» »

Ali so avtomobili enakega cenovnega razreda primerljivi po kvaliteti med sabo?

Ali so avtomobili enakega cenovnega razreda primerljivi po kvaliteti med sabo?

Temo vidijo: vsi
1 2 3
4
»

Utk ::

Avto se kupi tako kot vse drugo, ne najboljsega, ampak dovolj dobrega za cim nizjo ceno. Dovolj dobrega! Razen ce si idiot. Racunalnika, tvja, hladilnika, sporheta tudi ne kupis najdrazjega kar obstaja, ceprav bi lahko, ampak samo dovolj dobro. Razen ce si idiot.
In avta, ki zdrzi atomski napad, ne rabis.

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Avto se kupi tako kot vse drugo, ne najboljsega, ampak dovolj dobrega za cim nizjo ceno. Dovolj dobrega! Razen ce si idiot. Racunalnika, tvja, hladilnika, sporheta tudi ne kupis najdrazjega kar obstaja, ceprav bi lahko, ampak samo dovolj dobro. Razen ce si idiot.
In avta, ki zdrzi atomski napad, ne rabis.


Golf 2 je popoln avtomobil zate.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Utk ::

Ni. Premajhen, presvoh, nevaren, nezanesljiv.

Upam pa da ste vsaj konsistentni...ne da potem vidis otroski sedez za 50 evrov v avtu za 30 jurjev. Ker je tako varen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Ni. Premajhen, presvoh, nevaren, nezanesljiv.


Audi 100 potem.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Utk ::

Ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Utk je izjavil:

Ni. Premajhen, presvoh, nevaren, nezanesljiv.


Audi 100 potem.

Ne.


Bicikl?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Utk ::

Ne skrbi, imam kaj rabim in kaj si komot privoscim.

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Ne skrbi, imam kaR rabim in kaR si komot privoscim.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

K0l1br1 ::

Clio z nedelujočim katalizatorjem, torej. Kup plastike za relativno malo denarja.

Utk ::

Haha, clio gre cez tehnicni kadarkoli sred noci, v nasprotju z 80 procenti nemskih garij, ki se vozijo po cestah.
Imam se vecjega in novejsega bencinarja na plin. Oba bosta pa sla od mene samo na dinos ali pa komu v druzini zastonj, ker sta rihtana sproti. Dobrih avtov pac ne bo na avto.netu.

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Haha, clio gre cez tehnicni kadarkoli sred noci, v nasprotju z 80 procenti nemskih garij, ki se vozijo po cestah.
Imam se vecjega in novejsega bencinarja na plin. Oba bosta pa sla od mene samo na dinos ali pa komu v druzini zastonj, ker sta rihtana sproti. Dobrih avtov pac ne bo na avto.netu.


ponosen nase ^_^ lepo lepo kr bod tko
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Veselinko ::

Unknown_001 je izjavil:

Seveda KIA ne šenkuje avtomobila. Toliko vodstvenega kadra, kot ga imajo nemška podjetja ga ni nikjer na svetu in to se zelo močno pozna na ceni. Nemci potrebujejo bistveno bistveno večjo maržo za enako kvaliteto, da sploh lahko preživijo.

To definitivno drži. Kia ima razvoj v Nemčiji, kjer verjetno plačuje inženirje enako oziroma podobno kot vse ostale avtomobilske znamke (se pravi zelo drago), izdeluje pa zato avtomobile na Slovaškem, kjer so plače precej nižje, nižje so davščine, več je olajšav itd. Tu nastopa po mojem razlika, na račun katere dobiš več.

Glede kvalitete avtov s 300 do 500 tisoč prevoženimi kilometri pa ni dileme. Včasih je bil po tej plati najboljši Mercedes, nato Japonci, ki so v zadnjih desetih letih močno padli v smislu kakovosti, zdaj so pa na vrhu Korejci. Sicer pa samo poglej koliko se vozi recimo Kia Clarusov s TAXI tablo in več kot pol milijona kilometri. Pa ni imel še nobeden generalne na motorju. Pokaži mi takšnega Audija A8. Ga ni!

Unknown_001 ::

Veselinko je izjavil:

Pa ni imel še nobeden generalne na motorju. Pokaži mi takšnega Audija A8. Ga ni!


Enkrat stopi z mano ti ga rade volje pokažem. Veš, problem slovenije je da si mnogi ljudje privoščijo več kot ai lahko na koncu pa z najdražjimi stvarmi počnejo kot svina z mehom ker se je treba kititi. Še zmer je del balkana v nas pač...

Kar ti hočem povedat je da imaš tak vtis, ker gledaš zgolj na sveno v sloveniji. Že videl. Ljudje kuoijo rabljen avto višjega razreda da se kažejo. Na koncu nima niti za mali servis. Rihta ga pod kozolcem, v skrajnem primeru pa še razmišla kako bi kurilno olje namesto dizla tankal. Ravna pa ne glih najlepše... I mean... skrb za avto ni sam špiglglancanje pleha in voskanje. Jaz pod ta pojem razumem celovito ravnanje z avtomobilom.



Poleg tega...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Heavy ::

Veselinko je izjavil:

Pokaži mi takšnega Audija A8. Ga ni!



Res ga ni, ker imajo vsi prevrtene kilometre :))
#TeamFelix

Unknown_001 ::

Heavy je izjavil:

Veselinko je izjavil:

Pokaži mi takšnega Audija A8. Ga ni!



Res ga ni, ker imajo vsi prevrtene kilometre :))

:)):))
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

m0LN4r ::

Veselinko je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Seveda KIA ne šenkuje avtomobila. Toliko vodstvenega kadra, kot ga imajo nemška podjetja ga ni nikjer na svetu in to se zelo močno pozna na ceni. Nemci potrebujejo bistveno bistveno večjo maržo za enako kvaliteto, da sploh lahko preživijo.

To definitivno drži. Kia ima razvoj v Nemčiji, kjer verjetno plačuje inženirje enako oziroma podobno kot vse ostale avtomobilske znamke (se pravi zelo drago), izdeluje pa zato avtomobile na Slovaškem, kjer so plače precej nižje, nižje so davščine, več je olajšav itd. Tu nastopa po mojem razlika, na račun katere dobiš več.

Glede kvalitete avtov s 300 do 500 tisoč prevoženimi kilometri pa ni dileme. Včasih je bil po tej plati najboljši Mercedes, nato Japonci, ki so v zadnjih desetih letih močno padli v smislu kakovosti, zdaj so pa na vrhu Korejci. Sicer pa samo poglej koliko se vozi recimo Kia Clarusov s TAXI tablo in več kot pol milijona kilometri. Pa ni imel še nobeden generalne na motorju. Pokaži mi takšnega Audija A8. Ga ni!

Gledam tle, München, Berlin, Köln pa so TAXI tablice samo na merdzotih, caddyjih itd. nobenih ricerjev, testeninarjev in bagetarjev...
Enako avtosole, 3/4 avtosol so Golfi in Audiji.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Utk ::

Nemci kupujejo domace, sploh firme, ce je to racionalno ali ne. Po drugih drzavah so pa taxiji in mercedesi in dacie, kie, vse, v franciji francoski, v koreji korejski, drugje pa vse po spisku. Za normalne smrtnike je to itak nepomembno, jaz se bi kvecjemu izogibal taxi avtom, ker ne rabim avta, ki bo naredu 1 mio km, se manj da ga bi placal, ce ga ne rabim.

stara mama ::

Utk je izjavil:


O čem ti bluziš? Za povprečnega človeka, ki naredi 20,000 km letno, ali 300,000 v 15 letih, je kupovanje avta za 80 jurjev bedarija (na kubik). Tolk ti zdrži vsaka poceni kia in dacia. Niti ni to toliko km, da bi v avtu presedel pol dneva, da bi bilo strašno pomembno, da je ne vem kako udoben in mehak na dotik. A imaš bajto za milijon evrov? V njej si menda veliko več časa, pa še par drugih ljudi.

O čem pa ti bluziš, če je tvoja dnevna relacija samo 1km??
Ne moreš vse posploševat in primerjat s seboj, za tebe je itak najbolj primeren še skiro!
Avto si kupi vsak takšnega, kakršnega si pač hoče (in včasih tudi rabi).
Njegov puf, njegov problem!
Pa nehaj si že zastiskat oči, da dražji avti niso nič boljši od tvoje francoske kante.
Ekologija™ in Trajnost™

Utk ::

Ne, ne vozim se 1 km na dan, napisal sem, da je to relacija mojega cliota, ne moja. Jaz s svojim naredim kakih 25,000 na leto, to je po vseh statistikah skoraj dvakratno povprečje. In tudi z dvakratnim povprečjem bojo "korejska jajca" zdržala vsaj 12-15 let brez večjih problemov. Če bo po 12ih letih vreden jurja ali jurja pa pol, mi je pa popolnoma vseeno.
In ja, dražji avti so boljši...ti kar izvoli delat eno leto za malo boljšo plastiko, če si tako "pameten".

m0LN4r ::

Vsakemu svoje, eni mecejo dnar v bolso plastiko, vec moci, bolse zavore, bolso lego na cesti, drugi v bolse pohistvo, boljsi pralni stroj, likalnik, ploscice, opeko, izlete, cike, kavo, kulbe, droge, mesecne za bus.... razne tv-mobi narocnine
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Han ::

Jaz rajši delam eno leto dlje za bolje izolirano kabino, boljše sedeže, boljše vzmetenje, boljši infotainment, boljši DAB/FM radio, klimo, ki ne crkne po dveh letih itd.
1 2 3
4
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zanesljivost posameznih znamk avtomobilov (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7112621 (7067) Zimonem
»

Kilometre pri avtu se z lahkoto prilagodi (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19839191 (27935) shadeX
»

Volkswagen pojasnjuje ozadje afere z izpusti (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
12739161 (34815) fujtajksel
»

Renault Twingo 1.2 - problemi s težavami (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11420253 (17911) ;-)
»

Starejšega in kvalitetnejšega ali mlajšega in slabšega? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7114087 (11177) TheJack

Več podobnih tem