Forum » Igre » GreedFall
GreedFall
Izi ::
Super. Danes začnem
Rekel bi še, da je Technomancer podcenjen. Po treh letih od kar sem ga preigral se še vedno spomnim kar precej questov, vse v lepem spominu.
Tudi Greedfall, kot večina pravih RPGjev ni igra za mase, zato tudi ocene malo skačejo od 7 pa vse do 9.
En opisovalec, ki je drvel skozi igro, da čim prej naredi opis je igral samo 30 ur in na koncu napisal, da se mu igra zdi predolga, vseeno pa upa na nadaljevanje. Na IGN pa uradni opisovalec igra že 35 ur in pravi, da je šele nekje na polovici pa zaenkrat je hudo navdušen.
Še moje osebno priporočilo za GreedFall:
Ne pretiravajte pri izbiri težavnosti. Ta vpliva samo na bojevanje, ki pa je bolj postranski del igre. Poleg tega je tudi Easy težavnost kar težavna in se da tudi tam hitro umreti. Na Normal pa že potrebuješ, načrtovanje, strategijo, craftanje...
Rekel bi še, da je Technomancer podcenjen. Po treh letih od kar sem ga preigral se še vedno spomnim kar precej questov, vse v lepem spominu.
Tudi Greedfall, kot večina pravih RPGjev ni igra za mase, zato tudi ocene malo skačejo od 7 pa vse do 9.
En opisovalec, ki je drvel skozi igro, da čim prej naredi opis je igral samo 30 ur in na koncu napisal, da se mu igra zdi predolga, vseeno pa upa na nadaljevanje. Na IGN pa uradni opisovalec igra že 35 ur in pravi, da je šele nekje na polovici pa zaenkrat je hudo navdušen.
Še moje osebno priporočilo za GreedFall:
Ne pretiravajte pri izbiri težavnosti. Ta vpliva samo na bojevanje, ki pa je bolj postranski del igre. Poleg tega je tudi Easy težavnost kar težavna in se da tudi tam hitro umreti. Na Normal pa že potrebuješ, načrtovanje, strategijo, craftanje...
dolenc ::
Mogoče malo offtopic.
Technomancerja, sem prišel do tistega dela, ko si izgnan iz glavnega mesta in greš v tisto puščavsko naselje. Potem se nehal igrat. Enostavno se mi je vse skupaj zdelo preveč dolgočasno, tekal sem gor/dol, po istih scenah, nič kaj dosti se ni dogajalo, misije so bile bolj suhe itd...
Sem nehal igrat prehitro, pa se potem kej odpre, al enostavno je to to, pa pač ni zame? :)
Technomancerja, sem prišel do tistega dela, ko si izgnan iz glavnega mesta in greš v tisto puščavsko naselje. Potem se nehal igrat. Enostavno se mi je vse skupaj zdelo preveč dolgočasno, tekal sem gor/dol, po istih scenah, nič kaj dosti se ni dogajalo, misije so bile bolj suhe itd...
Sem nehal igrat prehitro, pa se potem kej odpre, al enostavno je to to, pa pač ni zame? :)
oo7 ::
Na ultra in high nastavitvam mi dela z 25-40 fps na medium pa dela dobro z 60-80 fps.
Je pa grafika lepša kot cutsceni v igri.
Kaj več ne morem povedat, ker sem zaenkrat samo sprobal
Je pa grafika lepša kot cutsceni v igri.
Kaj več ne morem povedat, ker sem zaenkrat samo sprobal
dolenc ::
Pomaga, če še poveš kak cpu/gpu imaš toliko, da sploh ima kak kontekst.
Drugače pa na njihovih špilih je ali shadows ali pa lightning (pozabu ker od teh) tista nastavitev, ki te ubije, vse ostalo maš lahko do daske.
Drugače pa na njihovih špilih je ali shadows ali pa lightning (pozabu ker od teh) tista nastavitev, ki te ubije, vse ostalo maš lahko do daske.
oo7 ::
Evolve ::
Pomaga, če še poveš kak cpu/gpu imaš toliko, da sploh ima kak kontekst.
Drugače pa na njihovih špilih je ali shadows ali pa lightning (pozabu ker od teh) tista nastavitev, ki te ubije, vse ostalo maš lahko do daske.
Ram 16 gb
I5 4570
GTX 970
Igram pa na 1920x1080
relativno švoh mašina
sem se že ustrašil da je njihov grafični pogon slabše optimiziran
Izi ::
Včeraj sem igral okoli 5 ur in prilezel do level 12.
Takole bom rekel:
Avtorji so se najbolj zgledovali po Gothic in Risen. Lahko pa rečem, da GreedFall brez problema prekosi obe omenjeni RPG legendi. Je mnogo manj lesen in praktično brez bugov, kar je presenetljivo glede na to da ni zunaj še nobenega popravka in koliko bugov imajo običajno RPGji ob izidu.
Kdor je torej užival v igranju Gothica in Risena bo tukaj užival še toliko bolj.
Omenil bi še, da je grafika občutno boljša na PCju kot na konzolah. Čez vikend je bilo kar nekaj streamanja igre iz konzol, kjer se je dalo videti precej povprečno grafiko, temačno okolje in vse je bilo v rjavih odtenkih. Na PC je čisto druga pesem. Grafika je presenetljivo dobra, svetla in mnogo bolj barvita.
Zgodba in questi so fantastični o tem sploh ne bi izgubljal besed. Prav vsak quest ima nekaj težkih odločitev ki ti dajo misliti kakšne daljnosežne posledice bo imela tvoja odločitev.
Bojevanje pa tudi ni slabo. Na začetku si malo lesen, ampak že po nekaj deset levelih švigaš naokoli po bojišču Čarovniki "dashajo" naokoli, bojevniki pa se "rolajo".
Obstajajo posebni spominski kristali s katerimi si lahko izbrišeš spomin in na novo izbereš vse skile, atribute in talente, tako da se da probavati različne builde.
Vsi trije klasi so dokaj uravnoteženi in uporabni. V marsikateri recenziji se da prebrati, da je bojevnik najboljši, ampak to ne drži. Jaz bi celo rekel, da je za malenkost slabši od ostalih dveh klasov.
Pištola sicer dela največji damage na en strel. Slabost je, da streljaš počasi in porabljaš krogle, ki jim moraš kupovati ali pa craftati.
Mečevanje dela nekaj manjši damage ampak mahaš hitreje, pa še z ničemer nisi omejen. Slabost je, da moraš biti povsem blizu sovražnika, kar je precej smrtonosno.
Magija ima sicer za malenkost najslabši damage na en strel, ampak streljaš daleč najhitreje. Magične misile mečeš že skoraj rafalno. Slabost je, da ti prej ali slej zmanjka mane, potem pa moraš popiti napitek ali pa preklopiti na pištolo ali meč.
Ko torej vkalkuliramo hitrost streljanja ali mahanja z orožji ugotovimo, da ima čarovnik daleč največji DPS (damage per second). Za povrh pa magija ignorira vse sovražnikove oklepe in takoj začne ubijati zdravje sovražnika čeprav ima ta deset stopenj oklepa na sebi, kot je običajno za šefe.
Da bo mera polna ima čarovnik urok zamrzovanja sovražnikov. Za več deset sekund lahko zamrzneš praktično celo bojišče in potem se vedno boriš samo z enim sovražnikom naenkrat.
Sovražnikovi oklepi so kar velik problem za Warriorje. Meči, macole in sekire hitro razbijejo oklep, ko pa pridejo do živega mesa so pa počasni in delajo slab damage. Sablje pa delajo velik damage na meso, ampak dokler ima sovražnik oklep so praktično neuporabne. Pravi Warrior se mora torej specializirati na obe vrsti orožja.
Kot je videti igra nima level cap, kar pomeni, da se teoretično lahko naučiš vsega možnega. Če ti zmanjka sovražnikov in questov greš lahko vedno v Areno in se boriš z različnimi sovražniki, ki jih nikoli ne zmanjka.
Takole bom rekel:
Avtorji so se najbolj zgledovali po Gothic in Risen. Lahko pa rečem, da GreedFall brez problema prekosi obe omenjeni RPG legendi. Je mnogo manj lesen in praktično brez bugov, kar je presenetljivo glede na to da ni zunaj še nobenega popravka in koliko bugov imajo običajno RPGji ob izidu.
Kdor je torej užival v igranju Gothica in Risena bo tukaj užival še toliko bolj.
Omenil bi še, da je grafika občutno boljša na PCju kot na konzolah. Čez vikend je bilo kar nekaj streamanja igre iz konzol, kjer se je dalo videti precej povprečno grafiko, temačno okolje in vse je bilo v rjavih odtenkih. Na PC je čisto druga pesem. Grafika je presenetljivo dobra, svetla in mnogo bolj barvita.
Zgodba in questi so fantastični o tem sploh ne bi izgubljal besed. Prav vsak quest ima nekaj težkih odločitev ki ti dajo misliti kakšne daljnosežne posledice bo imela tvoja odločitev.
Bojevanje pa tudi ni slabo. Na začetku si malo lesen, ampak že po nekaj deset levelih švigaš naokoli po bojišču Čarovniki "dashajo" naokoli, bojevniki pa se "rolajo".
Obstajajo posebni spominski kristali s katerimi si lahko izbrišeš spomin in na novo izbereš vse skile, atribute in talente, tako da se da probavati različne builde.
Vsi trije klasi so dokaj uravnoteženi in uporabni. V marsikateri recenziji se da prebrati, da je bojevnik najboljši, ampak to ne drži. Jaz bi celo rekel, da je za malenkost slabši od ostalih dveh klasov.
Pištola sicer dela največji damage na en strel. Slabost je, da streljaš počasi in porabljaš krogle, ki jim moraš kupovati ali pa craftati.
Mečevanje dela nekaj manjši damage ampak mahaš hitreje, pa še z ničemer nisi omejen. Slabost je, da moraš biti povsem blizu sovražnika, kar je precej smrtonosno.
Magija ima sicer za malenkost najslabši damage na en strel, ampak streljaš daleč najhitreje. Magične misile mečeš že skoraj rafalno. Slabost je, da ti prej ali slej zmanjka mane, potem pa moraš popiti napitek ali pa preklopiti na pištolo ali meč.
Ko torej vkalkuliramo hitrost streljanja ali mahanja z orožji ugotovimo, da ima čarovnik daleč največji DPS (damage per second). Za povrh pa magija ignorira vse sovražnikove oklepe in takoj začne ubijati zdravje sovražnika čeprav ima ta deset stopenj oklepa na sebi, kot je običajno za šefe.
Da bo mera polna ima čarovnik urok zamrzovanja sovražnikov. Za več deset sekund lahko zamrzneš praktično celo bojišče in potem se vedno boriš samo z enim sovražnikom naenkrat.
Sovražnikovi oklepi so kar velik problem za Warriorje. Meči, macole in sekire hitro razbijejo oklep, ko pa pridejo do živega mesa so pa počasni in delajo slab damage. Sablje pa delajo velik damage na meso, ampak dokler ima sovražnik oklep so praktično neuporabne. Pravi Warrior se mora torej specializirati na obe vrsti orožja.
Kot je videti igra nima level cap, kar pomeni, da se teoretično lahko naučiš vsega možnega. Če ti zmanjka sovražnikov in questov greš lahko vedno v Areno in se boriš z različnimi sovražniki, ki jih nikoli ne zmanjka.
m0f0x ::
Haha, preberem Izijev komentar in se samo smejim. Itak sem vedel, da boš hvalil ta špil. Očitno si edini brez bugov.
oo7 ::
Izi ::
oo7 ::
Koliko časa si rabil, da si prišel na otok ?
Kar za ene dve uri je dela če hočeš postoriti prav vse preden se odpraviš na pot. Ko sem prišel na otok sem bil že level 5.
Sem prišel na otok ravno tako level 5.
Kaj ti zbiraš zdaj na začetku pri talentih ? Pri talentih je največ presledka med leveli. Lockpiking ?
Jaz sem izbral magijo samo včasih zmanjka pa ne vem kam bi še vlagal točke v strelsko orožje ali v hladno orožje ? Ali je bolje vlagati samo v magijo ?
Izi ::
Kaj ti zbiraš zdaj na začetku pri talentih ? Pri talentih je največ presledka med leveli. Lockpiking ?
Jaz sem izbral magijo samo včasih zmanjka pa ne vem kam bi še vlagal točke v strelsko orožje ali v hladno orožje ? Ali je bolje vlagati samo v magijo ?
Lockpicking, po moje ni kaj dosti uporaben. Sem nekaj časa imel Lockpicking 2 in v zaklenjenih skrinjah nisem našel prav nič boljše predmete kot v nezaklenjenih. Za zaklenjena vrata pa je skoraj vedno nekje ključ, ali pa kakšen drug način vhoda.
Pri Talentih se meni zdi najbolj uporaben Vigor, potem Crafting pa Intuition. Ena točka v Science je tudi uporabna da si sam delaš napitke. Charismo dobiš z ogrinjalom. Vsako ogrinjalo ima Charisma +1. En Talent pa se da vedno scraftati na Torso.
Atribute sem jaz šibal samo v Willpower in Mental power. Čisti čarovnik.
Orožja pravzaprav ne potrebuješ saj imaš vedno 2 pomagača, ki sta v prvih vrstah ti pa iz ozadja upravljaš boj. Stasis je glavni skill, da vse višek sovražnike ves čas držiš zamrznjene vmes pa občasno mečeš tiste magične misile v tistega, ki ga napadata tvoja sobotca.
Pa ne pozabit, da moraš tudi svojim soborcem nadgrajevati opremo, da bodo dobri in uporabni v boju. Jaz za vso najdeno opremo najprej pogledam, če je izboljšava za katerega člana naše skupine (trenutno nas je 5), šele potem gre v prodajo.
Dobro opremljeni soborci so na bojišču povsem enakovredni našemu junaku. Slabo opremljeni bodo pa večino boja nezavestni preležali na tleh
oo7 ::
Dobro potem Lockipinga ne bom nadgrajeval.
Ogrinjala nisem še našel.
Svoje soigralce redno nadgrajujem samo npr v prvem mestu, ko se boriš z šefom ostaneš sam. Zdaj vprašanje ali se to zgodi še kdaj, da ne moreš računati na svoje pomočnike in, ko ti zmanjka magije... :)
Izi na kateri težavnosti pa igraš ?
Ogrinjala nisem še našel.
Svoje soigralce redno nadgrajujem samo npr v prvem mestu, ko se boriš z šefom ostaneš sam. Zdaj vprašanje ali se to zgodi še kdaj, da ne moreš računati na svoje pomočnike in, ko ti zmanjka magije... :)
Izi na kateri težavnosti pa igraš ?
Izi ::
Dobro potem Lockipinga ne bom nadgrajeval.
Ogrinjala nisem še našel.
Svoje soigralce redno nadgrajujem samo npr v prvem mestu, ko se boriš z šefom ostaneš sam. Zdaj vprašanje ali se to zgodi še kdaj, da ne moreš računati na svoje pomočnike in, ko ti zmanjka magije... :)
Izi na kateri težavnosti pa igraš ?
Ogrinjala ne boš našel, ampak ga moraš kupiti. Vsak prodajalec ga ima. Jaz sem ga kupil takoj, na celini, še preden sem se odpravil na otok.
Na otoku imaš vedno s seboj 2 spremljevalca. Nujno. Tudi ko se bojuješ v Areni. Igra sploh ne dovoli, da bi igral brez ali samo z enim.
Zaenkrat imam 5 spremljevalcev in izmed njih moram vedno izbrati 2, ki gresta z menoj. Spremljevalce izbiraj glede na quest in ne na njihovo moč. Questi se dostikrat razvijajo drugače glede na to katere spremljevalce imaš s seboj, saj se ti vmešavajo v pogovore in ljudje različno reagirajo na njih.
Spremljevalca iz ene frakcije ni pametno vzeti s seboj na pogovore s šefom nasprotne sovražne frakcije. Včasih pa te sploh ne spustijo naprej, če imaš s seboj "sovražnika".
Na nekaterih območjih moraš celo paziti, kaj imaš oblečeno. Če imaš "Torso", ki pripada napačni frakciji boš napaden, drugače pa te bodo imeli za prijatelja.
Težavnost pa lahko v meniju spremeniš kadarkoli, tako da boš že našel sebi primerno.
Izi ::
Evolve ::
Kakšen je potem špil? sem malo bral da je vse skupaj bolj leseno je to res?
ključkarji prodajajo zdej za cca 36€
ključkarji prodajajo zdej za cca 36€
oo7 ::
Izi si že našel drugi prstan ali imaš še vedno prvega novice ?
Sem že level 28. Drugi prstan? Resno? Zamenjal sem jih že vsaj deset. Sedaj imam že zlatega
Oprema gre po kvaliteti od 1 do 100 in po barvah od sive, zelene, modre, vijolične do zlate.
Jaz sem pri 12 levelu pa imam še vedno prvi prstan. Prstane si našel ali kupil ?
Kakšen je potem špil? sem malo bral da je vse skupaj bolj leseno je to res?
ključkarji prodajajo zdej za cca 36€
Na tak način kot Technomancer če si igral. Je pa kar zahtevna igra men velikokrat padejo FPS-ji.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
oo7 ::
Mogoče bi pol technomanccerja probov prvo
se ga dobi za nek mali drobiž
Slabih 8 eur na Steamu. Technomancer ima podoben gameplay ampak tema je pa čisto druga.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: oo7 ()
Izi ::
Evolve ::
oo7 ::
Jaz sem pri 12 levelu pa imam še vedno prvi prstan. Prstane si našel ali kupil ?
Na začetku sem bolj ali manj kupoval opremo.
Mislim, da je vse skupaj vezano na naš level. Višji kot si level boljšo opremo prodajajo trgovci.
Zaenrkat sem nehal vlagati točke v magijo, ker nimam močnejšega prstana. Zdaj trenutno vlagam malo v one handed
Izi ::
Glede na to da sem moral igro Control igrati na Low nastavitvah mi GreedFall šiba brez problemov na High/Medium nastavitvah. Ni strojno zahtevna igra kljub lepi grafiki.
Sem pa že level 45, pa še kar ni videti konca. Do sedaj še nobenega problema pri kakšnem questu in kvaliteta questov tudi nič ne popušča. Se vidi, da je Evropska igra.
Sem pa že level 45, pa še kar ni videti konca. Do sedaj še nobenega problema pri kakšnem questu in kvaliteta questov tudi nič ne popušča. Se vidi, da je Evropska igra.
Izi ::
Kooliko ur pa si že preigral, da si že level 45 ?
Igra je zunaj že en teden. Se je nabralo že kar okoli 30 ur
Igra nima level Cap, ampak točke pa se dobiva samo do vključno level 46. Potem pa levelaš naprej ampak nobenih točk ni več. Si pa vseeno pri level 46 Bogovsko močan, kot se spodobi za RPG.
Ker je možen Skill Reset sem testiral vse možne builde in na koncu je brez dvoma Čarovnik daleč najmočnejši. Brez da bi se kamorkoli premaknil v nekaj sekundah počisti celotno bojišče. Tudi Mane ne zmanjka nikoli.
Izi ::
Kako si resetiral skille ?
V Skill meniju, ko pritisneš tipko K, imaš čisto spodaj Reset Skills in v oklepaju še število Memory Crystals, ki jih dobiš kot Loot od vseh glavnih Šefov. Trenutno imam 7 kristalov. Stranski šefi, ki jih je več deset, in niso del zgodbe ne odmetavajo kristalov.
Še en Review nekoga, ki igra igro že več kot 40 ur:
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
yoco ::
Se vam tudi igra "zatika" vsake toliko časa? Predvsem je opazno, ko sem v kakšni veliki hiši in grem iz prostora v prostor. Pa tudi, ko sem odkril fajt areno, mi je med samim fajtom ful štekalo. Moja mašina je i5 4690, 1060 6gb, ram 16gb, ssd
oo7 ::
Tudi meni se zatika.
Ampak mi je tole kar pomagalo
Display mode: Full screen
Vsync: Enabled
Shadows: Low
Draw distance: Low
Cloths physic: Disabled
SSAO: Disabled
Anti-aliasing: Disabled
Particles: Normal
Texture quality: Medium
Anisotropy: Deactivated
Ampak mi je tole kar pomagalo
Display mode: Full screen
Vsync: Enabled
Shadows: Low
Draw distance: Low
Cloths physic: Disabled
SSAO: Disabled
Anti-aliasing: Disabled
Particles: Normal
Texture quality: Medium
Anisotropy: Deactivated
Izi ::
Ker smo na tehničnem forumu bom probal malo bolj tehnično razložiti, zakaj se vam igre "zatikajo".
Niso krive igre, ampak slabo hlajenje računalnika.
Zadevi se reče "Throttling" oziroma po domače trotlanje ali pa zatikanje. Trotlata lahko tako CPU kot GPU, ko dosežeta določeno temperaturo. Da se prepreči pregrevanje takrat CPU ali GPU za hip zniža frekvenco, da temperatura pade, kar se zgodi v sekundi, takoj nato pa jo spet vrne na prejšnjo vrednost. Posledico se najbolj vidi v igrah, ker začne FPS skakati tudi za 10 fps dol in spet nazaj gor.
V večini primerov je za trotlanje v igrah kriva prevroča grafična kartica. Na primer vse novejše Nvidia grafične kartice začno trotlati na 83°C, čeprav temperature tudi nad 90°C za grafično niso nevarne, saj prenesejo precej višje temperature kot CPU.
Skratka, če hočeš igre igrati brez zatikanja moraš poskrbeti, da je GPU temperatura vedno pod 80°C.
Najprej si je treba omisliti en programček za kontroliranje grafične kartice s katerim med igranjem ves čas meriš GPU temperaturo.
Najboljša in najbolj uporabljana sta "ASUS GPU Tweak II" in pa "MSI Afterburner". Nima veze katero firmo grafične imaš, oba delata z vsemi grafičnimi. Oba programčka omogočata monitoring, overclocking in pa tudi nastavitve hitrosti ventilatorjev na grafični kartici.
Največja napaka, ko jo dela mnogo mlajših igralcev je navijanje grafične kartice, ki skoraj vedno prinese ravno obraten rezultat od želenega. Zaradi višje frekvence se GPU še bolj greje in posledično hitreje začne trotlati.
Trotlanje se najlažje prepreči z nižanjem frekvence oziroma downclockingom grafične ali pa seveda z boljšim hlajenjem celotne računalniške kište. Velike in široke računalniške kište iz aluminija, za 100 € kar naenkrat postanejo smiseln nakup
Niso krive igre, ampak slabo hlajenje računalnika.
Zadevi se reče "Throttling" oziroma po domače trotlanje ali pa zatikanje. Trotlata lahko tako CPU kot GPU, ko dosežeta določeno temperaturo. Da se prepreči pregrevanje takrat CPU ali GPU za hip zniža frekvenco, da temperatura pade, kar se zgodi v sekundi, takoj nato pa jo spet vrne na prejšnjo vrednost. Posledico se najbolj vidi v igrah, ker začne FPS skakati tudi za 10 fps dol in spet nazaj gor.
V večini primerov je za trotlanje v igrah kriva prevroča grafična kartica. Na primer vse novejše Nvidia grafične kartice začno trotlati na 83°C, čeprav temperature tudi nad 90°C za grafično niso nevarne, saj prenesejo precej višje temperature kot CPU.
Skratka, če hočeš igre igrati brez zatikanja moraš poskrbeti, da je GPU temperatura vedno pod 80°C.
Najprej si je treba omisliti en programček za kontroliranje grafične kartice s katerim med igranjem ves čas meriš GPU temperaturo.
Najboljša in najbolj uporabljana sta "ASUS GPU Tweak II" in pa "MSI Afterburner". Nima veze katero firmo grafične imaš, oba delata z vsemi grafičnimi. Oba programčka omogočata monitoring, overclocking in pa tudi nastavitve hitrosti ventilatorjev na grafični kartici.
Največja napaka, ko jo dela mnogo mlajših igralcev je navijanje grafične kartice, ki skoraj vedno prinese ravno obraten rezultat od želenega. Zaradi višje frekvence se GPU še bolj greje in posledično hitreje začne trotlati.
Trotlanje se najlažje prepreči z nižanjem frekvence oziroma downclockingom grafične ali pa seveda z boljšim hlajenjem celotne računalniške kište. Velike in široke računalniške kište iz aluminija, za 100 € kar naenkrat postanejo smiseln nakup
yoco ::
Ker smo na tehničnem forumu bom probal malo bolj tehnično razložiti, zakaj se vam igre "zatikajo".
Niso krive igre, ampak slabo hlajenje računalnika.
Zadevi se reče "Throttling" oziroma po domače trotlanje ali pa zatikanje. Trotlata lahko tako CPU kot GPU, ko dosežeta določeno temperaturo. Da se prepreči pregrevanje takrat CPU ali GPU za hip zniža frekvenco, da temperatura pade, kar se zgodi v sekundi, takoj nato pa jo spet vrne na prejšnjo vrednost. Posledico se najbolj vidi v igrah, ker začne FPS skakati tudi za 10 fps dol in spet nazaj gor.
V večini primerov je za trotlanje v igrah kriva prevroča grafična kartica. Na primer vse novejše Nvidia grafične kartice začno trotlati na 83°C, čeprav temperature tudi nad 90°C za grafično niso nevarne, saj prenesejo precej višje temperature kot CPU.
Skratka, če hočeš igre igrati brez zatikanja moraš poskrbeti, da je GPU temperatura vedno pod 80°C.
Najprej si je treba omisliti en programček za kontroliranje grafične kartice s katerim med igranjem ves čas meriš GPU temperaturo.
Najboljša in najbolj uporabljana sta "ASUS GPU Tweak II" in pa "MSI Afterburner". Nima veze katero firmo grafične imaš, oba delata z vsemi grafičnimi. Oba programčka omogočata monitoring, overclocking in pa tudi nastavitve hitrosti ventilatorjev na grafični kartici.
Največja napaka, ko jo dela mnogo mlajših igralcev je navijanje grafične kartice, ki skoraj vedno prinese ravno obraten rezultat od želenega. Zaradi višje frekvence se GPU še bolj greje in posledično hitreje začne trotlati.
Trotlanje se najlažje prepreči z nižanjem frekvence oziroma downclockingom grafične ali pa seveda z boljšim hlajenjem celotne računalniške kište. Velike in široke računalniške kište iz aluminija, za 100 EUR kar naenkrat postanejo smiseln nakup
Nastavitve in med hojo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: yoco ()
Izi ::
No, potem pa ni pregrevanje
Je pa treba vedeti, da FPS v nobeni igri ni konstanten. Vedno za kakšnih 20% skače gor in dol.
Sem v GreedFall testiral mojo novo 1660Ti, ki se odlično ujame z mojim Ryzenom 3600
Za vsako nastavitev sem 5 minut tekal naokoli malo po mestu in malo po divjini. Zabeležil sem najnižji in najvišji FPS.
Low: 155 - 170 fps
Medium: 115 - 150 fps
High: 90 - 115 fps
Ultra: 75 - 95 fps
Je pa treba vedeti, da FPS v nobeni igri ni konstanten. Vedno za kakšnih 20% skače gor in dol.
Sem v GreedFall testiral mojo novo 1660Ti, ki se odlično ujame z mojim Ryzenom 3600
Za vsako nastavitev sem 5 minut tekal naokoli malo po mestu in malo po divjini. Zabeležil sem najnižji in najvišji FPS.
Low: 155 - 170 fps
Medium: 115 - 150 fps
High: 90 - 115 fps
Ultra: 75 - 95 fps
dolenc ::
O fak ste zavil iz smeri.
Prvo "trotlanje", v 95% ni razlog za zatikanje, predvsem za to, ker je variranje frekvenca v vseh modernih cpu/gpujih zelo dobro poštimano in tudi, če pride do tega, to ne pomeni, da se grafična kar ustavi. Sploh se večina novih komponent samo navija nad privzeto frekvenco in z slabšim hlajenjem, se zgolj "manj navije". Kaj šele, da bi se odvijalo.
Potem velikost ohišja, manjše je lažje prevetrit kot veliko ohišje(pustimo itx extreme, kjer se pojavi drug problem), seveda je manjšo količino zraka lažje zamenjat kot veliko količino zraka.
Tako, da bo manjšo ceneno jajček-kišto za 20eur, lažje prevetrit kot nek full tower. Bolj pomembno je kako blokirane so poti zraka.
Če imaš gtx970 je lahko problem z grafičnim pomnilnikom, pač še en zelo optimiziran špil in tistih zadnjih 500mb spomina na tej grafični.
Utipkaj v google "gtx970 greedfall fps drops" pa se bo sigurno kej najdlo, ker verjetno nisi edini.
Prvo "trotlanje", v 95% ni razlog za zatikanje, predvsem za to, ker je variranje frekvenca v vseh modernih cpu/gpujih zelo dobro poštimano in tudi, če pride do tega, to ne pomeni, da se grafična kar ustavi. Sploh se večina novih komponent samo navija nad privzeto frekvenco in z slabšim hlajenjem, se zgolj "manj navije". Kaj šele, da bi se odvijalo.
Potem velikost ohišja, manjše je lažje prevetrit kot veliko ohišje(pustimo itx extreme, kjer se pojavi drug problem), seveda je manjšo količino zraka lažje zamenjat kot veliko količino zraka.
Tako, da bo manjšo ceneno jajček-kišto za 20eur, lažje prevetrit kot nek full tower. Bolj pomembno je kako blokirane so poti zraka.
Če imaš gtx970 je lahko problem z grafičnim pomnilnikom, pač še en zelo optimiziran špil in tistih zadnjih 500mb spomina na tej grafični.
Utipkaj v google "gtx970 greedfall fps drops" pa se bo sigurno kej najdlo, ker verjetno nisi edini.
oo7 ::
Sem meril z MSI afterburner.
GPU ram Max je bilo 3310
RAM 8387
FPS 25-60 C
Trenutno sem level 23. Igra je dobra edino največje razočaranje so mesta, ki so tako prazna...
GPU ram Max je bilo 3310
RAM 8387
FPS 25-60 C
Trenutno sem level 23. Igra je dobra edino največje razočaranje so mesta, ki so tako prazna...
Izi ::
Končal
Zgodba se mi je zdela zelo v redu, kar se tiče bugov pa čisto do konca nisem naletel na kaj omembe vrednega.
Na koncu sem bil level 50 in končal vse kar se da. Dobrih 40 ur je trajalo.
Čisto zadnji šefovski boj se boriš sam, drugače pa imaš skozi celo igro dva spremljevalca, ki jih izbiraš izmed petih.
Zgodba se mi je zdela zelo v redu, kar se tiče bugov pa čisto do konca nisem naletel na kaj omembe vrednega.
Na koncu sem bil level 50 in končal vse kar se da. Dobrih 40 ur je trajalo.
Čisto zadnji šefovski boj se boriš sam, drugače pa imaš skozi celo igro dva spremljevalca, ki jih izbiraš izmed petih.
oo7 ::
Tudi jaz sem končal.
Nisem opravil vseh stranskih misij tako, da sem porabil 30 ur.
Kar vredu igra jaz bi ji dal 7/10
Nisem opravil vseh stranskih misij tako, da sem porabil 30 ur.
Kar vredu igra jaz bi ji dal 7/10
Izi ::
Nekateri smo sicer že končali ta skriti biser med RPG-ji, vseeno velja omeniti, da je prišel prvi veliki patch. Kljub temu, da je bila igra zelo spolirana že ob izidu so ob pomoči igralske skupnosti vseeno našli nekaj malenkosti za popravit:
Patch 1 Change log
Feature:
- The size of subtitles can now be changed.
- Camera bobbing rectified: players will have more control over the camera.
- Invert X-Axis option added.
Quest fixes:
- Several quests have been fixed, among them...
- The quest « The Prince’s Secret », unlocks as intended.
- Trials of Water can now be continued as intended (this issue was based on "The Prince’s Secret" not unlocking properly).
- Vasco’s first personal quest now works properly.
- The Seeds will unlock the sanctuary during the main quest.
- The black box can now be properly opened after following Ruben.
Localization:
- The Chinese, Portuguese, Polish, and Russian localizations have been improved thanks to players’ feedback.
- Both French and English localizations have received several corrections.
Gameplay:
- The mage skill "Ranged Shadow Impact" has been modified.
- Some aggro areas have been improved.
Engine:
- Keyboard binding issue is now debugged: most key bindings should be working properly from now on.
- The trophy 'Curiosity Cabinet" is now fixed.
- Some crashes have been dealt with.
SFX:
- A musical fade-out was added in an important death cutscene.
Cutscenes:
- The camera has been moved to offer a better view of the scene during some quest dialogues.
Patch 1 Change log
Feature:
- The size of subtitles can now be changed.
- Camera bobbing rectified: players will have more control over the camera.
- Invert X-Axis option added.
Quest fixes:
- Several quests have been fixed, among them...
- The quest « The Prince’s Secret », unlocks as intended.
- Trials of Water can now be continued as intended (this issue was based on "The Prince’s Secret" not unlocking properly).
- Vasco’s first personal quest now works properly.
- The Seeds will unlock the sanctuary during the main quest.
- The black box can now be properly opened after following Ruben.
Localization:
- The Chinese, Portuguese, Polish, and Russian localizations have been improved thanks to players’ feedback.
- Both French and English localizations have received several corrections.
Gameplay:
- The mage skill "Ranged Shadow Impact" has been modified.
- Some aggro areas have been improved.
Engine:
- Keyboard binding issue is now debugged: most key bindings should be working properly from now on.
- The trophy 'Curiosity Cabinet" is now fixed.
- Some crashes have been dealt with.
SFX:
- A musical fade-out was added in an important death cutscene.
Cutscenes:
- The camera has been moved to offer a better view of the scene during some quest dialogues.
oo7 ::
Greedfall igra je bila kar dober finančni uspeh za studio - https://www.gamesindustry.biz/articles/...
Leprechaun ::
Sem tudi sam jo zaključil po cc 35h. Prvi del je vrhunski, proti koncu pa mi je zgodba postajala vse bolj odbijajoča, sploh osrednja naloga.
Druga pomanjkljivost so bili vsaj zame ponavljajoči šefovski boji, ker v 50% primerov gre za enake sovražnike.
Drugače sem v igri užival, kot bo tudi sleherni ljubitelj RPG-jev.
Druga pomanjkljivost so bili vsaj zame ponavljajoči šefovski boji, ker v 50% primerov gre za enake sovražnike.
Drugače sem v igri užival, kot bo tudi sleherni ljubitelj RPG-jev.
*************************************************************
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Dragon Age: The Veilguard [Dreadwolf] [Dragon Age 4] (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 21877 (453) | Gregor459 |
» | Igre (brez lastne teme) (strani: 1 2 3 4 … 26 27 28 29 )Oddelek: Igre | 192697 (1905) | oo7 |
» | Elex (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Igre | 76815 (8214) | oo7 |
» | SteelrisingOddelek: Igre | 1249 (382) | dronyx |
» | Bound by FlameOddelek: Igre | 1418 (740) | opeter |