» »

T2 modem ne dela

T2 modem ne dela

Kavbojc ::

Pozdravljeni,

Zanima me ali je normalno, da se čaka na zamenjavo modema pri operaterju T2 že en teden? Posledično celi ta čas ne delata ne internet ne TV. Z naše strani je bilo to že večkrat opozorjeno na njihovo številko za pomoč uporabnikom. Sploh ne znajo povedati vsaj približno, kdaj bi lahko prišli zadevo rešiti,samo to da mogoče jutri ali pojutrišnjem, a vendar se nič ne premakne. Do zdaj sem bil s T2 zadovoljen,kar pa žal ne morem več trditi.

Tr0n ::

Ponavadi pridejo naslednji dan, ce ni ravno vikend.

Kavbojc ::

To sem tudi jaz slišal, vendar v mojem primeru ni tako. Sem baje na čakalni listi in nisem prvi prioritetno, čeprav sem jim povedal, da mi ne dela nič.
P.S.:Mater še el classica nisem mogel gledati :-(

SeMiNeSanja ::

Pograbiš, neseš na poslovalnico, tam narediš malo cirkusa (načeloma bi moralo iti tudi brez - ampak če te pustijo čakat cel teden si malo cirkusa zaslužijo) in odneseš novega domov. Pa še to zahtevaj, da ti naročnino znižajo za 1/4, ker en teden nisi mogel koristiti uslug.

Kavbojc ::

Hvala, bom odnesel in res poskusil to varianto. Net nujno rabim tudi za službo, saj delam včasih od doma in me resnično jezi, da kljub temu, da sem jim to 3krat,če ne večkrat povedal, se niso potrudili, da bi zadevo rešili. Še to, da je modem kriv, sem sam preizkusil s sposojenim od kolega. Glede računa, ga bom pa res reklamiral, saj celotnega ne mislim plačati.

Samael ::

Poročaj kaj, kako si uredil. Zna priti prav marsikomu v podobnih težavah v prihodnosti.

Kavbojc ::

Zdravo,
Evo danes dop sem še enkrat klical preden bi sam nesel modem zamenjati. Operaterka je bila prijazna, kot so vedno bili do sedaj vsi, to ne morem zanikati. Je rekla,da to pa že res dolgo traja in zatrdila,da bo dala takoj urgentno naprej. Ok vse lepo in prav sem si mislil,saj so mi že prej drugi operaterji podobno povedali. Bom počakal do popoldneva,če ne pač grem sam v akcijo. Na moje presenečenje je čez 2-3 ure res poklical tehnik in prišel popraviti zadevo. Mimogrede pokvaril se je del na modemu, kjer je pritrjen kabel od optike, tako da je moral samo tisto zamenjati.
No na koncu se je le poštimalo, le malo predolgo je trajalo...

SeMiNeSanja ::

Vseeno račun reklamiraj, če ne bodo sami odšteli en teden ne-uporabe.

Invictus ::

V bistvu si ne bi smel tega odšteti, ker bi bila to lahko kazen za njegovo lenobo.

Ko imaš problem s T-2 opremo, jo vzameš in odneseš v najbližjo poslovalnico. Vedno zamenjajo in to takoj.

Včasih je samo treba dvignit rit, ne pa jamrati na forumih.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Kavbojc ::

Evo ga pametnjakoviča, ki uči o lenobi in pridnosti...poznamo mi take z dolgimi jeziki. In za info, sem bil v lokalni poslovalnici že prej, kjer pa sploh niso imeli tehnične opreme.

Samael ::

Invictus je izjavil:

V bistvu si ne bi smel tega odšteti, ker bi bila to lahko kazen za njegovo lenobo.

Ko imaš problem s T-2 opremo, jo vzameš in odneseš v najbližjo poslovalnico. Vedno zamenjajo in to takoj.

Včasih je samo treba dvignit rit, ne pa jamrati na forumih.


Bluziš v tri krasne. Ker je na uporabniku ane, da diagnosticira in ugotovi napako ravno na modemu, ane? In nato skače naokoli in zaradi napake na t2 strani išče "bližnjo" t2 poslovalnico, tudi če je ni ravno blizu, ane.
Tehnično osebje je prišlo na njegov dom, ker je to njihova obveza, ne dobra volja, tvoje osebno menje, ki ga predstavljaš kot dejstvo pa zgolj "self-righteous" produkt bujne domišlije.

Če ti je debata in participacija ljudi na tehničnem forumu odveč, nekaj popravi na svoji lastni strani, da ne boš takole v tri krasne sral klamfe in dosojal, kaj bi nekdo v svojo lastno škodo po tvoje MORAL storiti.

Invictus ::

Samael je izjavil:


Bluziš v tri krasne. Ker je na uporabniku ane, da diagnosticira in ugotovi napako ravno na modemu, ane? In nato skače naokoli in zaradi napake na t2 strani išče "bližnjo" t2 poslovalnico, tudi če je ni ravno blizu, ane.

Še bolj butasto pa je, da na tehničnem forumu jamraš o tem kako ti nič ne dela. Saj bi to moral vsak sam znati popravit. In pa da slediš navodilom supporta, ki so ponavadi dečve s socilanega faksa. Ki sprašujejo po vzorčnih vprašanjih.

@OP A telefona pa ne znaš dvignit in preverit?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Kavbojc ::

Invictus mi razumemo tvoj podpis in verjamemo, da je tvoje življenje res zelo zelo težko :).

...:TOMI:... ::

Pri reševanju težav imaš na voljo dokument, ki govori, da dobiš 100 % mesečne položnice v tvojem primeru.

http://www.akos-rs.si/files/Koncni_upor...
Tomi

Kavbojc ::

Hvala Tomi za info in tale link. Definitivno, je zelo uporaben v mojem primeru.
Prav tako hvala vsem ostalim, za prejete predloge in informacije.

balluf ::

Invictus je izjavil:

V bistvu si ne bi smel tega odšteti, ker bi bila to lahko kazen za njegovo lenobo.

Ko imaš problem s T-2 opremo, jo vzameš in odneseš v najbližjo poslovalnico. Vedno zamenjajo in to takoj.

Včasih je samo treba dvignit rit, ne pa jamrati na forumih.


Atudi če je najbližja poslovalnica 80 km stran, a povrnejo tudi potne stroške;(.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

T2 odstop od vezave

Oddelek: Omrežja in internet
4912666 (9398) starfotr
»

T2 Položnica

Oddelek: Omrežja in internet
7840 (724) IL_DIAVOLO
»

Omejitve dolžine kabla (parica)

Oddelek: Omrežja in internet
7769 (544) He-Man
»

Zakaj tako visok račun

Oddelek: Mobilne tehnologije
141528 (955) St235
»

Kako ste zadovoljni z delovanjem T-2 ponudnika za internet? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Omrežja in internet
10912261 (8062) durrenmatt

Več podobnih tem