Forum » Pomoč in nasveti » Renderiranje 3Ds Max GPU vs CPU
Renderiranje 3Ds Max GPU vs CPU
eric_cartman ::
Živjo!
Bolj ko prebiram teme o renderiranju manj mi je jasno, zakaj uporabljajo pri render farmah CPU rendering glede na cenejši GPU?
Kaj je dejansko boljše CPU ali GPU render in zakaj? GPU je veliko cenejši in po ocenah in testih sodeč tudi hitrejši(Mental Ray, iRay, Furryball).. Ampak.. Ali to pomeni, da se za neko resno produkcijo bolj splača kupit dobre grafične ali dobre procesorje?
Gre se bolj za cartooney produkcijo v tem primeru.. Se pravi risanke, ki bazirajo na toon shaderju. In se sprašujemo kakšen nakup je bolj smiselen..
Hvala,
Lp
Bolj ko prebiram teme o renderiranju manj mi je jasno, zakaj uporabljajo pri render farmah CPU rendering glede na cenejši GPU?
Kaj je dejansko boljše CPU ali GPU render in zakaj? GPU je veliko cenejši in po ocenah in testih sodeč tudi hitrejši(Mental Ray, iRay, Furryball).. Ampak.. Ali to pomeni, da se za neko resno produkcijo bolj splača kupit dobre grafične ali dobre procesorje?
Gre se bolj za cartooney produkcijo v tem primeru.. Se pravi risanke, ki bazirajo na toon shaderju. In se sprašujemo kakšen nakup je bolj smiselen..
Hvala,
Lp
bluefish ::
Pri arhitekturnih in drugih zahtevnih vizualizacijah je trenutno problematična predvsem količina RAM-a na grafiki.
tiborrr ::
Zdravo!
Popolnoma odvisno od vaše scene. Problem grafičnih je omejena količina pomnilnika, računalnik načeloma nima omejitve, saj je brez težav vsak računalnik moč poceni opremiti s 128GB rama. Če zadeva podpira OpenCL, je najcenejša zadeva Radeon RX 470 8GB. Za ta namen je AMD izdelal novo grafično kartico z 1TB 'pomnilnika' - v bistvu so prišvasali nanjo SSD.
http://arstechnica.com/gadgets/2016/07/...
Popolnoma odvisno od vaše scene. Problem grafičnih je omejena količina pomnilnika, računalnik načeloma nima omejitve, saj je brez težav vsak računalnik moč poceni opremiti s 128GB rama. Če zadeva podpira OpenCL, je najcenejša zadeva Radeon RX 470 8GB. Za ta namen je AMD izdelal novo grafično kartico z 1TB 'pomnilnika' - v bistvu so prišvasali nanjo SSD.
http://arstechnica.com/gadgets/2016/07/...
Don't test the captain's validity or his vulnerability!
eric_cartman ::
Pri arhitekturnih in drugih zahtevnih vizualizacijah je trenutno problematična predvsem količina RAM-a na grafiki.
Kje pa je potem trik, da je GPU rendering hitrejši?
Za referenco: http://blog.boxx.com/2014/10/02/gpu-ren...
Če prav razumem je potem lahko hitrejši le v določenih primerih? Ko zahteva scena manjšo količino pomnilnika?
Ampak če se vrnemo nazaj h konkretnemu primeru.. Toon shader izgleda takole:
Taka scena verjetno ne vzame veliko pomnilnika? Ali pač? Sumim zato, ker ni to neka fotorealistična zadeva..
Tukaj smo res naleteli na oviro, ker si ne znamo razložit kaj bi bilo v tem primeru boljše.. :)
tiborrr ::
Naredite test in spremljajte porabo pomnilnika, saj renderer piše, koliko rama žre. če je pod 8GB na frame, ste na konju tudi za poceni grafične.
Don't test the captain's validity or his vulnerability!
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Sestava najbolj optimalnega računalnikaOddelek: Strojna oprema | 3582 (2785) | klinker |
» | Render workstation konfiguracija (strani: 1 2 3 )Oddelek: Kaj kupiti | 18902 (13442) | Machete |
» | Racunalnik za arhitektaOddelek: Kaj kupiti | 3239 (2667) | m0LN4r |
» | Pomoč pri sestavi PC-ja za oblikovanjeOddelek: Kaj kupiti | 5036 (4230) | Zion10 |
» | DX 9 vs. DX 10 (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 6861 (5899) | kobilica |