» »

Ali so avtomobili enakega cenovnega razreda primerljivi po kvaliteti med sabo?

Ali so avtomobili enakega cenovnega razreda primerljivi po kvaliteti med sabo?

Temo vidijo: vsi
1 2
3
4

Unknown_001 ::

Poljaki, Slovaki, Čehi so s proizvodno tehnologijo tok pred nami da lahko mi sam gledamo z odprtimi usti. Zakaj pa mislte da nemci tako radi pri njih fabrko postavjo. Ker delajo kvalitetno in stroškovno ugodno.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

Unknown_001 je izjavil:

Poljaki, Slovaki, Čehi so s proizvodno tehnologijo tok pred nami da lahko mi sam gledamo z odprtimi usti. Zakaj pa mislte da nemci tako radi pri njih fabrko postavjo. Ker delajo kvalitetno in stroškovno ugodno.

Ti narodi imajo tako proizvodnjo kot so jo tja pripeljali Nemci. Sami niso nič naredili. Vsi delajo tam pod podobnimi pogoji kot pri nas v Revozu.

Tako ko bodo države zahtevale normalno plačevanje davkov in delavcev, bo šla proizvodnja drugam. Pa čeprav nazaj v Nemčijo.

Poljak dela kvalitetno? Ne seri, dokler ne delaš z njimi. Tako nacionalističnih, arogantnih, vase zaverovanih in nesposobnih ljudi še nisem srečal. Vprašaj kar same Poljake...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

bambam20 ::

Unknown_001 je izjavil:

Poljaki, Slovaki, Čehi so s proizvodno tehnologijo tok pred nami da lahko mi sam gledamo z odprtimi usti. Zakaj pa mislte da nemci tako radi pri njih fabrko postavjo. Ker delajo kvalitetno in stroškovno ugodno.


Dobro. Za poljake ne vem, Glede, da so Škode odlično narejene bo že nekaj na Čehih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Unknown_001 ::

bambam20 je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Poljaki, Slovaki, Čehi so s proizvodno tehnologijo tok pred nami da lahko mi sam gledamo z odprtimi usti. Zakaj pa mislte da nemci tako radi pri njih fabrko postavjo. Ker delajo kvalitetno in stroškovno ugodno.


Dobro. Za poljake ne vem, Glede, da so Škode odlično narejene bo že nekaj na Čehih.


Vsa VW transportna vozila so delana v Poznanu na Poljskem. Overall quality je ok. Izjema je prejšnja generacija crafterja ki je bil notr prav "češko" (pa zdaj čehe žalim) narejen. Čehi so že pred vojno imeli zelo močno avtoindustrijo. Ne pozabt oment da je hrošč praktično kopija TATRE pa še ene dveh modelov s tam.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Invictus ::

bambam20 je izjavil:


Dobro. Za poljake ne vem, Glede, da so Škode odlično narejene bo že nekaj na Čehih.

V bistvu niso. Design je O.K., izvedba pa peša.

Poleg tega ne enači Poljakov in Čehov. Čehi so precej bolj naprej...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

bambam20 ::

Invictus je izjavil:

bambam20 je izjavil:


Dobro. Za poljake ne vem, Glede, da so Škode odlično narejene bo že nekaj na Čehih.

V bistvu niso. Design je O.K., izvedba pa peša.

Poleg tega ne enači Poljakov in Čehov. Čehi so precej bolj naprej...


Zato pa o Poljakih nisem nič napisal.

čez Škode ne slišim nič slabega v smislu, da bi se množično kvarile.

krneki0001 ::

cekr je izjavil:


Ne pravijo zamanj, da je Honda japonski Mercedes.


To je bil rek za toyote. Pa so postale tako pokvarljive kot mercedes in ostali nemci.

bdoxx ::

Toyot za eu ze dolgo ne delajo vec na japonskem, ampak v turciji. Posledicno je tudi malo padla kvaliteta avtomobila, kar pri toyoti priznavajo tudi sami.

solatjek ::

Jaz nekako najbolj zaupam Hondi in Mazdi. Honde imamo v druzini, enega Civica starega 20 let, na katerem se je menjala samo raztezna posoda za vodo, gumi manšete na poloseh in izpušni lonec, jaz vozim Civica 8. gen, menjane samo stabilizator štangice in rele v desnem ogledalu in obnovljen štarter in ima avto 250.000km. Imamo pa še 3 leta starega Jazza, tu se ni še nič menjalo in bi bilo čudno, če bi se.
Mazde vozi nekaj znancev in razen rje na starih modelih ne popravljajo nic, z novimi ni tezav z rjo.
Prej smo imeli citroene in peugeote, pri katerih je bil servis nas drugi dom.
Veliko se prevozim v pasatu in lahko recem samo: ne, hvala. Toliko okvar se niti na pezoju nisem imel. Res da pasat obstal ni na cesti, ampak kaj se tu vse dogaja, gretje dela samo na voznikovi strani, lucka za motor in rezervni program je stalnica, egr se je razletel, cukanje, crknil hladilnik, crknil kompresor klime...
So mi pa zanimivi korejci, ampak izkušenj nimam, lahko recem , da so notranjosti iz slabih materialov, kar takoj opazis, pokvarljivosti pa menda ni kaj dosti, razen tezave z zvito volansko letvijo na kii proceed prve generacije, kar Kia ni nikoli priznala. Raje bi vzel kakšenga Hyundaia, kot pa francoza. Italijanov se ne dotaknem, froncoza iz izkušenj tudi ne, nemci so pa precenjeni glede na to, kar se potem v praksi pokaže.
Mnenje je seveda moje in vsak ima pravico, da na podlagi svojih izkušenj razmišlja drugače. Aja, še to, vsi vozimo izključno bencince, pri kilometrini tam do 20.000km na leto raje kak € več za bencin, kot se pa tresit, kdaj bo šla turbina, šobe DPF, EGR, sklopka, ker če kaj od tega menjaš im upoštevaš še to, da si za nov avto plačal precej več, se dizel ne splača, razen če narediš kot večina in brikaš EGR in DPF, ker bi jaz kaznoval na polno. Če si se odločil ha smrdljivca, ga vzdržuj kot je to potrebno.

bambam20 ::

solatjek je izjavil:

Jaz nekako najbolj zaupam Hondi in Mazdi. Honde imamo v druzini, enega Civica starega 20 let, na katerem se je menjala samo raztezna posoda za vodo, gumi manšete na poloseh in izpušni lonec, jaz vozim Civica 8. gen, menjane samo stabilizator štangice in rele v desnem ogledalu in obnovljen štarter in ima avto 250.000km. Imamo pa še 3 leta starega Jazza, tu se ni še nič menjalo in bi bilo čudno, če bi se.



prav zavidam takšnim kot si ti. Mogoče si pa zgolj po naključju srečnež. Prav rad bi enkrat si lastil avto, kjer bi moral zamenjat zgolj malenkosti in ne, da popravljam vse po vrsti.

solatjek ::

bambam20 je izjavil:

prav zavidam takšnim kot si ti. Mogoče si pa zgolj po naključju srečnež. Prav rad bi enkrat si lastil avto, kjer bi moral zamenjat zgolj malenkosti in ne, da popravljam vse po vrsti.


Zaenkrat res moram potrkati. Seveda so redni servisi izvzeti (olja, filtri, zavore, klinasti jermen, to se menja na vsakem avtu v predpisanih intervalih).
Pred tem Civicom, ki ga vozim 9 let (kupljen je bil nov), sem vozil P206, ki je tudi bil kupljen nov, sem ga pa šraufal od praktično prvega leta starosti. Crknilo stikalo za rikverc luč, bencin pumpa, voda v lučeh, dve šobi za vbrizg, prednji ležaji, H7 žarnic sem pa menmjal menda eno košaro v času lastništva, vsak mesec je šla ena, počila žipa, ko je avto stal v garaži, kar iz vogala se je pričela delati pajkova mreža, brez da bi karkoli priletelo v šipo... Če zraven dodam še zanič servise, je pa takšna kombinacija zmagovalna za izgubiti živce.

Stipex ::

Prav opažaš OP.
Ja od 20k do 30k eur so novi avti postali kar precej enakovredni, večinoma se služi na dodatni opremi. Če imaš srečo in najdeš kak rabljen avto višjega ranga v mint kondiciji, je to to. Tam se pa že precej pozna razlika. Hrup v kabini, kvaliteta notranjosti, motor, menjalnik (avt), podvozje in na splošno občutek pri vožnji.

Rok Woot ::

zmaugy je izjavil:

Toyote so tako vizualno pusti avtomobili - znotraj in zunaj - da nimajo nobene možnosti, da jih kupim.
Še posebej me živcira njihova cenena in pusta notranjost.


Jah vsak po svoje. Meni je všeč. Pa še povejte mi primerljiv nemški avto.



Tudi robustna notranjost mi je všeč.

https://www.google.si/search?q=toyota+l...

Pač odvisno kaj kupuješ. Če si delavec in rabiš avto za na avtocesto vsak dan, bi kupil pa kakšnega Audija.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Rok Woot ()

Unknown_001 ::

Rok Woot je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Toyote so tako vizualno pusti avtomobili - znotraj in zunaj - da nimajo nobene možnosti, da jih kupim.
Še posebej me živcira njihova cenena in pusta notranjost.


Jah vsak po svoje. Meni je všeč. Pa še povejte mi primerljiv nemški avto.



Tudi robustna notranjost mi je všeč.

https://www.google.si/search?q=toyota+l...

Pač odvisno kaj kupuješ. Če si delavec in rabiš avto za na avtocesto vsak dan, bi kupil pa kakšnega Audija.


Puch G
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Netrunner ::

Han je izjavil:

Tudi servisi so relativno dragi, nad 300 eur.

To se nanašaš na Quasqua-a ? Ko sem pogledal malo oni car buyers stran mi je padlo v oči da ima Quasquai "reliability" samo 2.8 ... To zna biti kar moteče da stalno kaj crkuje, čeprav sam motor dela ok.

Mazda CX5 bi bil moj favorit če ne bi bil tako drag.

@rupsi31 => moraš imeti res srečo da nimaš večjih težav, vendar splošno gledano je več takih srečnežov če si lastijo kakega japonca kot pa francoza ipd. Tako, da splošno gledano je večja šansa da boš imel manj težav z določenimi znamkami napram drugim ... lahko pa imaš nesrečo.

Res nevem kaj bi vzel ... ko se že odločim za nekaj me tam nekaj zmoti oz. se pojavi kakšna dobra alternative. Recimo Quaquai je super, vendar potem pogledaš kako Vitaro ki sicer je slabši, sploh notranjost ipd. vendar je bolj zanesljiv in precej cenejši.

Na srečo nimam sile za nakup tako da lahko delam cele študije okoli tega ...

Han ::

Ja, redni servisi za prvi qashqai so bili 300+ eur, dokler ni bil avto toliko star, da sem bil upravičen do popusta oziroma "senior" servisnega paketa. Ker sem imel 2.0 bencinca, je japonski motor tekel 100% brezhibno. Elektronika ni nikoli zatajila, tudi na cesti nisem nikoli obstal, so bile pa druge cvetke, o katerih lahko bereš na npr. Honest John. Kvaliteta izdelave je v povprečju dobra, a vgradijo tudi slabše dele, ki jih moraš potem zamenjat (zadnji amortizerji so šli po enem letu), ali pa je npr. serviser neroden in ti pokvari gretje (ko po menjavi filtra klime narobe priklopi stikalo, crkne sezor za temperaturo, ki je v osnovi vreden 10 eur, za original rezervnega pa plačaš 100 eur; z gretjem/hlajenjem sem se jajcal pol leta, pa še vedno ni delovalo tako kot bi moralo). To omenjam zato, ker pri drugi generaciji klima "odleti" po ca. dveh letih. Pri obeh generacijah je bilo kar veliko primerov na temo zanašanja vozila - če si spustil volan, avto ni šel naravnost. Pri dvojki grajajo neodziven in hroščat "infotainment"... Če se boš odločil zanj, počakaj do avgusta ali septembra, ko bo na voljo prenovljen model.

Vitarina notranjost je res bolj žalost (plastik-fantastik). V tem pogledu je S-Cross stopničko višje, čeprav je še vedno precej plastičen. Tudi kar se hrupa v kabini tiče, je nekoliko boljši, a kar daleč za Nissanom.

Netrunner ::

Kar sem se zanimal za Quasquai-a če bi vzel 1.2 bencinarja (ki je baje močnejši kot stari 1.6) 360 model bi z nekim podalšanjim jamstvom ipd prišel do 7 let garancije in prvih 5 let praktično zastonj servisa. Kar je teoretično kar ok za odpravljanje raznih pomankljivosti. Vem da prihaja novi model, vendar saj veš kako je z novimi zadevami ... treba počakat nekaj časa da se vidijo in odpravijo vse pomankljivosti :)

Han ::

5 let brezplačnega vzdrževanja velja le za redne servisne intervale in če kupiš avto preko Nissan financiranja. Ko imaš enkrat prevoženih 100.000 km (bencin) ali 150.000 km (dizel), tega vzdrževanja ni več.

1.2 bencin je ok za (mestno) vožnjo do 120 km/h. Za AC in klance je bolje vzet 1.5 dizel ali 1.6 bencin.

Prenovljen model bo odpravil večino obstoječih serijskih napak, zato se nanj splača počakat! Ne gre namreč za tretjo generacijo, ampak dejansko za "facelift". Še boljša zvočna izolacija (debelejše in dodatno zatemnjene zadnje šipe), nov odziven "infotainment", nov volan, novi senzorji, novi prednji žarometi, izboljšano podvozje oziroma vzmetenje...

Unknown_001 ::

Pobje sam to vam povem. Za ceno fičota ne bote mercedesa dobili.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Han ::

Netrunner ::

@Han=> kar se garancije tiče, sr nisem še pozsnimal ksj točno krije, vendar 5 let free servisev je ok, sploh ker ne delam več kot 20k ns leto. Vsekakor pa pričakujem garancijo na vse vsaj prva tri leta kolikor je osnova pri nissanu. Zdaj še malo raziskujem če je smiselno vzeti 1.6 namesto 1.2

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Netrunner ()

hojnikb ::

1.2t pred 1.6 n/a itk..
#brezpodpisa

krneki0001 ::

Unknown_001 je izjavil:

Rok Woot je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Toyote so tako vizualno pusti avtomobili - znotraj in zunaj - da nimajo nobene možnosti, da jih kupim.
Še posebej me živcira njihova cenena in pusta notranjost.


Jah vsak po svoje. Meni je všeč. Pa še povejte mi primerljiv nemški avto.



Tudi robustna notranjost mi je všeč.

https://www.google.si/search?q=toyota+l...

Pač odvisno kaj kupuješ. Če si delavec in rabiš avto za na avtocesto vsak dan, bi kupil pa kakšnega Audija.


Puch G



Daleč stran od tega. Puch ali mercedes G je podrtija v primerjavi s tem modelom toyote. Da o crkovanju puchov in G-jev raje nebi.
Ja, iz leta 80 do 90 puchi delajo še vedno in tudi bodo. Kvaliteta izdelave takrat je bila parkrat boljša. To novo sranje ima pa več problemov, razen če kupuješ tiste Gwagne, ki imajo ceno nad 150k evrov.

Unknown_001 ::

krneki0001 je izjavil:


Daleč stran od tega. Puch ali mercedes G je podrtija v primerjavi s tem modelom toyote. Da o crkovanju puchov in G-jev raje nebi.
Ja, iz leta 80 do 90 puchi delajo še vedno in tudi bodo. Kvaliteta izdelave takrat je bila parkrat boljša. To novo sranje ima pa več problemov, razen če kupuješ tiste Gwagne, ki imajo ceno nad 150k evrov.



Emmmm kerga letnika je pa ta toyota?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

krneki0001 ::

To je toyota landcruiser 79. Avto je nov. Še vedno jih namreč delajo za posamezne države. Večinoma sicer za afriko in avstralijo. To je en izmed najboljših modelov, poleg modela 78.

joze67 ::

Nazaj na temo.

Netrunner je izjavil:

Zanima me predvsem avti cenovnega ranka tja do 30k € ki stanejo približno enako, ali so med seboj po kvaliteti in zanesljivosti primerljivi?

Seveda so primerljivi. Če uspeš definirati, kaj je merilo kvalitete in kaj zanesljivosti, lahko poljubni dve vozili (celo v različnih cenovnih razredih) primerjaš med seboj.

Netrunner ::

Kaj je merilo je težko definirati :)

Včasih je znamka avtomobila igrala veliko vlogo glede zanesljivosti, danes pa ni več tako očitno. Pa me zanima če recimo kupim hondo ali mazdo za 25k kateri veljajo kot zanesljivi, ali pa da kupim za isto ceno kakšne znamke ki so vsaj včasih veljale za bolj boge kot je kak citroen ali fiat (tudi za ceno 25k).

Recimo Nissan quasquai mi je zanimiv iz več vidikov, veliko vlogo pa igra to da je nissan, saj recimo renault kadjar je zelo primerljiv, vendar ga ne bi izbral zato ker je renault.

next3steps ::

Renoja ne, ker je francoz ...
A Opla bi? Je istotako francoz.

Netrunner ::

Danes je itak vse premešano med sabom, tako da je težko govoriti o pristnosti. Sam nimam slabih izkušenj z renojem vendar raje vzamem nissana, četudi sta tesno povezana z renojem.

Unknown_001 ::

krneki0001 je izjavil:

To je toyota landcruiser 79. Avto je nov. Še vedno jih namreč delajo za posamezne države. Večinoma sicer za afriko in avstralijo. To je en izmed najboljših modelov, poleg modela 78.


In vidim da si zgrešil bistvo vprašanja. To je bilo retorično vprašanje z namenom tebi mogoče narest klik v glavi.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Han ::

Danes sem naletel še na eno dobro stran s podrobnimi opisi in testnimi vožnjami:

http://www.yourfleet.co.uk/car_reviews/

Če bo poguglal za "nissan qashqai 1.2 dig-t problems", boš kar malo presenečen, koliko težav lahko ima ta motor.

Netrunner ::

Ja na car buyers strani je dobil oceno samo 2.8/5 kar se tiče zanesljivosti in samo 1/3 bi priporočala nakup prijateljem. To me je kar zmotilo in zamajalo moje mišljenje o zanesljivosti japoncev :)

Zdaj v juliju pride popravek trenutne verzije kjer upam da bodo vse te napake odpravljene. Ko pride ven, bom še malo počakal in če bodo rezultati dobri se bom mogoče odločil za nakup.

m0LN4r ::

Sem se v nedeljo na sejmu preprical na lastne oci, avto polek avta, da so svabi boljsi. Izvzeto Opel. Avti od 9-16k in 16-26k.
Razen svabov so bli vsi ostali avti vizualno zelo pusti in neprivlacni na otip in ogled. Tudi ergonomika in uporabnost, lahko bi rekli samoumevnost postavitve gumbov, salterjev, stevceh ni za nikamor v teh uvozenih garah.
Poskusajo neki novega, ampak ni to to. Ti pod nos postavijo en fancy display z fancy gumbi, da ostalo potem ne vidis.

Zunanjost je druga stvar, so marsikateri lepsi, samo ko odpres vrata pa totalno nasprotje od tega v kaj te hoce zunanjost prepricat.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

kingsix ::

Ja res je, švabi so uber alles. Jaz postanem kar trd, ko se vsedem v GOLFA.

m0LN4r ::

Ah ne, trd si v drugih. V golfu si pa sproscen kot v wellnes centru.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

pegasus ::

m0LN4r je izjavil:

Razen svabov so bli vsi ostali avti vizualno zelo pusti in neprivlacni na otip in ogled.
To je meni nekaj popolnoma nedojemljivega ... Zakaj bi kdorkoli hotel kupovati avto glede na izgled? Ker imho lahko avtomobile razvrstiš na lestvici vizualne privlačnosti samo na skali med grdi do ogabni. In ker se o okusih ne razpravlja, ostanejo samo merljive zadeve, kot so številke ... in za dizajn je pomembna samo ena, koeficient zračnega upora.

Stipex ::

Design pa res ni povsem merljiv, a imaš čisto zamrla čutila in čustva?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Stipex ()

Netrunner ::

Enkrat se bom moral odpraviti na kaki sejem da vidim več zadev na kupu. Meni je avto samo prevozno sredstvo, zato mi izgled ni tako pomemben , sama funkcionalnost armaturne plošče in stikal pa malo bolj, vendar vse kar je pomembno je, da je volan pred mano in menjalnik na desni :)

pegasus ::

Stipex je izjavil:

a imaš čisto zamrla čutila in čustva?
Nikakor ne, zelo mi je všeč naravna zveznost in aerodinamičnost, ki je njena direktna posledica. Današnje motorizirane kočije so oblikovno kvečjem za v predprejšnje stoletje, polne oglatih in ostrih robov, ki prav napeljujejo na agresijo. Hvala, ampak za ubijat obstajajo cenejša orodja kot avto ...

blackbfm ::

Bolj kt je neka stvar prestižna, avto ali pa karkoli drugega, bolj ima neko klasicno brezcasno obliko..

Ta okrogla jajcka so zanimiva otrokom pa kaksnim scifi navdušencem

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

Unknown_001 ::

blackbfm je izjavil:


Ta okrogla jajcka so zanimiva otrokom pa kaksnim scifi navdušencem


Kupš da si eno leto ful modern naslednje leto pa že outdated.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Veselinko ::

Pri Auto Bildu pravijo takole:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Veselinko ()

Stipex ::

Kako smešno in neumno :)

Usedi se v fully loaded A8ko ali bavarsko sedmico z pravim merino usnjem za 100k+ eur ali pa Kio Ceed / Škoda Octavia pa primerjaj kvaliteto.

Ali pa če primerjaš pod havbo, menjaj grelne svečke pri Kiji dizel ali pa na bavarcu. Pri Kiji jih boš vsaj pol odlomil pri menjavi. Sem gledal v živo.
Ali pa poglej na kak način je hlajen in gnan altenator na premium nemškem vozu in na poceni korejcu/francozu, pa sistem klimatske naprave, pa zaščita elektronika, naprednost ECUja, pa kvaliteta podvozja, menjalnika... itd itd.

Tile članki hočejo prepričat rajo da menja XYZ znamke avto pred 150kkm, ker so vajeni da takrat gre že vse proti koncu, dober nemški voz bo zdržal v generalnem do 350kkm, potem pa rabi par jurjev vložka pa je spet mir do 700kkm. Ampak pri nas je večinoma vse nevzrževano in preverteno 3x in se primerja potem km v razmerju 1:1 z neprevertenimi XYZ znamkami.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Stipex ()

K0l1br1 ::

Žalostno je, da Dacia ni na 1. mestu po nepokvarljivosti. Glede na to, da nima praktično ničesar vgrajenega, ker ne bi bilo preizkušeno že pred desetimi leti in poleg nič od kakšne kvarljive robe, je žalostno, da se sploh kvari in drugo, kaj za vraga od kvalitete so imeli franzoci pred desetimi leti. Jasno, neka stara kao nepokvarljiva jajca.

Utk ::

Stipex je izjavil:

Kako smešno in neumno :)

Usedi se v fully loaded A8ko ali bavarsko sedmico z pravim merino usnjem za 100k+ eur ali pa Kio Ceed / Škoda Octavia pa primerjaj kvaliteto.

Ali pa če primerjaš pod havbo, menjaj grelne svečke pri Kiji dizel ali pa na bavarcu. Pri Kiji jih boš vsaj pol odlomil pri menjavi. Sem gledal v živo.
Ali pa poglej na kak način je hlajen in gnan altenator na premium nemškem vozu in na poceni korejcu/francozu, pa sistem klimatske naprave, pa zaščita elektronika, naprednost ECUja, pa kvaliteta podvozja, menjalnika... itd itd.

Tile članki hočejo prepričat rajo da menja XYZ znamke avto pred 150kkm, ker so vajeni da takrat gre že vse proti koncu, dober nemški voz bo zdržal v generalnem do 350kkm, potem pa rabi par jurjev vložka pa je spet mir do 700kkm. Ampak pri nas je večinoma vse nevzrževano in preverteno 3x in se primerja potem km v razmerju 1:1 z neprevertenimi XYZ znamkami.

O čem ti bluziš? Za povprečnega človeka, ki naredi 20,000 km letno, ali 300,000 v 15 letih, je kupovanje avta za 80 jurjev bedarija (na kubik). Tolk ti zdrži vsaka poceni kia in dacia. Niti ni to toliko km, da bi v avtu presedel pol dneva, da bi bilo strašno pomembno, da je ne vem kako udoben in mehak na dotik. A imaš bajto za milijon evrov? V njej si menda veliko več časa, pa še par drugih ljudi.

darksamurai ::

ahh, verjetno je mislil polno opremljeno sedmico za 100k€, ker v osnovni opremi za 80k€ mogoče manjka kakšna stvar, ki jo ima kia. :))

Ne upa si primerjati BMW serije 1 s kio optima. Oba avta sta cenovno tam-tam. :D

blackbfm ::

Ali pa če primerjaš pod havbo, menjaj grelne svečke pri Kiji dizel ali pa na bavarcu. Pri Kiji jih boš vsaj pol odlomil pri menjavi. Sem gledal v živo.
Ali pa poglej na kak način je hlajen in gnan altenator na premium nemškem vozu in na poceni korejcu/francozu, pa sistem klimatske naprave, pa zaščita elektronika, naprednost ECUja, pa kvaliteta podvozja, menjalnika... itd itd.


Ampak ziher ni take razlike v kvaliteti kot je v ceni :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: blackbfm ()

Unknown_001 ::

darksamurai je izjavil:

ahh, verjetno je mislil polno opremljeno sedmico za 100k€, ker v osnovni opremi za 80k€ mogoče manjka kakšna stvar, ki jo ima kia. :))

Ne upa si primerjati BMW serije 1 s kio optima. Oba avta sta cenovno tam-tam. :D


Ye know? Nekje se ta razlika zagotovo pokriva. Kia ti ne šenkuje avtomobila pod ceno.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

darksamurai ::

Seveda KIA ne šenkuje avtomobila. Toliko vodstvenega kadra, kot ga imajo nemška podjetja ga ni nikjer na svetu in to se zelo močno pozna na ceni. Nemci potrebujejo bistveno bistveno večjo maržo za enako kvaliteto, da sploh lahko preživijo.

Unknown_001 ::

darksamurai je izjavil:

Seveda KIA ne šenkuje avtomobila. Toliko vodstvenega kadra, kot ga imajo nemška podjetja ga ni nikjer na svetu in to se zelo močno pozna na ceni. Nemci potrebujejo bistveno bistveno večjo maržo za enako kvaliteto, da sploh lahko preživijo.


Mislim da si rahlo pihnil mimo, drži pa da tudi to vpliva na ceno KDO razvija. Poglej kaj je nastalo s twingotom ker so ga delali z mercedesovimi inženirji. Ker je bilo treba tudi njihov razvoj plačat je avtomobil blazno drag za to kar ponuja. Polno opremljen 15 jurjev a še vedno se not pelješ kot v kozolcu. Vse skupaj cenena plastika... za več denarja dobiš še več cenene plastike. Isti šrot s Kangoojem ali Citanom.

Kar pa preseneti, je to, da isti avto, ki se proda pod Renojevo znamko ima laično pojasnjeno overall kvaliteto notranjosti slabšo kot tisto kar se proda pod mercedesovo. Pravtako se razliko pozna v osnovni opremi.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

1 2
3
4


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zanesljivost posameznih znamk avtomobilov (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7111441 (5887) Zimonem
»

Kilometre pri avtu se z lahkoto prilagodi (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
19836357 (25101) shadeX
»

Volkswagen pojasnjuje ozadje afere z izpusti (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
12736969 (32623) fujtajksel
»

Renault Twingo 1.2 - problemi s težavami (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
11418750 (16408) ;-)
»

Starejšega in kvalitetnejšega ali mlajšega in slabšega? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7113433 (10523) TheJack

Več podobnih tem