Slo-Tech - Uber je več let uporabljal program, s katerim se je izogibal policiji in ostalim organom pregona v državah, kjer je bilo njegovo delovanje prepovedano ali močno regulirano. Obstoj programa Greyball razkriva The New York Times in pojasnjuje, kako ga je Uber uporabljal vsaj v Bostonu, Parizu, Las Vegasu, Avstraliji, Južni Koreji in na Kitajskem.
Gre za del večjega programa VTOS (violation of terms of service), ki ga je Uber začel uporabljati leta 2014 in je danes izven ZDA večidel standardni del Uberjevega paketa. Z njim uradno Uber preprečuje najemanje storitev ljudem, ki storitev koristijo na nepošten način, ki ni v skladu s splošnimi pogoji poslovanja. V resnici pa je Uber s to aplikacijo preprečeval uporabo svoje aplikacije različnim inšpektorjem in podobnim, ki so pridobivali dokaze za postopke proti podjetju. Uberjeva storitev UberX, kjer navadni ljudje brez licenc, dodatnih pregledov in zavarovanj opravljajo potniški promet, je marsikod (trenutno še tudi pri nas) prepovedana.
Tak primer je Portland, kjer je Uber začel delovati brez dovoljenja mestnih oblasti. Ko se je inšpektor Eric England leta 2014 poizkusil peljati z Uberjem, mu to ni uspelo. Vozniki so mu vožnje odpovedovali, hkrati pa mu je aplikacija prikazovala fantomska Uberjeva vozila, ki sploh niso vozila. Uber je Englanda in podobne opredelil kot nezaupanja vredne (greyballing), zato jim je namestil lažno verzijo aplikacije, ugotavljamo sedaj.
Po besedah virov blizu podjetja je Uber ob prihodu v novo mesto delegiral vodjo programa VTOS, ki je imel naloge označiti ljudi, povezane z organi pregona, da jim VTOS ni dovolil uporabe. Ena izmed metod je bilo geografsko blokiranje (geofencing) - ljudje, ki so se pogosto nahajali blizu policijske postaje ali inšpektorata, so zelo verjetno tam delali. Opazovali so tudi številne kreditnih kartic, da bi preverili, ali so službene (policijske). Uberjevi zaposleni so šli tudi po trgovinah in si zapisali, kateri telefoni so najcenejši, da jih je Uber potem blokiral. Prav te so namreč pogosto kupovali organi pregona za ustvarjanje novih profilov pri preiskavi Uberja. Na koncu so seveda zlata jama podatkov tudi Facebook in ostala družabna omrežja. Skratka, v resnici je zelo enostavno ugotoviti, ali je nekdo zaposlen pri policiji ali ne; Uber je uporabljal več kot deset kvalifikatorjev.
Uber naj bi metodo razvil, da bi zavaroval voznike. Konkurenca, zlasti taksisti, so proti Uberju agresivno protestirali. Uber je razvil aplikacijo, ki bi jim preprečila uporabo storitev, da se ne bi mogli znesti nad vozniki. Toda Uber je kmalu ugotovil, da je v resnici orodje še bolj pripravno za izogibanje organom pregona. Uberjev uradni odziv je suhoparno predvidljiv. VTOS zavrne Uberjeve storitve uporabnikov, ki kršijo pogoje uporabe, kar vključuje ljudi z agresivnimi nameni, konkurenco in nasprotnike, ki sodelujejo z organi pregona, pravijo. Neodvisni strokovnjaki menijo, da je opisano Uberjevo početje nezakonito, niso pa si še enotni, katere vse zakone pri tem krši.
Še vedno menite, da zbiranje in obdelovanje osebnih podatkov ni problematično, samo zato ker vas ne boli takoj?
Zakaj to golazen ne blokirajo po celotni Evropi? Naj se američani sami sebe tako nategujejo in zafrkavajo. Taksi kot tak je bil 100 let dober, a zdej zarad enih hipijev moramo pa trpet (zbiranje podatkov, izrivanje lokalnih ponudnikov, "šponanje" cen itn.) Evropa tega über sranja ne potrebuje.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
Uber ima podporo ker je easy ter predno se sploh usedeš v vozilo veš koliko plačaš za razliko od običajnih z taksimetrom( pa če je možno te pelje še naokrog)..
Ne, taksi ni bil dober, sicer Uber ne bi dobil tolikšne podpore.
Ja... ker Uber je because of legal reasons cenejši kot taksi. Sliši se fancy in mestnemu pederajsu je itak ful kul moderno, pa še fensi aplikacijo imajo.
Ne samo da so taksi služba ki se izmika regulativam. Poleg tega se gredo celo načrtno diskriminavijo na podlagi mejnega kršenja naših pravic glede zasebnosti.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Meni se zdi rop pri belem dnevu tudi kršenje naših pravic, kar taksi tarife so.
Ne vem ali se delaš neumnega ali pa ne razumeš kaj točno so pravice.
Taksi službe ti ni potrebno uporabljati vendar med uporabo je pa stvar pod kontrolo in nikogar ne bo zanimalo kdo si. Najslabše kar se lahko zgodi je nabijanje kilometrov. Ampak v tem primeru ni kriv sistem taksi službe ampak je voznik tist ta pokvarjen. Verjami, da je Uber voznik prav tako lahko podel.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Še vedno menite, da zbiranje in obdelovanje osebnih podatkov ni problematično, samo zato ker vas ne boli takoj?
Ne pomaga. Znova in znova se kaže zakaj je in bo to problem, a te opice te gledajo kot pes ki je ravno strgal kavč..."what bro? what? will i get the snack today? i want to run an wiggle my tail. Wuf" Izven ovratnih elektrošokerjev, ne vem kaj bi lahko delovalo. I've tried everything.
There will be chutes!
It came from the lab.
Like tears in rain. Time to die. v_1 2012-21
Zakaj to golazen ne blokirajo po celotni Evropi? Naj se američani sami sebe tako nategujejo in zafrkavajo. Taksi kot tak je bil 100 let dober, a zdej zarad enih hipijev moramo pa trpet (zbiranje podatkov, izrivanje lokalnih ponudnikov, "šponanje" cen itn.) Evropa tega über sranja ne potrebuje.
Tako je. Nesmiselno je obtoževati podjetje, ki hoče samo maksimirati dobiček. Kriva je oblast in organi, ki to prakso dopuščajo.
Naš minister Koprivnikar hoče seveda ugajati urbanim metroseksualcem, ki so volilna baza SMC in mu je vseeno za pravice delavskega razreda, zato kakšnih ukrepov ni za pričakovati.
Če bi bili taksisti, to pomeni, da ne bi na vseh letališčih in postajah imeli našponane cene, ter vsakega turista 3x peljali žejnega čez vodo, bi se že organsko razvila neka platforma, podobna uberju, ki bi bila dispečer služba v appu. Tako pa se je, zaradi praktičnosti in cenejših storitev razvila storitev uber.
Zbiranje podatkov je problem. Še večji problem je obdelava podatkov.
Meni se zdi rop pri belem dnevu tudi kršenje naših pravic, kar taksi tarife so.
Ne vem ali se delaš neumnega ali pa ne razumeš kaj točno so pravice.
Taksi službe ti ni potrebno uporabljati vendar med uporabo je pa stvar pod kontrolo in nikogar ne bo zanimalo kdo si. Najslabše kar se lahko zgodi je nabijanje kilometrov. Ampak v tem primeru ni kriv sistem taksi službe ampak je voznik tist ta pokvarjen. Verjami, da je Uber voznik prav tako lahko podel.
Že mogoče, vendar si taksist ne bo upal zajebavati strank, če ima hudo konkurenco. Zato je obstoj Uberja koristen. Pred Uberjem so bili naravnost nesramni. No, saj so še vedno, vendar se vsaj zavedajo, da njihov obstoj visi na dobri volji potnikov.
Če bi bili taksisti, to pomeni, da ne bi na vseh letališčih in postajah imeli našponane cene, ter vsakega turista 3x peljali žejnega čez vodo, bi se že organsko razvila neka platforma, podobna uberju, ki bi bila dispečer služba v appu. Tako pa se je, zaradi praktičnosti in cenejših storitev razvila storitev uber.
Zbiranje podatkov je problem. Še večji problem je obdelava podatkov.
Platformi se reče Hailo in ji gre čisto dobro, tam kjer morajo taksisti medsebojno tekmovati za stranke.
Ne deluje pa tam, kjer je število taksistov arbitrarno omejeno na neko fiksno število.
Pa sej tud če pride v slo, ga lahko tisti ki ga ne mara-mo enostavno bojkotiramo, ne naložoš njihovega app-a na telefon in mirno. Cene bodo imeli verjetno enake ali raje nekoliko višje (tko kot hopin) in dobil bodo neko svojo bazo strank to je pa vse, dominirat na trgu ne more nobena firma, ker nazadnje je CENA in ne aplikacija tista ki prinaša stranke.
Jaz podpiram prohod Uberja v SLO. Predvsem zato, ker so naši takstisti po domače povedano, nateguni. Ke naša vlada nima interesa zadev uredit, jih namesto njih lahko trg.
Je pa potrebno biti pozoren, da Uber upošteva vse zakone. Kar se tiče dela na črno itd... Voznik mora imeti podjetje, plačevati davke, itd...
Pa sej tud če pride v slo, ga lahko tisti ki ga ne mara-mo enostavno bojkotiramo...
Po tej logiki lahko pride štant na železniško, kjer se prodajajo droge. Prepovedano po zakonu, sam lej, sej lahko bojkotiraš in greš mimo. :)
Ta Uber ves svoj dobiček pelje nazaj v ameriko, plus ne plačuje davkov! Poglej si tudi delovne "navade" teh t.i. visoko tehnoloških podjetji. Gre v resnici za moderno suženstvo, hkrati okolico pahnejo v revščino.
Kot rečeno, namesto da se v Evropi zajebavamo s temi internetnimi lopovi (Google, FB, Apple, irska in izogibanjem davkov, "kraja" podatkov iz celotne Evrope, nezakonito poslovanje in/ali izrivanje konkurence, stalne tožbe iz EUja nad ta podjeta (MS, googole monopol)), naj jim lepo z zakonom prepovejo opravljanje VSEH poslov v Evropi.
Imeli bi über razcvet, vse od HW do SW do storitev do "khm" odprte kode itn. Tako pa npr. pride MS v München, posili lokalno prebivalstvo in jih lepo zasužnji z 10-ko. Naši voditelji nimajo jajc rečt NE ameriškim firmam. Tako smo danes lepo njihovi sužnji, delamo za ameriko. Žalostno...
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
Ta Uber ves svoj dobiček pelje nazaj v ameriko, plus ne plačuje davkov!
Uber ne ustvarja dobička ampak ogromno izgubo. Obstaja pa očitno še vedno veliko investitorjev (beri sanjačev), ki so pripravljeni subvencionirati prevoze in Uber zalagajo z denarjem.
Ta vlak smo zamudili, da bomo odkrivali toplo vodo in sanjali o neodvisnosti od amerov.
Problem vseh novodobnih storitev je, da so praviloma slabše, manj zanesljive, manj razširjene in cenejše. Ljudi ne zanima vse prej omenjeno, samo cena jih zanima.
Human drivers remain a serious cost center for Uber...
This year, Uber continued to make strategic acquisitions as well, buying up artificial intelligence startup Geometric Intelligence, and self-driving truck startup Otto, in a quest to become a leader in autonomous vehicles and logistics.
Taksisti, ljudje, so "resni" strošek za Uber. Le kaj jih čaka v prihodnosti? :)
Sicer pa Skype in Nokia, vse razvito in delujoče pri nas, pa so prišli z kupom denarja in vse pobrali in odšli. Ericsson isto.
Ljudi ne zanima vse prej omenjeno, samo cena jih zanima. S tem se pa ne strinjam čisto. Pri hrani je že kar nekaj časa trend "lokalneg", ter odpor do "Pridelano izven EU". Bi bilo zanimivo, če bi isto označevanje dali na vse škatle naprav in storitev.
root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window
Taksi službe ti ni potrebno uporabljati vendar med uporabo je pa stvar pod kontrolo in nikogar ne bo zanimalo kdo si. Najslabše kar se lahko zgodi je nabijanje kilometrov. Ampak v tem primeru ni kriv sistem taksi službe ampak je voznik tist ta pokvarjen. Verjami, da je Uber voznik prav tako lahko podel.
Ne, ne more biti. Aplikacija preprečuje, da bi te voznik lahko nategnil oziroma peljal po daljši poti. Tudi če te pelje na koncu plačaš ceno, ki bi jo če bi šel po krajši.
Kar se tiče Uberja je sama storitev všečna. Lahko izbereš voznika glede na oceno, ki jo podajo ostali uporabniki, glede na ceno, glede na avto. Pri taksiju je žal tako, da lahko naletiš solidnega taxista, z urejenim avtomobilom, ali pa na zakajen avto. Cena je več ali manj oderuška v obeh primerih.
Še bolj všečno bo ko bo Uber pripeljal svoja samovozeča vozila. Se vsedeš, določiš lokacijo, in te pelje, po najkrajši, najcenejši poti, brez voznika.
Uber ne ustvarja dobička ampak ogromno izgubo. Obstaja pa očitno še vedno veliko investitorjev (beri sanjačev), ki so pripravljeni subvencionirati prevoze in Uber zalagajo z denarjem.
Ker ne gledate na dolgi rok. Uber ima vizijo. Razvijajo avtonomna vozila, in ko bo to poštimano v nulo bodo že imeli veliko bazo uporabnikov. Nato bodo voznike zamenjali z samovozečimi avti. Vozniki Uberja se verjetno tega zavedajo, zato je Uber namenjen le dodatnemu zaslužku in ne kot redna služba.
spolno nadlegovanje na delovnem mestu, povečano odtekanje strank in voznikov (toliko da so morali ad hoc uvesti avtomatsko brisanje računov, prej so to ročno počeli) tožbe odhajanje zaposlenih in še in še ... vse za dobiček...
Ker ne gledate na dolgi rok. Uber ima vizijo. Razvijajo avtonomna vozila, in ko bo to poštimano v nulo bodo že imeli veliko bazo uporabnikov. Nato bodo voznike zamenjali z samovozečimi avti. Vozniki Uberja se verjetno tega zavedajo, zato je Uber namenjen le dodatnemu zaslužku in ne kot redna služba.
Tole je prvi del (ostalih ne bo problem najti) zanimive serije člankov o Uberju. Verjetno bolj objektivno kot tvoje navijaštvo.
Taksi službe ti ni potrebno uporabljati vendar med uporabo je pa stvar pod kontrolo in nikogar ne bo zanimalo kdo si. Najslabše kar se lahko zgodi je nabijanje kilometrov. Ampak v tem primeru ni kriv sistem taksi službe ampak je voznik tist ta pokvarjen. Verjami, da je Uber voznik prav tako lahko podel.
Ne, ne more biti. Aplikacija preprečuje, da bi te voznik lahko nategnil oziroma peljal po daljši poti. Tudi če te pelje na koncu plačaš ceno, ki bi jo če bi šel po krajši.
Kar se tiče Uberja je sama storitev všečna. Lahko izbereš voznika glede na oceno, ki jo podajo ostali uporabniki, glede na ceno, glede na avto. Pri taksiju je žal tako, da lahko naletiš solidnega taxista, z urejenim avtomobilom, ali pa na zakajen avto. Cena je več ali manj oderuška v obeh primerih.
Še bolj všečno bo ko bo Uber pripeljal svoja samovozeča vozila. Se vsedeš, določiš lokacijo, in te pelje, po najkrajši, najcenejši poti, brez voznika.
Misliš da teli ki "ne morejo" bit podli ne bi izkoristili če bi imeli možnost? To da jih aplikavija zavezuje vozit po najkrajši poti ni nič takega kar ne bi mogle taksi službe uvest.
Btw. Kako je z zavarovanjem v primeru nesreče?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Bolj kot ravnanje Uber-ja, AirBnB-ja in podobnih, skrb vzbuja odnos vlade. So odvedeni davki res vse kar velja?
itq. to je glavno. da se vzdržuje 10× prevelik državni aparat in obilno napaja prašiče pri koritu. AMPAK... to se lahko (in je moralno sprejemljivo) če se počne z denarjem multinacionalk; takrat se temu reče nacionalni interes, skrb za revne in šibke, socialna država, migranti welkomen, mavrica... če pa se slučajno z mojim pa je to korupcija, lopovščina, klielentalizem, kraja državnega premoženja, smrtni greh, vsi so isti, vsi lažejo, 10× dražje ceste, teš6, 2tir, porazno zdravstvo... in ni šanse da plačam davek, pod roko in brez računa prosim!
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Problem je, ker taxi službe nimajo nobenega interesa razvijati svojo storitev. Metro je naredil app za naročilo taksija, sem parkrat sprobal, pa se je izkazalo, da je bolj ziher, če pokličeš na centralo. Kjer se ti mogoče kdaj kdo javi po minutnem in daljšem čakanju. Ki mu ni težko odgovorit. Ali pa povprašat o razjasnitvi lokacije (česar pač pri aplikaciji ne rabiš, ker pobere tvojo lokacijo iz GPSa). Kar pa najbolj zamerim našim taksi službam, je način plačila. Cela umetnost dobiti taksi, ki ga lahko plačam s kartico.
Z veseljem bi podpiral domače firme in verjamem, da ni ravno nek problem implementirati podobnega sistema, kot ga ima Uber. Ljudje so pripravljeni plačati za udobje, če ne bi bili, bi uporabljali LPP in Bicikelj. In Uber rabimo zato, da bo Metro morda enkrat imel možnost plačila taksija preko aplikacije. Ampak žalostno je to, da ne delajo na razvoju sedaj, ko Uberja še ni pri nas, ko pa bo enkrat prišel bo jamranje o nekonkurenčnosti. Če bi se taksi službe prilagajale trgu, Uber ne bi bil takšen hit, kot je. In naše taksi službe bi se prihoda Uberja najlažje ubranile tako, da bi Uberjeve prednosti implementirale same. Ampak seveda, to nekaj stane in je ceneje plačati lobiste. Več denarja ostane lastnikom.
Ljudi ne zanima vse prej omenjeno, samo cena jih zanima. S tem se pa ne strinjam čisto. Pri hrani je že kar nekaj časa trend "lokalneg", ter odpor do "Pridelano izven EU". Bi bilo zanimivo, če bi isto označevanje dali na vse škatle naprav in storitev.
Ker folk ne ve, da so Sony, Nissan, Hyundai, Dell, Huawei, Samsung itd... izven EU?
Pa sej tud če pride v slo, ga lahko tisti ki ga ne mara-mo enostavno bojkotiramo, ne naložoš njihovega app-a na telefon in mirno. Cene bodo imeli verjetno enake ali raje nekoliko višje (tko kot hopin) in dobil bodo neko svojo bazo strank to je pa vse, dominirat na trgu ne more nobena firma, ker nazadnje je CENA in ne aplikacija tista ki prinaša stranke.
Tako kot pri Apple-u ane? Monopoli pa tudi ne obstajajo...
I NEED The Point of View Gun effectible on girls too! And then...
Zbiranje osebnih podatkov je problem. Čeprav dokler ostane striktno omejen na eno aplikacijo in imaš kadarkoli možnost zbrisat račun z vsemi podatki vred, OK. TAXIsti so vsaj 60% lopovi. Nesramni objestni tatinski in barantaški. Uberjeva storitev svetlobna leta pred taxiji, konkurenta še nisem stestiral. Meni gonja proti Uberju deluje malo preveč skriptirana, je kakšen interes večji zadaj? Da se zJ Kalanicka?
Noben avtomobil, ki je registriran v EU, ne more voziti brez zavarovanja. Zavarovanje sopotnikov je avtomatsko, v primeru kršitev je to civilni spor med lastnikom avtomobila in zavarovalnico. Na stranke ne vpliva.
Noben avtomobil, ki je registriran v EU, ne more voziti brez zavarovanja. Zavarovanje sopotnikov je avtomatsko, v primeru kršitev je to civilni spor med lastnikom avtomobila in zavarovalnico. Na stranke ne vpliva.
Raje 100% zagotovi, da bo izplačala odškodnino tudi v primeru, da zavarovalnica ugotovi, da je avto, v trenutku nesreče, bil uporabljen v komercialne namene. Da ne bomo spet na TV gledali jokanje kako grda zavarovalnica ponesrečeni stranki ni izplačala odškodnine, ker se je vozila v avtu, ki ni bil primerno zavarovan.
V čem je kle problem? Če aftek ni primerno zavarovan, pač ni. Problem solved. Če pa je, pač je. Pa vseen al se aftek uporablja za komercialne namene al ne. Pika stop. Vse ostalo je požrtija zavrovalnic.
A res ne vidiš, da je v kontradikciji, kar si napisal.
Drugače pa poglej pogoje pri AO, pa boš videl, da so taksiji izključeni iz zavarovanja za osebne namene. Za komercialni prevoz boš moral plačat še dodatno premijo. Za taksi x, za rent-a-car 4*x.
Nedopustna praksa. Da ne omenjam nelojalne konkurence. Taksisti plačujejo dodatno in imajo števce in dodatna zavarovanja. Pa ne da se strinjam s taksisti, ker je nivo njihovih storitev slab. Par inšpektorjev, tahograf in GPS v taksi pa bi bil problem rešen. Prav tako v vsak Uber avto, pa plačajo naj dajatve. Ali pa naj Taksistom omogočijo enake pogoje poslovanja.
Ker ne gledate na dolgi rok. Uber ima vizijo. Razvijajo avtonomna vozila, in ko bo to poštimano v nulo bodo že imeli veliko bazo uporabnikov. Nato bodo voznike zamenjali z samovozečimi avti. Vozniki Uberja se verjetno tega zavedajo, zato je Uber namenjen le dodatnemu zaslužku in ne kot redna služba.
Tole je prvi del (ostalih ne bo problem najti) zanimive serije člankov o Uberju. Verjetno bolj objektivno kot tvoje navijaštvo.
Navijaštvo? To je dejstvo. Če se taksist lahko preživlja z vožnjo zakaj se samovozeče vozilo ne bi moglo? Če si taksist, imaš 1 avto, lahko zaslužiš at most X denarja, ko poplačaš vse dajatve, davke, in amortizacijo avtomobila. Če namesto da sam voziš avto, uporabljaš samovozeče avte, in imaš recimo 3 take avte je tvoj mesečni prihodek 3X. Pri tem nisi porabili niti eno samo minuto svojega časa. Če imaš 100 takih avtov, je tvoj mesečni prihodek 100X. Pri samovozečem avtu rabiš plačevat samo amortizacijo, in davke prodaje storitev.
Samovozeči avtomobili bodo izpodrinili taksiste. Iz enega samega razloga. Cenejši bodo, ker ne bo treba plačevat delovne sile tj. voznika. Ali bo to Uber ali katero drugo podjetje je nepomembno. Trenutno pa ima Uber največje možnosti da postane številka 1, ima veliko kapitala in že delujočo tehnologijo. Če bi danes v Ljubljano pripeljali samovozeče avtomobile bi zagotovo bili zasedeni 100%. Že samo zato, ker so inovacija, kje je še cenejša in bolj udobna vožnja.
Meni se zdi rop pri belem dnevu tudi kršenje naših pravic, kar taksi tarife so.
Ne vem ali se delaš neumnega ali pa ne razumeš kaj točno so pravice.
Taksi službe ti ni potrebno uporabljati vendar med uporabo je pa stvar pod kontrolo in nikogar ne bo zanimalo kdo si. Najslabše kar se lahko zgodi je nabijanje kilometrov. Ampak v tem primeru ni kriv sistem taksi službe ampak je voznik tist ta pokvarjen. Verjami, da je Uber voznik prav tako lahko podel.
Samo totalno nerazgledan naivnež lahko izjavi tako neumnost. Vožnja po daljši poti je najmanjši nateg, ki te kot turista doleti praktično kjerkoli na planetu vzameš taxi. Dosti bolj boleči in realni scenariji so enormni flat rate stroški prevoza, prilagojene tarife in prilagojeni taximetri.
Samo za okus:
Ključna prednost uberja je platforma, ki ti omogoča, da točno veš koliko stane tarifa od A do B, točno veš kdo te vozi (vključno z ratingi) in imaš tudi podatek v realnem času kdaj vozilo pride in koliko časa bo vožnja trajala. Problematičen del uberja (in tudi v Evropi prepovedan) je to, da kot vozniki lahko sodelujejo ljudje brez ustreznih taxi licenc. To za sabo seveda potegne nelojanlno konkurenco in utajo davkov. Ampak to je stvar zakonske regulacije, kar uporabnike pritegne pa je platforma, ki uporabnika zaščiti pred največjimi svinjarijami, ki si jih privoščijo "pošteni" taxisti. Uber v celoti eliminira finančno povezavo med naročnikom in izvajalcem.
V Moskvi je Yandex taxi resil vecino problem, ki jih imate eni "goljufivimi" taxisti, pa zmore operirat znotraj obstoječe zakonodaje. Baje so so celo uspeli zmanjsati voznje na crno. In to kljub konkurenci tako Uberja kot Gett-a. Kot omenja Lakotnik* v Ljubljani obstja Hopin. *btw, a ti res preverjas ratinge voznikov?
SaXsIm> Cela umetnost dobiti taksi, ki ga lahko plačam s kartico.
Laguna Taxi. Ko poklices poves da zelis placat s kartico. Problem solved.
Ja. Koristim to. Vendar še vedno, potrebno je klicati, kar še vedno zna trajati, lahko pride do nesporazuma glede lokacije, in v končni fazi je vozil, ki omogočajo plačilo s kartico manj. Po drugi strani res ne razumem, kako zagovorniki klasičnih taksi služb ne vidite, kaj je bistvo Uberja. Platforma in vnaprej znane cene. Manjša možnost napak in posledično večje zadovoljstvo naročnika zaradi izločanja človeškega faktorja.
Sam na ebayu vedno preverim oceno prodajalca. Tudi pri taksiju bi to počel, če bi imel možnost izbire in ocenitve voznika. Se spomnim, kako me je poleti nategnil Metrojev voznik. Dunajsko so asfaltirali, zapore so bile enake ves dan, zvečer pa smo naredili s taksijem cca 1 km daljšo pot in še prehodili 300 m. Vožnja je bila seveda mnogo dražja zaradi vsega obračanja. Pa ne me je*at, da taksisti največje ljubljanske taksi službe ne vejo, kje so zapore in obvozi. Sem po končani vožnji klical na centralo, z namenom kritike voznika, pa so mi vrgli dol. V primeru Uberja se to ne bi zgodilo.
Priznam, Hopina še nisem koristil, sem od kolegov dobil nekaj kritik, da imajo premalo voznikov in se na vožnjo precej čaka. Se je to že kaj spremenilo?
Meni se zdi rop pri belem dnevu tudi kršenje naših pravic, kar taksi tarife so.
Ne vem ali se delaš neumnega ali pa ne razumeš kaj točno so pravice.
Taksi službe ti ni potrebno uporabljati vendar med uporabo je pa stvar pod kontrolo in nikogar ne bo zanimalo kdo si. Najslabše kar se lahko zgodi je nabijanje kilometrov. Ampak v tem primeru ni kriv sistem taksi službe ampak je voznik tist ta pokvarjen. Verjami, da je Uber voznik prav tako lahko podel.
Samo totalno nerazgledan naivnež lahko izjavi tako neumnost. Vožnja po daljši poti je najmanjši nateg, ki te kot turista doleti praktično kjerkoli na planetu vzameš taxi. Dosti bolj boleči in realni scenariji so enormni flat rate stroški prevoza, prilagojene tarife in prilagojeni taximetri.
Samo za okus:
Ključna prednost uberja je platforma, ki ti omogoča, da točno veš koliko stane tarifa od A do B, točno veš kdo te vozi (vključno z ratingi) in imaš tudi podatek v realnem času kdaj vozilo pride in koliko časa bo vožnja trajala. Problematičen del uberja (in tudi v Evropi prepovedan) je to, da kot vozniki lahko sodelujejo ljudje brez ustreznih taxi licenc. To za sabo seveda potegne nelojanlno konkurenco in utajo davkov. Ampak to je stvar zakonske regulacije, kar uporabnike pritegne pa je platforma, ki uporabnika zaščiti pred največjimi svinjarijami, ki si jih privoščijo "pošteni" taxisti. Uber v celoti eliminira finančno povezavo med naročnikom in izvajalcem.
Je pa v Lj povsem legitimna alternativa Hopin.
Ne uporabljam taksi službe. Kako naj vem.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?