba.
Ker se ne vozim veliko,
Torej rabim:
Abs
Servo volan
Airbag (Še nikoli sprobal, upam da ga nikoli niti ne)
Vlečna kljuka (zraven še dober navor)
Radio
Klima
Veliko prostora v prtljažniku
Kar je več je pač luksus. Fino je če je, ampak tudi brez se da preživet (primer: navigacija, tempomat)
Samo zaradi počitniške prikolice imam dizla. Prejšnji bencinar se niti pod razno ne more kosat. Za prostor poskrbi pa karavan izvedba.
FTad ::
@Matthai
glede na tvoje komentarje, bi rekel, da si vso to tehnologijo testiral v nekah cheap znamkah, ker je pri kvalitetnih znamkah dejansko kvaliteta na nivoju in dela tako, kot je treba.
glede na tvoje komentarje, bi rekel, da si vso to tehnologijo testiral v nekah cheap znamkah, ker je pri kvalitetnih znamkah dejansko kvaliteta na nivoju in dela tako, kot je treba.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | UI / UX v avtomobilih (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25649 (4017) | PARTyZAN |
» | Mnenja/Predlogi: Novo vozilo do cca. 20k EUR (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 28623 (19873) | Superboyy |
» | Utrujenost med vožnjo (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 7434 (5340) | Unknown_001 |
» | Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 57441 (50051) | SuperVeloce |