» »

MAGNA razgovor

MAGNA razgovor

««
37 / 38
»»

kriptobog ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Saj mostove tudi znajo delat, samo kak.


Zato nas pa sisajo po levi in desni kajne :))

codeMonkey ::

Zakaj, se je kaj podrlo? Nasel nekaj od zacetka poletja, ampak tam je bla poplava. Ker tole je bil kar projekt (sem ze mislil, da je blo tu nekaj): https://www.bbc.com/news/world-asia-chi...

Drugace pa tale BYD Seal cist fino zgleda. Se jih ze opazi po Dunaju. Tudi bolj izstopa kot Tesla. Baterije ne vem zakaj bi bolj odpovedovale, ker tudi Tesla njihove uporablja. Zraven dajo tudi 8 let garancije na njih, ter 6 na ostalo. Se bo potrebno navaditi na Kitajce ocitno.

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Peljeski most se tudi stoji.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

2dark ::

LorD_DDooM je izjavil:



BYD je lansko leto proizvedel (lokalna proizvodnja) 3 milijone vozil. Polovica vozil je bilo električnih, polovica hibridov.
Year Production
2019 455,073
2020 431,954
2021 747,540
2022 1,881,669
2023 3,045,231

Govoriti kako Kitajci ne znajo izdelovati vozil je zavajajoče.


oni doma prodajajo. Izven doma pa ne bodo uspešni. Imaš cel kup kitajskih znamk pri nas, ki se ne prodajajo in se ne bodo.

Pri 1.4 milijarde prebivalcev, bodo pa menda prodal doma 3 milijone vozil. Saj ti nihče ne brani, da kupiš kitajski avto. Tvoja izbira. Samo pričakovat, da bo zadeva delovala zanesljivo dolgoročno je utopija. In pod dolgoročno pišem za vsaj 10 let.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

kriptobog ::

Ko bodo pri nas resno navalili na EV, mislim da bo folk gledal predvsem na ceno na koncu in bodo kitajcki zmagali. Sorry, ampak ta klump ki ga drago prodajajo EU firme, ni vreden tega denarja.

delavec44 ::

Tudi kvaliteta EU avtov pada, tako da sam bi vzel tistega, ki da več garancije. Tu so pa Kitajci kar dobri.

Mato989 ::

delavec44 je izjavil:

Tudi kvaliteta EU avtov pada, tako da sam bi vzel tistega, ki da več garancije. Tu so pa Kitajci kar dobri.



Kolikor vem ti največ garancije da KIA... overall... 7 let do 150k km... verjetno je še kje kak ki da več ampak ni glih oglaševano kaj preveč vsaj ne za praktično celo vozilo.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

starfotr ::

To ni garancija. To je jamstvo. In močno pogojeno.

fikus_ ::

2dark je izjavil:

LorD_DDooM je izjavil:



BYD je lansko leto proizvedel (lokalna proizvodnja) 3 milijone vozil. Polovica vozil je bilo električnih, polovica hibridov.
Year Production
2019 455,073
2020 431,954
2021 747,540
2022 1,881,669
2023 3,045,231

Govoriti kako Kitajci ne znajo izdelovati vozil je zavajajoče.


oni doma prodajajo. Izven doma pa ne bodo uspešni. Imaš cel kup kitajskih znamk pri nas, ki se ne prodajajo in se ne bodo.

Pri 1.4 milijarde prebivalcev, bodo pa menda prodal doma 3 milijone vozil. Saj ti nihče ne brani, da kupiš kitajski avto. Tvoja izbira. Samo pričakovat, da bo zadeva delovala zanesljivo dolgoročno je utopija. In pod dolgoročno pišem za vsaj 10 let.


Zakaj sta pa Usa (100%) in EU (~35%) nabili carine na CN EV?! Zaradi lepšega,... ali ker se bojijo prodora cenejših CN EV?!
Sicer pa imaš izbiro, ali boš kupil klenega nemca, francoza, amerikanca,... ali kitajca.....
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Mato989 ::

starfotr je izjavil:

To ni garancija. To je jamstvo. In močno pogojeno.


To je pač garnacija lahko bi nekateri rekli jamstvo daleč od tega pa da je močno omejujoče...

https://www.kia.si/garancija

GARANCIJA NA CELOTNO VOZILO
7-letna garancija velja za celotno vozilo, kar pomeni, da boste imeli povsem enako garancijo od 1. do 2.555. dne lastništva.


Seveda je nekaj delov zraven potrošnega izvzetih ampak no biggie, če ti zruži motor krije tudi po 6,5 leta

Nekateri deli vozila imajo naravno dobo trajanja in jih garancija krije krajši čas. To so:
Zagonski akumulator in MHEV akumulator (24 mesecev brez omejitve kilometrov),
Naknadno vgrajena Kiina dodatna oprema (24 mesecev brez omejitve kilometrov),
Avdio sistem, navigacija in ostali povezani audio priključki (36 mesecev oz. 100.000 km).
Garancija na barvo velja 60 mesecev ali 150.000 km,
Garancija na anti-perforacijo pa 84 mesecev brez omejitve kilometrov.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

kriptobog ::

Mato989 je izjavil:

delavec44 je izjavil:

Tudi kvaliteta EU avtov pada, tako da sam bi vzel tistega, ki da več garancije. Tu so pa Kitajci kar dobri.



Kolikor vem ti največ garancije da KIA... overall... 7 let do 150k km... verjetno je še kje kak ki da več ampak ni glih oglaševano kaj preveč vsaj ne za praktično celo vozilo.


Malo morgen. 150k km ni nič. MAti je pri Fordu imela 5 leta brez omejitve kilometrov.

Mato989 ::

kriptobog je izjavil:

Mato989 je izjavil:

delavec44 je izjavil:

Tudi kvaliteta EU avtov pada, tako da sam bi vzel tistega, ki da več garancije. Tu so pa Kitajci kar dobri.



Kolikor vem ti največ garancije da KIA... overall... 7 let do 150k km... verjetno je še kje kak ki da več ampak ni glih oglaševano kaj preveč vsaj ne za praktično celo vozilo.


Malo morgen. 150k km ni nič. MAti je pri Fordu imela 5 leta brez omejitve kilometrov.


ampak to še vedno ni NAJDALJŠA garancija po letih... je samo več po km... če voziš cca. 20k na leto max ima KIA daljšo overall...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

kamiKaZaA ::

KIA ima 7-letno jamstvo. Sicer ne crkujejo tako, da je vseeno ali gre za garancijo ali jamstvo? Je pa to razlika. Velika razlika. Ko sem sam kupil novi avto, sem si malo pogledal to svojo garancijo/jamstvo. Imam 2-leti garancije na čisto vse (ni da ni) in jamstva do 5-let starosti vozila. Torej od 2. leta pa do 5. leta odpade dosti stvari, po spominu vem, da je v jamstvo vključen menjalnik, če bi crknil bi šel na stroške jamstva, je pa dosti elektronike izključeno tako, da če kaj druga crkne, kar ni zajeto v to jamstvo, kriješ sam. Na srečo v tem času ni nič izrednega bilo in bo počasi tudi to 5-letno jamstvo poteklo (samo redni servisi, pa avto ni korejc).

Je pa dobro vedeti, da jamstvo ni enako garancije. Je slabše kot garancija, hkrati pa boljše kot da nimaš nič.

Mato989 ::

KIA ima 7-letno jamstvo


Če ima 7 letno jamstvo potem jih prijavi da zakaj je napisano VSEPOVSOD 7 letna garancija... ajde, da te vidim. Bodo plačali kazen
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

kamiKaZaA ::

Mato989 je izjavil:

KIA ima 7-letno jamstvo


Če ima 7 letno jamstvo potem jih prijavi da zakaj je napisano VSEPOVSOD 7 letna garancija... ajde, da te vidim. Bodo plačali kazen

Vrei je. Ne mislim se iti nekih igric. Te že, če tak praviš. Vem, da moj avto ima zapisano v pogojih, kaj vse krije prvi 2 leti in kaj še do 5. leta starosti. Kot kaže KIA krije čisto vse. Pa je res temu tako?

KIA 7-letna garancija:
Ali je to garancija za celotno vozilo ali pa je omejena na določene dele?
ODGOVOR:
Garancija velja za celotno vozilo. Le določene dele garancija krije krajši čas. Podrobnejši opis lahko najdete pod točko »Ali so kakšni deli, ki jih garancija ne krije?

Ali so kakšni deli, ki jih garancija ne krije?
ODGOVOR:
Nekateri deli vozila imajo naravno dobo trajanja in jih garancija krije krajši čas. To so: zagonski akumulator in MHEV akumulator (24 mesecev brez omejitve kilometrov), naknadno vgrajena Kiina dodatna oprema (24 mesecev brez omejitve kilometrov), avdio sistem, navigacija in ostali povezani audio priključki (36 mesecev oz. 100.000 km). Garancija na barvo velja 60 mesecev ali 150.000 km, garancija na anti-perforacijo pa 84 mesecev brez omejitve kilometrov. Garancija na visokonapetostno (HV) baterijo velja 7 let ali 150.000 kilometrov (za izgubo zmogljivosti na manj kot 70% prvotne kapacitete).

Natančni pogoji garancije so na voljo v garancijski knjižici vozila oziroma pri pooblaščenem prodajalcu.

Ampak, če Mato reče, da krijejo čisto vse, potem vse krijejo. Ni potrebno brati drobnega tiska od KIA-e.

Zgodovina sprememb…

kriptobog ::

Mato989 je izjavil:

kriptobog je izjavil:

Mato989 je izjavil:

delavec44 je izjavil:

Tudi kvaliteta EU avtov pada, tako da sam bi vzel tistega, ki da več garancije. Tu so pa Kitajci kar dobri.



Kolikor vem ti največ garancije da KIA... overall... 7 let do 150k km... verjetno je še kje kak ki da več ampak ni glih oglaševano kaj preveč vsaj ne za praktično celo vozilo.


Malo morgen. 150k km ni nič. MAti je pri Fordu imela 5 leta brez omejitve kilometrov.


ampak to še vedno ni NAJDALJŠA garancija po letih... je samo več po km... če voziš cca. 20k na leto max ima KIA daljšo overall...


Jebeš leta, če se furaš 40k letno. Sploh pa izkušnje z garancijskimi popravili pri Kia. Hvala lepa za tak servis in garancijo

Sparkxl ::

Kaj bo kdo počasi pobrisal 1 stran offtopic smetenja?

kriptobog ::

kamiKaZaA je izjavil:

Mato989 je izjavil:

KIA ima 7-letno jamstvo


Če ima 7 letno jamstvo potem jih prijavi da zakaj je napisano VSEPOVSOD 7 letna garancija... ajde, da te vidim. Bodo plačali kazen

Vrei je. Ne mislim se iti nekih igric. Te že, če tak praviš. Vem, da moj avto ima zapisano v pogojih, kaj vse krije prvi 2 leti in kaj še do 5. leta starosti. Kot kaže KIA krije čisto vse. Pa je res temu tako?

KIA 7-letna garancija:
Ali je to garancija za celotno vozilo ali pa je omejena na določene dele?
ODGOVOR:
Garancija velja za celotno vozilo. Le določene dele garancija krije krajši čas. Podrobnejši opis lahko najdete pod točko »Ali so kakšni deli, ki jih garancija ne krije?

Ali so kakšni deli, ki jih garancija ne krije?
ODGOVOR:
Nekateri deli vozila imajo naravno dobo trajanja in jih garancija krije krajši čas. To so: zagonski akumulator in MHEV akumulator (24 mesecev brez omejitve kilometrov), naknadno vgrajena Kiina dodatna oprema (24 mesecev brez omejitve kilometrov), avdio sistem, navigacija in ostali povezani audio priključki (36 mesecev oz. 100.000 km). Garancija na barvo velja 60 mesecev ali 150.000 km, garancija na anti-perforacijo pa 84 mesecev brez omejitve kilometrov. Garancija na visokonapetostno (HV) baterijo velja 7 let ali 150.000 kilometrov (za izgubo zmogljivosti na manj kot 70% prvotne kapacitete).

Natančni pogoji garancije so na voljo v garancijski knjižici vozila oziroma pri pooblaščenem prodajalcu.

Ampak, če Mato reče, da krijejo čisto vse, potem vse krijejo. Ni potrebno brati drobnega tiska od KIA-e.


haha, bo povedal ko bo rabil.

Mato989 ::

Kaj misliš da garancija ki jo imaš 2 leti pa KRIJE čisto vse? Potem še nisi slišal za potrošni material... misliš da ti krijejo zavorne ploščice? Optimist...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

fikus_ ::

Mato ima Kio in on dobro ve, kaj ponuja Kia.... :D Tako da ima možnost prebrati drobni tisk.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Mato989 ::

Kolegu je na KIA 6 let(5 let in 11 mesecev) staremu zružil motor in je dobil novega... jebiga... lahko rečeš temu garancija ali jamstvo važno je da je on dobil nov motor... Je pa res da mu niso mogli nič napizdevat ker je vedno delal servise točno pred 1 letom ali 15k km itd... pa vedno pri pooblaščenscu... seveda je stalo malo dražje ampak ceneje kot nov motor.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mato989 ()

fikus_ ::

Mato, kakšne so pa tvoje obveznosti da jamstvo obdržiš 7 let? Servisiranje
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

kriptobog ::

Mato989 je izjavil:

Kolegu je na KIA 6 let(5 let in 11 mesecev) staremu zružil motor in je dobil novega... jebiga... lahko rečeš temu garancija ali jamstvo važno je da je on dobil nov motor... Je pa res da mu niso mogli nič napizdevat ker je vedno delal servise točno pred 1 letom ali 15k km itd... pa vedno pri pooblaščenscu... seveda je stalo malo dražje ampak ceneje kot nov motor.


Kak šrot pa je to da po 6 letih zruži motor

kamiKaZaA ::

Mato989 je izjavil:

Kaj misliš da garancija ki jo imaš 2 leti pa KRIJE čisto vse? Potem še nisi slišal za potrošni material... misliš da ti krijejo zavorne ploščice? Optimist...

Kdo je to napisal? Daj prosim si še enkrat dobro preberi kaj sem napisal?

kamiKaZaA je izjavil:

Vem, da moj avto ima zapisano v pogojih, kaj vse krije prvi 2 leti in kaj še do 5. leta starosti. Kot kaže KIA krije čisto vse. Pa je res temu tako?


Nikjer nisem napisal, da krije čisto vse, ampak da je v pogojih napisano kaj vse krije. In prvi 2. leti krije vse, kar je navedeno v pogojih garancije, kasneje (od 2. leta do 5. leta) pa krije dosti manj stvari kot je navedeno v prvih 2 letih. In jaz vem, da sem imel "pravo" garancijo le 2 leti, kasneje pa imam jamstvo do 5. leta starosti in da ne obstaja avto, kateri bi imel 7 let garancije, kjer bi krili tudi takšne stvari, katere krijejo le prvi 2 ali prva 3 leta. Ga ni! Tebi se kot kaže tega ne da dopovedati.

Mato989 ::

Prav če tvoja teza drži in potem ni nobenga avta ki ima več kot 2 leti garancije je ta celotna trditev smešna in napačna

Tudi kvaliteta EU avtov pada, tako da sam bi vzel tistega, ki da več garancije. Tu so pa Kitajci kar dobri.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

delavec44 ::

Ima ima.

Splošna garancija na vozilo:
BYD: Običajno ponuja 5 do 6 let (odvisno od države) garancije na celotno vozilo.
Tesla: Ponudi 4 leta ali 80.000 km, kar pride prej.
Primerjava: BYD nudi daljšo splošno garancijo (5-6 let) kot Tesla (4 leta), čeprav Tesla postavlja omejitev tudi na kilometre.

2. Garancija na baterijo in pogonski sklop:
BYD: 8 let ali 160.000 km, z zagotovljeno najmanj 70 % kapaciteto baterije v tem obdobju.
Tesla:
Model 3 Standard Range in Model Y Standard Range: 8 let ali 160.000 km.
Model 3 Long Range in Performance, Model Y Long Range in Performance: 8 let ali 192.000 km.

Mato989 ::

delavec44 je izjavil:

Ima ima.

Splošna garancija na vozilo:
BYD: Običajno ponuja 5 do 6 let (odvisno od države) garancije na celotno vozilo.
Tesla: Ponudi 4 leta ali 80.000 km, kar pride prej.
Primerjava: BYD nudi daljšo splošno garancijo (5-6 let) kot Tesla (4 leta), čeprav Tesla postavlja omejitev tudi na kilometre.

2. Garancija na baterijo in pogonski sklop:
BYD: 8 let ali 160.000 km, z zagotovljeno najmanj 70 % kapaciteto baterije v tem obdobju.
Tesla:
Model 3 Standard Range in Model Y Standard Range: 8 let ali 160.000 km.
Model 3 Long Range in Performance, Model Y Long Range in Performance: 8 let ali 192.000 km.



Ponuja garancijo na celotno vozilo samo ne na baterijo in pogonski sklop, tam je omejitev kilometrov... pol to ni all inclusive garancija če v 2 letih nardiš 160k km ali več adijo garancija na dele vozila...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

delavec44 ::

Verjetno ja, ampak se taki ekstremi mene ne tičejo. Zato bi še vedno izbral avto z daljšo splošno garancijo kot 2 leti.

kamiKaZaA ::

kamiKaZaA je izjavil:

Začela so se zelo resna pogajanja med GAC Group (Chinese state-owned automobile manufacturer Guangzhou Automobile Group) in Magno. Če bodo uspešna lahko pride v naslednjih parih mesecev do podpisa in nove masovne proizvodnje (dodatno zaposlovanje in tudi Magna v Hočah se bi v tem primeru zaštartala). GAC bi profitiral, ker bi se na ta način izognil carinam EU. Trenutna proizvodnja GAC-a je 2,1 milijona vozil v letu 2023.

Upam da pride do podpisa pogodbe.

No zdaj pa je uradno. Magna podpisala pogodbo za sestavo vozil BAC in še z enim proizvajalcem so podpisali in sicer XPeng. Tak da posel bo normalno tekel potem, ko so potekle pogodbe z BMW, Mini in Toyota (Supra).

karafeka ::

kamiKaZaA je izjavil:


Obrat v Hočah bo polno zalaufal, ko bo Magna sklenila določene posle s Kitajci, trenutno potekajo močna pogajanja glede cene in vsega ostalega, da se nadomesti izpad Fisker-ja in letos še poteče pogodba z Jaguarjem. Nič novega za Magno, ker proizvajalci prihajajo in odhajajo, Magna pa skozi raste in še 10 let nazaj so zaposlovali manj kot 100.000 ljudi, lani pa že skoraj 180.000. 200, 500 ali 1000 odpuščenih delavcev je v takšni branži nekaj vsakdanjega. Kot tudi, da lahko čez noč ponudijo novih 500 ali 1000 delovnih mest.


Kako kaj kažejo sedaj tvoje kavne usedline glede te zgrešene investicije v Hočah?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: karafeka ()

IL_DIAVOLO ::

400 zaposlenih je zapisano v zvezdah. Not if but when >:D:))
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

fikus_ ::

Saj so vrnili subvencijo državi, ker niso zaposlili toliko ljudi, kot so obljubili.

Sem pa tudi slišal, da naj bi dobili delo (en Kitajski avto) in bi naj delali v MB.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

Machete ::

https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/v-ho...

Dobro skoriščena kmetijska zemljišča.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

mtosev ::

Machete je izjavil:

https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/v-ho...

Dobro skoriščena kmetijska zemljišča.

Res škoda, da se ni izšlo. No vsaj državno subvencijo so vrnili.
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 4x8 3600Mhz G.skill, CM H500M,
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UltraSharp UP3017, Win 11 Pro,
Enermax Platimax 1700W | moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Ganon ::

Kavčarji komaj čakajo na slabe novice, ki jim osmislijo vsakdanjo bedo. Magna je pogodbeni proizvajalec, pri njih je prilagajanje trgu še toliko bolj izraženo. Dejstvo je, da imajo zdaj bazo tudi v Sloveniji. Če bodo v prihodnosti potrebe in se bodo sklepali novi, dolgoročni posli, bodo na polno zagnali tudi slovensko. Samo norec bi prečrtal takšno lokacijo, kjer imaš urejene vse papirje, že postavljene objekte in možnost za takojšnjo širitev. Pustimo času čas.

Machete ::

Mogoče, ampak 30 ljudi je smešna številka, za kolikor jim je šla država na roko.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-5080 GAMING|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

kamiKaZaA ::

Ganon je izjavil:

Kavčarji komaj čakajo na slabe novice, ki jim osmislijo vsakdanjo bedo. Magna je pogodbeni proizvajalec, pri njih je prilagajanje trgu še toliko bolj izraženo. Dejstvo je, da imajo zdaj bazo tudi v Sloveniji. Če bodo v prihodnosti potrebe in se bodo sklepali novi, dolgoročni posli, bodo na polno zagnali tudi slovensko. Samo norec bi prečrtal takšno lokacijo, kjer imaš urejene vse papirje, že postavljene objekte in možnost za takojšnjo širitev. Pustimo času čas.

+1
Točno to!

karafeka je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:


Obrat v Hočah bo polno zalaufal, ko bo Magna sklenila določene posle s Kitajci, trenutno potekajo močna pogajanja glede cene in vsega ostalega, da se nadomesti izpad Fisker-ja in letos še poteče pogodba z Jaguarjem. Nič novega za Magno, ker proizvajalci prihajajo in odhajajo, Magna pa skozi raste in še 10 let nazaj so zaposlovali manj kot 100.000 ljudi, lani pa že skoraj 180.000. 200, 500 ali 1000 odpuščenih delavcev je v takšni branži nekaj vsakdanjega. Kot tudi, da lahko čez noč ponudijo novih 500 ali 1000 delovnih mest.


Kako kaj kažejo sedaj tvoje kavne usedline glede te zgrešene investicije v Hočah?


Počakaj še kakšno leto ali dve, da zalaufa posel s Kitajci (GAC in Xpeng).

Magna to build EVs for Xpeng, GAC in Austria with Chinese kits, report says
https://www.autonews.com/china/an-magna...

Magna Steyr is about to finalize contracts with Chinese automakers Xpeng and GAC Motor Co. to assemble electric vehicles at its plant in Graz, Austria, with semi-knocked down kits imported from China, according to a report.

In ko bo to zalaufalo na polno bo se točno to zgodilo, kar malo višje @Ganon piše (posel bodo dobile tudi Hoče). Do takrat pa @karafeka uživaj v tem, da Magna ne laufa na polno. Nevoščljivec in škodoželjnež.

Ganon ::

Je smešna, ampak takrat se je dokaj hitro po odprtju vse ustavilo zaradi pandemije in so se stvari nenačrtovano grdo zapletle. Državi so vrnili subvencijo skupaj z obrestmi. Glede tega je stvar čista. Še vedno so in bodo prisotni v Sloveniji. Čaka se samo trenutek, ko bo dela veliko več in bodo potrebovali nove proizvodne kapacitete. Nihče nima kristalne krogle, lahko že kmalu, kdo bi vedel.

roCkY ::

kamiKaZaA je izjavil:

Ganon je izjavil:

Kavčarji komaj čakajo na slabe novice, ki jim osmislijo vsakdanjo bedo. Magna je pogodbeni proizvajalec, pri njih je prilagajanje trgu še toliko bolj izraženo. Dejstvo je, da imajo zdaj bazo tudi v Sloveniji. Če bodo v prihodnosti potrebe in se bodo sklepali novi, dolgoročni posli, bodo na polno zagnali tudi slovensko. Samo norec bi prečrtal takšno lokacijo, kjer imaš urejene vse papirje, že postavljene objekte in možnost za takojšnjo širitev. Pustimo času čas.

+1
Točno to!

karafeka je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:


Obrat v Hočah bo polno zalaufal, ko bo Magna sklenila določene posle s Kitajci, trenutno potekajo močna pogajanja glede cene in vsega ostalega, da se nadomesti izpad Fisker-ja in letos še poteče pogodba z Jaguarjem. Nič novega za Magno, ker proizvajalci prihajajo in odhajajo, Magna pa skozi raste in še 10 let nazaj so zaposlovali manj kot 100.000 ljudi, lani pa že skoraj 180.000. 200, 500 ali 1000 odpuščenih delavcev je v takšni branži nekaj vsakdanjega. Kot tudi, da lahko čez noč ponudijo novih 500 ali 1000 delovnih mest.


Kako kaj kažejo sedaj tvoje kavne usedline glede te zgrešene investicije v Hočah?


Počakaj še kakšno leto ali dve, da zalaufa posel s Kitajci (GAC in Xpeng).

Magna to build EVs for Xpeng, GAC in Austria with Chinese kits, report says
https://www.autonews.com/china/an-magna...

Magna Steyr is about to finalize contracts with Chinese automakers Xpeng and GAC Motor Co. to assemble electric vehicles at its plant in Graz, Austria, with semi-knocked down kits imported from China, according to a report.

In ko bo to zalaufalo na polno bo se točno to zgodilo, kar malo višje @Ganon piše (posel bodo dobile tudi Hoče). Do takrat pa @karafeka uživaj v tem, da Magna ne laufa na polno. Nevoščljivec in škodoželjnež.

Slovenija je s svojo davčno obremenitvijo na enem zadnjeh mest v EU kamor se je kdo pripravljen vselit. Edino račun, da se lahko čez "2 meseca" začne delat morda lahko kaj obrne. A dvomim, da za solidno št let.

kamiKaZaA ::

roCkY je izjavil:

Slovenija je s svojo davčno obremenitvijo na enem zadnjeh mest v EU kamor se je kdo pripravljen vselit. Edino račun, da se lahko čez "2 meseca" začne delat morda lahko kaj obrne. A dvomim, da za solidno št let.

Evropska birokacija duši proizvodno industrijo in vse otežuje s 1001 okoljskimi standardi. In veliki plus je, če že imaš tovarno za "umazano" industrijo kot takšno industrijo poimenujejo EU birokrati, čeprav je le ta postavljena z najvišjimi standardi in 100 let pred kitajsko/indijsko industrijo in lahko pričneš s poslom kadarkoli. In Magna ima sedaj v Hočah en mega obrat na zalogo in se ne sekirajo preveč za vložek, ker če zalaufa se jim bo več kot 10x povrnilo, če pa ne pa jih tudi ne bo bolelo ob vseh tovarnah, kar jih imajo v lasti in preko 150.000 zaposlenih. Bolelo bi jih, da bi čez par let dobili veliki posel, pa ga ne bi mogli izpeljati, ker bi najmanj 3+ leta čakali, da postavijo tovarno, katero sicer zgradiš v letu dni, a na dokumentacijo čakaš vsaj 2 leti.

Ganon ::

roCkY je izjavil:

Slovenija je s svojo davčno obremenitvijo na enem zadnjeh mest v EU kamor se je kdo pripravljen vselit.


To večno gostilniško nakladaštvo ...

kamiKaZaA ::

Ganon je izjavil:

Kavčarji komaj čakajo na slabe novice, ki jim osmislijo vsakdanjo bedo.

Lepše nisi mogel napisati. Eni (@karafeka, @IL_DIAVOLO...) še edino na tak način doživijo tisti pravi orgazem.

karafeka ::

kamiKaZaA je izjavil:


In ko bo to zalaufalo na polno bo se točno to zgodilo, kar malo višje @Ganon piše (posel bodo dobile tudi Hoče). Do takrat pa @karafeka uživaj v tem, da Magna ne laufa na polno. Nevoščljivec in škodoželjnež.


Kot sem že lani ali mogoče že predlani napisal, to so lepe želje. Ampak čez 20 let nam nič ne koristi. Pa slej ko prej bodo pomoje zaprli, ker jim je samo strošek. Ni mi jasno, kako so se lahko direktorji pri Magni tako zakalkulirali, ampak saj to ni nič novega pri managerjih....noben pa seveda ne odgovarja za svoje nesposobnosti.

Nisem vedel, da izpadem "Nevoščljivec in škodoželjnež". Najbolj si želim, da bi bila Slovenija gonilna sila v raznoraznih industrijah, še posebej višje rangiranih, ne pa da imam občutek da vedno bolj tonemo.

PS: Pa tisti, ki vsako leto govorite, da drugo lepo pa bodo Hoče polno zalavfale, ste isti kot pa tisti, ki vsako leto napovedujejo ne vem kako krizo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: karafeka ()

kamiKaZaA ::

karafeka je izjavil:

Nisem vedel, da izpadem "Nevoščljivec in škodoželjnež". Najbolj si želim, da bi bila Slovenija gonilna sila v raznoraznih industrijah, še posebej višje rangiranih, ne pa da imam občutek da vedno bolj tonemo.

Iz tvojih zapisov je razvidno, da se naslajaš in uživaš v propadu vsega, če je le to izven Ljubljane. Isto velja za @IL_DIAVOLO.

endelin ::

Škoda, ker se je precej spremenila avto industrija odkar se je postavila tovarna in so precej negotovi časi za veliko tovarn. Ker lokacija je odlična. Direkt ob avtocesti in slabih 100km do Gradca. :/

kamiKaZaA ::

karafeka je izjavil:

PS: Pa tisti, ki vsako leto govorite, da drugo lepo pa bodo Hoče polno zalavfale, ste isti kot pa tisti, ki vsako leto napovedujejo ne vem kako krizo.

Jaz sem zapisal v roku parih let. To je lahko 1 leto, lahko pa tudi 5 let. Nimam kristalne kugle. Enkrat do 2030 pa bo zagotovo zalaufalo na polno.

fikus_ ::

Kaže da v Hočah čakajo na boljše čase:
https://www.24ur.com/novice/gospodarstv...

Magna ima lokacijo in je ne bodo kar tako izpustili, bi jim moralo res škripati.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.
PS Ne odgovarjam trolom in provokatorjem!

roCkY ::

Ganon je izjavil:

roCkY je izjavil:

Slovenija je s svojo davčno obremenitvijo na enem zadnjeh mest v EU kamor se je kdo pripravljen vselit.


To večno gostilniško nakladaštvo ...

Si pač plačan iz proračuna in tega pač ne boš priznal... ko boš postavljen v realnost pa jok in stok pa na kolo.

MadMen ::

roCkY je izjavil:

Ganon je izjavil:

roCkY je izjavil:

Slovenija je s svojo davčno obremenitvijo na enem zadnjeh mest v EU kamor se je kdo pripravljen vselit.


To večno gostilniško nakladaštvo ...

Si pač plačan iz proračuna in tega pač ne boš priznal... ko boš postavljen v realnost pa jok in stok pa na kolo.

Treba je bolj natačno definirat, na osebnem dohodku smo ena bolj obdavčenih držav v EU. Na nivoju podjetji pa ne...

Ganon ::

karafeka je izjavil:

kamiKaZaA je izjavil:


In ko bo to zalaufalo na polno bo se točno to zgodilo, kar malo višje @Ganon piše (posel bodo dobile tudi Hoče). Do takrat pa @karafeka uživaj v tem, da Magna ne laufa na polno. Nevoščljivec in škodoželjnež.


Kot sem že lani ali mogoče že predlani napisal, to so lepe želje. Ampak čez 20 let nam nič ne koristi. Pa slej ko prej bodo pomoje zaprli, ker jim je samo strošek. Ni mi jasno, kako so se lahko direktorji pri Magni tako zakalkulirali, ampak saj to ni nič novega pri managerjih....noben pa seveda ne odgovarja za svoje nesposobnosti.

Nisem vedel, da izpadem "Nevoščljivec in škodoželjnež". Najbolj si želim, da bi bila Slovenija gonilna sila v raznoraznih industrijah, še posebej višje rangiranih, ne pa da imam občutek da vedno bolj tonemo.

PS: Pa tisti, ki vsako leto govorite, da drugo lepo pa bodo Hoče polno zalavfale, ste isti kot pa tisti, ki vsako leto napovedujejo ne vem kako krizo.


Kdo se je zakalkukiral? Odprejo obrat, ne dolgo po tem udari pandemija, situacija se drastično spremeni, projekti so ukinjeni/zamrznjeni, avtoindustrija je sploh na vlakcu smrti zadnja leta ... Logično, da ni šlo po načrtih. Ampak stvari se enkrat znormalizirajo in pojavije se dodatne potrebe. In ko pride trenutek, imajo pripravljeno odskočno desko.

karafeka je izjavil:

ne pa da imam občutek da vedno bolj tonemo


Ker se že zbudiš nejevoljen. Ampak to je tvoja težava, ne naša.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ganon ()
««
37 / 38
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Razgovor za službo in kadrovski odnos (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
20367309 (49424) Trubar
»

Delo v tujini (avstrija, nemčija, severna evropa...) kje najti ? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
150104970 (27597) NewHope
»

Apple zaradi nasprotovanja prebivalcev obupal in odpovedal milijardno investicijo na

Oddelek: Novice / Ostale najave
3311482 (8076) gruntfürmich

Več podobnih tem