Forum » Na cesti » Kaj mora obvezno imeti avto ki ga kupujete?
Kaj mora obvezno imeti avto ki ga kupujete?
Netrunner ::
Zanima me kakšne komponente dodatke ipd. mora avto obvezno imeti da zadošča vašim kriterijem? Kateri dodatki so zaželjeni in kateri so nepotrebni?
Pri mojem prvem avtomobilu sem si želel centralno zaklepanje, o električnih šipah pa nisem niti sanjal še. Takrat so take zadeve ločevale med cenenimi in dražjimi avtomobili. Danes ima že vsak ovprečen avto malo morje dodatkov ipd. in če se ne spoznaš na te zadeve je težko vedeti kaj dejasnko potrebuješ, kaj ti pride prav in kaj je dobro imeti.
Dodatke pri avtomobilu lahko razdelimo na one ki so za varnost, na one ki so priročni vendar bi se dalo brez in na luksuzne.
Če recimo pogledam kar se podvozja oz. varnosti tiče:
ABS - obvezno, kar je danes že standard
BAS (pomoč pri zaviranju) - ni obvezno, vendar je dobro če ima
ASD (samodejna zapora diferenciala) - to sploh nevem kaj je :)
ESP - obvezno, kar je že na srečo stadard
ASR (regulacija zdrsa pogonskih koles) - ni obvezno, je pa dobrodošlo
Novi avti imajo precej pomoči kot je:
- branje prometnih znakov => nepotrebno
- park senzorji => pri večjih avtih vsekakor dobrodošli oz. obvezni
- kamera zadaj => načeloma je fajn če je, sploh pri kakem enoprostorcu vendar ne da moram plačati 300-400€ več za njo.
- 360 stopinjski pogled okoli => fancy in uporabno vendar ne upraviči svoje cene.
- zaznavanje vozil v mrtvem kotu => dobrodošlo vendar ni obvezno
- zaznavanje voznega pasu => dobrodošlo vendar ni obvezno
- zaznavanje stanje voznika => nepotrebno
pa še bi lahko našteval...
V bistvu z vsemi temi dodatki se vprašaš kako si sploh lahko vozil do sedaj :) in se kar malo izgubiš kaj dejasnko je ptorebno in kaj ne.
Zato me zanima kakšne kriterije si drugi postavljajo, saj če danes vzamem osnovni model je precej bolj napreden kot je moj trenutni avtomobil in potem se sprašujem zakaj bi plačeval več za vse kao "must have" dodatke, nrez katerih sem do sedaj prav lepo shajal.
Pri mojem prvem avtomobilu sem si želel centralno zaklepanje, o električnih šipah pa nisem niti sanjal še. Takrat so take zadeve ločevale med cenenimi in dražjimi avtomobili. Danes ima že vsak ovprečen avto malo morje dodatkov ipd. in če se ne spoznaš na te zadeve je težko vedeti kaj dejasnko potrebuješ, kaj ti pride prav in kaj je dobro imeti.
Dodatke pri avtomobilu lahko razdelimo na one ki so za varnost, na one ki so priročni vendar bi se dalo brez in na luksuzne.
Če recimo pogledam kar se podvozja oz. varnosti tiče:
ABS - obvezno, kar je danes že standard
BAS (pomoč pri zaviranju) - ni obvezno, vendar je dobro če ima
ASD (samodejna zapora diferenciala) - to sploh nevem kaj je :)
ESP - obvezno, kar je že na srečo stadard
ASR (regulacija zdrsa pogonskih koles) - ni obvezno, je pa dobrodošlo
Novi avti imajo precej pomoči kot je:
- branje prometnih znakov => nepotrebno
- park senzorji => pri večjih avtih vsekakor dobrodošli oz. obvezni
- kamera zadaj => načeloma je fajn če je, sploh pri kakem enoprostorcu vendar ne da moram plačati 300-400€ več za njo.
- 360 stopinjski pogled okoli => fancy in uporabno vendar ne upraviči svoje cene.
- zaznavanje vozil v mrtvem kotu => dobrodošlo vendar ni obvezno
- zaznavanje voznega pasu => dobrodošlo vendar ni obvezno
- zaznavanje stanje voznika => nepotrebno
pa še bi lahko našteval...
V bistvu z vsemi temi dodatki se vprašaš kako si sploh lahko vozil do sedaj :) in se kar malo izgubiš kaj dejasnko je ptorebno in kaj ne.
Zato me zanima kakšne kriterije si drugi postavljajo, saj če danes vzamem osnovni model je precej bolj napreden kot je moj trenutni avtomobil in potem se sprašujem zakaj bi plačeval več za vse kao "must have" dodatke, nrez katerih sem do sedaj prav lepo shajal.
šernk ::
- bencinski motor
- črna barva
- dobri sedeži
- lep izgled
- višji rang alu platišč + dobre gume
- elektronski pomik stekel
- možnost izklopa če se le da vse nepotrebne elektronike (ASR, ESP, ki mi posega v vožnjo po nepotrebnem...)
- mogoče dodam še klimo, pa mi je zanjo vseeno tudi če bi bila ročna, ker jo uporabljam izredno malo
to je to.
- črna barva
- dobri sedeži
- lep izgled
- višji rang alu platišč + dobre gume
- elektronski pomik stekel
- možnost izklopa če se le da vse nepotrebne elektronike (ASR, ESP, ki mi posega v vožnjo po nepotrebnem...)
- mogoče dodam še klimo, pa mi je zanjo vseeno tudi če bi bila ročna, ker jo uporabljam izredno malo
to je to.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Han ::
Poleg že naštetega:
- dobra zvočna izolacija
- dober motor (dovolj močan, tih, ne preveč žejen)
- dober "infotainment" (kvaliteten in odziven ekran na dotik)
- kvaliteten DAB/FM radio + kvalitetno ozvočenje
- dober manjalnik
- vsaj 5 let garancije
- dobra zvočna izolacija
- dober motor (dovolj močan, tih, ne preveč žejen)
- dober "infotainment" (kvaliteten in odziven ekran na dotik)
- kvaliteten DAB/FM radio + kvalitetno ozvočenje
- dober manjalnik
- vsaj 5 let garancije
next3steps ::
- 360 stopinjski pogled okoli => fancy in uporabno vendar ne upraviči svoje cene.
aftermarket rešitev ni kaj dosti cenejša
- kamera zadaj => načeloma je fajn če je, sploh pri kakem enoprostorcu vendar ne da moram plačati 300-400EUR več za njo.
Glej prejšnji odgovor
Za prvi primer si gledal okrog avtomobila, za drugi primer si pa v prekomerni aktivnosti skemerjev namestil aftermarket rešitev.
aftermarket rešitev ni kaj dosti cenejša
- kamera zadaj => načeloma je fajn če je, sploh pri kakem enoprostorcu vendar ne da moram plačati 300-400EUR več za njo.
Glej prejšnji odgovor
V bistvu z vsemi temi dodatki se vprašaš kako si sploh lahko vozil do sedaj :) in se kar malo izgubiš kaj dejasnko je ptorebno in kaj ne.
Za prvi primer si gledal okrog avtomobila, za drugi primer si pa v prekomerni aktivnosti skemerjev namestil aftermarket rešitev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: next3steps ()
smacker ::
Ko se enkrat na dodatke navadiš, nočeš več brez. Dejansko nujno potrebnih je malo. Odvisno kaj si želiš in koliko si lahko privoščiš. Eni majo raje športen izgled avta, drugi pa senzor za dež in navigacijo. Spraševat druge za nasvet nima smisla, ker ima vsak svoj okus in svoje potrebe. Raje vprašaj za kak konkreten kos opreme, kako se obnese v praksi. Npr. kamera zadaj je super v dobri vidljivosti. Zelo težko pa oceniš razdaljo do stene (sploh bele), če nimaš zraven še senzorjev.
Netrunner ::
@3much5me => saj ne iščem aftermarket rešitev :) Samo pravim da je kamera oz. kamere ena taka zadeve ki jo je načeloma fajn imeti vendar ne po ceni ki jo običajna za to. Pa lahko shajam komot brez tega saj ne vpliva na sano vožnjo,
sivistol ::
sam poglej bmw m3 f80 pa veš kj iščem
to rabte sam loleki ki z ogledali ne znate vozit hahahah
Ko se enkrat na dodatke navadiš, nočeš več brez. Dejansko nujno potrebnih je malo. Odvisno kaj si želiš in koliko si lahko privoščiš. Eni majo raje športen izgled avta, drugi pa senzor za dež in navigacijo. Spraševat druge za nasvet nima smisla, ker ima vsak svoj okus in svoje potrebe. Raje vprašaj za kak konkreten kos opreme, kako se obnese v praksi. Npr. kamera zadaj je super v dobri vidljivosti. Zelo težko pa oceniš razdaljo do stene (sploh bele), če nimaš zraven še senzorjev.
to rabte sam loleki ki z ogledali ne znate vozit hahahah
binance referal ( 10% off ) https://www.binance.com/en/futures/ref/38134864
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sivistol ()
NikolormousB ::
Samodejno prepoznavanje znakov v kombinaciji s samodejnim speed limiterjem.
Zmogljiv diesel motor z zalogo moči. Vsaj 110 konjev, raje 130, če gre za težji avto s 7 sedeži. Da avto res stegne, ko rabiš.
Traction in stability control, normalno.
Zavese oz. senčniki na stranskih oknih.
Električno odpiranje in zapiranje prtljažnika.
Enostaven dostop do 3. vrste sedežev.
Zmogljiv diesel motor z zalogo moči. Vsaj 110 konjev, raje 130, če gre za težji avto s 7 sedeži. Da avto res stegne, ko rabiš.
Traction in stability control, normalno.
Zavese oz. senčniki na stranskih oknih.
Električno odpiranje in zapiranje prtljažnika.
Enostaven dostop do 3. vrste sedežev.
smacker ::
Unknown_001 ::
Kratko jedernato:
Zanesljiv in zmogljiv motor (gorivo nepomembno)
Zaželjena dobra preglednost v vozilu
Kvalitetna plastika v notranjosti
Ergonomija sedeža in pod mus možnost nastavitve volana
Fizična ročna zavora pod nujno !
Spodoben avtoradio - ajd tud če ga ni se pa enga kup
Počiščena armatura tako kot pri VW na primer.
Velikost glede na potrebe.
Plus eden od atributov je oblika avtomobila... avto ti mora bit všeč kljub temu da naj bi bila samo za prevoz od točke A do točke B. Cut the crap. Nisem veliki filozof ampak sveta preproščina ki je krvav pod kožo in ima rad lepe stvari.
V primeru rabljenega pod muss:
Mehanična brezhibnost!
Zdrava pločevina brez rje.
Preden se kaka prepametna pizdurina oglasi glede teh dveh pomožnih sistemov naj že zdaj povem da se ne mislim špilat kaskaderja ko bo šlo za nohte.
ABS
ESC
Oba zmožnostjo izklopa seveda.
Pnevmatike in platišča se kupijo posebej in zo NOVA če je potreba.
Zanesljiv in zmogljiv motor (gorivo nepomembno)
Zaželjena dobra preglednost v vozilu
Kvalitetna plastika v notranjosti
Ergonomija sedeža in pod mus možnost nastavitve volana
Fizična ročna zavora pod nujno !
Spodoben avtoradio - ajd tud če ga ni se pa enga kup
Počiščena armatura tako kot pri VW na primer.
Velikost glede na potrebe.
Plus eden od atributov je oblika avtomobila... avto ti mora bit všeč kljub temu da naj bi bila samo za prevoz od točke A do točke B. Cut the crap. Nisem veliki filozof ampak sveta preproščina ki je krvav pod kožo in ima rad lepe stvari.
V primeru rabljenega pod muss:
Mehanična brezhibnost!
Zdrava pločevina brez rje.
Preden se kaka prepametna pizdurina oglasi glede teh dveh pomožnih sistemov naj že zdaj povem da se ne mislim špilat kaskaderja ko bo šlo za nohte.
ABS
ESC
Oba zmožnostjo izklopa seveda.
Pnevmatike in platišča se kupijo posebej in zo NOVA če je potreba.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
rokp ::
Unknown_001 je izjavil:
Plus eden od atributov je oblika avtomobila... avto ti mora bit všeč kljub temu da naj bi bila samo za prevoz od točke A do točke B. Cut the crap. Nisem veliki filozof ampak sveta preproščina ki je krvav pod kožo in ima rad lepe stvari.
Saj v bistvu se strinjam s tabo, ampak malo za salo: ce imas avto za gledat, potem mora biti lep, ja. Ce ga imas za vozit, si pa itak notri in ga od zunaj ne vidis... ;)
A vsi zmorete brez tempomata ali je to tako samoumevno, da nihce ne omeni?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: rokp ()
šernk ::
A vsi zmorete brez tempomata ali je to tako samoumevno, da nihce ne omeni?
po pravici mi je zanj bolj ali manj vseeno. Morda bi bilo drugače če bi imel aktivnega ampak ne vem če sem pripravljen zaviranje prepustit avtu. Navadni tempomat je pa na primorski AC popolnoma neuporaben ker je prometa preveč, ga pa z veseljem uporabljam v italiji ampak za tistih 40km AC nekajkrat letno spet ni neki kar bi pogrešu.
načeloma edina elektronika, ki bi jo pogrešal v avtu je predvajanje iz USB/SD kartice in pa to, da ne morem sovoznikove šipe odpret
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
bambam20 ::
Unknown_001 je izjavil:
Preden se kaka prepametna pizdurina oglasi glede teh dveh pomožnih sistemov naj že zdaj povem da se ne mislim špilat kaskaderja ko bo šlo za nohte.
ABS
ESC
Oba zmožnostjo izklopa seveda.
No, tole me pa res zanima katere znamke ponujajo izklop ABS-a? Meni je znano, da je možno izklopit ASC ( sistem proti zdrsu pogonskih koles )in ESP ( sistem za stabilnost vozila).
Nisem pa še zasledil, da bi lahko izklopil ABS ( sistem za blokiranje koles pri zaviranju) Prosim za pojasnilo, ker me zanima
SimplyMiha ::
Obvezno?
Prometno dovoljenje. Vse drugo je del postopka za pridobivanje prometnega dovoljenja.
Prometno dovoljenje. Vse drugo je del postopka za pridobivanje prometnega dovoljenja.
blackbfm ::
Navadni tempomat je pa na primorski AC popolnoma neuporaben ker je prometa preveč, ga pa z veseljem uporabljam v italiji ampak za tistih 40km AC nekajkrat letno spet ni neki kar bi pogrešu.
če te normalna vožnja dela žiučnega pol verjamem da ti je tempomat odveč.. no jz pa polovico časa vozim s tempomatom :p
...:TOMI:... ::
Avtomatska klima in tempomat. To je nujno, kar je več, je samo razkošje in preseravanje.
Tomi
Mr.B ::
Avtomatski menjalnik s tempomatom ter AAC. Potem je vse ostalo našteto že zraven.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
pegasus ::
Obvezno mora imeti streho, mora trdno stati na tleh, torej mora imeti vsaj tri kolesa ter imeti mora sposobnost se premikati naprej. Vse ostalo je neobvezno. No, o strehi se da še debatirati.
Resno ... Zdaj ko delam po jurja km na dan, začenjam ugotavljat, da bi mi kak tempomat, avtomatik in radar precej olajšali pot. Dokler delaš 10km v službo, je tudi bicikel dovolj.
Če si količkaj trezen, optimiziraš svoj transport za ToC. Torej dača na plin in zdravo :)
Resno ... Zdaj ko delam po jurja km na dan, začenjam ugotavljat, da bi mi kak tempomat, avtomatik in radar precej olajšali pot. Dokler delaš 10km v službo, je tudi bicikel dovolj.
Če si količkaj trezen, optimiziraš svoj transport za ToC. Torej dača na plin in zdravo :)
bambam20 ::
Resno ... Zdaj ko delam po jurja km na dan, začenjam ugotavljat, da bi mi kak tempomat, avtomatik in radar precej olajšali pot. Dokler delaš 10km v službo, je tudi bicikel dovolj.
Lepo. A takšno razmišalnje, da dokler ne potrebuješ nekaj, da se ti to zdi nepomembno in nepotrebno. Sam vem, da je avtomatik že vsaj 20 let ( vsaj, ko je govora od premium znamkah) odlična zadeva, vendar je bilo doplačilo in je še vedno precej drago. No, danes je doplačilo glede na manjšo vrednost denarja precej lažje. Pa tudi servisiranje in redni servisi niso 80-150€.
Sam nimam radarskega tempomata pa ne bom trdl, pa se zavedam, da je to odlična zadeva, ki bi jo z veseljem imel, da bi vozilo samodejno pospeševalo in zaviralo v navezi s samodejnim menjalnikom.
_pobesneli_ ::
Jaz ne morem brez avtomatskega tempomata in ogrevane sprednje šipe in sedežev. Pozimi ko vidim sosede kako drgnejo premraženi šipo, jaz pa čakam da se mi odtali na toplem sedežu vem da je bilo to dvoje poplačano. In še med vožnjo ti ne zamrzne ponovno.
Gregor
bambam20 ::
_pobesneli_ je izjavil:
grevane sprednje šipe in sedežev. Pozimi ko vidim sosede kako drgnejo premraženi šipo, jaz pa čakam da se mi odtali na toplem sedežu vem da je bilo to dvoje poplačano. In še med vožnjo ti ne zamrzne ponovno.
tega večina avtomobilov danes še vedno nima. Je pa neprecenljivo, kot so rekel,da lepo sedič v avtu in se ti steklo samo dotali in to precej hitro :).
za ogrevane sedeže pa ne vem. Če so iz prijetnega in mehkega blaga potem so tudi pozimi udobni, drugo je če je blago trdo in grobo. Tisto je pa fuj.
Fina so vsa ta pomagala , vendar mi je osebno bolj pomebno, da ima avto klimo, da je vožnja poleti ugodna.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
blackbfm ::
kolkrat pa prides ves zmrznen v avto da rabis ogrevane sedeze, skoraj nikoli..
Odprta okna so boljs kot klima za moje pojme, razn na avtocesti :p
Odprta okna so boljs kot klima za moje pojme, razn na avtocesti :p
Mr.B ::
Če se pelje v eno smer 10Km, se mu ne bo odtalilo, segrerlo, ohladilo in še kaj. Torej ne rabi nič od tega.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
bambam20 ::
Če se pelje v eno smer 10Km, se mu ne bo odtalilo, segrerlo, ohladilo in še kaj. Torej ne rabi nič od tega.
Ti pa očitno še nisi imel avta, ki ima kvalitetno ograveno sprednje steklo in ogravane sadeže, da to napišeš.
kolkrat pa prides ves zmrznen v avto da rabis ogrevane sedeze, skoraj nikoli..
Odprta okna so boljs kot klima za moje pojme, razn na avtocesti :p
ZIma traja 3 mesece. Pa tudi v zgodnji spomladi, jeseni so zjutraj temperature nekje 3-4 stopinje. Res nikoli.
po tvoje. Sej, takšnih , ki takole razmišljajo in potem na polno poleti švicajo in so živčni za volanom, ker jim je vroče in smrdijo od potu je kr precej. ostali uporabljamo klimo in smo mirno v prometu . pa iz avta stopimo sveži, neutrujeni neprešvicani.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
Mr.B ::
Če se pelje v eno smer 10Km, se mu ne bo odtalilo, segrerlo, ohladilo in še kaj. Torej ne rabi nič od tega.
Ti pa očitno še nisi imel avta, ki ima kvalitetno ograveno sprednje steklo in ogravane sadeže, da to napišeš.
kolkrat pa prides ves zmrznen v avto da rabis ogrevane sedeze, skoraj nikoli..
Odprta okna so boljs kot klima za moje pojme, razn na avtocesti :p
ZIma traja 3 mesece. Pa tudi v zgodnji spomladi, jeseni so zjutraj temperature nekje 3-4 stopinje. Res nikoli.
po tvoje. Sej, takšnih , ki takole razmišljajo in potem na polno poleti švicajo in so živčni za volanom, ker jim je vroče in smrdijo od potu je kr precej. ostali uporabljamo klimo in smo mirno v promeru . pa iz avta stopimo sveži, neutrujeni neprešvicani.
Rupi ne skrbi, odkar sem se odselil z balkana nimam v lasti lastnega avta. Ampak se strinjam, ko je zunaj -5, rabis najman 1 minuto dase ti bo oddalila šipa da boš sposoben peljati. Ko je zunaj 30C, pa je avto stal na soncu, me ne boš prpričal, da se bo avto ohladil na 22C prej kot v petih minutah.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
Stipex ::
Hmmm, glede na to koliko dobre rabljene robe za nizek denar se že dobi na trgu sem ratal že malo bolj zbirčen :)
Tko da mora biti/imeti:
-lepa limuzina z medosno razdaljo vsaj 280cm+
-200-400HP
-R6/V6/V8 diesel (delam veliko km)
-avtomatik
-bixenon
-avt. klima
-19 - 20" letni komplet
-usnje
-gretje sedežev
-RWD/AWD
-tempomat
-avtomatiziran prtljažnik
-softclose
Varnost in ostalo udobje je pri takih avtih že serijsko kar na nivoju.
Tko da mora biti/imeti:
-lepa limuzina z medosno razdaljo vsaj 280cm+
-200-400HP
-R6/V6/V8 diesel (delam veliko km)
-avtomatik
-bixenon
-avt. klima
-19 - 20" letni komplet
-usnje
-gretje sedežev
-RWD/AWD
-tempomat
-avtomatiziran prtljažnik
-softclose
Varnost in ostalo udobje je pri takih avtih že serijsko kar na nivoju.
_pobesneli_ ::
Drugače sem s primorske, ni neke zime. Samo z ogrevano šipo rešiš tudi rosenje med dežjem. To dela avtomatsko, ne rabim vklapljat. Ni treba nabijat ventilatorja v šipo da kaj vidiš ko imaš zamegljeno od znotraj.Je pa pozimi ko je avto zmrznjen potrebnih 40-60sekund in lahko spelješ. Uglavnem super stvar.
Gregor
BorutK-73 ::
_pobesneli_ je izjavil:
Drugače sem s primorske, ni neke zime. Samo z ogrevano šipo rešiš tudi rosenje med dežjem. To dela avtomatsko, ne rabim vklapljat. Ni treba nabijat ventilatorja v šipo da kaj vidiš ko imaš zamegljeno od znotraj.Je pa pozimi ko je avto zmrznjen potrebnih 40-60sekund in lahko spelješ. Uglavnem super stvar.
Vklopi klimo in se bo šipa odrosila.
blackbfm ::
ZIma traja 3 mesece. Pa tudi v zgodnji spomladi, jeseni so zjutraj temperature nekje 3-4 stopinje. Res nikoli.
če stopiš iz hiše nisi nikol tolk hudo zmrznjen no, če si pa zunaj par ur na mrazu pol pa že..kdaj si pa zunaj tolk časa, mogoče za novo leto, to je to
po tvoje. Sej, takšnih , ki takole razmišljajo in potem na polno poleti švicajo in so živčni za volanom, ker jim je vroče in smrdijo od potu je kr precej. ostali uporabljamo klimo in smo mirno v prometu . pa iz avta stopimo sveži, neutrujeni neprešvicani.
Jz švicam s klimo al pa brez. S to razliko da mi tist hlad od klime naredi še nek čuden feeling v glavi zato se jo izogibam
MacGyver141 ::
sivistol ::
_pobesneli_ je izjavil:
Jaz ne morem brez avtomatskega tempomata in ogrevane sprednje šipe in sedežev. Pozimi ko vidim sosede kako drgnejo premraženi šipo, jaz pa čakam da se mi odtali na toplem sedežu vem da je bilo to dvoje poplačano. In še med vožnjo ti ne zamrzne ponovno.
eni se znajdemo damo karton na šipo in ni nobenega pucanja mraza al pa kj
binance referal ( 10% off ) https://www.binance.com/en/futures/ref/38134864
jype ::
sivistol> eni se znajdemo damo karton na šipo in ni nobenega pucanja mraza al pa kj
Eni damo bicikl v garažo in tako imata zjutraj ko je zunaj -20 balanca in sedež prijetnih 20 stopinj.
Eni damo bicikl v garažo in tako imata zjutraj ko je zunaj -20 balanca in sedež prijetnih 20 stopinj.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: jest10 ()
blackbfm ::
MacGyver141 je izjavil:
Jz švicam s klimo al pa brez. S to razliko da mi tist hlad od klime naredi še nek čuden feeling v glavi zato se jo izogibam
Imaš ročno ali avtomatsko klimo?
ročno, sam tut na avtomatski mi ne sede.. čuden feeling mi je ko žge sonce čez šipo, notri pa hladno, ko stopiš iz avta te pa sploh zadane.. bolj naraven feeling je z odprtimi okni
bambam20 ::
MacGyver141 je izjavil:
Jz švicam s klimo al pa brez. S to razliko da mi tist hlad od klime naredi še nek čuden feeling v glavi zato se jo izogibam
Imaš ročno ali avtomatsko klimo?
ročno, sam tut na avtomatski mi ne sede.. čuden feeling mi je ko žge sonce čez šipo, notri pa hladno, ko stopiš iz avta te pa sploh zadane.. bolj naraven feeling je z odprtimi okni
Sploh za prehlad. Sicer pa pri uporabi klimatske naprave bi naj veljajo, da bi naj nastavili klimo v avtu nekje 4 stopinje manj od temperature, ki se nahaja zunaj. Veliko ljudi pretirava in imajo v avtu ledenico.
Če je zunanja temperatura 28-30 stipinj nastavimo nekje na 26-26 stopinj. Za večino to ni dovolj in si dajo na 19-21 stopinj. Seveda je to za telo šok.
next3steps ::
V Sloveniji ti policaj za 142 pač ne premore napisati kazni, ker bo na koncu to izpadlo kot 131km/h.
69charger ::
Da ima čim manj štroma (pred 2000), mora biti privlačen (meni, če pa večini drugim ni pa toliko boljše), da se kam premakne, filing na volanu in prestavni, bencinar, če ma kakšno centralno zaklepanje pa toliko boljše.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?
Netrunner ::
Tempomat je kul zadeva in jaz bi ga vsekakor želel imeti, sploh pa v kombinaciji z nevem čem tako, da sam tudi pospešuje in zavira. Mislimda se reče cruise control ? ...
Kar se tiče pa možnost izklopa ESP ipd pa mi je nepotrebno, saj moje zmožnosti ne presegajo elektronike, kar tudi velja za večino voznikov, tudi tistih ki si mislijo da obvladajo svoj avtomobil.
Kar se avtomatske klime tiče pa nevem ... v trenutnem avtomobilu jo imam, v prejšnjem sem imel ročno. Efektivnost se mi zdi popolnoma enaka, saj pri ročni večaš moč ko je toplo, pri avtomatski pa manjšaš stopinje. Samo vrtiš v drugo smer za isti učinek :) Ko žge sonce zunaj 35c če se želiš kaj ohladit moraš itak imet na full, avtomatsko ali ročno. Pa tisto da si nastaviš 5-6c manj ko tje zunaj je tudi bolj v teoriji, saj ko žge sonce konkretno ti klima na max komaj drži neko normalno temperaturo.
Zakaj si nekateri želijo avtomatski menjalnik mi pa ni jasno, saj če sam menjam imam bolj občutek da dejansko vozim, pa še poraba je ponavadi večja pri avtoamtskih menjalnikih, kateri tudi so dražji za popravilo ko crknejo. Ne hvala :)
Kar se ogrevanja tiče pa tudi ni taka nujna zadeva. Je dobrodošlo vendar če pričakuješ zmrzal lahko enostavno preprečiš zmrnjeno šipo na cenejši način. No pa saj to načeloma verjetno ni tako drago in je v standardni opremi tako da zakaj pa ne.
Kar se tiče platišč pa obvezno čim manjša, tako da 16" so top, mogoče 17", kar je več pa je samo nepotrebna draga šminka. Velika platišča prinesejo večjo težo avtomobilu in s tem večjo porabo ter pnevamtike so dražje... vse samo za voljo izgleda.
Kar se tiče pa možnost izklopa ESP ipd pa mi je nepotrebno, saj moje zmožnosti ne presegajo elektronike, kar tudi velja za večino voznikov, tudi tistih ki si mislijo da obvladajo svoj avtomobil.
Kar se avtomatske klime tiče pa nevem ... v trenutnem avtomobilu jo imam, v prejšnjem sem imel ročno. Efektivnost se mi zdi popolnoma enaka, saj pri ročni večaš moč ko je toplo, pri avtomatski pa manjšaš stopinje. Samo vrtiš v drugo smer za isti učinek :) Ko žge sonce zunaj 35c če se želiš kaj ohladit moraš itak imet na full, avtomatsko ali ročno. Pa tisto da si nastaviš 5-6c manj ko tje zunaj je tudi bolj v teoriji, saj ko žge sonce konkretno ti klima na max komaj drži neko normalno temperaturo.
Zakaj si nekateri želijo avtomatski menjalnik mi pa ni jasno, saj če sam menjam imam bolj občutek da dejansko vozim, pa še poraba je ponavadi večja pri avtoamtskih menjalnikih, kateri tudi so dražji za popravilo ko crknejo. Ne hvala :)
Kar se ogrevanja tiče pa tudi ni taka nujna zadeva. Je dobrodošlo vendar če pričakuješ zmrzal lahko enostavno preprečiš zmrnjeno šipo na cenejši način. No pa saj to načeloma verjetno ni tako drago in je v standardni opremi tako da zakaj pa ne.
Kar se tiče platišč pa obvezno čim manjša, tako da 16" so top, mogoče 17", kar je več pa je samo nepotrebna draga šminka. Velika platišča prinesejo večjo težo avtomobilu in s tem večjo porabo ter pnevamtike so dražje... vse samo za voljo izgleda.
jype ::
Trolljegeren> Tempomat je kul zadeva in jaz bi ga vsekakor želel imeti, sploh pa v kombinaciji z nevem čem tako, da sam tudi pospešuje in zavira. Mislimda se reče cruise control ? ...
Cruise control _je_ tempomat. Kar ti iščeš je "adaptive cruise control" oziroma po domače "radarski tempomat".
Cruise control _je_ tempomat. Kar ti iščeš je "adaptive cruise control" oziroma po domače "radarski tempomat".
FTad ::
Za moj okus:
- park senzorji => nujno. Ce bi imel avto tipa twingo, potem res nepotrebni.
- kamera zadaj => bi imel, ni pa res res nujno.
- zaznavanje vozil v mrtvem kotu => dobrodošlo vendar ni obvezno
- zaznavanje voznega pasu => dobrodošlo vendar ni obvezno
- zaznavanje stanje voznika => nepotrebno
- xenon luci - zazeljene, ne pa nujne
- nujno tempomat, saj veliko vozim po AC, naslednji avto bo z prilagodljivim tempomatom definitivno.
- gretje sedezev. Ceprav imam avto v garazi, ce npr grem pozimi zvecer ven in ga pac nekje zunaj parkiram in se vracam domov pozno je vedno prav prislo gretje.
- platišča - več kot 17 ne rabim. Glede na ceno in ekonomičnost.
- 100-110hp, diesel za po AC, karavan
- park senzorji => nujno. Ce bi imel avto tipa twingo, potem res nepotrebni.
- kamera zadaj => bi imel, ni pa res res nujno.
- zaznavanje vozil v mrtvem kotu => dobrodošlo vendar ni obvezno
- zaznavanje voznega pasu => dobrodošlo vendar ni obvezno
- zaznavanje stanje voznika => nepotrebno
- xenon luci - zazeljene, ne pa nujne
- nujno tempomat, saj veliko vozim po AC, naslednji avto bo z prilagodljivim tempomatom definitivno.
- gretje sedezev. Ceprav imam avto v garazi, ce npr grem pozimi zvecer ven in ga pac nekje zunaj parkiram in se vracam domov pozno je vedno prav prislo gretje.
- platišča - več kot 17 ne rabim. Glede na ceno in ekonomičnost.
- 100-110hp, diesel za po AC, karavan
Han ::
Dandanes je velika večina novih avtomobilov, sploh t.i. crossoverjev, zelo nepreglednih (veliko mrtvih kotov), zato je vzvratna kamera praktično obvezen del opreme. Prav pride tudi, ko dežuje, ko na stranski ogledali skoraj nič ne vidiš. Še bolj pride prav ponoči, saj nič ne vidiš zaradi preveč zatemnjenih zadnjih šip.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Han ()
GrimReaper ::
Sploh za prehlad. Sicer pa pri uporabi klimatske naprave bi naj veljajo, da bi naj nastavili klimo v avtu nekje 4 stopinje manj od temperature, ki se nahaja zunaj. Veliko ljudi pretirava in imajo v avtu ledenico.
Če je zunanja temperatura 28-30 stipinj nastavimo nekje na 26-26 stopinj. Za večino to ni dovolj in si dajo na 19-21 stopinj. Seveda je to za telo šok.
Na začetku daš komot na 19°C, in če se voziš samo 10-20km, tudi ne rabiš dvigovat. Bolj je važno kolk imaš nastavljeno jakost pihanja, sam dam največ nekje okoli sredine.
In pa tudi kam imaš usmerjeno, čeprav sam s tem nimam problemov in na kratkih vožnjah itak klima najbolj pomaga če imaš usmerjeno direkt v obraz, ker kabino boš v tem času ohladil za kvečjem 1°.
Zdaj ko mi ne dela klima, dam pa na 17° in zdaj pri temperaturah do 20° še vedno piha prijetno hladno. Ampak julija in avgusta je pa klima nepogrešljiva, ali pa vsaj dva okna, sam imam na žalost samo še levo delujoče in se ne da narest prepiha.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
GrimReaper ::
Od vsega naštetega je še najbolj uporabno ogrevanje vetrobranskega stekla, ampak kakor vem ima to samo Ford (ter Corsa E), pa ne vem kolk so kaj moteče te nitke.
Opel ima pri Astri za doplačilo 200EUR QuickHeat, elektronski grelec, ne vem kolk to pomaga, ampak pravijo da začne pihat mlačno že po dveh minutah, po tem sodeč bi rekel da se šipa odmrzne v 3-5 minutah prej, ampak še vedno traja do 5 minut.
Sicer mi pa ni jasno kako večina Slovencev še ni slišala za sprej za odmrzovanje, ali pa se obnašajo kot bi bili po 10EUR na liter in tako samo za bogataše (drugače najcenejši Hofrov 2,65EUR/l, na Petrolu se tega ne kupuje), če že kaj, je za vse drugo bolj škoda denarja.
Opel ima pri Astri za doplačilo 200EUR QuickHeat, elektronski grelec, ne vem kolk to pomaga, ampak pravijo da začne pihat mlačno že po dveh minutah, po tem sodeč bi rekel da se šipa odmrzne v 3-5 minutah prej, ampak še vedno traja do 5 minut.
Sicer mi pa ni jasno kako večina Slovencev še ni slišala za sprej za odmrzovanje, ali pa se obnašajo kot bi bili po 10EUR na liter in tako samo za bogataše (drugače najcenejši Hofrov 2,65EUR/l, na Petrolu se tega ne kupuje), če že kaj, je za vse drugo bolj škoda denarja.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
jest10 ::
next3steps je izjavil:
V Sloveniji ti policaj za 142 pač ne premore napisati kazni, ker bo na koncu to izpadlo kot 131km/h.
No za 131 km/h je kazen.
Sicer pa odvisno od tega, koliko ti laže števec, ter koliko laže radar.
D3m ::
GrimReaper je izjavil:
Od vsega naštetega je še najbolj uporabno ogrevanje vetrobranskega stekla, ampak kakor vem ima to samo Ford (ter Corsa E), pa ne vem kolk so kaj moteče te nitke.
Opel ima pri Astri za doplačilo 200EUR QuickHeat, elektronski grelec, ne vem kolk to pomaga, ampak pravijo da začne pihat mlačno že po dveh minutah, po tem sodeč bi rekel da se šipa odmrzne v 3-5 minutah prej, ampak še vedno traja do 5 minut.
Sicer mi pa ni jasno kako večina Slovencev še ni slišala za sprej za odmrzovanje, ali pa se obnašajo kot bi bili po 10EUR na liter in tako samo za bogataše (drugače najcenejši Hofrov 2,65EUR/l, na Petrolu se tega ne kupuje), če že kaj, je za vse drugo bolj škoda denarja.
To ima moj stari Golf V je med zimo zelo dobra zadeva.
Nekakšna Webasto alternativa, ki je pa precej draga, če se pokvari (500€ z delom).
|HP EliteBook|R5 6650U|
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | UI / UX v avtomobilih (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25843 (4211) | PARTyZAN |
» | Mnenja/Predlogi: Novo vozilo do cca. 20k EUR (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 28815 (20065) | Superboyy |
» | Utrujenost med vožnjo (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 7490 (5396) | Unknown_001 |
» | Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 57691 (50301) | SuperVeloce |