Forum » Na cesti » Težave pri 2 dni starem avtu
Težave pri 2 dni starem avtu
Sami ::
Plastični blatniki so zakon. Če bi blo po moje, bi bila cela zunanjost plastična.
Potem je zate stari Trabby :D Varnost je pa kje v tem primeru?
Poglej si 15 let stare cliote in polote pa primerjaj. Novi so itak novi.
Primerjam naj kaj???....vse kar je dobro na 15-20 let starem cliu je motor 1.2 ali 1.4 8V (energy ali kaj je bilo), pri 16V verzijah so bile že težave, pleh pa je podpovrečen napram ostalim avtomobilom.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Heavy ::
krneki0001 je izjavil:
Odkupljen od francozov.
Švicarsko X Nemška naveza, delajo pa ga v Franciji in Sloveniji (oz. so ga).
#TeamFelix
stara mama ::
Plastični blatniki so zakon. Če bi blo po moje, bi bila cela zunanjost plastična.
Poglej si 15 let stare cliote in polote pa primerjaj. Novi so itak novi.
Pol pa res rabiš trabanta..... aja ups, nemec je..
Ehh pol pa kr francoza..
Sam pa osebno nikol nebi imel avta, ki ima že v logotu dvigalko.
Ekologija™ in Trajnost™
Utk ::
Vi pravite, da so plastični blatniki slabi za varnost in pravite meni, da nimam pojma. Haha.
15 let star clio je bil cel pocinkan, kar je danes v bistvu vse redkeje, podvozje pa skoraj celo kar na debelo zaščiteno, tako kot ta astra iz prvega prispevka, samo da (najbrž) bolje. In ta zaščita se tudi po 10 letih še kar dobro drži, kar pri drugih ni zmeraj res. Podobno jasno tudi megani druge generacije. Renoji iz 90ih so pa bolj rjaveli, ampak, so drugi tudi.
15 let star clio je bil cel pocinkan, kar je danes v bistvu vse redkeje, podvozje pa skoraj celo kar na debelo zaščiteno, tako kot ta astra iz prvega prispevka, samo da (najbrž) bolje. In ta zaščita se tudi po 10 letih še kar dobro drži, kar pri drugih ni zmeraj res. Podobno jasno tudi megani druge generacije. Renoji iz 90ih so pa bolj rjaveli, ampak, so drugi tudi.
krneki0001 ::
stara mama je izjavil:
Sam pa osebno nikol nebi imel avta, ki ima že v logotu dvigalko.
Je vsaj sodobna. Prve dvigalke so bile namreč take:
Te tastare me mal na VW spominjajo.
Vi pravite, da so plastični blatniki slabi za varnost in pravite meni, da nimam pojma. Haha.
15 let star clio je bil cel pocinkan, kar je danes v bistvu vse redkeje, podvozje pa skoraj celo kar na debelo zaščiteno, tako kot ta astra iz prvega prispevka, samo da (najbrž) bolje. In ta zaščita se tudi po 10 letih še kar dobro drži, kar pri drugih ni zmeraj res. Podobno jasno tudi megani druge generacije. Renoji iz 90ih so pa bolj rjaveli, ampak, so drugi tudi.
Ne, ni bil pocinkan. Ravno tako ne twingo.
Če boš bolje preveril, boš prišel do ugotovitve, da so imeli ti clioti tudi do 11 slojev barve, medtem ko so twingoti imeli tudi po 13 slojev barve na navaden pleh poštrihane. In to je bilo ceneje kot cinkat pločevino, pa ravno tako je uspešno zaustavljajo rjavenje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: krneki0001 ()
Heavy ::
Vi pravite, da so plastični blatniki slabi za varnost in pravite meni, da nimam pojma. Haha
Varnost se je omenjala v navezi z tvojo idejo plastičnega avtomobila. Razen če nimaš ideje o avtu iz karbonskih vlaken
#TeamFelix
Utk ::
Če boš bolje preveril, boš prišel do ugotovitve, da so imeli ti clioti tudi do 11 slojev barve, medtem ko so twingoti imeli tudi po 13 slojev barve na navaden pleh poštrihane. In to je bilo ceneje kot cinkat pločevino, pa ravno tako je uspešno zaustavljajo rjavenje.
Clio 2 od 2001 naprej je kar lepo pocinkan.
Vi pravite, da so plastični blatniki slabi za varnost in pravite meni, da nimam pojma. Haha
Varnost se je omenjala v navezi z tvojo idejo plastičnega avtomobila. Razen če nimaš ideje o avtu iz karbonskih vlaken
Avto mora imet trden okvir, mečkalne cone itd., ravne plate pleha k varnosti ne pripomorejo skoraj ničesar.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Aston_11 ::
Cliota lahko primerjam s polom, in je clio pač daleč bolj kvaliteten.Primerjaš ga lahko, na kvaliteti pa zaradi tega vseeno tvoja plastična francoska kanta ne bo pridobila.
Avto mora imet trden okvir, mečkalne cone itd., ravne plate pleha k varnosti ne pripomorejo skoraj ničesar.Kanta trdnega okvirja nima, je pa res, da so plastične cone poimenovali s fancy imenom (mečkalne cone). Plastiko vozit po naših cestah, saj te švic preko hrbta prime.
Clio 2 od 2001 naprej je kar lepo pocinkanIsto, kot da bi mojo karjolo cinkal, še vedno bi bila karjola ;)
Vi pravite, da so plastični blatniki slabi za varnost in pravite meni, da nimam pojma. Haha.Nekomu, ki ima averzijo na kogarkoli, karkoli in kadarkoli, res ne moremo zaupati, da svojih fobij ne prenaša v vsakdanje življenje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
krneki0001 ::
Če boš bolje preveril, boš prišel do ugotovitve, da so imeli ti clioti tudi do 11 slojev barve, medtem ko so twingoti imeli tudi po 13 slojev barve na navaden pleh poštrihane. In to je bilo ceneje kot cinkat pločevino, pa ravno tako je uspešno zaustavljajo rjavenje.
Clio 2 od 2001 naprej je kar lepo pocinkan.
Ne ni bil. Ključni deli, ki so vedno gnili pri prejšnjih modelih so iz plastike, ostalo je pa samo poštrihano z več sloji barve na vodni osnovi. Nobene pocinkane pločevine. Je predraga za izdelavo cliota.
Utk ::
Ce ne bi bil pocinkan, bi rjavel vsaj tam kjer je malo spraskan, pa ne.
Pa ne pretiravat, plasticni so odbijaci, luci in prednji blatniki, nic drugega.
Aston, ti si prvi, ki je plastiko poimenoval meckalna cona, tako da si kar cestitaj nad znanjem in logiko.
Pa ne pretiravat, plasticni so odbijaci, luci in prednji blatniki, nic drugega.
Aston, ti si prvi, ki je plastiko poimenoval meckalna cona, tako da si kar cestitaj nad znanjem in logiko.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Aston_11 ::
Ce ne bi bil pocinkan, bi rjavel vsaj tam kjer je malo spraskan, pa ne.
Pa ne pretiravat, plasticni so odbijaci, luci in prednji blatniki, nic drugega.
Aston, ti si prvi, ki je plastiko poimenoval meckalna cona, tako da si kar cestitaj nad znanjem in logiko.
Imaš prav, Clio je cel mečkalna cona, sploh voznik v njem je kot v konzervi sardin (plastični).
krneki0001 ::
Aston_11 ::
krneki0001 je izjavil:
ki pušča iz mašine.Ne pri UTK_jevem vozilu. Njegov je uber deutch, čisti zrak, ne svinja, ekološko neoporečna zverina.
(v glavnem, da vemo, da nekdo s (staro kanto) cliom ima jajca zajebavati nekatere z nemci). Podobna fora kot uni vic, ko pride v salon z jugoti in vpraša po dodatni opremi - ima, prodajalec, šibedah, el. ogrevanje sedežev, volana, avtomatska klima, tempomat, board computer... pa ti mene zajebavaš, pravi kupec. Pa ti si prvi začel, odvrne prodajalec......
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
Utk ::
Ne ga srat, jaz pri 250,000 na stevcu dolijem pol litra na menjavo. Tolk olja vw pozere od servisa do doma.
Aston_11 ::
perci ::
Jst lahko še za Clio 1, letnik 96 potrdim, da je imel avto dober pleh. Po 11 letih uporabe (negaražirane) ni bilo na njem pikice rje.
Kar se tiče drugih stvari pa...tam nekje od 8. leta naprej so stvari začele crkovat.
Niti ni bil slab avto, čeprav mi je šel na koncu že pošteno na jetra.
Kar se tiče drugih stvari pa...tam nekje od 8. leta naprej so stvari začele crkovat.
Niti ni bil slab avto, čeprav mi je šel na koncu že pošteno na jetra.
Sami ::
Ne ga srat, jaz pri 250,000 na stevcu dolijem pol litra na menjavo. Tolk olja vw pozere od servisa do doma.
Hahaha...meni 1,9TDI pri 425.000km na števcu ne spije toliko do menjave (pil mi toliko pred obnovo turbine), Corsa D 135.000km pa nikoli niti kapljice.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
m0LN4r ::
Golf moj ima 8let in okroglih 150.000km. Avto je bil brezhiben, dokler mi tukaj en turski mehanik ni nekaj fusal po notrnjosti zaradi kurcevega termostata. Letos bi moral naredit tle en vecji servis, kupit nove vse 4 bremze, nove letne gume, tehnicni, prispevek, zavarovanje itd. Tu govorim o stevilki za vse to okoli 5 jurjev. Enostavno ni racunice za mene. Prodam avto, pa naj nekdo drug mece dnar v njega.
A to bos delal generalko na VW pri 150Kkm al kaj te bo kostal 5 jurjov?
Gume in bremze sigurno ne ...tehnicni imas pa pri vsakem avtu, zavarovanje pa tudi! Torej prvi vecji servis na VW te v DE pride toliko da raje zamenjas avto? Verjetno gre za klasiceno menjavo vodne pumpe in jermena/ketne kar pri nas za tak jajcek pride okol 800€.
Mali servis: olje+filter+zavorno je 500eur na uradnem. Zdaj pa si zracunaj kolko pride se ostalo zraven, delovne ure so tu 3x vec kot prinas. Tehnicni je stotak, cestnina 240, zelena plaketa se nekej. Zavarovanje me pride 500eur vec, kot za nov avto. Gume spet 500 in tako dalje, pa se nabere do konca leta. In v treh letih naribam se na njega 75.000km, pa smo ze pri 225.000 in posledicno spet drazje zavarovanje vsako leto.
Aja pa mimgrede, tehnicni tukaj je veliko strozji kot prinas.
En primer je, da so tukaj mojega Polota (2001) zavrnili in bi bilo treba menjat pol avta, da bi sel skozi.
Recimo ta isti Polo je sel brez problema cez tehnicnega v Sloveniji xD
Tak da ja, s tem denarjem si pokrijem ca. 3 leta financiranja in servise 36x(90+27)=4200eur, za golfa dobim v trenutnem stanju se 6400eur (cez 3 leta pa 2-3 jurje manj) in bom mel cez tri leta:
Namesto 11 let starega zgonjenega golfa z 225.000km / tri leta svezega polota z 75.000km in garancijo :)
To je to. Pa se cestnina me pride pol manj in zavarovanje manj, ker je mlad avto.
Tak da ja. All in all, lahko vprasas nemce. Stare gare se tle ful ne splaca popravljat. Razen ce mas kakega polskega mehanika, ki ti racuna polsko postavko pa se to brez racuna.
...tehnicni imas pa pri vsakem avtu, zavarovanje pa tudi!
Pr novem avtu 4 leta ni tehnicnega. Cestnina za dizla v treh letih 750eur (vsako leto vec), zavarovanje je tukaj vezano na stevilo kilometrov na stevcu in koliko kilometrov delas letno. Recimo pr takem starejsem avtu te lahko pride skoraj 2x vec, kot prinas. Vsako leto mali servis 500eur, velik servis 1500-2000 in se vzdrzevanje. Pa se vrednost avta pada.
Ce pa ne delas uradnih servisov, pa ga tukaj ne bos prodal. Lahk ga pelas dol na balkan.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
D3m ::
Ne ga srat, jaz pri 250,000 na stevcu dolijem pol litra na menjavo. Tolk olja vw pozere od servisa do doma.
Hahaha...meni 1,9TDI pri 425.000km na števcu ne spije toliko do menjave (pil mi toliko pred obnovo turbine), Corsa D 135.000km pa nikoli niti kapljice.
Mater katere gostilniške fore ejga.
|HP EliteBook|R5 6650U|
pirat ::
Renault Megane, Opel Astra, Golf...
v tem razredu kupiti bolje Mazdo 3 ali pa Alfo Guilleto.
In ja, čist resno mislim.
v tem razredu kupiti bolje Mazdo 3 ali pa Alfo Guilleto.
In ja, čist resno mislim.
Heavy ::
Ne ga srat, jaz pri 250,000 na stevcu dolijem pol litra na menjavo. Tolk olja vw pozere od servisa do doma.
Hahaha...meni 1,9TDI pri 425.000km na števcu ne spije toliko do menjave (pil mi toliko pred obnovo turbine), Corsa D 135.000km pa nikoli niti kapljice.
Mater katere gostilniške fore ejga.
Ejga, daj še za rundo. Meni po menjavi do 12500 prevoženih ne spije kaplje. Potem pa počasi začne piti - mogoče pol deci do menjave. Menjujem pa na 15k km. Kantica Castrol sintetike je 40€, filter 7€. Še vedno ceneje kot račun danes v gostilni
#TeamFelix
FTad ::
Golf moj ima 8let in okroglih 150.000km. Avto je bil brezhiben, dokler mi tukaj en turski mehanik ni nekaj fusal po notrnjosti zaradi kurcevega termostata. Letos bi moral naredit tle en vecji servis, kupit nove vse 4 bremze, nove letne gume, tehnicni, prispevek, zavarovanje itd. Tu govorim o stevilki za vse to okoli 5 jurjev. Enostavno ni racunice za mene. Prodam avto, pa naj nekdo drug mece dnar v njega.
A to bos delal generalko na VW pri 150Kkm al kaj te bo kostal 5 jurjov?
Gume in bremze sigurno ne ...tehnicni imas pa pri vsakem avtu, zavarovanje pa tudi! Torej prvi vecji servis na VW te v DE pride toliko da raje zamenjas avto? Verjetno gre za klasiceno menjavo vodne pumpe in jermena/ketne kar pri nas za tak jajcek pride okol 800€.
Mali servis: olje+filter+zavorno je 500eur na uradnem. Zdaj pa si zracunaj kolko pride se ostalo zraven, delovne ure so tu 3x vec kot prinas. Tehnicni je stotak, cestnina 240, zelena plaketa se nekej. Zavarovanje me pride 500eur vec, kot za nov avto. Gume spet 500 in tako dalje, pa se nabere do konca leta. In v treh letih naribam se na njega 75.000km, pa smo ze pri 225.000 in posledicno spet drazje zavarovanje vsako leto.
Aja pa mimgrede, tehnicni tukaj je veliko strozji kot prinas.
En primer je, da so tukaj mojega Polota (2001) zavrnili in bi bilo treba menjat pol avta, da bi sel skozi.
Recimo ta isti Polo je sel brez problema cez tehnicnega v Sloveniji xD
Tak da ja, s tem denarjem si pokrijem ca. 3 leta financiranja in servise 36x(90+27)=4200eur, za golfa dobim v trenutnem stanju se 6400eur (cez 3 leta pa 2-3 jurje manj) in bom mel cez tri leta:
Namesto 11 let starega zgonjenega golfa z 225.000km / tri leta svezega polota z 75.000km in garancijo :)
To je to. Pa se cestnina me pride pol manj in zavarovanje manj, ker je mlad avto.
Tak da ja. All in all, lahko vprasas nemce. Stare gare se tle ful ne splaca popravljat. Razen ce mas kakega polskega mehanika, ki ti racuna polsko postavko pa se to brez racuna.
...tehnicni imas pa pri vsakem avtu, zavarovanje pa tudi!
Pr novem avtu 4 leta ni tehnicnega. Cestnina za dizla v treh letih 750eur (vsako leto vec), zavarovanje je tukaj vezano na stevilo kilometrov na stevcu in koliko kilometrov delas letno. Recimo pr takem starejsem avtu te lahko pride skoraj 2x vec, kot prinas. Vsako leto mali servis 500eur, velik servis 1500-2000 in se vzdrzevanje. Pa se vrednost avta pada.
Ce pa ne delas uradnih servisov, pa ga tukaj ne bos prodal. Lahk ga pelas dol na balkan.
Hvala za zanimive informacije :)
No, potemtakem je jasno, zakaj Nemci menjajo avtomobile bolj pogosto, sploh, ko delajo cca 30-40k km na leto.
Aston_11 ::
bambam20 ::
Vsako leto mali servis 500eur, velik servis 1500-2000 in se vzdrzevanje. Pa se vrednost avta pada.
Ce pa ne delas uradnih servisov, pa ga tukaj ne bos prodal. Lahk ga pelas dol na balkan.
Kje je to tukaj?
Kot da obstajajo samo pooblaščeni servisi in naokoli ni avtomehaničnih delavnic, kjer ti dajo servisno dokumentacijo. Vsaka država jih ima.
bambam20 ::
V Nemciji.
V Nemčiji obstajajo tudi splošni avtomehaniki s servisi. je pa logično, glede kako višje plače imajo v Nemčiji, da ne morejo biti cene storitev enake Slovenskim, kjer na pooblaščanem vw servisu menjaš olje na golfu za 120EUR, velik servis pa za 600EUR. ( ne obstaja pri nas samo Porche) :).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
Aston_11 ::
bambam20 ::
-valvoline- ::
Na hrvaskem npr je veliko servisov oz prodajaln specijaliziranih za potrosni materijal k ti olje zamenjajo zastojn ce pr njih kupis olje in filtre za servis.
Drgac pa zavihas rokave nabavis 5l extraluba 15-20e + filter 5-10e pol urce dela in si fertik.
Drgac pa zavihas rokave nabavis 5l extraluba 15-20e + filter 5-10e pol urce dela in si fertik.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
D3m ::
kjer na pooblaščanem vw servisu menjaš olje na golfu za 120EUR,Skoraj 200 EUR je. Olje + filter + neke njihove postavke s snemanjem pokrova itd.
Mehankarsko delo je pa đabe?
|HP EliteBook|R5 6650U|
-valvoline- ::
Ni mi pa jasno zakaj eni vedno pizdijo cez nemce, med naziwagni je kar precej preverjenih modelov in prakticno neunicivih makin za katerih leta in km skoraj sploh niso pomembna. So pa tudi failani modeli. Ce nisi zbircen se danes najbolj splaca nakup korejca ali dacije, ce kupujes nov avto.
Jaz vedno kupim rabljenega, in top of the list pri zahtevah je cimmanj denarja za prevozen km, pa tudi da je registracija pocen. Komunajzerjev ne mislim futrat.
Jaz vedno kupim rabljenega, in top of the list pri zahtevah je cimmanj denarja za prevozen km, pa tudi da je registracija pocen. Komunajzerjev ne mislim futrat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
m0LN4r ::
V Nemciji.
V Nemčiji obstajajo tudi splošni avtomehaniki s servisi. je pa logično, glede kako višje plače imajo v Nemčiji, da ne morejo biti cene storitev enake Slovenskim, kjer na pooblaščanem vw servisu menjaš olje na golfu za 120EUR, velik servis pa za 600EUR. ( ne obstaja pri nas samo Porche) :).
Uradni pomeni tukaj, tisti ki ima certifikat za vw. To pa nima vsak mehanik. V vecini primerih majo to samo avtohise ta certifikat.
Jaz sem dal 300 za olje in filtre pr necertificiranem. Je pa tko, da ce delas vedno pr uradnem dobis popust. Ce pa ne pa te seveda pride vec.
Najvecji hakl je pa pri prodaji avta. Ce imas notr samo VW stemple je instantno vec vreden, kot ce jih imas od Hügül Tügul KfZ werkstatt.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
-valvoline- ::
V Nemciji.
V Nemčiji obstajajo tudi splošni avtomehaniki s servisi. je pa logično, glede kako višje plače imajo v Nemčiji, da ne morejo biti cene storitev enake Slovenskim, kjer na pooblaščanem vw servisu menjaš olje na golfu za 120EUR, velik servis pa za 600EUR. ( ne obstaja pri nas samo Porche) :).
Uradni pomeni tukaj, tisti ki ima certifikat za vw. To pa nima vsak mehanik. V vecini primerih majo to samo avtohise ta certifikat.
Jaz sem dal 300 za olje in filtre pr necertificiranem. Je pa tko, da ce delas vedno pr uradnem dobis popust. Ce pa ne pa te seveda pride vec.
Najvecji hakl je pa pri prodaji avta. Ce imas notr samo VW stemple je instantno vec vreden, kot ce jih imas od Hügül Tügul KfZ werkstatt.
Ah kje pa, koga zanima kje je avto biv servisiran sam da je uradno potrjeno in evidentirano. Splosno stanje in cena je tista kar kupce zanima, izvoznike izkljucno cena.
m0LN4r ::
Splosno stanje in cena je tista kar kupce zanima, izvoznike izkljucno cena.
Jaz sem dal avto cenilcu in prvo kaj je naredil je preveril v sistemu kdaj je bil nazadnje pri cert. servisu.
To je blo leta 2012 :) pa so rekli pac jurja manj al pa 500eur pa nastimajo tko, da bo zadnji 2017.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
krho ::
Zadnji redni servis na Golf V 150kkm na uradnem servisu. "olje castrol. Oljni filter,zavorna tekočina, objemka na avspuhu" 163€.. S tem, da sem olje kupil sam.. in me je stalo cca 40€.. Če bi ga na uradnem, bi bil znesek samo za olje 100€
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net
FTad ::
Vceraj sem naredil mali servis pri svojem mehaniku, kjer je bilo menjano sledece:
- Oljni filter: 9EUR
- Zracni filter: 11EUR
- Filter goriva: 14EUR
- Filter kabine: 11EUR
- Olje Castrol 4L: 60EUR
- Delo mehanika: 25EUR
Skupaj 130EUR za VW Passata, 2.0 TDI, BlueMotion, 140KM, 2010 letnik.
A je to drago ali ne?
- Oljni filter: 9EUR
- Zracni filter: 11EUR
- Filter goriva: 14EUR
- Filter kabine: 11EUR
- Olje Castrol 4L: 60EUR
- Delo mehanika: 25EUR
Skupaj 130EUR za VW Passata, 2.0 TDI, BlueMotion, 140KM, 2010 letnik.
A je to drago ali ne?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: FTad ()
korenje3 ::
poceni, če so cene za material prave.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
krepki ::
Vceraj sem naredil mali servis pri svojem mehaniku, kjer je bilo menjano sledece:
- Oljni filter: 9EUR
- Zracni filter: 11EUR
- Filter goriva: 14EUR
- Filter kabine: 11EUR
- Olje Castrol 4L: 60EUR
- Delo mehanika: 25EUR
Skupaj 130EUR za VW Passata, 2.0 TDI, BlueMotion, 140KM, 2010 letnik.
A je to drago ali ne?
Jaz na uradnem servisu za golfa 5, 1.6 bencin nikoli nisem plačal servisa čez 130€ pa ga redno servisiram vsako leto.
Malajlo ::
O, končno je nekdo umaknil tisto piko in naredil glavni števnik iz vrstilnega ... Ker mi je šla grozno na živce.
TOP ::
Vceraj sem naredil mali servis pri svojem mehaniku, kjer je bilo menjano sledece:
- Oljni filter: 9EUR
- Zracni filter: 11EUR
- Filter goriva: 14EUR
- Filter kabine: 11EUR
- Olje Castrol 4L: 60EUR
- Delo mehanika: 25EUR
Skupaj 130EUR za VW Passata, 2.0 TDI, BlueMotion, 140KM, 2010 letnik.
A je to drago ali ne?
Jaz na uradnem servisu za golfa 5, 1.6 bencin nikoli nisem plačal servisa čez 130€ pa ga redno servisiram vsako leto.
Pa si pogledal,če so ti filter olja zamenjali ali je ostal isti in ga sam računali,ali pa filter kabine spihali z zrakom in nazaj noter dali.Označi,da boš bolj prepričan,ker uradni servisi ,znajo tud tole narediti.
korenje3 ::
jaz moram plačat 180€ samo za olje, ker ga gre 9l notri... potem pa še original grafitni filter kabine 40€...
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
FTad ::
Vceraj sem naredil mali servis pri svojem mehaniku, kjer je bilo menjano sledece:
- Oljni filter: 9EUR
- Zracni filter: 11EUR
- Filter goriva: 14EUR
- Filter kabine: 11EUR
- Olje Castrol 4L: 60EUR
- Delo mehanika: 25EUR
Skupaj 130EUR za VW Passata, 2.0 TDI, BlueMotion, 140KM, 2010 letnik.
A je to drago ali ne?
Jaz na uradnem servisu za golfa 5, 1.6 bencin nikoli nisem plačal servisa čez 130EUR pa ga redno servisiram vsako leto.
Pa si pogledal,če so ti filter olja zamenjali ali je ostal isti in ga sam računali,ali pa filter kabine spihali z zrakom in nazaj noter dali.Označi,da boš bolj prepričan,ker uradni servisi ,znajo tud tole narediti.
Sem bil zraven pri celotnem postopku prisoten, bil sem pa tako ali tako pri osebnem (mojem) avtomehaniku in ne pri uradnem serviserju (ala Porsche ipd).
Drugače pa hvala za skrb/nasvet.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: FTad ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | kilometri avtomobila , hitro vprašanje (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 6162 (5340) | zobnik |
» | Koliko zdržijo novodobna vozila? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18159 (15367) | bambam20 |
» | Nakup rabljenega avta do 7000EUR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 58934 (49895) | Mato989 |
» | BMW Serije 3 ali VW Polo 6? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25916 (23416) | sandmat |