» »

Kako zaslužiti z modeliranjem?

Kako zaslužiti z modeliranjem?

«
1
2

Map ::

Zadnje čase razmišljam, da bi bilo dobro zaslužiti kaj za zraven. Recimo s fiverrjem ali čim podobnim, pa niti ne vem, kako se tega lotiti in kakšna dela bi dobival. A ima kdo kake izkušnje?

Uporabljam program NX. V šoli smo uporabljali tudi SolidWorks, ampak se mi je zdel precej slabši, počasnejši, preveč klikov za kakšno enostavno stvar je bilo potrebnih. Modeliram in rišem pa že pomojem več kot pet let, vsega pa sem se naučil sam. Kar smo se učili v šoli, sem praktično vse že poznal in vedel. Pomagam si tudi z AutoCADom in CorelDRAWom.

Mogoče nekaj modelov za predogled:






Na prvih treh sem tudi prvič probal renderirat, zato niso najboljši renderji. Zadnja slika je print screen. Mogoče niti ne zgleda tako zahtevno, ampak ti vzame kar veliko časa.

Ali pa če komu izdelam kak roštilj. Lahko tudi personaliziranega z različnimi napisi. Velikost po meri.



IQ Veverica ::

Hudo. Imaš velik potencial. Probi s freelancerjem (rabiš reference). Pokaži kaj si naredil in kakšna znanja imaš.

Bi te pa prosil za tvoj E-mail, ker bom verjetno v kratkem potreboval nekoga za modeliranje.

Koliko časa pa ti vzame npr tista BMW felga z nule za naredit in zahtevnost od 1 do 10, plus koliko misliš da je tvoje znanje na uro vredno.


EDIT: Lahko mi daš email pa se tam pogovoriva.
Veveričev kotiček blaznih slotehovih idej:
https://www.facebook.com/So%C4%8Dne-slotehove-izjave-186246118552373/

Zgodovina sprememb…

mtosev ::

sem samo želel rečti, da imaš hude skille. good job.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Unknown_001 ::

Prvo!

Kupi si legalno opremo če bi rad služil, razen če misliš bit še en domači fušar ki bo delal dumping (delo pod ceno). V tem primeru takojšen disrespect. Dvomim da je NX legaken ker letna licenca z nekim osnovnim naborom modulov pride cca 50kEUR

Drugo!

Samo risanje pa renderiranje ne dajeta zaslužka. Boš moral kot podizvajalec prit na teren, pogledat kaj naročnik rabi, se malo posvetovat in na koncu boš moral znat pripravit tudi dokumentacijo. Da boš samo risal... stari konkurenca v teh vodah je taka da sam stoj pa glej. Vedno se bo našel en ki bo znal bolje modelirat kot ti.

Tretje!

Prvi in drugi del zajemata samo CAD. Torej samo dizajn ne pa načrtovanje izdelave.

Četrto!

Če nimaš pojma kako se bo stvar izdelala se ne ponujaj ker sem že prevečkrat videl kako so znalci narisali komade ki jih ni bilo mogoče narest brez "eksotične" tehnologije.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: N0t0ri0us ()

korenje3 ::

Narediti izdelke ki so vprašljivo funkcionalni in spustiti render mislim da iz takih stvari ne bo kruha. Pri nas to naredimo ponavadi za predstavitve na sejmih, samo da je potem prisotna še animacija. Za karkoli drugega to ni uporabno.
ps: razlika med nekom ki dela lepe renderje in nekom ki dela funcionalne in dobre izdelke je kot dan in noč.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

Unknown_001 ::

IQ Veverica je izjavil:

Hudo. Imaš velik potencial. Probi s freelancerjem (rabiš reference). Pokaži kaj si naredil in kakšna znanja imaš.

Bi te pa prosil za tvoj E-mail, ker bom verjetno v kratkem potreboval nekoga za modeliranje.

Koliko časa pa ti vzame npr tista BMW felga z nule za naredit in zahtevnost od 1 do 10, plus koliko misliš da je tvoje znanje na uro vredno.


EDIT: Lahko mi daš email pa se tam pogovoriva.


Felga je največ pol ure zahtevnost nekje 4. O zahtevnosti nad 7 se pogovarjamo ko govorimo o prostih površinah, in ergonomskih oblikeh ter modeliranje za medicino itd.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

korenje3 ::

zamašek mu je po moje več časa renderiral kot ga je risal ;)
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Unknown_001 ::

korenje3 je izjavil:

zamašek mu je po moje več časa renderiral kot ga je risal ;)


Odvisno kaj dečko premore od HW

Sam tole men spet zgleda kot en miška "inđenir" . Ja... sanjski posel vseh fuš študentov.

V industrijo naj ne rine. Lahko pa gre kvečjem kot oblikovalec za kake dizajn strani itd. sam v gospodarstvu pa tud čez prag s tem ne bo prišel.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: N0t0ri0us ()

korenje3 ::

ko še enkrat pogledam, na zadnji slikici bo luknja v črki R ;)
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Rias Gremory ::

1. Portfolio v obliki spletne strani naredi ASAP. Poleg tega daješ lahko kakšne primere na Deviantart.

2. Google (+ youtube, reddit in verjetno še kaj), I shit you not.
Išči kako so drugi začeli. Išči predavanja na konferencah. Išči kako drugi delajo in kaj delajo.

3. Poglej za kakšne meetupe v slo.
Meetup.com, Eventbrite, FB skupine/dogodki.

Veliko sreče.

EDIT: Olepšal.
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.

Zgodovina sprememb…

HighBane ::

Roko na srce ti modeli niso nekaj zelo težkega na narediti (edino, če si zelo hiter, ker sigurno nekaj časa vzamejo). Poskusi dodati v portfolijo kaj bolj nenavadnih oblik, kakor samo skica -> extrude -> fillet -> repeat, ker produkti danes imajo veliko krivin. Oziroma odvisno od načina izdelave. Delavnice bodo imeli unikate oziroma maloserijsko proizvodnjo in bodo stvari iz preprostih elementov ter enostavne za zmodelirati.
Pri serijski proizvodnji pa je drugače:



Bolj komentar na prikazane slike, kakor tvoje vprašanje 8-O

eric_cartman ::

Nekdo je tukaj objavil posnetek od kanala The Futur na youtube-u :).. Kdorkoli je že to bil, hvala mu.. :)

Sicer pa o vsem tem kako začet, kje začet in ogromno nekih pametnih nasvetov:






Skratka to kar oni govorijo se nanaša na design in motion design. Ampak pri tebi je kar podobna zadeva.

Ma še ogromno pametne vsebine. Sicer pa njihova uradna stran:
https://blind.com/

Unknown_001 ::

HighBane je izjavil:

Roko na srce ti modeli niso nekaj zelo težkega na narediti (edino, če si zelo hiter, ker sigurno nekaj časa vzamejo). Poskusi dodati v portfolijo kaj bolj nenavadnih oblik, kakor samo skica -> extrude -> fillet -> repeat, ker produkti danes imajo veliko krivin. Oziroma odvisno od načina izdelave. Delavnice bodo imeli unikate oziroma maloserijsko proizvodnjo in bodo stvari iz preprostih elementov ter enostavne za zmodelirati.
Pri serijski proizvodnji pa je drugače:



Bolj komentar na prikazane slike, kakor tvoje vprašanje 8-O


Ah to še ni tako grozno zahtevno.

Tole je pa že malo več švicanja



Propelerček, ročaj...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: N0t0ri0us ()

next3steps ::

Moddb.com išče takšne, kot je OP. Res pa, da za đabe.

Unknown_001 ::

next3steps je izjavil:

Moddb.com išče takšne, kot je OP. Res pa, da za đabe.


Lej dodana vrednost na take basic modele kot jih dela OP je nizka oz. skoraj null. To zna zrisat vsak ki je dal prvi letnik strojnega faksa skozi ali pa je že prej šušmaril. True story in ne mislim olepševat situacije po nepotrebnem. Konkurenco ima s tem nivjnem tako hudo, da ne bo imel prilike kaj ekstra zaslužit razen če bo delal s piratsko verzijo in močno pod ceno kar pa je kriminal ker na ta način uničuje trg saj tudi ostale spravlja na slab glas. Izgleda hudo ker je pač veliko enakih delov v assemblyjih in ker je uporabil render. Tak nivo znanja je nekonkurenčen in zelo osnoven.

Modeliranje je še najlažji in najhitrejši del posla. Je treba met malo občutka kako vrednotit delo. Največji delež cene predstavlja amortizacija programske in strojne opreme.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

...:TOMI:... ::

Velika večina sveta dela s piratsko programsko opremo. Pa ne zagovarjam tega, samo hočem povedat, da če ne bo on pokasiral, bo pa nek Indijec za 1/3 njegove cene ali še manj.

Torej, le začni delat. Ko boš imel dovolj znanja, referenc in denarja pa odpreš firmo in delaš legalno.
Tomi

Unknown_001 ::

...:TOMI:... je izjavil:

Velika večina sveta dela s piratsko programsko opremo. Pa ne zagovarjam tega, samo hočem povedat, da če ne bo on pokasiral, bo pa nek Indijec za 1/3 njegove cene ali še manj.

Torej, le začni delat. Ko boš imel dovolj znanja, referenc in denarja pa odpreš firmo in delaš legalno.


Referenca mu je lahko uradni certifikat.

Glede piratstva bom pa tako rekel. Če si ne more provoščit NX-a ki je btw celovito PLM okolje za razvoj izdelkov tako kot CATIA, naj zakupi licenco modelirnik za Solidworks ali Solid edge (cca 5 jurjev bitte zer) ki je mislim da permanentna edino če bi rad vsako leto nadgradil na novejšo verzijo bo treba spet žepe prepihat.

Ali pa naj da 99EUR mesečno za CREO al kok že majo akcijo. Se mi zdi da je taka cena za mesečno rabo ne me za jezik držat. Prednost je da delaš z najnovejšo izvedenko programa tiste mesece ko ga rabiš.

NX pa CATIA sta med modelirniki kot mercedes v svetu avtomobilov. Imaš not all i kluziv vse kar rabiš se pa temu prienrno plača. Za njegov nivo je to preveč zmogljivo okolje.

Autocad lahko nadomesti z Draft-sight om.


In ne me jebat da je NX tako drugačen od Solidworksa. Vse je isti kurac za delat le meniji so drugačni pa NX ima več značilk ki ti rit odnašajo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

BivšiUser2 ::

le meniji so drugačni pa NX ima več značilk ki ti rit odnašajo
Lažje je delati z grafično dodelano aplikacijo.
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.

Unknown_001 ::

BivšiUser2 je izjavil:

le meniji so drugačni pa NX ima več značilk ki ti rit odnašajo
Lažje je delati z grafično dodelano aplikacijo.


Si ti sploh kdaj delal z NX om ?
A za solidworks boš rekel da je nepregleden? Bullshit vse je isto za delat razlika je le v naboru funkcij. S solidworksom se marsikaj celo hitreje naredi. NX pride v prednost, ko znaš izkoristit dane zmačilke za modeliranje.

In za te značilke se denar plača. Nabor značilk in funkcij ki pridejo z moduli ti narekuje zmogljivost programske opreme.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Matija82 ::

"Neki se doma trudim in bi rad prodal"

"kupi za program za 5k€".

Pa nehajmo z neumnostmi tipa "da uničuje trg", govorimo o nekem začetniku, ki bi rad dodatnih n evrov na mesec. Tomijev komentar je na mestu.

Unknown_001 ::

Matija82 je izjavil:

"Neki se doma trudim in bi rad prodal"

"kupi za program za 5k€".

Pa nehajmo z neumnostmi tipa "da uničuje trg", govorimo o nekem začetniku, ki bi rad dodatnih n evrov na mesec. Tomijev komentar je na mestu.


To niso nobene neumnosti. Takih talentov imaš mljavžnt in ker ljudje gledajo samo kje bo ceneje potem izbirajo najceneje kar je na voljo teli polovično delajo za "pivo". Pol je pa jamr in jeza, ko ni narejeno kot treba ker je treba za njimi popravljat.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: N0t0ri0us ()

BivšiUser2 ::

Unknown_001 je izjavil:

BivšiUser2 je izjavil:

le meniji so drugačni pa NX ima več značilk ki ti rit odnašajo
Lažje je delati z grafično dodelano aplikacijo.


Si ti sploh kdaj delal z NX om ?
A za solidworks boš rekel da je nepregleden? Bullshit vse je isto za delat razlika je le v naboru funkcij. S solidworksom se marsikaj celo hitreje naredi. NX pride v prednost, ko znaš izkoristit dane zmačilke za modeliranje.

In za te značilke se denar plača. Nabor značilk in funkcij ki pridejo z moduli ti narekuje zmogljivost programske opreme.

Govorim na splošno. Drugače se tudi jaz podpišem pod TOMIjev komentar.
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.

Map ::

Ahh, najprej napaka, ki jo je opazil korenje. To črko sem zadnjo popravljal in očitno se mi je že preveč mudilo.



Če začnem kar na začetku, tale felga je res nekje okoli težavnosti 4, mi je pa vzela več kot pol ure, bi rekel da nekje od uro in pol do dve. Predvsem pa zato, ker je bila to pač prva felga in ker sem se veliko ukvarjal z detajli in sem celo frontalno stran felge prerisal, da sem dobil prave mere, oblike in radiuse. Danes bi tak model naredil veliko hitreje.

Legalne verzije NXa si pa ne mislim kupovat, dokler ga uporabljam samo zase in nisem z njim zaslužil niti evra. Če bi imel nek dober biznis, s katerim bi si ga lahko povrnil, bi seveda delal z legalno verzijo. Če ne z NXom, bi se pa vsaj na kaj drugega privadil. Zaenkrat pa lahko dobim študensko verzijo SW, tako da če bi želel delat legalno, bi lahko.

Drugače pa tudi kar dobro vem, kaj se da izdelat in kaj ne.

Recimo tale porsche pokrov sem tudi izdelal. Renderiralo ga pa ni dolgo, nekje od 10 do 15 minut. Od začetka je šlo počasi, proti koncu pa vedno hitreje. Od HW imam Xeon E3 1231, GTX 970 in 8GB RAM.

Glede razlike med NX in SW je pa tako, da sem se pač navadil na NX in sem se določenih funkcij res navadil, ki sem jih potem v SW pogrešal. Recimo ena malenkost je extrude/subtract funkcija, ki sta v NX združeni, v SW pa ločeni. Posledično sem klikal na extrude namesto na extruded cut. Čez čas ti začne najedat. In tudi limiti extruda so v NX lepo podani za dve distanci, v SW pa za eno distanco plus lahko si uporabil offset za drugo distanco. Jaz sem delal tako. Učitelj pa je ustvarjal nove ravnine in s tem izgubljal čas. Dvomim, da bi tako delal v NX. So pa mati v assemblyju enostavnejši, vsaj ta osnovni, je pa rotiranje komponent slabše izvedeno. Bistvenih razlik med modelirniki pa tako ni.

In vsem hvala za toliko nasvetov. Si moram vzet čas, da vse pregledam. Socialna omrežja bi znala bit kar dobra opcija.

#000000 ::

S tem kar je videno, v bistvu ne hodi na freelancer ipd. portale, ker ne boš delal nič, še zastonj težka, ker nimaš referenc. Itak na frelance portalih dobijo delo indijci, ali zelo dobri evropejci, največ pa se mi zdi da iščejo arhitekte, ampak pazi ne samo da zna uporabljat skethup ali archicad ipd. ampak da pozna zakone in predpise gradnje na določenem območju recimo USA in mora izdelat KOMPLET projekt + dokumentacijo, jeba cela, ta folk ki obvlada tudi dejansko dobi posle, in to ne za mal denarja, sem vidu da na teh portalih naročnik (resen) raje nekoga plača tudi več kot je treba samo da dobi profija kjer ga ne bo bolela glava. Dejansko se ti ki so TOP klasa dela celo otepajo, ker ga imajo preveč, za kripl projekte tam do 200 usd pa itak poberejo vse indijci ipd.

korenje3 ::

Unknown_001 je izjavil:

HighBane je izjavil:

Roko na srce ti modeli niso nekaj zelo težkega na narediti (edino, če si zelo hiter, ker sigurno nekaj časa vzamejo). Poskusi dodati v portfolijo kaj bolj nenavadnih oblik, kakor samo skica -> extrude -> fillet -> repeat, ker produkti danes imajo veliko krivin. Oziroma odvisno od načina izdelave. Delavnice bodo imeli unikate oziroma maloserijsko proizvodnjo in bodo stvari iz preprostih elementov ter enostavne za zmodelirati.
Pri serijski proizvodnji pa je drugače:



Bolj komentar na prikazane slike, kakor tvoje vprašanje 8-O


Ah to še ni tako grozno zahtevno.

Tole je pa že malo več švicanja



Propelerček, ročaj...


na drugi fotki so sestavi fixed. jaz sem to pri nas prepovedal in morajo dajat mate origin na origin. :)
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

korenje3 ::

Map je izjavil:

Ahh, najprej napaka, ki jo je opazil korenje. To črko sem zadnjo popravljal in očitno se mi je že preveč mudilo.



Če začnem kar na začetku, tale felga je res nekje okoli težavnosti 4, mi je pa vzela več kot pol ure, bi rekel da nekje od uro in pol do dve. Predvsem pa zato, ker je bila to pač prva felga in ker sem se veliko ukvarjal z detajli in sem celo frontalno stran felge prerisal, da sem dobil prave mere, oblike in radiuse. Danes bi tak model naredil veliko hitreje.

Legalne verzije NXa si pa ne mislim kupovat, dokler ga uporabljam samo zase in nisem z njim zaslužil niti evra. Če bi imel nek dober biznis, s katerim bi si ga lahko povrnil, bi seveda delal z legalno verzijo. Če ne z NXom, bi se pa vsaj na kaj drugega privadil. Zaenkrat pa lahko dobim študensko verzijo SW, tako da če bi želel delat legalno, bi lahko.

Drugače pa tudi kar dobro vem, kaj se da izdelat in kaj ne.

Recimo tale porsche pokrov sem tudi izdelal. Renderiralo ga pa ni dolgo, nekje od 10 do 15 minut. Od začetka je šlo počasi, proti koncu pa vedno hitreje. Od HW imam Xeon E3 1231, GTX 970 in 8GB RAM.

Glede razlike med NX in SW je pa tako, da sem se pač navadil na NX in sem se določenih funkcij res navadil, ki sem jih potem v SW pogrešal. Recimo ena malenkost je extrude/subtract funkcija, ki sta v NX združeni, v SW pa ločeni. Posledično sem klikal na extrude namesto na extruded cut. Čez čas ti začne najedat. In tudi limiti extruda so v NX lepo podani za dve distanci, v SW pa za eno distanco plus lahko si uporabil offset za drugo distanco. Jaz sem delal tako. Učitelj pa je ustvarjal nove ravnine in s tem izgubljal čas. Dvomim, da bi tako delal v NX. So pa mati v assemblyju enostavnejši, vsaj ta osnovni, je pa rotiranje komponent slabše izvedeno. Bistvenih razlik med modelirniki pa tako ni.

In vsem hvala za toliko nasvetov. Si moram vzet čas, da vse pregledam. Socialna omrežja bi znala bit kar dobra opcija.


pozabi na NX, ker ga skoraj nobena firma pri nas ne uporablja. solidworks se res da veliko sesuva in je nestabilen, ga ima pa veliko podjetij zaradi nizke cene. v solidworks se lahko pripne bližnjico za feature na tipko na tipkovnici, tako da namesto da klikaš ikonice, pritisneš tipko. npr: R za revolve, shift+r za revolve cut, e za extrude, shift+e za extrude cut ipd. Prav tako dober model je tist, ki ima čim manj featurov. Začetniki jasno delajo neke črte in ravnine iz katerih vlečejo nove feature, sam take sem hitro izobrazil, namreč tak način dela vodi k nestabilnosti programske opreme.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

mailer ::

Če imaš že toliko izkušenj ne vem zakaj nebi preizkusil kakšen brezplačen program, recimo Blender, ki se zaradi svoje odprtokodnosti dosti hitro razvija, UI pa si lahko nastaviš tudi po ostalih znanih programih za renderiranje.
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

next3steps ::

Unknown_001 je izjavil:

next3steps je izjavil:

Moddb.com išče takšne, kot je OP. Res pa, da za đabe.


Lej dodana vrednost na take basic modele kot jih dela OP je nizka oz. skoraj null. To zna zrisat vsak ki je dal prvi letnik strojnega faksa skozi ali pa je že prej šušmaril. True story in ne mislim olepševat situacije po nepotrebnem. Konkurenco ima s tem nivjnem tako hudo, da ne bo imel prilike kaj ekstra zaslužit razen če bo delal s piratsko verzijo in močno pod ceno kar pa je kriminal ker na ta način uničuje trg saj tudi ostale spravlja na slab glas. Izgleda hudo ker je pač veliko enakih delov v assemblyjih in ker je uporabil render. Tak nivo znanja je nekonkurenčen in zelo osnoven.

Modeliranje je še najlažji in najhitrejši del posla. Je treba met malo občutka kako vrednotit delo. Največji delež cene predstavlja amortizacija programske in strojne opreme.

Saj pravim, naj dela na igrah in za đabe.

Unknown_001 ::

mailer je izjavil:

Če imaš že toliko izkušenj ne vem zakaj nebi preizkusil kakšen brezplačen program, recimo Blender, ki se zaradi svoje odprtokodnosti dosti hitro razvija, UI pa si lahko nastaviš tudi po ostalih znanih programih za renderiranje.


Blender ok, če bo veliko delal s prostimi površinami. Se je pa treba zavedat da je delo popolnoma drugačno kot v parametričnih modelirnikih. Drugače je pa napram le tem totalen pain in the ass za modelirat. GUI je katastrofa in moraš res dobro poznat program kot celoto preden boš kaj pametnega naredil. Blender je eden izmed najtežjih modelirnikov za učenje. Popolnoma neprijazno okolje za začetnike.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

vostok_1 ::

Danes večina izdelkov ima krivine in ja, to je zajebano delo, ko pride do kompleksnih reči.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

Unknown_001 ::

vostok_1 je izjavil:

Danes večina izdelkov ima krivine in ja, to je zajebano delo, ko pride do kompleksnih reči.


Dosti stvari ki so funkcionalne narave se še vedno dela v parametričnih ker gre za definirano geometrijo. Za bolj oblikovno zahtevne stvari imaš na voljo tudi rhinocheros, ki je profi varianta za to.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Pro_moted ::

Znam nekaj, pa se vseeno dela ne otepam :) . Težko je prit do konkretnega dela, vsi iščejo nekoga z izkušnjami, z uradnimi referencami itd. . Kar pa te seveda naj ne ustavi ! Delaj naprej, uči se, do nekega dela pa boš že prišel. Vso svoje delo, pa tako , kot so ti svetovali zberi na en kup in naredi neko predstavitveno zbirko tvojih del.

 1

1



 2

2



 3

3

AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

vostok_1 ::

Ta prva je kar huda ja. Koliko časa ti je to vzelo?
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21

IQ Veverica ::

Blender je eden izmed najtežjih modelirnikov za učenje


Ne nabijaj
Veveričev kotiček blaznih slotehovih idej:
https://www.facebook.com/So%C4%8Dne-slotehove-izjave-186246118552373/

Pro_moted ::

vostok_1 je izjavil:

Ta prva je kar huda ja. Koliko časa ti je to vzelo?


Verjetno tam okrog 80 - 100. Točno ne vem, je pa vzelo ogromno časa, ker je model narejen tako daleč da bi se lahko šlo v izdelavo, pomeni vsi ležaji, matice, vijaki, podložke verige,zobniki, sklopke itd. so na mestih. Samo tale motor , mi je vzel 20 ur, pa čeprav je samo maketa z realnimi dimenzijami :

 1

1




No na koncu ni bilo nič iz tega in je ostalo samo na papirju.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pro_moted ()

ohnowhy ::

Daj pobriši tole kreganje, pa nekaj bolj diplomatskega napiši. :-)

Unknown_001 ::

ohnowhy je izjavil:

Daj pobriši tole kreganje, pa nekaj bolj diplomatskega napiši. :-)


Ma dej če je človk gnoj je gnoj. Še moj ps ga neb poscal.


OP u pa svetujem naj dobro nadgradi znanje, gre na tečaj, pridoi kak certifikat in konkretno naštudira standarde risanja ker če bi rad delal za gospodarstvo, bo moral najmanj domumentacijo znat pripravit. S tem nivojem kot ga ima se ne da nekaj ekstra služit ker to je minimum ki ga premore večina zaposlenih po firmah. Moraš ponuditi nekaj več kot samo revolve, extrude, raba boolove algebre in mogoče sweep. Zato naj se udeležuje programkv za izobraževanje ker tam ti mimgrede pokažejo pristope in dodaja kakšno razlago zaradi česar je napredek v znanju boljši in hitrejši.

Za umetniško oblikovanje pa naj poseže po čim drugem najbolje da kontaktira uporabnika mi345 al kako ma že nick, lahko pa tudi pro_moted če bi mu znala kaj predstavit.


Še za referenco.
Z 3D modeluranjem se ukvarjam že od 12 ega ko sem imel neizmerno željo postati arhitekt. Začelo se je v Sketchupu, kasneje sem eksperimentiral z blenderjem kjer sem znal recimo narest jabolko s čtvičkom, banano, kak nož, vazo, glaž itd. Pri 15 ih me je splet okoliščin potegnil v smer strojništva. Začel z AutoCAD om nato nadaljeval v pro engineerju. Prišel na faks kjer so nam predstavili metode modelira na in ostale fore... e potem smo pa že pametne stvari znal narest. Abgass kolektor, varjene konstrukcije, turbine,... potem sem pridobil tudi certifikat. Čez poletje me je v roke vzel izkušen konstrukter ki mi je kot mentor pokazal marsikakšno foro. Letos grem še na CAM tečaj.

Biti samouk ni nič slabega ampak problem samoukov je da so prepuščeni sami sebi in nimajo ustreznih gradiv za izobraževanje ker tipajo iz nule. Medtem ko oni porabijo kak mesec ali dva za učenje, na tečaju to znanje osvojiš v enem tednu ali še prej.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

ohnowhy ::

Saj pravim, četudi bi se kdo aktivno ukvarjal s kompostiranjem, ni potrebno, da se (spet) celotna tema izrodi.

Unknown_001 ::

ohnowhy je izjavil:

Saj pravim, četudi bi se kdo aktivno ukvarjal s kompostiranjem, ni potrebno, da se (spet) celotna tema izrodi.


Imaš prav. Ma sej danes končno spizdim na lepše eno piwički pa roštilj pa skok na rit v morje. Škoda si sive lase delat. Sam lej... pizdarija a veš tisto prešernovo. Le čevlje sodi naj kopitar. Pa ne more te en kurac v glavo jebat ki sploh s tvojga foha ni pa bi bil neki pametn. Mamu mu... ma sej če bi bil stranka še nekak zobe stisneš sam da bo oa vsak kurac ki ma slučaj 5 minut cajt sral ... mrš
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

OrkAA ::

A lahko prosim nekdo pobrise te mlade petelincke, ker so prebili vsako dno spodobne debate na forumu.

imagodei ::

Brisano off-topic prepiranje. Umirite konje.
- Hoc est qui sumus -

korenje3 ::

Pro_moted je izjavil:

vostok_1 je izjavil:

Ta prva je kar huda ja. Koliko časa ti je to vzelo?


Verjetno tam okrog 80 - 100. Točno ne vem, je pa vzelo ogromno časa, ker je model narejen tako daleč da bi se lahko šlo v izdelavo, pomeni vsi ležaji, matice, vijaki, podložke verige,zobniki, sklopke itd. so na mestih. Samo tale motor , mi je vzel 20 ur, pa čeprav je samo maketa z realnimi dimenzijami :

 1

1




No na koncu ni bilo nič iz tega in je ostalo samo na papirju.


no kr po resnici povej da nisi delal samo 100 ur. razen če je vse vzeto iz grabcada.

ah se mi je zdelo. ta motor se dobi že 3d model.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

Pro_moted ::

Niti ena podložka ni iz Grabcad-a, tudi ne motor. Ga ne dobiš na GrbaCad-u , vsaj takega ne. Saj pravim ne vem točno kako dolgo sem delal. Motor, šasijo in vse mehanske komponente sem naredil v SolidWorks. Potem sem uvozil v Catio in tam naredil še vso plastiko. Kak dolgo je trajalo ne vem, to je bilo še v študentskih časih, 4 leta nazaj. Sedaj ko dobro pomislim je bilo verjetno res kar nekaj več kot 100 ur.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

korenje3 ::

http://www.3dcadbrowser.com/download.as...
v glavnem definitvno ga nisi sam risal, ker se vidi po stickerjih na filtru in motorju. tako da nimaš več kredibilnosti tukaj.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

Pro_moted ::

korenje3 je izjavil:

http://www.3dcadbrowser.com/download.as...
v glavnem definitvno ga nisi sam risal, ker se vidi po stickerjih na filtru in motorju. tako da nimaš več kredibilnosti tukaj.



Tako, kot sem napisal,vse sem delal sam. Vključno z stickerji, oznakami za vse stikala itd. itd. :

 1

1



v Solidworks, kot sem napisal:

 2

2




Preden nekoga obtožuješ, se vsaj prepričaj da imaš prav. Pa tudi bi lahko videl, če bi imel dobro oko, da modela nista enaka. Se lep vidi po stikalih in sprednji strani in že po filtru o katerem si nakladal. In ja tisti stickerji so vzeli ogromno časa da zgledajo tako , kot zgledajo.
AMD FX8120;GB 990FXA-UD3
FirePro V4900 ;Corsair Vengance 16Gb
XFX 650W;Corsair Force GT, Asus Xonar DGX

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Pro_moted ()

korenje3 ::

no sej laž je bila v enem ali drugem. torej v tem da tega ti nisi delal ali pa da nisi delal samo 100 ur. po časih datotek se vidi da je bilo dela za 2 leti. je pa vprašanje če nisi preprosto samo preimenoval uvoženih datotek... kdo ve. bi rad videl screenshot featurov.

modela pa nista enaka zato ker je tisti model 690, ta tvoj pa 660. verjetno se je pred 3 leti dobilo tudi 660.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

Map ::

Včeraj sem za foro poizkusil narediti tale podvodni skuter:



Vzelo mi je nekje dobri dve uri, če bi želel biti bolj natančen, bi vzelo veliko več časa. S tem sprednjim delom in temi zapirali se nisem matral, ker niso pretirano zahtevni. Trup je pač poenostavljeno izdelan, na tem renderju se niti ne vidi dobro sprednji del. Najtežji je pač ročaj, ker ima zahtevno obliko.

Če prav vem, uporablja NX Gorenje, pa še za eno ali dve drugi firmi sem slišal. Verjetno res več kje uporabljajo SW ali pa Solid Edge.

Pro_moted, kapo dol, če si tole sam narisal. Jaz sem se malo zajebal, da sem šel risat teh šest in 12 cilindrov, namesto, da bi razdrl eno motorno žago ali APN. Sploh ni problem, dokler najdeš dobro gradivo. Naprej je pa jeba in ko ga zmanjka vse skupaj obstane.

Unknown_001 ::

Map je izjavil:

Včeraj sem za foro poizkusil narediti tale podvodni skuter:



Vzelo mi je nekje dobri dve uri, če bi želel biti bolj natančen, bi vzelo veliko več časa. S tem sprednjim delom in temi zapirali se nisem matral, ker niso pretirano zahtevni. Trup je pač poenostavljeno izdelan, na tem renderju se niti ne vidi dobro sprednji del. Najtežji je pač ročaj, ker ima zahtevno obliko.

Če prav vem, uporablja NX Gorenje, pa še za eno ali dve drugi firmi sem slišal. Verjetno res več kje uporabljajo SW ali pa Solid Edge.

Pro_moted, kapo dol, če si tole sam narisal. Jaz sem se malo zajebal, da sem šel risat teh šest in 12 cilindrov, namesto, da bi razdrl eno motorno žago ali APN. Sploh ni problem, dokler najdeš dobro gradivo. Naprej je pa jeba in ko ga zmanjka vse skupaj obstane.


Looks nice ampak štorasto ker delaš po najbolj osnovnih metodah. Dont be scared and try surface modelling. Trenutno ti delaš s solidi kot vidim. Naj te ne bo strah it stopnico višje. Odpre se ti cel nov spekter možnosti. Narediš "lupino" in nato recimo thicken funkcijo uporabiš. Ali pa narediš solid model ko zaflikaš luknje.

Glej za tutoriale surface modelling itd. Tisto je že malo bolj kunštno za delat ampak tu šele zanimivo postane. Navadi se uporabljati spline, loft, sweep itd. Poglej tudi tutoriale za druge modelirnike. Z NXom si v tej prednosti da ima zih vse in še več kar imajo drugi.

Drugače pa vzami šubler v roko in si najdi kak kos doma in ga probaj zmodelirat.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

Za modeliranje in animacijo so bili zlati časi 10 let nazaj. Dobro plačani.

Potem je šel biznis iz UK v Francijo, ker so bili tam cenejši. Zdaj so tudi tam predragi, pa ne vem kje se res dela.

To je bila posledica preveč faksov na temo medijev in risanja, ki so pritegnili folk, v bistvu pa samo ustvarili cl kup obrtnikov, ki znajo 1-2 programa za risanje.

Enako se dogaja pri nas s celim kupom media in web faksov, ki vzgajajo obrtnike, noben pa ne zna več stvari, ki prinašajo denar. Baze podatkov, plus nekaj programiranja, skupaj s poslovnimi procesi.

Na srečo zame ;).
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

BivšiUser2 ::

Predlagam fork te teme. Modeliranje naj bo modeliranje, ostalo pa se naj premakne v teme z nekim novim naslov "Razširjenost digitalnih ustvarjalnikov" (mislim tudi na programiranjem.

Enako se dogaja pri nas s celim kupom media in web faksov, ki vzgajajo obrtnike, noben pa ne zna več stvari, ki prinašajo denar. Baze podatkov, plus nekaj programiranja, skupaj s poslovnimi procesi.
Codemonkeyev je tudi preveč. Premalo je ljudi, ki znanja povezujejo.
< Ontopic >
SloTech - če nisi z nami, si persona non grata.

Zgodovina sprememb…

«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

3D oblikovanje in animacija - Max, Maya, Softimage, Blender... (strani: 1 2 3 49 10 11 12 )

Oddelek: Zvok in slika
589185055 (25320) Machete

Mnenje o mojem pcju (strani: 1 2 )

Oddelek: Strojna oprema
505974 (5542) boon45
»

AutoCad pomoč

Oddelek: Pomoč in nasveti
144064 (3250) stewo
»

SolidWorks

Oddelek: Programska oprema
356706 (5653) BlackMaX
»

Nov računalnik za 1300€

Oddelek: Kaj kupiti
407341 (6458) TechBeats

Več podobnih tem